ik quote mezelf even, want ik wil dit toch even aankaarten en weten wat dit nu precies is?mell33 schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:53:
Hebben jullie ook opeens ( ik sinds een paar dagen) dat zoeken met spotlight, geen Apps meer als zoekresultaat laat zien? (spotlight van boven naar beneden halen en dan een app zoeken door de naam te typen)
Ik moet er wel om lachen want 100 apps doozoeken is niet wat ik makkelijk vind haha
Ik heb niks veranderd in de instellingen ook haalt het niks uit dat ik sirri suggesties uit of aan zet, en met me stem is het allemaal nog wel op te roepen.
Ooit op me (3 jaar geleden) 5s had ik dat ook met spotlight (toen bleek dat er iets met de server van apple was, is dat nu ook aan de hand? De services van apple draaien voorals nog goed https://www.apple.com/nl/support/systemstatus/
Of hebben er meer last van?
Ik vind dit echt spookie, wat is er nu aan de hand dat het opeens weer werkt bij mij, Na het bovenstaande uitgevoerd te hebben en sinds 14 november met dit spotlight probleem loop, is het nu na 3 weken opeens vanzelf weer gaan werken, ik kan de apps weer vinden door te typen, wat is dit nu voor probleem en weet iemand waarom of waardoor het nu zomaar gefixt is

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd