Niet specifiek Opera VPN maar ook betternet vpn etc.
In Beta 2 mogelijk opgelost hopelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2017 00:01 ]
Verwijderd
Niet specifiek Opera VPN maar ook betternet vpn etc.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2017 00:01 ]
Zijn dit alleen de beveiliging release notes ?Erulezz schreef op maandag 3 april 2017 @ 21:06:
Nouja, bug...
[...]
https://support.apple.com/en-us/HT207688
Klinkt toch vrij pittig
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Er is voor zover te zien verder ook helemaal niets veranderd - enkel deze security patch.Pentiummania schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 02:31:
[...]
Zijn dit alleen de beveiliging release notes ?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
PSN: xMaurice93
Niet storen i.c.m. een selectie groep bellers die er doorheen mag bellen.Maurice079 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:47:
Hi Allemaal! Korte vraag. Ik wil graag mijn iPhone zo instellen dat ik mijn scherm niet oplicht bij ontvangst van een app, maar wél een melding weergeeft wanneer ik het scherm handmatig aanzet. Ik heb al bij de instellingen van whatsapp gekeken, alsmede toegangelijkheid (led-meldingen), maar dit blijkt nog niet de oplossing. Zou één van jullie mij hierbij kunnen helpen?
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
Dank!Nicj56 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:55:
[...]
Niet storen i.c.m. een selectie groep bellers die er doorheen mag bellen.
PSN: xMaurice93
Apple has just begun rolling out iOS 10.3.1 for iPhones and iPads. With Apple’s iOS 10.3 release we saw a lack of support for 32-bit devices, but that’s changed with today’s update. iOS 10.3.1 brings back support for 32-bit devices and is available for the iPhone 5 and 5c.jasjenl schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:50:
[...]
Ah, dan mis ik dus sowieso al niks wat eigenlijk echt boeit op een iPhone 5.
Ik merk die alleen als ik widget van de ING erin zet.iAmRenzo schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:27:
Ik hoop dat de springboard crash ook is opgelost in 10.3.1!
Je mist met "do not distrub" wel alle oproepen van iedereen die niet "favoriet" is...
[ Voor 11% gewijzigd door Menesis op 04-04-2017 13:22 ]
Mixed Reality dev
Op 10.3 zonder jailbreak, wat ik ook deed (podcast, nieuws, 9gag), zwart scherm met rondje en daarna alles weer back.Nicj56 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:43:
Ik merk die alleen als ik widget van de ING erin zet.
Daarbuiten heb ik die nooit.
Mijn iPhone is niet gejailbreakt, alleen dan merk ik die.
Dit is sinds iOS 10 volgens mij al zo.
Daarvoor nooit eerder gehad.
Ik merk het alleen wanneer ik mijn ING daar neer plof, nu heb ik er alleen; Weer, Activiteit, Volgende en batterijeniAmRenzo schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:24:
[...]
Op 10.3 zonder jailbreak, wat ik ook deed (podcast, nieuws, 9gag), zwart scherm met rondje en daarna alles weer back.
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Als het goed is lost het wel bluetooth problemen op, in mijn geval had ik instabiele BT verbinding met mijn Pebble horloge met 10.3. En met een Samsung TAB 3 android tablet werkte het horloge nog wel, met 10.3.1 toch maar de pebble aan de iphone gehangen. En ik lees hier en daar wel van meer mensen dat bluetooth bricked is met 10.3, kan zijn dat er al langer problemen waren. Ik had het nog even gechecked met https://itunes.apple.com/...w-energy/id557428110?mt=8 en zag inderdaad constant disconnects.WhatsappHack schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 05:22:
[...]
Er is voor zover te zien verder ook helemaal niets veranderd - enkel deze security patch.
Zie iOS 10.3 release notes en security notes voor de rest van de functies die met 10.3 zijn verschenen.
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Ik zag m nu inderdaad wel staanbartpostma schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:26:
[...]
Apple has just begun rolling out iOS 10.3.1 for iPhones and iPads. With Apple’s iOS 10.3 release we saw a lack of support for 32-bit devices, but that’s changed with today’s update. iOS 10.3.1 brings back support for 32-bit devices and is available for the iPhone 5 and 5c.
Today’s update follows Apple’s release of iOS 10.3.2 beta 1 last week for developers. As some readers had pointed out at the time, it appeared Apple had skipped 10.3.1 and went straight for 10.3.2. Apple’s developer site also lists 32-bit devices, like the iPhone 5 and 5c as available to receive today’s update as well.
