Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
Zie ik iets over het hoofd of werkt dit niet en moet de 'contacten' app geopend worden om een contact te bewerken?
[ Voor 0% gewijzigd door homemix25 op 14-10-2016 19:34 . Reden: typo ]
"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
Ik heb sinds laatste OS/iPhone dat als ik haha typ hij er altijd Haha van maakt. Alsof hij hem niet kent zonder hoofdletter? Toetsenbord al een keer gereset. Meerdere last van?
Ten tweede: ik heb nog nooit een reminder gehad dat ik naar bed moest. Verschillende tijden al geprobeerd. Bekend probleem?
Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p
Werkt bij mij vaker niet dan wel. Wekker gaat gelukkig wel altijd netjes op de ingestelde tijd.Cardo schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:09:
...
Ten tweede: ik heb nog nooit een reminder gehad dat ik naar bed moest. Verschillende tijden al geprobeerd. Bekend probleem?
In het begin heb ik een paar keer een reminder gehad en vond het alleen maar irritant. Was niet uit te zetten. En op een gegeven moment kreeg ik ook geen reminders meer terwijl ik daar volgens mij niets voor gedaan heb.Cardo schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:09:
Maar omdat ik daar wel blij om ben ga ik ook niet proberen ze weer een te zetten...
Ja heb ik ook. Snap het nu er niet echt van, en opzich best hinderlijk. Misschien toevoegen bij toetsenbord als vervangend woord? (haha > haha, of iets als hah > haha). Dan moet iOS dat woord pakken.Cardo schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:09:
Ik heb sinds laatste OS/iPhone dat als ik haha typ hij er altijd Haha van maakt. Alsof hij hem niet kent zonder hoofdletter? Toetsenbord al een keer gereset. Meerdere last van?
The Inquisitor schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:57:
[...]
Nu je het zegt, ik had dat ook laatst. Toevallig ook bij een straat die Verenigde Naties heet (Leiden toevallig?). En Siri/kaartenstem sloeg onverstaanbare taal uit.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ik heb dat al jaren (dus ook met oudere iOS versies) met het woord wow, waar m'n iPhone altijd WoW van wilt maken en ik ben niet eens een gamerCardo schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:09:
Excuus ben niet helemaal bij in dit topic. Twee dingen:
De workaround is idd om in jouw geval haha in het woordenboek op te nemen.
Verwijderd
ik bel via bt, en krijg dan contact via mijn parrot autoradio, maar na 5-10 sec valt het geluid weg en gaat hij terug naar mijn iPhone en vervolgens komt hij weer terug naar bt en valt weer weg, en zo gaat het maar door,..
kortom, ik kan niet echt lekker bellen via bt, iemand hier ook problemen mee...of zal het mijn autoradio zijn die ios10 niet meer aan kan?
Zit toch te twijfelen of IOS 10 daar mij niet bij gaat irriteren(kom van note 4 af).
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
De SE had inderdaad een Bluetooth probleem in het begin, maar werd met een update verholpen. Daarna heb ik zelf geen BT problemen meer ervaren, heb je al een update voor je Parrot geprobeerd?Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:08:
ik heb een bluetooth (bt) probleem met ios10 en een 5se..maar als ik hierop zoek in dit forum ben ik de enige..
ik bel via bt, en krijg dan contact via mijn parrot autoradio, maar na 5-10 sec valt het geluid weg en gaat hij terug naar mijn iPhone en vervolgens komt hij weer terug naar bt en valt weer weg, en zo gaat het maar door,..
kortom, ik kan niet echt lekker bellen via bt, iemand hier ook problemen mee...of zal het mijn autoradio zijn die ios10 niet meer aan kan?
Mijn Carkit ( onboard systeem van Blaupunkt in mijn ford focus ) verbonden via BT werkt ook niet meer sinds 10.0.2.Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:08:
ik heb een bluetooth (bt) probleem met ios10 en een 5se..maar als ik hierop zoek in dit forum ben ik de enige..
In 10.0.1 werkte dit gewoon nog.
Ik had dit probleem ook bij de IOS update van 8.0.1 naar 8.0.2 ( oid ). Was met 8.1 update weer verholpen.Ik hoop dat dit met 10.1 ook weer zo is.

[ Voor 5% gewijzigd door BertP op 17-10-2016 11:56 ]
En zet dus WhatsApp uit dat hij niet meer op de achtergrond actief mag zijn (instellingen --> Algemeen --> Ververs op de achtergrond
Ik zie echt niet in waarom ios10 zou irriteren. Je doet je telefoon aan, klikt op een van de apps die je wil starten en klaar. Dat werkt op elke telefoon min of meer hetzelfde. Het enige wat je niet kan doen is de hele look and feel overhoop gooien, dingen als Comic Sans als systeemfont installeren etc.Terrie schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:02:
Ik zit er zwaar over te denken om een iphone 7plus te nemen. Ben wel weer is toe aan wat anders. Waar valt IOS nou in tegen? Als je normaal android gebruikt. Ik gebruik mijn telefoon voornamelijk voor whatsapp, HEEL veel browsen. Muziek luisteren, instagram veel simpele apps en geen games. Ook doe ik vaak Netflix streamen naar mijn tv.
Zit toch te twijfelen of IOS 10 daar mij niet bij gaat irriteren(kom van note 4 af).
De browser is prima, alle apps die je wil gebruiken bestaan voor iOS gewoon. Dus ik voorzie geen enkel probleem. Pas als je echt zo graag alles tot in de puntjes wil aanpassen en illegale apps eenvoudig wil kunnen installeren schiet iOS te kort wellicht.
Maar (persoonlijke mening adhv genoeg Androidtoestellen) als je gewoon een toestel wil dat niet de hele dag aandacht vraagt met notificaties, vragen of je dit wil openen in app X of Y etc, dan is iOS echt rustiger.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ik heb wel iets soortgelijks. Met mijn iPhone 6 plus in combinatie met mijn Garmin Zumo 660 (navigatiesysteem voor op de motor die ook gebruikt kan worden als doorgeefluik van telefoongesprekken).Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:08:
Zelf bellen is geen probleem, maar als ik gebeld wordt valt na 5 seconden het geluid weg, beide richtingen op. Ik moet dan op mijn telefoon naar de interne speaker schakelen en daarna weer terug naar de Zumo. Een handeling die tijdens het motorrijden niet uit te voeren is.
In het verleden heeft het probleemloos gewerkt en voor de Zumo is al jaren geen firmware update geweest. Het moet dus eigenlijk wel aan iOS 10 liggen.
Met andere carkits en headsets gaat het overig wel goed.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Denk niet dat bovenstaande zozeer aan iOS10 ligt. Heb sinds vrijdag een iPhone 7 en daarvoor altijd een LG G3.Jeroen O schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:40:
[...]
Ik heb wel iets soortgelijks. Met mijn iPhone 6 plus in combinatie met mijn Garmin Zumo 660 (navigatiesysteem voor op de motor die ook gebruikt kan worden als doorgeefluik van telefoongesprekken).
Zelf bellen is geen probleem, maar als ik gebeld wordt valt na 5 seconden het geluid weg, beide richtingen op. Ik moet dan op mijn telefoon naar de interne speaker schakelen en daarna weer terug naar de Zumo. Een handeling die tijdens het motorrijden niet uit te voeren is.
In het verleden heeft het probleemloos gewerkt en voor de Zumo is al jaren geen firmware update geweest. Het moet dus eigenlijk wel aan iOS 10 liggen.
Met andere carkits en headsets gaat het overig wel goed.
Met de TomTom Rider 410. Ook een motor navigatiesysteem.
Als ik gebeld wordt kan ik net opnemen en hallo met Patrick zeggen, dan valt de verbinding weg of naar de telefoon waardoor mensen alleen rijwind horen. Dit met de iPhone als ook de LG. Uitgaande telefoongesprekken gestart vanaf het navigatiesysteem doen het ook gewoon perfect.
Het zou ook heel goed aan mijn motorheadset kunnen liggen (SENA 10U). Maar het vervangen van de telefoon heeft hier helaas geen verbetering in gebracht.
Ik zou het ook nog eens met een andere telefoon moeten testen.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Ja verversen op achtergrond heb ik uitstaan dus daar kan het niet aan liggen. GPS was actief omdat ik buienradar had gechecked maar dat is minimale inspanning in die paar minuten lijkt me. Heb nu 4u en 20 min gebruik en 12u en 13 min standby en heb nog 19% batterij. Whatsapp is verantwoordelijk voor 74% van het batterijverbruik met 1,3u op het scherm en 1,7u op de achtergrond. Hoe kan het eigenlijk op de achtergrond aanstaan als die ververs op de achtergrond optie uitstaat?Pendora schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:07:
Als je telefoon (te) warm wordt betekend dat hij druk bezig is met "iets". Op de achtergrond is WhatsApp ergens druk mee bezig (zag het bij mij ook) en ik zie dat je GPS actief is. Controleer ook waar dat mee te maken heeft.
En zet dus WhatsApp uit dat hij niet meer op de achtergrond actief mag zijn (instellingen --> Algemeen --> Ververs op de achtergrond
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Klopt,WhatsappHack schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:23:
Ik krijg net iOS 10.0.3 binnen, maar enkel op m'n iPhone 7 Oo
https://9to5mac.com/2016/...-0-3-iphone-7-and-7-plus/
Power to the beat.
Is dat niet heel ongebruikelijk dat ze een update maar naar één device type sturen?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Bij iOS 9 is het ook al eens voorgekomen. Uit mijn hoofd was dat bij de 9.7" iPad Pro welke na release bij de eerste de beste update al kuren had o.i.d. Maar het is vrij zeldzaam ja.WhatsappHack schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:46:
[...]
Is dat niet heel ongebruikelijk dat ze een update maar naar één device type sturen?
Ik ben benieuwd of die connectiviteit fixes al in de 10.1 beta zitten of dat we die deze week nog gaan zien. Niet dat ik er verder last van heb.
Hoe kan ik zorgen dat ik toch deze back-up kan gebruiken? Eerste beta profiel verwijderen en dan een back-up maken of zo? Of is er geen mogelijkheid?
Dank alvast!
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Weet iemand of daar toevallig ook die 10.0.3 update in verwerkt is?!Thombias schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:48:
IOS 10.1 Beta 4 is vrijgegeven.
Dus morgen zet ik de nieuwe iPhone aan, als nieuw instellen, dan de beta erop zetten. Vervolgens wis ik hem weer helemaal en dan reservekopie van vandaag bijvoorbeeld kiezen? Dat moet werken?WhatsappHack schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 22:39:
Eerst schoon installeren, beta installeren, reset naar fabriek en backup herstellen?
Ik heb ook op mijn iPhone 5 met iOS 10 wel eens ervaren dat mijn verbinding ineens weg was, notabene een keer midden in een gesprek (stond er ineens 'geen service' ipv 'KPN'). Dus als ze hier daadwerkelijk iets opgelost hebben zouden ze dat ook wel voor andere iPhones mogen releasen...sww89 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:03:
[...]
Bij iOS 9 is het ook al eens voorgekomen. Uit mijn hoofd was dat bij de 9.7" iPad Pro welke na release bij de eerste de beste update al kuren had o.i.d. Maar het is vrij zeldzaam ja.
Ik ben benieuwd of die connectiviteit fixes al in de 10.1 beta zitten of dat we die deze week nog gaan zien. Niet dat ik er verder last van heb.
Als je 'm naar boven 'wegduwt', stopt ie ookTKroon schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:21:
Wat vinden jullie van de timer in iOS 10? Had gisteren mijn iPad aanstaan bij het koken. Klokapp stond open op het timer-tabblad. Timer gaat af... Nee, de "stop"-knop is verdwenen. Ik moest echt de notificatie bovenin omlaag trekken en dan op stop drukken. Kan er op Google verrassend genoeg niks over vinden.
Geen idee of t werkt, kwestie van proberenpdavie2311 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:10:
[...]
Dus morgen zet ik de nieuwe iPhone aan, als nieuw instellen, dan de beta erop zetten. Vervolgens wis ik hem weer helemaal en dan reservekopie van vandaag bijvoorbeeld kiezen? Dat moet werken?
Ik kan me alleen goed voorstellen dat t wel gaat werken, maar t blijft een theorie.
Toestel; iphone se
Bij raise to wake kan ik onmiddellijk reageren op een whatsapp bericht zonder de telefoon te unlocken.
