Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-11 23:23
https://www.futbin.com/17/player/18631/Dickenson

Mensen gaan veel geld verliezen door deze WL requirements. Ik heb besloten om gewoon dit weekend niet te spelen of een paar met de gasten die ik toch al in m'n club heb.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Amelandbor schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:21:

Mensen gaan veel geld verliezen door deze WL requirements. Ik heb besloten om gewoon dit weekend niet te spelen of een paar met de gasten die ik toch al in m'n club heb.
Ik heb denk ik voor 70k aan zilveren spelers gekocht (toch zeker 3 stuks). Het is inderdaad vrij prijzig helaas, maar het is een verslaving geworden, een way of life....pokke Weekend League.
Met een beetje geluk pak ik nog winst op deze WL. Redelijk op tijds MOTM Leadbitter gekocht. Gaat nu voor 15k meer weg :+

200k voor een verdediger met 56 reactions, ik zou iets anders halen ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Ik ben maanden geleden al gestopt met het voldoen aan idiote requirements. Het is pure geldklopperij. Dan maar geen WL (waarin ik overigens nooit meer dan ca 15 wedstrijden speel).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

Bossie schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:49:
[...]

200k voor een verdediger met 56 reactions, ik zou iets anders halen ;)
MOTM Ibarguen. 91 pace met 90+ agility en balance. Gaat bijna voor discard weg (7,5k). Ga hem gebruiken als supersub

• Fraaank
Ik kan nu 20k winst maken op een IF Martínez (silver), wil denk ik nog even wachten tot het weekend meer in de buurt komt.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Iemand ervaring met Modeste TIF of Werner SIF? Wil eigenlijk wel eens iemand anders proberen dan Auba :)
ErnstMid schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:03:
Iemand ervaring met Modeste TIF of Werner SIF? Wil eigenlijk wel eens iemand anders proberen dan Auba :)
Itani of Fuji heeft op youtube een filmpje van Modeste staat. Ik denk dat hij niet echt een optie is ipv Auba.
Persoonlijk zou ik nog eventjes met Auba spelen tot de bundes TOTS is geweest. Misschien dan betere opties.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Bean77 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:15:
[...]

Itani of Fuji heeft op youtube een filmpje van Modeste staat. Ik denk dat hij niet echt een optie is ipv Auba.
Persoonlijk zou ik nog eventjes met Auba spelen tot de bundes TOTS is geweest. Misschien dan betere opties.
Zoals bean zegt, is echt een heel andere type speler. Modeste moet het vooral doen met kracht en goed schot waar auba vooral van zijn snelheid gebruik maakt.

Daarnaast vindt het persoonlijk het nu kopen van spelers weggegooid geld, wacht lekker op TOTS :p

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:15:
[...]

Ja, Modeste sowieso ander type speler natuurlijk :) Werner lijkt er wel meer op. Zal die YT filmpjes eens bekijken :)
Byron010 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:18:
[...]

Zoals bean zegt, is echt een heel andere type speler. Modeste moet het vooral doen met kracht en goed schot waar auba vooral van zijn snelheid gebruik maakt.

Daarnaast vindt het persoonlijk het nu kopen van spelers weggegooid geld, wacht lekker op TOTS :p
Why not both? En alle spelers zijn nu ook vrij goedkoop toch? :*)

Maar misschien moet ik inderdaad gewoon nog even geduld hebben, heb Hero Podolski ook nog wel als supersub :)

Verwijderd

Fraaank schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:19:
[...]

Behalve op PS3 en 360, die hebben geen WL toch?
Op old gen heb je gewoon een toernooitje die van vrijdag tot vrijdag loopt en je enkel een team van 4+ sterren voor moet hebben.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

ErnstMid schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:25:
[...]

Why not both? En alle spelers zijn nu ook vrij goedkoop toch? :*)

Maar misschien moet ik inderdaad gewoon nog even geduld hebben, heb Hero Podolski ook nog wel als supersub :)
Ik speel maar met 1 striker :9

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• ErnstMid

ErnstMid

Byron010 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 11:30:
[...]

