Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Verwijderd
Aan iTunes hangen en de stappen in de link volgenDonstil schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:12:
Mijn vriendin komt net met deze error naar me toe. Gekomen na een iOS 10.0.2 update naar 10.1.
Meer mensen hier last van?
[video]
https://support.apple.com/nl-nl/HT201263
Ik snap je uitleg maar het is pas sinds iOS 10 dat het mis gaat.WhatsappHack schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 04:12:
[...]
Als je zegt "Bel naar huis", dan probeert siri in jou eigen persoonlijke contact een label voor je thuis nummer te vinden. Die bestaat niet, dus vraagt hij of je jezelf misschien mobiel wilt bellen.
Gezien sommige mensen "bel naar huis" zeggen en anderen "bel thuis", gaat Siri bij beide input-strings je eigen contactenkaartje doorzoeken - en niet door je contactenlijst zoeken naar een contact "Thuis". Zo werkt dat nu eenmaal.
Gewoon je thuis telefoonnummer dus in je éigen contact zetten met label "thuis", en Siri zal meteen snappen wat je bedoelt als je vraagt om naar huis te bellen.
Je kan het "Thuis" contact eventueel gewoon in je adresboek laten staan.
Heb mijn contactpersoon "Thuis" aangepast naar "Naar Huis" en dat vreet Siri wel in iOS 10. Dus nogmaals het komt niet overeen met de zogenaamde verklaringen.
[ Voor 8% gewijzigd door JB op 05-11-2016 18:22 ]
Mijn boefje is liev!
Staat bij Contacten 'Mijn kaart' je thuis telefeoon wel juist (dus thuis) gelabeled? Overigens zogenaamde verklaringen zijn soms ook geplette bugs waardoor een 'functie' die iemand gebruikte niet meer werkt. Omdat het niet zo geprogrammeerd was.. Echter bug.. 😀JB schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 18:21:
[...]
Ik snap je uitleg maar het is pas sinds iOS 10 dat het mis gaat.
Heb mijn contactpersoon "Thuis" aangepast naar "Naar Huis" en dat vreet Siri wel in iOS 10. Dus nogmaals het komt niet overeen met de zogenaamde verklaringen.
NRG
Ik bedoelde dus dat hij in een loop hangt, niet een daadwerkelijke foutmelding.WhatsappHack schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 16:44:
[...]
Ik zie geen error, wel zie ik een niet functionerende iPhone.
Al aan iTunes gehangen? In t ergste geval moet je hem in recovery/DFU zetten en herstellen.
DFU restore loste het wel op verder maar ben benieuwd of dit een bekend dingetje is.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee daar heb ik het nummer niet in staan omdat ik een contactpersoon "Thuis" heb.GerardVanAfoort schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 18:40:
[...]
Staat bij Contacten 'Mijn kaart' je thuis telefeoon wel juist (dus thuis) gelabeled? Overigens zogenaamde verklaringen zijn soms ook geplette bugs waardoor een 'functie' die iemand gebruikte niet meer werkt. Omdat het niet zo geprogrammeerd was.. Echter bug.. 😀
Mijn boefje is liev!
Zet 'm daar maar eens in dan met het label thuis..JB schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 19:48:
[...]
Nee daar heb ik het nummer niet in staan omdat ik een contactpersoon "Thuis" heb.
NRG
Ah, volledig gemist, maar bekend probleem dus. Thnx.Trouble schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:52:
[...]
Volgens mij heb ik eerder hier (of ergens anders) gelezen dat het opnieuw opstarten van je telefoon dat zou moeten verhelpen.
Edit: found itCitroentaart in "[iOS 10] Ervaringen & Discussie"
Telefoon zo nu en dan maar opnieuw starten dus.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik heb er eerlijk gezegd niemand over gezien of gehoord - behalve dan sporadisch topics, maar dat gaat over zo'n beetje alle iOS versies... Derhalve is de conclusie denk ik "gewoon tough luck".Donstil schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 19:08:
[...]
Ik bedoelde dus dat hij in een loop hangt, niet een daadwerkelijke foutmelding.
DFU restore loste het wel op verder maar ben benieuwd of dit een bekend dingetje is.
Maar mooi dat het opgelost is
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ja echt om email adres wachtwoord.vanaalten schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 14:07:
[...]
Gaat het echt om inloggen (mailadres/wachtwoord) of je pincode?
Hoe dan ook, begin eens bij Settings -> touch-ID & Passcode -> Use Touch ID for: iTunes & App Store
Die instellingen staan goed, gisteren ochtend bleef hij om een wachtwoord vragen, overdag ging het gewoon goed en gisteravond moet ik opeens weer wachtwoord invullen.
was het VOOR iOS 10 ook al zo? Dan wellicht een nieuw apart topic ervoor maken.
Geen idee, ik heb dat ding sinds gisterenvanaalten schreef op zondag 06 november 2016 @ 08:57:
Dan klinkt het meer als een account probleem dan een iOS probleem... maar heb helaas geen tips.
was het VOOR iOS 10 ook al zo? Dan wellicht een nieuw apart topic ervoor maken.
Edit:
Nu doet hij het weer wel met apps installeren, maar met een review van een app vroeg hij weer om een wachtwoord.
Het is wel erg hinderlijk omdat ik een lang moeilijk wachtwoord gebruik.
[ Voor 22% gewijzigd door BlakHawk op 06-11-2016 20:02 ]
Wat moet er zijn dan ? zie niks bijzondersDonstil schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:12:
Mijn vriendin komt net met deze error naar me toe. Gekomen na een iOS 10.0.2 update naar 10.1.
Meer mensen hier last van?
[video]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Mejor así
In de Muziek app downloaden, ipv iTunesBarbas schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:27:
Ik heb een aantal maanden geleden een album gekocht in iTunes. Als ik naar het betreffende album in iTunes ga dan staat er "Gekocht". Maar nergens kan ik een download knop vinden. Ook niet onder Aankopen. Iemand een idee hoe ik het album toch kan downloaden? Andere aangeschafte muziek man ik wel terugvinden en downloaden. Snap er niks van.
NRG
Iedere keer als ik ind e auto stap, wordt automatisch muziek afgespeeld (Muziek app denk ik?). Ondanks dat er geen enkele app draait, staat er wel een afspeel blokje in het vergrendelscherm.
Ik kan het niet terugvinden in de instellingen...
Had ik niet vermeld maar daar had ik ook al gekeken en daar stond het album ook niet tussen.GerardVanAfoort schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 03:02:
[...]
In de Muziek app downloaden, ipv iTunes
Ondertussen wel opgelost door mijn telefoon aan de pc te hangen en via iTunes het album gesynchroniseerd. Zou toch zweren dat ik het voorheen ook via de telefoon kon doen, zonder tussenkomst van een pc.

Mejor así
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 19:06:
10.2 PB 2 is uit.
These are the changes discovered in iOS 10.2 beta so far:
- Three new wallpapers in iOS 10.2 beta (only for iPhone 7 and iPhone 7 Plus)
Mijn boefje is liev!
Ik zag een aankondiging op TouchArcade eerder vandaag. Ik ken het origineel niet, maar ik houd me wel aanbevolen voor een mooi strategiespel voor op de iPad.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Ik betaal liever voor een spel wat je vervolgens normaal kan spelen in plaats van die free-to-play-crap waarbij je binnen de kortste keren weer bij mag lappen of op een timer mag gaan zitten wachten.
Vergeet de kots smileys niet!
[ Voor 33% gewijzigd door JB op 11-11-2016 08:34 ]
Mijn boefje is liev!
[ Voor 87% gewijzigd door EvanD op 11-11-2016 10:28 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik heb F1 2016 al op de PS4 en ik heb er een mooi stuurtje bij. De iOS versie voegt dan nog nauwelijks wat toe. Dus dan ga je toch even nadenken over die €9,99. Ik kan het missen, maar om nou weer met geld te smijten is ook weer zo wat. Ik kan het voor mijzelf verantwoorden omdat F1 2016 zowel op mijn iPad Pro (met MFi controler), als mijn iPhone en Apple TV werkt. Tevens heb ik lang niet altijd zin om mijn stuur met stand te installeren (hoewel kleine moeite toch wat gedoe) en dan is het tijdens een Grand Prix of in bed, de tuin,het vliegtuig of in de auto wel leuk om even snel het spel op mijn iPhone aan te slingeren.