Terwijl bij een iMessage dit niet het geval is.
Zijn er nog mensen die dit voorhebben met andere apps?
Is dit 'working as intended'?
Er is een klein topic op reddit: https://www.reddit.com/r/...ply_to_whatsapp_messages/
Battle.net: NagaByrd#2844
Ja ik heb dit ook, en een Apple agent vertelde mij dat dit in whatsapp opgelost moet worden, maar ik ga steeds meer denken dat dit zo hoort, maar ik wil dit uit hebbennagasy schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:40:
Via zoekfunctie kon ik het niet vinden in dit topic.
Toestel; iphone se
Bij raise to wake kan ik onmiddellijk reageren op een whatsapp bericht zonder de telefoon te unlocken.
Terwijl bij een iMessage dit niet het geval is.
Zijn er nog mensen die dit voorhebben met andere apps?
Is dit 'working as intended'?
Er is een klein topic op reddit: https://www.reddit.com/r/...ply_to_whatsapp_messages/
Met fb messenger vraagt hij wel om een unlock
edit;
Ik had er ook al een topic over gestart mell33 in "Verwijderen reageren op WhatsApp vanaf lockscreen"
[ Voor 12% gewijzigd door Mel33 op 18-10-2016 15:52 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Je kan er in principe tijdelijk omheen werken door WhatsApp "op toegangsscherm" uit te zetten of de inhoud van berichten uit te zetten door de voorvertoning inhoud uit te schakelen in WahtsApp.mell33 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:46:
[...]
Ja ik heb dit ook, en een Apple agent vertelde mij dat dit in whatsapp opgelost moet worden, maar ik ga steeds meer denken dat dit zo hoort, maar ik wil dit uit hebben
Met fb messenger vraagt hij wel om een unlock
edit;
Ik had er ook al een topic over gestart mell33 in "Verwijderen reageren op WhatsApp vanaf lockscreen"
Ja maar dan zie ik geen meldingen meer als ik hem optil als ik er niet was toen de ping gingWhatsappHack schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:04:
[...]
Je kan er in principe tijdelijk omheen werken door WhatsApp "op toegangsscherm" uit te zetten of de inhoud van berichten uit te zetten door de voorvertoning inhoud uit te schakelen in WahtsApp.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ik denk te moeilijk mss..maar als ik hem instel als nieuw, beta erop, wis hem vervolgens..dan is de beta toch ook weg? Waarom zou ik dan wel de backup van vandaag kunnen kiezen met de beta?WhatsappHack schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:03:
[...]
Geen idee of t werkt, kwestie van proberen
Ik kan me alleen goed voorstellen dat t wel gaat werken, maar t blijft een theorie.
Als je beta erop zet hersteld hij dus dan de betapdavie2311 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:40:
[...]
Ik denk te moeilijk mss..maar als ik hem instel als nieuw, beta erop, wis hem vervolgens..dan is de beta toch ook weg? Waarom zou ik dan wel de backup van vandaag kunnen kiezen met de beta?
Ik ook toevallig, gisteren, lekker te internetten en ineens geen service.jasjenl schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:12:
[...]
Ik heb ook op mijn iPhone 5 met iOS 10 wel eens ervaren dat mijn verbinding ineens weg was, notabene een keer midden in een gesprek (stond er ineens 'geen service' ipv 'KPN'). Dus als ze hier daadwerkelijk iets opgelost hebben zouden ze dat ook wel voor andere iPhones mogen releasen...
Uhm..stapsgewijs? Jip en Janneke taal? Haha!mell33 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:45:
[...]
Als je beta erop zet hersteld hij dus dan de beta
Hahapdavie2311 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:52:
[...]
Uhm..stapsgewijs? Jip en Janneke taal? Haha!
Als je de beta installeert en daarna de iphone wist (dus herstelt) dan herstelt (dus wist) hij de beta
Verwijderd
Hij bedoelt dat als de beta geinstalleerd is op je toestel, dat een reset naar fabrieksinstellingen niet opeens op magische wijze de normale iOS versie weer installeert. Daar moet je hem namelijk echt voor aan iTunes hangen en dan herstellen naar een oude versie. Dat gebeurt dus niet als je gewoon een reset doet naar fabriek.pdavie2311 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:52:
[...]
Uhm..stapsgewijs? Jip en Janneke taal? Haha!
Ah zo...Dit klopt wel, want bij eerdere swaps, zag ik de back-up wel staan, maar stond er: iOS 10. nogwat vereist..Ik kon deze dus ook niet selecteren..Als ik het zo doe als bovenstaand, moet het dus wel kunnen..WhatsappHack schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 20:04:
[...]
Hij bedoelt dat als de beta geinstalleerd is op je toestel, dat een reset naar fabrieksinstellingen niet opeens op magische wijze de normale iOS versie weer installeert. Daar moet je hem namelijk echt voor aan iTunes hangen en dan herstellen naar een oude versie. Dat gebeurt dus niet als je gewoon een reset doet naar fabriek.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Onder instellingen / algemeen / opslag beheer / hier kun je dan iOS 10 verwijderen van je iPhoneHackus schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 20:34:
Ik gebruik op mijn eigen iPhone nog steeds 9.3.5, maar Apple heeft wel 10 gedownload. Krijg nu dagelijks de pop up deze te installeren, kan ik dat uitzetten ?
Thanks, Niet gedacht dat het daar zou staanVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:02:
[...]
Onder instellingen / algemeen / opslag beheer / hier kun je dan iOS 10 verwijderen van je iPhone

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
https://www.bunq.com/nl/ons-verhaal/
Bij mij wordt de video gebuffered, maar niet afgespeeld. Ook kan ik door het gebufferde gedeelte heen "spoelen". Dit is sinds 10.0.2 het geval op zowel de iPad Air en iPhone 6.
Zie ook: https://discussions.apple...7671499?start=30&tstart=0
[ Voor 8% gewijzigd door Falcon op 19-10-2016 17:32 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ik heb je link even geprobeerd op een iPad air 2 met iOS 10.0.2 en dat werkt prima.Falcon schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:29:
Jullie ook problemen met afspelen van video's op sites? Voorbeeld:
Bij mij wordt de video gebuffered, maar niet afgespeeld. Ook kan ik door het gebufferde gedeelte heen "spoelen". Dit is sinds 10.0.2 het geval op zowel de iPad Air en iPhone 6.
PSN: PcDCch
iPhone SE, geen probleem met deze link.Falcon schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:29:
devices even herstarten of de home + power uitvoerenFalcon schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:29:
Zelf heb ik een iPhone 6.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Alleen voor de iPhone 7 en 7 plus.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:04:
PB/DP 5 is uit. 1,95GB... Zal dit de laatste beta zijn?
PSN: Sluuz
Inmiddels is dit gisteren middag "opeens" weer gaan werken..Sumuhtsop schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:43:
[...]
Mijn Carkit ( onboard systeem van Blaupunkt in mijn ford focus ) verbonden via BT werkt ook niet meer sinds 10.0.2.
In 10.0.1 werkte dit gewoon nog.
Ik had dit probleem ook bij de IOS update van 8.0.1 naar 8.0.2 ( oid ). Was met 8.1 update weer verholpen.Ik hoop dat dit met 10.1 ook weer zo is.
Waarschijnlijk volgende week weer een swap, zit ik weer met hetzelfde? Ben iedere keer een uur bezig om alle apps handmatig weer te installeren...
- Foto's in een mapje zetten op je pc (ongeveer 1200 stuks in mijn geval)
- In iTunes instellen dat dit mapje gesynchroniseerd moet worden met iPad
- Synchroniseren
- Wachten tot iPad de gezichten herkend heeft
- De niet-herkende of foutief herkende gezichten handmatig bij de juiste persoon indelen (DIT kost veel tijd!)
- Een foto toevoegen aan het mapje op de pc
- Weer synchroniseren (en alvast opmerken dat iTunes iets van 1000 foto's naar de iPad kopieert)
- Erachter komen dat de persoonsindeling van zo'n beetje alle foto's gereset is op de iPad
- WEER wachten tot de iPad de gezichten herkend heeft
- WEER de niet-herkende of foutief herkende gezichten handmatig bij de juiste persoon indelen
Iemand met hetzelfde probleem? En wellicht een fix of uitleg? Want dit is totaal niet bruikbaar...
http://www.iculture.nl/ni...verbeteringen-verschenen/
Mooi. Ik lees verbeteringn voor de 7 icm foto's en in iMessage. WowBanshee schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:00:
iOS 10.1 is beschikbaar :
Hoop eerder op een waslijst verbeteringen voor de Kaarten app onder CarPlay, want het aantal bugs en usability issues op dat vlak is absurd hoog.
