Ik loop ook met collega soms een rondje. We vinden altijd dezelfde pokemon op dezelfde plek.bastanl schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:46:
mijn zeldzaamste is een dewgong, nu cp305. so lucky, tijdens de lunchpauze rondje gelopen, collega van me had m ook op dezelfde plek tegelijkertijd
Ik ga zo nog eens een ommetje maken (moet toch boodschappen doen). Misschien vanavond ook nog een blokje om, hoop dat m'n 2e ei dan uitkomt.
Geel lijkt toch in de meerderheid binnen de tweakers, als ik de lijst zo zie 
Noord-Brabant is vooral erg geel XD
[ Voor 18% gewijzigd door Darkfreak op 08-07-2016 15:49 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Geel is voor pisnichtenDarkfreak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:48:
Geel lijkt toch in de meerderheid binnen de tweakers, als ik de lijst zo zie
rondom het bedrijf waar ik werk zit een magmar, die spawmed daar ongeveer 4x tijdens mijn werk..... die zit me echt te fucken want ik kan hier nu echt niet gaan rondlopen om hem te vinden. Weet wel ongeveer waar hij zit en dat er dus een spawmpoint voor magmar zit. Die wil ik hebbbbbuuuhhh!!!!
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
ik koos voor blauw, leek me wel leuk.. nu kom ik er achter dat alles hier blauw is..
Ook hier domineert geel geheel, alle gyms (5) zijn geel. Op dag 1 een keer rood gezien..ikzelf ben blauw. Ik hoop dat er meer balans komt zodra de game uitbracht is in NL
Heeft voor en nadelenKek schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:51:
ik koos voor blauw, leek me wel leuk.. nu kom ik er achter dat alles hier blauw is..
Voordeel: Je kunt overal trainen, en je pokemon erbij dumpen voor dagelijkse dust+coins.
Nadeel: Je kunt geen gyms veroveren?
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ben team yellow maar duidelijk in de minderheid hier in Enschede. Wel irritant om gyms te claimen nu en stardust te krijgen... die de andere teams nu in overvloed krijgen.
Ik ben team rood, in mijn omgeving wordt Geel domineert samen met rood.
blauw weinig te zien
blauw weinig te zien
nothing stops this train
wat heeft dat trainen als voordeel? worden mijn pokemon daar beter van? of krijg ik een beejte xp ervoor...?Darkfreak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:52:
[...]
Heeft voor en nadelen..
Voordeel: Je kunt overal trainen, en je pokemon erbij dumpen voor dagelijkse dust+coins.
Nadeel: Je kunt geen gyms veroveren?
Je krijgt er player-exp van, en de gym krijgt er prestige van.Kek schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:56:
[...]
wat heeft dat trainen als voordeel? worden mijn pokemon daar beter van? of krijg ik een beejte xp ervoor...?
Hoe hoger de prestige van een gym, deste vaker moeten vijandige teams de gymleader verslaan om de gym in te kunnen nemen.
Zag deze net voorbij komen op Discord, ja dan ben je wel zuur
Blijkbaar is the White House ook een gym en zit er al een Blastoise te chillen. https://www.reddit.com/r/...e_is_a_gym_and_of_course/
Nemen ze enkel de "oude pokemons"? ik volg het game niet zo, maar ik deze topic vind ik alleen de oude pokemons, de leuke:-)
Obama does not kid around.ulTimaS schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:59:
Blijkbaar is the White House ook een gym en zit er al een Blastoise te chillen. https://www.reddit.com/r/...e_is_a_gym_and_of_course/
[afbeelding]
Op het moment wel, maar ik denk dat er op den duur wel meer bij komen.Tits schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:59:
Nemen ze enkel de "oude pokemons"? ik volg het game niet zo, maar ik deze topic vind ik alleen de oude pokemons, de leuke:-)
De pokemon die ik kenTits schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:59:
Verdorie - dacht dat je candies had per specifieke pokemon... blijkt dat je candies voor alle pokemon van dezelfde evolutie tree gelden.. bwah!
Tja als je dat niet door hebt ben je wel een klootzak...Kleaudzak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:03:
Verdorie - dacht dat je candies had per specifieke pokemon... blijkt dat je candies voor alle pokemon van dezelfde evolutie tree gelden.. bwah!
Level 5 
Beetje stom voor team rood gekozen, hier in de buurt zijn 2 gyms die van team blauw zijn
Beetje stom voor team rood gekozen, hier in de buurt zijn 2 gyms die van team blauw zijn
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Pazienza schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:04:
[...]
