Ik installeer nu 10.0.2 maar hij staat echt al 30min lang op hetzelfde scherm zonder progressie (het zwarte scherm met apple logo).
Iemand een oplossing?
Iemand een oplossing?
Verwijderd
Nope.ApC_IcE schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:35:
[...]
Instellinge. Toegankelijkheid (zoek in dit forum)
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Klopt, swipe to unlock is niet meer. Het enige dat je kan instellen is dat hij (als je een 6s of later hebt), je je vinger in combinatie met raise to wake alleen maar op de knop hoeft te leggen om te unlocken.
Ik had hetzelfde probleem met camera. Alles zwart behalve knoop van foto nemen In WhatsApp heb ik dit niet getest.chippie777 schreef op zondag 25 september 2016 @ 11:54:
Meer mensen het volgende probleem: Met enige regelmaat heb ik alleen zwart scherm bij gebruik van de standaard camera app. Zowel de front als back camera geven zwart beeld. Echter maak ik een foto dan heeft de foto wel degelijk beeld. Ga ik naar whats-app dan werkt daar de camera wel zoals het hoort (dus gewoon beeld). Meestal helpt het afsluiten van de camera app en dan weer de app opnieuw opstarten, van de week echter niet. Heb toen een reset uitgevoerd die heel traag verliep, een paar seconde een blauw scherm (zoals bij windows :-) ) en de iPhone werd heel warm. Het betreft een iPhone 5S 64GB.
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Kan op een 6 ook. Dan is t gelijk aan iOS 9.DwightKSchrute schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:17:
[...]
Klopt, swipe to unlock is niet meer. Het enige dat je kan instellen is dat hij (als je een 6s of later hebt), je je vinger in combinatie met raise to wake alleen maar op de knop hoeft te leggen om te unlocken.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik heb dit ook paar keer ervaren met iOS 10.0.2, maar vooral op de iPad (mini 4)... houd me aanbevoleniMars schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:03:
Telefoon: iPhone 6s
iOS: 10GM (10.0.1 14A403)
Ik heb de laatste tijd al een tijd last van een irritante "bug" en ik kan er niks over vinden op Internet (zal wel verkeerd zoeken)
Af en toe, toch zeker enkele keren per dag gaat mijn scherm uit, terwijl ik gewoon op mijn telefoon bezig ben. Mijn telefoon gaat niet uit, vergrendeld niet, alleen beeld gaat uit. Als ik op de homeknop druk, gaat de scherm weer aan, maar de app die open was, zie je minimaliseren (zelfde actie als je op de homeknop drukt).
Omdat dat niet altijd wenselijk is, probeer ik andere opties, zoals volume knop drukken etc. Helaas werkt dat niet. Ik merkte laatst dat als ik de geluid aan/uit schakelaar omzette, het beeld weer aan ging.
Toen ik dit trucje gisteravond weer probeerde nadat mn scherm weer op zwart ging, reageerde de telefoon helemaal niet meer. Ook niet op de aan/uit knop, homeknop etc.
Bij het aansluiten van de telefoon aan mijn MacBook zag ik de afbeelding op mijn scherm dat mijn batterij leeg zou zijn (terwijl mijn telefoon nog voor 2/3 vol was). Enkele seconde daarna ging de telefoon aan (cold start).
Na het opstarten van mijn telefoon (unlocken, simcode etc) bleek m'n accu nog gewoon 68% te zijn.
Meerdere met dit euvel? Ik heb het public beta traject doorlopen t/m de GM update.
“The greatest teacher, failure is”
Klopt, maar op de 6 of 5s moet je nog wel een keer de homeknop of de aan/uit-knop indrukken voordat je je vinger er op legt. Op de 6S, SE en 7 hoeft dat niet.CyBeR schreef op zondag 25 september 2016 @ 15:44:
[...]
Kan op een 6 ook. Dan is t gelijk aan iOS 9.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
[ Voor 4% gewijzigd door ajhaverkamp op 25-09-2016 17:14 ]
This footer is intentionally left blank
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door jasjenl op 26-09-2016 10:38 ]
ah dat is het, viel mij ook opjasjenl schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:32:
Ik heb het idee dat het wegswipen van een notificatie die bovenaan je scherm verschijnt (als je die snel weg wilt hebben terwijl je een app open hebt) niet meer zo lekker werkt. Bij iOS 9 werkt het wegswipen eigenlijk altijd goed, bij 10 heb ik vaak dat de app die op dat moment open staat mijn swipe actie als input accepteert ipv dat ik de notificatie weg veeg. Het lijkt wel alsof je nu veel preciezer alleen op de notificatie zelf moet vegen en met name op het kleine iPhone 5 scherm is dat vrijwel onmogelijk...
