Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hackus schreef op maandag 3 april 2017 @ 23:58:
[...]

Opera VPN werkt gewoon als je dat bedoelt
Niet specifiek Opera VPN maar ook betternet vpn etc.
In Beta 2 mogelijk opgelost hopelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2017 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03:54

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Zijn dit alleen de beveiliging release notes ?

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pentiummania schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 02:31:
[...]

Zijn dit alleen de beveiliging release notes ?
Er is voor zover te zien verder ook helemaal niets veranderd - enkel deze security patch.
Zie iOS 10.3 release notes en security notes voor de rest van de functies die met 10.3 zijn verschenen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Hi Allemaal! Korte vraag. Ik wil graag mijn iPhone zo instellen dat ik mijn scherm niet oplicht bij ontvangst van een app, maar wél een melding weergeeft wanneer ik het scherm handmatig aanzet. Ik heb al bij de instellingen van whatsapp gekeken, alsmede toegangelijkheid (led-meldingen), maar dit blijkt nog niet de oplossing. Zou één van jullie mij hierbij kunnen helpen? :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 17:00
Dan gebruik je niet-storen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:13
Maurice079 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:47:
Hi Allemaal! Korte vraag. Ik wil graag mijn iPhone zo instellen dat ik mijn scherm niet oplicht bij ontvangst van een app, maar wél een melding weergeeft wanneer ik het scherm handmatig aanzet. Ik heb al bij de instellingen van whatsapp gekeken, alsmede toegangelijkheid (led-meldingen), maar dit blijkt nog niet de oplossing. Zou één van jullie mij hierbij kunnen helpen? :)
Niet storen i.c.m. een selectie groep bellers die er doorheen mag bellen.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Nicj56 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:55:
[...]

Niet storen i.c.m. een selectie groep bellers die er doorheen mag bellen.
Dank! _/-\o_

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:55
jasjenl schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:50:
[...]

Ah, dan mis ik dus sowieso al niks wat eigenlijk echt boeit op een iPhone 5.
Apple has just begun rolling out iOS 10.3.1 for iPhones and iPads. With Apple’s iOS 10.3 release we saw a lack of support for 32-bit devices, but that’s changed with today’s update. iOS 10.3.1 brings back support for 32-bit devices and is available for the iPhone 5 and 5c.

Today’s update follows Apple’s release of iOS 10.3.2 beta 1 last week for developers. As some readers had pointed out at the time, it appeared Apple had skipped 10.3.1 and went straight for 10.3.2. Apple’s developer site also lists 32-bit devices, like the iPhone 5 and 5c as available to receive today’s update as well.

Bron: https://9to5mac.com/2017/...es-and-improved-security/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik hoop dat de springboard crash ook is opgelost in 10.3.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
iAmRenzo schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:27:
Ik hoop dat de springboard crash ook is opgelost in 10.3.1!
Ik merk die alleen als ik widget van de ING erin zet.
Daarbuiten heb ik die nooit.

Mijn iPhone is niet gejailbreakt, alleen dan merk ik die.
Dit is sinds iOS 10 volgens mij al zo.
Daarvoor nooit eerder gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:52
Mijn stappenteller op mijn iPhone 6S is er met iOS 10.1.1 mee opgehouden. Met 10.3 deed hij het weer en met 10.3.1 is hij er weer mee opgehouden. Iemand een idee wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Je mist met "do not distrub" wel alle oproepen van iedereen die niet "favoriet" is... :+
Oh nee, je kunt ook alles gewoon doorlaten idd :)

[ Voor 11% gewijzigd door Menesis op 04-04-2017 13:22 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Nicj56 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:43:
Ik merk die alleen als ik widget van de ING erin zet.
Daarbuiten heb ik die nooit.

Mijn iPhone is niet gejailbreakt, alleen dan merk ik die.
Dit is sinds iOS 10 volgens mij al zo.
Daarvoor nooit eerder gehad.
Op 10.3 zonder jailbreak, wat ik ook deed (podcast, nieuws, 9gag), zwart scherm met rondje en daarna alles weer back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
iAmRenzo schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:24:
[...]

Op 10.3 zonder jailbreak, wat ik ook deed (podcast, nieuws, 9gag), zwart scherm met rondje en daarna alles weer back.
Ik merk het alleen wanneer ik mijn ING daar neer plof, nu heb ik er alleen; Weer, Activiteit, Volgende en batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Sinds iOS 10.3 merk ik op mijn iphone 7 dat er freeze tussen het switchen van het schakelen van het normale toetsenbord naar het emoji toetsenbord. Ook lijkt het af en toe alsof het toetsenbord het typen niet bij kan houden.
Is er nog iemand die dat heeft?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Laatst online: 03:54

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

WhatsappHack schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 05:22:
[...]

Er is voor zover te zien verder ook helemaal niets veranderd - enkel deze security patch.
Zie iOS 10.3 release notes en security notes voor de rest van de functies die met 10.3 zijn verschenen.
Als het goed is lost het wel bluetooth problemen op, in mijn geval had ik instabiele BT verbinding met mijn Pebble horloge met 10.3. En met een Samsung TAB 3 android tablet werkte het horloge nog wel, met 10.3.1 toch maar de pebble aan de iphone gehangen. En ik lees hier en daar wel van meer mensen dat bluetooth bricked is met 10.3, kan zijn dat er al langer problemen waren. Ik had het nog even gechecked met https://itunes.apple.com/...w-energy/id557428110?mt=8 en zag inderdaad constant disconnects.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 13:57

jasjenl

Liab A Tymo

bartpostma schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:26:
[...]

Apple has just begun rolling out iOS 10.3.1 for iPhones and iPads. With Apple’s iOS 10.3 release we saw a lack of support for 32-bit devices, but that’s changed with today’s update. iOS 10.3.1 brings back support for 32-bit devices and is available for the iPhone 5 and 5c.

Today’s update follows Apple’s release of iOS 10.3.2 beta 1 last week for developers. As some readers had pointed out at the time, it appeared Apple had skipped 10.3.1 and went straight for 10.3.2. Apple’s developer site also lists 32-bit devices, like the iPhone 5 and 5c as available to receive today’s update as well.

Bron: https://9to5mac.com/2017/...es-and-improved-security/
Ik zag m nu inderdaad wel staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 15:10
Iemand onderstaande email ook ontvangen? Na controle blijkt er (ongevraagd!) toch een icloud backup gemaakt te zijn.