Rome Total War is voor mij toch iets lastiger te verantwoorden. Waarschijnlijk geheel logisch is de ondersteuning voor alleen de iPad. Maar die heb ik lang niet altijd bij me
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2016 21:53 ]
Maakt het nog uit of dit een iCloud contact is of andere account, als je die überhaupt gekoppeld hebt natuurlijk. Zo ja dan zou ik andere accounts onder Instellingen>contacten eens ontkoppelen en opnieuw aanmelden.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:53:
Sinds 2 dagen heb ik het volgende probleem: bij het openen van mijn contacten wordt de lijst normaal weergegeven. Echter zodra ik een contact selecteer om alle details te zien, dan wordt de contacten app afgesloten en gaat de focus naar het beginscherm. (iPhone 7 icm 10.1.1)
NRG
Verwijderd
Ik heb het zowel bij iCloud alsook exchange, ik zal eens opnieuw alle accounts uitzetten.GerardVanAfoort schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:13:
[...]
Maakt het nog uit of dit een iCloud contact is of andere account, als je die überhaupt gekoppeld hebt natuurlijk. Zo ja dan zou ik andere accounts onder Instellingen>contacten eens ontkoppelen en opnieuw aanmelden.
[ Voor 57% gewijzigd door Daedalus op 13-11-2016 16:24 ]
Ik moet er wel om lachen want 100 apps doozoeken is niet wat ik makkelijk vind haha
Ik heb niks veranderd in de instellingen ook haalt het niks uit dat ik sirri suggesties uit of aan zet, en met me stem is het allemaal nog wel op te roepen.
Ooit op me (3 jaar geleden) 5s had ik dat ook met spotlight (toen bleek dat er iets met de server van apple was, is dat nu ook aan de hand? De services van apple draaien voorals nog goed https://www.apple.com/nl/support/systemstatus/
Of hebben er meer last van?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Nee, zowel bij Android als IOS regelen dat zelf.Terrie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:27:
[...]
Hij laat alle apps op de achtergrond open staan. Bij android sloot ik dat altijd regelmatig af. Hoeft dat niet dan?
(Bij Android is dat bij elke OEM anders.)
Hier worden apps wel gevonden. Misschien een domme vraag maar heb je al een reboot geprobeerd?mell33 schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:53:
Hebben jullie ook opeens ( ik sinds een paar dagen) dat zoeken met spotlight, geen Apps meer als zoekresultaat laat zien? (spotlight van boven naar beneden halen en dan een app zoeken door de naam te typen)
Ik moet er wel om lachen want 100 apps doozoeken is niet wat ik makkelijk vind haha
Ik heb niks veranderd in de instellingen ook haalt het niks uit dat ik sirri suggesties uit of aan zet, en met me stem is het allemaal nog wel op te roepen.
Ooit op me (3 jaar geleden) 5s had ik dat ook met spotlight (toen bleek dat er iets met de server van apple was, is dat nu ook aan de hand? De services van apple draaien voorals nog goed https://www.apple.com/nl/support/systemstatus/
Of hebben er meer last van?
Mejor así
Ps wat een race van max
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Die wallpapers zijn extern wel verkrijgbaar. Zelf vind ik het geen gemis.JB schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:33:
[...]
De wallpapers zijn juist mooi! Alleen triest dat het niet voor de overige iPhone's beschikbaar wordt gesteld. Verder no worries, mijn iPhone 7 is ook onderweg
![]()
Weet ik. Het is ook mierenneukerij, snap niet waarom dit soort kleine toevoegingen alleen voor de nieuwste toestellen worden gedaan. Alsof je daarom de nieuwste aanschaft.Thombias schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:42:
[...]
Die wallpapers zijn extern wel verkrijgbaar. Zelf vind ik het geen gemis.
Mijn boefje is liev!