Tja als je dat niet door hebt ben je wel een klootzak...
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13 - iPhone 17 Pro
Die is oud man, 4/5 uur geleden al gepostjra2k schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:05:
Ze hebben bij PostNL ook last van deze game![]()
[afbeelding]
link naar Tweet
Deze leuk voor comments : http://www.dumpert.nl/med...r_moet_blijven_staan.html
[ Voor 13% gewijzigd door rolandos582 op 08-07-2016 16:07 ]
Damn! Alle 3 gyms in de buurt hier zijn overgenomen door dezelfde twee jongens/kerels/mannen XD Mijn raticate is ten onder gegaan aan zijn pigeot van 385 CP. Zonde zonde..
sorry, had niet het topic doorgenomenrolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:06:
[...]
Die is oud man, 4/5 uur geleden al gepost
Deze leuk voor comments : http://www.dumpert.nl/med...r_moet_blijven_staan.html
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13 - iPhone 17 Pro
Zo, ik ga een Pigeot in de andere Gym hier zetten. 420 CP, moet wel even goedkomen. Overigens wel bagger dat het regent, maar goed, dan heb ik ook minder kans dat mensen 't gaan overnemen. Vanavond heb ik diplomauitreiking, dan ga ik gewoon een uurtje eerder om alle Gym's en Pokéstops te harvesten
Mijn vader wordt er echt helemaal gek van, op zijn werk zitten collega's ook al Pokémons te zoeken, en dan dacht 'ie op zijn werk van mij en mijn zusje af te zijn
. Moeders kan er wel mee lachen, maar die zie ik niet met haar telefoon door het dorp sjezen haha.
En ik heb maar eens mijn Xiaomi battery packs aan de lader gehangen, het is anders niet te doen. Die 10.000Mah is gelukkig redelijk handzaam. Wel weer jammer dat ik maar een heel kort USB Type C naar Type A heb.
Mijn vader wordt er echt helemaal gek van, op zijn werk zitten collega's ook al Pokémons te zoeken, en dan dacht 'ie op zijn werk van mij en mijn zusje af te zijn
En ik heb maar eens mijn Xiaomi battery packs aan de lader gehangen, het is anders niet te doen. Die 10.000Mah is gelukkig redelijk handzaam. Wel weer jammer dat ik maar een heel kort USB Type C naar Type A heb.
[ Voor 15% gewijzigd door Kuusj op 08-07-2016 16:18 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Verwijderd
Vanuit huis toegang tot een pokestop
. Iemand trouwens al andere dingen gekregen dan pokeballs en eggs?
Potions, Revives, maar is vanaf level 5 pas denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:17:
Vanuit huis toegang tot een pokestop. Iemand trouwens al andere dingen gekregen dan pokeballs en eggs?
[ Voor 7% gewijzigd door ulTimaS op 08-07-2016 16:19 ]
Makers hebben al uit gesproken dat zij uiteindelijk alle 750 +/- erin willen hebben.ulTimaS schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:00:
[...]
Op het moment wel, maar ik denk dat er op den duur wel meer bij komen.
Ik krijg ook Potion en Revive.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:17:
Vanuit huis toegang tot een pokestop. Iemand trouwens al andere dingen gekregen dan pokeballs en eggs?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Vanaf level 5 kan je ook potions en revives krijgen, en niet eens zo heel rare. Vanaf level 12 ook great balls.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:17:
PokeGo: Bwuh
Ik ben bijna level 5 en ook in Enschede. Zat al te denken om team blue of yellow te worden omdat er veel te veel rood is.R4m0n_46 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:52:
Ben team yellow maar duidelijk in de minderheid hier in Enschede. Wel irritant om gyms te claimen nu en stardust te krijgen... die de andere teams nu in overvloed krijgen.
Signature
Verwijderd
Ah nice! bijna level 5! dan maar goede items oppikkenWatsonus schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:19:
[...]
Vanaf level 5 kan je ook potions en revives krijgen, en niet eens zo heel rare. Vanaf level 12 ook great balls.
420 is niet extreem veel. Plus als je andere teamgenoten niet helpen door de gym te upgraden en meer pokemons neer te zetten blijft de verhouding 6 pokemon om jouw Pigeot met 420CP te verslaan. Dat is wel goed te doen hoor. Zeker met een Electric type pokemon.kuusj98 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:17:
Zo, ik ga een Pigeot in de andere Gym hier zetten. 420 CP, moet wel even goedkomen. Overigens wel bagger dat het regent, maar goed, dan heb ik ook minder kans dat mensen 't gaan overnemen. Vanavond heb ik diplomauitreiking, dan ga ik gewoon een uurtje eerder om alle Gym's en Pokéstops te harvesten![]()
Mijn vader wordt er echt helemaal gek van, op zijn werk zitten collega's ook al Pokémons te zoeken, en dan dacht 'ie op zijn werk van mij en mijn zusje af te zijn. Moeders kan er wel mee lachen, maar die zie ik niet met haar telefoon door het dorp sjezen haha.