Beste
We hebben een fout ontdekt in de recente iOS 10.3 software-update die van invloed is op een klein aantal iCloud-gebruikers. Mogelijk heeft dit per ongeluk sommige iCloud-functies die je eerder hebt uitgeschakeld opnieuw ingeschakeld.
Controleer de iCloud-instellingen op je iOS-apparaat, om er zeker van te zijn dat alleen de functies die je wilt gebruiken zijn ingeschakeld.
Lees meer over hoe je je iCloud-instellingen kunt beheren of neem bij vragen contact op met AppleCare.
Met vriendelijke groet,
Het iCloud-team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:43
Jeps. Ik dacht ook dat ik gek was na m'n iPhone update. Stond allemaal iCloud spul aan terwijl ik alles uit had staan. Ik was Apple al aan het vervloeken dat ze het zonder toestemming allemaal aan hadden gezet. Ik ben juist altijd heel scherp op het feit dat updates etc. vragen om het aanzetten van die zooi. Maargoed, ik kon het alsnog gemist hebben natuurlijk.

Bij mij stond inderdaad ook ineens photo sync aan, update, keychain en nog wat ander spul.

Mijn zakelijke iPhone had er overigens geen last van dus het lijkt wel een echte bug en niet een 'bug' waardoor ze services hebben zitten pushen.

[ Voor 4% gewijzigd door Korvaag op 05-04-2017 08:37 ]

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 15:10
Korvaag schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:36:
Jeps. Ik dacht ook dat ik gek was na m'n iPhone update. Stond allemaal iCloud spul aan terwijl ik alles uit had staan. Ik was Apple al aan het vervloeken dat ze het zonder toestemming allemaal aan hadden gezet. Ik ben juist altijd heel scherp op het feit dat updates etc. vragen om het aanzetten van die zooi. Maargoed, ik kon het alsnog gemist hebben natuurlijk.

Bij mij stond inderdaad ook ineens photo sync aan, update, keychain en nog wat ander spul.

Mijn zakelijke iPhone had er overigens geen last van dus het lijkt wel een echte bug en niet een 'bug' waardoor ze services hebben zitten pushen.
Ik heb ook standaard alles uit staan *alu hoedje modus* maar kwam er tot mijn stomme verbazing achter dat er een volledige icloud backup was gemaakt. Ik heb hier absoluut geen toestemming voor gegeven en let hier ook scherp op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:17
mell33 in "[iOS 10] Ervaringen & Discussie"
Zal deze apple medewerker bij meerdere gebruikers een reset hebben veroorzaakt? en dus backup standaard opties aan gezet, niet zo grappig eigenlijk,

Ik krijg nu de backup er niet meer op, omdat ik te weinig opslag heb 5Gb, er staat nog een app 'aan' wat dus veel data bevat, het zijn niet me fotos, en whatsapp is ook maar 1,5GB, ik zoek me suf waar die data zit
iemand een oplossing?

Heel verontrustend en ik heb er nooit bij stil gestaan, maar stel Trump wil dat Apple en consorten alle data van je device binnen haalt, dat kan dus eigenlijk zomaar op deze manier.
alu hoedje of niet maar het kan en het is mogelijk en uit te voeren.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
Heb ik wat gemist wat is er verandert aan de nieuwe itunes 12.6 snap er namelijk niks meer van.....
Nu is mijn vraag hoe ik beltonen kan toevoegen ik heb namelijk het idee dat het nu anders gaat met deze versie van itunes.

Ik snap er namelijk niks meer van...

waardeloos dit !
ik dacht effe wat beltonen te kunnen toevoegen maar wat valt dat effe vies tegen word tijd dat ze hier wat verandering aan gaan doen!
Voorheen kon ze zo toevoegen/slepen maar nu niet meer wat heb hebben gedaan dat het niet meer kan ?
Dat haalt gelijk hele mac ervaring hier mee weg jammer en dat nog redelijk zacht uitgedrukt!

[ Voor 40% gewijzigd door Havelock op 05-04-2017 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Havelock schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:28:
Heb ik wat gemist wat is er verandert aan de nieuwe itunes 12.6 snap er namelijk niks meer van.....
Nu is mijn vraag hoe ik beltonen kan toevoegen ik heb namelijk het idee dat het nu anders gaat met deze versie van itunes.

Ik snap er namelijk niks meer van...

waardeloos dit !
ik dacht effe wat beltonen te kunnen toevoegen maar wat valt dat effe vies tegen word tijd dat ze hier wat verandering aan gaan doen!
Voorheen kon ze zo toevoegen/slepen maar nu niet meer wat heb hebben gedaan dat het niet meer kan ?
Dat haalt gelijk hele mac ervaring hier mee weg jammer en dat nog redelijk zacht uitgedrukt!
Sleep het (gemaakt van een mp3 bijv) m4r-bestand weer naar iTunes toe

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik e-mail mezelf vaak nieuwsberichten, via krantenapps.

Nu krijgt iOS het al een tijd voor elkaar om daarvoor af en toe spontaan niet mijn standaard e-mail (Gmail) account te gebruiken, maar mijn alternatieve (kpnmail).

Ik kies dat zelf niet, check het zelfs nog bij het verzenden.

En daarmee heb ik nog nooit vanaf mijn iPhone iets verstuurd, die gebruik ik alleen om 'op afstand' mijn 'thuismail' te lezen. Het lukt namelijk al sinds 2009 niet om kpnmail totaal werkend in iOS te krijgen.

Ontvangen gaat prima, verzenden: niets...

Wtf?!? :(

Verder nog altijd een tevreden iOS-gebruiker. Stabiel en weinig door mij ervaren bugs. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 05-04-2017 16:43 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
mell33 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:05:
[...]

Sleep het (gemaakt van een mp3 bijv) m4r-bestand weer naar iTunes toe
Ik zal er morgen naar kijken vanavond heb ik er geen tijd voor misschien doe ik iets verkeeed.
Maar van middag lukte me het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
Ik ben aangenaam verrast door de snelheid van iOS 10.3 op mijn iPhone SE, ik zat nog op 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Meer mensen last van (spook) buzzers ? Zeg maar als je geluid uit staat en je een bericht krijgt.
Er is dan alleen geen bericht, dus loze buzz

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hackus schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:09:
Meer mensen last van (spook) buzzers ? Zeg maar als je geluid uit staat en je een bericht krijgt.
Er is dan alleen geen bericht, dus loze buzz
Ja. Maar heb t idee dat dit veroorzaakt wordt doordat een ander apparaat de melding wist... De Watch heeft er namelijk ook last van als die gekoppeld is; maar heb de oorzaak nog niet gevonden.

Het gebeurt niet veel hoor, misschien 1x per dag a eens in de 2 dagen. Dacht eerst dat het gewoon een gevalletje fantoomvibratiesyndroom (ja dat bestaat :P) was; maar t begon op te vallen dat de Watch er ook aan meedoet.

Best irritant.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
WhatsappHack schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:00:
[...]

Ja. Maar heb t idee dat dit veroorzaakt wordt doordat een ander apparaat de melding wist... De Watch heeft er namelijk ook last van als die gekoppeld is; maar heb de oorzaak nog niet gevonden.

Het gebeurt niet veel hoor, misschien 1x per dag a eens in de 2 dagen. Dacht eerst dat het gewoon een gevalletje fantoomvibratiesyndroom (ja dat bestaat :P) was; maar t begon op te vallen dat de Watch er ook aan meedoet.

Best irritant.
Ook het toestel(5s) van mijn vrouw, wat als enige in haar account staat. niks aan gekoppeld dus.

Ach ja ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08:45
Heeft 10.3 een andere manier van accubeheer/weergave van het percentage? Voorheen standaard ongeveer 50% over, nu nog 67% op mijn SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 13:14
Ik ben op zoek naar een app die bestaat voor zowel iOS als Android waarbij mensen foto's kunnen maken en delen. Belangrijk is dat die foto's dan ergens online staan op een zelf gehost URL en getoond worden in een mooie foto gallerij. Facebook, Twitter, Flickr enz vallen dus al af.

Even een extra woordje uitleg: binnenkort vertrek ik met een paar kameraden op road trip. Om de achterblijvers (lees: de vriendinnen) mee te laten genieten van de mooie landschappen wil ik iets opzetten waarbij we simpelweg foto's online kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:43
H1MSELF1SH schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:25:
Ik ben op zoek naar een app die bestaat voor zowel iOS als Android waarbij mensen foto's kunnen maken en delen. Belangrijk is dat die foto's dan ergens online staan op een zelf gehost URL en getoond worden in een mooie foto gallerij. Facebook, Twitter, Flickr enz vallen dus al af.

Even een extra woordje uitleg: binnenkort vertrek ik met een paar kameraden op road trip. Om de achterblijvers (lees: de vriendinnen) mee te laten genieten van de mooie landschappen wil ik iets opzetten waarbij we simpelweg foto's online kunnen zetten.
Google Photos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
H1MSELF1SH schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:25:

zo ongeveer elke cloud service biedt synchronisatie van foto's die je in een public folder kunt zetten.

Google foto's, onedrive, dropbox, stack, mega etc.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 13:14
DwightKSchrute, Noisia: Bedankt voor jullie antwoorden! Ik ben niet vertrouwd met Google Photo's of gelijkaardige diensten. Ik zoek het even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen met een iPad (Air 2) die sinds iOS 10.3 ook hebben dat in de zoekbalk in iOS het keyboard willekeurig ondersteboven laadt? :P
Het is best grappig maar ook zeer irritant. iPad omdraaien = keyboard draait vrolijk ondersteboven mee :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 20:50

Nyana

Who?!

WhatsappHack schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:33:
Mensen met een iPad (Air 2) die sinds iOS 10.3 ook hebben dat in de zoekbalk in iOS het keyboard willekeurig ondersteboven laadt? :P
Het is best grappig maar ook zeer irritant. iPad omdraaien = keyboard draait vrolijk ondersteboven mee :')
Heb ik ook een enkele keer ondervonden inderdaad.
Ook niet heel storend. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 17:00
Ik ook, maar ook al in 10.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommelorus
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-08 13:25
Op de Iphone 5s van onze dochter afgelopen weekend de 10.3.1 update gekregen.
vanaf zaterdagmiddag regelmatig een reboot loop.
Na via iTunes opnieuw de 10.3.1 patch erop gezet te hebben is dit minder geworden. Nu nog wat spontane reboots. Hebben meerdere mensen dit misschien ondervonden?
Of puur toeval en is er sprake van een H/W issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
iOS 10.3.2 Beta 2: Changes, Bug Fixes, Enhancements etc.

https://r.tapatalk.com/sh...%2E.2041187/&share_type=t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Fixed in this Release
SiriKit
The new SiriKit car commands should now work as expected.
Third-Party VPN Apps
Third-party VPN apps should now work as expected.

Notes and Known Issues
Managed and Shared Devices
The ability to update devices from a remote server is in development and may not yet work as
expected.
openURL
When a third party application invokes openURL: on a tel://, facetime://, or facetime-audio://
URL, iOS displays a prompt and requires user confirmation before dialing.
Siri
Siri text responses may be incomplete.
SOS
SOS is only supported in India.
WebKit
Safari now supports the prefers-reduced-motion media query. This query allows a web
developer to provide alternate page styles for users who are sensitive to large areas of motion.
Users can change their preference for reduced motion in the Accessibility section of System
Preferences.
The iOS 10.3 update removes support for SHA-1 signed certificates used for Transport Layer
Security (TLS) in Safari and WebKit that are issued from a root Certification Authority (CA)
included in the operating system default trust store. All other TLS connections will continue to
support SHA-1 signed certificates until late 2017. SHA-1 signed root CA certificates, enterprisedistributed
SHA-1 certificates, and user-installed SHA-1 certificates are not affected by this
change. For more information, see https://support.apple.com/kb/HT207459.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:04
Tommelorus schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:52:
Na via iTunes opnieuw de 10.3.1 patch erop gezet te hebben is dit minder geworden. Nu nog wat spontane reboots. Hebben meerdere mensen dit misschien ondervonden?
Geen last van hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:44
Wat lees ik? Is deze beta ook uitgekomen voor 32-bit devices? Dat is positief. Dan is het toch niet zo'n drama als gedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"When a third party application invokes openURL: on a tel://, facetime://, or facetime-audio://
URL, iOS displays a prompt and requires user confirmation before dialing."

