Psn: stone-face-lock
Wanneer kwam de web app van FUT 16 eigenlijk uit? 1 week voor release?MyUtd4Life schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:09:
Het is vandaag nog precies drie weken tot de release, erg veel zin in om eindelijk aan de slag te gaan met FUT en alles weer vanaf 0 op te bouwen. Ik hoop dat EA in het begin flink wat toegankelijke Squad Build Challenges maakt, zodat iedereen al met leuk coins aantal of wellicht een leuke speler kan beginnen.
Vorig jaar was dat ruim 10 dagen voor de release, namelijk op 17 september officieel en voor sommige gelukkige gebruikers al op de 15e.iPodKiller schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:17:
[...]
Wanneer kwam de web app van FUT 16 eigenlijk uit? 1 week voor release?
FIFA Benelux Administrator
Nice! Ben benieuwd! Hoop dat de databases ook vroeg gelekt worden!MyUtd4Life schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:20:
[...]
Vorig jaar was dat ruim 10 dagen voor de release, namelijk op 17 september officieel en voor sommige gelukkige gebruikers al op de 15e.
Tenzij iemand dus al bij de Web App bestanden kan voordat EA het naar buiten gebracht heeft.
Verwijderd
Jij kan dat toch wel even hosselen voor ons als bijna EA medewerkerMyUtd4Life schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:44:
Die zal niet eerder gelekt worden, want die wordt opgebouwd aan de hand van de Web App
Tenzij iemand dus al bij de Web App bestanden kan voordat EA het naar buiten gebracht heeft.

Kan jij dat niet ff stiekem uit de API trekkenVerwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:36:
[...]
Jij kan dat toch wel even hosselen voor ons als bijna EA medewerker
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
leuk die eerste weken, weer 2600 coins betalen voor Locadia etctommiboy96 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:56:
Heb er ook veel zin in. Ik vind de eerste weken altijd het leukste bij fut. Ben ook benieuwd naar dat fut champions

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
Kan wel kijken wat de URL van zo'n speler is in 16. Ik betwijfel of ik nog verder ga met dat project aangezien EA er dmv mijn Reddit post vanaf weet. Nu is het naast instabiel (zoals alles van EABossie schreef op donderdag 08 september 2016 @ 17:40:
[...]
Kan jij dat niet ff stiekem uit de API trekken
Niels, dat zal echt niet komen door jouw Reddit-post. Zijn al zóveel mensen die dat soort requests doen, dat ze niet één van de kleinste gaan voorkomen. Gewoon het instabiele script dat voorkomt dat je data altijd accuraat is.
Even er niet aan denken en dan is het al zover. Ondertussen lijkt fifa16 wat minder actief te worden qua spelers verkopen.To easy schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:25:
Man kan ook niet wachten, maar ben toch wel erg benieuwd naar de demo en de nieuwe engine. Fifa16 speelde bij begin ook raar, maar was na een tijdje toch erg fijn spelen. Hopen dat niet veel veranderd in negatieve zin.
Tsja op basis van ervaring zal het begin weer jagen op flaws/glitches zijn door veel spelers die daar maximaal misbruik van gaan maken. Maar hopelijk zit EA er bovenop om snel patches door te voeren.
En hopelijk communiceren zij dit ook duidelijk ingame als er een (mini) patch is geweest. Toch wel fijn om te weten dat als de game opeens heel anders loopt, dit wel eens door de patch zou kunnen komen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
PSN: Maichel
Bendtner ?Maichel schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:05:
Ik heb m'n eerste trade targets al in gedachten
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Ik kan je nu al vertellen dat je niet de enige bentMaichel schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 12:13:
Nee....tis eigenlijk simpel hoor...heleboel mensen bieden alle bronzen kaartjes gewoon direct aan voor 300/400 coins....en dus ook die 5 star bronzen spelersDie kan je later zeker goed verkopen.
Elton bijvoorbeeld speelt in een shit competitie maar is toch redelijk wat waard. Het mag dan wel een zilveren kaart zijn maar het idee is hetzelfde: http://www.futbin.com/16/player/6495/%C3%89lton
Haha nee zal niet de enige zijn hiermee nee....maar je moet ook niet al je tips sharen heVerwijderd schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 12:30:
[...]
Ik kan je nu al vertellen dat je niet de enige bent
Elton bijvoorbeeld speelt in een shit competitie maar is toch redelijk wat waard. Het mag dan wel een zilveren kaart zijn maar het idee is hetzelfde: http://www.futbin.com/16/player/6495/%C3%89lton
Mijn core trade zal niet op spelers zijn. Teveel mensen die erin duiken en vaak te weinig marge. Ben benieuwd of EA nu eindelijk de sniping bots eruit weet te houden.Maichel schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 15:17:
[...]
Haha nee zal niet de enige zijn hiermee nee....maar je moet ook niet al je tips sharen he
Vandaag met een account uit Nieuw Zeeland ja, morgen is pas de officiële release.To easy schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:54:
Vandaag de demo release toch?
snel een 2e account aanmaken voor de demoTo easy schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:54:
Vandaag de demo release toch?
ah meen je niet. nog ff geduld dan maar.MyUtd4Life schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:11:
[...]
Vandaag met een account uit Nieuw Zeeland ja, morgen is pas de officiële release.
Verwijderd
http://www.chelseafc.com/....html?extcmp=SOCIA_TW_ENG
Ratings van de BuLi (niet alles):
https://www.easports.com/...7-spielerwerte-bundesliga
http://www.ultimateteam.c...g-shot-power-ratings-fut/
Zlatan en Ronaldo asap kopen dusBean77 schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:59:
En wie graag de spelers met de hoogste shooting en shotpower wilt weten.
http://www.ultimateteam.c...g-shot-power-ratings-fut/

[ Voor 4% gewijzigd door To easy op 13-09-2016 09:44 ]
YouTube: HUGE FIFA 17 PACK OPENING W/ KSI, MINIMINTER, TBJZL, SPENCER FC, MAN...
Ik zit voornamelijk te wachten op de webappTo easy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:43:
Men kan niet wachten tot die demo live gaat!
Dan kan je nog wel effe wachten voorlopigBossie schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:45:
[...]
Ik zit voornamelijk te wachten op de webapp
haha ja die mag van mij ook asap uitkomen.Bossie schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:45:
[...]
Wat zijn jullie eerste indrukken van de demo voor wie hem al heeft gespeeld?
Zelf is het vooral wennen, maar dat is logisch. Ook vind ik dat nu clutches nog erger lijken, omdat door die nieuwe fysieke engine spelers wel poppen lijken waar soms elk lichaamsdeel apart vliegt en doet. Vanavond nog een paar potjes spelen en kijken of het al beter is.
ach als futhead zijn database helemaal bij heeft is ook goed genoeg hahaBossie schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:45:
[...]
Verwijderd
Hey dat was ik haha.Maichel schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:47:
[...]
Hehe ja heb je wel gelijk in hoor. In mijn geval is het dat ik nog die PSN kaartjes heb liggen die ik gehad heb, anders zou ik het ook niet doen nee. En al helemaal geen paar honderd euro zoals de Tweaker van vorig jaar
Edit: gevonden!
Verwijderd in "[Multi] FIFA 16 Ultimate Team"
[...]
Dit jaar weer hoor, denk nu eerst met €300 ofzo. Blijft een leuke hobby
Haha ieder zn ding natuurlijk. Ik ga denk ik die duurste editie kopen en in het begin 20 euro aan draft. Hen ik gelijk wat contracten en ook wat spelers voor die squadbuilding challengesVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:21:
[...]
Hey dat was ik haha.
Tot wanneer heb je eigenlijk fifa gespeeld, want volgens mij werd je snel minder actief.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:21:
[...]
Hey dat was ik haha.
Verwijderd
Tot maart ongeveer, dan ben ik er meestal wel klaar mee. Toch iets van 1500/2000 potjes gedaan op FUT hoorBean77 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:18:
[...]
Tot wanneer heb je eigenlijk fifa gespeeld, want volgens mij werd je snel minder actief.
FUT 17 WEB APP COMING SOON
The FUT Web app and Football Club are currently down for maintenance while we prepare for FIFA 17.
See What's New
Had zojuist mijn team te koop gezet om iets anders te kunnen proberen in de blessuretijd van FUT16
Nu wel tegen de juiste verkoopprijzen toch?Bossie schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:31:
Misschien heb ik de announcement gemist, maar zie het volgende wanneer ik wil inloggen op de FUT16 Webapp:
The FUT Web app and Football Club are currently down for maintenance while we prepare for FIFA 17.
See What's New
Had zojuist mijn team te koop gezet om iets anders te kunnen proberen in de blessuretijd van FUT16
Nou dan verwacht ik de app begin volgende week ofzo wel toch?Bossie schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:31:
Misschien heb ik de announcement gemist, maar zie het volgende wanneer ik wil inloggen op de FUT16 Webapp:
See What's New
Yep, *** dat was dus het verschil tussen Higuain en Dybala in de spits.Bean77 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:19:
[...]
Nu wel tegen de juiste verkoopprijzen toch?![]()
Prijzen zijn nu al redelijk gezakt, wat experimenteren etc leuk maakt maar dat is meer voor het FUT16 topic.
Yep klopt...ik kon toen ook op zaterdag inloggen alleen waren de servers steeds overbelastMyUtd4Life schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:20:
Web App zal sowieso wel starten voor het eerste Team of the Week van woensdag. Vorig jaar startte de Web App trouwens al 2 dagen voor officiële lancering. Dus hopelijk dat we dit weekend met wat geluk al kunnen starten.
wel balen.Bossie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:10:
[...]
Yep, *** dat was dus het verschil tussen Higuain en Dybala in de spits.
Prijzen zijn nu al redelijk gezakt, wat experimenteren etc leuk maakt maar dat is meer voor het FUT16 topic.
Met FIFA 17 ben ik al wel begonnen met wat opstellingen te maken op basis van de tot nu toe beschikbare informatie. Voor de grootste competities ben ik bezig met mijn ideale team en een cheap variant per competitie. Dan kan ik langzaam opbouwen/groeien naar de ideale situatie. Ook wel afhankelijk wat er uit de packs komt waar de prioriteit komt te liggen.
In het begin is het gewoon bouwen met wat je krijgt, hoewel het in de demo erg duidelijk is dat ik nog steeds prima met Dybala uit de voeten kanBean77 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:04:
[...]
wel balen.
Met FIFA 17 ben ik al wel begonnen met wat opstellingen te maken op basis van de tot nu toe beschikbare informatie. Voor de grootste competities ben ik bezig met mijn ideale team en een cheap variant per competitie. Dan kan ik langzaam opbouwen/groeien naar de ideale situatie. Ook wel afhankelijk wat er uit de packs komt waar de prioriteit komt te liggen.
Ik kan me vergissen, maar het lijkt erop dat er formaties zijn toegevoegd of gewijzigd ?
dat is ook zo. Lekker weer een jaar hopen op Ronaldo ofzo en dan alleen maar troep krijgenBossie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:06:
[...]
In het begin is het gewoon bouwen met wat je krijgt, hoewel het in de demo erg duidelijk is dat ik nog steeds prima met Dybala uit de voeten kan
Ik kan me vergissen, maar het lijkt erop dat er formaties zijn toegevoegd of gewijzigd ?
Formaties was mij niet opgevallen. Leek mij allemaal hetzelfde, maar heb er eerlijk gezegd ook niet in verdiept. Je eigen custom tactieken maken en opslaan zou wel echt een toevoeging zijn.
Als je packs wil kopen kan je dat het beste bij het begin doen toch? Dan heb je kans als je een goeie speler pakt dat die weg gaat voor de hoofdprijs en zo kan je snel een team bouwen bij het begin? Want met kerst vorig jaar met fifa 16 was je al niet meer blij als je bijvoorbeeld een di maria ofzo uit je pack kreegBean77 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:12:
[...]
dat is ook zo. Lekker weer een jaar hopen op Ronaldo ofzo en dan alleen maar troep krijgen![]()
Formaties was mij niet opgevallen. Leek mij allemaal hetzelfde, maar heb er eerlijk gezegd ook niet in verdiept. Je eigen custom tactieken maken en opslaan zou wel echt een toevoeging zijn.
tsja, probleem is dat je ook een alternatief moet halen die ook veel duurder is dan een aantal maanden later.To easy schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:52:
[...]
Als je packs wil kopen kan je dat het beste bij het begin doen toch? Dan heb je kans als je een goeie speler pakt dat die weg gaat voor de hoofdprijs en zo kan je snel een team bouwen bij het begin? Want met kerst vorig jaar met fifa 16 was je al niet meer blij als je bijvoorbeeld een di maria ofzo uit je pack kreeg
Daarom mijn Locadia trauma van 2600 coins in het begin van fifa16
En als je in het begin Ronaldo packed, dan heeft niemand nog 2mln coins. Dus dat maakt het ook lastiger. Als ik Ronaldo zou packen, dan zou ik er nu een team om heen maken en hem gewoon houden.