<edit>
Blijkbaar moet je dus inderdaad echt óp de notificatie beginnen met swipen:
https://www.reddit.com/r/...ipe_up_to_dismiss_banner/
dat is echt niet handig op een klein scherm, voorheen kon je gewoon omhoog vegen en was het altijd raak.
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Ik doe altijd in 1 beweging de notificatie een klein beetje naar beneden trekken en dan hard omhoog. Het lijkt een beetje alsof je m wat aantrekt om harder weg te laten vliegen. Lijkt raar, maar nooit meer problemen.jasjenl schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:32:
Ik heb het idee dat het wegswipen van een notificatie die bovenaan je scherm verschijnt (als je die snel weg wilt hebben terwijl je een app open hebt) niet meer zo lekker werkt. Bij iOS 9 werkt het wegswipen eigenlijk altijd goed, bij 10 heb ik vaak dat de app die op dat moment open staat mijn swipe actie als input accepteert ipv dat ik de notificatie weg veeg. Het lijkt wel alsof je nu veel preciezer alleen op de notificatie zelf moet vegen en met name op het kleine iPhone 5 scherm is dat vrijwel onmogelijk...
<edit>
Blijkbaar moet je dus inderdaad echt óp de notificatie beginnen met swipen:
https://www.reddit.com/r/...ipe_up_to_dismiss_banner/
dat is echt niet handig op een klein scherm, voorheen kon je gewoon omhoog vegen en was het altijd raak.
ik heb hetzelfde probleem. ook dit topic afgezocht of andere mensen hetzelfde probleem hebben (toen kwam ik jouw post tegenUltraSub schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:31:
Even gezocht maar ik zie niemand die klaagt over telefoon ophangen
Als ik ff heb gebeld en wil ophangen dan is de telefoon gelocked. Op home button drukken en unlocken; groene balk; return to call. Dit kan niet het verhaal zijn dat je zoveel moet doen om gewoon op te kunnen hangen.![]()
Wat mis ik?
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Helpt dit misschien? http://apple.stackexchang...-lock-screen-go-on-ios-10Dr C schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:48:
[...]
ik heb hetzelfde probleem. ook dit topic afgezocht of andere mensen hetzelfde probleem hebben (toen kwam ik jouw post tegen). Zijn er inmiddels mensen met een oplossing. het is erg irritant om als je wilt ophangen eerst moet unlocken en dan op het groene balkje moet drukken om op te kunnen hangen
Het zit er allebei nog steeds inpegagus schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:01:
Hoewel de musicplayer er aardig op vooruit is gegaan, mis ik nu ineens twee functies:
- alles shuffelen ( nu kan het alleen nog per artiest of album)
- bij shuffelen: de volgende nummers zien, die gaan worden afgespeeld.
Ik heb nu de app Listen, maar die vind ik ook nog niet helemaal top. Iemand die nog een goede tip heeft voor een alternatieve musicplayer?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Idem, ook met een 6s. Bij 10.0.1 ging het niet lekker, maar nu haal ik ook 5-6 uur. Bij iOS 9 tussen de 6-8, maar volgens mij haalde ik die 8 alleen aan het begin (toen ik wat minder apps hadVerwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:43:
Na 10.0.2 is mijn accutijd weer hersteld.
Na 10.0.1 stond mijn 6s na 3 uur op 5%
Dit werd wel steeds beter tot 4,5 tot 5 uur
Na 10.0.2 heb ik dit weekend na 6,5 uur gebruik nog 12% over
Prima lijkt mij
Verwijderd
Gister 8 uur en 5 minuten gehaald. Accu was nog 4%The Inquisitor schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:15:
[...]
Idem, ook met een 6s. Bij 10.0.1 ging het niet lekker, maar nu haal ik ook 5-6 uur. Bij iOS 9 tussen de 6-8, maar volgens mij haalde ik die 8 alleen aan het begin (toen ik wat minder apps had)
Oeh zeer goedVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:36:
[...]
Gister 8 uur en 5 minuten gehaald. Accu was nog 4%
Geen idee wat ze nu met die gezondheid app willen. Hij lijkt totaal nog niet af, maar hij wordt ook niet verbeterd.Can2 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:56:
Zijn het meer mensen opgevallen dat de gezondheid app Dashboard is verdwenen?
Dit was altijd een ideale weergave waarmee je op één pagina grafiekjes kon zien van je stappen, slaap, etc.
Je hebt nu onder vandaag wel een overzicht van zaken, maar daar kun je geen grafieken tonen bijvoorbeeld.
Bah, ik heb hier echt heel veel moeite mee sinds IOS10. Het lijkt hier niet een heel veelbesproken onderwerp, dus ik zal wat beter moeten oefenen denk ik.Malt007 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:06:
[...]
Omdat je de icoontjes niet meer trillend en met een kruisje kan krijgen? Daar heb ik namelijk moeite mee sinds de 3d touchMijn vrouw kreeg het gewoon 4x achter elkaar voor elkaar omdat die de gewone 6 gewend is...
1/3 is niet zo heel gek hoor. Er gebeurt ongetwijfeld het een en ander op de achtergrond. Belangrijker is om te kijken of de procenten er af vliegen. Ik neem aan dat je bij instellingen > batterij het app verbruik al hebt bekeken? Zie je daar iets merkwaardigs? Bijvoorbeeld de mail app met met veel achtergrondactiviteit? En heb je een Apple Watch? Die zorgt ook voor achtergrondprocessen van bepaalde apps.Eduardboon schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:58:
Ik weet niet of het aan iOS10 ligt of niet, maar zelfs na meerdere DFU restores zit ik met het probleem dat mijn usage (batterij) stijgt terwijl ik de telefoon gewoon locked heb liggen. Net na de restore steeg hij niet meer dan 5 minuten in 4 uur tijd, maar sinds vanochtend is het weer 1/3e van de complete standby time, dat is dan zonder dat ik daadwerkelijk de telefoon oppak.
Na 3 uur standby staat de telefoon dus op 1 uur gebruik. Graag zou ik gewoon weer de hele dag kunnen doen met mijn telefoon, zoals in de goede oude tijd. Gebruik nu tijdelijk een 5C, maar mijn 6 en 7 hadden hetzelfde probleem, kwam met de 7 niet eens boven 15 uur uit na het van de lader halen door dit probleem.
Telefoon wordt niet echt warm (tot nu toe), maar zou niet weten waar dit aan ligt. Ga bijna mijn iCloud account de schuld geven, maar die heb ik toch echt nodig.
Ik heb een Watch, maar die is niet gekoppeld nog.sww89 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:05:
[...]
1/3 is niet zo heel gek hoor. Er gebeurt ongetwijfeld het een en ander op de achtergrond. Belangrijker is om te kijken of de procenten er af vliegen. Ik neem aan dat je bij instellingen > batterij het app verbruik al hebt bekeken? Zie je daar iets merkwaardigs? Bijvoorbeeld de mail app met met veel achtergrondactiviteit? En heb je een Apple Watch? Die zorgt ook voor achtergrondprocessen van bepaalde apps.
[ Voor 9% gewijzigd door Eduardboon op 27-09-2016 11:29 ]
Kijk dat is belangrijke info die ik even had gemist. 10% per uur is schandalig. Ervaar je het probleem op zowel Wi-Fi als 3g/4g? Heb je problemen met het bereik van Wi-Fi en 3g/4g? In dit topic en het iPhone 7 ervaringen topic zijn problemen gemeld met de ontvangst van Wi-Fi en 3g/4g en dit kan een negatieve impact hebben op de batterijduur.Eduardboon schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:27:
maar binnen 1 uur naar 90 procent zonder gebruik vind ik echt niks.
goed 2 uur op 8 is net geen 1/3e, maar wel bijna. Vanochtend heb ik hem dus maar heel even van de lader gehad om naar mijn werkplek te rijden, daar aangekomen bleek er op 30 minuten standby dik 13 minuten usage te zijn. En dat groeit maar door.
Ik zal vannacht eens met vliegtuigmodus proberen. Heb nu iCloud uitgezet, de telefoon wordt helaas flink warm. Zal eens zien wat er gebeurd.sww89 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:46:
[...]
