[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.870 views

• Pulpje1974
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-07 21:25

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

Bij mij is hij ook weer online.
kan ik gaan kijken welke pokemon ik allemaal gevangen heb vandaag.
Onderweg naar werk en weer terug heb ik er een stuk of 25 gevangen.

edit: vliegt net een Zubat mijn huis in :)

vandaag een hitmonchan, staryu, psyduck, Jigglypuff, Gastly, Poliwag, goldeen, rattata, paras, raticate en pidgey gevangen. heb er nu al 38.

[ Voor 36% gewijzigd door Pulpje1974 op 08-07-2016 22:59 ]

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

• Watsonus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-04 20:01
Yogoi schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:47:
[...]

Zou wel cool zijn.
Ik denk er over na om 20-30min eerder te gaan zodat ik een rondje kan lopen :p
Maarja de kans is dat het niet.
Na een uur op Schiphol te zijn, zijn de servers eindelijk weer online (ha dat rijmt). Alleen niet één pokemon te bekennen hier. Misschien nog door server issues? Heb meerdere keren opnieuw ingelogd :(

PokeGo: Bwuh

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-11 16:35
Server blijft goed stabiel nu :). Al paar keer de pokestop gepakt en als ik klaar ben met civ spelen met vrienden eens naar de gym in de buurt gaan en hem voor team yellow bezorgen :)

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go

voor iedereen die wil volgen of de servers weer up zijn

baal wel wil net de hond 3 uur geleden uitlaten is de server down :(

p.s. de hond is wel uitgelaten maar zonder pokemons te vangen dan!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-11 10:49

StrongArmLance

Endless flow

Cwookie schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 22:48:
Hier is het ook erg karig. 2 pokestops en 1 gym voor een dorp van 5000 man
400 man, 1 stop :'), helaas geen gym, was voor altijd voor mij geweest dan.

• JustTweak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 21:25
Als je met Android die apk versie installeerd, krijg je dan niet problemen als ie straks officieel uitkomt? Met updates enzo?

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Mooie vaporeon in mijn huis --> Freeze.

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-10 11:11
StrongArmLance schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 23:09:
[...]

400 man, 1 stop :'), helaas geen gym, was voor altijd voor mij geweest dan.
Het is een beetje het geval hoeveel moeite je met Ingress gedaan hebt (hun eerdere game). Ik woon ook maar in een dorpje van 3000 maar we hebben 10+ pokestops en 3 of 4 (ben nog niet overal geweest) gyms. Puur omdat we die in Ingress zelf hebben 'aangemaakt', ieder lullig beeldje opgestuurd en goedgekeurd :D inclusief een recht op mijn huis met een beetje gps cheaten destijd :p

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

x3rius schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 23:18:
[...]

Het is een beetje het geval hoeveel moeite je met Ingress gedaan hebt (hun eerdere game). Ik woon ook maar in een dorpje van 3000 maar we hebben 10+ pokestops en 3 of 4 (ben nog niet overal geweest) gyms. Puur omdat we die in Ingress zelf hebben 'aangemaakt', ieder lullig beeldje opgestuurd en goedgekeurd :D inclusief een recht op mijn huis met een beetje gps cheaten destijd :p
Tja, dat is bij mijn ouders, woon zelf in utrecht, met een kerk tegenover me, nu een team valor gym uiteraard!

• x3rius
JustTweak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 23:13:
Als je met Android die apk versie installeerd, krijg je dan niet problemen als ie straks officieel uitkomt? Met updates enzo?
Updaten moet je inderdaad handmatig weer (door de laatste nieuwe apk te downloaden en installeren). Qua problemen met bans o.i.d... Ik denk dat ze dat niet gaan doen, anders hadden ze wel alle connections zolang geblokkeerd vanuit landen waar het nog niet uit is.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-11 15:20

Madstorm

Derping all the way!

JustTweak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 23:13:
Of je verwijdert de app gewoon weer, en download hem uit de app store?
Je character zit toch vast aan je Google account/Pokemon account dus die heb je zo weer terug.

I'm an Ironman!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zo echt niet normaal de servers zijn net weer up en ik zie ineens een stuk of 4 gyms een voor een veranderen van kleur

Burp

• DivineNL
copywizard schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 23:08:
http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go

voor iedereen die wil volgen of de servers weer up zijn

baal wel wil net de hond 3 uur geleden uitlaten is de server down :(

p.s. de hond is wel uitgelaten maar zonder pokemons te vangen dan!
Vraag me af hoe accuraat dit is en hoe actief die Europese servers zijn.

