Kunnen we bij een pokestop mooi wat gaan farmen.
Hm over gelezen dan. Kon ook iets vriendelijkerrolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:07:
[...]
Stel je gewoon een random vraag of kijk je nooit in dit topic?
Minimaal 10x gevraagd in de afgelopen 2-3 pagina's
Helaas dan maar wachten met t kiezen.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Ja soz niks persoonlijks maar word een beetje vervelend dat mensen gewoon constant dezelfde vragen stellen.vuurtjih schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:09:
[...]
Hm over gelezen dan. Kon ook iets vriendelijker![]()
Helaas dan maar wachten met t kiezen.
He Jammer, een andere Go speler is me al voor geweest; Uitverkochttha_crazy schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:06:
[...]
Doe het dan gelijk goed
http://www.pdashop.nl/pro...eroak-ps5-80-000-mah.html
80.000 mah
Hmm eens, zit wat in inderdaad.rolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:04:
[...]
Ja maar dat is anders, dit is pokemon bedoeld imo voor de jongere categorie. Dat ligt toch net ff anders.
dit topic gaat wel echt heel snel, je kan het mensen niet kwalijk nemen als ze een post op pagina 35 niet gelezen hebben. Ik ben persoonlijk ook bij pagina 40 begonnenrolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:07:
[...]
Stel je gewoon een random vraag of kijk je nooit in dit topic?
Minimaal 10x gevraagd in de afgelopen 2-3 pagina's
Ik woon tegenover een school (pokestop) en een standbeeld ertegenover is ook een pokstop. Dus ik zie constant vanuit mijn raam allemaal mensen daar staanCwookie schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:09:
Ik werk naast een kerk (enige gym in het dorp) Alle kinderen zijn al vrij, staan nu letterlijk 12 kinderen voor de kerk non stop naar hun mobile te starten
haha cool, bij mij voor het huis is een gym.... maar voor de dichtsbijzijnde pokestop moet ik toch even achter het huis het speeltuintje in.Cwookie schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:09:
Ik werk naast een kerk (enige gym in het dorp) Alle kinderen zijn al vrij, staan nu letterlijk 12 kinderen voor de kerk non stop naar hun mobile te starten
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Nog niet. Maar als ze hem niet snel in NL releasen maak ik ook een US account.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Volledig mee eens, lekker actief. Maar deze vraag word echt elke 10minuten wel gesteld hoor. Minimaal 1x per pagina.Gutanoth schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:10:
[...]
dit topic gaat wel echt heel snel, je kan het mensen niet kwalijk nemen als ze een post op pagina 35 niet gelezen hebben. Ik ben persoonlijk ook bij pagina 40 begonnen
Bijvoorbeeld:
3 stappen = 300 meter
2 stappen = 200 meter
1 stap = 100 meter
TeamYellow al the way! alle anderen zijn NSB-ersNeHoX schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:11:
[...]
Nog niet. Maar als ze hem niet snel in NL releasen maak ik ook een US account.
Iedere stap is 50 meterAudiowaste schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:12:
Weet iemand ook of er een bepaalde afstand is voor die voetstappen onderaan?
Bijvoorbeeld:
3 stappen = 300 meter
2 stappen = 200 meter
1 stap = 100 meter
PokeGo: Bwuh
stop met wijzigen Marco, ik kan het niet aanpassen als je 10x per seconde iets veranderdMavors schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:11:
Nieuwe spreadsheet voor iedereen die een 'foutje' heeft gemaakt![]()
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Betrouwbaar en is dat een goed modelletje? 13 euro inclusief verzenden tegen over 30 gemiddeld in NL vind ik wel iets.

Net bij deze pokestop geweest, dit is bij een meer waar ik vaak met mn honden kom. En die portal had ik een tijd geleden op Ingress aangevraagd met m'n hond die er bij zit.
Nu hebben ze die dus een op een overgenomen in Pokemon. Mag dat?
Ik heb er geen problemen mee, ik vind het wel grappig dat mn hond "vereeuwigd" is in Pokemon.
Something something
Ja, bizar goed! Xaiomi is een beetje de chinese Apple, zelfs andere chinese bedrijven kopieren Xaiomi alVecodo schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:13:
[...]
Betrouwbaar en is dat een goed modelletje? 13 euro inclusief verzenden tegen over 30 gemiddeld in NL vind ik wel iets.