Kijk dat is belangrijke info die ik even had gemist. 10% per uur is schandalig. Ervaar je het probleem op zowel Wi-Fi als 3g/4g? Heb je problemen met het bereik van Wi-Fi en 3g/4g? In dit topic en het iPhone 7 ervaringen topic zijn problemen gemeld met de ontvangst van Wi-Fi en 3g/4g en dit kan een negatieve impact hebben op de batterijduur.
Huiswerk: Wat gebeurt er als je het toestel in vliegtuigmodus zet gedurende de nacht?
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar als je Apple belt - de eerste 90 dagen heb je gratis telefonische ondersteuning bij je iPhone 7 - kunnen ze mogelijk hulp bieden. Ik heb de afgelopen jaren ervaringen gelezen van andere gebruikers dat Apple jou vraagt een tooltje te installeren om diagnostische info naar Apple te sturen zodat ze kunnen uitlezen waar het probleem zich in zit. Dit kunnen ze volgens mij ook bij de geniusbar in de Apple Store doen. Misschien stuit jij dan samen met Apple op een probleem in iOS 10 waar andere gebruikers ook mee geholpen zijn. Wellicht dat andere tweakers hier vanuit eigen ervaring meer over kunnen vertellen??
Ik ben al blij dat er een Nederlands toetsenbord toegevoegd kan worden! support voor twee talen is iets, waar veel verbeter mogelijkheden liggen.Bierkameel schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:22:
Is het in 2016 nu al eindelijk mogelijk om iOS in het Engels te hebben maar de gesproken navigatietaal in Apple Maps in het Nederlands?
Ik heb alle instellingen geprobeerd en ook de Nederlandse talen gedownload in het settings menu maar dat ding verrekt het om zich aan te passen.
En nee ik ga niet mijn complete telefoon op Nederlands zetten.
Heb ik ook steeds last van, dacht al dat het aan de overstap van mijn 5s naar de SE lag.Sunri5e schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:34:
Ligt het aan mij of werkt dat ontgrendelen van de telefoon niet top? Ik druk wel 20x per dag de homeknop blijkbaar verkeerd in want dan krijg ik weer stembediening in beeld. Heel irritant.
Sunri5e schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:34:
Ligt het aan mij of werkt dat ontgrendelen van de telefoon niet top? Ik druk wel 20x per dag de homeknop blijkbaar verkeerd in want dan krijg ik weer stembediening in beeld. Heel irritant.
En zo los je het op.Dracula schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:38:
Heb ik ook steeds last van, dacht al dat het aan de overstap van mijn 5s naar de SE lag.
NRG
helaas! dit ook al een paar dagen geleden gedaan, geen positief resultaat. Ik krijg nog paar keer per dag die irritante Stembediening in beeld te zien.GerardVanAfoort schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:54:
[...]
[...]
En zo los je het op.
GerardVanAfoort in "[iOS 10] Ervaringen & Discussie"
Dan heb je Siri niet aanstaan. Als je Siri aanzet, dan verdwijnt voice control. En Siri in het lockscreen kan je uitschakelen. Daarna werkt het zoals zou moeten.Geert1976 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:50:
[...]
helaas! dit ook al een paar dagen geleden gedaan, geen positief resultaat. Ik krijg nog paar keer per dag die irritante Stembediening in beeld te zien.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ah op die fiets! Ik moet dus Siri aanzetten. Eureka!breinonline schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:01:
[...]
Dan heb je Siri niet aanstaan. Als je Siri aanzet, dan verdwijnt voice control. En Siri in het lockscreen kan je uitschakelen. Daarna werkt het zoals zou moeten.
Was er al in 9NRG-81 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:09:
Is er een instelling bijgekomen bij batterijgebruik sinds 10.0.2? ? Dat klokje is me nooit opgevallen, laat tijden op voorgrond en achtergrond per app zien.
Alvast even wat geld storten op je CC?readytoflow schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:46:
Even een gekke vraag...
deze maand wat dure aankopen gedaan met de creditcard. Deze is nu op zijn limiet. Vrijdag wordt er ~€1000,- geïncasseerd van de betaalrekening. Allemaal prima.
Alleen krijg ik nu van Apple bericht dat mijn music/icloud betalingen geweigerd zijn (kan kloppen want CC zit op €9,50,- na op de max) en of ik mijn betaalinformatie wil aanpassen. Dat hoeft niet want vanaf 3-10
Wordt dat geincasseerd en is er weer voldoende ruimte.