• BulMi
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:08
Ik heb het spel gedownload voor iOS, maar kan het kloppen dat de registratie helemaal dicht zit?

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 09:53

LordKnox

Opperbaas.

Meh ik krijg geen Pokémon meer gevangen. Allemaal ontsnappen en vluchten ze. Net een Eevee en een beedrill gemist daardoor. Mensen nog tips om dit tegen te gaan?

• DivineNL
iamjustin schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 23:53:
Meh ik krijg geen Pokémon meer gevangen. Allemaal ontsnappen en vluchten ze. Net een Eevee en een beedrill gemist daardoor. Mensen nog tips om dit tegen te gaan?
Als je die bal inhoudt wordt het circeltje kleiner. Hoe kleiner die is hoe meer kans geloof ik. Daarnaast zijn er speciale worpen waar je meer kans mee maakt en meer exp mee krijgt.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Krijg nou wat.... die vaporeon die ik niet ving, staat in mijn lijst, samen met een mankey die ik niet ben tegen gekomen. Was op jacht naar de porygon in mijn buurt. (die niet gevangen helaas, wel een eevee van cp289 en een slowpoke van cp214)

Mijn ei komt net uit, zat die mankey in. Die is gemerged met de ander.

[ Voor 31% gewijzigd door StrongArmLance op 08-07-2016 23:59 ]

Verwijderd

Ik heb Pokemon Go nu al 2 dagen maar heb nog geen enkele Pokémon tegengekomen...
Is dit normaal, moet ik gewoon verder lopen en zoeken of klopt er iets niet

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 23:58:
Ik heb Pokemon Go nu al 2 dagen maar heb nog geen enkele Pokémon tegengekomen...
Is dit normaal, moet ik gewoon verder lopen en zoeken of klopt er iets niet
Heb je niet toevallig 'namaaklocaties toestaan' aangevinkt in Android? Dan ga je er geen 1 vinden op deze manier.

• JustTweak
Is het nou verstandig je Pokémon zsm te evolven of eerst te levelen? Of maakt het aant eind van de rit geen verschil?

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

JustTweak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 23:59:
Is het nou verstandig je Pokémon zsm te evolven of eerst te levelen? Of maakt het aant eind van de rit geen verschil?
Maakt geen verschil.

• JustTweak
Ok. Dan gaan we dus eerst maar een beetje levelen.

• Bias
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Zerora schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:55:
Ik heb voor Tweakers een discord server aangemaakt, zodat we makkelijk kunnen chatten. Dan blijft het topic schoon van de eventuele slowtalk.

https://discord.gg/dUsXgdk

Link mag in de TS eventueel. Link verloopt niet als goed is. ;)
De link doet het niet bij mij

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

Verwijderd

ik heb iPhone :(
RekZ schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 23:59:
[...]

Heb je niet toevallig 'namaaklocaties toestaan' aangevinkt in Android? Dan ga je er geen 1 vinden op deze manier.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

JustTweak schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 00:01:
Hoe hoger je zelf bent hoe hoger ook de pokemon die je tegenkomt. De max cp van je oude pokemon zal ook verhogen als je levelt, maar ze hoger vangen en de oudere transferen voor candy is efficienter.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Wat als je incense gebruikt?

Verwijderd

Ik heb er 1 van de 2 gebruikt , maar ook deze leverde niets op... ik heb wel alles op mijn mapje staan, pokéstops - pokérgym .. mijn persongage beweegt ook exact in de richting die ik beweeg. Enkel vind ik geen pokémons

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-11 15:05

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

JustTweak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 23:59:
Het maakt denk ik niet uit nee, want het kost altijd even veel "upgrades" om een Pokémon max CP te krijgen, en op hogere evoluties worden de stappen qua CP gewoon groter per keer. Denk daarom niet dat het veel uitmaakt.

Wat wel uitmaakt is je trainer lvl, het scheelt bij mijn Pigeon zo'n 40-60 CP per trainer lvl. Hij is nu 470CP met trainer lvl 7, terwijl ik 412 max had met trainer lvl 6. Net mijn derde Incense geactiveerd, maar heb bijna geen Pokéballs meer, terwijl ik er gisteren nog 79 had...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 00:05:
Ik heb er 1 van de 2 gebruikt , maar ook deze leverde niets op... ik heb wel alles op mijn mapje staan, pokéstops - pokérgym .. mijn persongage beweegt ook exact in de richting die ik beweeg. Enkel vind ik geen pokémons

[...]
Dat is niet de bedoeling nee. Incense zou je gegarandeerd pokemon moeten geven. Nieuwe account proberen aan te maken...?