Ik speel maar met 1 striker :9
Haha ja ik ook, 4321. Maar ik doelde op nu een speler en Tots spelers ;)

Misschien moet ik mn club eens uitmesten en kijken hoeveel coins ik over hou ... had ik natuurlijk een paar weken geleden moeten doen :9

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Tot nu toe gaat het goed, had 2 weken geleden al wat bpl ingekocht, waaronder King. Meeste zijn nu zo'n 40% duurder. Had begin deze week ook nog het idee om wat Frans spul te kopen, waaronder die gast die gast die nu zijn sbc heeft. Nu maar wachten tot het prijsplafond er af gaat

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Aangezien TOTS en POTY Knockaert precies hetzelfde is, lijkt het erg aannemelijk dat TOTS Kante/Alli/Cavani/Mbappe en andere POTY's ook dezelfde rating krijgen, alleen waarschijnlijk iets duurder maar wel tradeable.

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Welke spelers hopen jullie te kunnen meepakken tijdens de TOTS?

Ik wil zelf een mooi nederlands elftal maken met alleen special cards. Ik hoop zelf op de volgende spelers en heb ongeveer 700K beschikbaar:
- Robben. Hopelijk komt er eentje en is deze betaalbaar is. Als ik nu naar de 90-rated kijk kan ik die altijd nog halen, maar hopelijk eigenlijk op een TOTS voor rond de 300K. Waarschijnlijk weinig kans op haha.
- Van Dijk. Weet niet of er veel kans op is, maar dit is er ook een die ik zeker meepak.
- Sneijder. Heb al zijn 2IF, maar hoop op een TOTS.

Verder heb ik Vormer en El ahmadi al gehaald, maar hoop stiekem nog op wat PSV spelers die ook een TOTS krijgen. Mijn elftal zou er dan zo uit kunnen komen te zien:

Depay OTW Promes SIF Robben TOTS
Klaassen TOTS Sneijder TOTS Vormer TOTS
Willems IF ???? van Dijk TOTS ????
????

Moet dus nog 3 posities vullen welke waarschijnlijk lastiger zullen worden om daar een nederlander voor te krijgen. Heb nu Krul op doel in ieder geval en Moreno IF centraal, maar hopelijk komen er nog mooie Nederlandse TOTS spelers bij op deze posities.

Wil sowieso alle Eredivisie TOTS spelers halen, die zullen wel tegen discard gaan en zoveel mogelijk NL spelers.

• Fraaank
daboytim schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:51:
Welke spelers hopen jullie te kunnen meepakken tijdens de TOTS?

Ik wil zelf een mooi nederlands elftal maken met alleen special cards. Ik hoop zelf op de volgende spelers en heb ongeveer 700K beschikbaar:
- Robben. Hopelijk komt er eentje en is deze betaalbaar is. Als ik nu naar de 90-rated kijk kan ik die altijd nog halen, maar hopelijk eigenlijk op een TOTS voor rond de 300K. Waarschijnlijk weinig kans op haha.
- Van Dijk. Weet niet of er veel kans op is, maar dit is er ook een die ik zeker meepak.
- Sneijder. Heb al zijn 2IF, maar hoop op een TOTS.

Verder heb ik Vormer en El ahmadi al gehaald, maar hoop stiekem nog op wat PSV spelers die ook een TOTS krijgen. Mijn elftal zou er dan zo uit kunnen komen te zien:

Depay OTW Promes SIF Robben TOTS
Klaassen TOTS Sneijder TOTS Vormer TOTS
Willems IF ???? van Dijk TOTS ????
????

Moet dus nog 3 posities vullen welke waarschijnlijk lastiger zullen worden om daar een nederlander voor te krijgen. Heb nu Krul op doel in ieder geval en Moreno IF centraal, maar hopelijk komen er nog mooie Nederlandse TOTS spelers bij op deze posities.

Wil sowieso alle Eredivisie TOTS spelers halen, die zullen wel tegen discard gaan en zoveel mogelijk NL spelers.
Ik verbaasde mij er eigenlijk over dat van Dijk (ondanks dat hij al een tijdje geblesseerd is) geen MC TOTS heeft gekregen.

Verder ben ik ook iemand die voor eredivisie gaat!

Als je nog een Nederlanse CB zoekt: IF Bruma, staat als een beest of TOTGS Kongolo met slechte chem.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Byron010 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:49:
Aangezien TOTS en POTY Knockaert precies hetzelfde is, lijkt het erg aannemelijk dat TOTS Kante/Alli/Cavani/Mbappe en andere POTY's ook dezelfde rating krijgen, alleen waarschijnlijk iets duurder maar wel tradeable.
Dat zei ik gisteren ook, met een kanttekening; POTS Knockaert is geen SBC kaart.

Verwijderd

Fraaank schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:55:
[...]

Ik verbaasde mij er eigenlijk over dat van Dijk (ondanks dat hij al een tijdje geblesseerd is) geen MC TOTS heeft gekregen.