Dat wordt dus snel updaten en uitproberen
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Yes, last van op de iPhone SE en iPhone 5S. Kan het alleen oplossen door als het weer zover is de telefoon te restarten.Falcon schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:29:
[ Voor 87% gewijzigd door _Bailey_ op 24-10-2016 19:20 ]
Zelfde probleem hier. Lijkt nu trouwens minder te zijn.. nou goed maar even afwachten.Plato1989 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:14:
[...]
Yes, last van op de iPhone SE en iPhone 5S. Kan het alleen oplossen door als het weer zover is de telefoon te restarten.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ik ook last van, mijn vriendin ook. Beide SE. Grappig is dat bij het wegdrukken van de melding de mail wel gewoon werkt. Irritante melding...Lasmibalsingh schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:17:
Sinds ik op iOS 10 zit vraagt iOS me regelmatig om het wachtwoord van mijn hotmail om toestemmingen goed te keuren. Hebben meer mensen hier last van?
Zelf heb ik een iPhone 6.
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
Succes met downgraden, dat kan niet meer sinds deze week.Splinter Cell schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:04:
Met een koude start, had iOS 10 op mijn iPad Air (1) nog wel eens last dat hij moeilijk uit standby komt. Zowel via thuisknop als cover. Hopelijk is dat ook opgelost. Straks maar eens downloaden.
Mooi we hebben weer luchtdruk op de ipad.Banshee schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:00:
iOS 10.1 is beschikbaar :
Op mijn iPad Mini 2 draaide ik ook de laatste beta maar dan Public en daar krijg ik wel netjes een update.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Haters everywhere but I don’t really care
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Wat een frustratie
Werkt nog steeds niet. Een koude start + cover dicht is nog steeds een bug.Splinter Cell schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:04:
Met een koude start, had iOS 10 op mijn iPad Air (1) nog wel eens last dat hij moeilijk uit standby komt. Zowel via thuisknop als cover. Hopelijk is dat ook opgelost. Straks maar eens downloaden.
Waarom denk je dat? Volgens de release notes is het namelijk wel opgelost.Trouble schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:59:
Sinds iOS 10 heb ik dat het bluetooth oortje dat ik gebruik niet meer gezien wordt door m'n telefoon en dus kan ik die niet connecten of gebruiken. Bloedirritant, ik hoop dat het met de iOS 10.1 is opgelost, maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in.
Ah, dan is dat m'n eigen schuld: ik heb met een half oog snel de release notes op iCulture bekeken, en dat was niet grondig genoeg. Daardoor had ik inderdaad de bluetooth fix gemistpacificocean schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:54:
[...]
Waarom denk je dat? Volgens de release notes is het namelijk wel opgelost.
Bluetooth device ligt nu thuis, vanavond maar even proberen.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Dit kun je rapporteren bij Apple. Vraag me niet hoe, maar het kanNjay schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:10:
Nog steeds een bug dat safari weigert bookmark icons te maken van lokale nas sites zoals spotweb en sickrage... dit werkte prima in 9.x
Of kan dit alleen als je btea tester bent?
[ Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 25-10-2016 13:43 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Nope, dus. Werkt nog steeds niet. Ook niet na opnieuw opstarten vanTrouble schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:59:
[...]
Ah, dan is dat m'n eigen schuld: ik heb met een half oog snel de release notes op iCulture bekeken, en dat was niet grondig genoeg. Daardoor had ik inderdaad de bluetooth fix gemist![]()
Bluetooth device ligt nu thuis, vanavond maar even proberen.
- de telefoon
- Bluetooth op m'n telefoon
- Bluetooth oortje
In verschillende volgordes.
Vergeef me, ik heb niet alles gevolgd.WhatsappHack schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:10:
iOS 10.1 en nog steeds die fucking mail notificatie bug niet opgelost.
