Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:20
Nog even wat mooie kiekjes geschoten. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WxDf80C2fCiDEWesy0idBodF/medium.png
BMW M4

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8tRy5eXXeDBYQUJ0ssgYHjBN/medium.png
Audi R8 V10 Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9XsGExL4I2jZIfIDkds9f6hP/medium.png
Toyota GT86

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 19:20
Vandaag eindelijk een beetje kunnen rijden en meteen een Impreza aangepakt. Dit is één van de dingen die ik zo mooi vind aan de Forza serie, dat boxer blok eruit en een 1000pk sterke Supercharged 7.0 V8 erin. Vleugel er af zodat hij er van buiten braaf uit ziet. >:)

Afbeeldingslocatie: https://c5.staticflickr.com/6/5468/29879091932_df7eb2b2f5_b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c8.staticflickr.com/9/8651/29992582135_8c1bfd0cde_b.jpg

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-08 11:46
Mic uitzetten heeft het idd gefixt! Thnx! :)

Volvo V40 T3 MY13

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Doen de servers het bij jullie ook zo slecht? Ik kan amper fatsoenlijk de auto's bij AH laden.

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 08:03
Servers zijn inderdaad ruk vanavond.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08 22:29
Net eventjes een uur kunnen racen zonder een crash op 1280x720 windowed. Maar toen ik dit gewoon op fullscreen zette crashte me game haha.

Ik kan maar niet wennen aan het links rijden. Rij constant tegen de tegenliggers aan hahaha

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Verwijderd

Ik overweeg Forza. Maar om een indruk te krijgen van de moeilijkheid een vraagje.

Ik ben geen held in race-spellen en Grid 2 is ook op de makkelijkste setting voor mij eigenlijk net even te moeiijk. (Screamer 2 is eigenlijk ideaal voor mij. Of Rallisport Challenge - hoewel dat wel weer makkelijk is.) Is Forza, ook weer op de makkelijkste setting, iets eenvoudiger dan Grid 2?

Ik zoek natuurlijk geen Need for Speed, wel een echt race-spel.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2016 01:22 ]

• Froggle
@evert67 Dit spel is in dat geval wel wat voor jou. Veel variatie, en moeilijkheid is zeker geen punt gezien dit ingesteld kan worden van 'New racer' tot 'Unbeatable' en een stuk of 6 graden ertussen. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Froggle op 29-09-2016 01:25 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
skreppiedoe schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:54:
Vanavond anderhalf uur ofzo gespeeld, alleen maar een beetje rondgereden, skillpoints verzameld en een paar barnfinds gedaan. Misschien morgen weer verder met races etc doen, had daar vandaag geen zin in. :O
Haha had ik gister ook. Met de Koeningegg Regera heen en weer over de snelweg gereden. Dat levert toch al snel 100.000 a 150.000 points op per enkele reis.

Tikte behoorlijk aan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Yonix schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:40:
Nog even wat mooie kiekjes geschoten. :*)

[afbeelding]
BMW M4

[afbeelding]
Audi R8 V10 Plus

[afbeelding]
Toyota GT86
Goed plan! Ik ga morgen de Camera mode ook eens in duiken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Nog een vraagje. Ik zie overall de game voor de XBOX. Werkt die ook op de PC?(Ik heb geen XBOX en geen idee wat XBOX live is.) Of is dat nog even wachten voor de PC en tot wanneer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Ik heb ook wat kiekjes geschoten, zitten toch wel wat leuke tussen, en damn wat is de game fenomenaal mooi!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rSpZbzt.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QFbsKbP.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZLK1DQD.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UW9Q9yV.jpg?1

Die lucht op het eerste plaatje alleen al :9~

[ Voor 107% gewijzigd door swoutr op 29-09-2016 03:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:24
Donstil schreef op donderdag 29 september 2016 @ 01:55:
[...]

Haha had ik gister ook. Met de Koeningegg Regera heen en weer over de snelweg gereden. Dat levert toch al snel 100.000 a 150.000 points op per enkele reis.

Tikte behoorlijk aan.
Ik zat op een open stuk met een Chevy camaro HE (geloof ik) met skilĺs boost. Regelmatig 500-600K XP banken. :9

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Uberdude schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:40:
Heb mijn mutliplayer eindelijk aan de praat, foutje in windows defender. maar ik krijg nogsteeds clubs niet vrij gespeeld :/
Nadat je je 3e festival lvl 2 hebt dan unlock je clubs.

Iemand trouwens nog een goede auto voor de speedtraps in de bossen? Kom er met geen enkele auto die voldoende grip en snelheid heeft in de bochten...

Gamertag: timmie271

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
timmie271 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 07:57:
[...]

Iemand trouwens nog een goede auto voor de speedtraps in de bossen? Kom er met geen enkele auto die voldoende grip en snelheid heeft in de bochten...
Lamborghini Veneno

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
swoutr schreef op donderdag 29 september 2016 @ 03:34:
Ik heb ook wat kiekjes geschoten, zitten toch wel wat leuke tussen, en damn wat is de game fenomenaal mooi!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die lucht op het eerste plaatje alleen al :9~
Oef, je foto van de luchtbalonnen:O damn!!