Verder ben ik ook iemand die voor eredivisie gaat!

Als je nog een Nederlanse CB zoekt: IF Bruma, staat als een beest of TOTGS Kongolo met slechte chem.
Van Dijk had te weinig minuten gespeeld om in aanmerking te komen voor TOTS MC

• Fraaank
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:23:
[...]

Ah vandaar! Thanks voor de opheldering!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Bijna Calcio A af van de league's. Nog 3 ploegen. Waaronder Juventus. Wat nu echt geen optie is.

@Verwijderd

Hoeveel packs heb je nu al verzameld? :)
Ik hield het vol tot vorig weekend, 15 packs. Waarin er 5 tots spelers zaten.
Nu weer opnieuw begonnen, en ik bewaar alleen de duurdere packs (5 rare gold en 3 premium jumbo packs tot nu toe). De rest van de packs gebruik ik om de andere league's verder te voltooien of te verkopen.

[ Voor 10% gewijzigd door JJoosterman op 17-05-2017 14:37 ]

• SR8
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:23:
[...]

Klopt, voor Gold MC TOTS was de eis 2/3 van de competitiewedstrijden meedoen. Wat al heel erg soepel is, want bij Silver en Bronze is dat 75%.

Edit:

Hero Kuijt

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DACKF0yXoAAN0kL.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door SR8 op 17-05-2017 16:07 ]

SR8 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:28:
[...]

Klopt, voor Gold MC TOTS was de eis 2/3 van de competitiewedstrijden meedoen. Wat al heel erg soepel is, want bij Silver en Bronze is dat 75%.

Edit:

Hero Kuijt

[afbeelding]
Coutinho :9, allemaal veel packs openen tijdens BPL TOTS graag zodat deze ook erg cheap gaat worden :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Fraaank
Hero Kuyt. Die kaart doet hem geen recht aan. 68 pace? Zag je hoe snel hij rende met die schaal?

Verwijderd

JJoosterman schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:32:
Bijna Calcio A af van de league's. Nog 3 ploegen. Waaronder Juventus. Wat nu echt geen optie is.

@Verwijderd

Hoeveel packs heb je nu al verzameld? :)
Ik hield het vol tot vorig weekend, 15 packs. Waarin er 5 tots spelers zaten.
Nu weer opnieuw begonnen, en ik bewaar alleen de duurdere packs (5 rare gold en 3 premium jumbo packs tot nu toe). De rest van de packs gebruik ik om de andere league's verder te voltooien of te verkopen.
Heb er nu 50, heb m'n slechte packs geopend voor TOTS MC. Maar ben nog wel van plan wat SBC's te doen de komende dagen :)

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 22-11 09:44
Welke SBC's doen jullie en waarom? Snao de waarde niet echt van

• kevinn

kevinn

PSN; southation

llovesoccerx7 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:43:
Diegene waarvan de kosten lager zijn dan minimale opbrengst. Stel SBC kost 4,5k en de minimale waarde is 5k(discard) maak je winst ;) daarnaast maak je kans op een waardevolle speler. Iedereen wil toch een Ronaldo packen >:)

• llovesoccerx7
kevinn schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:52:
[...]

Diegene waarvan de kosten lager zijn dan minimale opbrengst. Stel SBC kost 4,5k en de minimale waarde is 5k(discard) maak je winst ;) daarnaast maak je kans op een waardevolle speler. Iedereen wil toch een Ronaldo packen >:)
En over welke SBC's hebben we het precies op dit moment?

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:43:
Degene die ongeveer evenveel kosten als de prijs die je gemiddeld uit de pack haalt.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

llovesoccerx7 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:53:
[...]

En over welke SBC's hebben we het precies op dit moment?
Niet zelf gemaakt ;) maar dit is een redelijk actueel overzicht. Zelf prijzen controleren op futbin.

https://docs.google.com/s...0/htmlview#gid=1261765630
Heeft EA met de patch iets met passing gedaan?
Heb zojuist een paar potjes gespeeld en het passen voelde dusdanig anders aan dat ik constant in de verdediging werd gedrukt om foute passes te herstellen.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 23:25
Bossie schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 08:31:
[...]

DKT = WL Kwalificatie idd
Hmmm jammer. Heb toch nooit tijd voor WL...

Krijg je nu alleen voor het kwalificeren al een POTS? Dan is het wel de moeite waard.

Verwijderd

Beltoni schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 18:30:
[...]

Hmmm jammer. Heb toch nooit tijd voor WL...