Ik denk dat je laatste zin het omvatSeenD schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:13:
[afbeelding]
Net bij deze pokestop geweest, dit is bij een meer waar ik vaak met mn honden kom. En die portal had ik een tijd geleden op Ingress aangevraagd met m'n hond die er bij zit.En de zelf verzonnen naam.
Nu hebben ze die dus een op een overgenomen in Pokemon. Mag dat?![]()
Ik heb er geen problemen mee, ik vind het wel grappig dat mn hond "vereeuwigd" is in Pokemon.Maar ik had geen idee dat de dingen die ik in ingress deed voor altijd over gaan naar andere spellen. Misschien had ik de voorwaarden moeten lezen.
Pokemon Go is van de makers van Ingress, de locaties lijken 100% overgenomenSeenD schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:13:
[afbeelding]
Net bij deze pokestop geweest, dit is bij een meer waar ik vaak met mn honden kom. En die portal had ik een tijd geleden op Ingress aangevraagd met m'n hond die er bij zit.En de zelf verzonnen naam.
Ik heb er geen problemen mee, ik vind het wel grappig dat mn hond "vereeuwigd" is in Pokemon.Maar ik had geen idee dat de dingen die ik in ingress deed voor altijd over gaan naar andere spellen. Misschien had ik de voorwaarden moeten lezen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Thanks! Dus Picachu was maar 150 meter van mij vandaan gisteren
Burp
[ Voor 6% gewijzigd door Mavors op 08-07-2016 15:17 ]
Xbox: Gulpener88
Gewoon de underdogMavors schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:16:
Team Yellow heeft het anders wel zwaar:
[afbeelding]
Team Yellow is de cool kids club.Mavors schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:16:
Team Yellow heeft het anders wel zwaar (wie ontdekt de mindfuck):
[afbeelding]
iPhone 6 (iOS 10 beta 2)
ElectabuzzVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:17:
Zojuist vanaf mijn werkplek een Omanyte gevangen!
Wat is jullie "zeldzaamste" pokemon?
Ik heb ook Ingress gespeeld, locaties van Portals zijn nu Pokéstops / Gyms geworden. Niet zo vreemd ook eigenlijk, Ingress is namelijk ook van Niantic. Ik vrees dat dit wel ergens in hun voorwaarden staat, dat Niantic die foto's gewoon mogen gebruiken.SeenD schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:13:
[afbeelding]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Bij mij wel, iPhone 6 (iOS 9.3.3)Tricto schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:17:
Trouwens andere mensen waarbij AR niet werkt?
iPhone 6 (iOS 10 beta 2)
Camera wel toegang gegeven?
[ Voor 6% gewijzigd door Clavis op 08-07-2016 15:19 ]
Verwijderd
Nice, was die oranje of rood? En welk HP? Kunnen we dat al ergens vinden? M'n Omanyte heeft 174 HP.
Bij mij ook niet. Denk een andere API die ze in het spel nog moeten updatenTricto schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:17:
iPhone 6 (iOS 10 beta 2)
De Paras die ik heb gehatched uit een eiVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:17:
En daarbij een Jynx, Eevee en een Krabby die volgens mij ook vrij zeldzaam zijn.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Mine please, electabuzz + evo is zoo cool
Bij mij werkt het wel, maar ik heb het bewust uitgezet. Als je dat doet, hoef je niet met je telefoon op die pokemon te blijven richten maar kun je gewoon verder lopen en de pokemon onder het lopen vangen.Tricto schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:17:
iPhone 6 (iOS 10 beta 2)
Ik zit wel nog op iOS 9.
[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 08-07-2016 15:21 ]
Ik begin het erg vervelend te vinden dat ik constant voor niks naar een Gym aan het lopen ben. Ik heb 5gyms in mijn dorp en ben vanaf gister aantal keer naar alle gyms gelopen. Wat er dus aan de hand is dat de laatste pokemon niet te verslaan is, HP blijft op 1 hangen, hoewel ik geen dmg doe tegen de pokemon doet die dat wel tegen mij. zo ben ik al veel pokemons verloren. Gelukkig zijn de revive items makkelijk te krijgen. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden echter ben ik bang van niet en zeker als straks de game in de EU gelanceerd wordt zal het waarschijnlijk nóg meer servers problemen opleveren. Pokemons vangen lukt overigens wel zonder problemen
Verwijderd
Die Jynx en Eevee heb ik alleen Nearby gezien, Krabby heb ik ook. Paras nog niet voorbij zien komen :-)Richh schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:20:
[...]
