Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Quake Champions

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste
Acties:

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

https://bethesda.net/comm...mmunity&utm_medium=Social

Een hotfix voor de december update is onderweg, na heel veel problemen en klachten uit de community.

Ik moet zeggen dat ikzelf niet heel veel problemen heb ondervonden, behalve dan de 'processing transaction' bug en iets langere laadtijden.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• RoaDHouse
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 00:22
Wat hebben ze nu gedaan,,, ik was level 77 en nu sta ik weer op zero en heb 800 lootboxes gekregen :(

Vorige keer hadden ze ook van die kloten geintjes om alles weer op zero te zetten. Ik kan me voorstellen dat sommigen nu zeggen bekijk het maar.

• robkorv
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 00:14
Ze hebben de change ver van te voren aangekondigd, helaas niet ingame. Als je de officiële kanalen niet volgt lijkt me dit inderdaad een onaangename verrassingen. Ze hebben heel het levelen op de schop gegooid, geen lootboxes meer en horizontale progressie. Je hebt nog wel alles dat je hebt vrijgespeeld, iedereen zijn level en skillrating is gereset.

• RoaDHouse
robkorv schreef op zondag 23 december 2018 @ 11:41:
Ze hebben de change ver van te voren aangekondigd, helaas niet ingame. Als je de officiële kanalen niet volgt lijkt me dit inderdaad een onaangename verrassingen. Ze hebben heel het levelen op de schop gegooid, geen lootboxes meer en horizontale progressie. Je hebt nog wel alles dat je hebt vrijgespeeld, iedereen zijn level en skillrating is gereset.
Leuk allemaal, maar wat is het nut ervan.

De gameplay is er niet door veranderd en er zitten nog steeds transacties in.

• RoaDHouse
Er is dus niks veranderd,, de loot-boxes zitten er nog steeds in.

Op deze manier kunnen ze nog meer verdienen.

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Kan ik iets doen met die 'rode crystals' dan behalve uitgeven aan dingen voor mijn karakter?

• RoaDHouse
foxgamer2019 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 20:46:
Kan ik iets doen met die 'rode crystals' dan behalve uitgeven aan dingen voor mijn karakter?
Nee daar kan je niks mee doen verder,,, ze willen dat je een battlepass gaat kopen. Na meer dan 1000 boxes te hebben geopend heb ik een paar lullige skins gekregen.

Allemaal bullshit in de game, je kan er allemal niks mee. Na bijna 2 jaar is nog steeds dezelfde meuk.

En zit je ook nog regelmatig op servers met een ping van 120 en dan ben je helemaal de sjaak.

• Steffie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 20:58

Steffie

Opaque

Je kan voordat je op play drukt via dat wereldbolletje zelf kiezen met welke servers je wilt connecten, daarmee kan je wel voorkomen dat je op servers met een hele hoge ping terecht komt.

Ik vind het nog steeds een prima spel. Speel vooral TDM. De toevoeging van CTF vind ik nog niet echt een succes. Er zijn in die game mode teveel leavers en er is geen reshuffle of change team optie.

Kijk bijna elke zondag de duel streams van de open league of andere toernooien op twitch. Dat is al jaren echt uitstekend vermaak.

Steffie wijzigde deze reactie 30-12-2018 01:40 (25%)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Steffie schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:36:
Je kan voordat je op play drukt via dat wereldbolletje zelf kiezen met welke servers je wilt connecten, daarmee kan je wel voorkomen dat je op servers met een hele hoge ping terecht komt.
Dit doe ik ook al vanaf het begin (wil enkel in EU spelen - excl. Polen), al heb ik nog soms wel last van lag ondanks de lage ping. Denk als je mede spelers te hoge ping hebben, dit uiteindelijk invloed heeft op je game.

Verder hoor ik regelmatig in de chat iets over bots, zijn die in het spel als er te weinig spelers zijn?

• Steffie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 20:58

Steffie

Opaque

foxgamer2019 schreef op zondag 30 december 2018 @ 11:00:
Verder hoor ik regelmatig in de chat iets over bots, zijn die in het spel als er te weinig spelers zijn?
Ja, als spelers een TDM of CTF game verlaten, dan worden die vervangen door bots. Je kan ze herkennen aan een ping van 0.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Dit weekend, en de overige weekenden in januari, kun je dubbele XP verdienen met QC.
Ik vind dat ze dit eigenlijk ook zo moeten houden, de XP die je standaard krijgt, is imo veel te weinig (je krijgt zeker minder dan voor de update). Op deze manier haalt vrijwel niemand level 100.
Het lijkt wel alsof ze bang zijn dat hun verdienmodel 'eraan' gaat oid :/

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• robkorv
Misschien speel ik overdreven veel, maar we zitten nu in week 3 en ik ben bij level 37. Dus ik zit op schema https://stats.quake.com/profile/RobKorV

Ik heb ook weer een frag compilatie gemaakt: YouTube: Smooth as silk | Compilation #18 | Quake Champions

• RoaDHouse
KillerBee schreef op zondag 6 januari 2019 @ 07:28:
Dit weekend, en de overige weekenden in januari, kun je dubbele XP verdienen met QC.
Ik vind dat ze dit eigenlijk ook zo moeten houden, de XP die je standaard krijgt, is imo veel te weinig (je krijgt zeker minder dan voor de update). Op deze manier haalt vrijwel niemand level 100.
Het lijkt wel alsof ze bang zijn dat hun verdienmodel 'eraan' gaat oid :/
LoL,,, level 100 ga je niet halen omdat er wel weer een update gaat komen waarbij alles weer op 0 gezet wordt.

