Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz
Hmm ook al geprobeerd, en ook al opnieuw geinstalleerd e.d. maar werkt niet.Darkfreak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:29:
[...]
Heb ik ook soms.
Wat bij mij helpt is de app helemaal sluiten (dus uit de app, en via taskmanager sluiten) en weer openen.
Speel je op IOS of Android?
Android.Hari050 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:41:
[...]
Hmm ook al geprobeerd, en ook al opnieuw geinstalleerd e.d. maar werkt niet.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Welk level heb jij, hoeveel playtime tot nu toe?rolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:28:
Random pics :
[afbeelding]
[afbeelding]
CP 950 met level 17 heeft hij hem gevangen
[afbeelding]
Als je paar pagina's naar boven leest wordt het meerdere malen uitgelegdWestBoy_B schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:47:
Hey mede pokemon go's spelers, ik heb gezien dat je XS versie hebt van Pokemons en normale? Wat is beter om te houden? Mijn Drowzee is bijvoorbeeld CP 42, maar weegt 36.88 KG en ik heb eentje van 68 CP, maar die is een Xs en weegt maar 22.53KG . Kan iemand wat meer uitleggen hierover? Alvast bedankt!
Te weinig pidgey candy, maar zou grappig zijn als je een xs pidgeot heb met 0.XX kgrolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:22:
[...]
hehe, ik vermoed dat als je die evolved, hij wel huge word. Probeer het eens en let me know
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik krijg het ook niet opgestartHari050 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:41:
[...]
Hmm ook al geprobeerd, en ook al opnieuw geinstalleerd e.d. maar werkt niet.
Bij mij de app zelf wel, alleen ingame werkt het niet helemaal lekker bij mij!
Ik heb GPS problemen exact dezelfde als in IngressHari050 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:52:
[...]
Niet mijn pics, gewoon random van discord gepakt. Deze zijn gemiddeld level 15-20FitzChevalric. schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:45:
[...]
Welk level heb jij, hoeveel playtime tot nu toe?
Klopt ik had mijn XS Pidgey geevolved naar Pidgeotto en nou is hij normaal.rolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:22:
[...]
hehe, ik vermoed dat als je die evolved, hij wel huge word. Probeer het eens en let me know
[...]
Yep dat zal meer gaan gebeuren, is die XS toevallig?
PSN: Alvanosa
Geeft de moves etc weer maar ook hoe rare hij is
Had ik ook gister bij twee gyms om de hoek.Kek schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:53:
Meh gymbattles zijn nog wel bugged as fuck, win ik dik, egenstander is al lang neer,maar toch gaat het nog door...
Laatste tegenstander van de drie blijft dan op 1HP hangen, maar gaat niet down
Ja, zo kan ik ook een gym blijven houden XD
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Is dat normaal? Lijkt mij heel raar toch?
Oost west, 127.0.0.1 best!
battlen tegen je eigen pokemon is trainen, gaat het level van de gym omhoog.geerttttt schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:56:
Hm. vraagje. Ik heb nu mijn 1e pokemon in een gym. Ik dacht dat ik ook wellicht meerdere pokemons erin kon doen, of mijn pokemon kon healen ofzo. Maar het enige wat ik nu bij die gym kan doen is battelen tegen mijn EIGEN geplaatste pokemon.
Je kunt maar 1 pokemon per gym kwijt.geerttttt schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:56:
Hm. vraagje. Ik heb nu mijn 1e pokemon in een gym. Ik dacht dat ik ook wellicht meerdere pokemons erin kon doen, of mijn pokemon kon healen ofzo. Maar het enige wat ik nu bij die gym kan doen is battelen tegen mijn EIGEN geplaatste pokemon.
Heeft iemand anders van jouw team een gym, kun je er een pokemon bij plaatsen van jezelf.
Bij friendly gyms (van jouw team of jezelf) kun je trainen door tegen de pokemons daar te vechten, dat geeft de gyn prestige.
Hogere prestige zorgt ervoor dat vijandelijke teams vaker moeten winnen om de gym te capturen.
