Klopt, welk Team ben je?
Ben dit weekend in dordrecht! (wonen mn ouders)
Damn, dat wist ik nog niet man! Thnx!darkstyle25 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:11:
[...]
Elke gym die jij "bezit", is goed voor 500 stardust en 10 coins (elke 20-21 uur).
Als ik vrij ben meteen eventjes langs 'mijn' gym dus
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zit vrij dicht bij Groningen (Friesland).. Binnenkort maar even rondje Groningen maken xD
I'm an Ironman!
Via pokeball -> Shop -> rechts boven in "claim"Richh schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:14:
[...]
Damn, dat wist ik nog niet man! Thnx!
Als ik vrij ben meteen eventjes langs 'mijn' gym dus
Dan ga ik ook in team geel haha, neem ik achtste barrier over
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Geel (veldhoven voor werk) haha!jurgenb1990 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:14:
[...]
Dan ga ik ook in team geel haha, neem ik achtste barrier over
2 km hardlopenWatsonus schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 07:03:
[...]
Ik woon naast een bos en krijg bijna alleen maar bug type pokemon![]()
Weet iemand of en hoe je eggs weg kan gooien? Heb er nu al 9 en wil de eggs van 2km weggooien om ruimte te maken voor 10km eggs
straks hopelijk lombok van valor maken. hier in een klein dorpje zijn ook meer spelers dan verwacht, 2 gyms, dus zit de hele dag wel iemand, wordt alleen maar geswitcht
nog 1 vraag, ligt hoe hoog een pokemon kan worden aan de pokemon die je kan vangen, of alleen aan je level en hoeveel power ups je er op gooit?
[ Voor 32% gewijzigd door StrongArmLance op 08-07-2016 14:18 ]
Ik kom uit een klein dorp naast Groningen
Hier 1 uit groningen, welk team ben je?
Lopen*. Alle snelheden boven de 5 km/u tellen niet mee.StrongArmLance schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:15:
[...]
2 km hardlopen
straks hopelijk lombok van valor maken. hier in een klein dorpje zijn ook meer spelers dan verwacht, 2 gyms, dus zit de hele dag wel iemand, wordt alleen maar geswitcht
Ik las dat het nog wel wat sneller kon? Las heel veel over 12-15mph.FraxleNL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:17:
[...]
Lopen*. Alle snelheden boven de 5 km/u tellen niet mee.
Dankje!Vecodo schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:14:
[...]
Via pokeball -> Shop -> rechts boven in "claim"

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Blauw natuurlijk, articuno ftw. Maar alles is opeens rood geworden

Iemand net in de lunchpauze een gym overgenomen in Rotterdam? Vlakbij Coolhaven, het Fenix standbeeld?
Ging met een paar collega's Fenix Gym overnemen van blauw. Hadden we hem en binnen paar minuten was het weer overgenomen door iemand anders. Liepen we terug, niemand te bekennen en dus maar weer overgenomen en rood gemaakt
Ging met een paar collega's Fenix Gym overnemen van blauw. Hadden we hem en binnen paar minuten was het weer overgenomen door iemand anders. Liepen we terug, niemand te bekennen en dus maar weer overgenomen en rood gemaakt
Huub Huub Barbatruc!
Dus..wat handig is...
Over 21 uur een paar gym's pakken en dan meteen collect drukken. Per gym krijg je 500 stardust en 10 coins.
Als jij er drie eventjes bezit (voor 5 minuten) op collect drukt dan krijg je 1500 en 30 coins.
21 uur later, weer zelfde grapje!
Denk dat dat beter klopt. Gisteren ongeveer een uur vastgezet in de file met meestal een tempo van 10 km/h. Leverde me flink wat afstand voor de eieren op.StrongArmLance schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:18:
[...]
Ik las dat het nog wel wat sneller kon? Las heel veel over 12-15mph.
Gelukkig heb ik er 1 die het weekend wel stand blijft houden.
Die is niet te bereiken omdat de poort dicht blijft
LOLdarkstyle25 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:21:
Gelukkig heb ik er 1 die het weekend wel stand blijft houden.
klopt, ik ben ook rood namelijk.rolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:18:
[...]
Blauw natuurlijk, articuno ftw. Maar alles is opeens rood geworden
Metusz is mijn ingame naam.
Mind sharing?Rexus schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:12:
[...]
Geloof dat het tot 20 kmpu geldig is.
Er is een spot hier in Alkmaar waar je een Electabuzz kunt vangenCP 220
Vannacht onderweg van station naar huis gelopen na een bedrijfsuitje. Half 1 s'nachts kwam ik dus echt iets van 8 mensen tegen die ook aan het spelen waren.