Spelers die je totaal niet gaat gebruiken zou je wel kunnen verkopen om spelers voor je 1e en/of 2e team te halen. En ik vraag mij zeer af of de IF's nog wel zoveel verschil gaan maken tov de normale kaarten sinds de OP kaart boosts.
Weet niet over welke kaart boost je het hebt, maar vorig jaar was juist een IF niet beter wegens fout in de chemistry. Dan mag je nu verwacht dat een IF wel, al is het vaak minimaal, beter is.Bean77 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:03:
En ik vraag mij zeer af of de IF's nog wel zoveel verschil gaan maken tov de normale kaarten sinds de OP kaart boosts.
Verwijderd
Uiteindelijk is het gewoon placebo. Een speler met +1 op alle sub stats van shooting gaat echt niet veel uitmaken. Enige waarvoor je moet gaan zijn TOT(Y/S) of Futtie winnaars.3xH schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:46:
[...]
Weet niet over welke kaart boost je het hebt, maar vorig jaar was juist een IF niet beter wegens fout in de chemistry. Dan mag je nu verwacht dat een IF wel, al is het vaak minimaal, beter is.
Veel spelers zijn (veel) hoger gewaardeerd t.o.v. fifa16. Dat zorgt voor een flinke nivellering van alle spelers in fifa16. Omdat veel spelers veel hoger zijn gewaardeerd is er minder ruimte voor toekomstige IF's, TOTY's, TOTS, MOTM, HERO en alle andere onzin kleuren. Een +1 of +2 om enkele onderdelen in een IF kaart is procentueel verwaarloosbaar. Helemaal als je als speler nog de grootste variabele bent in hoe een speler speelt.3xH schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:46:
[...]
Weet niet over welke kaart boost je het hebt, maar vorig jaar was juist een IF niet beter wegens fout in de chemistry. Dan mag je nu verwacht dat een IF wel, al is het vaak minimaal, beter is.
Precies. In mijn topteam zitten bijna alleen maar TOTY of TOTS spelers, dat zegt wel genoeg dat dit de enige kaarten zijn ongeveer die echt het verschil maken.3xH schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:01:
Vooral de algemene rating is vaak omhoog, maar de daadwerkelijke stats valt wel wat mee uitzondering daar gelaten. Bijvoorbeeld Otamendi heeft algemeen +1 gekregen, maar zijn stats zij hetzelfde of minder(pace -3, dr -1 en def -1). Dat een 1e of 2e IF je niet veel zal helpen zal toch altijd zo blijven.
Oja daar zeg je me wat nog niet zo over nagedacht. Als ik ronaldo pack dan bouw ik idd een team om hem heen vanaf begin. Ik zit te denken om dit jaar eens te beginnen met een premier league team. Dus mooiste zou zijn Zlatan zsm pakken en daar op verder bouwen haha. En idd pak ik een speler die wel veel waar is/word dan bewaar ik hem tot de eerste no lifers veel coins hebben!Bean77 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:03:
[...]
tsja, probleem is dat je ook een alternatief moet halen die ook veel duurder is dan een aantal maanden later.
Daarom mijn Locadia trauma van 2600 coins in het begin van fifa16
En als je in het begin Ronaldo packed, dan heeft niemand nog 2mln coins. Dus dat maakt het ook lastiger. Als ik Ronaldo zou packen, dan zou ik er nu een team om heen maken en hem gewoon houden.
Spelers die je totaal niet gaat gebruiken zou je wel kunnen verkopen om spelers voor je 1e en/of 2e team te halen. En ik vraag mij zeer af of de IF's nog wel zoveel verschil gaan maken tov de normale kaarten sinds de OP kaart boosts.
Helemaal mee eens. In Fifa16 topic heb ik altijd gezegd dat je zelf nog de meeste invloed hebt op het spel. Welke keuzes maak je, hap je snel, neem je veel risico's etc. Dat heft een goede speler niet voor je op.shoombak schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:09:
Ik geloof sowieso niet dat een hoger rated speler 'beter' is dan een lagere rated speler, zijn zoveel factoren
Maar als je er vanuit gaat dat dit zo ver mogelijk is ontwikkeld en dat geen verbetering meer mogelijk is, dan zijn de TOTY/TOTS spelers eigenlijk de enige soort spelers die nog wel een verbetering kunnen laten zien. Maar als je de foute keuzes blijft maken etc. heb je ook niks aan deze spelers.
Nu dus alleen nog maar Ibra en Pogba packenTo easy schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:37:
[...]
Oja daar zeg je me wat nog niet zo over nagedacht. Als ik ronaldo pack dan bouw ik idd een team om hem heen vanaf begin. Ik zit te denken om dit jaar eens te beginnen met een premier league team. Dus mooiste zou zijn Zlatan zsm pakken en daar op verder bouwen haha. En idd pak ik een speler die wel veel waar is/word dan bewaar ik hem tot de eerste no lifers veel coins hebben!
Ja dat zou mij een heel blij man maken, maar wie weet heBean77 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:11:
[...]
Helemaal mee eens. In Fifa16 topic heb ik altijd gezegd dat je zelf nog de meeste invloed hebt op het spel. Welke keuzes maak je, hap je snel, neem je veel risico's etc. Dat heft een goede speler niet voor je op.
Maar als je er vanuit gaat dat dit zo ver mogelijk is ontwikkeld en dat geen verbetering meer mogelijk is, dan zijn de TOTY/TOTS spelers eigenlijk de enige soort spelers die nog wel een verbetering kunnen laten zien. Maar als je de foute keuzes blijft maken etc. heb je ook niks aan deze spelers.
[...]
Nu dus alleen nog maar Ibra en Pogba packen
imeR schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:55:
De volledige FIFA 17 database staat op WeFUT!
http://wefut.com/player-database
Aldus @ChesnoidGaming die op het FIFA 17 Capture Event was.Looks like that database that you've all seen is the one from a couple weeks ago with a number of wrong ratings and players at wrong clubs
Ik dacht al zag bijvoorbeeld ff snel mikitharyan 85 rated en in de demo 87. Ook zag ik macherano 85 rated??? en Filipe luis 85 rated? Macherano is nog geen 82 en filipe even goed als marcello qua stats?!?!?MyUtd4Life schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:36:
[...]
[...]
Aldus @ChesnoidGaming die op het FIFA 17 Capture Event was.
Naja Ik weet het EA is soms heel raar qua ratings

Ook qua pace tochkx22 schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:41:
Overduidelijk dat ik Eric Botteghin achterin ga zetten. De nieuwe Rots uit Rio!
ach ja, hij is al flink op leeftijd. Tijd voor een nieuwe cultheld

Ik vind hem nog steeds erg goed qua stats, Tevez is voornamelijk pace+dribbel+strength.Bean77 schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:35:
rip tevez
ach ja, hij is al flink op leeftijd. Tijd voor een nieuwe cultheld![]()
[afbeelding]
Misschien moet hij in de winter toch maar terug naar Juve
Ik heb nog nooit fut vanaf het begin gespeeld, speel sinds vorig jaar fifa16. Welke competitie is bijvoorbeeld handig om aan het begin een team mee te maken?
Je eerste noob team krijg je denk ik pas wanneer je het spel opstart op je console/pc. Precies weet ik het ook niet meer en goedkope competitie's van vorig jaren waren italie en spanje/duitsland ook wel redelijk. Premier league is echt heel duur vooral vanaf begin!-Bas schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:39:
Zijn er nog mensen die tips hebben voor als de webapp uit komt? Is het gewoon afwachten wat voor team je krijgt?
Ik heb nog nooit fut vanaf het begin gespeeld, speel sinds vorig jaar fifa16. Welke competitie is bijvoorbeeld handig om aan het begin een team mee te maken?
Al die 3 zijn serieus aangepakt helaas. Als ik hem pack dan hou ik hem gewoon. Misschien tzt wel een team rond hem bouwen met goede spelers uit de argentijnse competitie zoals Lodeiro etc.Bossie schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:41:
[...]
Ik vind hem nog steeds erg goed qua stats, Tevez is voornamelijk pace+dribbel+strength.
Misschien moet hij in de winter toch maar terug naar Juve
Ach hij blijft een held!
1900Vissert schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:32:
Wat zijn de geruchten over de tijd van dat de web app wordt gereleased?
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ik zou spelen op het platform waar je vrienden ook op spelen. Anders zou ik voor xbox gaan want die hebben legends. Speel zelf op ps4 dus ik heb geen ervaring met de xbox marktDiederik-Jan schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:10:
Fifa 17 op de PS4 of Xbox One, heb beide consoles maar welke markt is het gunstigste. Aangezien het op beide platforms 1080P en 60hz zal zijn.
Krijg weer zo'n demo dejavu erbijVissert schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:32:
Wat zijn de geruchten over de tijd van dat de web app wordt gereleased?
Maar zoals een wijs man ooit zei "Geduld, het komt vanzelf een keer online"
Spelers op de Xbox One zijn over het algemeen goedkoper.Diederik-Jan schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:10:
Fifa 17 op de PS4 of Xbox One, heb beide consoles maar welke markt is het gunstigste. Aangezien het op beide platforms 1080P en 60hz zal zijn.
Edit: bron: https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/53iy60/interesting/
[ Voor 28% gewijzigd door tommiboy96 op 20-09-2016 13:01 ]
Irriteer me de laatste tijd aan de laadtijden van de PS4, en me PS4 controller werkt tegenwoordig ook keurig op de PC.
Nog nut om de Deluxe Edition te bestellen, of is dat weggegooid geld?
[ Voor 3% gewijzigd door tommiboy96 op 20-09-2016 13:22 ]
De kans dat je wat bruikbaars uit die pakjes krijgt is minimaal. I.M.O. is dat weggegooid geld.Protax schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:18:
Nog nut om de Deluxe Edition te bestellen, of is dat weggegooid geld?
PSN: xMaurice93
Maar goed, hoe komen jullie dan aan je spelers? Spelen spelen spelen?Maurice079 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:32:
[...]
De kans dat je wat bruikbaars uit die pakjes krijgt is minimaal. I.M.O. is dat weggegooid geld.
(gratis) packs, spelen, spelen, spelen, veel handelen.Protax schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:35:
[...]
Maar goed, hoe komen jullie dan aan je spelers? Spelen spelen spelen?
Toen ik nog speelde kon je voor hetzelfde geld (aanvullend bedrag naar deluxe edition) een berg met coins kopen (via de welbekende sites). Dan kocht je spelers in voor TOTY en verkocht je ze erna en had je dikke winst. Daar kon je dan een leuk team mee bouwen. Overigens kun je dezelfde tactiek toepassen zonder er centjes in te steken, maar dan moet je extreem veel spelen. Ik weet overigens niet of het kopen van coins nog gedoogd wordt, volgens mij staan er inmiddels flinke straffen opProtax schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:35:
[...]
Maar goed, hoe komen jullie dan aan je spelers? Spelen spelen spelen?

PSN: xMaurice93
Maar de game komt toch pas de 29ste van September uit? Of kun je van tevoren al packs kopen ofzo?shoombak schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:57:
Vandaag 16.00u webapp?
13:37
Je krijgt wat packs o.a. loyalty packs als je eerdere jaren hebt gespeeld, daarmee kun je alvast wat traden via die app.Nibbz schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:01:
[...]
Maar de game komt toch pas de 29ste van September uit? Of kun je van tevoren al packs kopen ofzo?
Hoe laat weet niemand. Het vermoeden is vandaag 19.00.shoombak schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:57:
Vandaag 16.00u webapp?
Als toevoeging: PC gamers kunnen wel FIFA points kopen via de webapp i.t.t. de console gamers.shoombak schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:02:
[...]
Je krijgt wat packs o.a. loyalty packs als je eerdere jaren hebt gespeeld, daarmee kun je alvast wat traden via die app.
Wordt de game automatisch gekocht, en nog wel de Super Deluxe Edition ook!
Ik probeer nu contact te leggen met EA, maar hij blijft hangen op Selecteer Onderwerp...
Die zijn niet t zelfde....wildcardxl schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:59:
Fifa points kopen via console op Fifa 16, problem solved.
Ben benieuwd wanneer hij online komt. Wel zin in de loyal packs
Verwijderd
... maar nu staat er gewoon weer: "FUT 17 WEB APP COMING SOON"
nog ff geduld dus.
Hierbij kom ik dan ieder jaar bij release aan mijn fifa punten?
Uberhaupt uit packs? of zijn de packs bij een deluxe edition anders/slechter dan de gewone packs ingame?Maurice079 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:32:
[...]
De kans dat je wat bruikbaars uit die pakjes krijgt is minimaal. I.M.O. is dat weggegooid geld.
Verwijderd
Überhaupt uit packs. Geen idee of het volgend jaar beter zal zijn maar de kans dat je wat krijgt is zo ontzettend klein.To easy schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:33:
[...]
Uberhaupt uit packs? of zijn de packs bij een deluxe edition anders/slechter dan de gewone packs ingame?
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.