Je moet soms ook wat geluk hebben. Daarnaast blijft het zo dat de ene keer alle ballen aankomen en de volgende keer lukt er niets. De spelers voelen dat stroperig aan en zijn een stuk trager dan in de wedstrijden dat het wel lukt. Fitness is in beide gevallen hoog van de spelersbbblije schreef op zondag 15 januari 2017 @ 16:54:
[...]
Lekker! Ik 5 gespeeld, 3 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren.
Bij het gelijkspel en verloren kwam ik er maar niet doorheen, tegenstander zette zoveel druk dat ik geen gaten kon maken. Ook nog aanvoelen en op in spelen
Jesus bij mij gaat het weer radicaal mis. Gister met mijn beste team 4 gespeeld 4 gewonnen. Vandaag 3 gespeeld 3x 1-0 verloren en hoe. Moest 1x tegen een eredivisie team en werd er uit gelopen, gebeukt en noem het maar op. Echt dikke bullshit vandaag weer. Ragequit en klaar voor vandaag!
Fijne zondag
Fijne zondag
Hoeveel ben je ongeveer kwijt voor POTM Ibra?
En waarom koopt iedereen zoveel conditie kaarten? Ik ben net terug van een FIFA break
En waarom koopt iedereen zoveel conditie kaarten? Ik ben net terug van een FIFA break
[ Voor 50% gewijzigd door llovesoccerx7 op 15-01-2017 17:56 ]
In het weekend willen ze wel eens voor 2000 gaan.llovesoccerx7 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:54:
Hoeveel ben je ongeveer kwijt voor POTM Ibra?
Nu met de TOTY zijn er giga veel aangeboden en veel mensen hebben zitten hamsteren voor max 1000 coins.
Geen verkeerde investering als je ze voor ongeveer die prijs weet te verkopen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Helemaal op de eerste dag van TOTY, vele voor 150 op kunnen kopen.
Komende weekenden alles online zetten en cashen
Komende weekenden alles online zetten en cashen
Cons:::BB4E
Zijn helaas nu niet meer te krijgen voor onder de 1100...
Vandaag uit TOTW 17 pack TIF Eriksen! Heb nu nog 2x een tradable TOTW pack klaarliggen, maar wacht liever tot volgende week. Ben weer geswitched naar BPL team, waarbij ik niet het gevoel heb dat ik er slecht mee ben gaan spelen. Wel een beroerd WL gespeeld. Met nog 5 wedstrijden te gaan Gold 3 gepakt op PC. Zie dan verder niet echt meer een noodzaak om verder te spelen.
Heb ook nog 75 +28 contacts liggen en nog wat spelers waarop ik wacht tot ze weer wat in prijs stijgen (Barzagli, Pjanic en Godin bv).
Heb ook nog 75 +28 contacts liggen en nog wat spelers waarop ik wacht tot ze weer wat in prijs stijgen (Barzagli, Pjanic en Godin bv).
Dat gaat de goede kant opJamesl schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:43:
Zijn helaas nu niet meer te krijgen voor onder de 1100...
Vandaag al diverse voor 1900 kunnen verkopen. Ik heb ook geen haast, dus dat komt wel goed
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik vind het niets. Butland er weer in gezet. Verkoop hem over een tijdje wel weer voor wat winst.Eriko1 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:25:
[...]
Hoe speelt Schmeichel??, gekocht voor handel, maar op dit moment niet intressant genoeg.. Dus ga hem denk ik een kans geven
Verwijderd
TOTY Messi gepackt! 2 miljoen coins aan packs uitgegeven, maar het was het waard.
Was bijna toe aan mijn laatste packs, en toen was het eindelijk bingo. Ook tussendoor Bale nog gehad. En twee keer Pepe, damn!
Nu even bedenken wanneer ik Messi verkoop. Of even met hem spelen.
Was bijna toe aan mijn laatste packs, en toen was het eindelijk bingo. Ook tussendoor Bale nog gehad. En twee keer Pepe, damn!
Nice! Gefeliciteerd.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:10:
TOTY Messi gepackt! 2 miljoen coins aan packs uitgegeven, maar het was het waard.![]()
Hoeveel coins heb je nu nog over? Als dat een leuk aantal is zou ik gewoon een team rond Messi maken. Wie kan er nou zeggen dat hij qua stats met één van de beste spelers uit de FUT-geschiedenis kan spelen in zijn team.
FIFA Benelux Administrator
Yep, tenzij zijn prijs dusdanig hoog is dat je bijvoorbeeld drie andere TOTY spelers ervoor terug kan halen.MyUtd4Life schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:27:
[...]
Nice! Gefeliciteerd.
Hoeveel coins heb je nu nog over? Als dat een leuk aantal is zou ik gewoon een team rond Messi maken. Wie kan er nou zeggen dat hij qua stats met één van de beste spelers uit de FUT-geschiedenis kan spelen in zijn team.
Gefeliciteerd
edit: Messie is ongeveer gelijk aan Pigue+Modric+Kroos+Iniesta
[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 15-01-2017 21:46 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit weekend mijn eerste serieuze weekend league gespeeld, gold 3 geëindigd met nog 1 potje te gaan. Al met al tevreden, 2 disconnects (pc) gehad helaas, beide terwijl ik er goed voor stond... DIt is mijn huidige team: https://www.futbin.com/17/squad/1101576. Wel tevreden over het algemeen, al heb ik het gevoeld dat de spitsen soms niet genoeg diep gaan.
Damn dat is even lekker zeg! Ook eigen geld in gestoken of al die coins van handelen en WL etc?Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:10:
TOTY Messi gepackt! 2 miljoen coins aan packs uitgegeven, maar het was het waard.![]()
Verwijderd
Heb de Fifa DeLuxe gekocht. En daarnaast de voorbije maanden weleens wat punten gekocht, voor 50 euro ofzo. De rest handelen inderdaad, en geluk hebben, ook met SBC's.To easy schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:59:
[...]
Damn dat is even lekker zeg! Ook eigen geld in gestoken of al die coins van handelen en WL etc?
Verwijderd
Heb op dit moment nog zo'n 130.000 coins. Met al die spelers die ik nu heb even makkelijk de Marquee challenges gedaan, met walkout Vidal.MyUtd4Life schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:27:
[...]
Nice! Gefeliciteerd.
Ik ben niet zo'n fan van Messi in Fifa eigenlijk. En La Liga in zijn algemeen niet echt. Maar ik heb nu IF Casemiro ook. Even kijken maar.
Mensen met ideeën voor een 500k squad? Ben het een beetje kwijt inmiddels met al die IF's en prijsveranderingen.
Zat zelf aan een team rond Griezmann te denken maar heb nog nooit met 'm gespeeld dus weet ook niet of het 't waard zou zijn. Verder lijkt me Dembele IF wel interessant..
Suggesties zijn welkom! Mogen ook een aantal goede/fijne spelers zijn dan kan ik er (hopelijk) zelf een team omheen bouwen
Zat zelf aan een team rond Griezmann te denken maar heb nog nooit met 'm gespeeld dus weet ook niet of het 't waard zou zijn. Verder lijkt me Dembele IF wel interessant..
Suggesties zijn welkom! Mogen ook een aantal goede/fijne spelers zijn dan kan ik er (hopelijk) zelf een team omheen bouwen
Griezman is waarschijnlijk dan meteen de helft van je budget, ik zou Ben Yedder proberen icm met een Frans of een La Liga team.Ambianz schreef op zondag 15 januari 2017 @ 22:54:
Mensen met ideeën voor een 500k squad? Ben het een beetje kwijt inmiddels met al die IF's en prijsveranderingen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
hmm ja griezman is 160k ongeveer dus zou er 340 overblijven. Voor mij is de spitspositie wel de meest belangrijke denk ik, en dus (vaak) ook de duurste?Bossie schreef op zondag 15 januari 2017 @ 23:01:
[...]
Griezman is waarschijnlijk dan meteen de helft van je budget, ik zou Ben Yedder proberen icm met een Frans of een La Liga team.
Denk ook dat ik niet veel 4* en 5* skillmoves weet dus is Ben Yedder IF het dan wel waard. Blijf ook strugglen met het middenveld van Frankrijk hoewel ik wel naar een Frans team neig. Heb ook Kurzawa SBC staan
Ah, xbox ?Ambianz schreef op zondag 15 januari 2017 @ 23:05:
[...]
hmm ja griezman is 160k ongeveer dus zou er 340 overblijven. Voor mij is de spitspositie wel de meest belangrijke denk ik, en dus (vaak) ook de duurste?
Denk ook dat ik niet veel 4* en 5* skillmoves weet dus is Ben Yedder IF het dan wel waard. Blijf ook strugglen met het middenveld van Frankrijk hoewel ik wel naar een Frans team neig. Heb ook Kurzawa SBC staan
Wat is je favoriete formatie?
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 15-01-2017 23:10 ]
Xbox inderdaad. Speel momenteel 4321 wat opzich wel bevalt. Verder vind ik 433 met een CAM en 41212 (beide versies) ook goed spelen.
https://www.futbin.com/17/squad/1211852Ambianz schreef op zondag 15 januari 2017 @ 23:11:
[...]
Xbox inderdaad. Speel momenteel 4321 wat opzich wel bevalt. Verder vind ik 433 met een CAM en 41212 (beide versies) ook goed spelen.
Zou met hetzelfde team ook moeten lukken in de 433x varianten, je dan moet wel een extra middenvelder (Matuidi?) halen.
Hmm leuk team inderdaad. Sidibe kan vervangen door sbc kurzawa. Ik ga eens even een paar potjes spelen met Ben Yedder, kijken of dat werkt. Thanks!