Bron: https://9to5mac.com/2017/...es-and-improved-security/
[ Voor 4% gewijzigd door Korvaag op 05-04-2017 08:37 ]
UNOX: The worst operating system
Ik heb ook standaard alles uit staan *alu hoedje modus* maar kwam er tot mijn stomme verbazing achter dat er een volledige icloud backup was gemaakt. Ik heb hier absoluut geen toestemming voor gegeven en let hier ook scherp op.Korvaag schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:36:
Jeps. Ik dacht ook dat ik gek was na m'n iPhone update. Stond allemaal iCloud spul aan terwijl ik alles uit had staan. Ik was Apple al aan het vervloeken dat ze het zonder toestemming allemaal aan hadden gezet. Ik ben juist altijd heel scherp op het feit dat updates etc. vragen om het aanzetten van die zooi. Maargoed, ik kon het alsnog gemist hebben natuurlijk.
Bij mij stond inderdaad ook ineens photo sync aan, update, keychain en nog wat ander spul.
Mijn zakelijke iPhone had er overigens geen last van dus het lijkt wel een echte bug en niet een 'bug' waardoor ze services hebben zitten pushen.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
[ Voor 40% gewijzigd door Havelock op 05-04-2017 13:45 ]
Sleep het (gemaakt van een mp3 bijv) m4r-bestand weer naar iTunes toeHavelock schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:28:
Heb ik wat gemist wat is er verandert aan de nieuwe itunes 12.6 snap er namelijk niks meer van.....
Nu is mijn vraag hoe ik beltonen kan toevoegen ik heb namelijk het idee dat het nu anders gaat met deze versie van itunes.
Ik snap er namelijk niks meer van...
waardeloos dit !
ik dacht effe wat beltonen te kunnen toevoegen maar wat valt dat effe vies tegen word tijd dat ze hier wat verandering aan gaan doen!
Voorheen kon ze zo toevoegen/slepen maar nu niet meer wat heb hebben gedaan dat het niet meer kan ?
Dat haalt gelijk hele mac ervaring hier mee weg jammer en dat nog redelijk zacht uitgedrukt!
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 05-04-2017 16:43 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik zal er morgen naar kijken vanavond heb ik er geen tijd voor misschien doe ik iets verkeeed.mell33 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:05:
[...]
Sleep het (gemaakt van een mp3 bijv) m4r-bestand weer naar iTunes toe
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja. Maar heb t idee dat dit veroorzaakt wordt doordat een ander apparaat de melding wist... De Watch heeft er namelijk ook last van als die gekoppeld is; maar heb de oorzaak nog niet gevonden.Hackus schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:09:
Meer mensen last van (spook) buzzers ? Zeg maar als je geluid uit staat en je een bericht krijgt.
Er is dan alleen geen bericht, dus loze buzz
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ook het toestel(5s) van mijn vrouw, wat als enige in haar account staat. niks aan gekoppeld dus.WhatsappHack schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:00:
[...]
Ja. Maar heb t idee dat dit veroorzaakt wordt doordat een ander apparaat de melding wist... De Watch heeft er namelijk ook last van als die gekoppeld is; maar heb de oorzaak nog niet gevonden.
Het gebeurt niet veel hoor, misschien 1x per dag a eens in de 2 dagen. Dacht eerst dat het gewoon een gevalletje fantoomvibratiesyndroom (ja dat bestaat) was; maar t begon op te vallen dat de Watch er ook aan meedoet.
Best irritant.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Google Photos?H1MSELF1SH schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:25:
Ik ben op zoek naar een app die bestaat voor zowel iOS als Android waarbij mensen foto's kunnen maken en delen. Belangrijk is dat die foto's dan ergens online staan op een zelf gehost URL en getoond worden in een mooie foto gallerij. Facebook, Twitter, Flickr enz vallen dus al af.
Even een extra woordje uitleg: binnenkort vertrek ik met een paar kameraden op road trip. Om de achterblijvers (lees: de vriendinnen) mee te laten genieten van de mooie landschappen wil ik iets opzetten waarbij we simpelweg foto's online kunnen zetten.
zo ongeveer elke cloud service biedt synchronisatie van foto's die je in een public folder kunt zetten.H1MSELF1SH schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:25:
Ik ben op zoek naar een app die bestaat voor zowel iOS als Android waarbij mensen foto's kunnen maken en delen. Belangrijk is dat die foto's dan ergens online staan op een zelf gehost URL en getoond worden in een mooie foto gallerij. Facebook, Twitter, Flickr enz vallen dus al af.
Even een extra woordje uitleg: binnenkort vertrek ik met een paar kameraden op road trip. Om de achterblijvers (lees: de vriendinnen) mee te laten genieten van de mooie landschappen wil ik iets opzetten waarbij we simpelweg foto's online kunnen zetten.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Heb ik ook een enkele keer ondervonden inderdaad.WhatsappHack schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:33:
Mensen met een iPad (Air 2) die sinds iOS 10.3 ook hebben dat in de zoekbalk in iOS het keyboard willekeurig ondersteboven laadt?
Het is best grappig maar ook zeer irritant. iPad omdraaien = keyboard draait vrolijk ondersteboven mee
Geen last van hieroTommelorus schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:52:
Op de Iphone 5s van onze dochter afgelopen weekend de 10.3.1 update gekregen.
vanaf zaterdagmiddag regelmatig een reboot loop.
Na via iTunes opnieuw de 10.3.1 patch erop gezet te hebben is dit minder geworden. Nu nog wat spontane reboots. Hebben meerdere mensen dit misschien ondervonden?
Of puur toeval en is er sprake van een H/W issue?
Verwijderd
Geen last van hier.Tommelorus schreef op maandag 10 april 2017 @ 14:52:
Op de Iphone 5s van onze dochter afgelopen weekend de 10.3.1 update gekregen.
vanaf zaterdagmiddag regelmatig een reboot loop.
Na via iTunes opnieuw de 10.3.1 patch erop gezet te hebben is dit minder geworden. Nu nog wat spontane reboots. Hebben meerdere mensen dit misschien ondervonden?
Of puur toeval en is er sprake van een H/W issue?
Die moet de VPN problemen oplossen trouwens.dafmay schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:02:
10.3.2 public beta 2 is beschikbaar...
[ Voor 34% gewijzigd door Nicj56 op 13-04-2017 10:56 ]
Confirmed!WhatsappHack schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:29:
[...]
Die moet de VPN problemen oplossen trouwens.
<Zinloze tekst hier>
Mijn wekker ging gewoon af hoor, ook op 'weekdagen' staanGforceNL schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:08:
Is voor Apple goede vrijdag een feestdag? Mijn vriendin haar wekker ging niet af vanochtend, deze stond op "weekdagen"
geen last van gehad.GforceNL schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:08:
Is voor Apple goede vrijdag een feestdag? Mijn vriendin haar wekker ging niet af vanochtend, deze stond op "weekdagen"
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
👉🏻 Blog 👈🏻
Dus dat jij een sms verstuurd toch? Bij instellingen - berichten - Stuur als sms aanzetten. Tip: wil je dat een bericht niet eerst als iMessage je iPhone verlaat en pas na een pendel tijd erachter komt dat de gebruiker op dat moment geen data heeft en pas later dus de sms ontvangt, open iMessage en kies nieuw bericht en naam en wacht even, op dat moment zie je binnen 2 a 3 seconden de status en wordt gelijk de juiste optie gekozen.mell33 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:57:
Is er iemand die weet of sms ontvangst bericht mogelijk is, via een app of wat dan ook. in een iphone ios 10.3.1 (Vodafone)
Ik zit nog regelmatig met mensen te sms'en die geen data op locatie hebben en wil graag deze optie weer
NRG
De persoon ontvangt altijd een sms (hij heeft geen iphone, dus het bericht wordt niet blauw)GerardVanAfoort schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:51:
[...]
Dus dat jij een sms verstuurd toch? Bij instellingen - berichten - Stuur als sms aanzetten. Tip: wil je dat een bericht niet eerst als iMessage je iPhone verlaat en pas na een pendel tijd erachter komt dat de gebruiker op dat moment geen data heeft en pas later dus de sms ontvangt, open iMessage en kies nieuw bericht en naam en wacht even, op dat moment zie je binnen 2 a 3 seconden de status en wordt gelijk de juiste optie gekozen.
Ah! Ontvangstbevestigingmell33 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:10:
De persoon ontvangt altijd een sms (hij heeft geen iphone, dus het bericht wordt niet blauw)
Ik kies de persoon zoals je zegt, maar ik zie geen teken dat hij het ontvangen heeft.
wel zie ik dat de optie sms (groen) gekozen wordt.
Ik snap het niet helemaal geloof ik wat je bedoeld?
Ik wil een tijd of markering zien dat het bericht binnen is bij de ontvanger (ik zie alleen de verzonden tijd) of een dubbel vinkje zoals in android,
NRG
[ Voor 18% gewijzigd door Hackus op 18-04-2017 18:19 ]
Het kan wel. Als je je SMS met een ! begint krijg je een ontvangstbevestiging. De ! wordt niet verstuurd naar de ontvangerGerardVanAfoort schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:30:
[...]
Ah! Ontvangstbevestigingidd in iOS zelf niet mogelijk. Ben ook niet bekend met een app die dat wel kan.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Neh, onzin. Als ik roaming uitzet, dan heb ik gewoon 4G toegang/dataverkeer.Hackus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:34:
Tele2 zegt dat ik in NL dataroaming aan moet zetten met iOS10, klopt dat ?
Ms Hackus
Edit: ( voor 4G netwerktoegang)
Leuke tip die ik ook even geprobeerd heb hier van iPhone naar Android. Het enige kleine nadeel is dat je zelf wel uitroeptekens blijft zien. Ow en de tijd van de ontvangstbevestiging krijg ik niet te zien. Alleen de tekst dat ie is aangekomen (met telefoonnummer). Maar buiten dat kan het ooit eens handig zijn om te gebruikenJeroen O schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:01:
[...]
Het kan wel. Als je je SMS met een ! begint krijg je een ontvangstbevestiging. De ! wordt niet verstuurd naar de ontvanger
Yup, dat denk ik ook. Het zal vooral zijn om de klantenservice te ontlasten met vragen aangezien er vast nog toestellen zijn waarbij roaming aan moet zijn wanneer je gebruik maakt van virtuele providers. Bij Windows Phone 8 was dat ook nog, maar bij WP8.1 bijv niet meer.sww89 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:22:
Lijkt mij ook sterk voor 4g toegang. Toch staat er iets over mobiel internet en dataroaming aan op de Tele2 site https://www.tele2.nl/klan...biel-internet-werkt-niet/
Wanneer mobiel internet het niet doet: Controleer of Dataroaming en/of Gegevensgebruik tijdens roaming aan staat op je toestel. Hiervoor kun je de toestelhulp raadplegen.
Maar in mijn ogen lijkt dat meer verband te houden met toegang kunnen hebben tot T-Mobile 3g wanneer je geen Tele2 4g kunt ontvangen, waardoor dat in feite een vorm van roaming is. Tele2 4g zou zoals @The Inquisitor aantoont gewoon met dataroaming uit moeten werken.
Ik moest het even opzoeken (Wikipedia), maar Tele2 is begonnen als MVNO op het Telfort netwerk. Sinds 2009 zijn ze dus over op het T-Mobile 2g en 3g netwerk, en dat geldt vandaag de dag nog steeds voor Tele2 klanten zonder 4g toestel.The Inquisitor schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:26:
Het zal alleen nu minder relevant zijn aangezien Tele2 nu zijn eigen 4G masten heeft en niet meer gebruik maakt van het T-Mobile netwerk (maar 3G nog wel zeg jij?)
[ Voor 6% gewijzigd door swv op 18-04-2017 20:28 ]
In dat geval is het wellicht handig om dit artikel tot je te nemen http://nos.nl/artikel/215...en-2g-of-3g-beperken.html Mocht je in de toekomst jouw Tele2 abonnement willen vernieuwen, dan dien je een nieuw toestel te kopen (of dus niet meer voor Tele2 te kiezen). Maargoed dit heeft weinig meer met iOS10 te maken. Al wilde ik jou deze informatie niet onthouden.Hackus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:18:
Bedankt voor de info, ik heb nog een iPhone5.
Grts, Ms Hackus
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Dat schijnt bij mij op Vodafone niet te werken, ook niet met of zonder spatie, hij stuurt het uitroepteken mee, en zie geen ontvbevestiging.Jeroen O schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:01:
[...]
Het kan wel. Als je je SMS met een ! begint krijg je een ontvangstbevestiging. De ! wordt niet verstuurd naar de ontvanger
[ Voor 28% gewijzigd door Jeroen O op 19-04-2017 19:47 ]
[ Voor 3% gewijzigd door jasjenl op 25-04-2017 11:48 ]
Ik zie het ja (was trouwens niet in dit topic maar in [iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 14BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:22:
Dat had ik laatst ook, zie ook mijn vraag eerder in deze thread (weekje of twee terug).
Uhhhh, wat dacht je van : Apple bellen?Thefonz73 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 07:58:
Sinds de 10.3 upgrade is de iphone 6 van mijn vrouw "dood". Het begon met apps die niet meer werkten ( kon oa geen whatsapps meer versturen ) en een battery drain. Sinds gisteren wil de phone niet meer opladen en is ie deze ochtend uitgevallen... iemand gelijkaardige problemen, suggesties?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Klopt, bij KPN werkt t ook niet; daar moet je *0# gebruiken.mell33 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:43:
[...]
Dat schijnt bij mij op Vodafone niet te werken, ook niet met of zonder spatie, hij stuurt het uitroepteken mee, en zie geen ontvbevestiging.
Ik kan ook geen app vinden, (ja alleen jailbrake, maar dat wil ik niet)
iemand nog een idee?
Nee werkt ook niet, dan stuurt hij hem niet eens, en ik krijg de melding..WhatsappHack schreef op woensdag 26 april 2017 @ 21:41:
[...]
Klopt, bij KPN werkt t ook niet; daar moet je *0# gebruiken.
Probeer met Vodafone eens *N#
@Jeroen O
Helaas! Lees op google ook veel dat t niet werkend te krijgen is met Vodafone.mell33 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 01:46:
[...]
Nee werkt ook niet, dan stuurt hij hem niet eens, en ik krijg de melding..
"De door jou opgegeven tekst is niet bekend. Controleer of de spelling juist is en probeer het opnieuw. Groeten, Vodafone"
En met *n# (kleine n) stuurt hij dit gewoon mee.
Heel vervelend dat ik het niet te weten kom. Kzou er haast van provider voor gaan wisselen.
[ Voor 13% gewijzigd door JB op 04-05-2017 14:44 ]
Mijn boefje is liev!
Heb ik ook. Dacht eerst dat het aan 4G lag (dan komt er eerst ook nog een melding met de vraag of ik daadwerkelijk wil downloaden bij een update van > 100 MB) maar ook op Wi-Fi lukt de download vaak niet. Soms downloaden ze alsnog ondanks de melding, maar soms ook niet. Erg vervelend inderdaad, hopelijk fixen ze dit tijdens de volgende update.JB schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:42:
Meer mensen die issues hebben met downloaden van updates van apps uit de App Store"Het is op dit moment niet mogelijk..." Of er begint helemaal niks zodra je op update klikt. Nu al aantal weken, dat dit vervelend doet
Precies dit inderdaad.bartpostma schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:18:
[...]
Heb ik ook. Dacht eerst dat het aan 4G lag (dan komt er eerst ook nog een melding met de vraag of ik daadwerkelijk wil downloaden bij een update van > 100 MB) maar ook op Wi-Fi lukt de download vaak niet. Soms downloaden ze alsnog ondanks de melding, maar soms ook niet. Erg vervelend inderdaad, hopelijk fixen ze dit tijdens de volgende update.
Mijn boefje is liev!
Geen last van, wel dat ik soms de volgende dag weer dezelfde update aangeboden krijg.JB schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:42:
Meer mensen die issues hebben met downloaden van updates van apps uit de App Store"Het is op dit moment niet mogelijk..." Of er begint helemaal niks zodra je op update klikt. Nu al aantal weken, dat dit vervelend doet
Ja dat gevoel heb ik ook inderdaad. Alsof de update niet is uitgevoerd. Er staat dat ook hetzelfde genoemd in de release notes.Hackus schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 23:24:
[...]
Geen last van, wel dat ik soms de volgende dag weer dezelfde update aangeboden krijg.
Wat is het stil rondom iOS10.3.2
Mijn boefje is liev!
Volgens mij heb ik hem net binnen toen ik de specs aan het bekijken was onder instellingen. KPN NL 28.3 staat er nu.WhatsappHack schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 00:09:
Net tip gekregen van @GeforceAA dat er een carrier update voor KPN is uitgekomen.
Dat klopt! (Voor iPhone 7 iig) En daar is 4G bellen in actief
Helaas heeft KPN het nog niet op t netwerk geactiveerd voor iPhone gebruikers, en bij de KS willen ze dat ook nog niet doen. Maar ze zeggen dat ze in batches activeren in de loop van deze maand.
That's the one, onder Mobiel Netwerk is 4G nu naar "Gesprekken en Data" te zetten.Miki schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 00:48:
[...]
Volgens mij heb ik hem net binnen toen ik de specs aan het bekijken was onder instellingen. KPN NL 28.3 staat er nu.
Als VoLTE werkt wel ja, veel snellere setup time en onder KPN erg goed geluid.Keypunchie schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 17:42:
Ik heb ook een update naar KPN NL 28.3 carrier settings.
Levert dat nog wat op om Voice & Data op 4G te zetten?
Ik heb dat sinds 10.0; denk niet dat het in 10.3.2 gefixt zal worden.WhatsappHack schreef op zondag 7 mei 2017 @ 02:03:
Is iOS 10.3.2 beta een beetje stabiel?
Word er knettergek van dat m'n keyboard in 10.3.1 ondersteboven laadt namelijk. (iPad)
NRG
Mixed Reality dev
Nee toch? De WWDC keynote is voor mij vaak wel interessant omdat ik meestal verrast wordt door nieuwe features die niet gelekt zijn. Dit in tegenstelling tot het iPhone event waarbij zo'n beetje alles dat voorbij komt al gelekt is tot het nauwkeurige aan toe. Daarbij komt dat iOS intern kan blijven en dat je de software kunt watermerken o.i.d., terwijl de productie van (onderdelen van) de iPhone uit handen gegeven wordt en er tienduizenden/honderduizenden werknemers mee in aanraking komen.Geert1976 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:47:
het heeft dan wel niets met iOS 10 te maken, maar er is voor zover ik weet nog werkelijk niks bekend over iOS 11.
Volgende maand al het WWDC.
Volgens mij waren bij eerdere iOS'es al enige tijd voor het WWDC toch al wel enige nieuwe zaken bekend/gelekt.
opmerkelijk...
ja zeer benieuwd naar het nieuwe iOSsww89 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:51:
[...]
Nee toch? De WWDC keynote is voor mij vaak wel interessant omdat ik meestal verrast wordt door nieuwe features die niet gelekt zijn. Dit in tegenstelling tot het iPhone event waarbij zo'n beetje alles dat voorbij komt al gelekt is tot het nauwkeurige aan toe. Daarbij komt dat iOS intern kan blijven en dat je de software kunt watermerken o.i.d., terwijl de productie van (onderdelen van) de iPhone uit handen gegeven wordt en er tienduizenden/honderduizenden werknemers mee in aanraking komen.
Maargoed ik kijk zoals gezegd ook dit jaar weer uit naar wat ons over 3,5 week te wachten staatAl geef ik er steeds minder om moet ik zeggen. Het OS voelt redelijk af, en na elke major update van iOS zijn er vaak slechts een handvol (doorgaans vijf) features en verbeteringen van de 200 die mij kunnen bekoren
![]()
Een voorbeeld voor dit jaar zou een donkere modus kunnen zijn voor iOS, en het nieuwe APFS bestandssysteem voor macOS
[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 12-05-2017 09:23 ]
Ha daar kan @Donstil vast wel over meepraten. Stelletje overlopersGeert1976 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:15:
[...]
ja zeer benieuwd naar het nieuwe iOS
Momenteel zeer in mn nopjes met mijn nieuwe Samsung S8. Ding is rete snel, batterijduur is net zo goed als mijn iPhone 7. Samsung heeft echt onwijs grote inhaalslagen gemaakt met de S8 en het OS (Android + eigen schil die tegenwoordig Samsung Experience heet ipv TouchWiz).
Ik ben vooral benieuwd of Apple in iOS 11 meer customization toe laat.
Want het is toch wel erg lekker om van een iPhone, waar Apple beslist wat je met je telefoon kan en niet jijzelf als eigenaar van het toestel, naar het volwassen geworden OS in de nieuwe Samsung S8 te switchen.
Tevens ben ik er nu zelf achter gekomen dat ''ik zit zo diep in het Apple eco-systeem, dat ik niet/nauwelijks kan switchen'' dikke vette onzin is.
Ik werk naar alle tevredenheid met mijn Samsung S8, iPad's en MacBook Pro (2016). Deze 3 devices werken prima onderling en samen.
(en wellicht dat met de iPhone 8 ik wel weer terugkom, maar dan moet Apple ECHT wel wat meer te bieden hebben dan een telefoon met een oled schermpje)
[ Voor 4% gewijzigd door swv op 12-05-2017 10:57 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq