http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
39
Het ging net zo lekker in deel 16
Heb alleen nu ff 3dmark2000 en 3dmark2001 gedraaid maar dat is toch wel een beetje erg teleurstellend... ik had namelijk een geforce1 sdr (wel op 120/200) en die haalde in 3dmark2000 onder win2k 4200 en de radeon doet er maar 3800.. in 2001 trouwens 2500marks maar daar heb ik geen getallen voor de geforce...
het is trouwens een radeon 64meg vivo oem (retail was iets te duur...)
ik draai nu met de laatste win2k beta drivers en niks overgeklokt..
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Verwijderd
je radeon presteeert het beste in hoge ressolutie + 32bpp en textures
dan streeft ie je Geforce1 keihard voorbij
je GF1 zou in 3dmark2001 iets van 1400 punten halen gok ik
Verwijderd
ik heb precies dezelfde kaart (ook oem) ook windows 2k... en haal verdomme dezelfde score.. dus hij zou wel goed zijn... (haal het trouwens met een PIII 733@616)Op dinsdag 26 juni 2001 10:08 schreef Vorlon het volgende:
Ik heb net mijn radeon binnengekregen. En na wat geklooi werkt nu alles wel zo'n beetje. DVD en de vivo zooi doet het tenminste...
Heb alleen nu ff 3dmark2000 en 3dmark2001 gedraaid maar dat is toch wel een beetje erg teleurstellend... ik had namelijk een geforce1 sdr (wel op 120/200) en die haalde in 3dmark2000 onder win2k 4200 en de radeon doet er maar 3800.. in 2001 trouwens 2500marks maar daar heb ik geen getallen voor de geforce...
het is trouwens een radeon 64meg vivo oem (retail was iets te duur...)
ik draai nu met de laatste win2k beta drivers en niks overgeklokt..
binnenkort heb ik nieuw mobo en kan ik mijn cpu overclocken i.p.v. onderclocken... en dan zet ik win 9x erop.. en dan hoop ik dat ik iets betere performance heb!
Verwijderd
Thanx
oh ja, ik heb voor de rest een duron 800 op een asus a7v en 384meg pc133.
dat de radeon beter is in 32bit dan in 16bits kleuren wist ik wel, maar ik had eigenlijk verwacht dat ie wel m'n gf1 in zou halen...
op hoge resoluties gaat ie ook best lekker trouwens...
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Ik heb geen vivo, maar ik geloof dat je bij het installeren van nieuwe drivers (probeer eens de laatste beta's) ook alle codecs moet uninstallen.Op dinsdag 26 juni 2001 11:57 schreef zware_jongen het volgende:
Weet iemand nog hoe dat zit met die issue van het vastlopen van het afspelen van DVD's. Kan er in de search niets meer over vinden. Voor de duidelijkheid. Ik heb een Radeon 64 MB DDR ViVo en na ongeveer een minuutje spelen blijft het hele systeem hangen.
Thanx
Shit mag ik dadelijk niet eens meer in dit topic postenOp dinsdag 26 juni 2001 01:16 schreef Tyrian het volgende:
[afbeelding]
Deel 17 alweer van het roemruchte Radeon Topic. Voor alle ervaringen, nieuwtjes, problemen, vragen en opmerkingen betreffende de ATI Radeon (& beyond) serie grafische kaarten. Niet voor nVidioten.
edit-> Ik vindt de topicstyle zo juist mooier ..
Welke drivers gebruik je? Bij een van de oudere driverversies (rond 7089) had ik dit probleem ook, maar met de nieuwere drivers is er niets meer aan het handjeOp dinsdag 26 juni 2001 11:57 schreef zware_jongen het volgende:
Weet iemand nog hoe dat zit met die issue van het vastlopen van het afspelen van DVD's. Kan er in de search niets meer over vinden. Voor de duidelijkheid. Ik heb een Radeon 64 MB DDR ViVo en na ongeveer een minuutje spelen blijft het hele systeem hangen.
nu het andere Topic verloren is hier maar de vraag voor de 3e keer: welke drivers oet ik installen voor de beste TV out/ In kwaliteit, ik heb nu de 7115 maar die geven een groen beeld en rare lijntjes
Breek je nek voorzichtig
Geen probleem hoor. Opmerking was vooral bedoeld voor mensen met opmerkingen als:Op dinsdag 26 juni 2001 17:38 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Shit mag ik dadelijk niet eens meer in dit topic posten.. doe het lekker toch
.