*UpdatedAmbianz schreef op zondag 15 januari 2017 @ 23:22:
Hmm leuk team inderdaad. Sidibe kan vervangen door sbc kurzawa. Ik ga eens even een paar potjes spelen met Ben Yedder, kijken of dat werkt. Thanks!
Ik hoor jullie praten over conditiekaartjes die niet te krijgen zijn onder de 1100.. maar ik vind ze vanaf 700.. teamconditie 30+ of slaan jullie andere cards in?
Ik wil ook beginnen met handelen om zo betere spelers te kopen. Maar waar kan ik het beste beginnen bij de team condities of op een andere manier ?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Wat een weekend.... Wou na goud 3 van vorige week nu hoger eindigen. Begon matig met 3-3, toen win reeks en vrijdag geëindigd met 10-6. Zaterdag ging dramatisch, gestopt bij 12-12. Vanmiddag begon ik super waardoor ik 16-13 stond. En toen wou ik vanavond verder en dan begin je met een löss streak van 5. Maar van de laatste 6 potjes 5 gewonnen en toch nog goud 2 geëindigd met 21-19.
Waar ik me dood aan erger zijn de mensen die echt gewoon voor de penalty's spelen, en dan krijg je bij de penalty's geen pijltje.. 6 penalty shootouts gehad en heb ze alle 6 verloren.
Volgende week geen tijd, maar hoop toch de volgende keer voor goud 1 minimaal te gaan.
Waar ik me dood aan erger zijn de mensen die echt gewoon voor de penalty's spelen, en dan krijg je bij de penalty's geen pijltje.. 6 penalty shootouts gehad en heb ze alle 6 verloren.
Volgende week geen tijd, maar hoop toch de volgende keer voor goud 1 minimaal te gaan.
Het is een kwestie van vraag en aanbod. Op momenten waarop er veel aanbod en weinig vraag is, dalen de prijzen. Op momenten waarop er weinig aanbod en veel vraag is, stijgen de prijzen. Het komt er dus op neer om op het juiste moment in te kopen en op het juiste moment terug te verkopen.Razz89 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 23:29:
Ik hoor jullie praten over conditiekaartjes die niet te krijgen zijn onder de 1100.. maar ik vind ze vanaf 700.. teamconditie 30+ of slaan jullie andere cards in?
Ik heb de meeste van mijn conditiekaarten voor 900 à 1000 munten gekocht, maar ik heb af en toe ook kaarten kunnen bemachtigen voor slechts 150 of 200 munten.
Iemand nog een tip voor een goede BPL CV? Op dit moment heb ik Otamendi, Smalling, Cahill en Koscielny als CV. Ik wil er echter nog een goede CV bij hebben zodat ik vervanging heb in het geval van blessures of en lage fitness.
Gisteravond toch maar de Fabregas IF gekocht en de normale te koop gezet.
IF Reid is een beestThe Jackel schreef op maandag 16 januari 2017 @ 08:08:
Iemand nog een tip voor een goede BPL CV? Op dit moment heb ik Otamendi, Smalling, Cahill en Koscielny als CV. Ik wil er echter nog een goede CV bij hebben zodat ik vervanging heb in het geval van blessures of en lage fitness.
Hoe ging jullie weekend league ? Ik heb genoten van de Weekend League, maar 1x een vervelende speler tegengekomen die op 1-0 kwam in de 3e minuut. en gelijk park the bus ging spelen. In de verlening nog gewonnen
28 wedstrijden gespeeld, 11 gewonnen met deze opstelling voornamelijk https://www.futbin.com/17/squad/1216538 en dan heb ik Martial , Depay, Musa als invallers gebruikt.
Met zilver 2 als beloning, 15000 coins, 1 mega pack en 1 rare gold pack. Hopelijk zit daar eens wat moois tussen. Het viel mij nog meer, kon alleen vrijdagnacht en zaterdagnacht spelen, en zondag overdag nog wat.
Speelde 4-1-2-1-2 (2) met aangepaste tactieken van Koen Weijland en Tony Kok, merk dat die van Koen Weijland lekkerder speelt.
Volgend weekend heb ik nog minder tijd, weet niet of ik me ga proberen te kwalificeren.
Verder nog een vraag, als ik met een eredivisie team ga spelen van rating 75 kom ik dan tegen de zelfde rating of dan nog tegen hogere ?
Mijn premier league team is praktisch af, wil eigenlijk een 2e team gaan maken van La Liga.
28 wedstrijden gespeeld, 11 gewonnen met deze opstelling voornamelijk https://www.futbin.com/17/squad/1216538 en dan heb ik Martial , Depay, Musa als invallers gebruikt.
Met zilver 2 als beloning, 15000 coins, 1 mega pack en 1 rare gold pack. Hopelijk zit daar eens wat moois tussen. Het viel mij nog meer, kon alleen vrijdagnacht en zaterdagnacht spelen, en zondag overdag nog wat.
Speelde 4-1-2-1-2 (2) met aangepaste tactieken van Koen Weijland en Tony Kok, merk dat die van Koen Weijland lekkerder speelt.