Nu hebben ze helaas mijn laatste gym ook afgepakt, maar door mijn bureaustoel kan ik er nu niet even tussenuit om weer nieuwe te halen.
Xbox: Gulpener88
Volgens mij heb ik die wel eens gezien, omgeving station/stadspark?jeroenm17 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:23:
[...]
klopt, ik ben ook rood namelijk.
Metusz is mijn ingame naam.
Zitten er nog mensen in team blauw in Rotterdam?
[ Voor 3% gewijzigd door Kleaudzak op 08-07-2016 14:25 ]
klopt, maar die ben ik alweer kwijt.rolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:24:
[...]
Volgens mij heb ik die wel eens gezien, omgeving station/stadspark?
Speel meestal rond florisplein en in zwolle met een grote groep collega's.
nee is iets van 15-20 km.. heb namelijk een heel ei hatched in file in de autoFraxleNL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:17:
[...]
Lopen*. Alle snelheden boven de 5 km/u tellen niet mee.
Hehe nice, lekker afstandje dagelijksjeroenm17 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:25:
[...]
klopt, maar die ben ik alweer kwijt.
Speel meestal rond florisplein en in zwolle met een grote groep collega's.

Ligt het max CP (te behalen met power ups) van je pokemon aan welke je vangt of aan de hoogte van je level? (Of een combinatie?)
comboStrongArmLance schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:27:
Ligt het max CP (te behalen met power ups) van je pokemon aan welke je vangt of aan de hoogte van je level. (Of een combinatie?)
Ah, dus toch niet iemand die ze heeft gecleared en daarna neutral heeft gelaten.Smuggler schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:54:
Hier (Eindhoven de strijp) zijn alle gyms gereset.
Best wel fijn, want ze werkten niet meer.
Straks na werk weer een rondje lopen.
Genoeg concurrenten van Team Mystic op Strijp-S zo te zien
PS5 PSN: UnrealKazu
Ik ben nu nml mijn stardust aan het sparen voor als ik echt kan vangen met hoge cp, maar wanneer kan je daar dan mee stoppen?
Ik moet nog een kleur kiezen, maar als ik om me heen kijk (ik zit naast centraal station) zijn er 4 gyms blauw en 1 geel...dus wil ik het lekker makkelijk hebben, of ga ik lekker rebels doen hmmKleaudzak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:25:
Ik spend alles, evolven etc geeft meer exp. Sparen heeft imo nog weinig nut. Level 12-15 begint het een beetje met 800+StrongArmLance schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:27:
[...]
Ik ben nu nml mijn stardust aan het sparen voor als ik echt kan vangen met hoge cp, maar wanneer kan je daar dan mee stoppen?
Ja baal er flink van dat het onder het auto rijden niet werkt, ik ga voortaan lopend naar de sportschool.rolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:27:
[...]
Hehe nice, lekker afstandje dagelijksAls je toch eieren kon broeden op die afstand
Rood, dus wij zijn concurrenten van elkaar. Wat is jouw locatie in Rotterdam?Kleaudzak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:25:
Haha gelijk locatie weggeven?FraxleNL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:29:
[...]
Rood, dus wij zijn concurrenten van elkaar. Wat is jouw locatie in Rotterdam?
Ik zit in de buurt van de bergweg. Jij?
Ingame name ook Kleaudzak btw, kan je dat zien van andere spelers/pokemon?
[ Voor 12% gewijzigd door Kleaudzak op 08-07-2016 14:31 ]
Hmm oke, ja ben lvl 8 en heb wat in de 400-500 ge-evolved, (pidgeotsrolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:28:
[...]
Ik spend alles, evolven etc geeft meer exp. Sparen heeft imo nog weinig nut. Level 12-15 begint het een beetje met 800+
Regio zuid-oost Groningen, lekker aan het banjeren!
Stadspark ja? Zit daar nog wat leuks, moet er nog ff heen als PTC weer werkt.Kek schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:31:
hier nog een groninger. lekker door het park aan het stappen
Gewoon spenden man, je krijgt toch niks goeds tot die hoge levels. En als je 600's krijgt dan kan je die gewoon in gyms stoppen.StrongArmLance schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:30:
[...]
Hmm oke, ja ben lvl 8 en heb wat in de 400-500 ge-evolved, (pidgeots) maar weet dus niet of ik nou nog wil stardusten.