Kun je aan de hand van bijvoorbeeld Google maps al zien of er iets bij je in de buurt zit?
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Er is een link in dit topic waarbij je alle dingen in het spel ingress kan zien. Deze zijn ook gebruikt voor Pokemon Go (zelfde makers). Je moet wel een Ingress account hebben dacht ik. Zoek maar even.NeHoX schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:23:
Kun je aan de hand van bijvoorbeeld Google maps al zien of er iets bij je in de buurt zit?
Dacht ergens gelezen te hebben op dit moment 16 miljoen gebruikers.Wii4all schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:24:
echt niet normaal hoe hard het gaat met deze game, sommige gyms hebben al 3 pokemon...
Hier heeft bijna iedere blue gym 3-4 trainersWii4all schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:24:
echt niet normaal hoe hard het gaat met deze game, sommige gyms hebben al 3 pokemon...
Vraag me af hoe erg ze zich aan mij storen dat ik ze telkens in mijn eentje weer eruit kick XD
Hoe vaak je die charged attack kunt opladen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:26:
Wat betekenen die blauwe balkjes achter de 2e aanval van elke pokemon=
Als er twee blauwe balkes staan kun je die aanval dus 2x opsparen per gevecht.
Een charged attack doe je tijdens combat, wanneer een balkje vol is, door je pokemon aan te klikken en gedrukt te houden
Team valor hier ! maar zie hier in amsterdam veel gyms die rood zijn dus opzich zit ik goed.
Hoe zie je hoeveel pokémons/trainers in een gym aanwezig zijn?
Naar links/rechts swipenDivineNL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:28:
Hoe zie je hoeveel pokémons/trainers in een gym aanwezig zijn?
Vanmiddag aardig productief geweest!
Ik merk alleen dat ik mijn pokemon in de gyms terug wil zodat ik ze kan upgraden.
Onderweg naar een gym bij mij in de buurt kom ik deze tegen:

Was een rode cirkel, na 6 pogingen had ik hem!
Vervolgens gauw de vennonat van 99cp eruit gebokst en mijn tentacool erin gezet
Afblijvuh!
Ik merk alleen dat ik mijn pokemon in de gyms terug wil zodat ik ze kan upgraden.

Vervolgens gauw de vennonat van 99cp eruit gebokst en mijn tentacool erin gezet
Afblijvuh!
Een handtekening?!
Verwijderd
Thanks, nog geen lvl 5 dus nog niet aangevallenDarkfreak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:27:
[...]
Hoe vaak je die charged attack kunt opladen.
Als er twee blauwe balkes staan kun je die aanval dus 2x opsparen per gevecht.
Een charged attack doe je tijdens combat, wanneer een balkje vol is, door je pokemon aan te klikken en gedrukt te houden
Is het nou verstandig om een team te kiezen dat al veel leden heeft of juist niet? Kan je wel iets doen als jouw team de gyms al bezet hebben?
Ik heb net getest met die afstandsmeter, maar het lijkt niet te werken. Een circel getrokken van 300 meter en vanaf mijn huis deze cirkel gefietst. Maar de meter reageert hier niet op en doet om de zoveel een herberekening.
Neee! Iemand is een van mijn gyms twee straten verderop aan het aanvallen.
Ik zie stormwolkjes
..
Ik zie stormwolkjes
Doe halve witte CP cirkel.. wat geeft dat nou precies aan? De max CP dat de pokemon kan halen?
Dus als de boog half vol is, en 500 cp is, dan is de max dus 1000?
yes precies.Basxt schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:31:
Doe halve witte CP cirkel.. wat geeft dat nou precies aan? De max CP dat de pokemon kan halen?
Er zit dus een Max van 2 aan een gym, want ik kon mijn pokemon er niet bijzetten en we zijn van dezelfde kleur.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Heerlijk even een rondje gefietst, veel pokemons gevangen, wat kan ik er het beste mee doen, transferren of wat?
En de egg kilometer teller, werkt ook niet helemaal, hij zegt 2.54 km maar het is veel meer dat ik gedaan heb
En de egg kilometer teller, werkt ook niet helemaal, hij zegt 2.54 km maar het is veel meer dat ik gedaan heb
TE hard gefietst. Mag niet sneller dan 5km per uur.Hazardi schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:34:
Heerlijk even een rondje gefietst, veel pokemons gevangen, wat kan ik er het beste mee doen, transferren of wat?
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Ik zag gisteren een gym waar 3 pokemons in zaten.icy schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:33:
Er zit dus een Max van 2 aan een gym, want ik kon mijn pokemon er niet bijzetten en we zijn van dezelfde kleur.
als de gym lvl hoger wordt dan kan je er meer bij plaatsen, maar 1 per spelericy schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:33:
Dan heb je te snel gefietst. Het is namelijk de bedoeling dat je loopt, en daar wordt ook echt op gecontroleerd.Hazardi schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:34:
Misschien dat het met het level van de gym te maken heeft, ik heb mijn Pokémon bij twee andere trainers in een gym gezet.icy schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:33:
SnelheidHazardi schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:34:
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Als je sneller fietst dan 5km/pu dan telt hij niet meer.Hazardi schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:34:
Pokemon Go opstarten wanneer je dronken naar huis fietst
En dan je mobiel op de grond laten kletterenulTimaS schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:36:
Pokemon Go opstarten wanneer je dronken naar huis fietst
ik had vanochtend ook een tenta dingtellavist schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:28:
Vanmiddag aardig productief geweest!
[afbeelding]
Vervolgens gauw de vennonat van 99cp eruit gebokst en mijn tentacool erin gezet![]()
Afblijvuh!
[afbeelding]
Burp
Aaah.. vandaar, jammer, had wel het gevoel dat ik al langzaam fietste, maar helaas.. En wat kan ik het beste met mijn lage CB pokemons doen?
Transferren, krijg je candyHazardi schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:39:
Aaah.. vandaar, jammer, had wel het gevoel dat ik al langzaam fietste, maar helaas.. En wat kan ik het beste met mijn lage CB pokemons doen?
SlachthuisHazardi schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:39:
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Weg Gym ..
Ik zag de 4 snotaapjes zitten XD, weer dezelfde groep als overal hier.
En weer heb ik bij hun team de bug dat hun pokemon op 1 HP blijven leven (altijd bj hun, niet bij andere gyms/teams). Dus ik heb m niet terug kunnen cappen
En weer heb ik bij hun team de bug dat hun pokemon op 1 HP blijven leven (altijd bj hun, niet bij andere gyms/teams). Dus ik heb m niet terug kunnen cappen
oh die bug is te irritant >:( ik ken hetDarkfreak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:50:
Weg Gym ..

Shiny venonat? Fake of toch echt mogelijk?
Flareon, Jolteon of Vaporeon, compleet random.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:50:
Is er iemand die al een eevee heeft geëvolueerd? Wat krijg je dan?
Wordt random bepaald.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:50:
Is er iemand die al een eevee heeft geëvolueerd? Wat krijg je dan?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik heb ook een Venonat. Is deze speciaal?Watsonus schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:51:
[afbeelding]
Shiny venonat? Fake of toch echt mogelijk?
[ Voor 3% gewijzigd door Joshua... op 08-07-2016 16:53 ]
Ik ook, maar deze kleuren zijn duidelijk anders.
Inderdaad, de ogen zijn blauw. die van mij rood.Watsonus schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:53:
[...]
Ik ook, maar deze kleuren zijn duidelijk anders.
Dat betekent dus dat ie shiny is. Wat in andere pokemon games heel erg zeldzaam is. Tot nu toe nog niet eerder gezien in pokemon go dus dacht dat ze hier niet bestonden. Grote kans dat het fake is though.Joshua... schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:54:
[...]
Inderdaad, de ogen zijn blauw. die van mij rood.
Ik heb een Raticate XS in gewicht en XL in height 
8,48 KG bij 0,88M, lange slungel
8,48 KG bij 0,88M, lange slungel
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Die 5 km per uur is voor mij echt te traag, als ik op een normaal tempo loop zit ik al gauw tegen de 7 aan. Vandaar dat ie dus zo buggy overkomt
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Is het ook echt 5 km/h (gps) of nou op de stappenteller zeg maar? ik lees verschillende verhalen.aDutchCow schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:56:
Die 5 km per uur is voor mij echt te traag, als ik op een normaal tempo loop zit ik al gauw tegen de 7 aan. Vandaar dat ie dus zo buggy overkomt
Op basis van je GPS en dan mag je niet sneller gaan dan 5 km/h. Ook moet je je scherm en app aan hebben staan.Joshua... schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:57:
[...]
