2x hetzelfde bod op een veiling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:45
Op dit moment staat er 2x hetzelfde bod in een veiling van mij, wat volgens mij normaal niet mogelijk is. Ook kan ik niet terugzien wie het eerste dat geboden heeft, omdat er achter de biedingen alleen maar een datum staat en geen tijdvermelding. Graag een reactie hoe dit het beste op te lossen is.

De veiling is hier te vinden: V&A aangeboden: Veho Saem Proximity bluetooth keyfinder

Edit: Volgens mij heb ik in het verkeerde forum gepost 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door friggler op 16-06-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Bedankt! En ik voel me heel klein nu (schaam, schaam)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik denk eerder dat crisp en zeef zich moeten schamen ;) , heb je de datums van die quotes gezien? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 16-06-2016 15:45 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 23:39
De veiling is gelukkig slechts indicatief. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Indicatief of niet, deze bug zou gefixed worden, waarom dat (in 2012) aankondigen als het niet gaat gebeuren? ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 23:39
Soms zijn dingen (helaas) niet zo eenvoudig te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hoe moeilijk kan het zijn automatisch te checken of het ingevoerde bedrag al geboden is en deze automatisch met (bijv.) 5 cent te verhogen? :S

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-10 08:18
Raven schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:29:
Hoe moeilijk kan het zijn automatisch te checken of het ingevoerde bedrag al geboden is en deze automatisch met (bijv.) 5 cent te verhogen? :S
Wat als ze gelijktijdig zijn gedaan? dan levert een controle geen resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat is niet wat hier gebeurd. Twee keer hetzelfde bod krijg je in de derde situatie zoals beschreven in Dirk in "Hoe werkt overbieden?". :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Maar is het dan niet beter om dat hele automatische bieden eruit te slopen en gewoon handmatig ieder bod te laten doen? Desnoods een melding als iemand overboden is (via het berichtensysteem of via e-mail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ik bied niet vaak op veilingen, maar vind 't automatische systeem wel makkelijk: je geeft aan, wat je er maximaal voor over hebt en dan gaat 't verder z'n gangetje. Tenslotte bestaat mijn leven (gelukkig!) uit meer, dan de hele dag veilingen op Tweakers in de gaten houden. ;)
En die melding, dat we overboden zijn, krijgen we toch al?
Pagina: 1