Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
The Jackel schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:36:
[...]

Gewoon een kwestie van testen dus. In FIFA 16 speelde kompany wel aardig. Ik heb Otamendi ook nog en ik wil Koscielny ook nog halen
Eens wat Luiz betreft, echter doet hij dat wel vaak goed.
Het nadeel is dat als de tegenstander balbezit houd en de bal dan steekt.

Ben benieuwd naar de ervaringen met Koscielny / Otamendi, hoewel ik Otamendi liever niet in mijn team heb.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:03
Bossie schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:24:
[...]

Eens wat Luiz betreft, echter doet hij dat wel vaak goed.
Het nadeel is dat als de tegenstander balbezit houd en de bal dan steekt.

Ben benieuwd naar de ervaringen met Koscielny / Otamendi, hoewel ik Otamendi liever niet in mijn team heb.
Wat is de reden dat je Otamendi liever niet hebt?

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:54
Ik twijfel echt hard om POTM Ibra te halen of hem nu te verkopen voor bijna 600k en voor hem SIF Lukaku en TIF Eriksen te nemen.

Heeft iemand POTM Ibra toevallig gehaald of zit iemand met hetzelfde dilema?

https://www.futbin.com/17/squad/1064086 Is nu mijn team.
The Jackel schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:29:
[...]

Wat is de reden dat je Otamendi liever niet hebt?
Vind het z'n droeftoeter elke keer als ik hem op tv zie.
Beetje het van der Wiel type.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• The Jackel
Bossie schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:45:
[...]

Vind het z'n droeftoeter elke keer als ik hem op tv zie.
Beetje het van der Wiel type.
Haha oké 😬😬 Heeft dus niets met zijn kwaliteiten te maken in fifa 😁

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 01:04
Aangezien ik Ibra vandaag verkocht heb.. te vroeg helaas:-(.. wil ik straks een andere spits gaan halen.. Zit te twijfelen tussen Aguero of TIF Lukaku.. welke zouden jullie nemen??
Eriko1 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:52:
Aangezien ik Ibra vandaag verkocht heb.. te vroeg helaas:-(.. wil ik straks een andere spits gaan halen.. Zit te twijfelen tussen Aguero of TIF Lukaku.. welke zouden jullie nemen??
Afhankelijk van je speelstijl, Aguero is de behendige/balvaardige afmaker terwijl Lukaku meer vergelijkbaar is met Ibra. Met 3 Informs zou Lukaku nog wel eens een winterupgrade kunnen krijgen.

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:03
Iemand nog tips voor goede beginspelers?
Dit is mij huidige team
http://www.futhead.com/sq...GmIi0aUCe0CrHe025dM0!vCj/

Tips zijn zeer welkom, want ik speel nu 2 dagen FIFA....

• Eriko1
JAtech schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:59:
Dit is mij huidige team

Hangt er vanaf welke comp. Of welke nationaliteit je wil!

• JAtech
Eriko1 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:03:
[...]

Hangt er vanaf welke comp. Of welke nationaliteit je wil!
Ik denk La Liga of de Premier League
Nationaliteit maakt me niet zo veel uit

• Eriko1
Bossie schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:58:
[...]

Afhankelijk van je speelstijl, Aguero is de behendige/balvaardige afmaker terwijl Lukaku meer vergelijkbaar is met Ibra. Met 3 Informs zou Lukaku nog wel eens een winterupgrade kunnen krijgen.
Word zijn IF dan ook nog geboost??
Eriko1 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:17:
[...]

Word zijn IF dan ook nog geboost??
Voorgaande edities wel

• Eriko1
JAtech schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:06:
[...]

Ik denk La Liga of de Premier League
Nationaliteit maakt me niet zo veel uit
PL Butland op goal.. en dan Matip of Zouma achterin Mid Llalana of Herrera.. aanval Musa (al kon ik er niks mee) en Remy en wil je met buitenspelers zou ik Walcott en Mane pakken

La Liga eigenlijk niet mee gespeeld deze fifa

• The Jackel
Eriko1 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:21:
[...]

PL Butland op goal.. en dan Matip of Zouma achterin Mid Llalana of Herrera.. aanval Musa (al kon ik er niks mee) en Remy en wil je met buitenspelers zou ik Walcott en Mane pakken

La Liga eigenlijk niet mee gespeeld deze fifa
Remy is echt fijn. Ik 15 wedstrijden 16 goals. Een goedkope spits met een zeer hoog rendement.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Bossie schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:02:
Wat vinden jullie van dit draadje overigens, het klinkt me iets te bekend in de oren helaas :(
https://www.reddit.com/r/...in_more_by_playing_worse/
Zit wat in. Ik heb één keer WL gespeeld, waarbij het merendeel van de wedstrijden mijn tegenstanders Park The Bus speelde, ik balbezit had, domineerde, kansen creëerde, maar uiteindelijk verloot door een paar lauwe counters.

I like how you keep the mouse running...