De Paras die ik heb gehatched uit een ei
En daarbij een Jynx, Eevee en een Krabby die volgens mij ook vrij zeldzaam zijn.
Ik ben erachter gekomen dat wanneer mij dit overkwam, ik te snel teveel damage deed.Tweakwondo schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:20:
ja ik weet dat de game nog niet officieel uit is en dat er problemen zijn met de servers.
Ik begin het erg vervelend te vinden dat ik constant voor niks naar een Gym aan het lopen ben. Ik heb 5gyms in mijn dorp en ben vanaf gister aantal keer naar alle gyms gelopen. Wat er dus aan de hand is dat de laatste pokemon niet te verslaan is, HP blijft op 1 hangen, hoewel ik geen dmg doe tegen de pokemon doet die dat wel tegen mij. zo ben ik al veel pokemons verloren. Gelukkig zijn de revive items makkelijk te krijgen. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden echter ben ik bang van niet en zeker als straks de game in de EU gelanceerd wordt zal het waarschijnlijk nóg meer servers problemen opleveren. Pokemons vangen lukt overigens wel zonder problemen
Als ik paar minuten later nog eens diezelfde gym aanviel, en vervolgens rustiger aan deed, wat dodgen hier en daar, en niet spam-aanvallen, was de laatste ineens wel te doden.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Weet ik niet. Nu net een Tentacruel gevangen!Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:19:
[...]
Nice, was die oranje of rood? En welk HP? Kunnen we dat al ergens vinden? M'n Omanyte heeft 174 HP.
Maar moet nu wel verder gaan werken op stage haha is belangrijk dat ik een goed cijfer krijg.
Bug in spel, afgelopen pagina's staat dat meerdere mensen er last van hebben. Lijkt gym afhankelijk.Tweakwondo schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:20:
ja ik weet dat de game nog niet officieel uit is en dat er problemen zijn met de servers.
Er worden ook gym's gereset.
Hier staan er 2 naast elkaar. De ene heeft wel de bug en de andere niet.
Ik heb een gym tegenover mn huis en vanaf mn werkplek kan ik die in de gaten houden.
En vanochtend had iemand hem overgenomen, genaamd breezerslet, en het viel me al op dat er opeens een wit bestelbusje was geparkeerd daar. Met draaiende motor.
Dus ik nam hem later weer terug over.
Parkeert er 5 minuten geleden weer dat busje, kerel van tegen de 30 zit er in. Ik kijk op mn app en ik zie dat de gym wordt aangevallen.
Hij verslaat mn pokemon.
Op dat moment is hij een pokemon aan het kiezen om de gym over te nemen, ik druk snel op de lege gym en zet mn sterkste pokemon er in. Hahahaha, dat dat gewoon werkt.
Hij blijft even staan met zn busje, kijkt een beetje om zich heen en rijdt dan weer weg, waarschijnlijk had ie geen pokemon meer. Heb t idee dat ie de hele dag rondrijdt om punten over te nemen.
Jammer dat ik zn naam niet kon reporten...
Something something
LolSeenD schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:22:
Ik heb een mooi verhaal.
Ik heb een gym tegenover mn huis en vanaf mn werkplek kan ik die in de gaten houden.
En vanochtend had iemand hem overgenomen, genaamd breezerslet, en het viel me al op dat er opeens een wit bestelbusje was geparkeerd daar. Met draaiende motor.
Parkeert er 5 minuten geleden weer dat busje, kerel van tegen de 30 zit er in. Ik kijk op mn app en ik zie dat de gym wordt aangevallen.
Hij verslaat mn pokemon.
Op dat moment is hij een pokemon aan het kiezen om de gym over te nemen, ik druk snel op de lege gym en zet mn sterkste pokemon er in. Hahahaha, dat dat gewoon werkt.
Hij blijft even staan met zn busje, kijkt een beetje om zich heen en rijdt dan weer weg, waarschijnlijk had ie geen pokemon meer. Heb t idee dat ie de hele dag rondrijdt om punten over te nemen.
Hier op het werk zie ik 2 pokestops als ik naar buiten kijk, helaas liggen die wat afgelegen dus ik heb nog geen activiteit gezien.
Gastly en Hitmonlee gevangen, Goldeen uit een ei (van 5KM)Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:17:
[ Voor 69% gewijzigd door ijskonijn op 08-07-2016 15:25 ]
Je ziet ze niet vaak idd, maar ik heb ze wel kunnen vangen, Eevee Krabby en ParasVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:21:
[...]