Dat is echt extreem vervelend trouwens, was in de beta al irritant.
Die Dialer van iOS zelf is echt ronduit ***, dus third-party dialer geïnstalleerd; krijg je nu elke keer zo'n verrekte pop-up. Erg fijn ook dat je zelf mag kiezen of die onzin wel of niet ingeschakeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds crasht springboard bij mij als ik soms apps wil openen. Maakt niet uit welke ik kies. Als ik bv instellingen wil openen, kleurt het icoontje wat donkerder van dat hij geselecteerd is maar gebeurt er niks. Als ik dan andere icoontjes aanklik zoals bv weer of muziek gaan ze allemaal kleuren van dat ze geselecteert zijn maar het scherm blijft niks doen. Vervolgens hangt mijn telefoon en moet ik de home knop en powerknop net zolang indrukken totdat het apple logo weer verschijnt. Daarna doet de telefoon het weer en reageert hij weer op alles wat ik doe of wil. Op IOS 10.2 had ik dit niet. Vanaf 10.3 kreeg ik dit probleem. Daarna kwam 10.3.1 uit en had ik de stille hoop dat mijn probleem weg zou zijn maar helaas, het probleem is er nog steeds. Zijn er meerdere mensen die deze crashes ook hebben? Ik heb een Iphone 6S+ 128gb TSMC chipset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Tommelorus schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:52:
Geen last van hier.
Bij updaten weeg ik alle apps weg, en laat het toestel lekker updaten.
Denk eerder aan HW matig iets, misschien vocht probleem of dergelijks of is het toestel recent gevallen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommelorus
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-08 13:25
Gevallen niet. Secuur op valschade gecontroleerd. ( wel alleen aan de buitenkant ) vocht zou kunnen. Heb ik niet echt zicht op.
Nogmaals i.c.m. iTunes laten zoeken en opnieuw laten bijwerken. Klop het af, maar sindsdien geen last meer gehad.. Pff. gelukkig maar. Dank voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
10.3.2 public beta 2 is beschikbaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dafmay schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:02:
10.3.2 public beta 2 is beschikbaar...
Die moet de VPN problemen oplossen trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
Iemand ook problemen, met de berichten app als je zo'n notificaties opent dmv 3d touch. Dat het toetsenbord dan niet naar boven komt?

Ik draai 10.3.1
Gebruiker geen third party.

Heb al een herstart gedaan.
Opnieuw instellen, pas echt al het echt niet meer anders kan.

[ Voor 34% gewijzigd door Nicj56 op 13-04-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
WhatsappHack schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:29:
[...]

Die moet de VPN problemen oplossen trouwens. :)
Confirmed! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GforceNL
  • Laatst online: 18-09 17:35

GforceNL

Out of memory....

Is voor Apple goede vrijdag een feestdag? Mijn vriendin haar wekker ging niet af vanochtend, deze stond op "weekdagen"

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
GforceNL schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:08:
Is voor Apple goede vrijdag een feestdag? Mijn vriendin haar wekker ging niet af vanochtend, deze stond op "weekdagen"
Mijn wekker ging gewoon af hoor, ook op 'weekdagen' staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
GforceNL schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:08:
geen last van gehad.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
Ik had er ook geen last van, maar mijn wekker gaat alle dagen op dezelfde tijd af, dus :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Mijn moeder van 80+ heeft een iPad en dat werkt allemaal prima...behalve als er een update is. De vragen die erna worden gesteld over instellen touch id, toegangscode, Siri e.d. is een brug te ver met als resultaat dat de iPad nog wel eens geblokkeerd is na de update (die verkeerde invoer) en ik een backup moet terugzetten.

Nu dacht ik een "handleiding" te maken met de stappen die moeten worden uitgevoerd na de update. Hier heb ik een andere iPad voor gebruikt (zelfde model en software). Nu viel mij op dat op deze iPad helemaal niet wordt gevraagd om touch id en Siri in te stellen. Alleen maar een toegangcode.

Op beide iPads staat touch id en Siri niet aan voor de update. Waar zit het 'm dat op de ene wel steeds wordt gevraagd om het aan te zetten en op de andere niet?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ios 10.3.2 beta 3 is alweer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Is er iemand die weet of sms ontvangst bericht mogelijk is, via een app of wat dan ook. in een iphone ios 10.3.1 (Vodafone)
Ik zit nog regelmatig met mensen te sms'en die geen data op locatie hebben en wil graag deze optie weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

mell33 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:57:
Is er iemand die weet of sms ontvangst bericht mogelijk is, via een app of wat dan ook. in een iphone ios 10.3.1 (Vodafone)
Ik zit nog regelmatig met mensen te sms'en die geen data op locatie hebben en wil graag deze optie weer
Dus dat jij een sms verstuurd toch? Bij instellingen - berichten - Stuur als sms aanzetten. Tip: wil je dat een bericht niet eerst als iMessage je iPhone verlaat en pas na een pendel tijd erachter komt dat de gebruiker op dat moment geen data heeft en pas later dus de sms ontvangt, open iMessage en kies nieuw bericht en naam en wacht even, op dat moment zie je binnen 2 a 3 seconden de status en wordt gelijk de juiste optie gekozen.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
GerardVanAfoort schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:51:
[...]

Dus dat jij een sms verstuurd toch? Bij instellingen - berichten - Stuur als sms aanzetten. Tip: wil je dat een bericht niet eerst als iMessage je iPhone verlaat en pas na een pendel tijd erachter komt dat de gebruiker op dat moment geen data heeft en pas later dus de sms ontvangt, open iMessage en kies nieuw bericht en naam en wacht even, op dat moment zie je binnen 2 a 3 seconden de status en wordt gelijk de juiste optie gekozen.
De persoon ontvangt altijd een sms (hij heeft geen iphone, dus het bericht wordt niet blauw)
Ik kies de persoon zoals je zegt, maar ik zie geen teken dat hij het ontvangen heeft.
wel zie ik dat de optie sms (groen) gekozen wordt.

Ik snap het niet helemaal geloof ik wat je bedoeld?

Ik wil een tijd of markering zien dat het bericht binnen is bij de ontvanger (ik zie alleen de verzonden tijd) of een dubbel vinkje zoals in android,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

mell33 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:10:
De persoon ontvangt altijd een sms (hij heeft geen iphone, dus het bericht wordt niet blauw)
Ik kies de persoon zoals je zegt, maar ik zie geen teken dat hij het ontvangen heeft.
wel zie ik dat de optie sms (groen) gekozen wordt.

Ik snap het niet helemaal geloof ik wat je bedoeld?

Ik wil een tijd of markering zien dat het bericht binnen is bij de ontvanger (ik zie alleen de verzonden tijd) of een dubbel vinkje zoals in android,
Ah! Ontvangstbevestiging :) idd in iOS zelf niet mogelijk. Ben ook niet bekend met een app die dat wel kan.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Tele2 zegt dat ik in NL dataroaming aan moet zetten met iOS10, klopt dat ?