Ben weer blij man! 2 FE cars er bij! een brute chevro/(mustang?) dat ding ziet er echt gigantisch vet uit en een Nissan (GTR?)!! Daarnaast had ik de jaguar al, die overigens heerlijk rijdt op S1 instelling:)

Gister de Goliath race toch nog een keer kunnen finnishen... nadat ik bij de eerste race (3laps) zonder benzine kwam te staan... was 2 rondes ver :+ Best zuur, 20minuten weg xD 2e race volledig uitgereden uiteraard.. wel de Drivatars op een ronde gezet, allemaal op expert drivatars... 8) :+ niet gedacht dat ik zo snel zou zijn :X

Hoop toch dat ze meer FE wagens er tussen proppen, is toch een leuke bezigheid om die te verzamelen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 02:49:
Nog een vraagje. Ik zie overall de game voor de XBOX. Werkt die ook op de PC?(Ik heb geen XBOX en geen idee wat XBOX live is.) Of is dat nog even wachten voor de PC en tot wanneer?
Om hem op de pc te spelen moet jij de digitale versie op de microsoft store kopen. Die is speelbaar op de xbox en de pc. Alle disk versies zijn alleen xbox, dus zorg ervoor dat je die niet koopt. Er komt/ is geen disk pc versie.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
mfreriks schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:11:
[...]

Oef, je foto van de luchtbalonnen:O damn!!

Ben weer blij man! 2 FE cars er bij! een brute chevro/(mustang?) dat ding ziet er echt gigantisch vet uit en een Nissan (GTR?)!! Daarnaast had ik de jaguar al, die overigens heerlijk rijdt op S1 instelling:)

Gister de Goliath race toch nog een keer kunnen finnishen... nadat ik bij de eerste race (3laps) zonder benzine kwam te staan... was 2 rondes ver :+ Best zuur, 20minuten weg xD 2e race volledig uitgereden uiteraard.. wel de Drivatars op een ronde gezet, allemaal op expert drivatars... 8) :+ niet gedacht dat ik zo snel zou zijn :X

Hoop toch dat ze meer FE wagens er tussen proppen, is toch een leuke bezigheid om die te verzamelen!
Nissan GTR dat zijn me toch een beesten. 1 van mijn favorieten wagens

• timmie271
Zoiets had ik dus helemaal niet verwacht, maar ach een jump nemen met de One:1 is ook niet normaal :9

Als ik tijd heb vanavond ga ik die maar es proberen.

• mfneed
WeAreLegion schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:14:
[...]

Nissan GTR dat zijn me toch een beesten. 1 van mijn favorieten wagens
Vind wel dat er een verkeerde boost op zit, op de HE versie:P graag xp of credits boost gehad... niet een skill boost :+

Toevallig ergens een lijst met die FE wagens?

[ Voor 7% gewijzigd door mfneed op 29-09-2016 08:18 ]

• timmie271
mfreriks schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:17:
[...]

Vind wel dat er een verkeerde boost op zit, op de HE versie:P graag xp of credits boost gehad... niet een skill boost :+
Je hebt anders wel veel skill points nodig om alles te unlocken :p heb zelf gt-r en M4 skillboost auto's :+
http://forums.forzamotors...Horizon-Edition-cars.aspx

Upload later wel het plaatje. Dat gaat namelijk wat lastig op de telefoon :p

[ Voor 28% gewijzigd door timmie271 op 29-09-2016 08:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
timmie271 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:21:
[...]

Je hebt anders wel veel skill points nodig om alles te unlocken :p heb zelf gt-r en M4 skillboost auto's :+

[...]

Liever die arial atom buggy met een skill boost:P (zal er vast wel niet zijn...) want dat ding is ook gruwelijk!!

Ander dingetje, handmatig schakelen... wat brengt dat een stabilieteit met zich mee zeg!! Nooit gedacht dat ik zo fijn zou schakelen met X en B!! shiften klinkt ook een stuk beter als je het zelf doet dan dat het automatisch gebeurd:X (kan dit ook in FM6?:X)

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
mfreriks schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:17:
[...]

Heb helaas nog niks gewonnen qua HE editions. Maar goed we gaan stug door :D. Ben gister wel de GoT club gejoined eens kijken hoe dat allemaal werkt.

• mfneed
timmie271 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:21:
[...]

[...]

Upload later wel het plaatje. Dat gaat namelijk wat lastig op de telefoon :p
Zijn toch wat zeldzame wagens, heb er veel nog niet gezien namelijk:X

• Bron
Even een tip trouwens voor mensen die de Goliath race in coop willen spelen.
Niet doen.

De servers zijn zo onstabiel als wat.
Zit je in ronde 3 en is ineens de race weg en sta je in je single player sessie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

mfreriks schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:26:
[...]

Liever die arial atom buggy met een skill boost:P (zal er vast wel niet zijn...) want dat ding is ook gruwelijk!!

