Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:52
Son maar even gehaald, wat untradeables, rode kaarten en informs uit m'n club gebruikt dus uiteindelijk maar voor 25k.

Nu even wachten totdat de 88if weer wat gestegen is om die te verkopen.

Staat op 7 chemistry in de spits net zoals m'n vorige.

Verwijderd

Ik ga Son ook halen, heb al untradable Alderweireld, Vertonghen en IF Trippier dus dat scheelt al aardig wat. Hopelijk kan ik de komende weken nog meer bruikbare spelers packen :)
Vanavond ga ik mijn slechte packs openen, dus de 5K packs, zilveren upgrade packs, zilveren en bronzen packs en electrum packs. Zou leuk zijn als ik een TOTS MC kan packen, maar dat zal vast niet gebeuren.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 17:01:
Ik ga Son ook halen, heb al untradable Alderweireld, Vertonghen en IF Trippier dus dat scheelt al aardig wat. Hopelijk kan ik de komende weken nog meer bruikbare spelers packen :)
Vanavond ga ik mijn slechte packs openen, dus de 5K packs, zilveren upgrade packs, zilveren en bronzen packs en electrum packs. Zou leuk zijn als ik een TOTS MC kan packen, maar dat zal vast niet gebeuren.
Had gehoopt dat het een ST/CAM zou zijn, door de chempenalty op de positie waar ik hem kan spelen kan ik beter zijn fanta kaartje halen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 17:11:
[...]

Had gehoopt dat het een ST/CAM zou zijn, door de chempenalty op de positie waar ik hem kan spelen kan ik beter zijn fanta kaartje halen.
Ik moet even kijken in welke opstelling ik wil ga spelen na TOTS, maar misschien is dat bij mij ook wel het geval. Toch ga ik het doen denk ik, want ik wil die kaart gewoon hebben ;c

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
Duurt wel lang met TOTS release.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Zal wel gewoon 8uur worden, waardoor de WL-servers naar de gallemiezen zijn.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 17:15:
[...]

Ik moet even kijken in welke opstelling ik wil ga spelen na TOTS, maar misschien is dat bij mij ook wel het geval. Toch ga ik het doen denk ik, want ik wil die kaart gewoon hebben ;c
Ik wacht ff af, het is Son of Pogba als CAM in een 4231. Eerst even zien wat TOTS brengt vandaag (doet weer een f5 op FUT twitter).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Ik zie net wel deze voorbij komen op Twitter. Het lukt alleen niet om de URL van de foto te kopiëren.

https://twitter.com/MrCyri73420/status/863062434415816705

[ Voor 42% gewijzigd door Vissert op 12-05-2017 18:34 ]

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 18:32:
Ik zie net wel deze voorbij komen op Twitter. Het lukt alleen niet om de URL van de foto te kopiëren.

https://twitter.com/MrCyri73420/status/863062434415816705
Is volgens mij gewoon een ontwerp van een Nederlandse onterwerper, niets officieels.

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
Heeft iemand enig idee hoeveel TOTS spelers in straks in de omloop zullen zijn? Als het net zoals TOTY wordt, dan geef ik de hoop nu al op (ivm laag aanbod=hoge prijs).

De enige speler waar ik echt naar uitkijk is TOTS Belotti, ben bang dat die straks 250k gaat kosten. IF belotti is voor mij toch wel de leukste speler van FUT17.

Verwijderd

OnderDeMotorkap schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 18:38:
Heeft iemand enig idee hoeveel TOTS spelers in straks in de omloop zullen zijn? Als het net zoals TOTY wordt, dan geef ik de hoop nu al op (ivm laag aanbod=hoge prijs).

De enige speler waar ik echt naar uitkijk is TOTS Belotti, ben bang dat die straks 250k gaat kosten. IF belotti is voor mij toch wel de leukste speler van FUT17.
TOTS zijn veel meer in omloop dan TOTY, ik dacht zelfs dat ze even vaak worden gepacked als hun basecard. Dat laatste weet ik niet zeker, maar ze zullen lang niet zo duur zijn als TOTY.

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:28
Ik kan mij nog herinneren dat TOTS Kane en Payet vorig jaar ofzo erg cheap waren. Onder de 100k.