Die Jynx en Eevee heb ik alleen Nearby gezien, Krabby heb ik ook. Paras nog niet voorbij zien komen :-)
Dat is gelijk m'n rarest pokémon
Net een Abra gevangen, hij vluchtte niet meteenVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:17:
Dat zou best wel eens kunnen ja, ik sloop pokemons cp 200-300) met mijn pokemon dat 530cp heeftVecodo schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:21:
[...]
Bug in spel, afgelopen pagina's staat dat meerdere mensen er last van hebben. Lijkt gym afhankelijk.
Er worden ook gym's gereset.
Hier staan er 2 naast elkaar. De ene heeft wel de bug en de andere niet.
Hopen dat een update snel volgt.
Wat supergaaf trouwens, liep net naar een Gym en viel deze aan, bleek het een gym van een vriend te zijn.
Helaas bleef laatste pokemon op 1 hp hangen
* Eevee
* Paras
* Poliwhirl
* Venonat
* Krabby
* Voltorb
* Gastly
WahWah schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:26:
[...]
Net een Abra gevangen, hij vluchtte niet meteen
[ Voor 41% gewijzigd door Vecodo op 08-07-2016 15:28 ]
Dat zou best wel eens kunnen ja, ik sloop pokemons cp 200-300) met mijn pokemon dat 530cp heeft
[ Voor 7% gewijzigd door Tweakwondo op 08-07-2016 15:28 ]
Chansy is een van de beste defenders volgens stats op dit moment.Mike-n88 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:25:
Zojuist chansy uit een ei van 10km.
Dat is gelijk m'n rarest pokémon
Alleen wat lastig te maxen gezien zn rarity
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik denk Evie of Drowzee.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:17:
- Oddish
- Horsea
- Goldeen
- Bellsprout
- Paras
- Squirtle (niet gevangen
Eerste pokemon die een collega tegen kwam hier, eevee. Vervolgens op de toilet een drowzee
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
heb ook nog een magmar, chansey,hitmonchan en porygon
[ Voor 37% gewijzigd door Dazzler2120 op 08-07-2016 15:34 ]
PS4 PSN: Dazzler2120
Kom die hier juist nooit tegen, Paras heb ik ook trouwensweszz schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:32:
[...]
Eerste pokemon die een collega tegen kwam hier, eevee. Vervolgens op de toilet een drowzee
Reporten? waarvoor? wat deed hij fout dan?
Eevee en Drowzee zijn best common hierThomasXIV schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:33:
[...]
Kom die hier juist nooit tegen, Paras heb ik ook trouwens.
Voor zn naam BreezersletRobertoBravo schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:34:
[...]
Reporten? waarvoor? wat deed hij fout dan?
[ Voor 3% gewijzigd door ulTimaS op 08-07-2016 15:34 ]
SeenD schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:22:
Ik heb een mooi verhaal.
Hij verslaat mn pokemon.

Dit was t busje
Something something
Ik ben wel gastly een paar keer tegengekomen.ThomasXIV schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:35:
Is Haunter trouwens zeldzaam? Die heb ik ook namelijk, maar 1 keer tegengekomen.
Kansloos leven heb je dan.SeenD schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:35:
[...]
[afbeelding]
Dit was t busjeDat gele ding is de gym, dat is een of ander kunstwerk van de basisschool die daar zit.
Beetje met je busje bij basisscholen gaan hangen als volwassen kerel
Die heb ik dan weer niet helaas, wordt nog moeilijk om m'n Haunter te upgraden/evolven.ulTimaS schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:36:
[...]
Ik ben wel gastly een paar keer tegengekomen.
Ja, z'n gym moet worden verdedigd natuurlijkPazienza schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:36:
[...]
Kansloos leven heb je dan.
Er zullen ongetwijfeld politiemeldingen komen door pokemon Go. Volwassen kerels die dicht bij speeltuinen en scholen zitten te creepen.SeenD schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:35:
[...]
[afbeelding]
Dit was t busjeDat gele ding is de gym, dat is een of ander kunstwerk van de basisschool die daar zit.
Ja, waarschijnlijk wel ja. Hahahaha, ik vind t wel grappig zo. Klapt ook echt zo met zn busje de stoep op. Parkeert recht voor dat ding. Koste wat kost de gym overnemen.ulTimaS schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:38:
[...]
