Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Komt er nog een update van iOS10, of ben ik te ongeduldig :>

Ms Hackus

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Ik hoop dat we maandag of dinsdag 10.3.2 kunnen verwelkomen. Maar dat kan net zo goed een week later zijn. Ik denk niet dat er nog meer beta's komen. Ik lees op MacRumors namelijk dat beta 5 het erg goed doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Geert1976 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:15:
[...]

Tevens ben ik er nu zelf achter gekomen dat ''ik zit zo diep in het Apple eco-systeem, dat ik niet/nauwelijks kan switchen'' dikke vette onzin is.
Ik werk naar alle tevredenheid met mijn Samsung S8, iPad's en MacBook Pro (2016). Deze 3 devices werken prima onderling en samen.
Ik ben ooit overgestapt van Android naar IOS lang geleden, en toen kon ik mooi voor zo'n 80 euro aan apps opnieuw aanschaffen. Nu zou dat zelfs nog meer zijn, mocht ik nu weer switchen. Die licenties zijn kennelijk vrijwel nooit cross-platform geldig helaas.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 10:42:
[...]

Ha daar kan @Donstil vast wel over meepraten. Stelletje overlopers :+ Maar ik was er al een tijdje van op de hoogte hoor. Het was al zo stil hier. Gelijk hebben jullie ;) Volgens mij - even vluchtig gekeken - is Donstil al weer drie Android toestellen verder sinds zijn iPhone 7 Plus 8)7
Hahaha ja dat klopt.
1. S7Edge (want Edge scherm)
2. Pixel XL (Want Google phone)
3. S8 (Want dat scherm)

En volgende week S8+ want heb toch wat spijt van de kleine S8 8)7

Maar ik zei het in het S8 topic ook al. Perfecte wereld zou zijn Samsung maakt de Hardware en Apple de software. S8/S8+ met iOS zeg maar. Hardwarematig is Samsung er nu echt wel overheen en ook de bouwkwaliteit zit op het Apple niveau.

Althans tot de iPhone weer revolutionair wordt natuurlijk. Dan kom ik gillend terug :)

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 12-05-2017 15:04 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:00:
[...]

Althans tot de iPhone weer revolutionair wordt natuurlijk. Dan kom ik gillend terug :)
hier ook, maar dan moet Apple echt wel wat meer doen dan alleen een oled schermpje in de iPhone 8 zetten en daar een kleine €1000 voor laten betalen.
Echt zeer benieuwd waar Apple mee gaat komen eind dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Hahaha ja dat klopt.
3. S8 (Want dat scherm)

Maar ik zei het in het S8 topic ook al. Perfecte wereld zou zijn Samsung maakt de Hardware en Apple de software. S8/S8+ met iOS zeg maar. Hardwarematig is Samsung er nu echt wel overheen en ook de bouwkwaliteit zit op het Apple niveau.

Tja, zolang Android Android is, neem ik met alle liefde genoegen met klaarblijkelijk mindere hardware. Heb inmiddels meerdere Android devices (telefoons, tablets en zelfs een horloge onlangs) onder de vingers gehad en iedere keer realiseer ik me weer waarom ik nooit van mijn leven met dat OS aan de slag ga.

Volgens mij is Samsung er hardwarematig (als je daar specs mee bedoelt) al heel wat jaren overheen, toch? Punt is alleen dat iOS qua performance veel meer uit mindere hardware haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Even wat anders dan de Samsung Apple vergelijking.

Heeft er iemand hier ook last van dat de iPhone soms automatisch naar voice control gaat? Vooral als ik muziek luister, gaat de muziek weleens op pauze en komt voice control op.

Daarnaast, soms krijg ik een zwart scherm met een dingetje dat draait, daarna is er niks aan de hand. Iemand anders daar last van?

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 18:37
[...]

Hahaha ja dat klopt.
3. S8 (Want dat scherm)

Ter info, wat is er zo uitermate revolutionair bij de S8(+) dan? Ik zie enkel een langer scherm, en een OLED wat mooier oogt, verder weinig bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mindere hardware in welk aspect? De performance is nog altijd het hoogst van allemaal, dat is wat er toe doet lijkt me. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 18:37
WhatsappHack schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:48:
Mindere hardware in welk aspect? De performance is nog altijd het hoogst van allemaal, dat is wat er toe doet lijkt me. :)
Hier ben ik het mee eens. Ik zie een hoop over specs roepen, hoe meer hoe beter, maar als je dan een OS hebt met net die vertraagde animaties, dan helpt het allemaal niet zo veel. Ik merk bij de iPhone 7 niks van 'verouderde' specificaties. Bij de iPhone 6 ook niet overigens. Dit merk ik pas als de batterij minder wordt, dat heeft een nadelig invloed op het OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online
Nou ja iOS heeft in een bepaald opzicht wel vertragende animaties (gehad). Alleen was dat geen beperking van de hardware maar een feature in de software. Die toegankelijkheidsoptie om beweging uit te schakelen was een trucje om dat de omzeilen, en dat voorbeeld kennen wel allemaal wel. iOS 10.3 was wat dat betreft een geschenk uit de hemel welke mijn 7 Plus bloedsnel heeft gemaakt. Dat terwijl ik dacht (of gewend was ;)) dat het niet sneller kon.

Ik zou niet weten wat ik verder nog echt mis eigenlijk. Weten jullie nog functies (evt. uit Android) die je graag terug zou willen zien in iOS 11? Goed de iPad Pro kan wel een upgrade van de UI gebruiken, want al die icoontjes vind ik verspilling van ruimte op 12.9". Dat terwijl apps vaak een verademing zijn in efficient gebruik van het scherm. Geldt overigens net zo goed voor de 9.7" iPad. Daarnaast zijn meer Pro features wel welkom. Meer customization van UI, gestures, instellingen, bedieningspaneel, maar ook bijvoorbeeld meerdere accounts. Op mijn iPhone echter weet ik niet wat ik zo 123 mis.
[...]

Hahaha ja dat klopt.
3. S8 (Want dat scherm)

Damn :9~ Opzich wel met je eens maar gaat toch niet gebeuren tenzij Apple zo gefaald heeft dat ze gedwongen worden in zekere zin de Nokia route te doorlopen :+
KW25 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:03:

Heeft er iemand hier ook last van dat de iPhone soms automatisch naar voice control gaat? Vooral als ik muziek luister, gaat de muziek weleens op pauze en komt voice control op.

Daarnaast, soms krijg ik een zwart scherm met een dingetje dat draait, daarna is er niks aan de hand. Iemand anders daar last van?
Uiteraard is er ook ruimte voor andere vragen. Dat voice control probleem heb ik niet. Misschien dat dat dan door Earpods wordt veroorzaakt als je daarmee luistert? Ik luister vaak met mijn Airpods en dat gaat goed zonder het door jouw genoemde probleem.

Dat zwarte scherm komt random opzetten? Of specifiek na een bepaalde handeling? Ik herken het probleem wel. Paar weken terug nog gehad op een random moment. En in het verleden ook wel eens. Als het heel sporadisch voorkomt zou ik me er niet al te druk om maken. Heb je er vaak last van (laten we zeggen <2 weken) dan is dat zeker niet normaal en zou je kunnen troubleshooten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xoniq schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:43:
[...]

Ter info, wat is er zo uitermate revolutionair bij de S8(+) dan? Ik zie enkel een langer scherm, en een OLED wat mooier oogt, verder weinig bijzonders.
Ik snap deze reactie wel en dat is ook een begrijpelijke. Vanaf de zijlijn lijkt het alleen een groter oled scherm.

In de praktijk is dit wel heel anders. Het scherm maakt het juist onwijs futuristisch. Het lijkt alsof je in 2017 met een toestel uit 2020 aan de slag bent. Dat is echter wel iets wat je moet ervaren door gebruik.

Een iPhone 7+ voelt als een baksteen met zijn relatief kleine scherm in een gigantische behuizing.

Neemt niet weg dat ik iOS nog steeds fijner vind hoor.
Ze moeten kwa hardware alleen weer ff aan de bak.
WhatsappHack schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:48:
Performance vind ik dan weer niet zo boeiend eigenlijk. Dat een appje een fractie sneller opstart wordt ik niet warm van.