Krijg je nu alleen voor het kwalificeren al een POTS? Dan is het wel de moeite waard.
Ja

Verwijderd

Premier League TOTS is geleakt, helaas geen Coleman :(
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 19:50:
Premier League TOTS is geleakt, helaas geen Coleman :(
bron?

• SR8
  • Niet online

SR8

http://www.futhead.com/17/totw/tots-premier-league/

Edit: Wat de bron er van is weet ik niet

[ Voor 30% gewijzigd door SR8 op 17-05-2017 20:06 ]

Verwijderd

Hier een linkje naar het team: https://twitter.com/iGoldenBear/status/864894381853036544

Is gepost op EA Sports van Zweden op Facebook volgens mij, 99,99% zeker echt.
Opvallend is dat de TOTS kaarten van Kante en Alli gelijk zouden zijn aan de poty versie

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 20:14:
Opvallend is dat de TOTS kaarten van Kante en Alli gelijk zouden zijn aan de poty versie
Net als die van Knockaert inderdaad. Zal je maar een miljoen voor uitgetrokken hebben :D

• SR8
  • Niet online

SR8

Ik had toch verwacht dat het bij die SBC POTY kaarten anders zou zijn. Maarja.

Nu is het alleen nog gissen naar de 24e speler.

Verwijderd

SR8 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 20:23:
Ik had toch verwacht dat het bij die SBC POTY kaarten anders zou zijn. Maarja.

Nu is het alleen nog gissen naar de 24e speler.
Er is maar één linksback, dus wellicht een linksback. Of een keeper.
Je kan de TOTS BPL al selecteren op futbin.

Het zou mooi zijn als ik onderstaande verdediging kan realiseren met de TOTS BPL. Walker is niet een must omdat ik sbc Bellerin heb die het prima doet. Afhankelijk van prijzen etc. eens kijken naar een leuke spits
https://www.futbin.com/17/squad/3951832

Verwijderd

Ik wil zoiets gaan maken: https://www.futbin.com/17/squad/3952326
Nog onzeker over de keeper en centrale verdedigers, dat is afhankelijk van de prijzen. En mocht ik nog iemand untradable packen of er een leuke via dat toernooi te winnen is, kan er ook nog wat veranderen.

• Fraaank
Welke speler je ook hebt uit die BPL TOTS is altijd cash, wellicht Keane als enige niet, maar de rest...ka-ching!

• llovesoccerx7
Bean77 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 20:43:
Je kan de TOTS BPL al selecteren op futbin.

Het zou mooi zijn als ik onderstaande verdediging kan realiseren met de TOTS BPL. Walker is niet een must omdat ik sbc Bellerin heb die het prima doet. Afhankelijk van prijzen etc. eens kijken naar een leuke spits
https://www.futbin.com/17/squad/3951832
Jezus.. Wat een coins is dat zeg mag blij zijn met 1 speciale speler xD

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01:49
Die kaarten van de BPL TOTS zien er mooi uit, hopelijk haal ik er vrijdag 1 of meer uit mijn packs
Tjeez, die PL TOTS Kaarten, dan kan je straks gewoon bijna een volledig TOTS team bouwen met Belgen.

• Beltoni
Die teams hier.... Speelt iedereen hier elk weekend 40 potjes? Ben al blij met mijn untradeable 86 Fekir en 84 El Shaarawy :D
Beltoni schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:39:
Die teams hier.... Speelt iedereen hier elk weekend 40 potjes? Ben al blij met mijn untradeable 86 Fekir en 84 El Shaarawy :D
max ongeveer 15 wedstrijden ALS ik meedoe. Bij rare eisen zoals nu pas ik er gewoon voor en blijf ik gewoon lekker seasons spelen.

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
Soms speel ik 5 wedstrijden om in brons 1 te eindigen, en soms speel ik er 20, maar heb nooit 40 wedstrijden kunnen spelen. Gemiddeld win ik 2/3 van de wedstrijden.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Heb ik een tijdje gedaan ja, of teminste genoeg potjes dat ik mijn gemiddelde resultaat kon halen (gold 2), dus meestal rond de 34 potjes.

Waar gebruik je El Shaarawy? Heb zelf de 88 SBC maar als ST vond ik hem echt niet fijn :p

• Fraaank
Ik speel op PC, daar zijn het er "maar" 25. De rewards zijn wel een stuk minder als op console, terwijl de spelersprijzen wel hoger zijn. Het is een trade-off, maar vind 25 zat!
Byron010 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:52:
[...]