Dat zie zie ik volgende week wel goedkomen. Echter...
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn apps te
Updaten nu zonder dat ik de betaalinformatie heb aangepast. Ook al zijn dat gratis&reeds betaalde apps. Is dat logisch?
Ik bedoel prima wanneer het op 3-10 nog niet betaald is, maar dit vind ik wel beetje raar...nu zal dit niet zo vaak voorkomen maar ik moet de limiet dus denkbeeldig met €20,- +appstoreaankopen verminderen omdat Apple anders preventief mijn account 'blokkeert' terwijl de betaling pas in de volgende maand plaatsvindt?
Maar even concreet: Is dit te omzeilen zodat ik simpelweg mijn apps kan updaten?
Goeiemorgen, heb ik ff op zitten letten dan zeg...
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
Ook al bedacht. Maar die meekeek dat ik dat ooit gedaan heb, duurde dat toch 1 a 2 dagen meen ik me te herinneren. Dan wacht ik wel af tot vrijdag. Maar zal voor de zekerheidstelling bank eens bellen hoe snel dat verwerkt wordt.colorsone schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:50:
[...]
Alvast even wat geld storten op je CC?
Ik heb het eens gehad dat het mis ging toen Apple nog Clickandbuy gebruikte. Vanwege een gemiste incasso van 99 cent werd het account geblokkeerd. Heb toen gelijk een andere betaalmethode ingezet (en de C&B betaald) Heeft ruim 2 weken geduurd voordat hij weer vrijgegeven was. Was in dat geval knap lastig omdat de wintersport erin viel en ik de ski-app net had verwijderdreadytoflow schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:11:
[...]
Ook al bedacht. Maar die meekeek dat ik dat ooit gedaan heb, duurde dat toch 1 a 2 dagen meen ik me te herinneren. Dan wacht ik wel af tot vrijdag. Maar zal voor de zekerheidstelling bank eens bellen hoe snel dat verwerkt wordt.
Zou het wat uitmaken wanneer ik even een iTunes kaartje van€50,- koop? Dat is zo geregeld natuurlijk.
Bij mij kwam er gelijk een incasso van 14 euro na het missen van die ene.Dennisdn schreef op woensdag 28 september 2016 @ 07:24:
[...]
Ik heb het eens gehad dat het mis ging toen Apple nog Clickandbuy gebruikte. Vanwege een gemiste incasso van 99 cent werd het account geblokkeerd. Heb toen gelijk een andere betaalmethode ingezet (en de C&B betaald) Heeft ruim 2 weken geduurd voordat hij weer vrijgegeven was. Was in dat geval knap lastig omdat de wintersport erin viel en ik de ski-app net had verwijderd
Dank. Weer gevonden. Tot mijn verrassing is het echter wel mogelijk zowel alle nummers in willekeurige volgorde af te spelen, als de repeatfunctie aan te hebben staan. Wanneer alle nummers afgespeeld zouden worden en daarna weer het eerste nummer, dan zou het prima zijn. Maar de repeatfunctie in samenwerking met de shufflefunctie zorgt er voor dat één en het zelfde nummer afgespeeld blijft worden en er dus niet naar het volgende nummer wordt gegaan.Hoedje schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:32:
[...]
Het zit er allebei nog steeds in
- Op het eerste scherm van de muziek app staat naast Bibliotheek "wijzig", hier kun je ook nummers aanzetten. Vervolgens kun je dan doorklikken en alle nummers shufflen. Ook kun je het aan Siri vragen.
- De volgende nummers kun je ook nog steeds zien. Dat doe je door te gaan naar het "now playing" scherm, als je dan vervolgens naar beneden scrollt dan kun je alle komende nummers zien. Als je kiest voor shuffle dan worden ze door elkaar gezet.
Ja maar...volgens de omschrijving wordt er pas 3-10 geïncasseerd. Dan is het vreemd dat ik nu niet kan updaten natuurlijk.Dennisdn schreef op woensdag 28 september 2016 @ 07:24:
[...]