Wat een frustratie

Maar wat houdt die bug precies in?
Njay schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:10:
Nog steeds een bug dat safari weigert bookmark icons te maken van lokale nas sites zoals spotweb en sickrage... dit werkte prima in 9.x
Bugs indienen kan iig met een developer account, public bèta tester account, maar misschien ook wel door hier https://bugreport.apple.com in te loggen met een Apple-ID..?BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:43:
Dit kun je rapporteren bij Apple. Vraag me niet hoe, maar het kan
Of kan dit alleen als je btea tester bent?
NRG
Had al een support chat session aangemaakt alleen krijg je van die standaard dingen helaas .. naja ik heb een case laten aanmakenGerardVanAfoort schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:07:
[...]
[...]
Bugs indienen kan iig met een developer account, public bèta tester account, maar misschien ook wel door hier https://bugreport.apple.com in te loggen met een Apple-ID..?
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Bij sommige mensen kan je de notificaties van e-mails niet wissen.Zonnetje83 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:15:
[...]
Vergeef me, ik heb niet alles gevolgd.![]()
Maar wat houdt die bug precies in?
Als je dan probeert recent te wissen, komt het meteen terug. En "Alles wissen" dan verschijnt ook direct doodleuk al je mails weer.
De manier eromheen is ook extreem omslachtig:
1.) Naar de laatste dag in je notificatie lijst scrollen, die wissen.
2.) Meteen weer naar beneden scrollen, want de dag die je net gewist hebt komt waarschijnlijk weer terug met andere e-mails. Blijf dit herhalen tot de dag niet meer verschijnt.
3.) Scroll een stukje terug naar boven, en wis de volgende dag. Zie punt 2, want dat zal hier weer gebeuren.
4.) Werk je weg zo langzaam omhoog tot alles eindelijk weg is.
Of je moet niet vergeten elke dag dat notificatie scherm helemaal te wissen.
Bloedirritant.
Jeetje wat een gedoe inderdaad! Ik heb daar gelukkig genoeg geen last van, want bij mij staan notificaties voor emails uit. Vandaar dat ik het ook niet meemaak.WhatsappHack schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 05:57:
[...]
Bij sommige mensen kan je de notificaties van e-mails niet wissen.
....
Bloedirritant.
Hopelijk lossen ze het inderdaad snel op! Heb je het bij Apple gemeld?
En via Apple Care.
[ Voor 20% gewijzigd door WhatsappHack op 26-10-2016 07:56 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Hé herkenbaarCitroentaart schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:45:
Misschien al vaker gezegd, maar wat is het irritant dat elke keer als ik WhatsApp update de standaard drietoon melding er weer is. Dan moet ik me iPhone herstarten en dan is het weer goed..
Ja sinds iOS 10 is dat. Maar ik dacht dat het nu misschien al wel een keer verholpen zou zijn maar dat is dus niet zo.The Inquisitor schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:56:
[...]
Hé herkenbaardacht al dat het aan mij lag. Erg irritant, in whatsapp meldingen resetten maakt ook niets uit.

Hier ook last vanBanshee schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:58:
Sinds de whatsapp update van vanmorgen krijg ik soms geen meldingen of badge app meer, als ik dan whatsapp open staan de berichten er wel ineens 🤔 Raar soms hoor
Same here, ik denk een WA probleem. Al mijn andere notificaties werken prime.Banshee schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:58:
Sinds de whatsapp update van vanmorgen krijg ik soms geen meldingen of badge app meer, als ik dan whatsapp open staan de berichten er wel ineens 🤔 Raar soms hoor
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik heb namelijk laatste tijd vooral dat de geluidjes van de notificaties niet meer klopten, en een herstart verhielp dat tot nu toe elke keer!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja hallo, heb geen Windows Phone die na een update iedere keer moet rebootenmartinusz schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:44:
Hebben jullie je telefoon na de WA update al eens uit en aan gezet?
Ik heb namelijk laatste tijd vooral dat de geluidjes van de notificaties niet meer klopten, en een herstart verhielp dat tot nu toe elke keer!
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Apple heeft denk ik niet gedacht aan gebruikers die zelf de brightness beheren