Volgend weekend heb ik nog minder tijd, weet niet of ik me ga proberen te kwalificeren.
Verder nog een vraag, als ik met een eredivisie team ga spelen van rating 75 kom ik dan tegen de zelfde rating of dan nog tegen hogere ?
Mijn premier league team is praktisch af, wil eigenlijk een 2e team gaan maken van La Liga.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja precies maar gaat het hier dus om teamconditie 30+? Want dan is t handig als ik nu wat in sla voor 700coins toch?JanVanHaaren schreef op maandag 16 januari 2017 @ 07:27:
[...]
Het is een kwestie van vraag en aanbod. Op momenten waarop er veel aanbod en weinig vraag is, dalen de prijzen. Op momenten waarop er weinig aanbod en veel vraag is, stijgen de prijzen. Het komt er dus op neer om op het juiste moment in te kopen en op het juiste moment terug te verkopen.
Ik heb de meeste van mijn conditiekaarten voor 900 à 1000 munten gekocht, maar ik heb af en toe ook kaarten kunnen bemachtigen voor slechts 150 of 200 munten.
Hangt het ook niet van platform af? Speel jij pc?Razz89 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 08:29:
[...]
Ja precies maar gaat het hier dus om teamconditie 30+? Want dan is t handig als ik nu wat in sla voor 700coins toch?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik ben er vrij snel mee opgehouden. Drama..Mars18 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 08:25:
Hoe ging jullie weekend league ? Ik heb genoten van de Weekend League, maar 1x een vervelende speler tegengekomen die op 1-0 kwam in de 3e minuut. en gelijk park the bus ging spelen. In de verlening nog gewonnen![]()
Nee je kan met een 75 rated team gewoon een team van 90 tegenkomen.
Dan ga ik mijn eredivisie team maar verkopen, speel er nooit mee.Vissert schreef op maandag 16 januari 2017 @ 08:44:
[...]
Ik ben er vrij snel mee opgehouden. Drama..
Nee je kan met een 75 rated team gewoon een team van 90 tegenkomen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Thnx! Zat zelf nog te denken aan David Luiz, maar daar las ik ook wat mindere verhalen over. Er zit ook weinig prijsverschil in IF Reid of de gewone David Luiz.
Ik heb geen idee. Ik speel op xbox360 en zie er genoeg van 700 opstaan.. dus is t handig om die in te slaan en later voor meer te verkopen? Of is de kans klein dat de prijs omhoog schiet?peeweeherman schreef op maandag 16 januari 2017 @ 08:44:
[...]
Hangt het ook niet van platform af? Speel jij pc?
Ging aardig, zoals gewoonlijk weer Gold 2. Won nog van iemand die een keer 30 heeft gewonnen, dus het moet toch mogelijk zijn om minstens Gold 1 een keer te halen.Mars18 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 08:25:
Hoe ging jullie weekend league ? Ik heb genoten van de Weekend League, maar 1x een vervelende speler tegengekomen die op 1-0 kwam in de 3e minuut. en gelijk park the bus ging spelen. In de verlening nog gewonnen
Ben toch weer genoeg mensen tegen gekomen, die park the bus spelen. Zelfs als ze achter staan
En ik moet toch echt eens een keer wat skillmoves leren, want soms kom ik er totaal niet doorheen. En als ik er dan doorheen kom ram ik weer op de lat of paal, dus ik moet ook leren om finesse shot of driven shot meer te gebruiken.
Even wat advies van jullie nodig.. 
Ik zit eraan te denken onderstaand team bij elkaar te gaan kopen..
Ik speel nu al met o.a. Musa, Alli (NIF), Reid (NIF) en Butland en ben zeer onder de indruk van deze spelers dus wil ik hier verder op bouwen.. Hebben jullie nog tips?
https://www.futbin.com/17/squad/899750
Ik speel nu al met o.a. Musa, Alli (NIF), Reid (NIF) en Butland en ben zeer onder de indruk van deze spelers dus wil ik hier verder op bouwen.. Hebben jullie nog tips?
Ik zou Kante halen.silvi0 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:11:
Ik zou ook voor Kanté gaan (als cdm inderdaad) en een vervanger voor Mané. Mané komt voor op het middenveld wat mij betreft wat fysiek te kort daarom zou ik eerder gaan voor een Sissoko of Mkhitaryan.silvi0 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:11:
Thanks.. Alleen als ik Mane en Mkhitaryan vergelijk hebben ze beiden 70 Fysiek? Of mis ik iets?Thomas18GT schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:26:
[...]
Ik zou ook voor Kanté gaan (als cdm inderdaad) en een vervanger voor Mané. Mané komt voor op het middenveld wat mij betreft wat fysiek te kort daarom zou ik eerder gaan voor een Sissoko of Mkhitaryan.
P.s. ik vergelijk de IF Mane..
[ Voor 3% gewijzigd door silvi0 op 16-01-2017 09:34 ]
Daar heb je helemaal gelijk in, de strength van Mané is zelfs hoger maar zijn stamina is wel erg laag. Sissoko is eigenlijk een beter voorbeeld.silvi0 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:33:
[...]
Thanks.. Alleen als ik Mane en Mkhitaryan vergelijk hebben ze beiden 70 Fysiek? Of mis ik iets?
P.s. ik vergelijk de IF Mane..
*Of een Valencia IF bijvoorbeeld
[ Voor 4% gewijzigd door Thomas18GT op 16-01-2017 09:38 ]
EA luistert
http://fifaforums.easports.com/en/discussion/232862
Geen tegenstanders meer die een 11-0-0 formatie kunnen maken. Geen mensen meer die vanwege je FUT Founder status eruit gaan. Een betere (hoe dat eruit ziet weet ik niet) connectiemeter.
Of ze het kit selection scherm nu écht hebben gefixed, moet nog blijken
Dit is poging drie namelijk....
Dit moet het einde van PTB betekenenHey FIFA Fans,
The fourth title update for FIFA 17 will be available on PC after the close of the current weekend league. Details on other platforms will be provided as it becomes available.
Addressed the following in FIFA Ultimate team:Addressed the following in Career Mode:
- Displaying correct kit on the player in the kit select screen.
- Players will no longer be able to set custom player positions in Team Management during gameplay.
- An issue in Squad Building Challenges where switching a higher rated player with a lower rated player resulted in the overall squad rating going up.
- Removed Est. Date, Crest and Squad Name from the FUT Champions matchup screen.
- Changed the latency bar graphic to give more detail on connection quality.
Visual / Presentation changes:
- An issue where the current weekly wages from the budget tab do not properly reflect the actual weekly wages.
Addressed the following in gameplay:
- Improved camera selection for slow motion goal replays.
- Addressed EATV buffering.
- Addressed audio balance of French commentators.
- Gameplay commentator language for The Journey now defaults to language selected in Game Settings.
Thanks to those who’ve provided feedback on Twitter, Facebook, and the EA Forums. Throughout the course of the FIFA 17 season we’ll provide you with more information and updates if and when they become available.
- Adjusted the defensive line position for low pressure tactics.
- Addressed an issue where a pass was made without a button press.
Deze is ook wel fijn.. 
Removed Est. Date, Crest and Squad Name from the FUT Champions matchup screen.
Nu leaven ze niet meer telkens
Removed Est. Date, Crest and Squad Name from the FUT Champions matchup screen.
Nu leaven ze niet meer telkens
chengbondkwok schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:37:
EA luistert![]()
[...]
Dit moet het einde van PTB betekenenGeen tegenstanders meer die een 11-0-0 formatie kunnen maken. Geen mensen meer die vanwege je FUT Founder status eruit gaan. Een betere (hoe dat eruit ziet weet ik niet) connectiemeter.
Of ze het kit selection scherm nu écht hebben gefixed, moet nog blijkenDit is poging drie namelijk....
Zat laatst eens te tellen en ik denk dat ik gemiddeld toch zeker over de 5x nodig heb om een wedstrijd te starten. En ik ben zeer benieuwd of dit ook wat doet met mijn aantal wins.
Edit: Trouwens ook lekker dat die pass zonder knop in te drukken wordt gefixed, gebeurt mij veel te vaak.
[ Voor 6% gewijzigd door Amelandbor op 16-01-2017 09:45 ]
Met 0 verwachtingen de maandag pakjes maar geopend. Blij dat er een Lukaku uit kwam. Natuurlijk niet de jackpot, maar als je 0 verwachtingen hebt krijg je zowaar een glimlach op je gezicht
Hier heb ik ook te vaak last van. In het begin dacht ik huh ik heb toch niet gedrukt maar na een aantal keer wist ik het zeker haha.Amelandbor schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:41:
Edit: Trouwens ook lekker dat die pass zonder knop in te drukken wordt gefixed, gebeurt mij veel te vaak.
Est. Date maakt niet zoveel uit, gisteren verloor ik met 5-0!!, wat bij mij echt bijna nooit voorkomt zulke hoge uitslagen, van iemand est. Oktober 2016 en de pot erna van iemand uit 2010 won ik met 3-0.
Mooi, dit is een stap in de goede richting. Hopelijk nu nog wat doen aan de OP korte corners.chengbondkwok schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:37:
EA luistert![]()
[...]
Dit moet het einde van PTB betekenenGeen tegenstanders meer die een 11-0-0 formatie kunnen maken. Geen mensen meer die vanwege je FUT Founder status eruit gaan. Een betere (hoe dat eruit ziet weet ik niet) connectiemeter.
Of ze het kit selection scherm nu écht hebben gefixed, moet nog blijkenDit is poging drie namelijk....