Ik denk dat alleen de Ibra's en Aguerro's duur zullen zijn. Laat maar komen.

Die POTM Son is trouwens wel nice voor 250k ish. Alleen jammer dat ik geen LF gebruik anders was het een steal geweest.

• llovesoccerx7
Ik vrees dat POTM Son op PC lekker duur is..

• OnderDeMotorkap
Woahh, dan kijk ik wel uit naar meer dan alleen een TOTS belotti.

Anderzijds wel jammer, ik ga dus behoorlijk verlies maken op mijn IF Alex Sandro, FIF Immobile, SIF Belotti, TIF Hamsik, ToTG Buffon.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8v5hG6Jqwi10hsdnNbS6DSok/full.jpg

• Casual Ruud
Zitten wel een paar grappige spelers tussen, maar niet echt super.

Vertonghen is wel aardig en Carvajal ook. Sanson en Viera ook wel leuk, maar de rest is weinig bruikbaar omdat het allemaal van die vage competities zijn. Roger als supersub voor discard misschien. Jammer van die 3*WF alleen.
Son toch maar gehaald, zijn fysieke upgrade was toch doorslaggevend. Uiteindelijk nog geld overgehouden omdat ik Son 87 heb verkocht. Ben erg benieuwd naar zijn 99 curve en zijn fysiek vs verdedigers.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Joster
Casual Ruud schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 19:48:
Zitten wel een paar grappige spelers tussen, maar niet echt super.

Vertonghen is wel aardig en Carvajal ook. Sanson en Viera ook wel leuk, maar de rest is weinig bruikbaar omdat het allemaal van die vage competities zijn. Roger als supersub voor discard misschien. Jammer van die 3*WF alleen.
El ahmadi ook wel voor de eredivisie spelers hier, is maar 25k geloof ik op ps4.
Vertonghen gehaald :)

Zojuist een potje tegen iemand die het leuk vond om op het laatste seconde nog even hetzelfde kleur shirtje als ik te selecteren. Wit tegen wit zucht :O

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:18
Dacht te lezen dat de TOTS SBC ook vandaag zou starten. Die wil ik echt niet missen... Ook al krijg je er niet snel een topper uit.

Heb overigens nog een OTW Pjanic, is er een kans dat hij een upgrade krijgt?

• Casual Ruud
Nee tenzij hij dit weekend nog iets goeds doet.

Otw krijgt in ieder geval geen upgrade van tots.

• Joster
Beltoni schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 20:39:
Dacht te lezen dat de TOTS SBC ook vandaag zou starten. Die wil ik echt niet missen... Ook al krijg je er niet snel een topper uit.

Heb overigens nog een OTW Pjanic, is er een kans dat hij een upgrade krijgt?
Heb ik ook ja, 60k verlies ofzo 😂

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:18
Casual Ruud schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 20:53:
Nee tenzij hij dit weekend nog iets goeds doet.

Otw krijgt in ieder geval geen upgrade van tots.
Hmmm jammer. Dat was wel leuk geweest. Dan maar verkopen aangezien ik nu 4222 speel waar hij niet goed tot zijn recht komt.
Joster schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 20:55:
[...]

Bij mij valt de schade mee. Heb hem tijdje geleden voor 55k gehaald.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:42

Oekol

waka waka hey hey

Joster schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 20:55:
[...]

Ik heb nog een OTW Depay. Ga hem nu maar op 7 chem in de spits zetten. Wil hem ook (nog) niet met zoveel verlies verkopen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• JJoosterman
  • Laatst online: 02-11 19:04
Het zou mij niks verbazen als we morgen nieuwe sbc's krijgen. De prijzen van de IF's dalen nu echt als de tandjes.