• El Profesor
  • Laatst online: 21-11 20:23
JAtech schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:59:
Dit is mij huidige team

Je hebt een lage chemistry, dat betekent dat je team niet goed op elkaar aansluit. Hoe hoger je chem hoe beter je team samenspeelt, looplijnen, etc. Je kan met dit team nog een paar potjes tegen de CPU spelen (of online) en daarna het hele team verkopen en een goedkoop PL team kopen zoals dit:

http://www.futhead.com/17/squads/3884173/

[ Voor 8% gewijzigd door El Profesor op 14-01-2017 07:49 ]

I like how you keep the mouse running...

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Prijzen zijn aardig gedropt! Lekker

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Waar in te investeren? Heb 80k niks te doen, op xbox
Heerlijk! Eindelijk packluck. TIF Eriksen *O*

• The Jackel
bbblije schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 09:44:
Even afwachten of de prijzen nog verder zullen dalen

• The Jackel
bbblije schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 09:44:
Even afwachten of de prijzen nog verder zullen dalen

• bbblije

bbblije

Riiiiight

RonaldMuijs schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 09:52:
Waar in te investeren? Heb 80k niks te doen, op xbox
Team fitness

• Eriko1
Niet zulke goede handel dit weekend, heb er nog geen 10 verkocht!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:04
Eriko1 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:30:
[...]

Nee ik ook niet, maar had ik ook niet verwacht ivm de vele pakketjes die geopend worden. Denk dat het volgende week weer als een trein verkoopt.

• Jamesl
Wow team fitness gaat echt voor geen drol nee, heb er net weer paar voor 1000 gekocht. :P
WL is weer als vanouds. 4 uit 12. Het spel loopt niet.

Wel bijna gepromoveerd naar div1 maar ja dat zal wel lager niveau zijn gok ik...
Eriko1 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:30:
[...]

Niet zo gek met al die miljoenen packs die van't weekend zijn geopend ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Vissert schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:40:
WL is weer als vanouds. 4 uit 12. Het spel loopt niet.

Wel bijna gepromoveerd naar div1 maar ja dat zal wel lager niveau zijn gok ik...
Same here. Vorig week was alles normaal. Ik won de wedstrijden waarin ik beter was en verloor de wedstrijden waarin ik slechter was of fouten maakte. Deze week is het weer frustratie alom.

PSN: MrMistral

• The Jackel
Ik stop er maar weer mee. Het is weer de scripted ik mag niet winnen dag van ea..

• Eriko1
Bean77 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:52:
[...]

Dat ben ik met je eens.. alleen de spelers zakken niet echt.. en dan bedoel ik de Aguero's enz
Bean77 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:52:
[...]

Ik verkoop er soms eentje :X

Moet er ook nog heel wat verkopen voordat ik een Pogba heb en pogpasses, poggoals en pogtricks aan mijn team kan toevoegen.

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Nog TOTY spelers gepacked hier op het forum?

Ik heb 25 pakjes geopend. Allemaal gewonnen packs van SBC's en twee maandagen. En het was niet best, mijn hoop was groot maar alleen Rooney en Mahrez waren het vermelden waard. En nu 800 spelers in mijn club, pfff 😮

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Oeffel schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 13:40:

Ik heb 25 pakjes geopend. Allemaal gewonnen packs van SBC's en twee maandagen. En het was niet best, mijn hoop was groot maar alleen Rooney en Mahrez waren het vermelden waard. En nu 800 spelers in mijn club, pfff 😮
Dat is in het slechtste geval toch zo'n 200K coins. Niet zeuren ;)

• Oeffel
bbblije schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 13:53:
[...]

Dat is in het slechtste geval toch zo'n 200K coins. Niet zeuren ;)
Zou je al die meuk verkopen? Ik heb al die tijd die spelers maar koortsachtig bewaard voor sbc's. Zodat ik niks hoefde te kopen in duurdere, gepricefixte tijdel hehehe
Geen zin gehad te verkopen maar misschien heb je gelijk. Nu sterkere teams maken en meer gaan spelen..🤐
Oeffel schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 14:00:
[...]

Zou je al die meuk verkopen? Ik heb al die tijd die spelers maar koortsachtig bewaard voor sbc's. Zodat ik niks hoefde te kopen in duurdere, gepricefixte tijdel hehehe
Geen zin gehad te verkopen maar misschien heb je gelijk. Nu sterkere teams maken en meer gaan spelen..🤐
Ik zou rustig kijken welke spelers iets waard zijn. Sommige spelers zijn nu maar 600/700 waard die je over een week het dubbele opleveren.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Vissert schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 14:02:
[...]

Ik zou rustig kijken welke spelers iets waard zijn. Sommige spelers zijn nu maar 600/700 waard die je over een week het dubbele opleveren.
Het is de markt, spelers zijn minder waard... maar je koopt ook meer voor je geld. Als je een week wacht krijg je er wellicht het dubbele voor, echter zijn de spelers die je wilde kopen ook weer duurder. Het zijn afwegingen die je moet maken, als je blijft wachten komt straks FIFA 18 uit heb je 3 miljoen op de bank en geen wedstrijd gespeeld...