Oost west, 127.0.0.1 best!
Ik heb precies hetzelfde gedaan met die vogel, maar zit nu op 381 CP, en kan nog 1x upgraden. Vraag me dan af hoe jij zo'n hoge CP krijgt? Ik zal wel wat missen haha. Nu zo'n reuk ding ingezet, kan ik fijn op m'n luie stoel blijven hangen.Soundless schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:29:
[...]
Nope
[afbeelding]
Ik heb hem wel een paar keer geupgrade.
Kan nu niet meer upgraden omdat mijn player level 'te laag' is.
Ben level 11
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Er zou 2 keer een Jynx in de buurt zijn (3 stappen) na 30 min lopen trilde opeens mijn telefoon ja hoor een Jynx terwijl hij nog steeds 2 stappen aangaf. Eenmaal gevangen verdween hij uit de lijst maar ook de andere Jynx.
Dan kan je met 2 telefoons (en 2 battery packs) gaan rondlopen en krijg je er dubbel zoveel binnen.FitzChevalric. schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:59:
Trouwens eerst hoopte ik nog dat ruilen een mooie optie zal zijn. Maar nu ik er twee keer over nadenk zal zodra de hype losbarst een ruilfunctie resulteren in heel veel diefstallen of afstand onder dwang door pubers en kinderen.
Signature
ze bedoelen dat 22% van alle spawns een Rattata is.Mitch377 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:02:
Rattata heeft een Rarity van 22.834%? Volgens mij klopt dat niet want ik heb er al zeker 4 of 5 gevangen.
Oic... ik kom niet verder dan de loading paginaHari050 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:52:
[...]
Ach waarschijnlijk rennen de cheaters met een location hack als een gek naar alle betere locatie's.darkstyle25 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:00:
[...]
Dan kan je met 2 telefoons (en 2 battery packs) gaan rondlopen en krijg je er dubbel zoveel binnen.
https://www.facebook.com/...A9mon-Go-970149969749359/ er is zelfs een speciale facebook pagina voor.
[ Voor 14% gewijzigd door FitzChevalric. op 08-07-2016 13:12 ]
[13:08, 8-7-2016] icy: Als thuis ben wil je de ds oplader
[13:08, 8-7-2016] icy: Ds opladen
[13:08, 8-7-2016] icy: 🤗
[13:08, 8-7-2016] Vrouwlief: Nee
[13:08, 8-7-2016] Vrouwlief: Waarom
[13:08, 8-7-2016] icy: Omdat ik er vanavond mee wil gaan spelen
[13:08, 8-7-2016] Vrouwlief: Wil je pokemon spelen
[13:09, 8-7-2016] icy: Ja 😂
[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 08-07-2016 13:10 ]
Je kan ook gewoon op telefoon + tablet spelenicy schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:10:
Vrouwlief wordt al gek van mij
[13:08, 8-7-2016] icy: Als thuis ben wil je de ds oplader
[13:08, 8-7-2016] icy: Ds opladen
[13:08, 8-7-2016] icy: 🤗
[13:08, 8-7-2016] Vrouwlief: Nee
[13:08, 8-7-2016] Vrouwlief: Waarom
[13:08, 8-7-2016] icy: Omdat ik er vanavond mee wil gaan spelen
[13:08, 8-7-2016] Vrouwlief: Wil je pokemon spelen
[13:09, 8-7-2016] icy: Ja 😂

Klopt deels, maar telefoon loopt al leeg door Go en heb geen DS emulator voor de ipadrolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:11:
[...]
Je kan ook gewoon op telefoon + tablet spelen
Als ik nou een android tablet had, dan had ik daar mijn playstore account op kunnen zetten voor Drastic.
Kreeg net een berichtje van d'r binnen: "IK HEB EEN PIKACHUUUUUUU"
Dus ja, geen problemen hier
PS5 PSN: UnrealKazu
Ik heb een Samsung Note 5 + Samsung Galaxy Tab S 10.5" 4G Brons en onbeperkt 4g+ data op allebei. Rambo pokemons vangenicy schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:13:
[...]