Wat ik wel meetbaar vind zijn bv de betere camera's en het fantastische scherm.

En ik vind het daarom jammer dat Apple daarin ook niet meer voorop loopt want een paar jaar geleden deden ze dit wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 12-05-2017 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Beetje afgezaagd om een iPhone7 met een net uitgekomen S8 te vergelijken.
Verder is de techniek die snel ontwikkeld ook een manko, omdat er een aantal maanden tussen zit.
Buitenom dit vind ik dat je beter de Google Pixel kunt vergelijken omdat dat ook een Android toestel is. verder heeft ieder zijn eigen wensen qua afmeting etc. Nog wat anders is dat het compleet offtopic is

[ Voor 0% gewijzigd door Hackus op 12-05-2017 20:11 . Reden: typo ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
xoniq schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 16:43:
[...]

iris scanner die zeer goed werkt, inloggen op je websites middels biometrische gegevens (iris) en een zooitje mogelijkheden die de S8 biedt die het dagelijks gebruik zeer aangenaam maken en ook dus zeer productief zijn (en dus niet mogelijk zijn in iOS).

Maar ja, let op; Apple komt ook met iris scanner en/of gezichtsherkenning met de iPhone 8 eind dit jaar en dan is het ineens wel revolutionair and amazing (en nog 300 superlatieven die Tim Cook ELKE keynote uitspuugt).

Ik snap best dat er veel mensen die eentonige Keynotes van Tim Cook nog prachtig vinden. Maakt hen op zich niet eens uit wat ie zegt, als ie maar iets nieuws aankondigt...prijs is, blijkt tot op heden, geen enkel probleem voor deze mensen.
Dus Apple verhoogt met minimale verbeteringen/feautures elk jaar maximaal de prijzen.
En het trucje werkt (nog) elk jaar!

Ofwel, iets is pas écht revolutionair als Apple er mee komt, elke andere fabrikant is totaal irrelevant.

Heb sinds de 3GS elke iPhone gehad, maar ben op dit moment een beetje uitgekeken op iOS/iPhone. Het werkt en het werkt prima maar je kan verder zeer weinig met het OS (my 2 cts).

Apple verkoopt in mijn ogen eigenlijk al ong 3 jaar hetzelfde product (iPhone) met het vrijwel indentieke OS in der loop der jaren.
Men vraagt zich wel eens af wat een iPhone nog meer zou moeten kunnen. Dit kan je ook hebben gezegd in 2012; ''een iPhone met een fingerprint scanner? wat heb ik daar nou aan?'' Ook hier weer; komt Apple met een nieuw iets, hardware/software, dan is het iets magisch/revolutionair.
Komt een ander bedrijf met iets moois, dan is het vaak ''mwa, wat moet ik ermee?".

Apple is een master om bepaalde features helemaal de hemel in te prijzen, waar maar een beperkte groep mensen echt daadwerkelijk wat mee kunnen.;
Kijk naar Siri. Leuk als je in de VS woont, maar andere (niet Engels sprekende) landen hebben vrijwel geen reet aan deze dienst.
HomeKit, toch wel het meest revolutionare waar Apple mee is gekomen. Miljoenen mensen gebruiken het, of wacht... ;)

En wellicht kan de iPhone 8 mij weer terugkrijgen, zo niet; Tim Cook en jullie zullen er geen nacht minder om slapen, vermoed ik :9 :9

En het allermooiste is nog; deze onderlinge heftige concurrentie (zeker nu met de S8 en het OS wat er op draait) tussen Apple en Samsung (en ook andere opkomende merken smartphones) is alleen maar goed voor de consument. En het houdt ook bedrijven als Apple en Samsung scherp (hopelijk).
:P :P

[ Voor 61% gewijzigd door _Bailey_ op 12-05-2017 21:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Geert1976
"Komt een ander bedrijf met iets moois, dan is het vaak ''mwa, wat moet ik ermee?"."

Denk dat dit ook ligt aan de manier waarop. Er waren al touchscreens, werd niets. Apple verbeterd het en voila. T werkt. Er waren al vingerafdruksensors, maar matig en vervelend. Apple verbeterd het en voila. Waar Apple, naast marketing, bijzonder goed in is, is het verbeteren van technieken zodat het echt nuttig en bruikbaar wordt. Geen halfbakken béta shit: nee, t werkt gewoon. Dat is in veel gevallen t verschil geweest waarom t meh was bij de een, maar yay bij Apple.

Niet altijd trouwens hoor, maar met een aantal "killer features" is dit steeds t geval geweest.

Overigens vind ik Siri geniaal in Nederland :P Zeker in de auto bijzonder handig.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Geert1976 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 20:45:
[...]

iris scanner die zeer goed werkt, inloggen op je websites middels biometrische gegevens (iris) en een zooitje mogelijkheden die de S8 biedt die het dagelijks gebruik zeer aangenaam maken en ook dus zeer productief zijn (en dus niet mogelijk zijn in iOS).

Maar ja, let op; Apple komt ook met iris scanner en/of gezichtsherkenning met de iPhone 8 eind dit jaar en dan is het ineens wel revolutionair and amazing (en nog 300 superlatieven die Tim Cook ELKE keynote uitspuugt).

Ik snap best dat er veel mensen die eentonige Keynotes van Tim Cook nog prachtig vinden. Maakt hen op zich niet eens uit wat ie zegt, als ie maar iets nieuws aankondigt...prijs is, blijkt tot op heden, geen enkel probleem voor deze mensen.
Dus Apple verhoogt met minimale verbeteringen/feautures elk jaar maximaal de prijzen.
En het trucje werkt (nog) elk jaar!

Ofwel, iets is pas écht revolutionair als Apple er mee komt, elke andere fabrikant is totaal irrelevant.

Heb sinds de 3GS elke iPhone gehad, maar ben op dit moment een beetje uitgekeken op iOS/iPhone. Het werkt en het werkt prima maar je kan verder zeer weinig met het OS (my 2 cts).

Apple verkoopt in mijn ogen eigenlijk al ong 3 jaar hetzelfde product (iPhone) met het vrijwel indentieke OS in der loop der jaren.
Men vraagt zich wel eens af wat een iPhone nog meer zou moeten kunnen. Dit kan je ook hebben gezegd in 2012; ''een iPhone met een fingerprint scanner? wat heb ik daar nou aan?'' Ook hier weer; komt Apple met een nieuw iets, hardware/software, dan is het iets magisch/revolutionair.
Komt een ander bedrijf met iets moois, dan is het vaak ''mwa, wat moet ik ermee?".

Apple is een master om bepaalde features helemaal de hemel in te prijzen, waar maar een beperkte groep mensen echt daadwerkelijk wat mee kunnen.;
Kijk naar Siri. Leuk als je in de VS woont, maar andere (niet Engels sprekende) landen hebben vrijwel geen reet aan deze dienst.
HomeKit, toch wel het meest revolutionare waar Apple mee is gekomen. Miljoenen mensen gebruiken het, of wacht... ;)

En wellicht kan de iPhone 8 mij weer terugkrijgen, zo niet; Tim Cook en jullie zullen er geen nacht minder om slapen, vermoed ik :9 :9

En het allermooiste is nog; deze onderlinge heftige concurrentie (zeker nu met de S8 en het OS wat er op draait) tussen Apple en Samsung (en ook andere opkomende merken smartphones) is alleen maar goed voor de consument. En het houdt ook bedrijven als Apple en Samsung scherp (hopelijk).
:P :P
Ergens heb ik wel begrip voor je betoog. Apple lijkt buiten Amerika weinig haast te maken met iOS features. OV informatie, keyboard woordvoorspelling zijn bijvoorbeeld features die nu toch echt wel een keer voor de Nederlandse markt geïmplementeerd mogen worden. Als ik zie welke grote stappen Samsung met touchwiz heeft gemaakt snap ik niet wat ze daar in Cupertino aan het doen zijn. Hopelijk gaat iOS11 eea verhelpen.

Begrijp me goed, ik ben erg tevreden over mijn iPhone 7. Stabiel en snel, zaken die bij een hoop Android telefoons niet van toepassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Miki schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 21:59:
[...]

Ergens heb ik wel begrip voor je betoog. Apple lijkt buiten Amerika weinig haast te maken met iOS features. OV informatie, keyboard woordvoorspelling zijn bijvoorbeeld features die nu toch echt wel een keer voor de Nederlandse markt geïmplementeerd mogen worden. Als ik zie welke grote stappen Samsung met touchwiz heeft gemaakt snap ik niet wat ze daar in Cupertino aan het doen zijn. Hopelijk gaat iOS11 eea verhelpen.
Plus het feit dat de Samsung S8 EXACT dezelfde feautures heeft als zijn grotere broer, de S8+.
Iets wat bij Apple nooit kan.
Je zal bij Apple ten alle tijden zo'n €100 meer betalen als je de nieuwste features wil hebben, ook als je niet zo'n grote telefoon wenst.

TouchWiz heet sinds de S8, Samsung Experience. Ik heb een tijdje de S7 gehad. Als ik de S7 met 6.0 vergelijk met mijn S8 op 7.0 ,merk ik toch echt wel zeer sterke verbeteringen.
De stroperigheid/lag is echt minimaal geworden in Samsung Experience.

Daarentegen is het update beleid uiteraard nog ruk bij Samsung. Alhoewel ik met al die iOS updates van de laatste jaar/jaren soms ook wel eens denk; updaten jullie daar nou om het updaten?

iTunes, ik ken werkelijk niemand die zegt: ''ja, iTunes! onwijs fijn stukje software...zeer overzichtelijk ook!'' ;)

Samsung is wat mij betreft van zeer ver gekomen, maar qua OS gaan ze zeer dicht in de buurt komen van iOS.
Dan heb ik uiteraard nog niet eens over hardware, want daar heeft Samsung met de S8 honderd miljoen lichtjaren voorsprong op de iPhone van Apple.

Ik denk dat een iPhone een prima telefoon is voor de gemiddelde consument, Het werkt gewoon lekker en daar is het wel mee gezegd.
Veel mensen stappen ook niet over maar een Android toestel, want ja. ''het Apple eco systeem''.
En dat laatste is natuurlijk wel ijzersterk van Apple.
Het bedrijf bepaald dus (in)direct voor jou als consument de keuze van jouw telefoon.

Met de huidige clouddiensten e.d kan je prima switchen tussen iOS en Android en vice versa.
Die uitspraak ''ik zit zo diep in het eco systeem van Apple'' was tot een paar geleden een legitieme (hippe?) motivatie, maar is tegenwoordig in mijn ogen een bullshit motivatie geworden.

Power users, dus mensen die meer doen dan alleen een beetje Facebooken, Snapchatten, Whatsappen, webbrowsen, Instagram en zelf bepalen hoe de telefoon wordt ingericht, zijn met een toestel als de S8 toch echt wel beter uit.

PS: ik wil niet als een azijnpisser overkomen, tevens ook niet kamp kiezen voor 1 partij. Heb jarenlang met veel plezier mijn iPhone's gebruikt.
Maar zoals eerder aangegeven, de koers die Apple heeft genomen sinds een jaar of 2 heeft mij doen besluiten om eens verder dan de Apple wereld te kijken.
Momenteel meer dan blij met mijn S8 en besef dat eind dit jaar Apple mij weer kan terughalen met de
iPhone 8.
Maar dan moeten ze toch echt wel wat meer bieden dan slechts een oled scherm. En niet de koers verder zetten als bijv de overgang/verschillen met de 6S en 7.

Als ik de laatste geruchten van de analisten van bijv Wall Street, KUO, Goldman Sachs e.d moet geloven gaat de instap iPhone zo'n $999 gaat kosten, dus zeg maar gewoon €1000.
Echt hoor, €1000!! Het feit of je het wel of niet kan betalen doet er mij niet eens toe, dit zijn gewoon echt belachelijke prijzen. Prima als mensen dat goed kunnen praten, maar dan moet je toch wel met ECHT een stevige onderbouwing komen

[ Voor 53% gewijzigd door _Bailey_ op 13-05-2017 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die prijzen die verhogen, dat weet ik zo net nog niet. De iPhone 7 32GB was een tientje goedkoper dan de iPhone 5 32GB vier jaar geleden was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 22:17:
Die prijzen die verhogen, dat weet ik zo net nog niet. De iPhone 7 32GB was een tientje goedkoper dan de iPhone 5 32GB vier jaar geleden was...
Ja bizar eigenlijk en dat terwijl de componenten nu goedkoper zijn. Zeker flash geheugen.

Goed punt wat je maakt, flash geheugen prijzen bij Apple zijn idd nog steeds belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Wellicht is deze vraag vaker voorbij gekomen maar kan het niet vinden. Als ik de niet storen stand aan heb, is het dan mogelijk om bepaalde pushnotifications wél door te laten komen?

Zou dit graag s'nachts hebben ivm domotica (inbraak, rookmelders, camera's, etc)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56

Had ik heel lang geleden bij mijn iPhone 4. Kwam door het hoesje dat er toen om zat, dat gaf druk op de home button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Nu online
dcl! schreef op zondag 14 mei 2017 @ 08:51:
[...]

Had ik heel lang geleden bij mijn iPhone 4. Kwam door het hoesje dat er toen om zat, dat gaf druk op de home button.
Ja ik heb geen hoesje en er drukt ook niks op de homebutton. Volgende week maar afspraak bij de Genius bar maken. Kijken of ze iets aan die problemen kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen sorry dat ik van het onderwerp afwijk maar in mijn telefoon iphone5s vond ik een paar rare apps waarvan ik niet weet hoe het er op gekomen is en wat het is en hoe je het wegkrijgt. Ik ben hiermee naar een Apple store geweest en 2 andere gsm reparatie winkels, maar zij hadden dit nog nooit gezien en zonder de telefoon naar fabrieksinstellingen terug te zetten zou het er niet af kunnen. Dit wil ik ivm met video's en fotos nog niet doen mits dit wel zou werken.Weet iemand hier misschien wat het is en hoe het op mijn telefoon komt? Behalve de dochter van een vriendin is de telefoon bij niemand in het bezit geweest. Graag hoor ik uw reactie Vr Gr cblv O zie dat ik nog geen fotos kan toevoegen☺in ieder geval staat er als ik op instellingen>algemeen>info>apps> Druk dan staan er hele aparte apps met migratieaccount en sllgoogle en sllyahoo en configuratie en indentieteitscontroler server drive enz met hierbij een applogo als een soort rond spinnenweb

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2017 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 18:01

page404

Website says no

Heb je een iPhone 6s/7? En heb je ingesteld dat Siri reageert op Hey Siri? Want ik heb er wel eens last van dat hij in een gesprek of een muziekfragment die tekst meent te herkennen en dan wordt Siri actief. En als ik 'm wel roep gebeurt er vaak niks 8)7

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Nu online
page404 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 12:02:
[...]

Heb je een iPhone 6s/7? En heb je ingesteld dat Siri reageert op Hey Siri? Want ik heb er wel eens last van dat hij in een gesprek of een muziekfragment die tekst meent te herkennen en dan wordt Siri actief. En als ik 'm wel roep gebeurt er vaak niks 8)7
Nee voice control gaat het over. Siri sowieso uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Zet je voice control uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2017 @ 11:38:
Goedemorgen sorry dat ik van het onderwerp afwijk maar in mijn telefoon iphone5s vond ik een paar rare apps waarvan ik niet weet hoe het er op gekomen is en wat het is en hoe je het wegkrijgt. Ik ben hiermee naar een Apple store geweest en 2 andere gsm reparatie winkels, maar zij hadden dit nog nooit gezien en zonder de telefoon naar fabrieksinstellingen terug te zetten zou het er niet af kunnen. Dit wil ik ivm met video's en fotos nog niet doen mits dit wel zou werken.Weet iemand hier misschien wat het is en hoe het op mijn telefoon komt? Behalve de dochter van een vriendin is de telefoon bij niemand in het bezit geweest. Graag hoor ik uw reactie Vr Gr cblv O zie dat ik nog geen fotos kan toevoegen☺in ieder geval staat er als ik op instellingen>algemeen>info>apps> Druk dan staan er hele aparte apps met migratieaccount en sllgoogle en sllyahoo en configuratie en indentieteitscontroler server drive enz met hierbij een applogo als een soort rond spinnenweb
Ik zou hier een apart onderwerp voor aanmaken > https://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O oke Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Ik zat vandaag eens een videootje te maken in de Memories app, maa wat een ellende!!
Ik begon bij de portretfoto van één persoon (albums -> personen) en paste de standaardvideo aan: ik verwijderde sommige foto´s en voegde er een paar toe. Bekijk ik het filmpje, zitten er ineens andere foto´s tussen en de videofragmenten hadden een andere "cut" dan die ik eraan had gegeven. Kortom, VOL bugs. Echt ongelooflijk dat ze dat zo hebben kunnen uitgeven.