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-11 09:30

ormagon

Definitely Maybe

JustTweak schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 00:01:
Evolven is een hele goede manier van levelen en zeker bij de veelvoorkomende Pokémon zoals Pidgey, Ratatta, Weedle enzo aan te raden omdat je voor elke Pokémon die je laat evolueren lekker veel XP krijgt. Bij een zeldzamere Pokémon kan je overwegen te wachten tot je er eentje hebt met heel hoog CP.

Maar ik heb ondertussen 4 Pidgeots en nog candy te over mocht ik ze power ups willen geven. Wat overigens echt heel erg af te raden is nu, eerst zorgen dat je zelf een mega hoog level hebt. Heb flink wat stardust geïnvesteerd toen ik nog lvl 6 was ofzo om mijn eerste Pidgeot over de 300 CP te krijgen middels power ups. Nu komen er Pidgeys langs van over de 300 CP die na evolven als Pidgeot direct al over de 600 CP zit.

[ Voor 5% gewijzigd door ormagon op 09-07-2016 00:36 ]

• x3rius
StrongArmLance schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 00:27:
[...]

Dat is niet de bedoeling nee. Incense zou je gegarandeerd pokemon moeten geven. Nieuwe account proberen aan te maken...?
Nou, nee.. gegarandeerd niet. Het trekt Pokemon 'in de buurt' aan, hoe groot die aantrekkingsrange is, weet ik niet. Maar als er geen pokemon in je range zitten kun je lang wachten.

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
x3rius schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 00:46:
[...]

Nou, nee.. gegarandeerd niet. Het trekt Pokemon 'in de buurt' aan, hoe groot die aantrekkingsrange is, weet ik niet. Maar als er geen pokemon in je range zitten kun je lang wachten.
300 meter rondom mijn huis krijg ik geen pokemon (buitengebied van een klein dorp). Met Incense krijg ik gewoon om de 4 a 5 minuten een pokemon pal onder m'n neus.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Cwookie schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 00:56:
[...]

300 meter rondom mijn huis krijg ik geen pokemon (buitengebied van een klein dorp). Met Incense krijg ik gewoon om de 4 a 5 minuten een pokemon pal onder m'n neus.
Inderdaad om gemiddeld 5 minuten een pokemon die onder je sprite spawnt. Ik heb er tot nu toe ook elke keer 6 gehad, los van degene die 'nearby' zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door StrongArmLance op 09-07-2016 00:59 ]

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-11 11:55
ormagon schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 00:27:
[...]

Evolven is een hele goede manier van levelen en zeker bij de veelvoorkomende Pokémon zoals Pidgey, Ratatta, Weedle enzo aan te raden omdat je voor elke Pokémon die je laat evolueren lekker veel XP krijgt. Bij een zeldzamere Pokémon kan je overwegen te wachten tot je er eentje hebt met heel hoog CP.

Maar ik heb ondertussen 4 Pidgeots en nog candy te over mocht ik ze power ups willen geven. Wat overigens echt heel erg af te raden is nu, eerst zorgen dat je zelf een mega hoog level hebt. Heb flink wat stardust geïnvesteerd toen ik nog lvl 6 was ofzo om mijn eerste Pidgeot over de 300 CP te krijgen middels power ups. Nu komen er Pidgeys langs van over de 300 CP die na evolven als Pidgeot direct al over de 600 CP zit.
O_o pidgeys van 300, dammmnnnn. Welk level zit je? Mijn hoogste pidgey was 156

NS FC: SW 2742 0448 8213

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

x3rius schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 00:46:
[...]

Of het gegarandeerd is weet ik niet, maar het gaat niet om Pokémon die al in je buurt zijn. Zijn gewoon random encounters ongerelateerd wat er in de buurt rondloopt.
Musta schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 01:07:
[...]

O_o pidgeys van 300, dammmnnnn. Welk level zit je? Mijn hoogste pidgey was 156
Nu 13, was wel een uitschieter hoor :).

[ Voor 20% gewijzigd door ormagon op 09-07-2016 01:08 ]

• Cwookie
  • Nu online
Aan de ene kant hoop ik dat ze een reset doen zodra ze hier uitbregen (vertraagd verteld Niantic aan Buisiness Insider)

De mensen die een account aanmaken tijdens de release zijn simpelweg kansloos en zullen altijd achter blijven lopen. Die kunnen enkel pokemon verzamelen en zien hoe keer na keer hun pokemon zonder moeite worden afgeslacht bij de battles.

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Cwookie schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 01:13:
Aan de ene kant hoop ik dat ze een reset doen zodra ze hier uitbregen (vertraagd verteld Niantic aan Buisiness Insider)

De mensen die een account aanmaken tijdens de release zijn simpelweg kansloos en zullen altijd achter blijven lopen. Die kunnen enkel pokemon verzamelen en zien hoe keer na keer hun pokemon zonder moeite worden afgeslacht bij de battles.
Dit maakt toch niets uit? De een heeft ook meer tijd om te spelen dan de ander. Diegene zal dus ook sterker zijn dan de ander. Zo is het met eigenlijk bijna alles wel.

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Cwookie schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 01:13:

Nee joh, die week gaat op termijn echt niks uitmaken. Denk je dat bijvoorbeeld iedereen die Ingress niet startte op dag 1 nu niks kan? Of degenen die WoW pas in december 2004 zijn gaan spelen nog altijd mijlenver achterlopen?

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nederlandse introductie Pokémon Go uitgesteld wegens serverproblemen
De smartphone-game Pokémon Go zal later naar Nederland komen dan verwacht, omdat de servers in het buitenland overbelast zijn.
Dat vertelt de John Hanke, CEO van ontwikkelaar Niantic, aan Business Insider.

Eerder deze week werd Pokémon Go uitgebracht in een aantal landen waaronder de Verenigde Staten en Australië. Hoewel een Nederlandse introductiedatum nog niet bekend is gemaakt, had de ontwikkelaar voorgenomen het spel zo spoedig mogelijk wereldwijd uit te brengen.

Het spel bleek bij de introductie in de eerste groep landen populairder dan verwacht, aldus Hanke.

"Terwijl we de servercapaciteit uitbreiden, is de internationale uitrol naar landen zoals het Verenigd Koninkrijk en Nederland uitgesteld", vertelt de Niantic-CEO.

Tijdens gamebeurs E3 zeiden de ontwikkelaars dat het spel in elk geval voor eind juli uit zou komen, omdat dan een bijbehorende armband verkocht zal worden. Of de game voor die tijd alsnog in Nederland verschijnt, heeft Hanke niet gezegd.

Omweg
Hoewel de game nog niet officieel in Nederland is verschenen, hebben veel spelers hem alsnog geïnstalleerd. Op iOS kan dit door een buitenlands App Store-account te maken, terwijl op Android een APK-bestand gedownload kan worden.

Het aandeel van Nintendo steeg door het succes van Pokémon Go.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:08
Gps spoofer + mock mock locations. Eindelijk spelen vanuit de luie stoel. >:)

Al snap ik van het hele spelletje nog niet veel.

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Dacuuu schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 01:30:

Trots op jezelf?

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Kuusj

Kuusj

Van die release hebben we in dit topic toch weinig last van, geen hond die daar op gaat wachten :+
Morgen even voordat ik naar het werk ga snel een near-500 Pigeon in een Gym zetten, want een meisje/vrouw/? heeft een 350CP Hypno in die Gym gezet nadat ze de 200CP van mij en een 97CP van iemand anders versloeg. Had nog de neiging om op de fiets te springen maar goed, dat doe ik binnenkort wel eens. Of me ergens in de struiken verstoppen en dan de hele tijd terugcapturen :P

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-10 15:44
Dacuuu schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 01:30:

Behalve dat Niantic mock locations blokkeert dan.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zal niet liegen, ik heb het geprobeerd, er zullen vast workarounds zijn maar als je mock locations aan hebt staan doet het spel het niet. Maakt het ook wel wat leuker.

• Cwookie
  • Nu online
ormagon schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 01:21:
[...]

Nee joh, die week gaat op termijn echt niks uitmaken. Denk je dat bijvoorbeeld iedereen die Ingress niet startte op dag 1 nu niks kan? Of degenen die WoW pas in december 2004 zijn gaan spelen nog altijd mijlenver achterlopen?
WoW kan je hier niet mee vergelijken. Daar zijn duizenden dingen te doen op duizenden verschillende plekken voor honderden verschillende levels. In Pokemon go kan je enkel verzamelen, en gyms capturen. Hoe moet iemand die een week later begint ooit in de buurt komen van de APK spelers die gewoon dagelijks veel hebben gespeeld?

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Cwookie schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 01:43:
[...]