Het is moeilijk om die knoop door te hakken ;) En als je liever handelt dan speelt, doe wat je leuk vind!

Ik heb een aantal keer al mijn gehandelde geld vergokt, maar dit keer een beste zet gedaan. Begon met een zaad team en 35K aan bij elkaar gevoetbalde coins. Heb nu twee naar mijn mening goede teams van rond de 150-200K per stuk en nog steeds die 35K op de rekening. TOTY is naar mijn mening geslaagd ;)

[ Voor 25% gewijzigd door bbblije op 14-01-2017 14:59 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43

Kun je een hele hoop sbc mee doen!

• Oeffel
To easy schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 15:07:
[...]

Kun je een hele hoop sbc mee doen!
True, maar tis wel wat ze zeggen:als ik in augustus Ronaldo pack is de glans er een beetje af. Balans van sparen en spelen is een fifa dilemma. *Iets met luxeproblemen,toch?!*

• To easy
Oeffel schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 15:33:
[...]

True, maar tis wel wat ze zeggen:als ik in augustus Ronaldo pack is de glans er een beetje af. Balans van sparen en spelen is een fifa dilemma. *Iets met luxeproblemen,toch?!*
Je hebt gelijk, maar ik bedoel met die 800 spelers die jij in je club hebt.

• Oeffel
To easy schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 16:05:
[...]

Je hebt gelijk, maar ik bedoel met die 800 spelers die jij in je club hebt.
Snap ik maar ik denk dat ik die overload aan spelers maar ga listen. Als ik blijf wachten op de pakjes uit sbc's en al die spelers in mijn club houdt ten behoeve alleen daarvan ben ik rijk als fifa 17 afloopt
Oeffel schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 16:09:
[...]

Snap ik maar ik denk dat ik die overload aan spelers maar ga listen. Als ik blijf wachten op de pakjes uit sbc's en al die spelers in mijn club houdt ten behoeve alleen daarvan ben ik rijk als fifa 17 afloopt
of iets eerder, namelijk tijdens TOTS :)

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik heb er zo'n 1200, waaronder sbc team voor calcio a en Bundesliga. Hopelijk komen die eens een keer, hoewel ik er regelmatig geld mee verdien door marquee

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Eriko1 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 13:03:
[...]

Dat ben ik met je eens.. alleen de spelers zakken niet echt.. en dan bedoel ik de Aguero's enz
Die worden alleen maar meer waard :(

Tijdje geleden SIF Hazard en SIF Pogba gekocht. Eigenlijk vanuit gegaan dat ze minder waard zouden worden, maar nog steeds minimaal de prijs die ik ervoor betaald heb. En ik denk dat de topspelers de komende weken ook wel verder gaan stijgen. Sterker nog als EA met SBC's etc. blijft komen dan worden ook de mindere goden wat meer waard denk ik.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Hattrick van Harry Kane, dat zal wel weer een IF worden.

@Bean, ik heb de afgelopen mijn team geswitched naar PL en tijdens de week nog wat wijzigen gemaakt.
Vreemd genoeg heb ik zelfs nog winst gemaakt door een paar spelers te verkopen die ik op TOTY lunchdag had gehaald.

bbblije schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 14:29:
[...]

Het is de markt, spelers zijn minder waard... maar je koopt ook meer voor je geld. Als je een week wacht krijg je er wellicht het dubbele voor, echter zijn de spelers die je wilde kopen ook weer duurder. Het zijn afwegingen die je moet maken, als je blijft wachten komt straks FIFA 18 uit heb je 3 miljoen op de bank en geen wedstrijd gespeeld...

Het is moeilijk om die knoop door te hakken ;) En als je liever handelt dan speelt, doe wat je leuk vind!

Ik heb een aantal keer al mijn gehandelde geld vergokt, maar dit keer een beste zet gedaan. Begon met een zaad team en 35K aan bij elkaar gevoetbalde coins. Heb nu twee naar mijn mening goede teams van rond de 150-200K per stuk en nog steeds die 35K op de rekening. TOTY is naar mijn mening geslaagd ;)
Tuurlijk maar ik bedoelde het ook meer om het per speler te bekijken. Ik heb laatst ook een opruiming gehouden en gewoon alles wat op dat moment een stuk boven de discard waarde zit verkocht. Door de sbc en eisen van de WL verschilt dat per week!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Vissert schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 16:54:
[...]

Tuurlijk maar ik bedoelde het ook meer om het per speler te bekijken. Ik heb laatst ook een opruiming gehouden en gewoon alles wat op dat moment een stuk boven de discard waarde zit verkocht. Door de sbc en eisen van de WL verschilt dat per week!
Altijd op blijven letten ;) ik word somber van al de Bellerins die afgelopen week zijn gediscard :(

• To easy
Ik heb aardig wat aanwinsten binnen kan niet wachten om het te proberen in de WL volgende week!

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-11 14:32
Speel momenteel met dit team: https://www.futbin.com/17/squad/1181985

Hiermee kan ik heerlijk tiki-taka voetbal spelen. Heb hiermee de titel van divisie 1 gewonnen, en ben nu nog 3 punten weg van nog een titel! :)

:)

Beetje bezig met mijn 2e team wat om te toveren naar een la liga.
https://www.futbin.com/17/squad/993654

Ik moet nog wat verkopen en verwacht dan rond de 550-575k coins uit te komen. Nog leuke suggesties? Ik zat zelf aan te denken om Bale te gaan halen (rond de 600k, dus nog ff sparen). Insigne en Dybala hebben wel een kleine penalty, maar dat vind ik prima. Casemiro speelt ook lekker, na Bale zou ik de goedkope IF variant willen hebben.
Maar misschien heeft iemand anders een leuk alternatief idee.

Edit: Zie dat ik nog een untradable Filipe Luiz heb. Marcelo kan ik dus nog verkopen voor wat coins. Varane krijgt wel een kleine penalty (chem8 ipv 10), maar dat is wel okee.

[ Voor 14% gewijzigd door Bean77 op 14-01-2017 17:21 ]

Ik speel moment 433-5/F9 op basis van een paar guides, tot nu toe gaat het niet verkeerd :)
https://www.futbin.com/17/squad/1059886

Aanvallend veel combinaties, verdedigend gewoon lekker inzakken en wachten op het omschakelmoment.
Eriksen gaat regelmatig in de tweede helft terug naar het middenveld, waarna Martial CF word.

edit: even vergeten wie hier de tip gaf, maar Matip speelt onopvallend goed en mijn verdediging staat veel beter zonder Luiz.

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 14-01-2017 17:35 ]

• The Jackel
Bean77 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 16:44:
[...]

Die worden alleen maar meer waard :(

Tijdje geleden SIF Hazard en SIF Pogba gekocht. Eigenlijk vanuit gegaan dat ze minder waard zouden worden, maar nog steeds minimaal de prijs die ik ervoor betaald heb. En ik denk dat de topspelers de komende weken ook wel verder gaan stijgen. Sterker nog als EA met SBC's etc. blijft komen dan worden ook de mindere goden wat meer waard denk ik.
Op dit moment lijken de prijzen zelfs weer wat te stijgen. Misschien dat de prijzen morgen nog wat zullen dalen omdat de toty packs morgen nog beschikbaar zijn.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 17:07:
Beetje bezig met mijn 2e team wat om te toveren naar een la liga.
https://www.futbin.com/17/squad/993654

Ik moet nog wat verkopen en verwacht dan rond de 550-575k coins uit te komen. Nog leuke suggesties? Ik zat zelf aan te denken om Bale te gaan halen (rond de 600k, dus nog ff sparen). Insigne en Dybala hebben wel een kleine penalty, maar dat vind ik prima. Casemiro speelt ook lekker, na Bale zou ik de goedkope IF variant willen hebben.
Maar misschien heeft iemand anders een leuk alternatief idee.

Edit: Zie dat ik nog een untradable Filipe Luiz heb. Marcelo kan ik dus nog verkopen voor wat coins. Varane krijgt wel een kleine penalty (chem8 ipv 10), maar dat is wel okee.
https://www.futbin.com/17/squad/1183282 weinig Bale, maar we blijven wel bij die linker voet ;)
bbblije schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:01:
[...]

https://www.futbin.com/17/squad/1183282 weinig Bale, maar we blijven wel bij die linker voet ;)
Verratti als CM?

• Jamesl
Kan niet wachten tot de conditiesaartjes weer schaars worden, heb er nou zoveel ingekocht voor 1000 of minder })
Jamesl schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:22:
Kan niet wachten tot de conditiesaartjes weer schaars worden, heb er nou zoveel ingekocht voor 1000 of minder })
Ben ik nu ook aan het doen. Al mijn coins aan het investeren momenteel.
Als je ze voor idd max 1000 koopt en dan over paar weken voor 1600 kunt verkopen, dan heb je een goede investering gedaan ;)

• Jamesl
Bean77 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:24:
[...]

Ben ik nu ook aan het doen. Al mijn coins aan het investeren momenteel.
Als je ze voor idd max 1000 koopt en dan over paar weken voor 1600 kunt verkopen, dan heb je een goede investering gedaan ;)
Ja precies ik ook, daar reken ik ook op! Vorige week gingen nog als een malle over de toonbank voor 1800 en ik hoorde van mede Tweakers ook dat ze voor over de 2000 gingen.

Vanaf maandag worden er nauwelijks meer pakketjes geopend dus zullen ze wel schaars worden, hoop ze allemaal voor 1800 weer te kunnen verkopen ooit.
Jamesl schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:27:
[...]

Ja precies ik ook, daar reken ik ook op! Vorige week gingen nog als een malle over de toonbank voor 1800 en ik hoorde van mede Tweakers ook dat ze voor over de 2000 gingen.

Vanaf maandag worden er nauwelijks meer pakketjes geopend dus zullen ze wel schaars worden, hoop ze allemaal voor 1800 weer te kunnen verkopen ooit.
Voorlopig kan ik weer ff niks doen, maar ik streef naar de 500 fitness kaarten. Als we ze voor 1800 kunnen verkopen dan tover je max 500k investering om naar 855k. >:)

Bean77 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:34:
[...]

Voorlopig kan ik weer ff niks doen, maar ik streef naar de 500 fitness kaarten. Als we ze voor 1800 kunnen verkopen dan tover je max 500k investering om naar 855k. >:)
Ik zag gisteren ook regelmatig Hunter kaartjes voor 3600/3800 BIN, maar dat moet je wel veel te investeren hebben en erg snel zijn.

• Jamesl
Bean77 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:34:
[...]

Zou me goed helpen onderweg naar Ronaldo :p
Dit zou weleens het eerste jaar kunnen zijn dat het me gaat lukken!

• Luncatic12
  • Laatst online: 16-07 15:43
Ik heb nu in mijn BPL team een middenveld met:

De Bruyne (cam)
Eriksen IF (cm) - Pogba (cm)

Echter heb ik het gevoel dat mijn middenveld sinds in yaya door pogba heb vervangen een beetje uit balans is... Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Tif eriksen. Verkopen of hopen dat de prijs stijgt als ie uit de packs is?

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Jamesl schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:27:
[...]

Ja precies ik ook, daar reken ik ook op! Vorige week gingen nog als een m9alle over de toonbank voor 1800 en ik hoorde van mede Tweakers ook dat ze voor over de 2000 gingen.

Yup! Heb er afgelopen weekend 25 voor 2600 verkocht :) Had ze nog liggen uit pakjes, maar is mij niet gelukt er doordeweeks een aantal te kopen voor 1000. Hoe doen jullie dat?

PSN: MrMistral

Vissert schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 19:20:
Tif eriksen. Verkopen of hopen dat de prijs stijgt als ie uit de packs is?
TIF Eriksen is natuurlijk een baas. Nu de TOTY voorbij is dadelijk zal het wel rustig worden en worden goede spelers wel meer waard denk ik. Eriksen is denk ik zo'n speler. Kijk maar eens naar zijn stats. Het is het beste alternatief na SIF Pogba.

Maar ja, dit is mijn mening ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 14-01-2017 19:40 ]

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-11 18:07
Ik heb momenteel 375 conditiekaarten in voorraad met nog 250000 munten te besteden. Ik word echter wel regelmatig voor een half uur geweerd van de transfermarkt als gevolg van het vele handelen. :(
JanVanHaaren schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 19:40:
Ik heb momenteel 375 conditiekaarten in voorraad met nog 250000 munten te besteden. Ik word echter wel regelmatig voor een half uur geweerd van de transfermarkt als gevolg van het vele handelen. :(
Ik hier 350 en ik ga door tot de 500. Hier ook elke keer een half uur, erg irritant.
Zit je op de ps4? :P

• JanVanHaaren
Bean77 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 19:46:
Ik hier 350 en ik ga door tot de 500. Hier ook elke keer een half uur, erg irritant.
Zit je op de ps4? :P
Ja, maar ik handel via de web app. :)
JanVanHaaren schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 19:49:
[...]

Ja, maar ik handel via de web app. :)
Ik ook ;) Gaat veel sneller dan het geklungel in het ps4 menu.

• Jamesl
MrMistral schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 19:37:
[...]

Yup! Heb er afgelopen weekend 25 voor 2600 verkocht :) Had ze nog liggen uit pakjes, maar is mij niet gelukt er doordeweeks een aantal te kopen voor 1000. Hoe doen jullie dat?
Damn, ik voor 1800 gewoon.
Je kan ze vandaag goedkoop krijgen gek genoeg.

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Ik heb er op het moment nog 370, dit weekend toch nog ca 30 verkocht voor 1900.

Koop er nog een paar bij en volgende week allemaal verkopen voor 1800/1900

• Jamesl
7 50K packs geopend van de FIFA puntjes, beste was lloris, smalling, varane en manolas. Could be worse.. :')

• DjangoBangahri
DjangoBangahri schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 20:04:
Ik heb er op het moment nog 370, dit weekend toch nog ca 30 verkocht voor 1900.

Koop er nog een paar bij en volgende week allemaal verkopen voor 1800/1900
Zo nog 120 bijgekocht voor 950 en 1000.

Nu heb ik nog 840 muntjes en 490 team fitness kaartjes en 1252 spelers 😂

• JAtech
Wow, uit de beginner squad building pack ik 85 cm Verratti :-)

• JanVanHaaren
DjangoBangahri schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 20:52:
Nu heb ik nog 840 muntjes en 490 team fitness kaartjes en 1252 spelers 😂
Ik heb nu 475 conditiekaarten en 160000 munten, maar kan over tien minuten pas terug handelen. Ik heb echter wel veel minder spelers. ;)
JanVanHaaren schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 21:02:
[...]

Ik heb nu 475 conditiekaarten en 160000 munten, maar kan over tien minuten pas terug handelen. Ik heb echter wel veel minder spelers. ;)
Er kunnen er ook maar 11 spelen ;)

• Jamesl
Lekker bezig jongens! Ik heb er nu 200, kan er met mijn muntjes nog 50 bijkopen, zou toch een mooie winst worden als ik ze voor 1800 kan verkopen volgende week :)

Krijg nu alleen steeds ; ' helaas er is een fout opgetreden'

[ Voor 16% gewijzigd door Jamesl op 14-01-2017 21:20 ]

• Eriko1
Jamesl schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 21:19:
Lekker bezig jongens! Ik heb er nu 200, kan er met mijn muntjes nog 50 bijkopen, zou toch een mooie winst worden als ik ze voor 1800 kan verkopen volgende week :)

Heb er nu ook 225.. wil alleen Aguero morgen of maandag halen, dus moet nu even kijken of de prijzen gaan dalen.. anders koop ik er nog een keer 100 dinsdag, mits de prijs goed is😬

• DjangoBangahri
Jamesl schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 21:19:

Ben je dan niet ff gebanned van het traden?

Net weer 4 verkocht voor 1900. Wel grappig, ik bied ze aan voor bieden 1800 en koop nu 1900, en verkoop 99% voor 1900

• JanVanHaaren
Het handelen zit erop voor vanavond. Ik ben afgeklokt op 640 conditiekaarten en 991 resterende munten. Ervan uitgaande dat ik iedere kaart voor minstens 1800 munten terug kan verkopen, zou mij dat vroeg of laat ruim een miljoen munten moeten opleveren. 8)
JanVanHaaren schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 22:35:
Het handelen zit erop voor vanavond. Ik ben afgeklokt op 640 conditiekaarten en 991 resterende munten. Ervan uitgaande dat ik iedere kaart voor minstens 1800 munten terug kan verkopen, zou mij dat vroeg of laat ruim een miljoen munten moeten opleveren. 8)
Ik ben gestopt op 525 kaarten, heb nog IF Casemiro gehaald en ik ga voorlopig lekker met mijn teams spelen en ondertussen maar flink kaarten spammen op de markt :P

Voorlopig catalyst op Casemiro IF gezet omdat hij als CM speelt en hij wel een speedupdate kan gebruiken. Misschien komt shadow beter van pas omdat hij ook stay back staat. Nog even uitproberen.

[ Voor 15% gewijzigd door Bean77 op 14-01-2017 23:12 ]

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:54
Bean77 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 19:40:
[...]

TIF Eriksen is natuurlijk een baas. Nu de TOTY voorbij is dadelijk zal het wel rustig worden en worden goede spelers wel meer waard denk ik. Eriksen is denk ik zo'n speler. Kijk maar eens naar zijn stats. Het is het beste alternatief na SIF Pogba.

Maar ja, dit is mijn mening ;)
Heb TIF Eriksen ook maar even gekocht. Paar potjes mee gespeeld, maar nog niet echt aan gewend. Moet sowieso nog een hunter of catalyst op. Had wel een beetje geluk met POTM Ibra challenge. Pack KdB uit 100k pack en toen Eriksen maar gekocht. Nu nog 5k coins over. ;)

https://www.futbin.com/17/squad/1064086

• Luncatic12
  • Laatst online: 16-07 15:43
Ik heb nu deze teams, constant aan het zoeken naar updates binnen budget...
Voor nu op de planning staan Sanchez (Hazard is me niet goed bevallen) en IF Hamsik.
Iemand anders nog suggesties?

Team 1 BPL
https://www.futbin.com/17/squad/1190768

Team 2 Serie A
https://www.futbin.com/17/squad/1190833

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Luncatic12 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 23:58:
Voor nu op de planning staan Sanchez (Hazard is me niet goed bevallen) en IF Hamsik.

Team 1 BPL

Team 2 Serie A
Ik had Kane tijdelijk even verkocht. Hij had weer een hattrick dus komt denk weer een inform aan dus had nog snel wat coins voor deze versie gevangen.

• DjangoBangahri
Luncatic12 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 23:58:

Team 1 BPL

Team 2 Serie A
IF hamsik goede keus.
Evt een movember barzagli ipv Tonelli, een TOTGS Mertens ipv Perisic. Florenzi upgraden naar z'n IF.

Icardi zelf nooit mee gespeeld, maar heb lang met 90 higuain gespeeld en nu een stuk of 20 wedstrijden met 91 higuain en ik vind hem echt geweldig. Wat een topscoorder is dat.

[ Voor 16% gewijzigd door DjangoBangahri op 15-01-2017 00:23 ]

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Haha!! 800 spelers, _/-\o_ .

Nu vraag ik me af, zijn er mensen die alle spelers aan het verzamelen zijn alsin in een Paniniboek?

Ben je wel ff bezig, :9 .

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:53
Even een vraagje over de camera, welke gebruiken jullie?

Ik zelf gebruik tele met hoogte en zoom op 2. Ik vind op zich coop wel lekker qua veldoverzicht alleen die camera beweegt vreemd mee naar mijn idee.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:44
Amelandbor schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:09:
Even een vraagje over de camera, welke gebruiken jullie?

Ik zelf gebruik tele met hoogte en zoom op 2. Ik vind op zich coop wel lekker qua veldoverzicht alleen die camera beweegt vreemd mee naar mijn idee.
Ik heb hem op coop staan, hoogte op 20 en zoom op 2 zo uit mijn hoofd.

Zo heb ik het meeste overzicht

PSN: Europhea

• DjangoBangahri
Ik heb hem op default staan, heb daar eigenlijk nog niet naar gekeken. 😂
Maakt dat zo'n verschil?

• The Jackel
Ben toch maar was extra spelers gaan kopen. Op dit moment is dit mijn basis team, maar voor alle posities heb ik meerdere spelers.

https://www.futbin.com/17/squad/1197883
DjangoBangahri schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:53:
Ik heb hem op default staan, heb daar eigenlijk nog niet naar gekeken. 😂
Maakt dat zo'n verschil?
Yep, speel ook met een hoge camera op coop.
Het is makkelijker handelen/anticiperen als je simpelweg meer ziet.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

The Jackel schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:59:
Ben toch maar was extra spelers gaan kopen. Op dit moment is dit mijn basis team, maar voor alle posities heb ik meerdere spelers.

https://www.futbin.com/17/squad/1197883
Lekker team! Maar het lijkt me iets in onbalans. Als ik jou was zou ik het volgende proberen: https://www.futbin.com/17/squad/1198244

Met deze opstelling kijk je ook goed naar de workrates, Mkhitarian/Willian/Sanchez hebben H/H, die zullen zich meer als CAM gedragen. Vandaar dat je die met tactics op False 9 zet. Martial/Shaqiri gedragen zich meer als vleugel spelers/tweede spits vanwege hun H/M, die zet je op press back line. Je spits M/M zet je op get in behind en press back line. Deze zal daar dan blijven hangen.

Middenveld is zo opgebouwd dat je zowel defensief als opbouwend spelers hebt. M/M blijft meer op het middenveld staan op standaard instellingen, M/H zal terug zakken deze zet je op stay back while attacking, en H/M is meer opbouwend/aanvallend op standaard instellingen.

Dan je backs op stay back while attacking.

Als custom tactics zet je dan:

70 - 50 - Organised
60 - 45 - 40 - Free form
40 - 50 - 50 - Cover

Deze moet je zelf nog even fine-tunen aan de hand van je exacte speelstijl, maar met deze begin waarden en de guide kom je daar een heel eind mee! Pressure houd je laag zodat ze je niet op de counter pakken! Betere spelers kunnen die hoger zetten, maar met balverlies ga je dan 9-10 nat. Dit is ook als je concentratie wat inzakt beter te houden!

[ Voor 7% gewijzigd door bbblije op 15-01-2017 12:28 ]

• DjangoBangahri
Bossie schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:20:
[...]

Yep, speel ook met een hoge camera op coop.
Het is makkelijker handelen/anticiperen als je simpelweg meer ziet.
Zal van de week eens testen in de divisies.
Ben wel nieuwsgierig

• The Jackel
bbblije schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:24:
[...]

Lekker team! Maar het lijkt me iets in onbalans. Als ik jou was zou ik het volgende proberen: https://www.futbin.com/17/squad/1198244

Met deze opstelling kijk je ook goed naar de workrates, Mkhitarian/Willian/Sanchez hebben H/H, die zullen zich meer als CAM gedragen. Vandaar dat je die met tactics op False 9 zet. Martial/Shaqiri gedragen zich meer als vleugel spelers/tweede spits vanwege hun H/M, die zet je op press back line. Je spits M/M zet je op get in behind en press back line. Deze zal daar dan blijven hangen.

Middenveld is zo opgebouwd dat je zowel defensief als opbouwend spelers hebt. M/M blijft meer op het middenveld staan op standaard instellingen, M/H zal terug zakken deze zet je op stay back while attacking, en H/M is meer opbouwend/aanvallend op standaard instellingen.

70 - 50 - Organised
60 - 45 - 40 - Free form
40 - 50 - 50 - Cover

Deze moet je zelf nog even fine-tunen aan de hand van je exacte speelstijl, maar met deze begin waarden en de guide kom je daar een heel eind mee! Pressure houd je laag zodat ze je niet op de counter pakken! Betere spelers kunnen die hoger zetten, maar met balverlies ga je dan 9-10 nat. Dit is ook als je concentratie wat inzakt beter te houden!
Thnx! Heb nog nooit met custom tactics gespeeld. Merk wel dat de backs soms weglopen bij een tegenstander op het moment dat ze aangespeeld worden met een hoge pass.

Ik heb net 2 wedstrijden met dit team gespeeld en beide gewonnen. Moet wel zeggen dat het soepel speelt. Rooney had ik al en die heeft 12 goals gemaakt in 13 wedstrijden. Remy loopt na 20 potjes nog steeds 1 op 1

• To easy
Casual Ruud schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 23:36:
[...]

Heb TIF Eriksen ook maar even gekocht. Paar potjes mee gespeeld, maar nog niet echt aan gewend. Moet sowieso nog een hunter of catalyst op. Had wel een beetje geluk met POTM Ibra challenge. Pack KdB uit 100k pack en toen Eriksen maar gekocht. Nu nog 5k coins over. ;)

Damn jaloers op die Ibra. Verder het is het rest van het team ook niet slecht haha.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

The Jackel schreef op zondag 15 januari 2017 @ 13:20:
[...]

Thnx! Heb nog nooit met custom tactics gespeeld. Merk wel dat de backs soms weglopen bij een tegenstander op het moment dat ze aangespeeld worden met een hoge pass.

Ik heb net 2 wedstrijden met dit team gespeeld en beide gewonnen. Moet wel zeggen dat het soepel speelt. Rooney had ik al en die heeft 12 goals gemaakt in 13 wedstrijden. Remy loopt na 20 potjes nog steeds 1 op 1
Remy schopt er bij mij iedere wedstrijd minimaal 2 in! Hij staat met deze tactics altijd goed zowel opbouwend als afwachtend. Ik merk dat hij in andere opstellingen soms te diep terug zakt, en dan zijn passing stats roet in het eten gooien.

Verder is het slim als het niet loopt zoals je graag ziet om kalm te blijven, frisse benen in je team brengen en eventueel je opstelling aan te passen. Veel mensen hoor je over "het mag vandaag niet van EA" maar dat is 9-10x een fout die je zelf maakt als reactie op hoe de tegenstander speelt! Zet hij meer druk, dan gaan jouw passes verkeerd lopen! En de kansen die je op goal krijgt optimaal benutten! Gebruik het juiste schot in de juiste situatie. Als je 10 schoten op doel hebt en verliest, dan kan je niet afmaken!

[ Voor 25% gewijzigd door bbblije op 15-01-2017 14:00 ]

• Eriko1
Casual Ruud schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 23:36:
[...]

Hoe speelt Schmeichel??, gekocht voor handel, maar op dit moment niet intressant genoeg.. Dus ga hem denk ik een kans geven
Eriko1 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:25:
[...]

Hoe speelt Schmeichel??, gekocht voor handel, maar op dit moment niet intressant genoeg.. Dus ga hem denk ik een kans geven
Daar ben ik ook zeer benieuwd naar, las op reddit dat hij qua stats misschien wel de beste keeper ingame is.

• Ambianz
  • Laatst online: 25-11 15:17
Bossie schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:07:
[...]

Daar ben ik ook zeer benieuwd naar, las op reddit dat hij qua stats misschien wel de beste keeper ingame is.
Kan me niet voorstellen. Zn stats zijn prima maar niet uitzonderlijk, tevens speelt zijn lengte met 186cm sterk in het nadeel..

• The Jackel
bbblije schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:24:
[...]

70 - 50 - Organised
60 - 45 - 40 - Free form
40 - 50 - 50 - Cover

Heb net met mijn "2e" team gespeeld met deze settings en het speelt echt fijn! Beide ruim gewonnen. Ook met het eerste team gaat het top. Heb net 6 wedstrijden op rij gewonnen

• The Jackel
Loont het ook echt om de gewone Fabregas te ruilen voor de IF versie? Ik las namelijk positieve reacties over de IF versie. Weet alleen niet of je echt verschil zal merken.

Ik wou eigenlijk voor een andere spits gaan (Aguero), maar Remy en Rashford bevallen mij uitstekend en scoren er aardig oplos. Zie daarom geen noodzaak om een dure Aguero te kopen.

[ Voor 67% gewijzigd door The Jackel op 15-01-2017 19:19 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

The Jackel schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:49:
[...]

Heb net met mijn "2e" team gespeeld met deze settings en het speelt echt fijn! Beide ruim gewonnen. Ook met het eerste team gaat het top. Heb net 6 wedstrijden op rij gewonnen
Lekker! Ik 5 gespeeld, 3 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren.

Bij het gelijkspel en verloren kwam ik er maar niet doorheen, tegenstander zette zoveel druk dat ik geen gaten kon maken. Ook nog aanvoelen en op in spelen ;)
Pagina: 1 ... 95 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.