Kan jij ze daarvoor kopen dan? Als ik erop bied gaan ze uiteindelijk voor 1100Razz89 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 23:29:
Trouwens, als EA dan ook nog elke keer gaat herberekenen wat de juiste chem is bij elke wissel, positiewijziging etc. etc. dan gaat het helemaal de goede kant op.chengbondkwok schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:37:
EA luistert![]()
[...]
Weet iemand waarom ik in online seizoenen op de pc alleen met het toetsenbord kan spelen en niet toetsenbord + muis?
[ Voor 4% gewijzigd door JAtech op 16-01-2017 14:37 ]
Is dit op PS4? Dus voor 1000 coins max die kaartjes kopen en in het weekend gaan ze voor 2000?JanVanHaaren schreef op maandag 16 januari 2017 @ 07:27:
[...]
Het is een kwestie van vraag en aanbod. Op momenten waarop er veel aanbod en weinig vraag is, dalen de prijzen. Op momenten waarop er weinig aanbod en veel vraag is, stijgen de prijzen. Het komt er dus op neer om op het juiste moment in te kopen en op het juiste moment terug te verkopen.
PSN/Steam: Xamsix
Niet altijd. 2000 is 1 weekend geweest. Het weekend voor de TOTY. Omdat iedereen dan wacht met paketten openen en er daardoor niet veel op de markt komen.Xamsix schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:20:
[...]
Is dit op PS4? Dus voor 1000 coins max die kaartjes kopen en in het weekend gaan ze voor 2000?
Nu liggen de prijzen veel lager. Maar nu investeren kan over een aantal weekenden weer flinke winst opleveren is de verwachting.
ja. Dat was 2 weken geleden het geval. Met de TOTY zijn er zoveel packs geopend dat het aanbod erg groot was en je de fitness kaarten voor max 1000 (en veel minder) kon kopen. Over een week of paar weken verwacht ik (maar dat is mijn mening) dat de prijzen voor verkoop weer zullen stijgen.Xamsix schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:20:
[...]
Is dit op PS4? Dus voor 1000 coins max die kaartjes kopen en in het weekend gaan ze voor 2000?
Afgelopen weekend al diverse verkocht voor 1900 aan luie kopers.
Ok sounds good, wellicht ga ik het ook eens proberen deze week. Teamconditie voor rond de 1000 coins, liefst zo laag mogelijk natuurlijk. Maakt het nog uit of het brons of goud is? Niemand speelt toch echt door tot spelers onder de 80 conditie hebben...Bean77 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:23:
[...]
ja. Dat was 2 weken geleden het geval. Met de TOTY zijn er zoveel packs geopend dat het aanbod erg groot was en je de fitness kaarten voor max 1000 (en veel minder) kon kopen. Over een week of paar weken verwacht ik (maar dat is mijn mening) dat de prijzen voor verkoop weer zullen stijgen.
Afgelopen weekend al diverse verkocht voor 1900 aan luie kopers.
Altijd de gouden 30+ kaarten!Xamsix schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:25:
[...]
Ok sounds good, wellicht ga ik het ook eens proberen deze week. Teamconditie voor rond de 1000 coins, liefst zo laag mogelijk natuurlijk. Maakt het nog uit of het brons of goud is? Niemand speelt toch echt door tot spelers onder de 80 conditie hebben...
Hebben jullie dit gelezen?
https://m.reddit.com/r/FIFA/comments/5o5pdu/pack_theory/
Mij is die balk nog nooit opgevallen.
Net nog paar gekocht voor 750.Jamesl schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:09:
[...]
Kan jij ze daarvoor kopen dan? Als ik erop bied gaan ze uiteindelijk voor 1100
Heb trouwens op dit moment Vardy en Sturridge in de aanval, erg fijn, want kan dan steeds gekruist inschieten. However, de stats van Gray IF zijn hoger dan Vardy. Zou dit een goede speler zijn om te halen en proberen mijn aanval nog iets te verbeteren?
Met beleggen altijd met open bid. Nooit BINs kopen, want dan betaal je al teveel.
Ik heb hem gekocht! Vanavond maar eens testen als ik thuis ben.
De maandag dip blijft nog even uit. Mijn te halen team is nog 200k duurder dan vorige week maandag.
Ik verwacht ook niet dat er nog een dip komt.Vissert schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:06:
De maandag dip blijft nog even uit. Mijn te halen team is nog 200k duurder dan vorige week maandag.
Black Friday had ook zijn 'dip' de maandag ervoor.
Grappig! ik heb die balk vaak genoeg gezien, altijd gedacht dat het een interfacebug was.DjangoBangahri schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:31:
Hebben jullie dit gelezen?
chengbondkwok schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:37:
EA luistert![]()
[...]
^DIt.Dit is poging drie namelijk....
Ik ben benieuwd
Ik had van het weekend minimaal 5x dat mensen leaven als ze achter staan of bij een rode kaart, 2x was ik zelfs een wedstrijd kwijt, maar de andere keren gelukkig niet, wel stamina en contracten. Daar mogen ze ook iets op bedenken!