Om de gebruikers iets meer nieuwigheid te bieden, niet om je over te halen, its all for the experienceJB schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:44:
[...]
Weet ik. Het is ook mierenneukerij, snap niet waarom dit soort kleine toevoegingen alleen voor de nieuwste toestellen worden gedaan. Alsof je daarom de nieuwste aanschaft.
[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 14-11-2016 17:01 ]
Aansluiten met USB op computer helpt niet voor zover ik kan zien. Uit en aan zetten (Home + aan/uit ingedrukt houden) werkt ook niet, start dan wel opnieuw op maar blijft dan weer hangen op Apple logo.
Edit: Never mind, Home + aan/uit wat langer ingedrukt houden totdat herstelmodus verschijnt
[ Voor 13% gewijzigd door Snoz Lombardo op 15-11-2016 20:00 ]
- iCloud die niet werkt op Windows.
- Exchange die niet meer werkt (wat ook Google's schuld kán zijn)
- iCloud Photos online die niet meer werkt.
Je neemt Apple omdat je een goed werkend, geïntegreerd product wilt...maar de tijden lijken om te keren, juist nu ik al mijn Google services aan het opzeggen ben.
iCloud voor Windows heb ik ook wel eens problemen mee gehad, maar vaak waren die verholpen na een herinstallatie van het programma. Maar sinds ik een mac heb, heb ik dat programma niet meer nodig.
2. Omdat ik heel waarschijnlijk overstap naar iCloud (afhankelijk van hoe goed de functionaliteit werkt) maakt het niet veel meer uit dat Exchange niet werkt. Dat was Exchange op een onbetaald, oud Google Apps domein. Het zou kunnen zijn dat Google geen nieuwe apparaten meer toelaat.
3. iCloud Photos was in de browser niet meer te openen. Onduidelijke error. Nadat vanaf de iPhone een nieuwe foto was geuploadet, werkte het weer.

Punt 1 is het grootste probleem. Tientallen internet resultaten voor gevonden, waarvan geen enkele 'oplossing' ook maar iets verandert. Waaronder de .pst repair tool.
Locatievoorzieningen voor beweging en kompas uitzetten, iPhone resetten (home /power button tegelijkertijd indrukken), locatie weer aanzetten.martijnmartijn schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:45:
Sinds iOS 10.1.1 (en nu ook de beta 10.2) blijven mijn Kompas en Bewegingskalibratie maar zoeken naar GPS. het slurpt mijn accu echt leeg. Voornamelijk Bewegingskalibratie is constant maar aan het zoeken. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Bespaart dat in dagelijks gebruik ook energie of is dit slechts om een fout te fixen?NRG-81 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:23:
[...]
Locatievoorzieningen voor beweging en kompas uitzetten, iPhone resetten (home /power button tegelijkertijd indrukken), locatie weer aanzetten.
Anders zet ik het ook mooi uit.
Bij mij staat het standaard uit. Lees anders dit eens: http://www.iculture.nl/ti...rzieningen-ios-uitgelegd/Saturnus schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 03:05:
[...]
Bespaart dat in dagelijks gebruik ook energie of is dit slechts om een fout te fixen?
Anders zet ik het ook mooi uit.
Viel me net op dat iTunes aanbiedt om iOS 10.1.1 te installeren, terwijl m'n iPhone dat al draait. o0
http://www.iculture.nl/ni...nieuwe-versie-verschenen/
Thanks! Toch nog even 2 extra uitgezet waarvan ik dacht dat het essentieel was voor goede gebruikerservaring.NRG-81 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:29:
[...]
Bij mij staat het standaard uit. Lees anders dit eens: http://www.iculture.nl/ti...rzieningen-ios-uitgelegd/
Ik heb de 6S Plus nu 4 dagen. Ik weet niet of ik hem sinds gister vaker gebruik of dat ik gister een app heb geïnstalleerd die belastend is voor de accu. Battery zegt WhatsApp en Fb. Dat moeten dan piekmomenten zijn geweest die blijkbaar zwaar belastend zijn, apart.
