Dag allen,
Ik zie verschillende topics, en lees verschillende topics maar geen één dekt eigenlijk nog mijn wensen. Ik ben op zoek naar een mediaspeler die eigenlijk alles doet en slikt, én voorbereid is op een eventuele toekomstige UHD tv.
Ik zoek een HTPC, bijvoorbeeld een Intel NUC. Maar ik lees nergens eigenlijk of deze dingen kunnen wat ik graag wil. Hieronder de opsomming van mijn wensen:
UHD H.264/5 (4K @ 60/120, native, niet upscalen dus, tenzij 1080P source)
Blu-ray (mkv, rips, BDMV mappen, ISO's, etc)
DVD (iso's, VIDEO_TS mappen)
Subtitles (3D subs (!), SSA, ASS, IPX, SRT, etc)
Audio: DTS HD, DTS HD MA, Dolby Atmos
Toegang tot mijn NAS (Synology DS414J)
Apps zoals Netflix, NPO gemist, etc.
Ik heb me wel wat ingelezen in mediaspelers, maar de 1 scaled de 4K, en de ander heeft bijv weer geen DTS troughput etc...
Hopelijk hebben jullie suggesties, want ik heb het gevoel dat ik het onmogelijke wil...
Ik zie verschillende topics, en lees verschillende topics maar geen één dekt eigenlijk nog mijn wensen. Ik ben op zoek naar een mediaspeler die eigenlijk alles doet en slikt, én voorbereid is op een eventuele toekomstige UHD tv.
Ik zoek een HTPC, bijvoorbeeld een Intel NUC. Maar ik lees nergens eigenlijk of deze dingen kunnen wat ik graag wil. Hieronder de opsomming van mijn wensen:
UHD H.264/5 (4K @ 60/120, native, niet upscalen dus, tenzij 1080P source)
Blu-ray (mkv, rips, BDMV mappen, ISO's, etc)
DVD (iso's, VIDEO_TS mappen)
Subtitles (3D subs (!), SSA, ASS, IPX, SRT, etc)
Audio: DTS HD, DTS HD MA, Dolby Atmos
Toegang tot mijn NAS (Synology DS414J)
Apps zoals Netflix, NPO gemist, etc.
Ik heb me wel wat ingelezen in mediaspelers, maar de 1 scaled de 4K, en de ander heeft bijv weer geen DTS troughput etc...
Hopelijk hebben jullie suggesties, want ik heb het gevoel dat ik het onmogelijke wil...
Professioneel Heftruck Syndroom