Ms Hackus

Edit: ( voor 4G netwerktoegang) ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Hackus op 18-04-2017 18:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
GerardVanAfoort schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:30:
[...]

Ah! Ontvangstbevestiging :) idd in iOS zelf niet mogelijk. Ben ook niet bekend met een app die dat wel kan.
Het kan wel. Als je je SMS met een ! begint krijg je een ontvangstbevestiging. De ! wordt niet verstuurd naar de ontvanger

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Hackus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:34:
Tele2 zegt dat ik in NL dataroaming aan moet zetten met iOS10, klopt dat ?

Ms Hackus

Edit: ( voor 4G netwerktoegang) ;)
Neh, onzin. Als ik roaming uitzet, dan heb ik gewoon 4G toegang/dataverkeer.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/10m30GM.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Lijkt mij ook sterk voor 4g toegang. Toch staat er iets over mobiel internet en dataroaming aan op de Tele2 site https://www.tele2.nl/klan...biel-internet-werkt-niet/

Wanneer mobiel internet het niet doet: Controleer of Dataroaming en/of Gegevensgebruik tijdens roaming aan staat op je toestel. Hiervoor kun je de toestelhulp raadplegen.

Maar in mijn ogen lijkt dat meer verband te houden met toegang kunnen hebben tot T-Mobile 3g wanneer je geen Tele2 4g kunt ontvangen, waardoor dat in feite een vorm van roaming is. Tele2 4g zou zoals @The Inquisitor aantoont gewoon met dataroaming uit moeten werken.
Jeroen O schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:01:
[...]

Het kan wel. Als je je SMS met een ! begint krijg je een ontvangstbevestiging. De ! wordt niet verstuurd naar de ontvanger
Leuke tip die ik ook even geprobeerd heb hier van iPhone naar Android. Het enige kleine nadeel is dat je zelf wel uitroeptekens blijft zien. Ow en de tijd van de ontvangstbevestiging krijg ik niet te zien. Alleen de tekst dat ie is aangekomen (met telefoonnummer). Maar buiten dat kan het ooit eens handig zijn om te gebruiken 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

sww89 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:22:
Lijkt mij ook sterk voor 4g toegang. Toch staat er iets over mobiel internet en dataroaming aan op de Tele2 site https://www.tele2.nl/klan...biel-internet-werkt-niet/

Wanneer mobiel internet het niet doet: Controleer of Dataroaming en/of Gegevensgebruik tijdens roaming aan staat op je toestel. Hiervoor kun je de toestelhulp raadplegen.

Maar in mijn ogen lijkt dat meer verband te houden met toegang kunnen hebben tot T-Mobile 3g wanneer je geen Tele2 4g kunt ontvangen, waardoor dat in feite een vorm van roaming is. Tele2 4g zou zoals @The Inquisitor aantoont gewoon met dataroaming uit moeten werken.
Yup, dat denk ik ook. Het zal vooral zijn om de klantenservice te ontlasten met vragen aangezien er vast nog toestellen zijn waarbij roaming aan moet zijn wanneer je gebruik maakt van virtuele providers. Bij Windows Phone 8 was dat ook nog, maar bij WP8.1 bijv niet meer.

Het zal alleen nu minder relevant zijn aangezien Tele2 nu zijn eigen 4G masten heeft en niet meer gebruik maakt van het T-Mobile netwerk (maar 3G nog wel zeg jij?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
The Inquisitor schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:26:
Het zal alleen nu minder relevant zijn aangezien Tele2 nu zijn eigen 4G masten heeft en niet meer gebruik maakt van het T-Mobile netwerk (maar 3G nog wel zeg jij?)
Ik moest het even opzoeken (Wikipedia), maar Tele2 is begonnen als MVNO op het Telfort netwerk. Sinds 2009 zijn ze dus over op het T-Mobile 2g en 3g netwerk, en dat geldt vandaag de dag nog steeds voor Tele2 klanten zonder 4g toestel.

T-Mobile heeft Tele2 nooit toegang gegeven tot haar 4g netwerk. Sowieso omdat T-Mobile haar eigen klanten voortrekt met de nieuwste technologie, en MVNO's staan dan op de tweede plaats, maar een andere belangrijkere reden is dat Tele2 haar eigen 4g only netwerk aan het opzetten is (duhhh :P) welke inmiddels een aardige dekking verzorgt. Klanten die op het T-Mobile netwerk blijven roamen, kosten Tele2 onnodig veel geld en daarom is het Tele2 alles aan gelegen om klanten te migreren naar haar eigen 4g netwerk. Niet alleen voor data, maar ook voor bellen. En dat laatste is nogal een dingetje. Lang niet alle toestellen van klanten ondersteunen bellen over 4g a.k.a. VoLTE (Voice over LTE). Die mensen zijn nog overgeleverd aan het 2g en 3g netwerk van T-Mobile. Dit kan liggen aan verouderde toestellen, of omdat mensen simpelweg hun toestel niet updaten naar de nieuwste software. Gelukkig zijn iPhone gebruikers doorgaans wel trouw met updaten. Daarnaast is het zo dat de instellingen goed moeten staan. Zoals in jouw screenshot te zien is, is het van belang dat Gesprekken en data is aangevinkt (waar je ook de optie Alleen data hebt). Dit is als het goed is standaard zo ingesteld.

Zo is het een paar maanden terug zo geweest dat bij de release van een nieuwe iOS 10 update, klanten opeens toegang hadden tot VoLTE functionaliteit bij Tele2 en Vodafone. Het is dan wel zo dat alleen een bijgewerkte iPhone 6 en hoger VoLTE ondersteunt. Een iPhone 5s ondersteunt bijvoorbeeld wel alle 4g frequenties van Tele2 voor data, maar ondersteunt juist geen VoLTE. Een iPhone 5s gebruiker zal dus nog afhankelijk blijven van Tele2 haar samenwerking met T-Mobile tot hij of zij overstapt naar een nieuwer toestel :)

[ Voor 6% gewijzigd door swv op 18-04-2017 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Bedankt voor de info, ik heb nog een iPhone5.

Grts, Ms Hackus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Hackus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:18:
Bedankt voor de info, ik heb nog een iPhone5.