Ik heb het eens gehad dat het mis ging toen Apple nog Clickandbuy gebruikte. Vanwege een gemiste incasso van 99 cent werd het account geblokkeerd. Heb toen gelijk een andere betaalmethode ingezet (en de C&B betaald) Heeft ruim 2 weken geduurd voordat hij weer vrijgegeven was. Was in dat geval knap lastig omdat de wintersport erin viel en ik de ski-app net had verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door readytoflow op 28-09-2016 21:12 ]
Dat werkt niet met Nederlands. Kijk even op de (ellenlange) pagina van Apple welke diensten waar aangeboden worden. Multilingual keyboard is wat je zoekt. Link zo niet bij de hand, maar stond recent nog in dit topic.AppleFangirl schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:25:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het in iOS 10 niet meer nodig is om handmatig van taal te veranderen tijdens het typen.
Maar ik moet nog steeds handmatig van 'toetsenbord' wisselen als ik van typ-taal wissel. Voor de autocorrect alles weer loopt te veranderen.
Weet iemand of je dat ergens in moet stellen of zo? Ik kan het niet vinden.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 29-09-2016 10:49 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
offtopic:Ramzzz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:46:
Mijn iPhone 6s verwerkte de iOS 10 update prima. Ik heb expres een paar weken gewacht met updaten.
De 5c van mijn vrouw echter ... eerst leek hij bricked, nu lijkt hij regelmatig problemen te geven.
Na update gisteravond laat deed hij het gewoon, 's nachts aan de lader is hij uit gegaan, vanmorgen moest hij ineens aan iTunes worden gehangen voor herstel
Jeej...![]()
En nu is het 'erratic' steeds iets anders aan de hand. Unlocken werkt de ene keer niet, iTunes herkent de iPhone niet (meer), etc.
En de Genius Bar werkt momenteel ook voor geen meter.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ja dat werkt, dan wordt het openstaande bedrag van het winkeltegoed geschreven. Heb dit ook al eens gehad.readytoflow schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:11:
Zou het wat uitmaken wanneer ik even een iTunes kaartje van€50,- koop? Dat is zo geregeld natuurlijk.
Bij mij en diverse klanten van mij kommen ze gewoon bij outlook in de body ipv als bijlage.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:56:
Foto openen in de foto app
Delen icoontje tikken
Mailtje opstellen
Verzenden
Op je schermpje lijkt de foto dan in de body te staan maar in Outlook komen ze dan gewoon als bijlage aan. Gisteren nog een paar verstuurd op die manier.
Kleine omweg; voeg de foto toe aan iCloud Drive (of Dropbox, etc.), in Mail een longpress, 'Voeg bijlage toe' en dan vanuit iCloud Drive de foto selecteren.SlowikPL schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:14:
[...]
Bij mij en diverse klanten van mij kommen ze gewoon bij outlook in de body ipv als bijlage.![]()
Ik weet nu geen raad meer , mischien dat iemand anders weet dit op te lossen
Wat ik op diverse fora lees wordt door de ontvangende software bepaald hoe de afbeelding wordt weergegeven (inline of als bijlage). Wat is precies je probleem? En waarom is het een probleem?SlowikPL schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:14:
[...]
Bij mij en diverse klanten van mij kommen ze gewoon bij outlook in de body ipv als bijlage.![]()
Ik weet nu geen raad meer , mischien dat iemand anders weet dit op te lossen
Die kan nu nog terug naar ios9.Ramzzz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:21:
Was ik al min of meer van plan...
Maar die 5c moet dan nog naar mijn dochter...
Tik op het nummer in het lockscreen en je hebt de controls voor ophangen etc.Saven schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:44:
Merk sinds iOS 10 dat wanneer ik gebeld word mn scherm op t lockscreen komtlekker knullig 10 seconden later pas op kunnen hangen omdat hij eerst mn vingerafdruk 2 keer niet kan scannen en ik dan nog de code in moet voeren
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Hmm even uitproberen morgen, thanks. Wel vreemd en erg omslachtig,Fuwor schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:55:
[...]
Tik op het nummer in het lockscreen en je hebt de controls voor ophangen etc.
The friggin' odds, dat van je iPhone 5c uitgerekend na een problematische update 's nachts ook nog eens de homeknop het spontaan begeeft, zodat hij functioneel gebricked is...Ramzzz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:46:
Mijn iPhone 6s verwerkte de iOS 10 update prima. Ik heb expres een paar weken gewacht met updaten.
De 5c van mijn vrouw echter ... eerst leek hij bricked, nu lijkt hij regelmatig problemen te geven.