Heb ik een tijdje gedaan ja, of teminste genoeg potjes dat ik mijn gemiddelde resultaat kon halen (gold 2), dus meestal rond de 34 potjes.

Waar gebruik je El Shaarawy? Heb zelf de 88 SBC maar als ST vond ik hem echt niet fijn :p
Ben een keer flink ingemaakt door Shaarawy 88 als CAM. Die gast schoot alle finesse schoten net buiten het 16 meter gebied erin, niet meer normaal.

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Aangezien er alleen linkjes staan hierbij even een embedded image.

Hazard & De Bruyne _/-\o_ en dan nog even wachten op TOTS Mertens en dit kan ik allemaal nooit betalen :'(

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAC42BHVYAAejvq.jpg

• Fraaank
Byron010 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:57:

Hazard & De Bruyne _/-\o_ en dan nog even wachten op TOTS Mertens en dit kan ik allemaal nooit betalen :'(

[afbeelding]
Kolere...

[afbeelding]
Heb mijn verlanglijstje al klaar :+
1. Luiz
2. De Gea
3. BPL spits
4. Walker

Ik ben erg benieuwd hoeveel Luiz en De Gea samen moeten gaan kosten.

Bean77 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:20:
[...]

Heb mijn verlanglijstje al klaar :+
1. Luiz
2. De Gea
3. BPL spits
4. Walker

Ik ben erg benieuwd hoeveel Luiz en De Gea samen moeten gaan kosten.
De Gea zat vorig jaar rond de release rond de 400/500k. Maar met de SBCs van nu is het niet te voorspellen.. Mensen hebben veel meer packs verzameld.

• Fraaank
Met het uitlekken van de BPL TOTS lijkt het er dus wel op dat deze vrijdag uitkomt. Wat dan weer betekend dat WL spelen op vrijdagavond niet handig is!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

[afbeelding]
Lukaku en Eriksen O+ In combinatie met 2POTM Son, SBC David Luiz en POTY Alli en Kante >:)
Vissert schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:30:
[...]

De Gea zat vorig jaar rond de release rond de 400/500k. Maar met de SBCs van nu is het niet te voorspellen.. Mensen hebben veel meer packs verzameld.
Ik vrees dat beide rond de 1mln gaan zitten. TOTY neuer zat ook lang rond de 1mln. SBC Luiz was ook iets van 1mln totaal. Maar minder mag natuurlijk altijd, des te meer heb ik over voor de spits/rechtsback.

Bean77 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:00:
[...]

Ik vrees dat beide rond de 1mln gaan zitten. TOTY neuer zat ook lang rond de 1mln. SBC Luiz was ook iets van 1mln totaal. Maar minder mag natuurlijk altijd, des te meer heb ik over voor de spits/rechtsback.
Ik denk dat ze lager gaan zitten. Er zal een mega run zijn maar ik verwacht ook dat er historische hoeveelheden packs geopend gaan worden. Daarnaast is de hoeveelheid TOTS in packs een stuk hoger dan bij TOTY.

Ik heb vanochtend even een lading 1500 coin bronze packs geopend. 5 TOTS kaarten.
Vissert schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:03:
[...]

Ik denk dat ze lager gaan zitten. Er zal een mega run zijn maar ik verwacht ook dat er historische hoeveelheden packs geopend gaan worden. Daarnaast is de hoeveelheid TOTS in packs een stuk hoger dan bij TOTY.

Ik heb vanochtend even een lading 1500 coin bronze packs geopend. 5 TOTS kaarten.
Ik ben benieuwd. Het beste moment om een tots bpl te kopen is denk ik donderdag avond na de WL packs.

• Fraaank
Bean77 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:24:
[...]

Ik ben benieuwd. Het beste moment om een tots bpl te kopen is denk ik donderdag avond na de WL packs.
Op dinsdag en op vrijdag komen er nieuwe TOTS dacht ik, dus dan heb je aankomende donderdagavond nog weinig kans op BPL TOTS-spelers :-D
Fraaank schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:34:
[...]

Op dinsdag en op vrijdag komen er nieuwe TOTS dacht ik, dus dan heb je aankomende donderdagavond nog weinig kans op BPL TOTS-spelers :-D
Hangt af van de doorlooptijd he. Sommige kleine competities liepen in het verleden korter dan de grote competities. Ik ga er vanuit dat de BPL een week loopt, EA wilt toch cashen of niet?

Bean77 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:37:
[...]

Hangt af van de doorlooptijd he. Sommige kleine competities liepen in het verleden korter dan de grote competities. Ik ga er vanuit dat de BPL een week loopt, EA wilt toch cashen of niet?
Haha hij bedoelt de WL rewards van vanavond :+ Daar zitten idd nog geen BPL spelers in :+
Vissert schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:38:
[...]

Haha hij bedoelt de WL rewards van vanavond :+ Daar zitten idd nog geen BPL spelers in :+
Nee, dat is toch logisch als ze er morgen pas inzitten? :?
In mijn vanzelfsprekendheden hem kennelijk niet goed begrepen ;)

Bean77 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:00:
[...]

SBC Luiz was toch ook een position change terwijl hij volgens de gelekte TOTS een CB is.

Bossie schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:00:
[...]

SBC Luiz was toch ook een position change terwijl hij volgens de gelekte TOTS een CB is.
Klopt, maar aangezien zijn TOTS ook beter is dan zijn SBC hou ik maar rekening met een mln. Liever een meevaller dat het goedkoper is, dan een tegenvaller :)

• Fraaank
Bean77 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:45:
[...]

Nee, dat is toch logisch als ze er morgen pas inzitten? :?
In mijn vanzelfsprekendheden hem kennelijk niet goed begrepen ;)
Laten we het er op houden dat we allebei niet meer zo scherp zijn op de donderdag!
Bean77 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:07:
[...]

Klopt, maar aangezien zijn TOTS ook beter is dan zijn SBC hou ik maar rekening met een mln. Liever een meevaller dat het goedkoper is, dan een tegenvaller :)
idd, zelfs zijn FB kaart is bijzonder prijzig voor een verdediger ondanks zijn workrates.
Speel nu met Vertongen, Alderwereld heeft daardoor mijn voorkeur aangezien het met twee aanvallende CB's het wel erg open gaat worden :D

• llovesoccerx7
Hopelijk zijn de WL rewards er vanavond morgen gebruiken :D
llovesoccerx7 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:27:
Hopelijk zijn de WL rewards er vanavond morgen gebruiken :D
Waarom zouden ze er niet zijn?

• llovesoccerx7
Bossie schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:24:
[...]

Waarom zouden ze er niet zijn?
Je weet maar nooit xD
Zucht, ruststand 4-1 voor Bossie
Stand na 60m 4-4, eindstand 4-5.

In de tweede helft kon ik opeens niet meer passen, komt er meteen een eigen doelpunt en vervolgens 4 crosses waarbij de aanvaller tussen twee verdedigers in binnenkopt. Hallo EA het valt wel op hoor als ik 4 op rij bij een cross naar de verdediger switch en op de kopknop druk maar er simpelweg niets gebeurd ...

• llovesoccerx7
Bossie schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 17:14:
Zucht, ruststand 4-1 voor Bossie
Stand na 60m 4-4, eindstand 4-5.

In de tweede helft kon ik opeens niet meer passen, komt er meteen een eigen doelpunt en vervolgens 4 crosses waarbij de aanvaller tussen twee verdedigers in binnenkopt. Hallo EA het valt wel op hoor als ik 4 op rij bij een cross naar de verdediger switch en op de kopknop druk maar er simpelweg niets gebeurd ...
Blame EA for own mistakes..
Nee, maar als ik op een knop druk verwacht ik dat er iets gebeurt ipv 2/3 seconde later.

Verwijderd

Vissert schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:03:
[...]

Dit doe ik ook al een tijdje. Heb nu iets van 20 van die pakketjes geopend en 5 van die gastjes eruit. Icm met fitnesskaartjes en gekke spelers voor sbc is de BPM nog veel beter zo!

Heb ook best wat silver premiums geopend. Veel hogere risico maar daar heb ik juist veel winst op gemaakt door een Engelse middenvelder en wat Franse dudes die heel duur blijken.

• Beltoni
Byron010 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:52:
[...]

Op CAM in 4222 maar nog te weinig potjes gespeeld om een oordeel te vellen. Heb nu IF Pjanic op de andere CAM en NIF Lacazette en 86 Fekir in de spits. Zit te kijken of ik Fekir niet op de plek van Pjanic kan zetten, Pjanic heeft te weinig snelheid voor wide CAM.

Of toch een andere formatie... Ben meer aan het puzzelen dan aan het spelen. Komt ongetwijfeld omdat ik er dit jaar weinig van bak. Normaal speelde ik standaard in Div 1, nu moet ik strijden voor een plek in Div 2...

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Vandaag uit de MM nog Alba, Koscielny en een discard zileren TOTS getrokken, niet slecht.
Verder eindelijk Rudy aan mijn club toe kunnen voegen, bleef telkens hangen in de halve finale.

Ben wel blij dat je in de WL vanaf goud 3 weer voor het weekend erna bent gekwalificeerd, moet er niet aan denken dat het elke week zo'n zware bevalling wordt... lijkt wel bijna werk...

Beltoni schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 18:11:
[...]
Of toch een andere formatie... Ben meer aan het puzzelen dan aan het spelen. Komt ongetwijfeld omdat ik er dit jaar weinig van bak. Normaal speelde ik standaard in Div 1, nu moet ik strijden voor een plek in Div 2...
Ik zit in soortgelijke situatie helaas. Ben voornamelijk met CT/Formaties aan het spelen met zeer wisselende resultaten. De ene avond win je alles met gemak, de andere avond ben je vrijwel kansloos.

Met grootste issues zijn voornamelijk met hoe veranderlijk het spel elke sessie is terwijl ik nog steeds er helemaal niets van snap hoe passing nou echt werkt omdat dezelfde handelingen steeds anders uitgevoerd worden.

Deze week is ook leuk voorbeeld, denk dat ik sinds de patch hoogstens 5 wedstrijden heb gewonnen :X

• Fraaank
Bossie schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 21:41:
[...]
Deze week is ook leuk voorbeeld, denk dat ik sinds de patch hoogstens 5 wedstrijden heb gewonnen :X
Ik heb moeite met scoren sinds de patch, vooral low driven gaat raar ofzo

• llovesoccerx7
Is er ook een tijd bekend hoelaat ze de TOTS releasen?

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 13:46

shameblaster

BB4E^Cons

19:00

Cons:::BB4E

Fraaank schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:51:
[...]

Ik heb moeite met scoren sinds de patch, vooral low driven gaat raar ofzo
Dit heb ik ook. Scoren gaat meteen een stuk lastiger.
Vissert schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 06:44:
[...]

Dit heb ik ook. Scoren gaat meteen een stuk lastiger.
Bij mij is dat vooral input lag. Als ik de zestien binnenloop terwijl de goaly nog op de lijn sta, op schieten druk en de goaly heeft de bal voordat ik daadwerkelijk geschoten heb dan klopt er iets niet.

Waarschijnlijk gaat hierdoor low-driven ook mis aangezien dat een double-tap is.

Bossie schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 07:05:
[...]

Bij mij is dat vooral input lag. Als ik de zestien binnenloop terwijl de goaly nog op de lijn sta, op schieten druk en de goaly heeft de bal voordat ik daadwerkelijk geschoten heb dan klopt er iets niet.

Waarschijnlijk gaat hierdoor low-driven ook mis aangezien dat een double-tap is.
Ja ik merk dat ik tegenwoordig al mijn potjes als thuisploeg wil spelen en met full latency bar maar zelfs dan is het af en toe drama. Ik heb na een input lag potje wel eens met de tegenstander gesproken en die gaf aan nergens last van te hebben.

Ik had de driven finish aardig onder de knie. Op het juiste moment buiten de 16 al power laden om binnen de 16 te schieten. Keihard in het hoekje.

• Fraaank
Goed om te lezen dat ik dus niet de enige ben die deze problemen heeft. Ik doe inderdaad hetzelfde als @Vissert tegenwoordig, zelfs in de WL. Zorgen dat ik de thuisploeg ben.
Vissert schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 07:10:
[...]

Ja ik merk dat ik tegenwoordig al mijn potjes als thuisploeg wil spelen en met full latency bar maar zelfs dan is het af en toe drama. Ik heb na een input lag potje wel eens met de tegenstander gesproken en die gaf aan nergens last van te hebben.

Ik had de driven finish aardig onder de knie. Op het juiste moment buiten de 16 al power laden om binnen de 16 te schieten. Keihard in het hoekje.
We vergeven EA toch wel weer zodra er een blauw kaartje in onze packs zit, om vervolgens weer braaf over twee maand FUT18 te pre-orderen.

Daarna gaan we natuurlijk weer verder met klagen omdat in FUT18 weer van alles is verbeterd behalve de gameplay O-)

• Fraaank
Iedereen al klaar om als een malle packs te spammen vanavond?
Bossie schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:08:
[...]

We vergeven EA toch wel weer zodra er een blauw kaartje in onze packs zit, om vervolgens weer braaf over twee maand FUT18 te pre-orderen.

Daarna gaan we natuurlijk weer verder met klagen omdat in FUT18 weer van alles is verbeterd behalve de gameplay O-)
Haha idd! Ik heb al wel besloten dat ik dit jaar niet de super deluxe editie haal. Ik besteed die 50 euro extra liever aan 6000 fifa punten. Dat zijn 20 draft rondes in het eerste weekend :+ Misschien door slechte prestaties een minder aantal packs dan ik zou krijgen door de wekelijkse deluxe bonus maar je hebt er meer aan in het begin.
Fraaank schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:15:
Nu 36 packs klaar staan maar ik vul zo nog voor een 50k aan SBCs in gok ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Vissert op 19-05-2017 09:26 ]

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Fraaank schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:15:
Ik twijfel nog :X

Nu alles (70 packs) openen, of nu een deel en een deel wanneer calcio A uit is. of alles voor calcio A. (Aangezien ik toch het meest focus op calcio A...)

• Fraaank
Byron010 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:26:
[...]

Ik twijfel nog :X

Nu alles (70 packs) openen, of nu een deel en een deel wanneer calcio A uit is. of alles voor calcio A. (Aangezien ik toch het meest focus op calcio A...)
Ik wil zelf ook Calcio A! Echter denk ik dat het voor mij handiger is om nu al m'n FIFA Points te gebruiken. Als je nl nu wat hebt, heb je jackpot en ik hoop dan ook coins voor de Calcio A. Heb in een opwelling een hoop FIFA Points gekocht, so let's make it happen!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

tot wanneer loop de huidige TOTS EFL?

Breaking news! :+

WL rewards zijn aangepast naar de tots. Dus elite 3 levert je een tots pack op en geen totw pack. Ik durf alleen niet te zeggen of dat dit weekend al gebeurt.

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Probeer op een beetje een creatieve manier mijn team te maken.

Op mijn xbox account heb ik ongeveer 380k beschikbaar. aan het volgende zit ik te denken: Spelers die ik al heb zijn dik gedrukt:

SBC Son Lacazette 90 Robben

TIF Eriksen emotm Tolisso Sanches

En hier achterin word het dus lastig want er blijft niet veel over.

Mijn idee is om wanneer ik mijn pakjes geopend heb vanavond end e markt wat inkakt door de vele pakketjes die geopend worden om het volgende te proberen:

Deense LB TOTS Jorgensen TIF Sokratis SIF Pisczek

Burki

Dat zou denk ik nog enigszins betaalbaar zijn. Als iemand een ander idee heeft om alles op full chem te houden maar het liefst wel met sokratis en pisczek dan hoor ik het graag.
wildcardxl schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:33:
Probeer op een beetje een creatieve manier mijn team te maken.

Op mijn xbox account heb ik ongeveer 380k beschikbaar. aan het volgende zit ik te denken: Spelers die ik al heb zijn dik gedrukt:

SBC Son Lacazette 90 Robben

TIF Eriksen emotm Tolisso Sanches

En hier achterin word het dus lastig want er blijft niet veel over.

Mijn idee is om wanneer ik mijn pakjes geopend heb vanavond end e markt wat inkakt door de vele pakketjes die geopend worden om het volgende te proberen:

Deense LB TOTS Jorgensen TIF Sokratis SIF Pisczek

Burki

Dat zou denk ik nog enigszins betaalbaar zijn. Als iemand een ander idee heeft om alles op full chem te houden maar het liefst wel met sokratis en pisczek dan hoor ik het graag.
Past Delaney IF hier niet erg goed in?
(Die Deense CDM uit de Bundesliga, lijkt een simpele kaart maar heeft bizarre stats)

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Bossie schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:43:
[...]

Past Delaney IF hier niet erg goed in?
(Die Deense CDM uit de Bundesliga, lijkt een simpele kaart maar heeft bizarre stats)
Probleem is dat je Tolisso centraal moet hebben voor de link met lacazette en eriksen links midden voor de link met SON. Alleen sanches staat daar omdat hij goedkoop is en de strong link met robben waardoor die ook full chem blijft.

• karschoo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-11 06:57
Bossie schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 07:05:
[...]

NICE! Prettig dat jullie dit benoemen. Zelf heb ik namelijk ook het gevoel van dat ik meer last heb van input lag de laatste tijd. Ik dacht dat het misschien aan mijn antieke 360 controllers met chinese dongle lag, maar dit verkleint de kans (tenzij jullie ook deze materialen gebruiken).
Pagina: 1 ... 160 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.