Verwijderd

Heuj, m'n slechte pack geopend vanavond: een zilveren TOTS, 2 zilveren IF's en Kroos in een gouden upgrade pack die ik per ongeluk opende :D Nu maar meer packs sparen voor het echte werk. Overigens zijn veel van deze spelers discard, misschien handig om er wat op te pikken.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:24
Nieuwe man voor mijn Nederlands elftal :-)
Afbeeldingslocatie: https://s2.postimg.org/pf6x9ej05/Screenshot_2017-05-12-22-09-16_com.ea.gp.fifault.png

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://1drv.ms/i/s!AutZWurbdONVokniPJSGddKTKFR3

Ben lichtelijk afgestapt van 100% United met Son 86. 1e wedstrijd met mijn standaard driven shots was het niets. Tweede pot deed hij dit in de 1e helft nadat ik de finesse knop ging gebruiken. Publiekswissel daarna natuurlijk. :)

Exit: potje erna na 5 mi uten met rood eraf na een mislukte fakeshot. Mwaha ha.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2017 23:47 ]

• Fraaank
Net toch maar even TOTS El Ahmadi gehaald voor 24k (PC). Die kan alvast maar binnen zijn voor m'n eredivisie/NL-squad.

• Casual Ruud
Nu hopen dat Barkley een IF krijgt. Dat is echt mijn favoriete nif van dit jaar.
Casual Ruud schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 23:45:
Nu hopen dat Barkley een IF krijgt. Dat is echt mijn favoriete nif van dit jaar.
Ik hoop steeds op een Moussa Dembele of Matic, maar helaas.

• Fraaank
Bedankt Windows! Moest er nog 6 van de 8 winnen voor Elite 3. Hallo Windows update! Nee ik wil m'n systeem niet opnieuw herstarten. Ah een DNF vanaf het switchen uit de game. Top! Heel slim daarna meteen weer een game gestart, wat natuurlijk ook in een verlies eindigt. Nu voor 6 uit 6...

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Voor de Fitness handelaartjes hiero: ze zijn nu voor 1k op te pikken. Relist op 1800-1900BIN en het is weer cashen dit weekend :)
PetrCech_3 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 10:18:
Voor de Fitness handelaartjes hiero: ze zijn nu voor 1k op te pikken. Relist op 1800-1900BIN en het is weer cashen dit weekend :)
Alles is al getagd tot 1200, stuur anders ff een DM zodat ik tenminste weet wanneer ik mijn tijd niet verspil ;)

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:52
Online is het weer een drama dus als je net zoals ik daar helemaal gek van wordt, er is een nieuw toernooi voor 3000 munten.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:29

Grudgie

PSN: Grudgie7

Geld verdienen met contracten duurt ook lang. :(
Bossie schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:40:
[...]

Alles is al getagd tot 1200, stuur anders ff een DM zodat ik tenminste weet wanneer ik mijn tijd niet verspil ;)
Ik zie niet goed in waarom het cashen zou zijn. Met alle tots pakjes wordt er zoveel open gemaakt wordt dat de markt overspoeld wordt met aanbod. Ik verwacht dat het nogal flink gaat zakken de komende weken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:52:
[...]

Ik zie niet goed in waarom het cashen zou zijn. Met alle tots pakjes wordt er zoveel open gemaakt wordt dat de markt overspoeld wordt met aanbod. Ik verwacht dat het nogal flink gaat zakken de komende weken.
Was dat niet exact wat er vorig jaar gebeurde?
Iedereen als een gek inkopen, en vervolgens 3/4 weken het niet kwijt kunnen.

• Joster
Bossie schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:58:
[...]

Gebeurde bij TOTY ook al inderdaad.
Bossie schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 12:58:
[...]

Volgens mij wel. Maar die fitness kaarten worden meer waard bij schaarste. Nou met zoveel pakjes deze weken lijkt het mij sterk dat ze de komende maanden schaars zouden worden.

Bean77 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 13:01:
[...]

Volgens mij wel. Maar die fitness kaarten worden meer waard bij schaarste. Nou met zoveel pakjes deze weken lijkt het mij sterk dat ze de komende maanden schaars zouden worden.
En als ze vervolgens weer schaars zijn, hebben we allemaal FUT18 al in de pre-order staan

Bossie schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 13:04:
[...]

En als ze vervolgens weer schaars zijn, hebben we allemaal FUT18 al in de pre-order staan
Exacto

Ik kom deze de laatste tijd vrij regelmatig tegen, vergelijkbaar met Vardy en mits eenmaal de ruimte gekregen dan is ie simpelweg niet meer in te halen:

https://www.futbin.com/17/player/18220/sinclair

Uiteraard vaak bij counterspelers.

• OnderDeMotorkap
Bossie schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 14:14:
Ik kom deze de laatste tijd vrij regelmatig tegen, vergelijkbaar met Vardy en mits eenmaal de ruimte gekregen dan is ie simpelweg niet meer in te halen:

https://www.futbin.com/17/player/18220/sinclair

Uiteraard vaak bij counterspelers.
Ik heb deze kaart untradable (rood) al enkele weken, maar nooit geprobeerd. Even kijken hoe ik 'm kan gebruiken.

• bt4ever
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 11:06
Als je je wil kwalificeren voor WL via Seasons, moet je geloof ik Divisie 2 winnen of blijven in Divisie 1. Moet je het seizoen dan per se gedurende de kwalificatie doordeweeks spelen of kan dat ook in het weekend nu?
Had vorig week niet kunnen spelen in WL en kom er doordeweeks simpelweg niet meer aan toe de laatste tijd, dus dit is de snelste optie nu voor mij....

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 10:18:
Ja het viel me al op dat ze goedkoop waren, ik dus dik inkopen maar nu lukt het verkopen nog niet :P

Ze gaan dus wel weer stijgen in prijs? Ben beetje nieuw in FUT maar dacht even slim te zijn met handelen..
hopelijk pakt het dus goed uit :D

Oh zie net dat ik er vannacht alweer heel wat verkocht heb, 200 per stuk winst, is toch weer even 4k verdiend :P

Maar lees nu ook dat er mensen twijfelen? zou ik dan geluk hebben gehad met het verkopen?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2017 15:02 ]

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 15:00:
[...]

Ja het viel me al op dat ze goedkoop waren, ik dus dik inkopen maar nu lukt het verkopen nog niet :P

Ze gaan dus wel weer stijgen in prijs? Ben beetje nieuw in FUT maar dacht even slim te zijn met handelen..
hopelijk pakt het dus goed uit :D

Oh zie net dat ik er vannacht alweer heel wat verkocht heb, 200 per stuk winst, is toch weer even 4k verdiend :P

Maar lees nu ook dat er mensen twijfelen? zou ik dan geluk hebben gehad met het verkopen?
(Met deze quote, quote ik ook alle bovenstaande opmerkingen).

Heel simpel. Lazy buyers. Ik heb er elke keer 100 te koop staan en (OOK NU!!!!) ik verkoop er per ronde gemiddeld 2/3. Bedenk dat ik 8/9x per dag ze relist (1800BOD/1900BIN) en tel uit je winst. Dus schaarste blabla dikke prima, een lazy buyer denkt daar niet over na. Ik maak dus 800 winst per verkochte..

• Fraaank
Iemand enig idee wanneer de TOTS SBCs beginnen. Ik neem aan 1x per release van een nieuwe TOTS?
Het is vandaag wel schop Bossie dag, na vrijwel elk potje 1 of meerdere blessures.

PetrCech_3 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 16:44:
[...]

(Met deze quote, quote ik ook alle bovenstaande opmerkingen).

Heel simpel. Lazy buyers. Ik heb er elke keer 100 te koop staan en (OOK NU!!!!) ik verkoop er per ronde gemiddeld 2/3. Bedenk dat ik 8/9x per dag ze relist (1800BOD/1900BIN) en tel uit je winst. Dus schaarste blabla dikke prima, een lazy buyer denkt daar niet over na. Ik maak dus 800 winst per verkochte..
Dan ben ik een lazy seller :+
Mij teveel werk om er maar 2 a 3 per keer te verkopen.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Bean77 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 17:35:
[...]

Dan ben ik een lazy seller :+
Mij teveel werk om er maar 2 a 3 per keer te verkopen.
_O-

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Maar dusdanig veel fitness kaartjes inkopen zodat je een 8M team kon bouwen was niet teveel werk?

Bossie schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 18:54:
[...]

Maar dusdanig veel fitness kaartjes inkopen zodat je een 8M team kon bouwen was niet teveel werk?
Meer marge en meer aantallen. Dan gaat alles ook wel sneller.
Maar tot januari heb ik wel zeer intensief gehandeld. Maar wel op basis van marge en aantallen.
Mijn laatste grap was continu 100 gouden contracten aanbieden voor 1500/2500. Hoeveel daar ook intrappen is wel grappig :P

• llovesoccerx7
Ik heb net op de PS4 TOTS Carvajal gepackt is het verstandig om hem direct te verkopen of even wachten?

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:06:
Ik heb net op de PS4 TOTS Carvajal gepackt is het verstandig om hem direct te verkopen of even wachten?
Hoe kom je aan die packs? gekocht? Gewonnen? Zo ja hoe?

Bij die squad challenge raak je heel je team kwijt in ruil voor een pakketje?

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:38:
[...]

Gewoon uit een pack van de store.

• Joster
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:38:
[...]

Er zijn veel mensen die veel spelers (1000+) in de club hebben. Afhankelijk van het type challenge kan je bepaalde van hen inleveren voor een sbc. Afgelopen weken zijn er veel verschillende sbc's geweest met veel verschillende packs als beloning. Veel mensen hebben die packs opgespaard om ze tijdens TOTS wat nu aan de gang is te openen.

Verwijderd

Joster schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:06:
[...]

Er zijn veel mensen die veel spelers (1000+) in de club hebben. Afhankelijk van het type challenge kan je bepaalde van hen inleveren voor een sbc. Afgelopen weken zijn er veel verschillende sbc's geweest met veel verschillende packs als beloning. Veel mensen hebben die packs opgespaard om ze tijdens TOTS wat nu aan de gang is te openen.
Ah oke, dat verklaart het een beetje. Tnx voor de verheldering :)
Ik erger me dood aan de makkelijke penalties. In seizoenen geen last van maar in de WL ligt hij regelmatig op de stip. Soms AI botsingen en soms een staande tackel van mijn kant. Nooit een kaart maar het kost mij regelmatig potjes.

• Joster
Vissert schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 21:28:
Ik erger me dood aan de makkelijke penalties. In seizoenen geen last van maar in de WL ligt hij regelmatig op de stip. Soms AI botsingen en soms een staande tackel van mijn kant. Nooit een kaart maar het kost mij regelmatig potjes.
Is bij clubs ook, wij kregen woensdag 6 pingels tegen in 8 potjes 8)7

Welk camerastandpunt en eventuele aanpassingen hanteren jullie trouwens? Ik zie her en der dat veel mensen op tele(-broadcast) of coop spelen waarbij ze soms nog verder uitzoomen en een hoger standpunt kiezen.. Ben wel benieuwd hoe dat hier is :)

[ Voor 23% gewijzigd door Joster op 14-05-2017 00:16 ]

Ik vraag mij wel af hoe EA de enorme marktcrash tegen gaat als de BPL TOTS gaat beginnen. Ik verwacht toch echt wel dat het echt flink los gaat dan. Zoveel spelers die tegen dumpprijzen aangeboden gaan worden, danwel vrijwel niet op geboden gaan worden ivm andere prioriteiten.
Je kan dan echt een mooi gold rare team gaan snipen denk ik zo.

Bean77 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:40:
Ik vraag mij wel af hoe EA de enorme marktcrash tegen gaat als de BPL TOTS gaat beginnen. Ik verwacht toch echt wel dat het echt flink los gaat dan. Zoveel spelers die tegen dumpprijzen aangeboden gaan worden, danwel vrijwel niet op geboden gaan worden ivm andere prioriteiten.
Je kan dan echt een mooi gold rare team gaan snipen denk ik zo.
Yep, ik heb meerdere versterkingen gehaald en vreemdgenoeg zijn ze vrijwel allemaal in waarde gestegen.
Had bijvoorbeeld Marcos Alonso tijdens het eerste uur van MC gehaald, en de volgende dag voor 10K+ meer verkocht.

Hetzelfde voor Fabrepass, echter die gaat nergens heen :+

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bean77 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 00:40:
Ik vraag mij wel af hoe EA de enorme marktcrash tegen gaat als de BPL TOTS gaat beginnen.
Zin elk geval zoals ze dat tot nu toe altijd gedaan hebben: SBC's

Verder hangt het af van de winkans op een TOTS, maar ik heb echt niet de verwachting dat iedereen na de TOTS met een volledig blauw team speelt, dus de IF nlijven wel in trek.

peeweeherman schreef op zondag 14 mei 2017 @ 08:58:
[...]

Zin elk geval zoals ze dat tot nu toe altijd gedaan hebben: SBC's

Verder hangt het af van de winkans op een TOTS, maar ik heb echt niet de verwachting dat iedereen na de TOTS met een volledig blauw team speelt, dus de IF nlijven wel in trek.
Maar worden wel schaarser, omdat er door het aflopen van vrijwel elke interessante competitie geen "nieuwe" IFs gaan komen.

• JJoosterman
  • Laatst online: 02-11 19:04
Heeft er hier iemand ervaring/gespeeld met Fazio TOTS?

[ Voor 9% gewijzigd door JJoosterman op 14-05-2017 11:19 ]

Pff typisch fifa potje net. 4e minuut 1-0 achter door een van richting verandert schot. Daarna zelf 4x de paal geraakt en dus 1-0 verloren :(
Vissert schreef op zondag 14 mei 2017 @ 11:42:
Pff typisch fifa potje net. 4e minuut 1-0 achter door een van richting verandert schot. Daarna zelf 4x de paal geraakt en dus 1-0 verloren :(
Statistisch is de hoeveel *** goals wel erg hoog in de eerst 10minuten

Bossie schreef op zondag 14 mei 2017 @ 12:03:
[...]

Statistisch is de hoeveel *** goals wel erg hoog in de eerst 10minuten
Kut goals kan ik nog mee leven want die krijg ik zelf ook. Alleen het gekut dat Suarez 100% goals mist is gewoon bullshit :+
Vissert schreef op zondag 14 mei 2017 @ 12:54:
[...]

Kut goals kan ik nog mee leven want die krijg ik zelf ook. Alleen het gekut dat Suarez 100% goals mist is gewoon bullshit :+
Idd, kan het best hebben als ik af en toe eens een bal het stadium uit ram maar als ik de zestien binnenloop (niet ren) en vervolgens met een simpele tap op de schietknop nabij de penaltystip meermaals de bal in de tweede ring gaat word het wel lachwekkend.

[...]

hehe doet mij denken aan gisterenavond waar renato sanchez werkelijk helemaal vrij voor de goal met geen enkele speler de bal gewoon heerlijk tegen de paal schiet :+

Bean77 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:11:
[...]

hehe doet mij denken aan gisterenavond waar renato sanchez werkelijk helemaal vrij voor de goal met geen enkele speler de bal gewoon heerlijk tegen de paal schiet :+
Renato is sowieso altijd wel errug aanwezig voor een 78 rated speler.
Die gozer is een combinatie van Davids en Seedorf en kan het middenveld compleet domineren.

Hij is het meest vervelend als de tegenstander heel compact speelt.

• OnderDeMotorkap
[...]

Suarez die mist? Dat heb ik nooit meegemaakt. Heb er overigens nooit mee gespeeld, maar hij is echt unreal in FUT 17. Hij maakt de meest vreemde goals tegen me. :(
Bossie schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:13:
[...]

Renato is sowieso altijd wel errug aanwezig voor een 78 rated speler.
Die gozer is een combinatie van Davids en Seedorf en kan het middenveld compleet domineren.

Hij is het meest vervelend als de tegenstander heel compact speelt.
Kan het ook niet echt begrijpen, Sanches speelt beter dan menig 84 en 85 rated middenvelder.

[ Voor 35% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 14-05-2017 14:47 ]

• Fraaank
Kuyt een hero-card?

• Casual Ruud
Vast wel.

Nu TOT ManU en Wanyama !? heeft gescoord. Een IF zou tof zijn.
Sonaldo inmiddels gehaald, moet hem alleen nog inpassen in het team :)

• Casual Ruud
Ik ben een beetje gaan twijfelen. Hij is beter dan Nif Ronaldo en dat voor 160k en wat packs. Als sub wel erg interessant want ik speel 4312.

Ben benieuwd naar je ervaring met hem.
Casual Ruud schreef op zondag 14 mei 2017 @ 18:52:
Ik ben een beetje gaan twijfelen. Hij is beter dan Nif Ronaldo en dat voor 160k en wat packs. Als sub wel erg interessant want ik speel 4312.

https://www.reddit.com/r/..._a_lot_thank_you_sonaldo/

Als spits is hij een bijzondere afmaker en vrijwel elke kans is meteen binnen. Als LCAM in 4231 is het nog even een beetje zoeken maar ik ben ik er ook nog niet hoe ik mijn team het beste kan neerzetten om Son het beste te kunnen gebruiken.

Casual Ruud schreef op zondag 14 mei 2017 @ 18:52:

Hij staat bij mij als linker spits in een 4312, gewoon epische speler. Was al groot fan van de 1e potm versie van hem, maar deze versie slaat echt alles. Ook zijn flinke fysieke update is erg fijn.

Bean77 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 20:16:
[...]

Hij staat bij mij als linker spits in een 4312, gewoon epische speler. Was al groot fan van de 1e potm versie van hem, maar deze versie slaat echt alles. Ook zijn flinke fysieke update is erg fijn.
Welke CT gebruik je voor 4312 en welke Chem voor Son?

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 14-05-2017 22:28 ]

Bossie schreef op zondag 14 mei 2017 @ 22:28:
[...]

Welke CT gebruik je voor 4312 en welke Chem voor Son?
60/50/org
650/50/65/ff
60/60/50/cov

hawk kaart op Son.

Bean77 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 22:55:
[...]

60/50/org
650/50/65/ff
60/60/50/cov

hawk kaart op Son.
Verdorie, nu moet ik toch weer ff spelen

Bossie schreef op zondag 14 mei 2017 @ 23:00:
[...]

Verdorie, nu moet ik toch weer ff spelen
Ik had altijd wat agressievere tactics, maar dit lijkt wel goed bij mij te passen.
Blijft toch een eeuwige zoektocht en altijd afhankelijk net weer wat de tegenstander speelt. Dus het zal nooit perfect zijn.

Bean77 schreef op zondag 14 mei 2017 @ 23:10:
[...]

Ik had altijd wat agressievere tactics, maar dit lijkt wel goed bij mij te passen.
Blijft toch een eeuwige zoektocht en altijd afhankelijk net weer wat de tegenstander speelt. Dus het zal nooit perfect zijn.
Ik heb twee potjes gespeeld, de eerste was een simpele overwinning.
De tweede domineerde ik volledig, 60% possession, 1-0 voor en geen enkel schot tegen in de rust, dus die verloor ik uiteraard. Kansen genoeg, maar Butland had weer eens een muurtje gebouwd.

Bossie schreef op zondag 14 mei 2017 @ 23:52:
[...]

Ik heb twee potjes gespeeld, de eerste was een simpele overwinning.
De tweede domineerde ik volledig, 60% possession, 1-0 voor en geen enkel schot tegen in de rust, dus die verloor ik uiteraard. Kansen genoeg, maar Butland had weer eens een muurtje gebouwd.
Klinkt alsof de ct je wel liggen. Typisch dat je de ene wedstrijd de meest rare goals maakt en de andere de meest simpele er nog niet ingaan.

• Fraaank
Bean77 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:10:
[...]

Klinkt alsof de ct je wel liggen. Typisch dat je de ene wedstrijd de meest rare goals maakt en de andere de meest simpele er nog niet ingaan.
Ik denk dat dat aan FIFA zelf ligt inderdaad, heeft meestal niks met CT te maken.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ah, Viera uit een pack gehaald: https://www.futbin.com/17/player/18538/jonathan-viera

Toch wel minder waard dan ik gedacht had, dan maar als sub gebruiken :)

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:25
Ik zit er aan te denken om Son te halen.
Ik heb nu dit team http://www.futhead.com/17/squads/6351257/, zouden jullie dit doen of niet?
Dat ik Icardi vervang door een goedkope Serie A spits, en dan in de 1e minuut Son er ingooi.
Fraaank schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:28:
[...]

Ik denk dat dat aan FIFA zelf ligt inderdaad, heeft meestal niks met CT te maken.
Ik gebruikte overigens de CT waarmee ik 4231 speel, had die van Bean nog niet getest.
Dat klinkt voornamelijk als een iets rustigere variant dan weer ik mee speel, maar dan met meer risico in de passing.

ErnstMid schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:03:
Ah, Viera uit een pack gehaald: https://www.futbin.com/17/player/18538/jonathan-viera

Toch wel minder waard dan ik gedacht had, dan maar als sub gebruiken :)
Elke TOTS die je nu packed is in principe niet veel waard. Je kunt beter wachten op laliga of bpl. Als je dan wat packed is de kans wat groter.
Maar best een leuke speler. 4*wf, h/l workrates. Hunter kaart erop en dan best een leuke cam.

• Fraaank
Bean77 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:17:
[...]

Elke TOTS die je nu packed is in principe niet veel waard. Je kunt beter wachten op laliga of bpl. Als je dan wat packed is de kans wat groter.
Maar best een leuke speler. 4*wf, h/l workrates. Hunter kaart erop en dan best een leuke cam.
Ik heb bewust ook El Ahmadi gewoon gekocht en niet geprobeerd te pakken. 22k zijn maar 3 premium gold packs.

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Kwam dit net tegen op Reddit, iemand die deze WL alle 'Fouten van EA' maar eens op een rijtje heeft gezet.

KLIK 8)7 8)7 8)7

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

Vanavond maar eens een poging wagen in de DKT voor TOTS Rudy

Squad: https://www.futbin.com/17/squad/3890326

TOTS Conti met Shadow is een 87-rated RB. Op de bench TOTS Meite, Caputo en Zahid + random bronzes. Moet wel gaan lukken met 16 pogingen haha.

Met welke teams gaan jullie de DKT in?

[ Voor 7% gewijzigd door kevinn op 15-05-2017 12:39 ]

• Fraaank
kevinn schreef op maandag 15 mei 2017 @ 12:36:

Squad: https://www.futbin.com/17/squad/3890326

TOTS Conti met Shadow is een 87-rated RB. Op de bench TOTS Meite, Caputo en Zahid + random bronzes. Moet wel gaan lukken met 16 pogingen haha.

Is Fazio wat?

Ik ga het proberen met dit team:

http://www.futhead.com/17/squads/6352907/

Is de aankomende WL zelf nou ook met 3 silvers? Wel naatje.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

kevinn schreef op maandag 15 mei 2017 @ 12:36:

Ik heb voor mijn bpl team IF King en heb nog een monthly Malone met shadow. Verder nog een snelle Engelse buitenspeler scoren

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:17:
[...]

Ja best een goede speler hoor, niks mis mee :) Maar uhm... deze speelt laliga he ;)
ErnstMid schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:20:
[...]

Ja best een goede speler hoor, niks mis mee :) Maar uhm... deze speelt laliga he ;)
Je speelt een andere league? Voor 60k vind ik 1-2-3 niet zo snel een betere CAM in laliga.

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:49:
[...]

Je speelt een andere league? Voor 60k vind ik 1-2-3 niet zo snel een betere CAM in laliga.
Ja speel bundesliga: https://www.futbin.com/17/squad/3892126
Hoe bevalt die keeper? Voor 17k wel uber stats.

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 14:16
Had gisteren een TOTS, die CVM van Olympique Marseille. Was toch 130k waard.. Had liever Vertonghen gehad voor mijn eigen team, maar dat terzijde. Heb Hazard gekocht als vervanger voor mijn Martial, daar kan ik echt niet mee spelen, weet niet waarom.

Wat mij opviel:

- Ben van div 10 naar div 6 gegaan in 1 keer. Daar ben ik nu 1x gehandhaaft omdat ik 3x (!) een disconnect had van mijn kant.
- BPL teams met special cards Son en Kane zijn echt OP, daar valt praktisch niet tegen te spelen.

Om nu te verbeteren moet ik skillmoves onder de knie gaan krijgen en moet ik in mijn ogen custom tactics gaan toepassen. Iemand tips daarvoor?

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:24:
[...]

Hoe bevalt die keeper? Voor 17k wel uber stats.
Ja heel erg goed, maar heb verder bijna alleen met de normale Leno gespeeld :) Dus weet niet hoe hij is tov de andere keepers. In de bundesliga best veel opties voor keepers...

Beste spelers zijn denk ik de gasten op mn middenveld :) En ben een beetje aan het rondkijken naar een andere spits; Werner of Modeste SIF. Modeste is dan wel een heel ander type natuurlijk, maar die zou denk ik prima in een 4312 systeem passen.
Pagina: 1 ... 158 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.