Grts, Ms Hackus
In dat geval is het wellicht handig om dit artikel tot je te nemen http://nos.nl/artikel/215...en-2g-of-3g-beperken.html Mocht je in de toekomst jouw Tele2 abonnement willen vernieuwen, dan dien je een nieuw toestel te kopen (of dus niet meer voor Tele2 te kiezen). Maargoed dit heeft weinig meer met iOS10 te maken. Al wilde ik jou deze informatie niet onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 23:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

De iPhone 5 ondersteunt ook 4G, alleen niet alle providers in Nederland ondersteunen die frequentie. Ik dacht T-Mobile wel, maar pin me er niet op vast. Bij mij werkt 4G in elk geval ook op KPN, maar alleen in grote(re) steden.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
De iPhone 5 ondersteunt alleen 4G op 1800 MHz (en nog wat andere frequenties die in Nederland niet gebruikt worden).

KPN en Vodafone maken primair gebruik van 800 MHz, maar op drukke plaatsen ook van 1800 MHz. Daarom heb je met de iPhone 5 4G in bijvoorbeeld de grote steden.

T-Mobile gebruikt primair 1800 MHz (landelijk) en als aanvulling 900 MHz. Met T-Mobile heb daarom het beste 4G bereik in geval van een iPhone 5.

Tele2 heeft geen 1800 MHz, alleen 800 en 2600 MHz. Daarom zal je met een iPhone 5 geen 4G hebben bij Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Jeroen O schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:01:
[...]

Dat schijnt bij mij op Vodafone niet te werken, ook niet met of zonder spatie, hij stuurt het uitroepteken mee, en zie geen ontvbevestiging.
Ik kan ook geen app vinden, (ja alleen jailbrake, maar dat wil ik niet)
iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Ik denk dat je gelijk hebt. Net een test gedaan van privé telefoon (T-Mobile) naar zakelijke telefoon (Vodafone). En ook weer een bericht terug.
Mobiele data uitgezet en sturen als SMS aan.

Bij T-Mobile krijg ik een leesbevestiging en wordt het ! verwijderd.
Bij Vodafone wordt het ! meegestuurd en krijg ik geen bevestiging.

Waarschijnlijk is het dus provider afhankelijk.

Edit: ook grappig: het eerste bericht werd als iMessage verstuurd omdat vergeten was op de zendende iPhone mobiele data uit te zetten. Deze werd dus later nogmaals als SMS verstuurd. Echter als iMessage komt ie ook gewoon aan als je weer data hebt. Dus eigenlijk krijg je het bericht dubbel, als SMS en als iMessage.

[ Voor 28% gewijzigd door Jeroen O op 19-04-2017 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Bedankt voor nadere info !
Volgens medewerker van Tele2 kwam het door iOS10, maar dat is onzin dus.
Grts, Ms Hackus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Ik zag gisteravond op mijn iPad ineens een melding dat er al 2 weken geen iCloud backup gemaakt was, wat normaal gesproken toch automatisch zou moeten gebeuren als ie aan de oplader hangt en verbonden is met wifi (en dat is ie zeker nog geweest de afgelopen week). Heb toen maar handmatig een backup gemaakt en dat ging gewoon goed. Tevens viel me op dat hij al een hele tijd geen apps meer automatisch had geupdate terwijl ik dat wel aan heb staan. Ook hier ging handmatig alle apps updaten wel weer gewoon goed, maar ik vraag me af waarom al deze dingen die normaal gesproken gewoon automatisch gingen ineens niet meer werken. Ik heb de iPad al een keer opnieuw opgestart maar dat hielp niet. Er staat de laatste (niet beta) versie van iOS op.

[ Voor 3% gewijzigd door jasjenl op 25-04-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat had ik laatst ook, zie ook mijn vraag eerder in deze thread (weekje of twee terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:22:
Dat had ik laatst ook, zie ook mijn vraag eerder in deze thread (weekje of twee terug).
Ik zie het ja (was trouwens niet in dit topic maar in [iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 14 ;) ). Maar ook daar is zo te lezen nog geen oplossing aangedragen voor dit probleem. Ook bij mij is overal nog voldoende ruimte, zowel in iCloud als op de iPad zelf. Vreemd toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Klopt, gewoon een bugje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefonz73
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-03-2023
Sinds de 10.3 upgrade is de iphone 6 van mijn vrouw "dood". Het begon met apps die niet meer werkten ( kon oa geen whatsapps meer versturen ) en een battery drain. Sinds gisteren wil de phone niet meer opladen en is ie deze ochtend uitgevallen... iemand gelijkaardige problemen, suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Thefonz73 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 07:58:
Sinds de 10.3 upgrade is de iphone 6 van mijn vrouw "dood". Het begon met apps die niet meer werkten ( kon oa geen whatsapps meer versturen ) en een battery drain. Sinds gisteren wil de phone niet meer opladen en is ie deze ochtend uitgevallen... iemand gelijkaardige problemen, suggesties?
Uhhhh, wat dacht je van : Apple bellen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mell33 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:43:
[...]

Dat schijnt bij mij op Vodafone niet te werken, ook niet met of zonder spatie, hij stuurt het uitroepteken mee, en zie geen ontvbevestiging.
Ik kan ook geen app vinden, (ja alleen jailbrake, maar dat wil ik niet)
iemand nog een idee?
Klopt, bij KPN werkt t ook niet; daar moet je *0# gebruiken. :)
Probeer met Vodafone eens *N#
@Jeroen O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
WhatsappHack schreef op woensdag 26 april 2017 @ 21:41:
[...]

Klopt, bij KPN werkt t ook niet; daar moet je *0# gebruiken. :)
Probeer met Vodafone eens *N#
@Jeroen O
Nee werkt ook niet, dan stuurt hij hem niet eens, en ik krijg de melding..
"De door jou opgegeven tekst is niet bekend. Controleer of de spelling juist is en probeer het opnieuw. Groeten, Vodafone"

En met *n# (kleine n) stuurt hij dit gewoon mee.
Heel vervelend dat ik het niet te weten kom. Kzou er haast van provider voor gaan wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mell33 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 01:46:
[...]

Nee werkt ook niet, dan stuurt hij hem niet eens, en ik krijg de melding..
"De door jou opgegeven tekst is niet bekend. Controleer of de spelling juist is en probeer het opnieuw. Groeten, Vodafone"

En met *n# (kleine n) stuurt hij dit gewoon mee.
Heel vervelend dat ik het niet te weten kom. Kzou er haast van provider voor gaan wisselen.
Helaas! Lees op google ook veel dat t niet werkend te krijgen is met Vodafone.
Bij KPN werkt *0# prima en bij T-Mobile de !, dus dan weet je iig waar je terecht kan als t belangrijk voor je is. :)

Vreemd want ik weet zeker dat t vroeger wel werkte op Vodafone; toen je nog in je telefoon kon aangeven dat je ze wilde ontvangen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Meer mensen die issues hebben met downloaden van updates van apps uit de App Store :? "Het is op dit moment niet mogelijk..." Of er begint helemaal niks zodra je op update klikt. Nu al aantal weken, dat dit vervelend doet :/

[ Voor 13% gewijzigd door JB op 04-05-2017 14:44 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Selmer
JB schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:42:
Meer mensen die issues hebben met downloaden van updates van apps uit de App Store :? "Het is op dit moment niet mogelijk..." Of er begint helemaal niks zodra je op update klikt. Nu al aantal weken, dat dit vervelend doet :/
Heb ik ook. Dacht eerst dat het aan 4G lag (dan komt er eerst ook nog een melding met de vraag of ik daadwerkelijk wil downloaden bij een update van > 100 MB) maar ook op Wi-Fi lukt de download vaak niet. Soms downloaden ze alsnog ondanks de melding, maar soms ook niet. Erg vervelend inderdaad, hopelijk fixen ze dit tijdens de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

bartpostma schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:18:
[...]

Heb ik ook. Dacht eerst dat het aan 4G lag (dan komt er eerst ook nog een melding met de vraag of ik daadwerkelijk wil downloaden bij een update van > 100 MB) maar ook op Wi-Fi lukt de download vaak niet. Soms downloaden ze alsnog ondanks de melding, maar soms ook niet. Erg vervelend inderdaad, hopelijk fixen ze dit tijdens de volgende update.
Precies dit inderdaad.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
JB schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:42:
Geen last van, wel dat ik soms de volgende dag weer dezelfde update aangeboden krijg.

Wat is het stil rondom iOS10.3.2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Hackus schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 23:24:
[...]

Geen last van, wel dat ik soms de volgende dag weer dezelfde update aangeboden krijg.

Wat is het stil rondom iOS10.3.2 :)
Ja dat gevoel heb ik ook inderdaad. Alsof de update niet is uitgevoerd. Er staat dat ook hetzelfde genoemd in de release notes.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net tip gekregen van @GeforceAA dat er een carrier update voor KPN is uitgekomen.
Dat klopt! (Voor iPhone 7 iig) En daar is 4G bellen in actief :)

Helaas heeft KPN het nog niet op t netwerk geactiveerd voor iPhone gebruikers, en bij de KS willen ze dat ook nog niet doen. Maar ze zeggen dat ze in batches activeren in de loop van deze maand. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:51
WhatsappHack schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 00:09:
Net tip gekregen van @GeforceAA dat er een carrier update voor KPN is uitgekomen.
Dat klopt! (Voor iPhone 7 iig) En daar is 4G bellen in actief :)

Helaas heeft KPN het nog niet op t netwerk geactiveerd voor iPhone gebruikers, en bij de KS willen ze dat ook nog niet doen. Maar ze zeggen dat ze in batches activeren in de loop van deze maand. :D
Volgens mij heb ik hem net binnen toen ik de specs aan het bekijken was onder instellingen. KPN NL 28.3 staat er nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Miki schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 00:48:
[...]

Volgens mij heb ik hem net binnen toen ik de specs aan het bekijken was onder instellingen. KPN NL 28.3 staat er nu.
That's the one, onder Mobiel Netwerk is 4G nu naar "Gesprekken en Data" te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb ook een update naar KPN NL 28.3 carrier settings.

Levert dat nog wat op om Voice & Data op 4G te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Keypunchie schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 17:42:
Ik heb ook een update naar KPN NL 28.3 carrier settings.

Levert dat nog wat op om Voice & Data op 4G te zetten?
Als VoLTE werkt wel ja, veel snellere setup time en onder KPN erg goed geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is iOS 10.3.2 beta een beetje stabiel? :)
Word er knettergek van dat m'n keyboard in 10.3.1 ondersteboven laadt namelijk. (iPad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeforceAA
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
WhatsappHack schreef op zondag 7 mei 2017 @ 02:03:
Is iOS 10.3.2 beta een beetje stabiel? :)
Word er knettergek van dat m'n keyboard in 10.3.1 ondersteboven laadt namelijk. (iPad)
Ik heb dat sinds 10.0; denk niet dat het in 10.3.2 gefixt zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
het heeft dan wel niets met iOS 10 te maken, maar er is voor zover ik weet nog werkelijk niks bekend over iOS 11.
Volgende maand al het WWDC.
Volgens mij waren bij eerdere iOS'es al enige tijd voor het WWDC toch al wel enige nieuwe zaken bekend/gelekt.

opmerkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

iOS 11 bèta verschijnt gewoon kort na het WWDC en de public bèta weer kort daarop volgend ;)

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Bij de widgets in iOS heb ik nu Apple News staan met lokale nieuwsberichten, maar die News app zie ik nergens op mijn telefoon! Klopt dat? :p

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Geert1976 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:47:
het heeft dan wel niets met iOS 10 te maken, maar er is voor zover ik weet nog werkelijk niks bekend over iOS 11.
Volgende maand al het WWDC.
Volgens mij waren bij eerdere iOS'es al enige tijd voor het WWDC toch al wel enige nieuwe zaken bekend/gelekt.

opmerkelijk...
Nee toch? De WWDC keynote is voor mij vaak wel interessant omdat ik meestal verrast wordt door nieuwe features die niet gelekt zijn. Dit in tegenstelling tot het iPhone event waarbij zo'n beetje alles dat voorbij komt al gelekt is tot het nauwkeurige aan toe. Daarbij komt dat iOS intern kan blijven en dat je de software kunt watermerken o.i.d., terwijl de productie van (onderdelen van) de iPhone uit handen gegeven wordt en er tienduizenden/honderduizenden werknemers mee in aanraking komen.

Maargoed ik kijk zoals gezegd ook dit jaar weer uit naar wat ons over 3,5 week te wachten staat :) Al geef ik er steeds minder om moet ik zeggen. Het OS voelt redelijk af, en na elke major update van iOS zijn er vaak slechts een handvol (doorgaans vijf) features en verbeteringen van de 200 die mij kunnen bekoren ;)

Een voorbeeld voor dit jaar zou een donkere modus kunnen zijn voor iOS, en het nieuwe APFS bestandssysteem voor macOS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
sww89 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:51:
[...]

Nee toch? De WWDC keynote is voor mij vaak wel interessant omdat ik meestal verrast wordt door nieuwe features die niet gelekt zijn. Dit in tegenstelling tot het iPhone event waarbij zo'n beetje alles dat voorbij komt al gelekt is tot het nauwkeurige aan toe. Daarbij komt dat iOS intern kan blijven en dat je de software kunt watermerken o.i.d., terwijl de productie van (onderdelen van) de iPhone uit handen gegeven wordt en er tienduizenden/honderduizenden werknemers mee in aanraking komen.

Maargoed ik kijk zoals gezegd ook dit jaar weer uit naar wat ons over 3,5 week te wachten staat :) Al geef ik er steeds minder om moet ik zeggen. Het OS voelt redelijk af, en na elke major update van iOS zijn er vaak slechts een handvol (doorgaans vijf) features en verbeteringen van de 200 die mij kunnen bekoren ;)

Een voorbeeld voor dit jaar zou een donkere modus kunnen zijn voor iOS, en het nieuwe APFS bestandssysteem voor macOS :)
ja zeer benieuwd naar het nieuwe iOS :)

Momenteel zeer in mn nopjes met mijn nieuwe Samsung S8. Ding is rete snel, batterijduur is net zo goed als mijn iPhone 7. Samsung heeft echt onwijs grote inhaalslagen gemaakt met de S8 en het OS (Android + eigen schil die tegenwoordig Samsung Experience heet ipv TouchWiz).

Ik ben vooral benieuwd of Apple in iOS 11 meer customization toe laat.
Want het is toch wel erg lekker om van een iPhone, waar Apple beslist wat je met je telefoon kan en niet jijzelf als eigenaar van het toestel, naar het volwassen geworden OS in de nieuwe Samsung S8 te switchen.

Tevens ben ik er nu zelf achter gekomen dat ''ik zit zo diep in het Apple eco-systeem, dat ik niet/nauwelijks kan switchen'' dikke vette onzin is.
Ik werk naar alle tevredenheid met mijn Samsung S8, iPad's en MacBook Pro (2016). Deze 3 devices werken prima onderling en samen.

(en wellicht dat met de iPhone 8 ik wel weer terugkom, maar dan moet Apple ECHT wel wat meer te bieden hebben dan een telefoon met een oled schermpje)

[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 12-05-2017 09:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
Geert1976 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:15:
[...]

ja zeer benieuwd naar het nieuwe iOS :)

Momenteel zeer in mn nopjes met mijn nieuwe Samsung S8. Ding is rete snel, batterijduur is net zo goed als mijn iPhone 7. Samsung heeft echt onwijs grote inhaalslagen gemaakt met de S8 en het OS (Android + eigen schil die tegenwoordig Samsung Experience heet ipv TouchWiz).

Ik ben vooral benieuwd of Apple in iOS 11 meer customization toe laat.
Want het is toch wel erg lekker om van een iPhone, waar Apple beslist wat je met je telefoon kan en niet jijzelf als eigenaar van het toestel, naar het volwassen geworden OS in de nieuwe Samsung S8 te switchen.

Tevens ben ik er nu zelf achter gekomen dat ''ik zit zo diep in het Apple eco-systeem, dat ik niet/nauwelijks kan switchen'' dikke vette onzin is.
Ik werk naar alle tevredenheid met mijn Samsung S8, iPad's en MacBook Pro (2016). Deze 3 devices werken prima onderling en samen.

(en wellicht dat met de iPhone 8 ik wel weer terugkom, maar dan moet Apple ECHT wel wat meer te bieden hebben dan een telefoon met een oled schermpje)
Ha daar kan @Donstil vast wel over meepraten. Stelletje overlopers :+ Maar ik was er al een tijdje van op de hoogte hoor. Het was al zo stil hier. Gelijk hebben jullie ;) Volgens mij - even vluchtig gekeken - is Donstil al weer drie Android toestellen verder sinds zijn iPhone 7 Plus 8)7

Ik was deze week in de Mediamarkt en uiteraard moest ik even koekeloeren bij de S8 en zijn grote broer. Geil dingetje hoor, en ik zou ook graag zien dat Apple de beeldverhouding overneemt in de iPhone 8. Aangezien de geruchte hardnekkig zijn geloof ik erin dat het ook gebeurt. Ik moet wel zeggen dat ik de S8 Plus erg lang vond. In die zin dat ik meer moeite had met het fatsoenlijk bedienen van het OS. Nou heeft iOS de 'Reachability' feature (heeft Android dat ook?), maar die functie gebruik ik amper op de 7 Plus. Heb het bijna nooit nodig of ik vergeet in het moment dat ik er gebruik van kan maken. Hoewel ik 5.5" + de bezels geen punt vind bij de 7 Plus, ben ik er in ieder geval nog niet over uit of ik dat formaat als 6.2" scherm zou willen hebben.

En als de geruchten over de iPhone 8 kloppen dan zou die wat weg moeten hebben van de S8 wat schermgrootte betreft a 5.8". Wat mij betreft prima. Nog meer werkruimte in iOS 11. Zal er weer een extra rijtje iconen bijkomen? Iemand daar al een Photoshopje van tegengekomen hoe dat eruit gaat zien (zonder een render van de iPhone 8 afgebeeld)?

Hoewel het in eerste instantie offtopic hardware gebrabbel lijkt, introduceert iOS 11 hieraan gerelateerd mogelijk nieuwe schermverhoudingen (in september). Wat misschien ook weer gaat betekenen dat apps wederom aangepast moeten worden, tenzij de extra schermruimte benut gaat worden voor softwarematige OS knoppen. Maar dat lijkt me niet wenselijk als je bijvoorbeeld een game speelt. Maar aan de andere kant zullen er vast apps zijn die automatisch meeschalen?

Geen haar op mijn hoofd die er voorlopig aan denkt om over te stappen. Zonde van mijn investering in apps zowel op iOS als macOS. Neem bijvoorbeeld 1Password welke mij €64,99 gekost heeft :X Maargoed als ik echt niet meer tevreden zou zijn is overstappen natuurlijk altijd mogelijk. Het punt is echter dat ik tevreden ben met wat ik heb, en hetgeen dat ik op een smartphone doe met een S8 of ander Android toestel niet verandert. Tweakers.net blijft op een ander toestel Tweakers.net.

Edit: Nog even een toevoeging. Ik heb in september twee weken een Huawei P9 van mijn abonnement geprobeerd in afwachting van de 7 Plus. Niks mis mee en het voelde geenszins als een downgrade o.i.d.. Android is leuk en ik zou kunnen beschrijven dat ik best enthousiast was. Ik bleef en blijf echter trouw aan iOS.

[ Voor 4% gewijzigd door swv op 12-05-2017 10:57 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 31 Laatste