Is het ook echt 5 km/h (gps) of nou op de stappenteller zeg maar? ik lees verschillende verhalen.
Het spel is gericht op de stad, en in de stad 7km/pu halen is toch echt wel bijna hardlopen. In de stad lopen de meeste mensen rond de 3 a 4 km/pu. Vergeet al het oversteken niet en passeren ed. Men gaat ervan uit dat je dit speelt in Utrecht, Amsterdam, Almere, Den Haag of Rotterdam.aDutchCow schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:56:
[ Voor 9% gewijzigd door FitzChevalric. op 08-07-2016 17:01 ]
Hmmm, 2 Gastly's, maar heel verschillend...
1: xs/xs / cp: 55 / HP14 / Sucker punch (dark) en Sludge Bomb (poison)
2: norm/norm / cp:52 / HP 14/14 / Lick (ghost) en Ominious Wind (ghost)
Vreemd. Ik denk dat ik beiden maar hou
1: xs/xs / cp: 55 / HP14 / Sucker punch (dark) en Sludge Bomb (poison)
2: norm/norm / cp:52 / HP 14/14 / Lick (ghost) en Ominious Wind (ghost)
Vreemd. Ik denk dat ik beiden maar hou
BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Misschien dat je die GPS instellingen ergens kunt aanpassen?
GPS spoofen werk niet goed, en loop je risico op een ban mee. Dat gebeurde bij het vorige spel van deze maker.DivineNL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 17:04:
Misschien dat je die GPS instellingen ergens kunt aanpassen?
BThGvNeOA
Sorry, ik bedoel de snelheid dat die volgt. Weet niet of dat als hetzelfde telt?DropjesLover schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 17:06:
[...]
GPS spoofen werk niet goed, en loop je risico op een ban mee. Dat gebeurde bij het vorige spel van deze maker.
Kom ik via via op Facebook te weten wie die gyms hier domineert. Nu weet je meteen wie het is, maar hij kent mij niet
Hoe dan? Is iemand op Facebook op aan het scheppen dat hij de gymleader is?Lynox schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 17:12:
Kom ik via via op Facebook te weten wie die gyms hier domineert. Nu weet je meteen wie het is, maar hij kent mij niet
Mensen die hun voornaam en achternaam gebruiken als usernameDivineNL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 17:13:
[...]
Hoe dan? Is iemand op Facebook op aan het scheppen dat hij de gymleader is?
const { signature } = await fetchProfile()
Nee, iemand anders was "lekker pokemons aan het vangen" (screenshot erbij) en iemand anders reageerde daar op met "kom maar op bruh!", met daarbij een screenshot met de in-game naam van die gast. En die heeft hier 3 gyms veroverd maar woont in een dorp 7 km verderopDivineNL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 17:13:
[...]
Hoe dan? Is iemand op Facebook op aan het scheppen dat hij de gymleader is?
Verwijderd
Ik snap er niks van, ik heb 4 gym battle's "gewonnen" maar ik wordt dan geen leader. Hoe zit dat precies?
Oooooh wat is die 1hp bug irritant! Ik heb al 3 gyms verslagen vandaag, maar door die bug heb ik er dus helemaal niks aan...
Overigens twee anderen bij station Zwolle gezien die er ook mee bezig waren, hahaha
Overigens twee anderen bij station Zwolle gezien die er ook mee bezig waren, hahaha
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Als Pokemon Go officieel in de Benelux wordt uitgebracht, ben je dan al je voortgang kwijt? Kan je dan gewoon doorgaan met de huidige APK die je hebt, of moet je dan herinstalleren via de Playstore?
Ik verwacht zelf dat voortgang gewoon blijft. Daar die gewoon gekoppeld is aan je account.mrmoustache schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 17:33:
Als Pokemon Go officieel in de Benelux wordt uitgebracht, ben je dan al je voortgang kwijt? Kan je dan gewoon doorgaan met de huidige APK die je hebt, of moet je dan herinstalleren via de Playstore?
Verwijderd
Team Blauw Enschede!Mitch377 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:19:
[...]
Ik ben bijna level 5 en ook in Enschede. Zat al te denken om team blue of yellow te worden omdat er veel te veel rood is.
NIce nou de falende servers zijn weer begonnen... kan al niet meer inloggen...
Jammer, de Amerikanen zijn wakker. Dus morgen weer verder
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.