Er zullen ongetwijfeld politiemeldingen komen door pokemon Go. Volwassen kerels die dicht bij speeltuinen en scholen zitten te creepen.
Wat ook wel mooi is, de school is nu uit, en er is een flinke battle gaande voor de gym. M'n pokemon wordt continue aangevallen.
[ Voor 22% gewijzigd door SeenD op 08-07-2016 15:43 ]
Something something
eindhoven toch? die vind ik ook aan de lopende band.... als eevee gaat evolueren heb je er wel heel veel aan
Ik heb nu een eevee met cp 80, even laten evolueren en dan hopen een jolteon of flameon
Zelfde met geocaching. Daar komen bij de politie ook vaak meldingen dat er een volwassene met een kind de bosjes in gaat. Politie weet dan met de locatie al genoeg.Radiant schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:39:
Dat was bij Ingress ook al het geval en Ingress was daarom ook al snel genoeg bekend bij zowel de politie als de mensen die er melding van deden.
XBL: DonFrans
Echt he, hij speelt het spel zoals het bedoelt is om te spelen. Wat een kansloze ventPazienza schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:36:
[...]
Kansloos leven heb je dan.
De mijne heeft 141cp (nog niks mee gedaan, dat was al toen ik 'm vond). Prima dus.jurgenb1990 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:40:
[...]
eindhoven toch? die vind ik ook aan de lopende band.... als eevee gaat evolueren heb je er wel heel veel aan
Ik heb nu een eevee met cp 80, even laten evolueren en dan hopen een jolteon of flameon
Busjespedoman is that you?Cwookie schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:41:
[...]
Echt he, hij speelt het spel zoals het bedoelt is om te spelen. Wat een kansloze vent
welk level ben je dan? ik vond deze op level 3ThomasXIV schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:42:
[...]
De mijne heeft 141cp (nog niks mee gedaan, dat was al toen ik 'm vond). Prima dus.
Vond de mijne op lvl 6 (en ben nog steeds lvl 6).jurgenb1990 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:42:
[...]
welk level ben je dan? ik vond deze op level 3
Ik voelde wel iets wat van schaamte toen ik bij runkeeper de keuze voor een interval maakte om zodoende genoeg stops te hebbenCwookie schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:41:
[...]
Echt he, hij speelt het spel zoals het bedoelt is om te spelen. Wat een kansloze vent
Om 3u 's nachts in de stromende regen bij het werkpaleis van de koning rondhangen en steeds langs de muren lopen was ook een succesx3rius schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:41:
Bij Ingress idd al eens staande gehouden omdat we verdacht steeds hetzelfde rondje maakte rond middernacht op een scooter. Had schijnbaar een oud vrouwtje de politie gebeld
je vind ook hogere pokemon met meer cp als je op hoger level zit, ik zal nu ook veel betere pokemon vinden omdat ik nu level 5 benThomasXIV schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:42:
[...]
Vond de mijne op lvl 6 (en ben nog steeds lvl 6).
Duidelijk nooit ingress gespeeld idd. Normaalste zaak van de wereld volk dat met lopende motor op random plekken stil gaat staanCwookie schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:41:
[...]
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Die van mij is 165 cp en vond hem volgens mij op lvl 5ThomasXIV schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:42:
[...]
De mijne heeft 141cp (nog niks mee gedaan, dat was al toen ik 'm vond). Prima dus.
Heb de usual Pokemon gevangen tot nu toe: Paras, Oddish, Rattata, Weedle, Venonat, Zubat (die is hard te vangen zeg, jeez) , Pidgey (geevolueerd in Pidgeotto al), Eevee, Horsea en Squirtle..
Heb ik ook. uit een ei.ThomasXIV schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:44:
Heb trouwens ook nog een Geodude, die heb ik nog nooit voorbij zien komen hier!
ook al een paar van gevangen..ThomasXIV schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:44:
wel echt de wereld aan drowseys hier...
[ Voor 8% gewijzigd door Kek op 08-07-2016 15:46 ]
Cool, ik hier ook nog niet! Terwijl je daar in de andere games mee doodgegooid wordtThomasXIV schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:44:
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Ben ik de enige die deze rapte?Kleaudzak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:46:
Parasect, SlowPoke, Krabby, Squirtle, Stary, Zubat, Eeve, Godleen, Weedle ,Caterpie, Kakuna, Rattata, Gastly, Magikarp, Pidget, Psyduck, Venonat, metapod, Poliwag
Dit topic is gesloten.
![]()
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.