Mixed Reality dev

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Even allereerst, ik zit sinds 2017 in het Apple ecosysteem. en dit voldoet prima/beter aan mijn wensen dan ik had moeten voorstellen. Er zijn teveel hard en software -matige dingen om het zomaar even uit mijn hoofd te doen wat mij heeft doen besluiten om van het Windows/Android ecosysteem naar het Apple ecosysteem te gaan.

Excuse voor als ik dingen vergeet.

De context die u beschrijft ligt een stuk genuanceerder dan u doet voorkomen.
Plus het feit dat de Samsung S8 EXACT dezelfde feautures heeft als zijn grotere broer, de S8+.
Je zal bij Apple ten alle tijden zo'n €100 meer betalen als je de nieuwste features wil hebben, ook als je niet zo'n grote telefoon wenst.
Wat is een feature precies?

Er zijn verschillende Samsung Galaxy S toestellen, die met meer RAM en meer opslag komen. Zelfs al was de andere versie beter dan de ander, dan zat je nog met het probleem dat je hem niet zomaar kan krijgen.
Dit is al heel lang zo geweest.
Samsung is selling an S8 Plus with 128GB of storage and 6GB of RAM, but only in Asia
Laten we de vorige Galaxy S series niet vergeten. Als ik de S7 versie wou, met een Edge, dan moest ik direct voor het grote model kiezen. Want het kleine model had geen Edge.

Terugkomend op de iPhone, de iPhone 6 en 6 Plus kwamen het dichtst bij elkaar qua features. Weet jij het verschil tussen deze toestellen? (Ik zelf, heb het niet vaak horen voorbij komen dat mensen deze miste.)
TouchWiz heet sinds de S8, Samsung Experience. Ik heb een tijdje de S7 gehad. Als ik de S7 met 6.0 vergelijk met mijn S8 op 7.0 ,merk ik toch echt wel zeer sterke verbeteringen.

Daarentegen is het update beleid uiteraard nog ruk bij Samsung. Alhoewel ik met al die iOS updates van de laatste jaar/jaren soms ook wel eens denk; updaten jullie daar nou om het updaten?
Ik vind het hele Android systeem ruk qua updates.
Laat ik maar eerst eens even beginnen met het verschil tussen telefoon die geleverd is met Android 7.0 of één die geüpdate is naar Android 7.0
Ik vind dit wel een hele mooie site die Android 7.0 uitlegt.
Aangezien het een lap tekst is die u en andere niet zomaar gaan lezen, heb ik er maar één ding uitgehaald om deze zo kort mogelijk te houden.

Seamless updates: A Chrome OS-style dual partition setup

Android devices that upgrade to Nougat won't get the dual system partition setup, so all our information is gathered from Google documentation and interviews with Android engineers. The dual partition system will be reserved for future devices that ship with the new OS. This "new device" rollout is a strategy that Google has taken before with things like mandatory device encryption. In this case, it's hard to argue with Google. Given the sheer number of different Android phones out there, repartitioning a user's device on-the-fly via an OS update would be fraught and could cause a lot of problems and support headaches, as well as increasing the complexity of the update process for OEMs.

Er zijn genoeg andere dingen in het artikel te vinden die heel veel toestellen niet hebben.
Ik laat de beveiliging van Android voor nu even achterwege.
iTunes, ik ken werkelijk niemand die zegt: ''ja, iTunes! onwijs fijn stukje software...zeer overzichtelijk ook!'' ;)
Dit is subjectief, ik ken niemand die de instellingen van hun Samsung smartphone fijn vondt, of Samsung KIES.
Samsung is wat mij betreft van zeer ver gekomen, maar qua OS gaan ze zeer dicht in de buurt komen van iOS.
Dan heb ik uiteraard nog niet eens over hardware, want daar heeft Samsung met de S8 honderd miljoen lichtjaren voorsprong op de iPhone van Apple.
Ikzelf zie de voorsprong nog steeds niet. op software gebied niet en hardware.
Ooit gehoord van de Kitchen sink approach? Een mooi voorbeeld hiervan is Bixby, deze is volgens mij niet overal beschikbaar en je hebt een hardware matige knop die standaard niet kan aanpassen.
Vergeet niet bijvoorbeeld de Galaxy S4 je ogen kon tracken of voice control die matig werkten.

Is het nou Samsung Experience of Graxe UX of gewoon Touchwiz?

Hardware gebied is moeilijk te bepalen of echt het beter is of niet.

De vragen die je jezelf moet stellen is eigenlijk waarom het bij de Samsung smartphone afdeling het een desorganisatie is. met betrekking op:
-Waarom er de ene keer GEEN Micro SD kaart in kon (Samsung Galaxy S6)
-Waarom de Galaxy S telefoons groter zijn geworden. (Zo groot als de Note series)
-Waarom er zoveel verschillende Galaxy S toestellen zijn onderling. (De Galaxy S5 met een Snapdragon 800 die een maand later werdt uitgevoerd met een Snapdragon 805. Ik vergeet nog de Exynos versie van S5 die later werdt uitgebracht.

Teveel inconsistent naar mijn mening.
Er zo zijn er nog genoeg dingen die zwaar inconsistent zijn bij Samsung.
Ik denk dat een iPhone een prima telefoon is voor de gemiddelde consument, Het werkt gewoon lekker en daar is het wel mee gezegd.
Veel mensen stappen ook niet over maar een Android toestel, want ja. ''het Apple eco systeem''.
Het bedrijf bepaald dus (in)direct voor jou als consument de keuze van jouw telefoon.
Subjectief, ik kan hier heel diep op ingaan, maar mijn reactie loopt al uit de hand.
Met de huidige clouddiensten e.d kan je prima switchen tussen iOS en Android en vice versa.
Die uitspraak ''ik zit zo diep in het eco systeem van Apple'' was tot een paar geleden een legitieme (hippe?) motivatie, maar is tegenwoordig in mijn ogen een bullshit motivatie geworden.
Nee hoor, Android heeft volgens mij nog steeds geen fatsoenlijk back-up systeem om de data van de app mee te back-uppen of in ieder geval net zoals iCloud te gaan doen.
Power users, dus mensen die meer doen dan alleen een beetje Facebooken, Snapchatten, Whatsappen, webbrowsen, Instagram en zelf bepalen hoe de telefoon wordt ingericht, zijn met een toestel als de S8 toch echt wel beter uit.
Definieer power user op de smartphone.
PS: ik wil niet als een azijnpisser overkomen, tevens ook niet kamp kiezen voor 1 partij. Heb jarenlang met veel plezier mijn iPhone's gebruikt.
Maar zoals eerder aangegeven, de koers die Apple heeft genomen sinds een jaar of 2 heeft mij doen besluiten om eens verder dan de Apple wereld te kijken.
Momenteel meer dan blij met mijn S8 en besef dat eind dit jaar Apple mij weer kan terughalen met de
iPhone 8.
Maar dan moeten ze toch echt wel wat meer bieden dan slechts een oled scherm. En niet de koers verder zetten als bijv de overgang/verschillen met de 6S en 7.
Wat zouden ze volgens u meer moeten bieden dan alleen groter scherm?
Het lijkt erop dat u meer geeft om de trend dan om de gebruikerservaring en het gemak.
Als ik de laatste geruchten van de analisten van bijv Wall Street, KUO, Goldman Sachs e.d moet geloven gaat de instap iPhone zo'n $999 gaat kosten, dus zeg maar gewoon €1000.
Echt hoor, €1000!! Het feit of je het wel of niet kan betalen doet er mij niet eens toe, dit zijn gewoon echt belachelijke prijzen. Prima als mensen dat goed kunnen praten, maar dan moet je toch wel met ECHT een stevige onderbouwing komen
Met één woord kan ik het voor mijzelf aangeven waarom ik zou aanschaffen. Het woord is: geraffineerd.
Eigenlijk wat @WhatsappHack al aangaf.
De performance is nog altijd het hoogst van allemaal, dat is wat er toe doet lijkt me.
Denk dat dit ook ligt aan de manier waarop. Er waren al touchscreens, werd niets. Apple verbeterd het en voila. T werkt. Er waren al vingerafdruksensors, maar matig en vervelend. Apple verbeterd het en voila. Waar Apple, naast marketing, bijzonder goed in is, is het verbeteren van technieken zodat het echt nuttig en bruikbaar wordt. Geen halfbakken béta shit: nee, t werkt gewoon. Dat is in veel gevallen t verschil geweest waarom t meh was bij de een, maar yay bij Apple.

Niet altijd trouwens hoor, maar met een aantal "killer features" is dit steeds t geval geweest.
Om deze reactie af te sluiten, is hier een artikel wat wel van toepassing is.

When Apple is 2 years behind you, put your things in order

[ Voor 3% gewijzigd door Berlinetta op 14-05-2017 21:58 . Reden: Quotes van Whatsapphack toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Berlinetta schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:53:
[...]

Even allereerst, ik zit sinds 2017 in het Apple ecosysteem. en dit voldoet prima/beter aan mijn wensen dan ik had moeten voorstellen. Er zijn teveel hard en software -matige dingen om het zomaar even uit mijn hoofd te doen wat mij heeft doen besluiten om van het Windows/Android ecosysteem naar het Apple ecosysteem te gaan.
we hoeven geen ellenlange discussie te gaan voeren wie of wat beter is, dat is inderdaad subjectief. Een aantal zaken die je aandraagt kan ik zeer zeker mee eens zijn, zoals het matige updatebeleid van Samung.

Alleen zeer jammer je afsloot met een artikel van appleinsider, een techsite die Apple vrijwel altijd de hemel inprijst en dus verre de zaken objectief bekijkt.

Laten we het erop houden dat ieder zn voorkeur heeft .
En ik, persoonlijk, na jarenlang iPhones te hebben gebruikt, na ruim 6 jaar achter kom dat ik met mijn Samsung S8 veel productiever kan zijn dan dat ik ooit met 1 van mijn iPhones kon zijn (incl mijn huidige iPhone 7).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:52
iOS 10.3.2 bevat probleemoplossingen en verbetert de beveiliging van je iPhone of iPad.
Informatie over de beveiligingsaspecten van Apple software-updates vind je op deze webpagina:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201222
Het is weer maandag 19.00 :) Verassend grote update voor mijn 6s, 177.4 MB

[ Voor 13% gewijzigd door Erulezz op 15-05-2017 19:08 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Erulezz schreef op maandag 15 mei 2017 @ 19:05:
[...]

Het is weer maandag 19.00 :) Verassend grote update voor mijn 6s, 177.4 MB
2.37gb via iTunes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Nu online
@Hackus
Ik blij dat ik jou niet teleur heb gesteld mbt mijn voorspelling ;)

Mooi moment om even mijn iPhone te herstellen in iTunes. Zal wel tussen de oren zitten maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen ivm batterijprobleempjes waar ik nu mee zit.

[ Voor 20% gewijzigd door swv op 15-05-2017 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
sww89 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:49:
@Hackus
Ik blij dat ik jou niet teleur heb gesteld mbt mijn voorspelling ;)

Mooi moment om even mijn iPhone te herstellen in iTunes. Zal wel tussen de oren zitten maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen ivm batterijprobleempjes waar ik nu mee zit.
;)

Ik heb vanavond 3 toestellen gedaan, en morgen de rest. alles zonder problemen verlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah mooi. MacOS Sierra, iOS en WatchOS allemaal tegelijk te updaten vandaag. Meaui. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

page404 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 12:02:
[...]

Haha, zo herkenbaar. In de auto zit ik altijd 15x HEY SIRI!!!! te roepen, en soms reageert hij. Zit ik op de bank met mijn vriendin te praten, hoor je siri ineens "sorry, ik heb je niet goed verstaan."

Duh, ik heb het toch ook helemaal niet tegen jou, ga terug je hok in siri.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

iOS 10.3.3 beta 1 ook alweer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:04
Kennen jullie dit, sinds vandaag laat mijn iphone geen batterijgebruik meer zien. Ik heb hem al een soft reset gegeven maar laat niets zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online
richards81 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:06:
Kennen jullie dit, sinds vandaag laat mijn iphone geen batterijgebruik meer zien. Ik heb hem al een soft reset gegeven maar laat niets zien.
Wat laat ie precies niet zien? Verbruik per app niet of doel je op gebruik en standby? Bij gebruik en standby staat altijd een streepje wanneer jouw iPhone uit is geweest. Veroorzaakt door een handmatige reset zoals je nu gedaan hebt of doordat je update 10.3.2 van afgelopen maandag hebt geïnstalleerd bijvoorbeeld. Klopt dat? Maar ook wanneer je slechts de iPhone opnieuw op wilde starten of de gewoonte hebt de iPhone uit te zetten voor het slapen gaan etc ;) Daardoor wordt telkens de verbruiksteller gereset. iOS begint pas weer het batterijgebruik bij te houden wanneer je toestel naar 100% is geladen én van de lader is gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Laatst online: 19:04
Hi Sww89,

Bedankt voor je reactie, ik heb hem vanochtend van de lader gehaald (100%) en nog niet geupdate.
Daarna heb ik heb 5uur standby gebruikt en 1uur gebruikt. Echter ik kreeg geen overzicht te zien welke apps meeste energie gebruiken (deze stond nog gebruik je iphone een paar minuten en dan krijg je het overzicht). Daarna heb ik hem herstart en toen stond bij de teller inderdaad streepjes maar van de apps bleef leeg. Ik zet mijn telefoon verder nooit uit.

Ik heb mijn toestel vanmiddag geupdate (in de hoop dat het opgelost zou zijn maar helaas). Hij ligt nu weer aan het stroom om te kijken als die bij 100% weer laat zien welke apps het meeste verbruiken.

In het kort: Verbruik per App laat die niet meer zien

Opladen terug naar 100% heeft geholpen. Ik stond op het punt met Apple te chatten en deed het opeens weer. :)

[ Voor 11% gewijzigd door richards81 op 17-05-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Geert1976 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 22:06:
[...]

iPhone 8.

Ik was altijd heel erg tegen Apple, performance versus prijs vond ik slecht. Maar via mijn werk toch in het Apple systeem terecht gekomen en heb nu een iPhone en nieuwste MBP en ben enorm tevreden.
Het grappige is dat ik iTunes nooit heb geopend :) dat is nergens meer voor nodig (en het is inderdaad ruk wat UI betreft).
Wat ik me afvraag: welke nieuwe koers bedoel jij die Apple de laatste twee jaar zou zijn ingeslagen? Het is sinds de eerste computers een gesloten ecosysteem geweest met een relatief hoge prijs (maar superieure UX)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceAA
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
richards81 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:59:
Hi Sww89,

Bedankt voor je reactie, ik heb hem vanochtend van de lader gehaald (100%) en nog niet geupdate.
Daarna heb ik heb 5uur standby gebruikt en 1uur gebruikt. Echter ik kreeg geen overzicht te zien welke apps meeste energie gebruiken (deze stond nog gebruik je iphone een paar minuten en dan krijg je het overzicht). Daarna heb ik hem herstart en toen stond bij de teller inderdaad streepjes maar van de apps bleef leeg. Ik zet mijn telefoon verder nooit uit.

Ik heb mijn toestel vanmiddag geupdate (in de hoop dat het opgelost zou zijn maar helaas). Hij ligt nu weer aan het stroom om te kijken als die bij 100% weer laat zien welke apps het meeste verbruiken.

In het kort: Verbruik per App laat die niet meer zien

Opladen terug naar 100% heeft geholpen. Ik stond op het punt met Apple te chatten en deed het opeens weer. :)
Geef het een paar dagen en het zal weer verschijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Hebben meer mensen last van dat wanneer je een chat opent in whatsapp dat deze "naar boven gescrolled" staat bij oude berichten ipv onderaan?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Menesis schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:33:
[...]

Wat ik me afvraag: welke nieuwe koers bedoel jij die Apple de laatste twee jaar zou zijn ingeslagen? Het is sinds de eerste computers een gesloten ecosysteem geweest met een relatief hoge prijs (maar superieure UX)
kort en krachtig antwoord:

Van een bedrijf wat echt een mooi product op de markt wil zetten naar een fashion bedrijf wat tegenwoordig de inhoud van jouw portomonnee en de aandeelhouders op een absolute nummer 1 heeft staan en ver daar achter komen de échte behoeften van jou als klant.

Waar ik vroeger echt met nieuwe product releases een gevoel had van ''wow, wat een mooi, nuttig (!!) product of een noemenswaardige upgrade van het voorgaande product'', heb ik laatste 2 a 3 jaar zeer sterk het idee dat Apple met minimale verbeteringen/vernieuwingen komt.

Maar wel gigantisch hoge prijzen hier voor vraagt alsof het allemaal compleet nieuwe producten (uitzonderingen zoals de Apple Watch), terwijl dit uiteraard zeer zeker NIET het geval is.

Apple is laatste jaren een greedy geldwolf geworden waar cash (+ de aandeelhouders) dus op een nr 1 staat en de klant echt pas zeer ver ergens achteraan.
Ik zag een overgang van een technoglisch bedrijf naar een fashion bedrijf. Wellicht ook door het aantrekken van Angela Ahrends, die eerder een top functie had bij Burberry.

my 2cts ;)

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 21-05-2017 04:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Geert1976 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 04:33:
[...]

Van een bedrijf wat echt een mooi product op de markt wil zetten naar een fashion bedrijf wat tegenwoordig de inhoud van jouw portomonnee en de aandeelhouders op een absolute nummer 1 heeft staan en ver daar achter komen de échte behoeften van jou als klant.

Waar ik vroeger echt met nieuwe product releases een gevoel had van ''wow, wat een mooi, nuttig (!!) product of een noemenswaardige upgrade van het voorgaande product'', heb ik laatste 2 a 3 jaar zeer sterk het idee dat Apple met minimale verbeteringen/vernieuwingen komt.

Maar wel gigantisch hoge prijzen hier voor vraagt alsof het allemaal compleet nieuwe producten (uitzonderingen zoals de Apple Watch), terwijl dit uiteraard zeer zeker NIET het geval is.

Apple is laatste jaren een greedy geldwolf geworden waar cash (+ de aandeelhouders) dus op een nr 1 staat en de klant echt pas zeer ver ergens achteraan.
Ik zag een overgang van een technoglisch bedrijf naar een fashion bedrijf. Wellicht ook door het aantrekken van Angela Ahrends, die eerder een top functie had bij Burberry.

my 2cts ;)
Kleine nuance, de kleine hardware verbetering doet Apple al sinds eerste iPhone die hier in NL te verkrijgen is, de 3G. De huidige MacBook lijn heeft ook al ruim 8 jaar dezelfde uiterlijke kenmerken dus het is niet dat Apple dit zomaar in de laatste jaren doet.

Alleen wat me steekt is dat prijzen blijven stijgen en deze niet meer in verhouding staan tot het product. Vroeger legte je iets meer bij en kocht je een iPhone of MacBook, nu is dat geheel het geval niet meer.

En om ook nog even ontopic te blijven, de ontwikkelingen rondom iOS zijn ook stil komen te staan. Het geen wat ze toevoegen is niet bijster goed. Neem nu de notificaties bijvoorbeeld, de Android pull down lookalike menu is echt dramatisch slecht uitgewerkt. De swipe naar links informatie scherm waar je widgets kwijt kan is ook maar zo zo. Het voelt gedateerd met wat er mogelijk is.
Daarnaast is het opmerkelijk met de resources die Apple heeft de apps als bijvoorbeeld Kaarten(ov info??) Mail en simpele dingen als Nederlandse woordvoorspelling. iCloud mag voor 0,99 eurocent ook wel eens rapper en meer 2017 worden in look, feel en functies. Kortom het moet echt beter. Ze zijn hun Mojo aan het verliezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 17:53
SirLenncelot schreef op zondag 21 mei 2017 @ 01:57:
Hebben meer mensen last van dat wanneer je een chat opent in whatsapp dat deze "naar boven gescrolled" staat bij oude berichten ipv onderaan?
Daar heb ik zeker last van ja!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 18:23
Miki schreef op zondag 21 mei 2017 @ 08:51:
[...]
en simpele dingen als Nederlandse woordvoorspelling.
Inmiddels terug op Android, maar dat stoorde mij ook enorm. Wat een drama was dat zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25
[...]

my 2cts ;)
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb hier ook veel Apple spul in gebruik en soms zou ik wel willen upgraden naar wat nieuwers, maar die prijzen!
Dat is dan ook wel weer Apple, wat ik heb werkt nog prima. Waarom mijn 5S vervangen? Waarom mijn 5 jaar oude iMac vervangen? Het doet allemaal nog wat ik wil. Ik heb geen kijk op Android spul, maar is daar dan wel veel ontwikkeling die de prijzen van topmodellen rechtvaardigd? (Budget modellen zijn daar dan weer wel te vinden)
Kortom tevreden gebruiker, maar bij een noodzakelijke toekomstige upgrade ga ik toch echt eens verder kijken dan alleen in de Apple wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 21 mei 2017 @ 08:54:
[...]

Daar heb ik zeker last van ja!
Heb je er al iets anders over gehoord of gelezen?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:43
SirLenncelot schreef op zondag 21 mei 2017 @ 01:57:
Ja, hier ook....

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is een bekende bug. Binnenkort komt WhatsApp 2.17.30 uit, daarin moet het voor iedereen opgelost zijn. Ik gok dat die aanstaande week uitkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
WhatsappHack schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:42:
Is een bekende bug. Binnenkort komt WhatsApp 2.17.30 uit, daarin moet het voor iedereen opgelost zijn. Ik gok dat die aanstaande week uitkomt. :)
van .22 naar .30 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daar lijkt het wel op ja. De iOS beta/release candidate is v2.17.30 op dit moment, meestal wordt dat doorgezet naar de App Store zodra alle kleine bekende probleempjes zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online
Nice. Ik lees op diverse sites dat komende nacht Apple Maps wordt bijgewerkt zodat je OV-routes kunt plannen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kleine update: ik zie net dat de beta van WhatsApp nu echt een RC-versie is geworden, dus grote kans dat er morgen/van 't weekend nog een App Store update beschikbaar komt; of er net na. :) Mochten jullie veel last van hebben van die jumps in gesprekken, hang in there - de update komt eraan. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05:35
[...]

my 2cts ;)
Toch alvast weer welkom in iOS land :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Wouter Lucassen schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 23:58:
[...]

Toch alvast weer welkom in iOS land :p
haha _/-\o_ bijna! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menesis
Fietsnavigatie in Apple Maps? Plaatje van Apple WWDC (is op 5 juni)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/S7fSoMBSw4aGeU8Qdr15E6yM/full.png

[ Voor 30% gewijzigd door Menesis op 27-05-2017 11:11 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
haha...prachtig! :)

jij bent heel die afbeelding ff aan het ontleden!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menesis
Geert1976 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:26:
[...]

haha...prachtig! :)

jij bent heel die afbeelding ff aan het ontleden!?
Haha ja, even apart gedownload en met het vergrootglas bekeken :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AcHh1IJPjMcXSq2dexpIt9CD/thumb.jpg
Later las ik op andere sites nog wat dingen die opvielen (maar de fietsnavigatie hadden ze weer niet gezien!):
- 2 rolstoelen, hint naar (nog betere) accessibility (iOS is overigens al koning op dat gebied. Erg fascinerend om blinden een iPhone te zien gebruiken)
- veel selfies: zou een hint kunnen zijn naar AR achtige praktijken a la snapchat. Volgens sommigen zou Apple een Snapchat achtige app ontwikkelen
- Veel actieve mensen: misschien komen er wat updates rond health apps
- Mensen die elkaar omhelzen: verwijzing naar Apple patent waarbij lichaamscontact gebruikt wordt voor gegevensuitwisseling. Ofzoiets. Die was het vaagst in elk geval :P

edit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EWVzkjdrwE4v2b1ej8xvtyLF/full.png
Iets met delen van muziek? :D Ze houden de telefoons zo dicht bijelkaar. Spotify heeft onlangs een deelfunctie gelanceerd met streepjes code dus zou niet gek zijn als Apple Music iets met NFC zou doen. Nu stop ik ermee :P

[ Voor 12% gewijzigd door Menesis op 27-05-2017 13:12 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Menesis schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:09:
[...]
Haha ja, even apart gedownload en met het vergrootglas bekeken :+
[afbeelding]
Later las ik op andere sites nog wat dingen die opvielen (maar de fietsnavigatie hadden ze weer niet gezien!):
- 2 rolstoelen, hint naar (nog betere) accessibility (iOS is overigens al koning op dat gebied. Erg fascinerend om blinden een iPhone te zien gebruiken)
- veel selfies: zou een hint kunnen zijn naar AR achtige praktijken a la snapchat. Volgens sommigen zou Apple een Snapchat achtige app ontwikkelen
- Veel actieve mensen: misschien komen er wat updates rond health apps
- Mensen die elkaar omhelzen: verwijzing naar Apple patent waarbij lichaamscontact gebruikt wordt voor gegevensuitwisseling. Ofzoiets. Die was het vaagst in elk geval :P

edit:
[afbeelding]
Iets met delen van muziek? :D Ze houden de telefoons zo dicht bijelkaar. Spotify heeft onlangs een deelfunctie gelanceerd met streepjes code dus zou niet gek zijn als Apple Music iets met NFC zou doen. Nu stop ik ermee :P
CreaBea op deze snikhete zaterdagmiddag! :9 :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menesis
Geert1976 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:33:
[...]

CreaBea op deze snikhete zaterdagmiddag! :9 :9
Hehe, ja Creabea zijn is mijn werk (interaction designer). Overigens in Noorwegen, dus ietsje minder heet dan in NL, maar ook erg zomers vandaag 8) .

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
heeft iemand van jullie er af en toe last van dat als je naar rechts swiped in het lockscreen, je een zwart scherm met een laadteken krijgt te zien? Gebeurt bij mij op een iphone 7 plus met ios 10.3.2

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
iantje31 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 23:30:
heeft iemand van jullie er af en toe last van dat als je naar rechts swiped in het lockscreen, je een zwart scherm met een laadteken krijgt te zien? Gebeurt bij mij op een iphone 7 plus met ios 10.3.2
Ja, dat heb ik al vaker gehad. Is niet leuk, maar echt irritant vind ik het niet. Het duurt bij mij een seconde of 4.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
funske schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:54:
[...]

Ja, dat heb ik al vaker gehad. Is niet leuk, maar echt irritant vind ik het niet. Het duurt bij mij een seconde of 4.
Bij mij duurde het ook ongeveer zo lang ja, irritant..

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Na een ruime tijd weer Android te hebben gehad heb ik nu weer een iPhone. Werk allemaal soepeltjes maar er is maar 1 ding waar ik niet aan kan wennen en dat is het ontbreken van de widgets op je startscherm. Ik weet dat er widgets opgevraagd kunnen worden door naar links te swipen bijvoorbeeld, maar ik wil graag iets op mijn startscherm. Althans, dat had ik bij Android en dat werkte erg fijn :)

Het probleem dat ik heb is deze: Ik ben nogal een chaoot. En daardoor vergeet ik de helft van de tijd mijn afspraken. Bij Android was het zo dat elke keer als ik mijn telefoon ontgrendelde ik een agenda widget te zien kreeg en daardoor gelijk weer herinnerd werd aan al mijn afspraken. Bij de iPhone moet ik daar nu dus bewust een extra actie voor doen, namelijk de kalender app openen of naar links swipen naar de kalender widget.... En dat werkt voor mij dus niet :P

Voor reminders gebruik ik de app "Due" en dat werkt wel perfect doordat ik elke x aantal minuten weer opnieuw de reminder krijg maar dat is wel een beetje overkill voor alles wat in mijn agenda staat.

Idealiter is er iets dat mij dagelijks een overzichtje stuurt ofzo… Iemand de gouden tip voor mij? Verder bevalt de iPhone echter super.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Telefoon oppakken en naar links swipen :?

Eventueel agenda herinneringen op lock scherm weergeven?

[ Voor 42% gewijzigd door Miki op 30-05-2017 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:58

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Miki schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:22:
Telefoon oppakken en naar links swipen :?

Eventueel agenda herinneringen op lock scherm weergeven?
Ik begrijp het wel hoor.
Op android had ik hetzelfde.
Met een gejailbreakte iPhone ging het prima met lockcalendar.
Maar ben niet zo van het jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik kom van Windows Phone en mis die directe informatie ook. Ik swipe nu wel 40x per dag mijn home screen naar rechts, het werkt, een beetje.
Ik zou liever zien dat als ik geen notificaties heb, dat mijn widgets er direct staan als ik mijn telefoon oppak. De widgets zouden dan wellicht een andere tint kunnen hebben als de notificaties, om het duidelijk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
jodeltje schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:55:
Ik kom van Windows Phone en mis die directe informatie ook. Ik swipe nu wel 40x per dag mijn home screen naar rechts, het werkt, een beetje.
Ik zou liever zien dat als ik geen notificaties heb, dat mijn widgets er direct staan als ik mijn telefoon oppak. De widgets zouden dan wellicht een andere tint kunnen hebben als de notificaties, om het duidelijk te houden.
Met force touch op het kruisje drukken om gelijk alle notificaties te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Berlinetta schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 01:16:
[...]

Met force touch op het kruisje drukken om gelijk alle notificaties te verwijderen.
Dat heeft vrij weinig te maken met het tonen van widgets direct op het lockscreen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik kreeg vandaag een update aangeboden van IOS 10.3.2. Ik heb die even opgezocht voor de wijzigingen, blijkt dat deze update al twee weken geleden uit is gekomen. Heeft iemand enig idee waardoor deze vertraging ontstaat, en hoe ik deze kan oplossen in de toekomst? Betreft een iPhone 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik kreeg beide updates ook pas te zien nadat ik zelf op updates controleerde (op zowel iphone als ipad). Ik heb geen oplossing voor je verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:24:
Ik kreeg vandaag een update aangeboden van IOS 10.3.2. Ik heb die even opgezocht voor de wijzigingen, blijkt dat deze update al twee weken geleden uit is gekomen. Heeft iemand enig idee waardoor deze vertraging ontstaat, en hoe ik deze kan oplossen in de toekomst? Betreft een iPhone 7.
Er zit soms een flinke vertraging in die notificaties wat erg jammer is omdat deze updates toch erg belangrijk zijn. Misschien willen ze het dataverkeer spreiden o.i.d. Wat je kan doen is je hier op Tweakers aanmelden voor een firmware notificatie bij Downloads. Vaak staan deze iOS & macOS updates hier binnen 2 dagen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:32
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 08:24:
Dat is standaard zo dat als je hem zelf niet ontdekt dat er dan een notificatie komt maar pas twee weken later.
Ik heb nu de iCulture app en daarvan krijg ik vrijwel direct een pushbericht als er een nieuwe update beschikbaar is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Goede tips, dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Laatst online: 21:17
WhatsappHack schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 02:54:
Kleine update: ik zie net dat de beta van WhatsApp nu echt een RC-versie is geworden, dus grote kans dat er morgen/van 't weekend nog een App Store update beschikbaar komt; of er net na. :) Mochten jullie veel last van hebben van die jumps in gesprekken, hang in there - de update komt eraan. :P
Nog nieuws? Deze bug begint me echt mateloos te iririteren inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arn0uDz schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:24:
[...]

Nog nieuws? Deze bug begint me echt mateloos te iririteren inmiddels.
Nope, er zijn gister toch nog bugfixes toegevoegd; kennelijk was het nog niet helemaal naar wens. Ik weet dat ze druk bezig waren een nogal bizar probleem dat geïntroduceerd is in iOS 10.3 te fixen, dus kan zijn dat ze daar nog wat wijzigingen voor aan het testen waren just in case.

Het kan iig elk moment released worden. Dat het niet lang meer gaat duren staat vast gezien die RC release, dat doen ze uitsluitend als ie op het punt staat naar de App Store gepushed te worden.

Ik hoop dat ergens na deze update misschien ook de functie om berichten in te trekken actief gemaakt gaat worden, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. (Dan kan je een paar minuten lang berichten die nog niet gelezen zijn annuleren.) Viel me op dat de WP versie taalstrings daar nu ook melding van maken, dat was positief om te zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
Bedankt voor de info, top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 22:09
Ik krijg ook nu pas de melding dat 10.3.2 beschikbaar is. Ga hem erop zetten.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06:43
Ik heb een vraagje en ik weet eigenlijk niet waar ik hem precies moet plaatsen. Maar ik denk dat dit de beste plaats is.

Sinds kort heb ik een Ipad en een iphone. Mijn vorige Apple ervaring was een ipod classic. Dus ik heb 0.0 ervaring met iOS 10.

Ik krijg op zowel mijn Ipad als mijn Iphone regelmatig de melding dat er iemand uit Zwolle toegang wil tot mijn account. Deze melding valt samen met mijn gebruik van itunes en de app store dus echt bijzonder vindt ik het niet. Echter woon ik in de randstad. Nu is dus mijn vraag of dat ik dit moet vertrouwen of niet.

Is de locatiebepaling van apple zo brak dat apple denk dat ik in zwolle zit in plaats van de randstad, of moet ik echt vermoedens hebben dat dit een vreemde is?

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 22:52

TrJ

debian

ik heb hetzelfde hoor.. steeds zwolle ipv Den Helder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Edgenumber schreef op zondag 4 juni 2017 @ 18:55:
Ik heb een vraagje en ik weet eigenlijk niet waar ik hem precies moet plaatsen. Maar ik denk dat dit de beste plaats is.

Sinds kort heb ik een Ipad en een iphone. Mijn vorige Apple ervaring was een ipod classic. Dus ik heb 0.0 ervaring met iOS 10.

Ik krijg op zowel mijn Ipad als mijn Iphone regelmatig de melding dat er iemand uit Zwolle toegang wil tot mijn account. Deze melding valt samen met mijn gebruik van itunes en de app store dus echt bijzonder vindt ik het niet. Echter woon ik in de randstad. Nu is dus mijn vraag of dat ik dit moet vertrouwen of niet.

Is de locatiebepaling van apple zo brak dat apple denk dat ik in zwolle zit in plaats van de randstad, of moet ik echt vermoedens hebben dat dit een vreemde is?
Volgens mij kijkt het systeem niet direct naar de GPS, maar waar de provider zit.
Ik woon in Eindhoven, maar krijg dan de melding dat ik in Amsterdam of zo zit.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Je zit zeker bij Ziggo?

Bij mij komt ie ook met Zwolle. Als ik de route naar een willekeurige website ga traceren, dan is de eerste stap buiten de deur (mijn eigen router) een IP adres in Zwolle.

Bij andere providers kan je andere plaatsen krijgen. Op de telefoon van de zaak komt ie vaak met Amsterdam.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Krijg ook Amsterdam te zien met Ziggo. (Woon onder Eindhoven)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die functie om de locatiepijl in je statusbalk weer te geven... Als ik die uitzet, blijft de pijl doodleuk staan. Hoe zit dat? Iemand een idee? :)

Er is altijd wel een app die locatie gebruikt, zoals BuienAlarm, dus dat ding staat er sowieso altijd eigenlijk. Beetje nutteloos. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06:43
Ok thnx voor de info. Ik zit inderdaad bij ziggo.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!
@SirLenncelot @Korvaag @Hackus @Arn0uDz @carpebios

2.17.30 is zojuist naar de App Store gepushed. Deze build van WhatsApp moet die bug fixen waarbij t scherm steeds omhoog scrollt, introduceert kleurenfilters voor foto/gif, je kan nu iemand citeren (bericht beantwoorden) door het bericht naar rechts te swipen (eerst moest je hem longpressen en dan "beantwoord" kiezen) - hopelijk gaan hierdoor in groepen mensen vaker deze functie gebruiken; dat helpt nogal bij de leesbaarheid als er veel berichten rondgaan in de groep of er iets specifieks wordt beantwoord :P, maar het mooiste wat ik ook al in beta had gemerkt:
als iemand tig plaatjes in een keer stuurt, dan is dat niet langer een bericht per foto maar wordt t netjes onder één bericht gegroepeerd met een + teken op de laatste als er meer dan 4 zijn; zodat je alle verzonden foto's ziet. Daar ben ik heel erg blij mee :D Maakt t een stuk overzichtelijker en netter allemaal.

Berichten terugtrekken lijkt helaas nog niet actief te zijn voor alle users.

[ Voor 37% gewijzigd door WhatsappHack op 06-06-2017 04:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arn0uDz
WhatsappHack schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 04:33:
@SirLenncelot @Korvaag @Hackus @Arn0uDz @carpebios

2.17.30 is zojuist naar de App Store gepushed. Deze build van WhatsApp moet die bug fixen waarbij t scherm steeds omhoog scrollt, introduceert kleurenfilters voor foto/gif, je kan nu iemand citeren (bericht beantwoorden) door het bericht naar rechts te swipen (eerst moest je hem longpressen en dan "beantwoord" kiezen) - hopelijk gaan hierdoor in groepen mensen vaker deze functie gebruiken; dat helpt nogal bij de leesbaarheid als er veel berichten rondgaan in de groep of er iets specifieks wordt beantwoord :P, maar het mooiste wat ik ook al in beta had gemerkt:
als iemand tig plaatjes in een keer stuurt, dan is dat niet langer een bericht per foto maar wordt t netjes onder één bericht gegroepeerd met een + teken op de laatste als er meer dan 4 zijn; zodat je alle verzonden foto's ziet. Daar ben ik heel erg blij mee :D Maakt t een stuk overzichtelijker en netter allemaal.

Berichten terugtrekken lijkt helaas nog niet actief te zijn voor alle users.
Heb m binnen, we gaan het meemaken of het is opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:13
Ik merk nog steeds iOS 10.3 dat mijn iPhone veel sneller leeg.
Binnenkort, eens een herinstallatie van mijn iPhone doen.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Nicj56 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:28:
Dit gaven meerdere personen al aan, ligt waarschijnlijk niet aan jou iPhone maar aan ios 10.3 zelf. Ik heb het idee dat het bij ios11 tot nu toe minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

1. Kun je zien of een app nog 32bit is of al geupdate is?

En 2. indien zo; kun je een overview zien van apps of per stuk kijken?

Wil even kijken of ik belangrijke apps/games ga missen en of ik ff wat dev's moet lastig vallen dan. ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 17:53
Belangrijke games? ;)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
The Chosen One schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:46:
1. Kun je zien of een app nog 32bit is of al geupdate is?

En 2. indien zo; kun je een overview zien van apps of per stuk kijken?

Wil even kijken of ik belangrijke apps/games ga missen en of ik ff wat dev's moet lastig vallen dan. ;p
Bij Instellingen -> Algemeen -> Apps. Als je daar op kunt klikken dan heb je 32 bit apps op je toestel staan en kun je precies zien welke dat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
De 1e dagen merkte ik weinig, nu heb ik spijt van 9.3.5 naar 10 te zijn gegaan. Wake-up vanuit bijv WA duurt ook lang en ik gebruik nu alleen nog 4G. wissel naar WiFi kost ook tijd, en accu cap. Gelukkig heb ik onbeperkt 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Dat is precies de reden dat ik 10.2.1 draai ik kan makkelijk twee dagen halen...

Ik heb geen officiële statistieken, maar ik merkte het wel. Dat geldt ook voor mijn iPod Touch.

[ Voor 13% gewijzigd door Berlinetta op 07-06-2017 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Berlinetta schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:22:
[...]

Dat is precies de reden dat ik 10.2.1 draai ik kan makkelijk twee dagen halen...
Hoe wist je dat dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:13
Berlinetta schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:22:
[...]

Waar haal je die wijsheden vandaan?

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Omdat dit mijn tweede iPhone 7 Plus is. En de eerste had 10.3.x. En deze iPhone 7 Plus heb ik nog geen update gegeven.
Pagina: 1 ... 29 ... 31 Laatste