Ander dingetje, handmatig schakelen... wat brengt dat een stabilieteit met zich mee zeg!! Nooit gedacht dat ik zo fijn zou schakelen met X en B!! shiften klinkt ook een stuk beter als je het zelf doet dan dat het automatisch gebeurd:X (kan dit ook in FM6?:X)
De automaat in fh3 is echt retarded slecht... ik denk dat ze dit expres hebben gedaan. Als mijn wagen minder dan 90% van zn koppel heeft (8 bak) schakelt ie automatisch terug in sport, bij forza laatie je gerust 220 rijden in zn 8 terwijl je de 8ste versnelling pas bij de 270 nodig hebt. Ik ben er direct van af gestapt. Tip om te doen, zonde van je rondetijden!!

Verwijderd

Zijn er ook nog club perks die we samen unlocken ofzo? Krijg nu af en toe wat club credits, maar zit nu al in de hoge bucket, dan krijg je niks meer? Of is dat een wekelijks ritueel? Dan wel lekker!!

Edit: tweakers review staat online: reviews: Forza Horizon 3 - Spektakel in Australische outback ff lezen :) !

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2016 09:26 ]

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:20:
[...]

De automaat in fh3 is echt retarded slecht... ik denk dat ze dit expres hebben gedaan. Als mijn wagen minder dan 90% van zn koppel heeft (8 bak) schakelt ie automatisch terug in sport, bij forza laatie je gerust 220 rijden in zn 8 terwijl je de 8ste versnelling pas bij de 270 nodig hebt. Ik ben er direct van af gestapt. Tip om te doen, zonde van je rondetijden!!
Hier schakelt ie pas op als ie vlak voor het rood zit. Dus weet niet wat erbij jou anders Is dan :+

In onze automaat (6bak) schakelt ie ook op tegen het rode gebied. In welke stand je ook rijd met kickdown :)

Verwijderd

timmie271 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:39:
[...]

Hier schakelt ie pas op als ie vlak voor het rood zit. Dus weet niet wat erbij jou anders Is dan :+

In onze automaat (6bak) schakelt ie ook op tegen het rode gebied. In welke stand je ook rijd met kickdown :)
Gaat om t terugschakelen, bij gas los doettie niks, pas bij vol remmen... dat klopt niet en is irritant

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:50:
[...]

Gaat om t terugschakelen, bij gas los doettie niks, pas bij vol remmen... dat klopt niet en is irritant
Onder een bepaald toerental knalt ie gewoon omlaag bij mij. Of ik Let er gewoon nooit op. Maar hij gaat al heel snel terugschakelen met de vlam in de pijp :9

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
timmie271 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 07:57:
[...]

Ah top ga ik de single player verder spelen, veelste veel lol in de multiplayer haha

• Bron
Blijft een heerlijke auto om te rijden, in welk spel dan ook.
Zit zo lekker laag O+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fFLmHnH.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Uberdude schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:16:
[...]

Ah top ga ik de single player verder spelen, veelste veel lol in de multiplayer haha
Zolang je maar fans krijgt kun je gewoon co-op spelen. In freeroam en dergelijke krijg je ze maar bij sommige events.

Iemand die van het weekend even met co-op wil proberen of bepaalde races toch wel gesynchroniseerd worden? In de review van Tweakers zeggen ze dat het wel zo Is. Maar uit eigen ervaring tot dusver synchroniseren de races niet met je eigen spel.... alleen bij de host.

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:32

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ben ik de enige die last heeft van: Rij je netjes rechts, heb je in 1 keer een tegenligger op je dak xD
Dan duurt het even voordat je beseft oh, ja ze rijden daar links ipv rechts :D

Wat een heerlijke game, net begonnen en nu al vol op genieten!

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daxcy
Mother_Goozz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:34:
Ben ik de enige die last heeft van: Rij je netjes rechts, heb je in 1 keer een tegenligger op je dak xD
Jup, zelfde probleem hier.. Kan er maar niet aan wennen 8)7

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

timmie271 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:23:
[...]

Zolang je maar fans krijgt kun je gewoon co-op spelen. In freeroam en dergelijke krijg je ze maar bij sommige events.

Iemand die van het weekend even met co-op wil proberen of bepaalde races toch wel gesynchroniseerd worden? In de review van Tweakers zeggen ze dat het wel zo Is. Maar uit eigen ervaring tot dusver synchroniseren de races niet met je eigen spel.... alleen bij de host.
De coop met ron heb ik ook gewoon m'n unlock en fans gekregen, ik had geen zin in die muscle-car race (waar dus bleek dat je ook andere autoklasse kan kiezen), die hebben we gereden, kreeg m'n fans en we kregen beide de eerste barn unlock. Daar was ws het toeval dat we surfer city beide unlocked op lvl1 hadden en de eerste race daar winnen dus de barn triggered.

Maar neem aan dat dit hetzelfde is als bv bij RPG's, als jij 'iets' nog niet unlocked heb, je rijd bij je maatje die nog-niet-unlocked race, je hier ook niets voor gaat krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2016 10:43 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• timmie271
SinergyX schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:43:
[...]