Haha net in mijn dorpcentrum rondgelopen, begint het net voor een gym te regenen. Het was een leven 1 rode gym dus ik kon mijn pokemon er niet in kwijt. Komt er iemand aangelopen met zijn mobiel in de handen en paraplu in zijn hand. Gaat bij de gekleurde koe staan (het gym punt is een kunstwerk) kijk ik live op pokemon GO, wordt die gym ineens blauw
het is dat het hoosde van de regen anders hadden ik een praatje gemaakt. Wad ook iemand van mijn leeftijd. Maar toen die weg was heb ik het uiteraard gauw weer rood gemaakt. Nu is tie ook level 2 en kan er nog iemand bij van team rood.
Die jongen had er trouwens een scyther met 280cp in gezet! Zeldzaam dingetje!
Heb er nu een tangela van 307cp in terug gestopt!
Mijn eerste pokemon go-er is gespot!
Die jongen had er trouwens een scyther met 280cp in gezet! Zeldzaam dingetje!
Heb er nu een tangela van 307cp in terug gestopt!
Mijn eerste pokemon go-er is gespot!
Een handtekening?!
Neem je toch de volgende trein?Basxt schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:23:
[...]
Mind sharing?verdomd spannend trouwens om die gym op alkmaar centraal over te nemen terwijl de trein elk moment kan wegrijden
Hmmm.. ook team blauw?

Google maps, 52°37'16.1"N 4°45'20.7"E Park Oosterhout.
Rotterdam Centrum, WTC. Fraxle hier. Ik heb geen idee of dat kan? Kan in elk geval geen andere trainers in het spel zien helaas.Kleaudzak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:30:
[...]
Haha gelijk locatie weggeven?
Ik zit in de buurt van de bergweg. Jij?
Ingame name ook Kleaudzak btw, kan je dat zien van andere spelers/pokemon?
Ik zie alles hier over Rotterdam/Eindhoven, ik drop een keer Groningen en gelijk 10+ mensen uit mijn stad
Hopelijk wel allemaal in team Articuno
Hopelijk wel allemaal in team Articuno
Er spawnen geen Pokémon op m'n werk en thuis als ik stil zit.. Gelukkig wel een Pokestop binnen bereik van m'n bureaustoel op het werk! Hele dag al om de 5 minuten items farmen
[ Voor 4% gewijzigd door Cwookie op 08-07-2016 14:34 ]
Haha dat geluk heb ik niet, gelukkig houd het mij dan ook niet van m'n werk.Cwookie schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:33:
Er spawnen geen Pokémon op m'n werk en thuis.. Gelukkig wel een Pokestop binnen bereik van m'n bureaustoel op het werk! Hele dag al om de 5 minuten items farmen
Thuis wel twee stops die vanaf de bank te bereiken zijn
Misschien sub-forums maken voor regio's / kleur?
Time to get tactical
[ Voor 8% gewijzigd door Rexus op 08-07-2016 14:35 ]
RoodWahWah schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:27:
[...]
Ik moet nog een kleur kiezen, maar als ik om me heen kijk (ik zit naast centraal station) zijn er 4 gyms blauw en 1 geel...dus wil ik het lekker makkelijk hebben, of ga ik lekker rebels doen hmm
Heb ik ook gekozen omdat er niets rood was bij mij in de buurt
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik mag hopen dat die PTC zooi snel weer terug komt, en dat ze ook daadwerkelijk die extra rewards gaan geven die ze beloofden. Want ik baal nu flink dat ik geen google account gebruik
Yes, kom er bijna dagelijks (station)Clavis schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:35:
Mensen in omgeving Hellemond?
PokeGo: Bwuh
thnx, dan loop ik daar vanavond ook even door heen.Kek schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:34:
noorderplantsoen heeft aardig wat, daar heb ik net wat gehaald..
al halverwege in lvl 13...
Ik mis wel nog een sociaal aspect in het spel eigenlijk.
Dat je mensen op kan zoeken enzo. Of je lokale rode team kan aanspreken o.i.d.
Hopelijk komt dat snel!
Hopelijk komt dat snel!
Een handtekening?!
Dat je ook daadwerkelijk trainers kan zien op die map? Dat zal vast wel weer niet mogen ivm privacy en real life trackingtellavist schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:38:
Ik mis wel nog een sociaal aspect in het spel eigenlijk.
Hopelijk komt dat snel!
ik mis een beetje een kaart van waar je dingen kan halen, welke gyms er in de buurt zijn, en welke kleur die hebben... nu fiets of loop je een tering eind om er achter te komen dat er niet veel te halen is enzo...
of gewoon een chat functie voor elk team.
Ik vind het juist ook jammer dat je niet iemand anders kan zien. Vandaag samen met een collega rondgelopen en dan zou het juist leuk zijn als je beide spelers op de map ziet.rolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:39:
[...]
Dat je ook daadwerkelijk trainers kan zien op die map? Dat zal vast wel weer niet mogen ivm privacy en real life tracking
Huub Huub Barbatruc!
ik mis het kunnen vechten tegen wilde pokemons
https://www.ingress.com/intelKek schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:39:
ik mis een beetje een kaart van waar je dingen kan halen, welke gyms er in de buurt zijn, en welke kleur die hebben... nu fiets of loop je een tering eind om er achter te komen dat er niet veel te halen is enzo...
Op die map kan je de ingress landmarks zien, zo te zien komen die goed overeen
https://www.ingress.com/intelKek schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:39:
Je kan hier in ieder geval alle locaties zien. Alleen niet welke kleur
Dit zou ik ook tof vinden jamakkie88 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:40:
ik mis het kunnen vechten tegen wilde pokemons
Probeerde een gym te stelen van een cp10 weedle, dus in 1 klap al het leven weg.
Echter bleef dat ding een rood stipje houden in ze health bar en ging maar niet dood.
Iemand enig idee wat er fout ging?
Echter bleef dat ding een rood stipje houden in ze health bar en ging maar niet dood.
Heb mijn eerste gym ook veroverd! #TeamRed
Zat een raticate van 189CP in, nu mijn raticate van 200CP. Nu nog die blauwe gym met 2 venonats van +- 130 over zien te nemen. Die crashte toen ik hem bijna verslagen had en ben toen maar verder gegaan
Zat een raticate van 189CP in, nu mijn raticate van 200CP. Nu nog die blauwe gym met 2 venonats van +- 130 over zien te nemen. Die crashte toen ik hem bijna verslagen had en ben toen maar verder gegaan
Is een bug helaas.Denniz0229 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:42:
Probeerde een gym te stelen van een cp10 weedle, dus in 1 klap al het leven weg.
Is helaas een bekende bug, hebben veel mensen last van.Denniz0229 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:42:
Ah, kijk, das was dus ook die crash bij mij. Jammer dat het spel nof aardig wat bugs bevat! Hopelijk snel verbetering, want het is zo verslavend als ik weet niet wat op dit moment.jeroenm17 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:43:
[...]
Is helaas een bekende bug, hebben veel mensen last van.
Is te verwachten van een BETA (0.29) die gedoeld was op een beperkte releaseLynox schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:45:
[...]
Ah, kijk, das was dus ook die crash bij mij. Jammer dat het spel nof aardig wat bugs bevat! Hopelijk snel verbetering, want het is zo verslavend als ik weet niet wat op dit moment.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Damn ik ben verslaafd, vanmiddag maar eens proberen die Gym in mijn wijk over te nemen
Gezien iedereen locaties etc. is gaan delen:
Link naar Google Form (voor het inschrijven):
http://goo.gl/forms/AJr5LKQR6Eicwe2i2
Link naar Spreadsheet
https://docs.google.com/s...sC--lTRz8ZUWHX3Gc/pubhtml
Link naar Spreadsheet
Ik vind het raar dat je bijvoorbeeld niet meer "pidgey candy" krijgt van een wilde Pigeotte als je hem transfert
Er heeft iemand mijn gym al binnen 5 minuten weer overgenomen... Het begint echt serieuze vormen aan te nemen
Misschien een optie om er 2 velden toe te voegen:Mavors schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:47:
Link naar Spreadsheet
Provincie
Locatie 1 (en de andere locatie. locatie 2 te maken).
Veel hier hebben verschillende werk en woonlocatie waar ze veel zitten
Locatie 2 hoef je dan ja niet in te vullen
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Het zal wel niet mogelijk zijn om je ingame naam te veranderen of wel
voor zover ik weet nietIshama schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:50:
Het zal wel niet mogelijk zijn om je ingame naam te veranderen of wel
Nice dan heb ik zeker de meest origineelste naam
Goede toevoeging, Done.Darkfreak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:49:
[...]
Misschien een optie om er 2 velden toe te voegen:
Provincie
Locatie 1 (en de andere locatie. locatie 2 te maken).
Veel hier hebben verschillende werk en woonlocatie waar ze veel zitten?
Locatie 2 hoef je dan ja niet in te vullen
Wel mogelijk om je outfit nog te veranderen? Zit nu in team geel met allemaal rode kleding
Mogelijk later in de game maar nu niet.Watsonus schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:55:
Wel mogelijk om je outfit nog te veranderen? Zit nu in team geel met allemaal rode kleding
Ja tuurlijk, dat heb je in alle pokemon MMO's maar dit is wel tricky natuurlijk omdat het nu gaat om echte locaties en niet fictief. Daar zul je dat niet zomaar allemaal mogen doen denk ik, denk bijvoorbeeld aan het feit : Als je eenmaal weet dat doornroosje33 een meisje van 9 jaar is, kan een pedofiel haar zo tracken met de map. Idk, het zou tof zijn maar ik twijfel of het komt.DNA_Saint schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:40:
[...]
Ik vind het juist ook jammer dat je niet iemand anders kan zien. Vandaag samen met een collega rondgelopen en dan zou het juist leuk zijn als je beide spelers op de map ziet.
Wel moet vechten met wilds gewoon komen, dat hoort bij Pokemon en zal vast wel komen met full release
Hoeveel powerbanks zou ik nodig hebben voor 50km?
Powerbank? 1 kernreactor moet genoeg zijn.darkstyle25 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:59:
Aanpassing op de spreadsheet, nu kan iedereen met de link hem ook bekijken (iets met ff snel tussen het werken door)
Dit word een interessante spreadsheet :
https://docs.google.com/s...tDWetk/edit#gid=509728317
Pokemon hatching, bij 50 entries komen de resultaten zichtbaar. Ik ben wel benieuwd naar wat er allemaal uit gaat komen.
Ik zie al gekke dingen, Scyther, Rhyhorns en een paar chamanders.
https://docs.google.com/s...tDWetk/edit#gid=509728317
Pokemon hatching, bij 50 entries komen de resultaten zichtbaar. Ik ben wel benieuwd naar wat er allemaal uit gaat komen.
Ik zie al gekke dingen, Scyther, Rhyhorns en een paar chamanders.
[ Voor 11% gewijzigd door rolandos582 op 08-07-2016 15:02 ]
Kan ik mijne nu aanpassen om de extra vakken in te vullen?Mavors schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:00:
[...]
Aanpassing op de spreadsheet, nu kan iedereen met de link hem ook bekijken (iets met ff snel tussen het werken door)
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Kun jij 1ntroduc3 even aanpassen? tijdes invullen waren er nog geen 2 locatiemogelijkheden =DMavors schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:47:
Link naar Spreadsheet
Hier komt je vast een eind meedarkstyle25 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:59:
Heb degene met beide invulvelden laten staan.Driftkikkertje schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:01:
[...]
Kun jij 1ntroduc3 even aanpassen? tijdes invullen waren er nog geen 2 locatiemogelijkheden =D
Vanaf nu is het ook mogelijk om na een submit je gegevens aan te passen.
Ik ontdubbel zo nu en dan wel even.
Wellicht de Tweaker username ook toevoegen?Mavors schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:47:
Link naar Spreadsheet
Zodoende kunnen we via PM contact opnemen met mensen die een zelfde woonplaats/kleur hebben.
M'n eerste invoer is fout
[ Voor 5% gewijzigd door Rexus op 08-07-2016 15:05 ]
Hmm.rolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:39:
[...]
Dat je ook daadwerkelijk trainers kan zien op die map? Dat zal vast wel weer niet mogen ivm privacy en real life tracking
Waze (een navigatie app) doet dit anders wel.
Ja maar dat is anders, dit is pokemon bedoeld imo voor de jongere categorie. Dat ligt toch net ff anders.Tricto schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:03:
[...]
Hmm.
Waze (een navigatie app) doet dit anders wel.
Ik ga geen kist met me mee dragen, jij wel ?tha_crazy schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:06:
[...]
Doe het dan gelijk goed
http://www.pdashop.nl/pro...eroak-ps5-80-000-mah.html
80.000 mah
Tuurlijk!Rexus schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:02:
[...]
Wellicht de Tweaker username ook toevoegen?
Zodoende kunnen we via PM contact opnemen met mensen die een zelfde woonplaats/kleur hebben.
M'n eerste invoer is foutperongeluk rood ingevuld.
Iedereen die zn Tweakers naam erbij wil hebben, stuur mij even een PM met je ingame naam, dan voeg ik het toe voor deze éne keer
Kan je pas een team kiezen als je bij een gym bent?
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Stel je gewoon een random vraag of kijk je nooit in dit topic?vuurtjih schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:07:
Minimaal 10x gevraagd in de afgelopen 2-3 pagina's
[ Voor 10% gewijzigd door rolandos582 op 08-07-2016 15:08 ]
als je level 5 bent en een gym aanklikt, je hoeft niet in de buurt te zijn, als je hem maar kan zienvuurtjih schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:07:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.