"Zijn jullie nu nog niet uitgepraat over dat kaartje. Koop toch een GeForce .."

Specs
Probeer eens de laatste Beta, er staat me iets van bij dat ik op Rage3d iemand heb horen zeggen dat hij er geen last meer van had.Op dinsdag 26 juni 2001 20:29 schreef The_PyroPath het volgende:
IK zou zeggen nVidioten zijn welkom zo lang ze hun geflame maar bij zich houden
nu het andere Topic verloren is hier maar de vraag voor de 3e keer: welke drivers oet ik installen voor de beste TV out/ In kwaliteit, ik heb nu de 7115 maar die geven een groen beeld en rare lijntjes
Ik heb mijn ViVo pas gekocht na de grote prijsdaling. Was achteraf een perfecte timing. Ik ben ook nog steeds erg tevreden met mijn kaartje.Op dinsdag 26 juni 2001 21:58 schreef hjs het volgende:
Enneh Bomberman, Waar zou het Radeon Topic zijn zonder U je bent gvd de grondlegger van deze goddelijke draad.
Maar ja wel een verrader natuurlijk![]()
![]()
ik ben geloof ik nog een van de weinige van het eerste uur
Specs
[topic=170651]
Inmiddels alles goed voor mekaar dus. Alleen de DVD schokt nog ietwat. Hoeft niet aan de Videokaart te liggen natuurlijk ... maar het geluid is namelijk wel goed.
OpenGL.org:
"This OpenGL-accelerated artwork demo won the Fiasko 2000 demo party"
[add]
Voor wie .the .product nog niet kent: Een knappe demo van slechts 64KByte. Alles real-time gerenderd. (zelfs de muziek)
Ps. Jammer trouwens dat Tranzmit verdwenen is. Het was een goede site met de nieuwste demo's.
[/add]
Specs
Je wil dan niet weten wat ik voor mijn 32mb Radeon heb betaald in september vorig jaarOp dinsdag 26 juni 2001 23:22 schreef Tyrian het volgende:
[..]
Ik heb mijn ViVo pas gekocht na de grote prijsdaling. Was achteraf een perfecte timing. Ik ben ook nog steeds erg tevreden met mijn kaartje.
Dus alle tips zijn welkom!
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
probeer eens van AGP4x naar AGP2x te gaan, dat was voor mij de oplossing (dat je dat niet meer weet...)Op dinsdag 26 juni 2001 11:57 schreef zware_jongen het volgende:
Thanx
Great minds think alike!
2. zorg beslist voor een RadeonTweaker op die CDR.
3. zorg voor plenty aan games.
4. maak geen afspraken de komende week.
5. doe je GSM uit..
Zorg wel voor een internet verbinding bij de hand, kun je altijd nog ff zoeken hier of op Rage3d mocht je iets tegenkomen met je nieuwe Radeon. En oh ja, als hij bij Eynstein vandaan komt niet schrikken als je een cdrw doos zietOp woensdag 27 juni 2001 18:01 schreef Wekkel het volgende:
1. zorg voor een CDR met de verste drivers.
5. doe je GSM uit..
Verwijderd
kan je dat ding niet gewoon in de vrieskist flikkeren en het ding er dan simpel afhalen?? heeft bij mij TNT2 en Voodoo 5 wel gewerkt..Op woensdag 27 juni 2001 21:23 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Wat was ook alweer de link naar dat artikeltje over hoe je de koeler van je Radeon af haalt?
hehehe voor de zelfde prijs heb je nu een geforce 2 ultra + 1 a 2 reepjes 128 mb geheugen.Op woensdag 27 juni 2001 08:19 schreef hjs het volgende:
[..]
Je wil dan niet weten wat ik voor mijn 32mb Radeon heb betaald in september vorig jaar, ga maar even zoeken
39
& 3DM2001 -> 2613 ( 1024 x 768 x 32 )
Zijn deze scores acceptabel?
Met TB 800@800 - 256 mb ram - driver van de Radeon is 4.13.7075 en ik heb niets getweakt, ik deed dat een keer toen ging heel mijn beeld door de war.
Voor de rest gaat het wel lekker alleen als ik mijn monitor instel op 1024 x 768 dan lijk het wel of mijn scherm een beetje wazig is.
Het zonnetje staat op 50
het zwart/wit balletje staat op 74
rood staat op 78
blauw staat op 75
groen staat op 81
Ik heb een CTX pr 705 f monitor dus toch wel redelijk denk ik.
give me a tip.
Thanx
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Echt niet, jij kwam in die tijd toch ook al in langs. Ik heb een "Schoorsteen" model welke ik toen overkocht van Edward want hij kreeg een 64mb Pre-produktie exemplaar (zelfde als bomberman had).Op woensdag 27 juni 2001 21:40 schreef Homedisc het volgende:
[..]
hehehe voor de zelfde prijs heb je nu een geforce 2 ultra + 1 a 2 reepjes 128 mb geheugen.
en zoek de link voor de heatsink eens gewoon op www.rage3d.com
Kijk, dat klinkt goed! Kan bijna niet wachten (wacht al veel te lang, levertijd is niet echt best).Op woensdag 27 juni 2001 18:01 schreef Wekkel het volgende:
1. zorg voor een CDR met de verste drivers.
5. doe je GSM uit..
Ook leuk zijn in-game DVD bestanden, die spontaan goed gingen lopen op de toenmalige Celeron 466.
Verwijderd
Hoe krijg ik w2k zover dat ik in opengl games op 120hz kan spelen?
Tvout lijkt groen in windows? in dos zijn de kleuren wel goed???
Heb btw een radeon vivo retail.
Verwijderd
Die groene TV-out heb ik ook, sinds ik de 7115 drivers gebruik. De oudere drivers geven wel een goed beeld, maar werkten bij mij niet goed.Op donderdag 28 juni 2001 15:01 schreef SuB het volgende:
Tvout lijkt groen in windows? in dos zijn de kleuren wel goed???
Heb btw een radeon vivo retail.
Is trouwens een bekend probleem bij de 7115, zal wel verbeterd worden in nieuwere versies.
Wat ik irritanter vind zijn die eeuwige zwarte (of paarse) balken als ik een DivXje aan het kijken ben.
khad ff een vraagje
*roffel*
wie heeft er een goed radeontweaker profiel voor operation flashpoint, die doet un beetje vreemd bij mij, er vallen soms wat textures weg met bepaalde instellingen, kweet alleen nog niet welke. Had ik met de warez versie niet, maar daar hak geen muziek, en zag ik de schaduwen dwars door objecten en huizen en bomen etc heen
Dus je bent iniedergeval niet de enigste.
Ik heb nog geen goede instelling gevonden.
Eigenlijk ook nog niet echt mee bezig geweest.
Spelen vond ik even belangrijker
naar een radeon se zou ik niet proberen als ik jou was !! ivm met artifacts na het flashen door een te hoge core en mem speedOp donderdag 28 juni 2001 15:47 schreef DarkShadow het volgende:
nog ff een reply (ben nu toch bezig)
kan ik het wagen om me bios van mn radeon 64 ddr oem (ik denk 6.0, waaraan kan je zien dat ut 5.5 is?) te flashen van fe naar se?
ik heb wel een retail bios (alleen rom file) voor de radeon vivo
staat op : http://taz3d.hypermart.net
mijn oem komt op 205/205
of 200/210
183/183 lukt iig wel
het is idd zo gaaf, maar aan dit soort dingen stoor ik me dan een beetje als ik het zie. des te meer omdat het wel goed kan, omdat het met de warez versie wel goed ging.--------------------------------------------------------------------------------
Darkshadow, hier heb ook last van.
Dus je bent iniedergeval niet de enigste.
Ik heb nog geen goede instelling gevonden.
Eigenlijk ook nog niet echt mee bezig geweest.
Spelen vond ik even belangrijker
Ze vallen weg bij voertuigen. Kheb de vraag ook al geplaatst bij spielerij.
as ik meer weet post ik ut. zoek jij ut ook ff uit?
zelf heb ik ook nog steeds die "schoorsteen" (Op donderdag 28 juni 2001 06:24 schreef hjs het volgende:
[..]
Echt niet, jij kwam in die tijd toch ook al in langs. Ik heb een "Schoorsteen" model welke ik toen overkocht van Edward want hij kreeg een 64mb Pre-produktie exemplaar (zelfde als bomberman had).
en zoek de link voor de heatsink eens gewoon op www.rage3d.com
Maar okee, je betaalde dan ook niet de 900 piek (die hij toen koste) voor de schoorsteen model.
Ik redeneerde vanuit de winkel prijs en niet vanuit de schoorsteen prijs
39
Er waren toen toch 2 van die kaarten verkochtOp donderdag 28 juni 2001 21:48 schreef Homedisc het volgende:
[..]
zelf heb ik ook nog steeds die "schoorsteen" () model hier liggen. radeon dvi 64mb ram, preproduction sample.
Maar okee, je betaalde dan ook niet de 900 piek (die hij toen koste) voor de schoorsteen model.
Ik redeneerde vanuit de winkel prijs en niet vanuit de schoorsteen prijs
Ik heb toen 350,- betaald voor de 32mb DDR versie, in de winkel is hij nu nog steeds duurder
ik betaalde 450 voor mijn versie, en ja ik had hem insane (buurman haast) die hem weer van edward hadOp donderdag 28 juni 2001 22:08 schreef hjs het volgende:
[..]
Er waren toen toch 2 van die kaarten verkochtDe eerst aan Bomberman en later nog een aan edward (omdat TwisteR een retail binnenkreeg) heb jij later die ook van Edward overgekocht, omdat hij een Retail wilde
![]()
Ik heb toen 350,- betaald voor de 32mb DDR versie, in de winkel is hij nu nog steeds duurder
39
werk duz nie zo goed nog
alleen het afsluiten is precies hetzelfde gebleven, ook met normaal direct3d inmiddels. misschien heb me radeon ff rust nodig
zou goed kunnen dat hij overspannen is
iig heb ik geen last meer van vage schaduwen door alles heen, en ook geen kappotte wagens meer
duurde lang trouwens voor hij dat door had toen, DDR geheugen loopt op dubbele snelheid dus daarom ziet hij 64mb ipv 32mb LOLOp donderdag 28 juni 2001 22:40 schreef Bomberman het volgende:
Ik betaalde iets van 275 voor mijn versie.. een 64MB Radeon, dat zou nu nog steeds (een jaar later bijna!) een superkoopje zijn. Ok het was een vergissing van TwisteR maar toch
..
Verwijderd
29-06-2001 W2K driver 3225:
http://driver.atitech.ca/drivers/W2K-656-010620b.exe
29-06-2001 W9x driver 7140:
http://driver.ati.com/drivers/98me-656-010620b.exe
het zijn Rade3D drivers

waren toch hetzelfde als de vorrige maar nu met een setup file erbij?
toch?
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Verwijderd
De vorige versie van de w2k driver was 3224, dus de w2k driver is zeker nieuw.Op vrijdag 29 juni 2001 11:18 schreef ZyMoTiC het volgende:
nieuw??
waren toch hetzelfde als de vorrige maar nu met een setup file erbij?
toch?
De w9x driver is niet nieuw, er bestaat al een 7143 versie zag ik net.
het zijn Rage3D drivers
Ik zie dat jullie met deel 17 zijn aangevangen..KEWL. Nog geen schokkend nieuws rondom de Radeon?!
En iid, het zijn exact dezelfden, maar dan in een *.exe
RaD
Ps : ik zie net dat het de 7140 voor de Rage zijn(?!)
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Thanx, het zijn allemaal drivers voor de Rage, mijn russisch is niet meer wat het geweest isOp vrijdag 29 juni 2001 11:29 schreef RaDKiLL het volgende:
I'M BACK!!! En nu eens niet dronken...(is het nog een beetje te vroeg voor ?).
Ik zie dat jullie met deel 17 zijn aangevangen..KEWL. Nog geen schokkend nieuws rondom de Radeon?!
En iid, het zijn exact dezelfden, maar dan in een *.exe
RaD
Ps : ik zie net dat het de 7140 voor de Rage zijn(?!)

(maar ik heb hem wel al een klein, heel klein jaar..
RaD
Verwijderd
http://www.ati-news.de/Files/Radeon/w2k_5_13_3224.zip
van:
http://www.ati-news.de/HTML/news.html
Heb trouwens nog steeds een "Single-Boot", nl ME, zie nog steeds het nut niet van Dualbooting...Met de applicaties die ik draai is ME zeer stabiel. Heb een keer XP lopen....Damn that's some smooth sh#t!! Wordt echter nog niet goed ondersteund...(logisch...BETA!!!
RaD
Ps : Vlgs mij heeft HJS een vrije dag ofzow, anders had hij ZEKER gereageerd..
Die drivers stonden ook al op Rage3D.Op vrijdag 29 juni 2001 13:13 schreef Harry_Hammer het volgende:
Gevonden: 3224 drivers voor w2k:
http://www.ati-news.de/Files/Radeon/w2k_5_13_3224.zip
van:
http://www.ati-news.de/HTML/news.html
( www.rage3d.com )
Specs
RaD
hee coenen, kheb de oplossing.
