Acties:
  • +1 Henk 'm!
Erulezz schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:00:
[...]

Bij Instellingen -> Algemeen -> Apps. Als je daar op kunt klikken dan heb je 32 bit apps op je toestel staan en kun je precies zien welke dat zijn.
Instellingen - Algemeen - Info - Apps :P
Ontbreekt er een.

Overigens zie ik dat R-Type en R-Type II zo te zien binnenkort verleden tijd zijn. :'(

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:17

The Chosen One

Zie signature!

Inderdaad, maar wel gevonden. ;)

357 total apps met daarvan ~60-70 nog niet compatible. Redelijk stel flut apps or verouderde (in general) dus valt me nog redelijk mee maar toch ook wel paar games zoals Doombad/Bridgy Jones/Agarest 0/Warhammer Quest e.d.

Ff 20 Twitters verstuurd, wie weet. Vooral Adult Swim en EA moeten ff wakker worden.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
^ Gaat het om iOS10,of instellingen in iPhone 7 ?

@Yamikaminari Lucky You ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik ben aan het pielen met de Kaarten: Openbaar Vervoor widget. Ik kreeg de melding dat ik geen favoriete lijnen heb. Dus ik in Kaarten zoeken en zoeken. Nergens kan ik een lijn als favoriet toevoegen.
Nu heb ik het centraal station als favoriet toegevoegd en prompt kreeg ik de mogelijkheid om 5 lijnen als favoriet te markeren... maar Apple maakt de keuze, ik weet dus niet welke 5.

Heeft Apple hier nu niet over nagedacht, of kun je de lijnen favoriet maken op een andere manier?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
iAmRenzo schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:00:
Ik ben aan het pielen met de Kaarten: Openbaar Vervoor widget. Ik kreeg de melding dat ik geen favoriete lijnen heb. Dus ik in Kaarten zoeken en zoeken. Nergens kan ik een lijn als favoriet toevoegen.
Nu heb ik het centraal station als favoriet toegevoegd en prompt kreeg ik de mogelijkheid om 5 lijnen als favoriet te markeren... maar Apple maakt de keuze, ik weet dus niet welke 5.

Heeft Apple hier nu niet over nagedacht, of kun je de lijnen favoriet maken op een andere manier?!
Je kunt ook lijnen favoriet maken, door op een lijn te gaan staan en dan via export toe te voegen aan favorieten. Met dat betreft heeft Google het beter voor elkaar, ik gebruik OV kaarten niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Miki schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:04:
Je kunt ook lijnen favoriet maken, door op een lijn te gaan staan en dan via export toe te voegen aan favorieten. Met dat betreft heeft Google het beter voor elkaar, ik gebruik OV kaarten niet meer.
Thanks.
Maar oei! Daar heeft Apple toch echt niet over nagedacht... ik moet dus nu gokken welke 5 lijnen Apple aan mijn favorieten heeft toegevoegd en die een voor een weer weghalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
komt er in 10.3.3 nog een update ivm wake up, dat het wat vlotter gaat ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Hackus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:39:
komt er in 10.3.3 nog een update ivm wake up, dat het wat vlotter gaat ?
Zou zeggen, zoek de patch notes op van 10.3.3 beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Scrtz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:48:
[...]

Zou zeggen, zoek de patch notes op van 10.3.3 beta?
Als iedereen alles zelf vond, zou het heel stil zijn op GoT :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Hackus schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 12:03:
[...]

Als iedereen alles zelf vond, zou het heel stil zijn op GoT :>
Nee hoor, dan zouden er des te meer inhoudelijke discussies zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
WA 2.17.31 is er al weer, dat is weer een snelle update na de sprong van 17 naar 30 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hackus schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:57:
WA 2.17.31 is er al weer, dat is weer een snelle update na de sprong van 17 naar 30 :)
22 naar 30. ;)

Het verbaasde mij ook, merkte eergister dat ie naar RC ging met echt maar een enorm laag aantal iteraties. (40 ofzo. Vergelijking: .30 had er honderden)
Er zal wel een bug zitten in .30 die ze er uit wilden slopen, of wellicht wat kleine bugfixes voor iOS 11 nu de devs terug zijn van WWDC. :P

... Alhoewel, t kan ook nog dat deze versie de laatste iteratie is voor oude iOS versies en ze bijv. enkel de vertalingen hebben geïmporteerd. Eind deze maand worden oude iOS, Android en WP versies uit de ondersteuning getrapt; en Symbian en BlackBerry gaan er permanent uit om niet meer terug te komen. Het zal dan ook stoppen met werken op die toestellen.

Kon iig niets nieuws ontdekken. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nicj56 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:28:
Ik merk nog steeds iOS 10.3 dat mijn iPhone veel sneller leeg.
Binnenkort, eens een herinstallatie van mijn iPhone doen.
Dat idee heb ik ook inderdaad. Het gaat allemaal nog wel prima ,en kom de dag wel door, maar ik weet zeker dat ik voorheen niet zoveel % verloor.

Ik houd het wel uit tot september tho.

Vind de iOS verbeteringen op de iPad die eraan komen met iOS11 wel mooi eigenlijk, dat dock enz, lijkt me productiever werken en gaat er waarschijnlijk voor zorgen dat ik nog minder naar de laptop grijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Ik heb nu een 9.7 inch pro maar na diverse reviews gezien en gelezen te hebben kriebelt het toch wel om mischien de nieuwe 10.5 pro te halen..
Vanmiddag maar even een kijkje nemen in de Apple store