Na update gisteravond laat deed hij het gewoon, 's nachts aan de lader is hij uit gegaan, vanmorgen moest hij ineens aan iTunes worden gehangen voor herstel
Jeej...![]()
En nu is het 'erratic' steeds iets anders aan de hand. Unlocken werkt de ene keer niet, iTunes herkent de iPhone niet (meer), etc.
En de Genius Bar werkt momenteel ook voor geen meter.
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 30-09-2016 08:01 ]
Op mijn 6S is dit ook langzamer geworden, terwijl ik de animaties zelfs uit heb staan. Hoop dat dit nog verbeterd gaat worden.dannyvdb1997 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:56:
Ik merk dat de animaties bij het afsluiten van een app anders zijn op mijn iPhone 7 dan op mijn vorige iPhone 6s. Lijkt een soort hapering/rare beweging in te zitten. Hebben meer mensen dit?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 30-09-2016 08:42 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Bovenstaand probleem ervaar ik ook. De melding bij WhatsApp berichten komt niet overeen met wat ik heb gekozen. Heel irritant. Ik heb de iPhone 7 trouwens.martinusz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:02:
Toestel: Iphone SE
Ook het geluid van notificaties is van slag, bijvoorbeeld van Whatsapp krijg ik ineens ander geluidje. Ok ff opnieuw instellen dan, maar nee hoor, blijf gewoon een heel ander geluidje krijgen
Stom ja, wanneer doe je dat nog je telefoon uit/aan zettenVerwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:08:
Even opnieuw opstarten. Dan moet hij het weer doen.
Iets dergelijks heb ik ook al met meerdere notificaties meegemaakt, de enige manier om er dan nog van af te komen is door op de wis knop bovenaan het notificatie scherm te tappen, waarmee je alle notificaties verwijderd. Zo'n 'hangende' notificatie werkt ook niet meer als je er op tapt en individueel wissen werkt ook niet, althans, niet bij mij. Dus idd nog wat bugs hier en daar...martinusz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:02:
Ook blijft er een notification steeds zichtbaar helemaal onderin het scherm, het is een oude notificatie, maar die komt dan steeds terug als er een nieuwe notificatie is voor die app. Maar niet netjes aansluitend, nee er zit ruimte tussen en de notificatie staat grotendeels buiten beeld en je kunt er ook niet naar toe scrollen.
Ik bedoelde eigenlijk dit op de iPhone 7: https://gfycat.com/MediocreFarawayAmethystgemclamDennisdn schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 07:18:
[...]
Op mijn 6S is dit ook langzamer geworden, terwijl ik de animaties zelfs uit heb staan. Hoop dat dit nog verbeterd gaat worden.
Dit heb ik ook. Fucking irritant!!! Elke keer is die rode knop pleitos en toetsel gelockedUltraSub schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:31:
Even gezocht maar ik zie niemand die klaagt over telefoon ophangen
Als ik ff heb gebeld en wil ophangen dan is de telefoon gelocked. Op home button drukken en unlocken; groene balk; return to call. Dit kan niet het verhaal zijn dat je zoveel moet doen om gewoon op te kunnen hangen.![]()
Wat mis ik?
Dat zal best maar we hebben er nu last van in iOS 10 en als je veel belt is het erg vervelend.Rivanov schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:54:
[...]
Had ik in iOS 9 ook wel eens. Dus is niet specifiek een iOS 10 issue.
[ Voor 22% gewijzigd door JB op 30-09-2016 13:06 ]
Mijn boefje is liev!
Same here.. vergeet elke keer om het hier te vragen/op te zoeken.. ben dus niet de enige.JB schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:05:
[...]
Dit heb ik ook. Fucking irritant!!! Elke keer is die rode knop pleitos en toetsel gelocked
Tom schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:20:
[...]
Same here.. vergeet elke keer om het hier te vragen/op te zoeken.. ben dus niet de enige.
Zoals ik hierboven ook al heb aangegeven; je komt weer bij de controls (rode knop etc.) door op het nummer in het lockscreen te tikken.JB schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:05:
[...]
Dit heb ik ook. Fucking irritant!!! Elke keer is die rode knop pleitos en toetsel gelocked
[...]
Dat zal best maar we hebben er nu last van in iOS 10 en als je veel belt is het erg vervelend.
Vreemd, ik heb daar op mijn iPhone 5 nog nooit last van gehad en heb het gisteren nog eens specifiek getest. Zou dit soms ook samenhangen met het wel/niet hebben van touch id?Fuwor schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:30:
[...]