WoW kan je hier niet mee vergelijken. Daar zijn duizenden dingen te doen op duizenden verschillende plekken voor honderden verschillende levels. In Pokemon go kan je enkel verzamelen, en gyms capturen. Hoe moet iemand die een week later begint ooit in de buurt komen van de APK spelers die gewoon dagelijks veel hebben gespeeld?
Wet van de remmende voorsprong?
Daarnaast, spelers kunnen lekker hun eigen gang gaan, je hoeft niet per se te battelen, je kan gewoon rustig levelen. Er is ook een groot verschil tussen het XP te verzamelen in een stad vs. dorp. In steden/grotere zijn mensen snel lvl 5-8 op de eerste dag, daar deed ik toch meer dagen over. Denk dat daar ook wel even naar gekeken mag worden, voordat je iedereen gaat resetten omdat iemand het niet leuk vindt dat hij/zij slechter is dan de rest.

• Kuusj

Kuusj

Cwookie schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 01:43:
[...]

Lol, dit is dus precies wat ik me heb uitgedacht. Als ik nu een paar dagen intensief speel en een lvl'tje of 15 haal voordat de rest het spel gaat spelen heb ik toch een dikke voorstand. Die wordt uiteraard wel door verloop van tijd teniet gedaan door nog fanatiekere gebruikers, maar dan trekt het zich dus toch recht.

• jorank
  • Laatst online: 01:20
Net met 2 vrienden 3 uren rond gelopen in de stad haha.
Gingen we bijna naar huis sta je opeens met 12 man om 2 uur in de nacht pokemon te spelen in het centrum.
Wat een spel _/-\o_

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

• x3rius
Ergens snap ik zoiets ook niet.. wat had je dan verwacht? Teveel server capacity? Elke hyped game loopt hier tegenaan bij release, alsof ze dit niet hadden kunnen voorspellen :p

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Nou ik had geloof ik gezworen niet te beginnen met dit Pokemon Go, Ingress is al wel genoeg :P
Vanavond toch even geïnstalleerd, maar nog niet buiten gespeeld, ken al die karakters niet (weet absoluut niks van Pokemon) maar tis nu alweer dat ik denk "Hmm toch best leuk" :D

Vraagje, ik moet nu een team kiezen, hoe doe je dat het beste? Bij Ingress wist ik de faction van enkele spelers, nu echter niet en aangezien ik nog niet buiten ben geweest, nog geen idee of het hier al wordt gespeeld enzo.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-11 10:40
SuidAkrA schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 03:16:
Nou ik had geloof ik gezworen niet te beginnen met dit Pokemon Go, Ingress is al wel genoeg :P
Vanavond toch even geïnstalleerd, maar nog niet buiten gespeeld, ken al die karakters niet (weet absoluut niks van Pokemon) maar tis nu alweer dat ik denk "Hmm toch best leuk" :D

Vraagje, ik moet nu een team kiezen, hoe doe je dat het beste? Bij Ingress wist ik de faction van enkele spelers, nu echter niet en aangezien ik nog niet buiten ben geweest, nog geen idee of het hier al wordt gespeeld enzo.
Kleur maakt weinig uit, gewoon kijken in de omgeving wat de andere kleuren zijn er daarop beslissen.

PTC is nog altijd down, zitten al bijna op 36 uur downtime.... Daarin had ik toch ziek kunnen levelen.. :-(

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 03:51:
[...]

Kleur maakt weinig uit, gewoon kijken in de omgeving wat de andere kleuren zijn er daarop beslissen.

PTC is nog altijd down, zitten al bijna op 36 uur downtime.... Daarin had ik toch ziek kunnen levelen.. :-(
Was nog iemand wakker dus zijn team gekozen.
Morgen toch maar eens buiten kijken :D
Veel portals (Ingress) hier en zo te zien zijn de meeste ook overgenomen in Pokémon :*)

Hier gaat het nu toch al paar uurtjes zonder problemen met overbelaste servers, level 5 inmiddels dus zonder buiten te zijn geweest, morgen verder :+

• rolandos582
SuidAkrA schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 04:07:
[...]
Was nog iemand wakker dus zijn team gekozen.
Morgen toch maar eens buiten kijken :D
Veel portals (Ingress) hier en zo te zien zijn de meeste ook overgenomen in Pokémon :*)

Hier gaat het nu toch al paar uurtjes zonder problemen met overbelaste servers, level 5 inmiddels dus zonder buiten te zijn geweest, morgen verder :+
Ja met google id werkt het wel, maar daar heb ik niet mijn eggs/incense/nice pokemons. :X

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:08
Nogal slecht ter been, dan is rondlopen voor een spelletje te veel van het goede, vandaar het spoof idee.

• rolandos582
Nieuwe info over PTC :
Finally a new update on the Pokemon Trainer Club accounts, from the Nintendo Pokemon site: "With the exciting launch of Pokémon GO, there’s an overwhelming demand for new Pokémon Trainer Club accounts. Our team is hard at work improving the sign-up process. Until the work is complete, for a brief time, we’ll be limiting the number of new accounts that can be created simultaneously. If you’re unable to create an account at this time, please try again in an hour.

https://club.pokemon.com/us/pokemon-trainer-club/sign-up/

[ Voor 75% gewijzigd door rolandos582 op 09-07-2016 07:54 ]

• Caduceus81
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 22:51
Kan nog steeds niet inloggen via PTC. Twee keer een unable to authenticate melding gehad en een paar keer een unexpected error. Maar in 99,9% van de gevallen gebeurt er niks en blijft dat bolletje voor eeuwig draaien.

Nu toch al dik anderhalve dag niet kunnen inloggen. Ga lekker achter lopen op de rest zo. :(

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Paar tips om sneller te levelen;
Leer gooien: Afhankelijk van hoe exact je de Pokémon in het midden van de cirkel raakt krijg je een bonus van 10xp (nice, als de groen/oranje/rode cirkel nog groot is), 50xp (great, als de groen/oranje/rode cirkel ongeveer de helft is van de witte cirkel) of 100xp (excellent, als de groen/oranje/rode cirkel erg klein is).

Evolueer: Het inzetten van een evolutie levert je 500xp op en is dus zeer aan te raden. Zeker bij Pokémon als Pidgey en Ratatta waarvan je er ontzettend veel vangt, lekker veel evolueren!

Lucky Egg: Zet je lucky eggs op een handig moment in, spaar dus bijvoorbeeld candy op om in één keer een evolutie of vier tegelijk uit te voeren en pak er een enorme xp bonus mee.

Vang alles: Het spreekt eigenlijk voor zich, maar doe dat. Elke gevangen Pokémon levert je minstens 100xp op (200 als je goed gooit), daarnaast ook nog is 100 stardust en minstens 3 candies (4 na een transfer).

Power up: Niet doen zo vroeg in het spel. Met elk level dat je stijgt zal de cp van de te vangen Pokémon enorm toenemen. Je kan dus wel op lvl 5 een fortuin aan stardust en candy uitgeven om die Pidgeot naar 300cp te krijgen, maar een paar levels later vang je al Pidgeys van 300 die na evolutie uit zichzelf al meer dan 600cp hebben. Blijf voorlopig dus lekker van de power up af en bewaar dit voor later in het spel.

• rolandos582
Dit zal je huis maar zijn, dan ben je ook veel te lucky :
Afbeeldingslocatie: https://images-1.discordapp.net/eyJ1cmwiOiJodHRwczovL2Rpc2NvcmQuc3RvcmFnZS5nb29nbGVhcGlzLmNvbS9hdHRhY2htZW50cy8yMDAxMjI0NTczNTk2NDY3MjAvMjAxMjE4NTYwMzM1MjgyMTc3L0lNR180Mjc0LlBORyJ9.uVNcvjtPIw823PIjdbbZG8DFxZo.PNG

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11 13:40
Dat geluk heb ik weer niet... woon aan de rand van het bos dus weinig van dat soort punten direct in de buurt. Aan de andere kant heb ik al aardig wat Pokemon kunnen vangen die op m'n toetsenbord of balkon zaten! :p

<GoT>NightStalker

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

PTC login werkt weer. :P

• rolandos582
FINALLYYY LETSGOOO

• Bias
Zou je ook zelf pokestop kunnen voorstellen? Zijn hier nog zat kunstwerken en belangrijke gebouwen in de buurt?!

Via ingress oid

[ Voor 7% gewijzigd door Bias op 09-07-2016 09:36 ]

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
200 pokeballs, 2 lures, 2 incense en 2 luckyn eggs. Time to hit sonsbeek park!

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

• rolandos582
rip, ik kan geen pokestops/gyms meer zien enn zie geen pokemons meer. RIP

PTC is zo te zien weer down, lekker..... :X

[ Voor 24% gewijzigd door rolandos582 op 09-07-2016 10:06 ]

Verwijderd

rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 09:55:
rip, ik kan geen pokestops/gyms meer zien enn zie geen pokemons meer. RIP

PTC is zo te zien weer down, lekker..... :X
Servers zijn weer down.

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-11 19:34

Osxy

Holy crap on a cracker

Als je al ingelogd was en het spel niet afsluit / crashes kan je wel doorspelen met PTC account.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• rolandos582
Osxy schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 10:09:
[...]
Als je al ingelogd was en het spel niet afsluit / crashes kan je wel doorspelen met PTC account.
Na 10x opnieuw proberen kom ik er ook weer in, maar ik zie geen pokestops/gyms of pokemons. En linksboven blijft maar een pokeball draaien/laden

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:34
Osxy schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 10:09:
[...]