7075 drivers installeren. Alles van z-buffer aanzetten, dus ook 16;24;32 8 bit stencil.
export w-buffer (anders krijg je met het afsluiten probs) unchecked laten (in radeontweaker duz allemaal)
Dan T&l aanzetten in ofp preferences. en spelen maar,
ik blij
4.13.7143
maar de link komt uit op de 7140 drivers !
waarschijnlijk zal het niet lang meer duren voordat de 7143 gereleased worden
RaD
3x raden waarom de DX8 pixel-shaders (Nature-benchmark in 3DMark 2001) het alleen doen met de GeForce 3 en NIET met de Radeon. (terwijl deze ook pixel-shaders heeft)Op vrijdag 29 juni 2001 14:54 schreef Wekkel het volgende:
Leuk verhaaltje over DX9 vergadering. De kans is groot, dat Nvidia M$ die verandering van de DX8 specificaties ten nadele van ATi door de neus heeft geboord.... There is a war going on!!
Klik hier en zie het zelf.
Specs
Breek je nek voorzichtig
RaD
Ach zodra de radeon2/3/whatever uitkomt gaat die gf3 er even hard weer uitOp dinsdag 26 juni 2001 17:38 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Shit mag ik dadelijk niet eens meer in dit topic posten.. doe het lekker toch
.
Bomberman heeft geen gedult en wisselt videokaarten alsof het zijn grootste hobbie is
* Ronald is helemaal onschuldig
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Achja feit is dat de shaders op de Radeon het perfect doen, maar niet programmeerbare shaders worden niet ondersteunt in DX8, dat konden ze bij ATi ook niet ruiken, ze moesten kiezen: toen uitbrengen met wat ze wisten, of NOG langer w8en en weer de boot missen, ach ik vind het niet erg, tegen de tijd dat die dingen in een spel noodzakelijk zijn hebben we alweer een paar videokaarten versleten.
trouwens best grappig, er stond ergens op een site een benchmark van de GF3 vergeleken met de Radeon, met verschillende features, en daarbij fietste de Radeon de GF3 soms voorbij, oa met de EMBM test, achja dan denk ik, die Radeon is zo achterhaald nog niet!
Ja ome Bomberman wisselt vaker van videokaart als ik van vriendin, en zelfs als onderbroek
Breek je nek voorzichtig
Net als Edward (ook een van de ex-Radeon mannen)Op zaterdag 30 juni 2001 07:51 schreef The_PyroPath het volgende:
edit:
Ja ome Bomberman wisselt vaker van videokaart als ik van vriendin, en zelfs als onderbroek
Haha idd .. maar om me er ff onderuit te lullen, edward is minstens 2x zo erg als ikOp zaterdag 30 juni 2001 09:39 schreef hjs het volgende:
[..]
Net als Edward (ook een van de ex-Radeon mannen)Maar daar hebben wij helemaal geen bezwaar tegen, wij komen zo goedkoper aan onze hardware
Niet op voorraad.
Leverancier zit een weekendje op de veluwequote jezelf:
Als het goed is krijg ik binnenkort (weekend ofzo) mijn Radeon (32 MB DDR)

Het zal allemaal wel maar ik heb het idee dat het radeon topic kunstmatig in leven gehouden wordt.Op vrijdag 29 juni 2001 14:38 schreef taz3d_nl het volgende:
ik zag op rage3d.com een nieuwe driver link staan
4.13.7143
maar de link komt uit op de 7140 drivers !
waarschijnlijk zal het niet lang meer duren voordat de 7143 gereleased worden
Begrijp me niet verkeerd, heb zelf ook een Ati kaartje erin zitten (64 mb vivo) en deze bevalt erg goed.:)
Maar ik vraag me af wat het nu allemaal voor zin heeft, er komen steeds maar weer "nieuwe" drivers uit maar we hebben er niets aan.
Laten we eerlijk zijn er zit toch niet of nauwelijks verschil tussen de drivers ?
Zelf draai ik met de 7075 drivers en kan daar alle games mee spelen zonder problemen.
De 7075 zijn toch ook de meest stabiele en snelste drivers ?
Ik geloof niet dat Ati nu nog voor "onze" videokaart echt goede en snelle drivers gaat releasen.
Volgens mij is het al eerder opgemerkt dat het eigenlijk niets uitmaakt de drivers onderling.
Het draait tenslotte toch om de drivers.
Btw dat dit topic 'kunstmatig' in leven wordt gehouden vindt ik nou ook weer overdreven.
Btw2 het bovenstaande is niet bedoeld als flame hoor, het is ook niet aan jullie Radeon gasten persoonlijk gericht. Meer een algemene frustratie van mijn kant afkomstig van toen ik zelf nog 'in de Radeon scene' zat
Toen ik de preproduktionkaart had, 1jaar geleden(daar heb je hem weer Bomberman
Ook de marktstrategiegie die ze nu hanteren, met de nadruk op de retail/highendmarkt zal ze geen windeieren (maf woord)leggen in de strijd tegen nVidia, deze laatsten wordt over enkele maanden ontroond hoop ik
Niet op voorraad.
Ik hoop het ookOp zondag 01 juli 2001 13:34 schreef edward2 het volgende:
deze laatsten wordt over enkele maanden ontroond hoop ik
Ik ben het overigens roerend met je eens!!!
RaD
En dat nieuwe SiS kaartjeOp zondag 01 juli 2001 16:25 schreef Wekkel het volgende:
De Kyro III er nog bij en hupsakee, herrie in de tent...
En niet te vergeten de Trident Blade 3D, well known for its gaming power...Op zondag 01 juli 2001 22:06 schreef Artcore_Trooper het volgende:
[..]
En dat nieuwe SiS kaartje
Verwijderd
Zit in bv. de RadeonTweaker gebouwd, l ink op www.rage3d.comOp maandag 02 juli 2001 06:22 schreef SuB het volgende:
ik zoek die shimmer fix... rege editten helpt niet want ik heb een bepaald gedeelte niet uit die key die je moet veranderen.
Probeer scene.org maar eens..Op woensdag 27 juni 2001 00:23 schreef Tyrian het volgende:
Ps. Jammer trouwens dat Tranzmit verdwenen is. Het was een goede site met de nieuwste demo's.
30 Gayforce topics of een hele lange Radeon topic, what's the difference...??Op maandag 02 juli 2001 08:37 schreef Kaap het volgende:
deel 17 alweer...vinden jullie het nou niet eens genoeg worden? je kan voor elke driver wel blijven discussieren, lijkt er alleen steeds meer op alsof jullie willen dat deze topics door blijven gaan.
Texture detail en skin detail staan op hoog, het lijkt alsof je niet veel meer kunt instellen. Er zitten ook levels tussen waar de average framerate 80 word ofzo maar dat vind ik nog steeds niet ergOp zaterdag 30 juni 2001 11:33 schreef DarkShadow het volgende:
vink wel errug hoog, heb je zkers detail minder hoog staan.
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Ik zag wel dat je druk bezig geweest was, maar ik kon niet reageren omdat ik m'n password niet bij me had
Ik hoop dat ik vanavond tijd heb om eens wat uit te proberen.
Beetje GoTten op je werk, het zou verboden moeten worden!!
Verwijderd
tweaker heb ik al maar zie die shimmer fix nergens staanOp maandag 02 juli 2001 06:27 schreef hjs het volgende:
[..]
Zit in bv. de RadeonTweaker gebouwd, l ink op www.rage3d.com
slower Edge dus

Hij zit gewoon aan z'n limiet, tenzij ze op een of ander wonderbaarlijk wijze een manier zouden vinden om een texture over twee pipes te verdelen dan blijft het echt zo, ik vind het al buitengewoon knap wat ATi voor elkaar heeft gekregen.
Als de derde texture gebruikt word dan komt de fillrate iets onder die van de Geforce te liggen, maar in oudere games worden er slechts 2 gebruikt dus ligt de fillrate 2/6=1/3 lager
de juistheid van dit gegevan word benadrukt door de nieuwere games welke de 3e texture units wel gebruiken, de ATi rammelt hier in VEEL gevallen de standaart Geforce2 voorbij (Serious Sam, Giants, Tribes2 etc)
Dus verw8 geen wonderen voor oudere spellen, maar wees blij dat deze kaart het gewoon sneller gaat doen dan de GF2 in spellen die gaan komen.
Comentaar en andere opmerkingen kan je hier gewoon posten
Breek je nek voorzichtig
Is hij net zo snel als een Geforce pro, die draait op zo'n 230/450 (Radeon dan ook overgeklokt)?
"Choose life"
Dan blijft het Radeon topic teminste een beetje boven.
Plus zou een beetje doorwerken voor jou ook geen kwaad kunnen
Breek je nek voorzichtig
Dit topic is gesloten.