Klopt deels, maar telefoon loopt al leeg door Go en heb geen DS emulator voor de ipad![]()
Als ik nou een android tablet had, dan had ik daar mijn playstore account op kunnen zetten voor Drastic.

Waar heb je die gevonden?Kazu schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:15:
Als ik de reacties zo allemaal lees ben ik blij dat ik een vriendin heb die gewoon net zo hard meedoet
[ Voor 28% gewijzigd door rolandos582 op 08-07-2016 13:16 ]
Wat zullen mijn kinderen komende tijd veel spelen en mee op pad gaan. Haha
Ergens best wel erg maar het is Nintendo zo wel gelukt om kinderen. En laten we wel wezen ook volwassenen weer buiten en aan de wandel te krijgen.
Burp
ik loop nooit, maar aangezien je die eieren niet in de auto kan hatchen, moet ik wel gaan lopen..... dus het is eigenlijk alleen maar positief dat ik dit spel speel hahaWittemok schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:18:
Er zit gewoon een poke stop in de speeltuin.
Wat zullen mijn kinderen komende tijd veel spelen en mee op pad gaan. Haha
Ergens best wel erg maar het is Nintendo zo wel gelukt om kinderen. En laten we wel wezen ook volwassenen weer buiten en aan de wandel te krijgen.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Ik installeer Pokemon GO op haar tefeloon, ze loopt vaak 5km met vriendin. Kan ze mooi eieren uitbroeden.Kazu schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:15:
Als ik de reacties zo allemaal lees ben ik blij dat ik een vriendin heb die gewoon net zo hard meedoet
http://www.thepeterboroug...-car-near-millennium-park
[ Voor 10% gewijzigd door rolandos582 op 08-07-2016 13:19 ]
als ik daarna de app (IOS) afsluit en opnieuw opstart dan kan ik niet eens een battle starten.
Meerde mensen dit probleem?
Telefoon op een hond vastbinden is misschien ook een ideeFitzChevalric. schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:18:
[...]
Ik installeer Pokemon GO op haar tefeloon, ze loopt vaak 5km met vriendin. Kan ze mooi eieren uitbroeden.
WTF is dit dan. Wat is next? Een pedofiel die naar een pokestop/gym gaat en daar kinderen op gaat wachten?
Erg unlucky idd, ik wil ook levelenx3rius schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:21:
We gaan richting de 24u downtime voor PTCzo was ik lekker op weg met level 7, maar volgens mij is alles hier in de buurt inmiddels alweer veel verder
nergens wordt er gesproken over pokemon go, ook voor dat dit spel uitkwam werden er al voetgangers aangereden helaas....rolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:19:
En we hebben een winner boys!! Eerste victim is een fact, hij was pokemon aan het spelen
plus dat joch liep gewoon netjes op de stoep...
Zit pas op lvl 5x3rius schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:21:
We gaan richting de 24u downtime voor PTCzo was ik lekker op weg met level 7, maar volgens mij is alles hier in de buurt inmiddels alweer veel verder
Naast mn werk zit wel een squirtle spawn, dit is heel fijn om snel een blastoise te krijgen!
De vriendin? Oh of bedoelde je de Pikachurolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:16:
[...]
Ik heb een Samsung Note 5 + Samsung Galaxy Tab S 10.5" 4G Brons en onbeperkt 4g+ data op allebei. Rambo pokemons vangen
[...]
Waar heb je die gevonden?
NS FC: SW 2742 0448 8213
EDIT: Te vroeg gejuicht.. lukt niet met inloggen
[ Voor 37% gewijzigd door Eek2nd op 08-07-2016 13:31 ]
Ik heb al ~30 pokemon gevangen en een aantal geleveled / evolved, maar ik sta nog op level 4 (plus ik krijg erg weinig pokemon in mn regio...). Ik heb geen zin om tot een hoger level te moeten grinden door de hele tijd pokemon te vangen, of door tegen een gym te vechten met mn veel zwakkere pokemon.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Ja,hantheman schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:19:
Ik heb een vervelende bug telkens als ik een gym probeer over te nemen.. de laatste vijand blijft gewoon staan met 1hp
als ik daarna de app (IOS) afsluit en opnieuw opstart dan kan ik niet eens een battle starten.
Meerde mensen dit probleem?
Net met een collega 2 gyms proberen te verslaan. Op Gym 1 lukte dit niet. De drowzee ging maar niet kapot en bleef op 1 HP staan. Aanvallen werkte gewoon (vanaf onze kant) maar de Drowzee viel niet meer aan. Je kon ook geen andere pokemon kiezen.
De 2de gym (zit 100 meter verder) werkt wel gewoon goed.
Stom, want wij hebben al zeker 3x de gym met een drowzee verslagen.
[ Voor 87% gewijzigd door Wii4all op 08-07-2016 13:29 ]
Burp
Hier weer wel:Wii4all schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:28:
[...]
Waar is dat gemeld? Ik zie het niet terug namelijk op bijv:
http://www.pokemongo.com/
of http://pokemongo.nianticlabs.com/
https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us
Dat is nog steeds het probleem dat je niet met je pokemon account kan spelen maar wel met je google account.
Daarom ben ik maar met mn google account begonnen.
[ Voor 35% gewijzigd door Wii4all op 08-07-2016 13:40 ]
Burp
Heeft ook niets met Niantec of Pokemon Go te maken, het probleem ligt bij Pokemon (Club). Je kunt daar ook momenteel niet inloggen (bijv. op Global Link met je 3ds games):Wii4all schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:28:
edit laat maar verkeerd gelezen.
https://club.pokemon.com/...-club/sign-up/?mo_ar=true
Die maintence melding staat er dus al van gisteravond
Dit zijn mijn pokemons op dit moment:

Vooral veel raticates!
Xbox: Gulpener88
Ik denk dat dat Pokémon zijn die je als 'favorite' markeert.rolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:36:
Wat zijn die sterren en andere symbooltjes eigenlijk die ik veel zie bij verschillende mensen? Is daar een uitleg over?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Sterren zijn de 'favorite' pokemon van mensenrolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:36:
Wat zijn die sterren en andere symbooltjes eigenlijk die ik veel zie bij verschillende mensen? Is daar een uitleg over?
Dit is wel een leuke voor in de OP!rolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:55:
Leuke link hier trouwens : https://poke-assistant.herokuapp.com/main/pokemonstats
Geeft de moves etc weer maar ook hoe rare hij is
Ga hem erbij zetten een deze dagen...
http://www.cartelpress.co...kemon-gos-login-problems/rolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:23:
http://www.cartelpress.co...go-stabbed-mugged-iphone/
WTF is dit dan. Wat is next? Een pedofiel die naar een pokestop/gym gaat en daar kinderen op gaat wachten?
[...]
Erg unlucky idd, ik wil ook levelen
Some users are having problems logging into or playing Pokemon Go the infamous terrorist group know as ISIS is taking responsibility for this attack.
[ Voor 15% gewijzigd door hexta op 08-07-2016 13:47 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Wat een stelletje kneuzen zijn dat toch ook. Moge Allah ze laten branden.hexta schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:46:
[...]
http://www.cartelpress.co...kemon-gos-login-problems/
Some users are having problems logging into or playing Pokemon Go the infamous terrorist group know as ISIS is taking responsibility for this attack.

HAHAHHAAHA isis + ddos. Dan zou ik eerder naar Lizard Squad gaan als ik hun washexta schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:46:
[...]
http://www.cartelpress.co...kemon-gos-login-problems/
He claims they own several computer with over 500gb of ram something that could cause mass destruction.Nostordici schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:50:
Hoe betrouwbaar is die site, klinkt erg vaag hoor.
Klinkt legit

Best wel fijn, want ze werkten niet meer.
Straks na werk weer een rondje lopen.
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Hahaha, niet als ik je voor benSmuggler schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:54:
Hier (Eindhoven de strijp) zijn alle gyms gereset.
PokeGo: Bwuh
Alleen Strijp dan want hier nog nietSmuggler schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:54:
EDIT: Reactie boven mij lijkt me logischer. Misschien dat er zo dan 1 in komt?
[ Voor 11% gewijzigd door DivineNL op 08-07-2016 13:58 ]
Ik kan uit het bericht niet opmaken dat die pokemon aan het doen was.rolandos582 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:19:
En we hebben een winner boys!! Eerste victim is een fact, hij was pokemon aan het spelen
Verwijderd
Inderdaad, in het centrum heeft Team Rood de overhand...TheBuddha schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:55:
In Enschede nog niet.
Shit, mocht ik een nieuwe foon kopen dan heb ik nog concurrentie ookSmuggler schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:54:
achtse-barrier zijn de gyms allemaal bezet maar door simpele pidgeys of raticates, dus ik kan daar mijn slag nog slaanDivineNL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:57:
[...]
Alleen Strijp dan want hier nog niet(Vlakbij aalsterweg)
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Ze gingen één voor één neer, lijkt me dat je er meteen een pokemon in zet, anders moet je weer terug lopen? Ze zijn nu nog steeds leeg.. Kan er helaas net niet bij vanaf mn bureaustoelDivineNL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:57:
[...]
Alleen Strijp dan want hier nog niet(Vlakbij aalsterweg)
Helaas wel. En alles met Pidgeotto.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:59:
[...]
Inderdaad, in het centrum heeft Team Rood de overhand...
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Dat is de manier waarop ik momenteel alle gyms domineer
Maxed out Pidgeott, Raticate en Fearow XD
Of iemand snapt het nietWatsonus schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:02:
[...]
Ze gingen één voor één neer, lijkt me dat je er meteen een pokemon in zet, anders moet je weer terug lopen? Ze zijn nu nog steeds leeg.. Kan er helaas net niet bij vanaf mn bureaustoel
Maar ik zal ze hier in de gaten houden
E: En 2 gyms overgenomen
[ Voor 4% gewijzigd door Thomas op 08-07-2016 14:04 ]
Videolab toevallig?DivineNL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:03:
[...]
Of iemand snapt het niet![]()
Maar ik zal ze hier in de gaten houden

Momenteel zijn dit m`n hoogste CP monsters

Verwijderd
Tijd om dat straks te veranderen
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Zit je toevallig in team geel?Smuggler schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:07:
in de strijp is nu opeens alles blauw na de reset.
Tijd om dat straks te veranderen.
Ja ik zit in team geel....
Er is een jigglypuff achter gelaten, die wil ik eigenlijk wel hebben
Moet je weer terug naar een Gym als je hebt verloren, dan?darkstyle25 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:08:
Het enige nadeel op dit moment: als je ze niet van naam veranderd, weet je niet waar je ze hebt achtergelaten, dus ook niet naar welke Gym je terug moet.
Ik begrijp die gyms sowieso nog niet helemaal zo goed
Heeft iemand al een tutorial hiervan gevonden?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Tja, jouw team moet wel helpen om meerdere pokemons neer te zetten bij een gym (afhankelijk van level van de gym).Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:06:
Ik had een CP 504 Starmie achtergelaten bij een station bij mij in de buurt, wetende dat alles om mij heen rond de 200/300 zat. Na drie uur al verloren
Als iemand jouw Starmie gaat aanvallen mag diegene 6 pokemons kiezen. Stel hij kiest er 3 van boven de 200 en 3 van boven de 100 met super effective tegen water pokemon dan verlies jij dat wel makkelijk.
Helemaal kapot maken na t werkSmuggler schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:09:
[...]
Als je wint kan je hem meenemen?Smuggler schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:09:
[...]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Elke gym die jij "bezit", is goed voor 500 stardust en 10 coins (elke 20-21 uur).Richh schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:09:
[...]
Moet je weer terug naar een Gym als je hebt verloren, dan?
Nee, dat kan niet
Dit topic is gesloten.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.