Niet met google account helaas... net liep die vast en kan nu niet meer inloggen

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ugh, was net bezig met een gym aanvallen voor de eerste keer toen 'ie er weer uitklapte.

Echt heel irritant :(

Nog wel even een Squirtle in m'n straat kunnen vangen 8)

[ Voor 21% gewijzigd door London op 09-07-2016 10:16 ]

Tesla M3LR '21

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:34
Omg ik heb 2 pidgeotto's.
1ste: XL, 2.21 kg, CP 146
2de, XL 39,32 kg, CP 147

Nogal een verschil ondanks dat ze beide XL zijn...

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Wii4all
  • Niet online
We gaan weer verder ;)

Vandaag eerste gym geprobeerd bij te plaatsen maar dat lukte niet 3 pokemons verslaan daar was mijn tentacruel 188l niet tegen opgewassen zie dat ik nog flink moet door levellen voordat je ergens een 4e pokemon op kan zetten

Verzamelen etc blijft wel leuk alleen het is heel belangrijk dat je op een paar gyms zit

Burp

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:51
Zo, vanmorgen ook maar eens begonnen. Binnen half uurtje bijna level 4 met een Dratini, Weedle, 4 Pidgey's (waarvan 1 er inmiddels een Pidgeotto is), Rattata, 2 Magikarps en een Charmander. Volgens mij is er genoeg in mijn buurt te vinden :P

En thuis heb ik binnen in straal van 500 meter stuk of 4 gyms en erg veel pokestops, prima te doen dus.

[ Voor 18% gewijzigd door FoxLenny op 09-07-2016 10:47 ]

• rolandos582
Ik kan nog steeds geen gyms/pokemons vinden, iemand anders nog problemen?

• x3rius
Ik log nu net voor t eerst weer in :D finally! Alles lijkt te werken so far..

• Bias
Rondje door de supermarkt deed wonderen 10 pm gecatcht waar van een dratini

En zojuist een pikachu gecatcht!!!😃

• x3rius
157 Eevee zojuist :p

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-11 09:05
Aargh, die 1hp bug is ZO vervelend. Er staat hier in dordt een sneue zielige 200cp drowzee me uit te dagen en na 3 klappen is hij KO, behalve dat hij telkens 1 hp over houdt :/ Laat het maar aan die vuile rooien over om te winnen met bugs!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Bias schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 09:36:
Zou je ook zelf pokestop kunnen voorstellen? Zijn hier nog zat kunstwerken en belangrijke gebouwen in de buurt?!

Via ingress oid
Je kunt het proberen via Ingress inderdaad. Hier ook gedaan vorig jaar. Na een validatieperiode van ongeveer drie maand had ik een portal voor de deur. Dat komt nu handig uit, aangezien ik vanuit de woonkamer een pokestop heb.

• Gutanoth
SandaX schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:19:
[...]

Je kunt het proberen via Ingress inderdaad. Hier ook gedaan vorig jaar. Na een validatieperiode van ongeveer drie maand had ik een portal voor de deur. Dat komt nu handig uit, aangezien ik vanuit de woonkamer een pokestop heb.
damn lucky

• rolandos582
Dit is het enige wat ik zie :
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/MsKvB9HzABhH38OSousBHR68/full.jpg

Normaal heb ik 2 pokestops voor me neus, dit word toch wel erg hinderlijk zo.

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:56
Ik heb eens rondgekeken op de site van Ingress, maar volgens mij stond daar dat de nieuwe voorstellen "on hold" stonden. Er was een optie in-game als ik het goed begreep, die ze eruit hebben gehaald.

En zo'n punt moet toch ook daadwerkelijk iets zinvols zijn, neem ik aan? Wat heb jij als punt gebruikt dan SandaX?

• x3rius
rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:24:
Dit is het enige wat ik zie :
[afbeelding]

Normaal heb ik 2 pokestops voor me neus, dit word toch wel erg hinderlijk zo.
Balen :( hier werkt alles weer prima.. in/uit loggen zul je vast al geprobeerd hebben?

• Wii4all
  • Niet online
BlackthunderAwf schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:26:
Ik heb eens rondgekeken op de site van Ingress, maar volgens mij stond daar dat de nieuwe voorstellen "on hold" stonden. Er was een optie in-game als ik het goed begreep, die ze eruit hebben gehaald.

En zo'n punt moet toch ook daadwerkelijk iets zinvols zijn, neem ik aan? Wat heb jij als punt gebruikt dan SandaX?
Ze hebben een stop ingezet omdat er zoveel aangemeld werden meest rare dingen ook soms en mensen ging verkeerde maar ook goeie portals rapporteren om anderen te zieken

Burp

• rolandos582
x3rius schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:28:
[...]

Balen :( hier werkt alles weer prima.. in/uit loggen zul je vast al geprobeerd hebben?
Tsja alles, reboot, reset, in/uit loggen, opnieuw geinstalleerd, het gebeurde nadat ik mijn achievements wou zien maar dat werkte niet. Nu werkt de hele game niet meer.

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-11 11:24
rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:34:
[...]

Tsja alles, reboot, reset, in/uit loggen, opnieuw geinstalleerd, het gebeurde nadat ik mijn achievements wou zien maar dat werkte niet. Nu werkt de hele game niet meer.
Same.

• rolandos582
Heb je hetzelfde als mij? Geen pokestops meer zichtbaar etc?

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-11 11:24
rolandos582 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:41:
[...]

Heb je hetzelfde als mij? Geen pokestops meer zichtbaar etc?
Ja kom er gewoon in. Maar geen pokestops, geen gyms, geen pokemon.

• Kek
  • Registratie: Maart 2007

Kek

3flix

dit is nog erger, je denkt dat het werkt en dan kan je niks doen...

• FoxLenny
Hier ook hetzelfde probleem....

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

BlackthunderAwf schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:26:

Hier in de wijk was helemaal niks, dus deden ze denk ik niet zo moeilijk met het goedkeuren. Het is namelijk een niet zo heel bijzonder klimrek met een dakje erboven.

Iemand nog tips om een Zubat te vangen trouwens? Ik heb er echt al veel te veel ballen naast gegooid.

• rolandos582
Het werkte ook, maar voor maximaal 40 minuten.

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Oke eerlijk zeggen, wie gebruikt de hond om buiten een rondje te lopen om Pokémon te vangen? _O-

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:37
Wii4all schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:30:
[...]

Ze hebben een stop ingezet omdat er zoveel aangemeld werden meest rare dingen
Bij mij in de wijk: een wipkip, de schommels en een klimrek. De dichtsbijzijnde gym is een ander klimrek :D

Allemachtig... alweer 72 pagina's!!

Liege, liege, liegebeest!

• FoxLenny
Kyumia schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:55:
Oke eerlijk zeggen, wie gebruikt de hond om buiten een rondje te lopen om Pokémon te vangen? _O-
Nog niet gedaan, maar dacht er eigenlijk al wel aan om mijn mobiel aan de halsband van de hond te maken als die in de tuin rond loopt. Hij loopt zo een paar km per dag, makkelijke manier voor de eggs :+

• Gutanoth
Kyumia schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:55:
Ik wou dat ik een hond had :( Onze kat durft nog niet ver te lopen en mijn vriendin vindt het onzin :(

• Patieh
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
SandaX schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:52:
[...]

Hier in de wijk was helemaal niks, dus deden ze denk ik niet zo moeilijk met het goedkeuren. Het is namelijk een niet zo heel bijzonder klimrek met een dakje erboven.

Iemand nog tips om een Zubat te vangen trouwens? Ik heb er echt al veel te veel ballen naast gegooid.
Hier in het dorp bij mij is niets. Ik hoop dat ze de submission snel weer open doen. 900 inwoners en de dichtstbijzijnde pokestop en gym zijn ongeveer 2.5 km verder in een stad.

Ik zit nu zonder pokeballs. Net mijn laatste 4 opgenaakt aan een drowzee.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11 13:40
Is deze hier al voorbij gekomen? Wat een ..... ben je dan -O-
http://www.cartelpress.co...le-highway-catch-pikachu/
(ik hoop op fake maar zal vast een peabrain zijn die dit echt doet)

[ Voor 17% gewijzigd door schaapiej op 09-07-2016 12:11 ]

<GoT>NightStalker

• FitzChevalric.
  • Laatst online: 12-10 14:46
SandaX schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:52:
[...]

Hier in onze stad hadden ze een boot in iemands voortuin goedgekeurd. Huis is al lang verkocht en boot is ook al weg.

• Kek
  • Registratie: Maart 2007

Kek

3flix

Maar eens wat POI's gaan submitten bij mij in de buurt dan...

• FitzChevalric.
  • Laatst online: 12-10 14:46
Kek schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:14:
Maar eens wat POI's gaan submitten bij mij in de buurt dan...
Ik denk dat ze vooral druk met uitrollen zijn, ze accepteren al geen submit's sinds vorig voorjaar meer.
Pagina: 1 ... 18 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.