Ik wil nu gewoon, als ik een appje krijg, de contactpersoon op kunnen slaan op de Google account (later dus iCloud). Maar nu wordt dit opgeslagen op de Microsoft account (mijn zakelijke account met agenda, mail, etc.)
Bij mij staat WhatsApp er gewoon tussen.
[ Voor 15% gewijzigd door Jeroen O op 19-11-2016 15:41 ]
Voor zover ik weet kun je bij het opslaan niet kiezen voor het account, maar je kunt wel het standaard account aanpassen naar de Gmail. Dit kan via instellingen > contacten > standaardaccount. Dan zullen nieuwe contacten standaard daar worden opgeslagen.Trezzahn schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:32:
Heeft iemand enig idee hoe ik een contact opsla en vervolgens kan kiezen op welke account? Momenteel heb ik 3 accounts op de iPhone: 1 zakelijk en 2 privé. Daarvan 1 Google waarop al mijn privé afspraken en contacten staan en mijn iCloud account. Op de iCloud account gebeurd niks, dit is alleen voor mijn Apple ID zeg maar. Op den duur wil ik deze account ter vervanger van de Google account gebruiken, behalve e-mail.
Ik wil nu gewoon, als ik een appje krijg, de contactpersoon op kunnen slaan op de Google account (later dus iCloud). Maar nu wordt dit opgeslagen op de Microsoft account (mijn zakelijke account met agenda, mail, etc.)
Nice. Zo simpel eigenlijk. Had ik nog niet kunnen ontdekken. Werkt ook zo voor agenda zie ik.The Inquisitor schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 17:00:
[...]
Voor zover ik weet kun je bij het opslaan niet kiezen voor het account, maar je kunt wel het standaard account aanpassen naar de Gmail. Dit kan via instellingen > contacten > standaardaccount. Dan zullen nieuwe contacten standaard daar worden opgeslagen.
Bedankt!
Mocht de oplossing van JeroenO niet werken, dan kan dit veroorzaakt worden door een update die niet helemaal lekker is verlopen. De oplossing is dan heel simpel geduldig wachten op de volgende update, of even een reservekopie van je chats maken en dan WhatsApp opnieuw installeren.jaydenjarno schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:07:
Als ik nu vanuit de foto app een foto wil sturen met whatsapp lukt me dat niet meer. Normaal kreeg je de optie van bericht mail etc maar daar staat geen whatsapp meer tussen. Kan ook nergens vinden dat ik dat weer aan kan zetten. Iemand enig idee hoe ik dit week krijg?
Grts, ms hackus
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Volgende week zondag. Zodra Studio sport is afgelopen.
NRG
Die is er al: niet openendfrenner schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:59:
Wanneer zou er een oplossing voor de filmpjes bug komen? Waardoor de iPhone helemaal vastloopt...
Nou mijn glazen bol staat even op te laden maar zodra hij vol is laat ik het je weten.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Vond het juist wel grappig dat een filmpje zo'n invloed kan hebben. Aantal keer uitgeprobeerd.
Donstil schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:11:
[...]
Nou mijn glazen bol staat even op te laden maar zodra hij vol is laat ik het je weten.
Grts, ms hackus
Ben sinds een week over op iPhone
Is dit er niet voor de iPhone 7?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Dit kan alleen als je Spotify afspeelt op de telefoon zelf. Als jij bijvoorbeeld op je laptop of op je mediaplayer Spotify aanzet, en daar lokaal afspeelt, kan je binnen Spotify de boel blijven bedienen, maar dan speel je het niet vanaf je telefoon af, dus werken die controls dan ook niet.BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:46:
Je kunt Spotify bedienen vanaf je lockscreen, of bedoel je dat niet?
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:46:
Je kunt Spotify bedienen vanaf je lockscreen, of bedoel je dat niet?
Als ik afspeel op de telefoon dan heb ik die functies inderdaad, als ik stream naar chrome dan niet meer. Dat is niet zo handig vind ik zelfxoniq schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:55:
[...]
Dit kan alleen als je Spotify afspeelt op de telefoon zelf. Als jij bijvoorbeeld op je laptop of op je mediaplayer Spotify aanzet, en daar lokaal afspeelt, kan je binnen Spotify de boel blijven bedienen, maar dan speel je het niet vanaf je telefoon af, dus werken die controls dan ook niet.