Dit is al meerdere keren aan de orde geweest.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

robkorv schreef op zondag 6 januari 2019 @ 11:35:
Misschien speel ik overdreven veel, maar we zitten nu in week 3 en ik ben bij level 37. Dus ik zit op schema https://stats.quake.com/profile/RobKorV

Ik heb ook weer een frag compilatie gemaakt: YouTube: Smooth as silk | Compilation #18 | Quake Champions
Ik zit nu op level 34, dus het valt nog wel mee :) , alhoewel je steeds meer XP per level nodig hebt om 'm af te ronden. Hier zit trouwens ook gelijk mijn bezwaar: spelen voor XP en spelen om dag/week challenges. Hierdoor is het bijna een must om regelmatig te spelen. Spelen puur voor het plezier is bijna ondergeschikt geworden. Daarom laat ik, sinds de laatste update, de moeilijkere challenges gewoon aan me voorbij gaan, dan maar geen level 100 halen (wat ik tóch niet ga halen :p).
In dit opzicht geeft QL mij echt meer plezier in het spelen.

[edit]leuke compilatie @robkorv (y) . Je bent er duidelijk een stuk beter in dan ik! :D :$

KillerBee wijzigde deze reactie 06-01-2019 11:57 (4%)

• robkorv
@KillerBee ..... ik schiet ook wel eens mis hoor! Die zitten alleen niet in de compilatie :)

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

https://quake.bethesda.net/en/news/13HyNHPv9VoOHB72zOLjGQ

Na veel klachten over het XP score systeem, heeft Bethesda gisteren een vernieuwd XP score systeem uitgebracht.

Dit zijn enkele voorbeelden van wijzigingen in het XP score systeem:
Increased Kills from 3 to 100
Increased Assists 1 to 50
Increased Medals 7-35 to 10-50
Increased 1st Place 35 to 500
Increased 2nd Place 17 to 250
Increased 3rd Place 7 to 100
Increased MVP 17 to 50
Decreased Match Completion 1120 to 50
Decreased First Game 700 to 250
Decreased First Win 1400 to 250
Deze wijziging is mede tot stand gekomen n.a.v. klachten over de zogenaamde AFK farmers (dit liep idd echt de spuigaten uit). Met het nieuwe XP systeem wil Bethesda dit misbruik ontmoedigen.
Een andere belangrijke reden is ook om de spelers te helpen een zo hoog mogelijk level te behalen aan het eind van het seizoen. Level 100 is (was) namelijk voor velen gewoonweg niet haalbaar met het oude XP score systeem.

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

XWB

Mr. Heavy

RoaDHouse schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:16:
[...]

Nee daar kan je niks mee doen verder,,, ze willen dat je een battlepass gaat kopen. Na meer dan 1000 boxes te hebben geopend heb ik een paar lullige skins gekregen.

Allemaal bullshit in de game, je kan er allemal niks mee. Na bijna 2 jaar is nog steeds dezelfde meuk.
Ik hoop stiekem een keer de plasma gun skin te pakken te krijgen :9 Maar inderdaad, het is een loterij en voegt qua gameplay verder niks toe.

It takes two fools to argue.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

https://twitter.com/Quake/status/1087756862127329282

Bethesda heeft de zgn. XP farmers geband :D
Met de toch al kleine playerbase, weet ik niet of dit een handige zet is (maar wél terecht imho!).
Ze hadden denk ik beter de betreffende personen terug kunnen zetten naar level 0, dat is al een bikkelharde straf. En uiteraard moeten ze deze manier van 'farmen' in zijn geheel onmogelijk maken.

• MPAnnihilator
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15-04 22:48
Geraakt er iemand nog op het officiële Bethesda forum van Quake Champions ? Het lijkt down... 8)7
Ik had er deze link voor in mijn favorites zitten :

https://bethesda.net/comm...ory/26/general-discussion

Mijn Specs

• robkorv
MPAnnihilator schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 18:57:
Geraakt er iemand nog op het officiële Bethesda forum van Quake Champions ? Het lijkt down... 8)7
Ik had er deze link voor in mijn favorites zitten :

https://bethesda.net/comm...ory/26/general-discussion
Ja..... lijkt kapot te zijn.

• XWB
  • Niet online

XWB

Mr. Heavy

De reacties op Twitter ook :')

https://twitter.com/Mikkelwav/status/1087762937165447168

Ik heb de game sinds de december patch nauwelijks meer aangeraakt. Daarvoor speelde ik elke dag. De game speelt niet meer hetzelfde en is minder leuk geworden. Daarbij valt CTF zwaar tegen, ondanks dat ik er lang naar uitkeek.

• robkorv
Ik speel nog steeds bijna elke dag, voornamelijk CTF. Dit soort gave potjes zitten er dan ook tussen https://www.twitch.tv/videos/380611517?t=00h47m50s <-- klik de link voor timestamp.

• XWB
  • Niet online

XWB

Mr. Heavy

Met de update van maart is de Custom Game optie voortaan voor iedereen beschikbaar.

• MrMonkE
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:02

MrMonkE

Fan of Bananarama

Hebben ze al clan arena?

Incidious Ape of Peace

• RoaDHouse
Ze kunnen beter wat aan die hackers gaan doen,,, niet normaal meer.
Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True