[ Voor 16% gewijzigd door Henk. op 15-06-2017 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riotvan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-01 15:06
Ik heb een vreemd probleem met mijn iphone 7 plus, de tweakers website wil niet laden. Op mijn ipad werkt het wel, ik krijg een grijs scherm waar de cookiewall zou moeten komen.
Iemand enig idee? Het gebeurde toen ik bezig was wat wachtwoorden te veranderen. Ik heb cache en website data al wegehaald, reboot gedaan, eigenlijk alles behalve een factory reset maar daar zit ik niet echt op te wachten. Maar mogelijk heb ik wat over het hoofd gezien, alle hulp is welkom :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/u98slGQG4W1q32pnQRnCXRbD/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
dit heb ik ook van op pc, even wachten dan gaat het weg. het ligt niet aan je iPhone is mijn gedachte.
begin deze week lade het forum ook heel lang (misschien na FF 54 dacht ik) maar nu geef jij aan dat het ook op je iPhone is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riotvan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-01 15:06
Heeft helaas niet geholpen, lijkt mij een bug met de cookiewall. Ik heb adblock uitstaan voor tweakers en voor de rest heb ik niets draaien wat invloed zou kunnen hebben op safari. Chrome gaat uiteraard wel goed maar safari heeft mijn voorkeur met ios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik heb sinds deze week dat de widgets en notificaties soms raar doen. Een reboot helpt meestal wel, maar het gebeurt nu vrijwel elke dag, begint een beetje vervelend te worden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LPuhMUpl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook wat raar gedoe met Widgets, en bijvoorbeeld de widget van AccuWeather kan nu helemaal niet meer laden. :+
Maar goed, binnenkort iOS 10.3.3; dan zal 't vast wel weer gefixed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik heb (al vanaf mijn allereerste iPhone, de 3gs) last van het volgende: ik kan vanuit mijn kpnmail-mailbox geen e-mail versturen.

Hier is vast en zeker een idioot simpele oplossing voor, maar het volgende is veel irritanter.

Ik heb als standaardinstelling de mailbox van Gmail ingesteld.

Wanneer ik vanuit een app, bijv. Volkskrant, een e-mail naar mezelf stuur als reminder, dan prompt hij me vanzelf met de Gmail-account als verzender.

Maar wat echt mindbogglingly irritant is, is dat eens in de zoveel tijd spontaan tóch de kpnmail-account als verzender wordt ingesteld.

Spontaan, ik wijzig helemaal niets aan mijn handelingen, ik houd steeds nadrukkelijk in de gaten dat de 'prompt' Gmail gebruikt als uitgaande mailbox.

Als gevolg hiervan een hele queue aan e-mails in mijn kpnmail-outbox die maar niet weggaan, en dus ook niet aankomen.

WTF?!? :?

(en by the way, dit was al in iOS9, en gaat gewoon verder... iPhone 6s 64GB / iOS 10 / etc., lijkt me niet relevant)

Tegelijkertijd, hebben de iPhones van mijn kinderen (allebei iPhone 5s 16GB) allebei spontane foutieve acculading-waardeweergave.

Voorbeeld: niet aangeven dat hij oplaadt, maar wel constant op 7% staan, zet ik 'm uit, dan staat hij op 100%, en laadt gewoon (laadsymbool aan). 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Ramzzz op 19-06-2017 16:21 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
[b]Ramzzz schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:17:
Tegelijkertijd, hebben de iPhones van mijn kinderen (allebei iPhone 5s 16GB) allebei spontane foutieve acculading-waardeweergave.

Voorbeeld: niet aangeven dat hij oplaadt, maar wel constant op 7% staan, zet ik 'm uit, dan staat hij op 100%, en laadt gewoon (laadsymbool aan). 8)7
toestel aansluiten aan laadsysteem en de home knop en powerknop gelijktijdig indrukken tot Apple teken verschijnt, dan loslaten en laden, en bij 100% nog uur laten laden. (batterij laad herstel modus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:37
Ramzzz schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:17:
Ik heb (al vanaf mijn allereerste iPhone, de 3gs) last van het volgende: ik kan vanuit mijn kpnmail-mailbox geen e-mail versturen.

Hier is vast en zeker een idioot simpele oplossing voor, maar het volgende is veel irritanter.

Ik heb als standaardinstelling de mailbox van Gmail ingesteld.

Wanneer ik vanuit een app, bijv. Volkskrant, een e-mail naar mezelf stuur als reminder, dan prompt hij me vanzelf met de Gmail-account als verzender.

Maar wat echt mindbogglingly irritant is, is dat eens in de zoveel tijd spontaan tóch de kpnmail-account als verzender wordt ingesteld.

Spontaan, ik wijzig helemaal niets aan mijn handelingen, ik houd steeds nadrukkelijk in de gaten dat de 'prompt' Gmail gebruikt als uitgaande mailbox.

Als gevolg hiervan een hele queue aan e-mails in mijn kpnmail-outbox die maar niet weggaan, en dus ook niet aankomen.

WTF?!? :?

(en by the way, dit was al in iOS9, en gaat gewoon verder... iPhone 6s 64GB / iOS 10 / etc., lijkt me niet relevant)

Wat betreft dat laatste, hoe oud zijn de iPhones? De batterijen kunnen minder worden, en daarnaast heeft de iPhone 5S een terugroep actie gehad m.b.t. foutieve accu's. (Niet wegens gevaar, maar precies wat jij omschrijft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Hackus schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:38:
[...]

toestel aansluiten aan laadsysteem en de home knop en powerknop gelijktijdig indrukken tot Apple teken verschijnt, dan loslaten en laden, en bij 100% nog uur laten laden. (batterij laad herstel modus)
Hé, die kende ik nog niet! d:)b

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Ramzzz schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:41:
[...]

Hé, die kende ik nog niet! d:)b
Word ook wel accu kalibreren genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
iAmRenzo schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:00:

Zoek een halte en klik 'm aan zodat je de halte info krijgt. Daar zie je ook welke lijn(en) er op die halte stoppen. Klik de lijn die je wil hebben aan en selecteer "toon op kaart". Als je dan nu op "zet in favorieten" klikt slaat hij de lijn op.

Omslachtig maar voor de meeste mensen is het ook niet echt zinvol om een lijn als favoriet te hebben. Juist een halte/station als favoriet heeft meer zin omdat je dan vanaf een specifiek punt reist (zoals je ook doet met contactpersonen, thuis, werk, etc.). Lijn als favoriet is dan weer handig wanneer je ergens langs de route mee zou moeten of wanneer je wil zien hoe de route loopt. Dat laatste kan handig zijn bij het plannen.

De favorieten die je hebt toegevoegd zul je niet in de widget zien. Die widget is er alleen voor bijzondere meldingen op/van die lijn (denk aan verstoringen).

Al met al een mooie eerste stap die verrassend volledig is qua informatie. Velen vinden het al beter dan de 9292 app. Hopelijk bouwen ze dit bij Apple verder uit, in de USA hebben ze al mooie dingen gedaan met de treinstations.

[ Voor 9% gewijzigd door ppl op 19-06-2017 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wou vandaag iemand een betaalde app cadeau doen, door alle schermen heen maar uiteindelijk kan het blijkbaar niet vanaf je iTunes balance en moet je persé een creditcard gekoppeld hebben.

Vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

ppl schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:44:
Zoek een halte en klik 'm aan zodat je de halte info krijgt. Daar zie je ook welke lijn(en) er op die halte stoppen. Klik de lijn die je wil hebben aan en selecteer "toon op kaart". Als je dan nu op "zet in favorieten" klikt slaat hij de lijn op.

Omslachtig maar voor de meeste mensen is het ook niet echt zinvol om een lijn als favoriet te hebben. Juist een halte/station als favoriet heeft meer zin omdat je dan vanaf een specifiek punt reist (zoals je ook doet met contactpersonen, thuis, werk, etc.). Lijn als favoriet is dan weer handig wanneer je ergens langs de route mee zou moeten of wanneer je wil zien hoe de route loopt. Dat laatste kan handig zijn bij het plannen.

De favorieten die je hebt toegevoegd zul je niet in de widget zien. Die widget is er alleen voor bijzondere meldingen op/van die lijn (denk aan verstoringen).

Al met al een mooie eerste stap die verrassend volledig is qua informatie. Velen vinden het al beter dan de 9292 app. Hopelijk bouwen ze dit bij Apple verder uit, in de USA hebben ze al mooie dingen gedaan met de treinstations.
Verassend omslachtig ja.
Ik had ook gehoopt 9292 te kunnen verwijderen maar ik mis overzicht (van bijvoorbeeld aankomsttijden) en alles werkt net niet intuitief genoeg.

Als forens is het heel praktisch om een vaste lijn te hebben. Juist dan is een station niet handig omdat er dan maar 5 (willekeurige?) lijnen worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:11
Even een vraag. We hebben hier een ipad met diefstalvergrendeling ingeschakeld. Ding is gereset naar fabrieksinstellingen en daardoor dus geblokkeerd. De eigenaar weet het wachtwoord niet meer en ook niet het antwoord op de beveiligingsvragen (Die heeft haar zoon voor haar aangemaakt) Doet Apple moeilijk (in de zin van: wat gaat dat kosten?) als we bellen voor het resetten van een Apple ID? Die ipad is ongeveer een dik jaartje oud.

Bij de Apple store konden ze me niet helpen. "Bel maar met Apple".

Probleem is namelijk dat het emailadres waarmee het ID is aangemaakt niet bestaat. We kunnen dus ook geen reset aanvragen, ook al wisten we het antwoord op die beveiligingsvragen..

[ Voor 19% gewijzigd door krakendmodem op 22-06-2017 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
krakendmodem schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:57:
Even een vraag. We hebben hier een ipad met diefstalvergrendeling ingeschakeld. Ding is gereset naar fabrieksinstellingen en daardoor dus geblokkeerd. De eigenaar weet het wachtwoord niet meer en ook niet het antwoord op de beveiligingsvragen (Die heeft haar zoon voor haar aangemaakt) Doet Apple moeilijk (in de zin van: wat gaat dat kosten?) als we bellen voor het resetten van een Apple ID? Die ipad is ongeveer een dik jaartje oud.

Bij de Apple store konden ze me niet helpen. "Bel maar met Apple".

Probleem is namelijk dat het emailadres waarmee het ID is aangemaakt niet bestaat. We kunnen dus ook geen reset aanvragen, ook al wisten we het antwoord op die beveiligingsvragen..
voorbeeld e-mailadres is standaard weergave. Vorige eigenaar kan via Apple de iCloud lock laten verwijderen.
als je geluk hebt, factuur en org. verpakking, kan de nieuwe eigenaar dat ook laten doen. sowieso moet de vorige eigenaar in iTunes of in zijn huidige account het apparaat verwijderen en zoek mijn iPad uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Hackus schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:06:
[...]

voorbeeld e-mailadres is standaard weergave. Vorige eigenaar kan via Apple de iCloud lock laten verwijderen.
als je geluk hebt, factuur en org. verpakking, kan de nieuwe eigenaar dat ook laten doen. sowieso moet de vorige eigenaar in iTunes of in zijn huidige account het apparaat verwijderen en zoek mijn iPad uitzetten
Er is geen vorige eigenaar, dit ding is nieuw verkregen door de eerste gebruiker, en er is alleen op de Ipad een Apple ID gemaakt met een niet bestaand emailadres.. Helaas is die ipad gereset waardoor meteen die lock erop zat. In iTunes kom ik dus ook niet verder, want er is geen account aangemeld in iTunes

Factuur en verpakking is allemaal wel aanwezig.

Het gaat mij dus om het resetten van dat wachtwoord en dat emailadres vervolgens aan te passen zodat deze fuck ups niet weer voorkomen.

Vraag is dus of Apple hier moeilijk over gaat doen.. Een Apple account op een niet bestaand emailadres, geen wachtwoord en antwoorden op beveiligingsvragen weten.. Tsja..

Dit wordt zo naar mij toe geschoven "los het even op"

[ Voor 10% gewijzigd door krakendmodem op 22-06-2017 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 20:55

breinonline

Are you afraid to be known?

Bel Apple en je weet het...? Als hier iemand nu zegt dat Apple moeilijk gaat doen, bel je ze dan niet meer? Zonder hen ga je hier niet uitkomen. En als het apparaat rechtmatig verkregen is en je dat kan bewijzen dan zou ik me geen zorgen maken.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Ik heb een vraag over de iCloud foto's bibliotheek. Mijn moeder wil graag van die functie af omdat ze niet meer makkelijk foto's kan overzetten naar haar pc.

Nou dacht ik dat het niet zo moeilijk zou zijn om al die foto's in 1 keer te downloaden op haar pc en dan die functie uit te schakelen. Maar dat blijkt helemaal niet mogelijk. Als je op pc naar de website iCloud toegaat dan moet je daar al die foto's selecteren als je ze wil downloaden.

Weet iemand een makkelijke oplossing waarmee ik in 1 keer de boel kan binnenhalen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:38
Jimijames75 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:12:
Ik heb een vraag over de iCloud foto's bibliotheek. Mijn moeder wil graag van die functie af omdat ze niet meer makkelijk foto's kan overzetten naar haar pc.

Nou dacht ik dat het niet zo moeilijk zou zijn om al die foto's in 1 keer te downloaden op haar pc en dan die functie uit te schakelen. Maar dat blijkt helemaal niet mogelijk. Als je op pc naar de website iCloud toegaat dan moet je daar al die foto's selecteren als je ze wil downloaden.

Weet iemand een makkelijke oplossing waarmee ik in 1 keer de boel kan binnenhalen?

Alvast bedankt
Volgens mij moet dat een kwestie zijn van de optie 'originelen op iPhone bewaren (oid)' aanvinken, wachten tot de boel gedownload is op de iPhone en vervolgens de iPhone aan de computer hangen. Voldoende ruimte op de iPhone hebben is dan uiteraard wel een voorwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:08

Trouble

Everything is awesome

Ik zit me al een tijdje wat af te vragen. In iOS 11 komt de functie dat als je aan het rijden bent, je geen meldingen binnenkrijgt. Hartstikke leuk (en stom dat het nodig blijkt te zijn) maar heb je niet hetzelfde effect wanneer je je telefoon op niet-storen zet? Dan krijg je immers ook geen meldingen binnen - tenzij iemand in je favorieten-lijstje je je belt.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
Trouble schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:56:
Ik zit me al een tijdje wat af te vragen. In iOS 11 komt de functie dat als je aan het rijden bent, je geen meldingen binnenkrijgt. Hartstikke leuk (en stom dat het nodig blijkt te zijn) maar heb je niet hetzelfde effect wanneer je je telefoon op niet-storen zet? Dan krijg je immers ook geen meldingen binnen - tenzij iemand in je favorieten-lijstje je je belt.
Nee. De 'Auto' niet-storen functie meld ook aan je contactpersonen dat je aan het rijden bent. Hierdoor weten ze dat je niet in staat bent te reageren en krijgt men niet het idee dat je niet reageert. Helemaal mensen die weten dat je een Apple Watch draagt zijn van mening dat je snel kunt reageren om dat je de berichten real-time ziet. En dat is irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:08

Trouble

Everything is awesome

xoniq schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:04:
[...]

Nee. De 'Auto' niet-storen functie meld ook aan je contactpersonen dat je aan het rijden bent. Hierdoor weten ze dat je niet in staat bent te reageren en krijgt men niet het idee dat je niet reageert. Helemaal mensen die weten dat je een Apple Watch draagt zijn van mening dat je snel kunt reageren om dat je de berichten real-time ziet. En dat is irritant.
Ah, op die manier. Blij dat ik vrienden heb die begrijpen dat ik niet altijd even snel zal reageren :P

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Trouble schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:32:
[...]

Ah, op die manier. Blij dat ik vrienden heb die begrijpen dat ik niet altijd even snel zal reageren :P
Vrienden zijn het probleem niet zo. Het zijn vooral vrouwen die donders goed weten dat je hun berichten direct ziet :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 23:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ook die snappen wel dat je niet altijd direct kunt antwoorden hoor (overdag op je werk, tijdens autorijden enz, dat geldt denk ik voor iedereen). Is het dringend, moeten ze maar even bellen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:14
Ik vind het sowieso ook een heel vreemde feature om te introduceren in IOS 11. Laten we er van uit gaan dat we IOS 11 in september krijgen. Da's nog een kleine 3 maanden. Eigenlijk zijn er 2 mogelijkheden voor bellers: Of je hebt een bluetooth carkit en belt lekker handsvrij (en legaal), of je hebt het niet en neemt niet op. Maar dan is er nog een voicemail om een boodschap in te spreken. Verder is een bericht (SMS/Whatsapp/Telegram/...) sowieso een vorm van asynchrone communicatie dan moeten mensen niet meteen antwoord verwachten.

Mijn mening is dat Apple (maar ook Microsoft en Google) 10 jaar te laat met die feature op de proppen zijn te komen. Nu zelfs een autoradio van 50 euro bij de supermarkt bluetooth heeft denk ik niet dat het nog bijzonder nuttig is. Wat mij betreft mogen ze zich focussen op andere zaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36
H1MSELF1SH schreef op zondag 25 juni 2017 @ 08:04:
[...]

Ik vind het sowieso ook een heel vreemde feature om te introduceren in IOS 11. Laten we er van uit gaan dat we IOS 11 in september krijgen. Da's nog een kleine 3 maanden. Eigenlijk zijn er 2 mogelijkheden voor bellers: Of je hebt een bluetooth carkit en belt lekker handsvrij (en legaal), of je hebt het niet en neemt niet op. Maar dan is er nog een voicemail om een boodschap in te spreken. Verder is een bericht (SMS/Whatsapp/Telegram/...) sowieso een vorm van asynchrone communicatie dan moeten mensen niet meteen antwoord verwachten.

Mijn mening is dat Apple (maar ook Microsoft en Google) 10 jaar te laat met die feature op de proppen zijn te komen. Nu zelfs een autoradio van 50 euro bij de supermarkt bluetooth heeft denk ik niet dat het nog bijzonder nuttig is. Wat mij betreft mogen ze zich focussen op andere zaken.
Eens dat ze er 10 jaar eerder mee hadden moeten komen, maar volgens mij blijft dit nodig. Mensen kunnen het niet laten om van hun telefoon af te blijven tijdens het rijden. Het bekijken van notificaties kan bijvoorbeeld niet met een Bluetooth autoradio. Mensen willen weten waarom hun telefoon een notificatie geeft. En er op reageren, ook al is dat niet noodzakelijk. Zelfs in de meest luxe auto's met alle voorzieningen voor handsfree zie ik mensen met telefoons in hun handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
krakendmodem schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:57:
[...]

Er is geen vorige eigenaar, dit ding is nieuw verkregen door de eerste gebruiker, en er is alleen op de Ipad een Apple ID gemaakt met een niet bestaand emailadres.. Helaas is die ipad gereset waardoor meteen die lock erop zat. In iTunes kom ik dus ook niet verder, want er is geen account aangemeld in iTunes

Factuur en verpakking is allemaal wel aanwezig.

Het gaat mij dus om het resetten van dat wachtwoord en dat emailadres vervolgens aan te passen zodat deze fuck ups niet weer voorkomen.

Vraag is dus of Apple hier moeilijk over gaat doen.. Een Apple account op een niet bestaand emailadres, geen wachtwoord en antwoorden op beveiligingsvragen weten.. Tsja..

Dit wordt zo naar mij toe geschoven "los het even op"
Even met Apple bellen inderdaad, zij zijn de aangewezen 'persoon'. Ze zullen je eerst proberen te helpen toegang te krijgen tot dat Apple ID (tot zover dat kan / mogelijk is). Zo niet, kun je ze vragen om het Activeringsslot te verwijderen. Hiervoor moet je de originele aankoopbon uploaden.

Dus: ff bellen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
breinonline schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:18:
Bel Apple en je weet het...? Als hier iemand nu zegt dat Apple moeilijk gaat doen, bel je ze dan niet meer? Zonder hen ga je hier niet uitkomen. En als het apparaat rechtmatig verkregen is en je dat kan bewijzen dan zou ik me geen zorgen maken.
Mijn ervaringen met Apple de laatste keer was een beetje slecht.. Vandaar dat ik er niet veel vertrouwen in had. Inmiddels heb ik Apple al gesproken.
Jeroenimoes schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:58:
[...]

Even met Apple bellen inderdaad, zij zijn de aangewezen 'persoon'. Ze zullen je eerst proberen te helpen toegang te krijgen tot dat Apple ID (tot zover dat kan / mogelijk is). Zo niet, kun je ze vragen om het Activeringsslot te verwijderen. Hiervoor moet je de originele aankoopbon uploaden.

Dus: ff bellen.
We hebben inmiddels gebeld en verteld wat het probleem was. Na twee keer bellen kreeg ik het gewenste antwoord, de eerste medewerker kon me niet helpen..

De factuur is natuurlijk weer zoek, dus zodra die weer terecht is bellen we Apple weer en stuur ik hun de factuur toe. Er werd mij verteld dat dit een paar dagen in beslag neemt, dus er is hoop.

Wat betreft dat Apple ID:

- E Mailadres wat niet bestaat + antwoord op beveiligingsvragen kwijt + geblokkeerd account = kansloos. Zodra die lock eraf is maken we weer een nieuw Apple ID aan. En dan meteen idiot-proof zodat dit niet weer kan gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnricoA
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-03-2023
NRG-81 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 08:40:
[...]

... Mensen kunnen het niet laten om van hun telefoon af te blijven tijdens het rijden. ...
Gelukkig, dan hoeft Apple ook geen extra voorzieningen in iOS 11 in te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
Ik vind het een goede ontwikkeling. Als je telefoon automatisch al op de auto-stand gaat als je een bepaalde snelheid hebt, en je moet een redelijk kleine moeite doe om dat uit te zetten, is dat als passagier goed te overkomen, maar toch weer even dat extra stukje bewustzijn als je wel aan het rijden bent.

Het zal niet iedereen ervan weerhouden, maar als het 1 leven kan redden omdat iemands geweten ingrijpt is het het meer dan waard.

[ Voor 17% gewijzigd door Geronimous op 25-06-2017 15:50 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36
EnricoA schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:06:
[...]

Gelukkig, dan hoeft Apple ook geen extra voorzieningen in iOS 11 in te bouwen.
Haha. Zo kun je het ook zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Zoals je het schreef is dat zelfs de enige manier om het te zien.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 21:40
Binnenkort komt er weer een testbericht van NL-alert. Ik kan alleen de schakelaar in instellingen niet vinden. Iemand enig idee waarom ik die niet kan vinden in Settings > Messages?

M'n iPhone 5s is ingesteld met de systeemtaal op Engels en zit op het KPN-netwerk en heeft KPN carrier-update 28.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:14
Apaat schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:04:
Binnenkort komt er weer een testbericht van NL-alert. Ik kan alleen de schakelaar in instellingen niet vinden. Iemand enig idee waarom ik die niet kan vinden in Settings > Messages?

M'n iPhone 5s is ingesteld met de systeemtaal op Engels en zit op het KPN-netwerk en heeft KPN carrier-update 28.3.
Onder Settings > Notificaties...helemaal onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 21:40
dafmay schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:00:
[...]

Onder Settings > Notificaties...helemaal onderin.
Thanks! Blijkbaar noemt Apple op een NL iPhone notificaties 'berichtgeving'. Zou handig zijn als ze op de NL-alert site ook even de instellingen in het Engels noemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
Gezocht op bluetooth in dit topic, maar het probleem wat ik heb kom ik hier niet tegen.
Sinds de upgrade naar iOS 10.3.2 (op een iPhone 7 plus) stopt de bluetooth manager er mee, zodra ik deze aan klik. Ik ga dus naar Settings > Bluetooth en dan crashed de settings app, zwart scherm en that's it. Ik kan de gekoppelde devices niet meer zien/beheren evenals bluetooth aan en uit zetten via dit menu (wel nog via omhoog swipen en dan op het icoontje)

Iemand enig idee of dit eerder gehad?
Zit te kijken of ik vervroegd naar iOS 11 kan, maar als het anders op te lossen is, heb ik dat liever.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:13
Ik zit al op iOS 11 Public beta, en ga niet terug naar 10.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Jimijames75 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:12:

Alvast bedankt
Je kunt voor Windows iCloud downloaden waarmee hij automatisch de afbeelding in een map zet. Ik herinner me nog de grappige opmerking van (was het nog Steve Jobs?) dat Windows standaard geen foto management software had en ze de afbeelding daarom maar in een map gooiden.

De functie uitschakelen en originele naar de iPhone downloaden kan ook.
Bij DND krijg je wel meldingen binnen maar geen tril/geluidsignaal. Er verschijnt wel een notificatie op het scherm.
Bij DNDwD krijg je helemaal niks te zien, en dus geen afleiding.
Jeroenimoes schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:40:
Ik vind het een goede ontwikkeling. Als je telefoon automatisch al op de auto-stand gaat als je een bepaalde snelheid hebt, en je moet een redelijk kleine moeite doe om dat uit te zetten, is dat als passagier goed te overkomen, maar toch weer even dat extra stukje bewustzijn als je wel aan het rijden bent.

Het zal niet iedereen ervan weerhouden, maar als het 1 leven kan redden omdat iemands geweten ingrijpt is het het meer dan waard.
Ik vind het ook wel goede ontwikkeling, zeker omdat je ook echt geen melding ziet. Er is geen verleiding. Plus, als je iMessage gebruikt, krijg je ontvanger automatisch een bericht. Hopelijk kan dit met hulp van andere chat-apps ook ingebouwd worden.
Het biedt namelijk veel voordelen: de versturende kant kan namelijk de keuze maken tussen "urgent" of even wachten tot de ontvangen klaar is met rijden. Dit geeft minder stress bij de ontvanger kan ik me voorstellen.

Een nadeel: wat gebeurt er met Flitsmeister notificaties... is er een whitelist?

[ Voor 24% gewijzigd door iAR op 27-06-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Nicj56 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:27:
Ik zit al op iOS 11 Public beta, en ga niet terug naar 10.
Dat mag, ik heb vanochtend ook geupgrade naar 11 en heeft het probleem niet verholpen. Hang nu aan de lijn met support

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:13
loewie1984 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:51:
[...]

Dat mag, ik heb vanochtend ook geupgrade naar 11 en heeft het probleem niet verholpen. Hang nu aan de lijn met support
Ah, jammer. Wellicht toch iets anders.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ja en als klap op de vuurpijl, hangt mijn iPhone 7+ nu in recovery mode. Meest recente iTunes, op twee verschillende computers al een restore geprobeerd. Ik zie de IPSW file extract worden, ik zie de progress bar op de telefoon gedurende de restore modus en update modus en hierna gaat het apparaat rebooten om doodleuk weer terug te komen in de recovery mode (zwart scherm itunes logo + lightning cable met pijltje richting itunes logo)

Al van alles geprobeerd, Apple medewerker zegt dat het toestel anders ter reparatie moet gaan, ware het niet dat ik morgen naar een 5 daags festival toe ga en die telefoon mee wil hebben. Heeft iemand nog tips?

Zou heel erg bruikbaar zijn op dit moment. Alvast bedankt.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:39:
Ja en als klap op de vuurpijl, hangt mijn iPhone 7+ nu in recovery mode. Meest recente iTunes, op twee verschillende computers al een restore geprobeerd. Ik zie de IPSW file extract worden, ik zie de progress bar op de telefoon gedurende de restore modus en update modus en hierna gaat het apparaat rebooten om doodleuk weer terug te komen in de recovery mode (zwart scherm itunes logo + lightning cable met pijltje richting itunes logo)

Al van alles geprobeerd, Apple medewerker zegt dat het toestel anders ter reparatie moet gaan, ware het niet dat ik morgen naar een 5 daags festival toe ga en die telefoon mee wil hebben. Heeft iemand nog tips?

Herstellen via DFU modus?
DFU-mode en herstelmodus inschakelen op iPhone en iPad
https://www.iculture.nl/t...-inschakelen-iphone-ipad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 19:24
iAmRenzo schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:48:
[...]

Je kunt voor Windows iCloud downloaden waarmee hij automatisch de afbeelding in een map zet. Ik herinner me nog de grappige opmerking van (was het nog Steve Jobs?) dat Windows standaard geen foto management software had en ze de afbeelding daarom maar in een map gooiden.

De functie uitschakelen en originele naar de iPhone downloaden kan ook.

[...]

Bij DND krijg je wel meldingen binnen maar geen tril/geluidsignaal. Er verschijnt wel een notificatie op het scherm.
Bij DNDwD krijg je helemaal niks te zien, en dus geen afleiding.

[...]
Ik vind het ook wel goede ontwikkeling, zeker omdat je ook echt geen melding ziet. Er is geen verleiding. Plus, als je iMessage gebruikt, krijg je ontvanger automatisch een bericht. Hopelijk kan dit met hulp van andere chat-apps ook ingebouwd worden.
Het biedt namelijk veel voordelen: de versturende kant kan namelijk de keuze maken tussen "urgent" of even wachten tot de ontvangen klaar is met rijden. Dit geeft minder stress bij de ontvanger kan ik me voorstellen.

Een nadeel: wat gebeurt er met Flitsmeister notificaties... is er een whitelist?
Euh, mijn iPhone gaat om 22:00 op DnD op al sinds het er in zit en je kan kiezen om wel meldingen of geen meldingen te tonen. Kortom kies voor geen meldingen en Voila je ziet of hoort niets meer tot je het toestel oppakt of ontgrendelt en mijn watch doet gewoon mee dus die is na 22:00 ook gewoon stil zelfs meldingen of ik nog even wil ademen blijven onderdrukt.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Geduld hebben, je ziet vanzelf in iTunes wanneer je toestel klaar is. Ik maak vaker mee dat er gedacht wordt(ongeduld) dat het al klaar is en trekt men de stekker er uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

SpoekGTi schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:24:
Euh, mijn iPhone gaat om 22:00 op DnD op al sinds het er in zit en je kan kiezen om wel meldingen of geen meldingen te tonen. Kortom kies voor geen meldingen en Voila je ziet of hoort niets meer tot je het toestel oppakt of ontgrendelt en mijn watch doet gewoon mee dus die is na 22:00 ook gewoon stil zelfs meldingen of ik nog even wil ademen blijven onderdrukt.
Dat ontken ik toch ook niet?
Alleen als je je telefoon oppakt of het scherm wordt wakker staan daar wél al je meldingen. Je hebt ze niet gehoord of gevoeld maar ze staan er wel!
Als je je telefoon gebruikt zie je meldingen wel binnenkomen.
DNDwD laat de meldingen geheel niet zien! Je ziet dus ook geen meldingen als het scherm wakker wordt.
Zelfs als je je telefoon gebruikt (navigatie) dan zie je geen meldingen.
Er is dus echt wel een verschil tussen die twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_v_94
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 15:09

Het lijkt ervoor mij op dat je van iOS beta komt? Kies je hierbij handmatig een IPSW file? In het geval je van iOS 11 beta naar iOS 10 terug wilt, zul je handmatig een IPSW file moeten selecteren. Apple heeft hiervoor een webpagina.

https://9to5mac.com/2017/...e-ios-11-to-ios-10-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:03
Is er een manier om in de iOS mail app flagged mail altijd te syncen, los van de limiet die je instelt voor het synchroniseren van mail? Wat mij betreft hoeven mails die ouder dan een maand zijn niet gesynchroniseerd te worden, maar flagged mail wil ik altijd beschikbaar hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Mint op 29-06-2017 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

NL-Alert 🆘 TMOBILE

Voor de tweede keer op rij ontving ik geen NL Alert waarschuwing op mijn telefoon, ondanks dat ik deze wel goed heb ingesteld. Ik wil niet dood door mn telefoon. 😒
Op twee andere telefoons kreeg ik de melding wel.

iPhone 7, iOS10, T-Mobile: geen melding
iPhone 6, iOS11, Ben: melding om 12:15
iPhone 6, iOS11, Tele2: melding om 12:00
Wie heeft er nog meer een i7 met T-Mobile?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ik heb een iPhone 7 plus met T-Mobile. Die deed het wel. Qua hardware zal deze niet zoveel verschillen. De melding kwam gelijk na 12 uur.

Op mijn iPhone SE met Vodafone deed hij het ook.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Buitenom dat het denk ik niks met welke iOS te maken heeft. hier van 9.3.5 t/m 11Beta. 4s/5s/6s en SE
waarvan 2 met sim van t-mobile.

Wordt iOS10.3.3 de laatste update in 10 ?
Had al eerder openbare update verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 20:06
Op mijn 7 met T-Mobile werkte het ook gewoon... Maar volgens mij wordt het buiten je carrier verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:36
Gisteren ook geen NL Alert ontvangen op mijn Iphone 7 (KPN).
Bij eerdere testen ook al niet, alles staat goed ingesteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:32
TR1969 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:46:
Gisteren ook geen NL Alert ontvangen op mijn Iphone 7 (KPN).
Bij eerdere testen ook al niet, alles staat goed ingesteld :(
Ik wel op mijn 6S Plus met KPN.
Schrok me kapot tijdens het autorijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 20:55

breinonline

Are you afraid to be known?

Alexknl schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:47:
[...]

Ik wel op mijn 6S Plus met KPN.
Schrok me kapot tijdens het autorijden :+
Daar hebben ze in iOS 11 een oplossing voor :>

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier met KPN op iPhone 7 ook prima ontvangen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Ik gok dat 6 de laatste is, anders zit er niet veel tijd meer in de aanloop naar ios11.
Maar zeker weten doen we het bij Apple nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Meer gebruikers waarbij whatsapp continu hangt na de laatste update van whatsapp?
Hier SE op 10.3.2.
Wordt er gek van. Dfu en opnieuw beginnen met complete reinstall bracht ook geen soelaas.
Ligt dus echt aan de update lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Banshee schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:00:
Meer gebruikers waarbij whatsapp continu hangt na de laatste update van whatsapp?
Hier SE op 10.3.2.
Wordt er gek van. Dfu en opnieuw beginnen met complete reinstall bracht ook geen soelaas.
Nee, geen last van op SE hier, ook op 10.3.2
WA 2.17.40 bedoel je toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Ja die.
Zodra iemand meerdere video's stuurt, en ik tik ze aan, reageert whatsapp niet meer.
Als ik dan force close doe, en ik druk WA later opnieuw in, wordt ie even 2 sec zwart, om daarna pas te starten.
Heel vreemd, nog nooit eerder gezien.
Hackus schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:49:
[...]

Nee, geen last van op SE hier, ook op 10.3.2
WA 2.17.40 bedoel je toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Nog niet getest, zal nog wel niet zo soepel lopen. op WiFi of 4g ?

edit: ik krijg via vpn geen bestanden binnen @Banshee

[ Voor 34% gewijzigd door Hackus op 18-07-2017 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Hackus schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 20:18:
Nog niet getest, zal nog wel niet zo soepel lopen. op WiFi of 4g ?

edit: ik krijg via vpn geen bestanden binnen @Banshee
Oh, dat heb ik niet getest, maar de laatste WA build is niet helemaal fris lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer mensen last dat geen enkele update voor apps gedownload kan worden?
Banshee schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:00:
Hier SE op 10.3.2.
Wat staat er in de analyse gegevens onder Instellingen - Privacy - Analyse - Analysegegevens voor WhatsApp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
WhatsappHack schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 00:14:
Meer mensen last dat geen enkele update voor apps gedownload kan worden?

[...]

Wat staat er in de analyse gegevens onder Instellingen - Privacy - Analyse - Analysegegevens voor WhatsApp?
Exc crash
Exc_corpse_norify
Namespace springboard

En nog wat van dit soort meldingen.
Ik ga de log wel naar whatsapp sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Banshee schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 07:39:
[...]

Exc crash
Exc_corpse_norify
Namespace springboard

En nog wat van dit soort meldingen.
Ik ga de log wel naar whatsapp sturen.
Ja dat is niet de bedoeling. Komt dat vaak voor of zie je de andere crashes niet?

Je hebt trouwens toch niet een iTunes backup teruggezet he?

Submit naar support helpt t snelst ja. Wel vaag probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Andere crashes ervaar ik niet.
Puur alleen het vastlopen op media.
Zal de log vanavond even sturen.
Ben opnieuw begonnen met inrichten, backup heb ik voor de test even achterwege gelaten.
Maar daar zit het probleem dus niet in, dus die backup zet ik weer terug.
Scheelt me een hoop werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:52
iOS 10.3.3 is eindelijk beschikbaar :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:12
Erulezz schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 18:58:
iOS 10.3.3 is eindelijk beschikbaar :)
Yess,
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/brkqolrhq8jj6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:58

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Zo dramatisch altijd of het ligt aan mij?
Dan zie je een software update. Klik je op de link om te kijken wat er veranderd is. "De nieuwste versie is 10.3.2" waarom duurt het altijd een tijd voor de juiste er staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:14
IOS 10.3.3 is beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:17
Goed artikel van John Gruber. :)
The single biggest misconception about iOS is that it’s good digital hygiene to force quit apps that you aren’t using. The idea is that apps in the background are locking up unnecessary RAM and consuming unnecessary CPU cycles, thus hurting performance and wasting battery life.

That’s not how iOS works.
https://daringfireball.ne...hould_not_force_quit_apps

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ApC_IcE schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 23:26:
Dan zie je een software update. Klik je op de link om te kijken wat er veranderd is. "De nieuwste versie is 10.3.2" waarom duurt het altijd een tijd voor de juiste er staat?
Waarschijnlijk omdat ze het in fases los laten, omdat iedereen anders tegelijk gaat updaten en het mega traag word.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
ApC_IcE schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 23:26:
OTA kan je het beste via WiFi doen. via 4g zie je vaak later pas de update.

edit volgens mij krijg je ook geen melding als je iCloud Drive uit hebt staan.

[ Voor 10% gewijzigd door Hackus op 20-07-2017 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:43:
[...]

Waarschijnlijk omdat ze het in fases los laten, omdat iedereen anders tegelijk gaat updaten en het mega traag word.
Hackus schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:33:
[...]

Hij doelt volgens mij op de changelog :P

[ Voor 26% gewijzigd door WhatsappHack op 20-07-2017 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
8)7

Hackus nog niet wakker

[ Voor 81% gewijzigd door Hackus op 20-07-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:52
Veel mensen begrijpen dit niet nee.. ook als je het een paar keer uitlegt blijven ze het doen. Ken er een die altijd na gebruik de app direct afsluit 8)7

De enige keer dat ik altijd alles afsluit is 's avonds voor het pitten, dan gaat ook de energiebesparingsmodus aan.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:58

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Hackus schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:33:
[...]

Je begrijpt me idd verkeerd.
De changelog zegt nog 10.3.2 en dat lijkt de laatste tijd vaker. Pas als mijn toestel al een week of 2 aangeeft dat de nieuwe versie er is zie ik een changelog. En dan nog zelfs vaak van een tweaker en niet de link op het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Sinds update, heb ik last van dat mijn oplaadsyteem niet herkend word.
Het is org Apple. Hebben meer mensen er last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:50

Nyana

Who?!

Hackus schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:56:
Sinds update, heb ik last van dat mijn oplaadsyteem niet herkend word.
Het is org Apple. Hebben meer mensen er last van ?
Ik heb hier met de iOS 11 beta wel last van. Opladen gebeurt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Nyana schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 12:14:
[...]

Ik heb hier met de iOS 11 beta wel last van. Opladen gebeurt wel gewoon.
Nee, niks van dat. ff bij tankstation goedkope kabel gehaald die doet het wel. heb veel bewogen aan de kabel maar stoort niet van breuk of zo. in de auto en op hotelkamer het zelfde ( in de auto Belkin adapter en in hotel
A1400 op geaard punt)

[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 21-07-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:50

Nyana

Who?!

Hackus schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:58:
[...]

Nee, niks van dat. ff bij tankstation goedkope kabel gehaald die doet het wel. heb veel bewogen aan de kabel maar stoort niet van breuk of zo. in de auto en op hotelkamer het zelfde ( in de auto Belkin adapter en in hotel
A1400 op geaard punt)
Ok. Nou aarde heeft er in ieder geval niks mee te maken. Want er zitten ook geen geaarde stekkers aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Kent iemand een gratis alternatief voor phoneclean? iPhone's lopen vaak vol en phoneclean werkt heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Sinds laatste paar dagen heb ik idee, dat het niveau wat dichter bij NAP komt. jeetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:40
MrJames schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 17:23:
Kent iemand een gratis alternatief voor phoneclean? iPhone's lopen vaak vol en phoneclean werkt heel erg goed.
Waar haal jij de wijsheid vandaan dat iPhones vaak vollopen? Ik zie daarom ook geen enkele toegevoegde waarde in een applicatie als phoneclean. Het zal best RAM vrij kunnen maken, maar ik zie niet in waarom dit nodig zou moeten zijn?? Ik heb nog nooit problemen gehad met volgelopen RAM.
(Op Android is dat natuurlijk een ander verhaal, maar daar gaat het hier niet over ;) )

Verder heeft een app als deze veel te weinig rechten om bepaalde dingen uit te voeren die ze wel beloven..

[ Voor 20% gewijzigd door SgtElPotato op 21-07-2017 17:54 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Klagen over het niveau doe je bij de moderator. Wees nu maar ontopic.
SgtElPotato schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 17:51:
[...]

Waar haal jij de wijsheid vandaan dat iPhones vaak vollopen? Ik zie daarom ook geen enkele toegevoegde waarde in een applicatie als phoneclean. Het zal best RAM vrij kunnen maken, maar ik zie niet in waarom dit nodig zou moeten zijn?? Ik heb nog nooit problemen gehad met volgelopen RAM.
(Op Android is dat natuurlijk een ander verhaal, maar daar gaat het hier niet over ;) )

Verder heeft een app als deze veel te weinig rechten om bepaalde dingen uit te voeren die ze wel beloven..
In het verleden heb ik gebruik gemaakt van deze tool. Op mijn iPhone 5 werd er vaak boven de 1 GB aan schijfruimte vrij gemaakt. Een nee, dit waren geen tijdelijke bestanden van Chrome of Safari maar daadwerkelijk bestanden die niet via de apps verwijderd konden.
Pagina: 1 ... 30 31 Laatste