Zijn er al verbeteringen gespot?Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:31:
IOS 10.2 beta 4 is uit.
Nou ja verbeteringen:
iOS 10.2 introduces new emoji, such as clown face, drooling face, selfie, face palm, fox face, owl, shark, butterfly, avocado, pancakes, croissant, and more. There are more than a hundred new emoji, including several profession emoji available in both male and female genders, such as firefighter, mechanic, lawyer, doctor, scientist, and more. Apple has also redesigned many existing emoji, adding more detail to make them look much more realistic.
Along with new emoji, iOS 10.2 includes new wallpaper, new Music sorting options and buttons for Repeat and Shuffle, new "Celebrate" and "Send with Love" Screen Effects, an option for preserving camera settings, a TV widget and TV settings, Single-Sign On support for watching live TV via apps, and the official "TV" app that was first introduced at Apple's October 27 event.
Het zijn helaas weer vreselijk belangrijke uitbreidingen zoals je ziet. De bugs laten ze zo te zien wederom zitten, en daar kom ik bij CarPlay / Apple Maps letterlijk in om...
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Valt mij op dat de batterij sinds Beta 4 (bij vervanging van batterij was Beta 3 nog geinstalleerd) zeer snel leegloopt en ook zeer warm wordt. Tevens reageert de home knop vaak gewoon niet.
Herkenbaar voor andere gebruikers?
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Dat heb ik nog niet meegemaakt. Welke iPhone heb je?iantje31 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:34:
Heeft iemand het probleem in iOS 10.1.1 dat als er in het lockscreen naar links wordt geveegd, je een zwart scherm krijgt met een laadteken voor ongeveer 10 seconden?
Op mijn 6S had ik wel vaker als ik vanaf het lockscreen mijn camera opende, deze geblurred bleef. Dan moest ik het proces opnieuw herhalen en dan kon ik wel foto's maken.
Dit fenomeen heb ik nog niet gehad op mijn iPhone 7 (sinds zaterdag in gebruik).
Mijn boefje is liev!
Ik heb zelf de iPhone 6, ik merk dat dit alleen voorkomt als dit menu voor een aantal uur niet gerefresht is. zodra het menu gerefresht wordt slaat het toestel uitJB schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:55:
[...]
Dat heb ik nog niet meegemaakt. Welke iPhone heb je?
Op mijn 6S had ik wel vaker als ik vanaf het lockscreen mijn camera opende, deze geblurred bleef. Dan moest ik het proces opnieuw herhalen en dan kon ik wel foto's maken.
Dit fenomeen heb ik nog niet gehad op mijn iPhone 7 (sinds zaterdag in gebruik).
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Deze app pakt automatisch alle muziek van Apple Music etc en speelt het af. Interface is echt 10 keer beter!
Probeer het eens voor de mensen die zich ook irriteren aan de music app.
Add me op Stadia: Gloogle
Yep, ik heb dat ook regelmatig. Alleen ik heb dat als ik naar rechts veeg.iantje31 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:34:
Heeft iemand het probleem in iOS 10.1.1 dat als er in het lockscreen naar links wordt geveegd, je een zwart scherm krijgt met een laadteken voor ongeveer 10 seconden?
Geen idee waardoor het komt!
Overigens heb ik de iPhone 7.
[ Voor 9% gewijzigd door funske op 01-12-2016 12:46 ]
Have Fun Funske
Veeg je richting dat meldingen scherm of richting de camera?funske schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:44:
[...]
Yep, ik heb dat ook regelmatig. Alleen ik heb dat als ik naar rechts veeg.![]()
Geen idee waardoor het komt!
Overigens heb ik de iPhone 7.
Niet richting camera maar de andere kant op , richting widgets.iantje31 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:58:
[...]
Veeg je richting dat meldingen scherm of richting de camera?
Meldingen krijg ik als ik van boven naar beneden veeg.
Have Fun Funske
Gebruik je het zelf, of post je maar wat van e.o.a. site/forum ?Mars Warrior schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:09:
[...]
