[Vakantie] Kamperen algemeen - deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 278 279 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:23
GoEV6 schreef op maandag 8 december 2025 @ 17:22:
De zomervakantie is nog ver weg maar helaas is het met het huren van een tent de noodzaak om op tijd te boeken. Ik ben opzoek naar tips voor een leuke kleinschalige camping in de Ardèche waar we een tent willen huren, met een zwembad op de camping en aan de rivier. Eigenlijk voldoet de camping Le Moulin van Huttopia aan alle eisen maar is best aan de prijs en we vinden het ook leuk om te kamperen buiten Huttopia.
Wij stonden vorig jaar met de vouwwagen op Camping Vieux Vallon in Vallon-Pont-d’Arc. Druk gebied, maar wel een hele leuke kleinschalige camping.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Doet me een beetje denken aan gecamoufleerde transformatorhuisjes :P

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:41
Stalensnuitje schreef op zondag 14 december 2025 @ 18:43:
[...]

Wij stonden vorig jaar met de vouwwagen op Camping Vieux Vallon in Vallon-Pont-d’Arc. Druk gebied, maar wel een hele leuke kleinschalige camping.
Ziet er leuk uit! Sta je daar met de camping direct aan de rivier?

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:07
Camping roubine kan ik daar aanraden. Direct aan de rivier en geen negatieve camping.

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:23
GoEV6 schreef op zondag 14 december 2025 @ 19:24:
[...]

Ziet er leuk uit! Sta je daar met de camping direct aan de rivier?
Nee, juist tegen de rots/oever omhoog, aan de andere kant van de weg die langs de rivier loopt. Lekker kleinschalig en vermoedelijk vanwege de ligging ook zo lekker rustig. Super vriendelijke ontvangst en een eigen zwembad. We zijn vanaf de camping een keer met de pendelbus en een keer lopend naar Pont d’Arc geweest en een keer wezen kanoën. Dan heb ik de rivier in anderhalve week ook wel weer genoeg gezien ;) Maar als je het liefst elke dag aan de oever vertoeft is de optie van @TheJason misschien een betere.

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:38

Bommes

Capo del formaggio

Tipje daar in de buurt om (heel) klein maar toch leuk te kunnen plonzen:
https://maps.app.goo.gl/k9efr6NsZ4bqLpRS7?g_st=ac

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Pagina: 1 ... 278 279 Laatste