Had verder echt een verschrikkelijke WL, man man man. Het was goed raak met allerlei bullshit
[ Voor 64% gewijzigd door MrMistral op 16-01-2017 11:18 ]
PSN: MrMistral
Klopt maar door de grote hoeveelheid packs had ik toch verwacht dat er spelers zijn die dalen.pelidee schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:08:
[...]
Ik verwacht ook niet dat er nog een dip komt.
Black Friday had ook zijn 'dip' de maandag ervoor.
Er zijn wel spelers die flink dalen hoor, alleen niet zo veel inderdaad. Check Douglas Costa bijvoorbeeldVissert schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:18:
[...]
Klopt maar door de grote hoeveelheid packs had ik toch verwacht dat er spelers zijn die dalen.
Dat zijn geen teamfitness dan lijkt me , ik zie ze iig niet.
Hij speelt op de 360Jamesl schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:26:
[...]
Ja klopt ik speel nog op de 360.. dus die prijzen zullen wel lager liggen dan de oneJamesl schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:26:
[...]
Ik ga ook beginnen met de team fitness kaarten.
10 gekocht voor 1200 / 1400
En proberen te verkopen voor 1900
Vraagje.. ik heb nu een xbox360 met fifa 17 en speel fut. Als ik nou een xbox one koop met fifa 17 voor de xboxone. Behoud ik dan al mijn coins en fut team? Of zie ik dat verkeerd en moet ik weer helemaal opnieuw beginnen?
Ah daar komt de aap uit de mouwRazz89 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:48:
[...]
Ja klopt ik speel nog op de 360.. dus die prijzen zullen wel lager liggen dan de one
Stap eens over joh!
Volgens mij speelt het merendeel hier op de PS4, praat wel fijn omdat je dan over dezelfde prijzen praat
Zitten nog een paar verdwaalde PC spelers tussen maar hoor bijna geen Xbox spelers
PS4?Mars18 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:50:
Ik ga ook beginnen met de team fitness kaarten.
Dat is anders veels te hoog. 1100 is de BIN. voor 950/1000 kan je ze ophalen momenteel.
Op de ps4 ja, de verkoop te hoog?pelidee schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:58:
[...]
PS4?
Dat is anders veels te hoog. 1100 is de BIN. voor 950/1000 kan je ze ophalen momenteel.
In het weekend gaan ze er wel voor
XoneJamesl schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:58:
[...]
Ah daar komt de aap uit de mouw
Stap eens over joh!
Volgens mij speelt het merendeel hier op de PS4, praat wel fijn omdat je dan over dezelfde prijzen praat
Zitten nog een paar verdwaalde PC spelers tussen maar hoor bijna geen Xbox spelers
Heb nu twee gegarandeerde TOTW speler packs... hoop dat er de komende tijd een piekfijn team komt
EDIT:
Inkoop te hoogMars18 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:02:
[...]
Op de ps4 ja, de verkoop te hoog?
[ Voor 18% gewijzigd door ErnstMid op 16-01-2017 12:05 ]
Verkoop is ok, gekocht is te duur. Ze gaan momenteel nog voor 950/1000.Mars18 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:02:
[...]
Inkopen voor 950 of 1000 moet je ze.Mars18 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:02:
[...]
Hoe duur je ze er dan opzet is aan jezelf, ligt dan ook wat de markt doet op dat moment.
Als iedereen nou niet meer dan 1000 bied op teamfitness dan overbieden we elkaar niet
Haha.. Helaas kan je niet zien welke persoon het hoogste bod heeft staan, dat zou het toch een stuk makkelijker makenJamesl schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:27:
Als iedereen nou niet meer dan 1000 bied op teamfitness dan overbieden we elkaar niet
haha precies! maar ik vrees dat er wel meer gasten zitten te handelen dan alleen tweakersJamesl schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:27:
Je moet opnieuw beginnen, alleen de FCC worden meegenomen.Razz89 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:57:
Vraagje.. ik heb nu een xbox360 met fifa 17 en speel fut. Als ik nou een xbox one koop met fifa 17 voor de xboxone. Behoud ik dan al mijn coins en fut team? Of zie ik dat verkeerd en moet ik weer helemaal opnieuw beginnen?
Ik had ze via direct kopen, moet ik niet doen duspelidee schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:08:
[...]
Inkopen voor 950 of 1000 moet je ze.
Hoe duur je ze er dan opzet is aan jezelf, ligt dan ook wat de markt doet op dat moment.
Iemand positief over 4222? 1 van de lastige dingen in Fifa is het kiezen van een formatie. Ben van plan om deze formatie weer is te proberen. Ik hoop hiermee wellicht defensief wat sterker te zijn. Deze 2 teams wil ik graag maken. Wellicht heeft iemand daar ook een mening over 
BPL: https://www.futbin.com/squad-builder/1219991
Frans: https://www.futbin.com/17/squad/1220332
Dat Franse team is vooral omdat ik op Pogba na alle spelers heb gepacked. Koste een miljoen, maar dan heb je ook wat
TIF Eriksen heb gewoon gekocht btw. Verwacht daar een leuke winst op te maken komende weken.
Tot die tijd speel ik graag met hem.
Dat Franse team is vooral omdat ik op Pogba na alle spelers heb gepacked. Koste een miljoen, maar dan heb je ook wat
TIF Eriksen heb gewoon gekocht btw. Verwacht daar een leuke winst op te maken komende weken.
[ Voor 11% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 16-01-2017 13:25 ]
Nop, gebruik meestal zoek filter met max prijs 150 en min nu kopen 5000.Mars18 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:11:
[...]
Ik had ze via direct kopen, moet ik niet doen dus
Min nu kopen 5000?!pelidee schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:24:
[...]
Nop, gebruik meestal zoek filter met max prijs 150 en min nu kopen 5000.
Aha! Good oneJoster schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:26:
[...]
Ja dan wordt je niet zo snel overboden voor de buy now prijs.
Ja, standaard price range is 150-5000 bij de conditiekaarten. Dus als iemand hem snel erop zet zijn het deze waardes.
Als er een BIN opstaat van 1300 en je biedt er 1000 zijn er soms gasten die er dan 1300 voor geven om dan maar snel een kaartje te hebben. Die ben je hiermee kwijt
Is het de moeite waard om een 55k/100k te openen xD?
Ik vertel je het achteraf welllovesoccerx7 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:02:
Maar 100k packs zijn wel mijn meest favoriete packs die er zijn.
Heb het gevoel dat er nog steeds nooit wat goeds uitkomt..Bean77 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:08:
[...]
Ik vertel je het achteraf wel![]()
Maar 100k packs zijn wel mijn meest favoriete packs die er zijn.
In 98% van de gevallen niet. TOTW spelers zijn deze week vrij goedkoop en zo heel veel spelers boven de 100k zijn er niet.llovesoccerx7 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:02:
Maar je kan bij die 2% zitten en een speler van 1 mil+ pakken, in dat geval heb ik niks gezegd.
De kans op duurdere spelers bij een 100k pak is wel vele male groter dan bijvoorbeeld een 7,5k pack.
Packs kopen met coins is net het casino instappen en gokken.llovesoccerx7 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:09:
[...]
Heb het gevoel dat er nog steeds nooit wat goeds uitkomt..
Met fifapoints kan het een investering zijn om je spelersdatabase uit te breiden.
Maar als je geen fifapoints wilt besteden dan is handelen de beste optie om een toekomstige speler te financieren.
Huh. Waarom is het met fifapoints een investering en met coins een gokBean77 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:12:
[...]
Packs kopen met coins is net het casino instappen en gokken.
Met fifapoints kan het een investering zijn om je spelersdatabase uit te breiden.
Maar als je geen fifapoints wilt besteden dan is handelen de beste optie om een toekomstige speler te financieren.
Omdat het zo isMrMistral schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:17:
[...]
Huh. Waarom is het met fifapoints een investering en met coins een gok
Beide zijn natuurlijk een gok. Maar met points koop je dus iets en kan je daarna niks kwijtraken. Je wordt er beter op ivm spelers die je uit de packs haalt (of het resultaat in verhouding staat met de investering is natuurlijk een 2e).
Met Coins had je een leuke speler kunnen kopen, maar door deze in de gokmachine te gooien is de kans redelijk aanwezig dat je daarna deze ook niet meer kunt kopen. Dus je verliest het. Daarom vind ik packs openen met coins meer een gok (meer te verliezen) dan investeren met points (kan hoogstens tegen vallen).
Dit heb ik een tijdje ook gespeeld, en hanteer de formatie nog wel eens met echte teams. Bij FUT ben ik uiteindelijk overgestapt naar 4-1-2-1-2. Met 2 CM's, een CAM en CDM. Hierbij geef ik zelfs de backs instructies om niet naar voren te komen. Aanvallend heb ik dus geen vleugels, en gaat bijna alles door het midden. Maar als je snel genoeg tikt, en zorgt dat je middenvelders doorlopen na te passen, dan kun je het de tegenstander knap lastig maken.Lekkerboeie86 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:23:
Iemand positief over 4222? 1 van de lastige dingen in Fifa is het kiezen van een formatie. Ben van plan om deze formatie weer is te proberen. Ik hoop hiermee wellicht defensief wat sterker te zijn. Deze 2 teams wil ik graag maken. Wellicht heeft iemand daar ook een mening over
Edit; het nadeel van jouw formatie vond ik dat er in het midden een groot gat is. Er is niks tussen de CDM en de spitsen. Daarnaast trekt het veld erg breed. Ook is het lastig om sneller CAMs te vinden, terwijl je op vleugels gewoon snelle spelers nodig hebt.
[ Voor 9% gewijzigd door Xamsix op 16-01-2017 14:27 ]
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.