De coop met ron heb ik ook gewoon m'n unlock en fans gekregen, ik had geen zin in die muscle-car race (waar dus bleek dat je ook andere autoklasse kan kiezen), die hebben we gereden, kreeg m'n fans en we kregen beide de eerste barn unlock. Daar was ws het toeval dat we surfer city beide unlocked op lvl1 hadden en de eerste race daar winnen dus de barn triggered.

Maar neem aan dat dit hetzelfde is als bv bij RPG's, als jij 'iets' nog niet unlocked heb, je rijd bij je maatje die nog-niet-unlocked race, je hier ook niets voor gaat krijgen.
Hoef nog maar 2 levels bij het laatste festival dus vandaar dat ik het nog een keer wil proberen nadat het afgelopen weekend niet was gelukt met het gewenste resultaat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Ben je ff in huis bezig, kom je terug en heeft de AI een ongeluk veroorzaakt :+

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=1777464&full=true

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• timmie271
DutchCrownNL schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:10:
Ben je ff in huis bezig, kom je terug en heeft de AI een ongeluk veroorzaakt :+

[afbeelding]
Jij staat netjes op de stoep geparkeerd :p

Ik blijf soms wel es op de weg staan. Krijg je ook een file van toeterende auto's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Met 200 door de bocht, en niet omvallen _O- _O-

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh3&id=1779616&full=true

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
De grond eet je zijwieltje op :P

Verwijderd

Mother_Goozz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:34:

Wat een heerlijke game, net begonnen en nu al vol op genieten!
Ik reed gisteren spookrijdend thuis weg, agent houdt me aan... Sorry teveel forza horizon gespeeld!

Ben benieuwd wanneer zo'n bericht hier de revue passeert :)

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Toch maar gekocht. Man man, het ziet er zó goed uit. Heb pas een 6600K met 1070, maar op ultra/high een constante 60 fps. Ik ben tevreden.

Nog wel even de microfoon moeten blokkeren voor Horizon 3, anders kreeg ik een crash bij het laden van de game.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Als ik Horizon 3 (XBONE) via de SG store koop (45 euro/ 70 euro aan SG giftcards) ) moet ik dan ook mijn PayPal ADRES op een SG ADRES zetten als ik die giftcards betaal? En als ik de game wil downloaden moet ik in de SG store de giftcards redeemen bij/ voor Horizon 3 en dan ben ik good to go?

Tnx in advance.

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 29-09-2016 11:37 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Format-C schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:36:
Als ik Horizon 3 (XBONE) via de SG store koop (45 euro/ 70 euro aan SG giftcards) ) moet ik dan ook mijn PayPal ADRES op een SG ADRES zetten als ik die giftcards betaal? En als ik de game wil downloaden moet ik in de SG store de giftcards redeemen bij/ voor Horizon 3 en dan ben ik good to go?

Tnx in advance.
Paypal adres heb ik nooit gewijzigd en anders kom je daar snel genoeg achter. verder de store op Singapore zetten om het spel te kopen en de giftcards gewoon redeemen onder je account, land maakt niet uit daarvoor.
Daarna ben je ready to go om te gamen. het staat overigens nog wel een paar keer uitgelegd hierboven. Dus als dit niet duidelijk genoeg is moet je even terugzoeken in het forum..

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

timmie271 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:05:
[...]

Paypal adres heb ik nooit gewijzigd en anders kom je daar snel genoeg achter. verder de store op Singapore zetten om het spel te kopen en de giftcards gewoon redeemen onder je account, land maakt niet uit daarvoor.
Daarna ben je ready to go om te gamen. het staat overigens nog wel een paar keer uitgelegd hierboven. Dus als dit niet duidelijk genoeg is moet je even terugzoeken in het forum..
Bedankt voor de uitleg. Had de forumposts idd al even doorgenomen, maar wilde het even zeker weten. :P

Kan het niet op mn NL account redeemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 29-09-2016 12:29 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• DonRoger
  • Nu online
Ik zal wel een van de weinige zijn, maar ik kan me bij sommige auto's een beetje irriteren door dat de snelheidsmeter in cockpitview ( van de auto zelf ) vaak met MPH aangegeven word. Jammer dat je dit niet kan veranderen want dan had ik dat direct gedaan :(

• timmie271
DonRoger schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:17:
Ik zal wel een van de weinige zijn, maar ik kan me bij sommige auto's een beetje irriteren door dat de snelheidsmeter in cockpitview ( van de auto zelf ) vaak met MPH aangegeven word. Jammer dat je dit niet kan veranderen want dan had ik dat direct gedaan :(
Tja sommige auto's hebben weer KM/h waar de engelsen en degelijke zich weer aan zullen ergeren :+ Je zult het ermee moeten doen helaas.

• DonRoger
  • Nu online
timmie271 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:20:
[...]

Tja sommige auto's hebben weer KM/h waar de engelsen en degelijke zich weer aan zullen ergeren :+ Je zult het ermee moeten doen helaas.
Is ook zo, als je dat toch eens kon veranderen dat zou wat zijn. :P

• timmie271
DonRoger schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:23:
[...]

Is ook zo, als je dat toch eens kon veranderen dat zou wat zijn. :P
Kunnen ze wel allemaal dubbele dashboards maken voor de auto's :9
Opzich heb ik er geen moeite mee. Heb in FH2 heel lang met MPH gespeeld, omdat ik niet kon vinden waar je het om kon zetten. Gelukkig kwam ik daarachter dankzij exactor it :) Dus bij FH3 en FM6 gelijk goedgezet :D

• DonRoger
  • Nu online
timmie271 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:25:
[...]

Kunnen ze wel allemaal dubbele dashboards maken voor de auto's :9
Opzich heb ik er geen moeite mee. Heb in FH2 heel lang met MPH gespeeld, omdat ik niet kon vinden waar je het om kon zetten. Gelukkig kwam ik daarachter dankzij exactor it :) Dus bij FH3 en FM6 gelijk goedgezet :D
Aah ja dan is het ook makkelijker om met MPH te spelen als je het al kent :D Misschien dat ik er na een tijdje wel aan wen.

• timmie271
DonRoger schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:30:
[...]

Aah ja dan is het ook makkelijker om met MPH te spelen als je het al kent :D Misschien dat ik er na een tijdje wel aan wen.
Moet al iedere keer die achievements omreken naar KM/h omdat ze daar vaak in miles staan. Gelukkig is het rekensommetje maar x1.6 :9

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Gisteren toch eens manueel schakelen geprobeerd maar gaat me toch niet goed af. Vooral omdat het schakelen aan buttons is gemapped en ik vind dit vrij onnatuurlijk.

Niemand die met de rechter stick gas geeft en de "schouder" triggers mapped om te schakelen?

iRacing Profiel

• timmie271
Scifo83 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:36:
Gisteren toch eens manueel schakelen geprobeerd maar gaat me toch niet goed af. Vooral omdat het schakelen aan buttons is gemapped en ik vind dit vrij onnatuurlijk.

Niemand die met de rechter stick gas geeft en de "schouder" triggers mapped om te schakelen?
je kan de normale triggers LT/RT gebruiken om gas te geven en te remmen en de RB/LB om te schakelen. ik vond het alleen wat lastiger gaan dan met X/B. Ben dan ook de flippers gewend op het stuur :+

• DonRoger
  • Nu online
timmie271 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:32:
[...]

Moet al iedere keer die achievements omreken naar KM/h omdat ze daar vaak in miles staan. Gelukkig is het rekensommetje maar x1.6 :9
Idd maar toch kan het af en toe best wel lastig zijn ( vind ik soms ) :9 Ben benieuwd wanneer er een patch komt met fixes om de G27 ( en andere sturen ) werkend te krijgen.

• LOTG
Ja ik kon ook nooit wennen aan het schakelen met de controller, die extra knop er tussen in frotten ging dan helemaal mis iedere keer.

Misschien toch maar eens een G920 overwegen...

• Scifo83
timmie271 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:38:
[...]

je kan de normale triggers LT/RT gebruiken om gas te geven en te remmen en de RB/LB om te schakelen. ik vond het alleen wat lastiger gaan dan met X/B. Ben dan ook de flippers gewend op het stuur :+
Schakelen en gas geven met de triggers aan de achterkant is echt krampachtig hoor :p Had al snel door dat dat geen optie is lol

iRacing Profiel

• LogLeg
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 10:24
Nou, ik heb maar de cadeaubonmethode gebruikt om daarmee Forza Horizon te kopen.. Alleen nu ik de bonnen heb betaald bij de Windows Store krijg ik ze niet binnen. Het is nu bijna 48 uur geleden dat ik betaald heb met Ideal en al twee telefoontjes met microsoft verder. Hun zeggen dat ze de laatste tijd veel vertraging hebben met Ideal betalingen en dat ze op dit moment niks voor me kunnen doen. Iemand van jullie met dezelfde ervaring?

[ Voor 5% gewijzigd door LogLeg op 29-09-2016 12:40 ]

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Gelukt. 47,75. Niet slecht.

Nu nog even een uurtje werken en dan GAMEN!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
DonRoger schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:39:
Idd maar toch kan het af en toe best wel lastig zijn ( vind ik soms ) :9 Ben benieuwd wanneer er een patch komt met fixes om de G27 ( en andere sturen ) werkend te krijgen.
LOTG schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:39:
Ja ik kon ook nooit wennen aan het schakelen met de controller, die extra knop er tussen in frotten ging dan helemaal mis iedere keer.

Misschien toch maar eens een G920 overwegen...
Hier sla ik het stuur bewust over vanwege de vele heuvels en dergelijke. Wil mijn polsen toch nog een beetje heelhouden aan het einde van de dag :+ Dat gaat makkelijker in Euro truck simulator 2 en de motorsport series.
Scifo83 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:40:
Schakelen en gas geven met de triggers aan de achterkant is echt krampachtig hoor :p Had al snel door dat dat geen optie is lol
Dat heb ik 5 minuten lang geprobeerd, maar daarna bleek X/B toch een stuk makkelijker te zijn ervoor. Echter vergeet ik het altijd en is mijn minimap button weg :+
Format-C schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:42:
Gelukt. 47,75. Niet slecht.

Nu nog even een uurtje werken en dan GAMEN!
Hier pas half zeven thuis van school. Dan nog wat kranten en dan kan ik ook weer even los :D

[ Voor 10% gewijzigd door timmie271 op 29-09-2016 12:53 ]

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 13:07
DonRoger schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:39:
[...]

Zou er niet teveel van verwachten. Mijn G25 werkt dan wel, echt geweldig is het nog niet.
Op iets hogere snelheid heb je maar weinig controle over je auto. Alsof de auto boven de grond zweeft.

Ben nog wat aan het klooien met de settings maar het kan ook zo zijn dat FH3 toch te arcade is.

In Apex, bijvoorbeeld, werkt 'ie veel beter.

Verwijderd

Ik heb Forza 3 gedwonload uit de Store. Twee vraagjes:

- waar staat nu op mijn harde schijf het programma (of de installatiebestanden)
- hoe kom ik aan een icon in het startmenu naar het programma (Ik gerbuik Classic Start Menu en daar staat hij - in tegevenstelling tot het normale startmenu - niet in)?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2016 13:22 ]

• daxcy
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:19:
- hoe kom ik aan een icon in het startmenu naar het programma?
Start > type je forza horizon 3 in, rechtermuis knop op forza, aan start vast maken

• LOTG
Je kunt hem zelfs op die manier aan de taakbalk vast maken als je wilt.

Vraag 1: Ik denk ergens in de krochten waar hij ook de rest van de store applicaties dumpt.
Goede vraag eigenlijk, want ik heb geen plaats op mijn SSD.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Lol, Hi octagon. Join je en wordt meteen 1e in race. Haha

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• daxcy
LOTG schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:23:
Je kunt hem zelfs op die manier aan de taakbalk vast maken als je wilt.

Vraag 1: Ik denk ergens in de krochten waar hij ook de rest van de store applicaties dumpt.
Goede vraag eigenlijk, want ik heb geen plaats op mijn SSD.
Je moet dit in windows zelf aanpassen, niet in de store

Start > instellingen > opslag en dan zie je het van zelf wel

Had hier ook problemen mee..

• LOTG
Ja ik ben gewend om Steam of zo te gebruiken, waar je duidelijk een locatie kunt aangeven. En op de Xbox is het ook niet zo lastig.

Ik zie trouwens in de FAQ op de MS site dat je de PC niet mag uitzetten en zo onder het downloaden, dat valt mij toch erg tegen als dat klopt.

Steam, Origin en volgens mij de Xbox kunnen daar toch wel tegen. Wel erg antiek geimplementeerd dan.

[ Voor 48% gewijzigd door LOTG op 29-09-2016 13:30 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Pff wordt echt moe van de pc versie, deed eerst max een uurtje dan crashde hij altijd. Daarna zelfs bsod met iets over pagefile in non paged area(nooit eerder gehad dan met deze game) en nu start hij hellemaal niet meer op...
Ik snap nu 100% dat er geen demo is gekomen, die zou mensen zwaar afschrikken...
Het is echt een drama op pc, gelukkig maakt de x1 versie veel goed.
Nu maar alle tips opvolgen die er zijn om hem weer werkend te krijgen op pc... Mic is al uit geschakeld en ook in privacy settings. Dus moet iets anders zijn :(

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Scifo83
Kben zelf overgeschakeld van tripple screen naar single screen om crashes te vermijden. (Geen surround dus)

Leek me beter te gaan gisteren.

[ Voor 7% gewijzigd door Scifo83 op 29-09-2016 13:39 ]

iRacing Profiel

• timmie271
LOTG schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:27:
Ja ik ben gewend om Steam of zo te gebruiken, waar je duidelijk een locatie kunt aangeven. En op de Xbox is het ook niet zo lastig.

Ik zie trouwens in de FAQ op de MS site dat je de PC niet mag uitzetten en zo onder het downloaden, dat valt mij toch erg tegen als dat klopt.

Steam, Origin en volgens mij de Xbox kunnen daar toch wel tegen. Wel erg antiek geimplementeerd dan.
Gewoon op pauze zetten :9

Dat heb ik toen gedaan. Later de download gewoon weer gestart :)

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Wat is die ford focus RS toch een heerlijke wagen om in rond te scheuren _/-\o_

• Bron
Voor het schakelen met controller kan je ook proberen het te doen met je rechter analog stick.
Gebruikte dat in The Crew en vond het fijner werken dan de triggers.

Zit te denken om morgen een 30 lap Goliath race te doen. Zou zo'n ~5 uur duren.
Zal vast wel weer niet meetellen voor de crew xp.

• timmie271
Bron schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:47:
Voor het schakelen met controller kan je ook proberen het te doen met je rechter analog stick.

Niks te doen ofzo :9

• mfneed
Bron schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:47:

Niet goed bij je hoofd?:P vond 3 a 4 rondes toch wel genoeg en tijd voor wat anders daarna:P

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:20
v8power67 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:35:
Pff wordt echt moe van de pc versie, deed eerst max een uurtje dan crashde hij altijd. Daarna zelfs bsod met iets over pagefile in non paged area(nooit eerder gehad dan met deze game) en nu start hij hellemaal niet meer op...
Ik snap nu 100% dat er geen demo is gekomen, die zou mensen zwaar afschrikken...
Nu maar alle tips opvolgen die er zijn om hem weer werkend te krijgen op pc... Mic is al uit geschakeld en ook in privacy settings. Dus moet iets anders zijn :(
Ja, het spel op de PC is buggy, maar het is ook een spel dat erg gevoelig is voor drivers die niet up-to-date zijn, dus mijn vraag aan jou: gebruik je meest recente drivers/firmware voor je hardware (chipset, SSD, GPU, BIOS etc.)? :)

Op mijn systeem (4790K + GTX 1080) liep het spel de eerste keer prima en zonder problemen, toen kreeg ik opeens last van een stotterend beeld - met hier en daar de nodige framedrops en zelfs een keer een crash naar het bureaublad. Uiteindelijk, na een search op het Internet, kwam ik de fix tegen om de prioriteit van het Forza Horizon 3-proces in Windows Taakbeheer te wijzigen naar 'laag'. Sindsdien draait het spel als een tiet op 1440p met 8xMSAA. _/-\o_

Een groot probleem bij het spel op de PC is dat het geen (optimaal) gebruik maakt van 'Multi Threading/Hyper Threading' en de eerste core constant onder 100% stress zet. Dat is bij mij ook het grootste probleem, want ik heb verder geen last van hoog VRAM- of RAM-gebruik.

• v8power67

v8power67

v8power67 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:35:
Even mezelf quoten.
Heb het opgelost. Via settings en apps, dan forza horizon 3 heb ik op opnieuw instellen geklikt. En voila hij werkt. Moest wel compleet alles opnieuw instellen.

• LOTG
Ja ik hoop dat MS het platform wat gaat verbeteren. Staat duidelijk nog in zijn kinderschoenen, al heb ik het idee dat de problemen sinds Quantum Break toch wel wat minder zijn geworden. Ze zetten er in ieder geval hard op in.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Koenigsegg Agera gekocht :9 Wát een auto zeg _/-\o_ Spacecabine ook!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
Holy sh*t! :+

http://xboxdvr.com/gamer/Froggle/video/21942405

En dat nog exclusief de 20 wheelspins! :D

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:28

MazeWing

The plot thickens...

Nou het gaat weer lekker met de pc versie. Dinsdag geen problemen gehad maar vandaag crash na crash. Ik mag blij zijn als ik 1 race kan spelen voordat ie me weer naar de desktop gooit....

Is het nu zo ongelofelijk moeilijk voor developers om gewoon zaken werkend te krijgen!?

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• daxcy
Scifo83 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:39:
Kben zelf overgeschakeld van tripple screen naar single screen om crashes te vermijden. (Geen surround dus)

Leek me beter te gaan gisteren.
Verdomme, dat ik daar niet aan gedacht had haha, zit zelf ook met een triple screen setup. Straks even los koppelen en proberen!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Lekker irritant; heb 40mbit maar hij download de game met maar 12 tot 17mbit. #zucht

Modem al gereset, xbox al... zal wel bij hun zitten dan. :(

[ Voor 31% gewijzigd door Format-C op 29-09-2016 14:26 ]

• v8power67

v8power67

Fucking Hell man... Zit ik eindelijk weer in de game crashd hij op exact zelfde plek als ervoor. Zodra ik de grote stad in rijd. Maar niet naar desktop crashen nee gelijk een BSOD..
Weer die stopcode : pagefault in non paged Area.
Ben beetje klaar met dit spel op de pc.

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:53
Speelt het spel "leuker" met een stuurtje of toch gewoon met klassieke controller? Mij lijkt het laatste maar rijden met een stuurtje klinkt aanlokkelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bron
Wanneer is die wekelijkse club reset eigenlijk?

Deze auto vond ik in TDU2 zo mooi, helaas was hij nooit snel genoeg om te gebruiken in races.
Misschien kan het in dit spel wel.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xvlI7Df.jpg
Veel vrijetijd :+

[ Voor 27% gewijzigd door Bron op 29-09-2016 14:50 ]

• mfneed
Maar mensen... Foto's? iemand? lust wel meer van die prachtplaatjes als vanochtend:)

• timmie271
v8power67 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:26:
Fucking Hell man... Zit ik eindelijk weer in de game crashd hij op exact zelfde plek als ervoor. Zodra ik de grote stad in rijd. Maar niet naar desktop crashen nee gelijk een BSOD..
Weer die stopcode : pagefault in non paged Area.
Ben beetje klaar met dit spel op de pc.
Misschien vervelend maar helpt opnieuw installeren niet?
Stancke schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:31:
Speelt het spel "leuker" met een stuurtje of toch gewoon met klassieke controller? Mij lijkt het laatste maar rijden met een stuurtje klinkt aanlokkelijk
Meesten spelen gewoon met controller enkele met stuur. Die zullen misschien minder outback rijden denk ik.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Vraagje voor xbone controller users. Passen jullie de controllerinstellungen nkg aan of alles standaard zoals out of the box.

In Forza 6 pasten velen de deadzones aan namelijk he

• KutSnor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Sorry voor mijn onwetendheid maar ik snap er niks van.

Nu heb ik dus 70 dollar aan mijn Microsoft account toegevoegd via Paypal om het te kopen via de ''Singapore-manier'', er staat bij mijn accountinformatie 70 SGD beschikbaar.

Maar de enige manier waarop ik kan uitchecken en kan betalen is via PayPal? Ik zie geen manier waarop ik die gift card met het afrekenen kan redeemen of wordt dit automatisch verrekend? Store staat op Singapore ingesteld.

• LOTG
Format-C schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:00:
Vraagje voor xbone controller users. Passen jullie de controllerinstellungen nkg aan of alles standaard zoals out of the box.

Naar eigen smaak denk ik? Ik rij meestal met de defaults, maar ik ben dan ook niet zo competief en goed.

• LOTG
KutSnor schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:01:
Sorry voor mijn onwetendheid maar ik snap er niks van.

Nu heb ik dus 70 dollar aan mijn Microsoft account toegevoegd via Paypal om het te kopen via de ''Singapore-manier'', er staat bij mijn accountinformatie 70 SGD beschikbaar.

Maar de enige manier waarop ik kan uitchecken en kan betalen is via PayPal? Ik zie geen manier waarop ik die gift card met het afrekenen kan redeemen of wordt dit automatisch verrekend? Store staat op Singapore ingesteld.
Doe je dit via de PC of Xbox?

Op de PC kan je gewoon kiezen welke payment method je gebruikt (staat ook meestal change onder de reeds geselecteerde).

• KutSnor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
LOTG schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:03:
[...]

Doe je dit via de PC of Xbox?

Op de PC kan je gewoon kiezen welke payment method je gebruikt (staat ook meestal change onder de reeds geselecteerde).
Via PC, als ik vervolgens bij het afrekenen op Change klik krijg ik alleen de keuze uit Paypal of Credit/Debitcard.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

LOTG schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:02:
[...]

Naar eigen smaak denk ik? Ik rij meestal met de defaults, maar ik ben dan ook niet zo competief en goed.
Ik ben wel vrij goed in Forza. Word nkg steeds beter. Was er voor de xbox one een paar jaar uit dus beetje roestig. Maar t begint weer te komen. 😀 Goeie tijden met Rivals in Forza 6. Sanoma, Long Beach, Laguna Seca en op le Mans ben ik wel snel. En brands hatch ook wel. Paar top 25 tijden en verder veelal zo tussen de 125e en 75e plaats met P en X auto's in timetrial/ rivals.
Vind ik op zich wel ok als je nagaat dat er soms 40.000 spelers zijn. 😀

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Voeg me anders maar toe op live. Gamertag staat onderin.

Ik ga zo lossss.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren nog wat zitten testen met stuur, maar heb het probleem gevonden, draaisnelheid van de wielen gaat niet synchroon met je stuur. Als ik op 270 instelling stuur van helemaal links naar rechts slinger, draaien de wielen ingame dus trager. Nu nog testen met die lineair optie (standaard 50), of dat nog iets uitmaakt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

SinergyX schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:24:
Gisteren nog wat zitten testen met stuur, maar heb het probleem gevonden, draaisnelheid van de wielen gaat niet synchroon met je stuur. Als ik op 270 instelling stuur van helemaal links naar rechts slinger, draaien de wielen ingame dus trager. Nu nog testen met die lineair optie (standaard 50), of dat nog iets uitmaakt.
Race je op een xbox one of een pc?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Format-C schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:26:
[...]

Race je op een xbox one of een pc?
Beide, beide hebben er last van.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

SinergyX schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:27:
[...]

Beide, beide hebben er last van.
Ben je sneller met een stuurtje of controller in bv Forza 6 (Rivals)?

Ben ik wel even nieuwschierig naar. Anders later dit jaar een PC met stuur aanschaffen. Kijken of ik nog sneller kan. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 29-09-2016 15:34 ]

• v8power67

v8power67

Format-C schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:00:

Ik pas alle deadzones aan naar 5 en 95. Switch ebrake en koppeling van plek want ik rij altijd met koppeling als een auto dat ondersteund. (Flipper schakel bakken doe ik wel normaal zonder koppeling voor meer realisme. Of als ik de transmissie upgrade en dan als sequentiële bak rij). En ik zet de Rumble op 100%.
Handrem deadzones op 0/100. Koppeling zelfde.

• LOTG
KutSnor schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:07:
[...]

Via PC, als ik vervolgens bij het afrekenen op Change klik krijg ik alleen de keuze uit Paypal of Credit/Debitcard.
Ok, en op accounts.microsoft.com staat dus ook dat die 70 SGD op die account zitten?

En je probeert ook het exemplaar te kopen in de en-SG store?

Dan zou die daar als betalings optie moeten staan, if not zou ik MS support lastig vallen.
Pagina: 1 ... 14 ... 33 Laatste