Nou ja verbeteringen:
iOS 10.2 introduces new emoji, such as clown face, drooling face, selfie, face palm, fox face, owl, shark, butterfly, avocado, pancakes, croissant, and more. There are more than a hundred new emoji, including several profession emoji available in both male and female genders, such as firefighter, mechanic, lawyer, doctor, scientist, and more. Apple has also redesigned many existing emoji, adding more detail to make them look much more realistic.
Along with new emoji, iOS 10.2 includes new wallpaper, new Music sorting options and buttons for Repeat and Shuffle, new "Celebrate" and "Send with Love" Screen Effects, an option for preserving camera settings, a TV widget and TV settings, Single-Sign On support for watching live TV via apps, and the official "TV" app that was first introduced at Apple's October 27 event.
Het zijn helaas weer vreselijk belangrijke uitbreidingen zoals je ziet. De bugs laten ze zo te zien wederom zitten, en daar kom ik bij CarPlay / Apple Maps letterlijk in om...
Ter vergelijking: 45 minuten YouTube streamen staat op 19%.
Spotify gedroeg zich toch wat beter. Apple music was op iOS 9 ook een stuk zuiniger.
In de ochtend douchen met muziek aan kost ook 10 procent voor 7-8 minuutjes luisteren op een wat hoger volume. Spotify (de gratis variant op het moment) neemt tijdens een douchebeurt "slechts" 3 procent.
Ja sorry, ik heb het dus ook als ik richting de widgets veeg.funske schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:04:
[...]
Niet richting camera maar de andere kant op , richting widgets.
Meldingen krijg ik als ik van boven naar beneden veeg.
Ik maak amper foto’siantje31 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:05:
[...]
Ja sorry, ik heb het dus ook als ik richting de widgets veeg.

Ben de beroerdste niet, dus heb het net een paar keer geprobeerd, maar dan heb ik er geen last van.
Tussendoor een paar keer de andere kant op en na 2 keer was die er weer, het befaamde rondje!

Have Fun Funske
Is er een manier om wijzigingen aan iCloud instellingen inclusief uitloggen te beperken? M'n zusje heeft laatst ruim haar avondklok overtreden, d'r telefoon opnemen was teveel gevraagd en "Zoek Mijn iPhone" deed het niet omdat een van d'r vrienden d'r hadden uitgelogd op iCloud om zichzelf in te loggen voor weet-ik-veel waarom.
Nope.Toshin schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 21:32:
Hoi,
Is er een manier om wijzigingen aan iCloud instellingen inclusief uitloggen te beperken? M'n zusje heeft laatst ruim haar avondklok overtreden, d'r telefoon opnemen was teveel gevraagd en "Zoek Mijn iPhone" deed het niet omdat een van d'r vrienden d'r hadden uitgelogd op iCloud om zichzelf in te loggen voor weet-ik-veel waarom.
Dat is een erg groot privacy en veiligheidsrisico, afhankelijk van welke toestemming en het antwoord dat ze op vragen van de iPhone hebben gegeven bij het inloggen met die andere account.Toshin schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 21:32:
Hoi,
Maar als t echt belangrijk is dat ze te volgen is zijn er natuurlijk meer apps die dat kunnen, en onafhankelijk zijn van iCloud. Uiteraard kan ze gewoon d'r telefoon uitzetten als ze dat wil, dus helemaal oplossen kan sowieso niet.
Verwijderd
Het beste wat je kan doen is jezelf uitloggen uit de iCloud. Wel eerst een backup voor de zekerheid maken. Vervolgens je iPhone aan de pc + iTunes aansluiten. Zorgen dat de iPhone in DFU modus(powerbutton + volume down 10 sec ingedrukt houden en dan alleen volume down ingedrukt houden totdat iTunes een melding geeft) komt. Dan kan je je iPhone herstellen naar fabrieksinstellingen. Dan zal iTunes er voor zorgen dat 10.1.1 er weer op komt.dafmay schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 23:15:
Wat zijn de mogelijkheden om eventueel een downgrade te kunnen doen naar 10.1.1 indien 10.2 niet bevalt (bijvoorbeeld opeens een slechte batterij duur in de nieuwe iOS versie)?
Uitloggen iCloud gaat alleen met wachtwoord. Wachtwoord instellen die voor haar onbekend blijft?Toshin schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 21:32:
Hoi,
NRG
Ah, daar kunnen we wat mee! BedanktGerardVanAfoort schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 23:39:
[...]
Uitloggen iCloud gaat alleen met wachtwoord. Wachtwoord instellen die voor haar onbekend blijft?
Ik weet niet of ie altijd om wachtwoord vraagt voor uitloggen...
Maar er is nog een methode
Beperkingen inschakelen.
En dan onder "Sta wijzigingen toe:" zie je "Accounts". Die zet je op wijzigingen niet toestaan.
iCloud kopje onder Instellingen zal nu grijs zijn, je kan er niet eens meer in. Om beperkingen uit te zetten heb je een aparte code nodig, los van de ontgrendelcode/touchid.
Side-effect is dat ze zelf ook geen email account meer kan toevoegen, verwijderen of wijzigen; als dat geen probleem is dan levert beperkingen waarschijnlijk de minste inconvenience op met de sterkste beveiliging.
Zonder iCloud wachtwoord kan ze ook zelf niet altijd apps downloaden, dat kan vervelend zijn. (Je kan in Beperkingen ook uitzetten dat ze betaalde apps mag kopen eventueel.)
[ Voor 26% gewijzigd door WhatsappHack op 03-12-2016 01:00 ]
Hey thanks!Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 23:30:
[...]
Het beste wat je kan doen is jezelf uitloggen uit de iCloud. Wel eerst een backup voor de zekerheid maken. Vervolgens je iPhone aan de pc + iTunes aansluiten. Zorgen dat de iPhone in DFU modus(powerbutton + volume down 10 sec ingedrukt houden en dan alleen volume down ingedrukt houden totdat iTunes een melding geeft) komt. Dan kan je je iPhone herstellen naar fabrieksinstellingen. Dan zal iTunes er voor zorgen dat 10.1.1 er weer op komt.
Ps Ik begrijp hieruit dat iTunes altijd uitgaat van de voorlaatste iOS versie en die vervolgens terugzet?
---
[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 03-12-2016 16:24 ]
Perfect! Ik zag de optie wel staan, maar wist niet dat iCloud ook onder die beperking vielWhatsappHack schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 00:58:
[...]
Ik weet niet of ie altijd om wachtwoord vraagt voor uitloggen...
Maar er is nog een methode
Beperkingen inschakelen.
En dan onder "Sta wijzigingen toe:" zie je "Accounts". Die zet je op wijzigingen niet toestaan.
iCloud kopje onder Instellingen zal nu grijs zijn, je kan er niet eens meer in. Om beperkingen uit te zetten heb je een aparte code nodig, los van de ontgrendelcode/touchid.
Side-effect is dat ze zelf ook geen email account meer kan toevoegen, verwijderen of wijzigen; als dat geen probleem is dan levert beperkingen waarschijnlijk de minste inconvenience op met de sterkste beveiliging.
Zonder iCloud wachtwoord kan ze ook zelf niet altijd apps downloaden, dat kan vervelend zijn. (Je kan in Beperkingen ook uitzetten dat ze betaalde apps mag kopen eventueel.)
Accounts (u kunt voorkomen dat Mail, Contacten en Agenda worden gewijzigd)
Je kan ook andere versies pakken vanuit je backup iirc.dafmay schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 09:26:
[...]
Hey thanks!
Ps Ik begrijp hieruit dat iTunes altijd uitgaat van de voorlaatste iOS versie en die vervolgens terugzet?
---
Immers signed Apple op dit moment 10.0, 10.1.1 en 10.1.2 Beta. Nog ouder gaat niet.
Top...dank je.WhatsappHack schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 17:38:
[...]
Je kan ook andere versies pakken vanuit je backup iirc.
Immers signed Apple op dit moment 10.0, 10.1.1 en 10.1.2 Beta. Nog ouder gaat niet.