[...]
Zoals ik hierboven ook al heb aangegeven; je komt weer bij de controls (rode knop etc.) door op het nummer in het lockscreen te tikken.
Ja inderdaad. Dank! Hoop alleen dat ze dit heel snel aanpassen...!Fuwor schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:30:
[...]
[...]
Zoals ik hierboven ook al heb aangegeven; je komt weer bij de controls (rode knop etc.) door op het nummer in het lockscreen te tikken.
Mijn boefje is liev!
[ Voor 25% gewijzigd door Mel33 op 01-10-2016 09:16 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Bizar! Ik had dat al eens geprobeerd en toen werkte het niet. Nu weer opnieuw opgestart en de notificaties kloppen weer.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:08:
Even opnieuw opstarten. Dan moet hij het weer doen.
Een blauwe knop geeft aan dat je iMessages kan versturen. Een groene knop geeft aan dat je een sms verstuurt. Je kan alleen iMessages versturen naar mensen met een iPhone, ja.Teletekst schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 09:37:
[...]
Bizar! Ik had dat al eens geprobeerd en toen werkte het niet. Nu weer opnieuw opgestart en de notificaties kloppen weer.![]()
Dank je.
Even een andere vraag. Hoe kan ik zien of ik een imesssage bericht kan versturen? Dat kan toch alleen naar anderen die ook een iPhone hebben? Ik kom van Android af, dus als het een domme vraag is...sorry.
Ah dank je. Ik dacht dat ik dat aan het telefoonnummer kon zien.Volkan1984 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:11:
[...]
Een blauwe knop geeft aan dat je iMessages kan versturen. Een groene knop geeft aan dat je een sms verstuurt. Je kan alleen iMessages versturen naar mensen met een iPhone, ja.
iAmRenzo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:56:
[...]
Dat werkt niet met Nederlands. Kijk even op de (ellenlange) pagina van Apple welke diensten waar aangeboden worden. Multilingual keyboard is wat je zoekt. Link zo niet bij de hand, maar stond recent nog in dit topic.
Ok, nog een tijd wachten dus. Jammer.. zou een hoop gedoe schelen.
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
Heb ik ook, niet alleen in dit forum maar ook andere fora en sommige websites vallen half van het scherm. Idd zowel op iPhone (6s) als m'n iPad (air).SqueakyClean schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:40:
Het zal wel aan mij liggen, maar sinds iOS 10 springt m'n scherm niet meer mee bij het schrijven van een reactie hier op t forum.
Dus als ik een reactie aan t tikken ben en de cursor gaat rechts het scherm af, dan blijft het scherm gewoon staan en type ik blind, zowel op de iPad als de iPhone.
Iemand enig idee?
Mijn agenda heeft een paar dagen iedere ochtend gemeld dat ik om 8:00 een vergadering had... Ik heb een aantal agenda apps verwijderd (was er een paar aan het uitproberen omdat oude niet meer beviel). En telefoon een keer gereset. Nu geen meldingen meer.martinusz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:02:
Toestel: Iphone SE
Meer mensen last van vreemde agenda herinneringen? Met name voor verjaardagen?
Sinds IOS 10 krijg ik voor allerlei personen verjaardag meldingen, terwijl ik dat nooit kreeg.
Het lijkt erop dat het data is vanuit linkedin, in agenda heb ik verjaardagen al uitgezet en linkedin etc. uitgevinkt, echter blijf ik ze krijgen.
Ik krijg ze ook nog eens 1 dag te laat, dus persoon is gisteren jarig, dan krijg ik vandaag om 9 uur dat die persoon jarig is
Open ik de melding van de agenda, dan zie je de verjaardag helemaal niet in de agenda staan
Ook het geluid van notificaties is van slag, bijvoorbeeld van Whatsapp krijg ik ineens ander geluidje. Ok ff opnieuw instellen dan, maar nee hoor, blijf gewoon een heel ander geluidje krijgenFix: herstart je telefoon.
Ook blijft er een notification steeds zichtbaar helemaal onderin het scherm, het is een oude notificatie, maar die komt dan steeds terug als er een nieuwe notificatie is voor die app. Maar niet netjes aansluitend, nee er zit ruimte tussen en de notificatie staat grotendeels buiten beeld en je kunt er ook niet naar toe scrollen.
Kortom er zitten wat bugs in zo lijkt het.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq