Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/17/squad/3258082
Hebben jullie nog tips voor mijn team?
Bijvoorbeeld Thiago Silva in plaats van Marquinhos IF?
Wat vinden jullie van Memphis Depay OTW/IF?

PS: waar blijven Weekend League rewards? Die komen toch om 19:00?
IF Herrera gepacked. 110k nu. Verkopen of wachten?

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Leuke MM sbc, de IF zakken al lekker in prijs! Had zelf niet veel soeps, maar had vooraf gelukkig ook niets gekocht

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Verwijderd

peeweeherman schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:37:
Leuke MM sbc, de IF zakken al lekker in prijs! Had zelf niet veel soeps, maar had vooraf gelukkig ook niets gekocht
Barca spelers kosten op dit moment 5k minimaal. Ik denk dat ik ff wacht.
Vissert schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:37:
IF Herrera gepacked. 110k nu. Verkopen of wachten?
To slow, gaat inmiddels voor <75K.
Er is altijd een enorme drop op donderdagavond ivm WL rewards.

Ga hem in het weekend eens uitproberen, qua stats zou hij precies moet passen als CM in mijn 5212.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:25:
[...]

To slow, gaat inmiddels voor <75K.
Er is altijd een enorme drop op donderdagavond ivm WL rewards.

Ga hem in het weekend eens uitproberen, qua stats zou hij precies moet passen als CM in mijn 5212.
Heb hem nog weten te verkopen voor 110k. Vlak na mijn bericht voor 5k onder de toen laagste bin gezet. Ik ben benieuwd hoe je hem vind spelen. Zou een vervanger kunnen zijn van kante.

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Helaas, discard if uit de mm. Wel ruim 200k profit aan real Madrid, PSV, Barca en Ajax spelers. Had ik maar meer klaassens gekocht van de week. Gingen voor 7k weg :).

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Vissert schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:32:
[...]

Heb hem nog weten te verkopen voor 110k. Vlak na mijn bericht voor 5k onder de toen laagste bin gezet. Ik ben benieuwd hoe je hem vind spelen. Zou een vervanger kunnen zijn van kante.
Ik kreeg hem vanmiddag, ik twijfelde toen om te wachten (en te hopen op een prijsstijging) of gelijk te verkopen. Toch gelijk te koop gezet en 174k voor gevangen. Achteraf toch de juiste keuze geweest. :P

Verwijderd

Heeft het zin om nu Manchester United en Manchester City spelers in te kopen? Volgend weekend is het namelijk Man Utd - Man City.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Oke ik ga een 5212 opstelling proberen.. wie kan er een fijn team voor mij maken?
Console: xbox360
Budget: 420k ongeveer
Mag een hybrid zijn hoeft niet maar wil zoiezo PL spelers er in hebben.

Dankjewel!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

Packluck lijkt niet echt op te houden. Europa Tour 2 gedaan: Griezmann, Hummels en IF Seri gepackt.

Gelukkig goed gegokt met Ajax in de MM (vorige week ingekocht met 2x keer kans : europa en eredivisie). Nu 50 Lazio/Roma spelers gekocht.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
Die SIF Quincy Promes is ook flink gedaald. Maar man man man, wat is die goed zeg. Alleen lastig linken natuurlijk.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Ik heb maar even in 150 spelers geïnvesteerd voor volgende week :P
En eigenlijk allemaal spelers waar ik sowieso geen verlies op zal gaan maken.

AS Roma - Lazio Roma
en
Man City - Man Utd.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Skann schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:06:
Die SIF Quincy Promes is ook flink gedaald. Maar man man man, wat is die goed zeg. Alleen lastig linken natuurlijk.
Gebruik hem nu als supersub. Een hybrid met Serie A is makkelijk te doen.

Kan ik eindelijk ook eens SBC Smolov gebruiken >:)

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
sirkeith schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:15:

AS Roma - Lazio Roma
en
Man City - Man Utd.
Welke spelers heb je in gekocht? Moet ik dan denken aan caballero enz? De goedkoopste gouden kaarten?

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-11 01:28
sirkeith schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:15:

AS Roma - Lazio Roma
en
Man City - Man Utd.
Ik moet bekennen dat ik het principe nog niet echt snap waar de winst te behalen valt als je dit doet. Doel je op dat je denkt dat het een SBC wordt? Of worden die kaarten populairder bij zo'n wedstrijd. Misschien kan iemand mij dit uitleggen. :X

• sirkeith
pelidee schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:28:
[...]

Welke spelers heb je in gekocht? Moet ik dan denken aan caballero enz? De goedkoopste gouden kaarten?
Ik heb spelers gekocht waarvan ik denk dat ik er sowieso geen verlies op maak. Dus dan moet je denken aan spelers die nu al op hun laagste punt zitten en inderdaad de Caballero's enzo.
Nevels schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:31:
[...]

Ik moet bekennen dat ik het principe nog niet echt snap waar de winst te behalen valt als je dit doet. Doel je op dat je denkt dat het een SBC wordt? Of worden die kaarten populairder bij zo'n wedstrijd. Misschien kan iemand mij dit uitleggen. :X
Inderdaad in de hoop dat het een SBC wordt. En mocht een van de spelers echt een zeer goede wedstrijd spelen, dan wordt hij ook populairder omdat hij dan in TOTW kan komen.

• Nevels
sirkeith schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:54:

Inderdaad in de hoop dat het een SBC wordt. En mocht een van de spelers echt een zeer goede wedstrijd spelen, dan wordt hij ook populairder omdat hij dan in TOTW kan komen.
Ja precies, maar als die in TOTW komt dan veranderd dat niets aan jouw kaart toch qua rating?
Nevels schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:00:
[...]

Ja precies, maar als die in TOTW komt dan veranderd dat niets aan jouw kaart toch qua rating?
Nee maar de hele transfermarkt is gebaseerd op hypes :+ Stupide dat mensen opeens meer over hebben voor de zelfde kaart.

• Nevels
Vissert schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:04:
[...]

Nee maar de hele transfermarkt is gebaseerd op hypes :+ Stupide dat mensen opeens meer over hebben voor de zelfde kaart.
Oké helder. Lekker als je daar op in kan spelen.

• sirkeith
En aanvullend daarop: de normale kaart zit dan een week lang ook niet meer in de pakjes, dus een week lang komen er ook geen nieuwe normale kaarten op de transfermarkt.

• Nevels
sirkeith schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:11:
En aanvullend daarop: de normale kaart zit dan een week lang ook niet meer in de pakjes, dus een week lang komen er ook geen nieuwe normale kaarten op de transfermarkt.
Ah cool! Goede info dit. Dat wist ik echt niet haha. Ik zit btw nog steeds te huilen met een dalende Niang OTW. Maar mocht ik ooit weer coins hebben dan zal ik ook eens die strategie hanteren.

• sirkeith
Nevels schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:18:
[...]

Ah cool! Goede info dit. Dat wist ik echt niet haha. Ik zit btw nog steeds te huilen met een dalende Niang OTW. Maar mocht ik ooit weer coins hebben dan zal ik ook eens die strategie hanteren.
Ik heb ook nog een OTW Niang helaas :(
En verder nog 19 andere unieke OTW's waarvan ik hoop dat ze toch wel zeeeeeeeeeeeer snel een upgrade gaan krijgen :(
sirkeith schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:24:
[...]

Ik heb ook nog een OTW Niang helaas :(
En verder nog 19 andere unieke OTW's waarvan ik hoop dat ze toch wel zeeeeeeeeeeeer snel een upgrade gaan krijgen :(
Ik heb een untradable OTW die ik niet gebruik, maar vorige week wel een upgrade heeft gehad |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Kanshebbers voor de volgende MM's:

Glasgow Ranger-Celtic
Tottenham - Arsenal
Roma- Lazio Roma

Outsiders:
CSKA - Spartak
Espanyol - Barca

Voorzie dat de SPFL spelers heel duur gaan worden.

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:35
Mooi klote, was bezig met die MM en ik koop per ongeluk een of andere silver speler met een waarde van 450 voor 10.000..

Dat is kut hoor als je maar 20k coins hebt..

• daboytim
kevinn schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:26:
Kanshebbers voor de volgende MM's:

Glasgow Ranger-Celtic
Tottenham - Arsenal
Roma- Lazio Roma

Outsiders:
CSKA - Spartak
Espanyol - Barca

Voorzie dat de SPFL spelers heel duur gaan worden.
Het is CSKA - Lokomotiv! Heb zelf ook voorbereid op Wolfburg - Bayern trouwens, en een beetje op Man Utd vs Man City
KaiseRRuby schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:07:
Mooi klote, was bezig met die MM en ik koop per ongeluk een of andere silver speler met een waarde van 450 voor 10.000..

Dat is kut hoor als je maar 20k 10k coins hebt..
Corrected, wel een goed excuus om veel te spelen nu
* Bossie heeft <1k coins

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 21-04-2017 14:10 ]

• pelidee
  • Niet online
kevinn schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 07:58:
Packluck lijkt niet echt op te houden. Europa Tour 2 gedaan: Griezmann, Hummels en IF Seri gepackt.

Gelukkig goed gegokt met Ajax in de MM (vorige week ingekocht met 2x keer kans : europa en eredivisie). Nu 50 Lazio/Roma spelers gekocht.
Hier ook gelukt met de Europa Tour.

- Godin
- IF Zapata
- SIF Leno

Bij elkaar toch weer een mooie 100k profit :)
KaiseRRuby schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:07:

Dat is kut hoor als je maar 20k coins hebt..
Ik redelijk vaak die 28 contract kaarten voor min 1500 en max 2000 en dan een hele rits tegelijk (80-100). Je staat versteld hoeveel er voor 2000 verkocht worden :P Haastige spoed....... ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
What The F***!
Speel ik eindelijk weer eens Fifa... Online divisies. 4 games gespeeld, 3x een ragequit waarbij ik er zelf ook uitvlieg. Wat is dit?! Nu gewoon 3 punten uit 4 games terwijl ik die 3x dik voor stond (waarvan één zelfs in 90+3 bij een 4-1 stand op het moment dat ik een penalty krijg...). Meer mensen die hier last van hebben? Dit heb ik serieus nog nooit meegemaakt!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PhF9WDjd4K6yhdOAPykymuQ8/thumb.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Joster op 21-04-2017 18:40 ]

Herrera 27/29 passes als verdedigende middenvelder tijdens zijn debut, meer dan eriksen als CAM.
Dat is in vedergeval veelbelovend :)

• JJoosterman
Ja, heb je de sbc's daarvan al gezien?
Het begint een beetje too much te worden voor mijn gevoel..

• Razz89
Wanneer zullen de prijzen gaan dalen? Zullen ook de normale gold cards van bijvoorbeeld aubameyang gaan zakken dan?

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

JJoosterman schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:50:
[...]

Ja, heb je de sbc's daarvan al gezien?
Het begint een beetje too much te worden voor mijn gevoel..
Je hoeft toch niet mee te doen, je kunt ook winst maken door spelers voor dikke prijzen te verkopen.
Ik heb wel even geprobeerd: als eerste een niet-verhandelbare Schmeichel, keept overigens prima!
Daarna een niet-verhandelbare (Dendoncker) en een verhandelbare (Viergever) gekregen, ben er nu wel weer klaar mee.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Zit nu naar team tvdw te kijken.
Ik bouw aan een Nederlands elftal maar helaas nu alleen Viergever als speciale speler. (lb 81)

De zoveelste speciale Nederlandse LB.... Zucht.
Ik heb al de specials Willems, Aanholt, Kongolo.
Wat moet ik met al die LBs? Kan ze ook niet omzetten naar Cv of Rb.

Btw hoe creëer ik meer coins? Ik kan een speler van 50.000 nog wel kopen maar dan houd het echt op.
ik wil trouwens niet mee doen aan het commerciële betaalsysteem van ea

[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 21-04-2017 21:24 ]

• JJoosterman
peeweeherman schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 21:12:
[...]

Je hoeft toch niet mee te doen, je kunt ook winst maken door spelers voor dikke prijzen te verkopen.
Ik heb wel even geprobeerd: als eerste een niet-verhandelbare Schmeichel, keept overigens prima!
Daarna een niet-verhandelbare (Dendoncker) en een verhandelbare (Viergever) gekregen, ben er nu wel weer klaar mee.
Dat is het niet, eerder dat het veelste kort achter een dure sbc komt om het leuk te houden. Ik wil nog steeds Barca-Real Madrid doen van de MM, maar nu is deze er weer bij en ik zag dit evenement met die kaarten dus compleet niet aankomen. (eerste jaar fifa) Voorbereid? Nee, meeste 84 rated spelers zijn na fut birthday niet heel veel gedaald, of althans niet dat ik merkte.

Maar goed, ben nu maar met TOTT-tradable aan de slag gegaan. In de hoop op een barca/real speler in een van de packs.

Uit de niet verhandelbare heb ik Mallo getrokken.

• daboytim
Hahahahaha als voorbereiding voor mm van volgende week veel high rated BPL spelers gekocht. Kunnen nu alweer verkocht worden :). Denk niet dat ik de Challenge ga doen zelf.
Iemand hier wel eens met Hero Rooney @ CAM gespeeld?

Vanmiddag iets van 30 a 40 de rossi's gekocht a 1400/1500 coins.

Net even aan het kijken, geloofde mijn ogen niet waarvoor ze nu weggaan op de ps4. Zal ze denk ik zo maar te koop gaan aanbieden. Snelle winst zo :)

edit:
WTF had ook 30-40 de Vrij's ingeslagen voor 700-750 vanmiddag nu al 3200 coins _/-\o_
Bossie schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 21:49:
Iemand hier wel eens met Hero Rooney @ CAM gespeeld?
Ik met hem als CM. Was bij mij geen succes. Ik had hem meer aanwezig verwacht. Eriksen vond ik beter.

[ Voor 46% gewijzigd door Bean77 op 21-04-2017 22:13 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 22:02:

[...]

Ik met hem als CM. Was bij mij geen succes. Ik had hem meer aanwezig verwacht. Eriksen vond ik beter.
Eriksen in idd erg goed, maar denk dat Rooney misschien nog wel beter past in mijn 5212 als CAM door zijn workrates. Ga hem in ieder geval even een paar potjes proberen.

• daboytim
Toch maar die SBC gedaan gezien de voorraad van 2 untradable IF. Eerst untradable Viergever, wat een beetje teleurstellend was. Dus de tradable maar gedaan, en Vidal eruit!!!! Beste pull van dit jaar en nu dus ineens genoeg coins voor tots :)
Hier een untradeable Mallo/Malla ofzo. DIe ingeruild voor een tradeable Schmeichel. Qua stats beter als de Gea maar mist de long throw.

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:08
Ik heb nu dit team https://www.futbin.com/17/squad/3297350
Nu heb ik Dybala aangeschaft, waar zouden jullie die neerzetten?
Als CAM of SP?

• JJoosterman
Vissert schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 23:01:
Hier een untradeable Mallo/Malla ofzo. DIe ingeruild voor een tradeable Schmeichel. Qua stats beter als de Gea maar mist de long throw.
Dat heeft hij dan weer niet van zijn vader. :+

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Vissert schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 23:01:
Naingolan uit de 81+ pack, nu nog een manier vinden om hem in het team te passen :)
bbblije schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 23:29:
[...]

Naingolan uit de 81+ pack, nu nog een manier vinden om hem in het team te passen :)
Sommigen jatten echt al mijn packluck ;) :P
Maar mooie vangst, heerlijke speler om te gebruiken.

Net nog een geinig potje. Tegenstander kon de bal tig keer beter dan mij rondspelen, leuke trucjes etc. Maar een wijs man zei ooit dat je als wilt winnen, je moet scoren. Dat deed ik dan maar :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Xqa3pb3qBO4]

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:08
Bean77 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 23:36:
[...]

Net nog een geinig potje. Tegenstander kon de bal tig keer beter dan mij rondspelen, leuke trucjes etc. Maar een wijs man zei ooit dat je als wilt winnen, je moet scoren. Dat deed ik dan maar :+

[video]
Welke knoppen gebruik jij voor die longshot?
JAtech schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 23:42:
[...]

Welke knoppen gebruik jij voor die longshot?
Sprint knop (r2) loslaten, linkerstik naar 10 uur en power meegegeven met O doe ik altijd op gevoel. Zal denk ik rond de 3 bar zijn geweest. Belangrijkste is de hoek naar de goal. Als ik verder was doorgelopen had de keeper een veel grotere kans gehad hem te stoppen. Nu raakte hij hem overigens ook nog lichtjes aan.

• Joster
JJoosterman schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 21:33:
[...]

Dat is het niet, eerder dat het veelste kort achter een dure sbc komt om het leuk te houden. Ik wil nog steeds Barca-Real Madrid doen van de MM, maar nu is deze er weer bij en ik zag dit evenement met die kaarten dus compleet niet aankomen. (eerste jaar fifa) Voorbereid? Nee, meeste 84 rated spelers zijn na fut birthday niet heel veel gedaald, of althans niet dat ik merkte.

Maar goed, ben nu maar met TOTT-tradable aan de slag gegaan. In de hoop op een barca/real speler in een van de packs.

Uit de niet verhandelbare heb ik Mallo getrokken.
Ja, die nieuws sbc's hebben ze er alleen maar bij gedaan om een markt crash te voorkomen. Gelukkig kan je die tott spelers ook packen door andere packs te openen, maar ik heb er eigenlijk te weinig bewaard :(

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 23:36:
[...]

[video]
Lekker! Dit is de 3e noemenswaardige speler die ik uit een pack trek deze FIFA... alles behalve luck :p

• Razz89
Razz89 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 20:25:
Wanneer zullen de prijzen gaan dalen? Zullen ook de normale gold cards van bijvoorbeeld aubameyang gaan zakken dan?

Verwijderd

Hallo fifaspelers, dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/17/squad/3027567
Maar ik heb 2 vragen;

- Ik wil graag de linkerkant vervangen met spelers uit de ligue 1, dit zou mijn team dan worden: https://www.futbin.com/17/squad/3258082. Lijkt jullie de linkerkant dan beter dan bij het vorige team? Moet ik Marquinhos IF of Thiago Silva op CV neerzetten? Wat vinden jullie van Depay OTW?

- Ik heb 100 hoedt's gekocht voor de marquee matchups van volgende week (de derby van Roma). Komt die wedstrijd erin? Voor de fifaexperts; gaat Hoedt (76 rated) dan ook mee stijgen en weet iemand misschien al ongeveer hoeveel hij gaat stijgen?

• daboytim
Je kan niet echt voorspellen hoeveel die gaat stijgen. Hangt nogal van de requirements at. Als er 2 spelers van as OF Lazio nodig zijn zal het 500 a 1k zijn. Heb je van beide clubs 2 spelers nodig zoals bij bijvoorbeeld Ajax PSV zijn kun je wel 3 a 4k per speler pakken denk ik. Zou wel sprekers met een hogere rating in te slaan. Wellicht niet je een team rating van 80 hebben oiof iets dergelijks een dan helpt hoeft niet echt. Hogere ratings zullen nu al wel duurder zijn alleen helaas.
bbblije schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 00:42:
[...]

Lekker! Dit is de 3e noemenswaardige speler die ik uit een pack trek deze FIFA... alles behalve luck :p
Ik had helaas weer eens Mathias Pogba :/

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 08:31:
[...]

Ik had helaas weer eens Mathias Pogba :/
Ik opteer nu voor dit team: https://www.futbin.com/17/squad/3307112

Peres of Florenzi? CTs zorgen er voor dat mijn backs mee op komen, daarom lijkt me dit de beste keuze?! Peres is sneller terug en heeft betere onderschepping. Ze moeten mee opkomen omdat Gonalons en Fabregas geen hoge snelheid hebben, wel hoge acceleratie, dus opbouwend perfect! Kunnen Salah, Martial en Lacazette het overnemen mocht er een langere sprint nodig zijn!

[ Voor 21% gewijzigd door bbblije op 22-04-2017 10:39 ]

Iemand hier ervaring met POTM Ibra/Kane/Alli op CAM, of misschien Kane als CM?
Ik heb steeds twee van deze op de bank zitten, Eriksen is simpelweg te bepalend in mijn team.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:16
Bossie schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 12:26:
Iemand hier ervaring met POTM Ibra/Kane/Alli op CAM, of misschien Kane als CM?
Ik heb steeds twee van deze op de bank zitten, Eriksen is simpelweg te bepalend in mijn team.
POTM Alli gebruik ik alleen nog als CM, daar doet die het prima, maar niet meer dan dat.

Hij staat in mijn nieuwe fitness team (van 4321 naar ook 41212(2) gegaan)
https://www.futbin.com/17/squad/3296451

Veelal dezelfde spelers, maar sbc Son en sbc Sterling hebben het veld moeten ruimen. Ik begin toch te merken dat zij achter de feiten aan beginnen te lopen naar mate er (veel) betere spelers op de markt komen). Sbc Payet is nog een twijfel, maar blijft nog staan.
Remy wordt gelijk gewisseld door Promes (of een andere sub spits als Promes niet bevalt).
Je zou de eerste maar tegen krijgen, dan zak je wel door de grond. Hoewel je er weinig aan kunt doen, wil je ze toch niet tegen hebben :P

• Amelandbor
Bean77 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 13:51:
[...]

POTM Alli gebruik ik alleen nog als CM, daar doet die het prima, maar niet meer dan dat.

Veelal dezelfde spelers, maar sbc Son en sbc Sterling hebben het veld moeten ruimen. Ik begin toch te merken dat zij achter de feiten aan beginnen te lopen naar mate er (veel) betere spelers op de markt komen). Sbc Payet is nog een twijfel, maar blijft nog staan.
Remy wordt gelijk gewisseld door Promes (of een andere sub spits als Promes niet bevalt).

[...]

Je zou de eerste maar tegen krijgen, dan zak je wel door de grond. Hoewel je er weinig aan kunt doen, wil je ze toch niet tegen hebben :P
Kreeg een duimpje in de rust :P

Sbc Son is van de bank gegaan en nu staat de 88 versie in de spits. 14 goals en 3 assists in 18 wedstrijden.

• Joster
Aardige marktcrash aan de gang, pfoe.
Joster schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 15:47:
Zelfs toty spelers dalen wat.

• JJoosterman
Joster schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 23:53:
[...]

Ja, die nieuws sbc's hebben ze er alleen maar bij gedaan om een markt crash te voorkomen. Gelukkig kan je die tott spelers ook packen door andere packs te openen, maar ik heb er eigenlijk te weinig bewaard :(
Ja, zo'n crash zoals eerder dit jaar was voor mij meer dan welkom geweest. Uit gekochte packs heb ik nog niet veel bijzonders
gekregen.
Ik heb nu 2x die tradable gedaan, 2x Fekir. Uiteindelijk mijn eerdere verkochte IF spelers voor een lagere prijs terug gekocht.

• Joster
JJoosterman schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 17:23:
[...]
Ja, zo'n crash zoals eerder dit jaar was voor mij meer dan welkom geweest. Uit gekochte packs heb ik nog niet veel bijzonders
gekregen.
Ik heb nu 2x die tradable gedaan, 2x Fekir. Uiteindelijk mijn eerdere verkochte IF spelers voor een lagere prijs terug gekocht.
Er is nu wel een aardige crash gaande hoor, de waarde van mijn Calcio team is met zo'n 25-30% gedaald. Het geldt alleen niet voor spelers die normaliter voor 700-1500 coins gaan, die zijn juist duurder door de Marquees en TOTKS sbc's.

• Razz89
Bean77 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 13:51:
[...]

[...]

Leuk fitness team! Nou ben ik wel benieuwd naar je main team :p
Joster schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 15:47:
Yep, niets te klagen tot nu toe :)

https://www.futbin.com/17/squad/2982015

keane is ongeveer gelijkwaardig aan Smalling, maar veel betere passing en geen injury prone.

Casemiro is een koopje nu

• Joster
Bossie schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 17:57:
[...]

keane is ongeveer gelijkwaardig aan Smalling, maar veel betere passing en geen injury prone.
Hoe bedoel je precies?

Erg dik team, maar behalve met Zlatan en De Gea (en Kane een beetje) heb ik met geen enkele speler iets :D
Joster schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 18:06:
[...]

Hoe bedoel je precies?

Erg dik team, maar behalve met Zlatan en De Gea (en Kane een beetje) heb ik met geen enkele speler iets :D
Heb 3/4 versterkingen kunnen halen de afgelopen twee dagen door de kleine crash, maar idd had iets meer context kunnen toevoegen.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:36
Bossie schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 17:57:
[...]

Pff niet slecht. En had jij vast last van die injury prone dan?
haast crimineel om hem te laten staan :P
Razz89 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 17:55:
[...]

Leuk fitness team! Nou ben ik wel benieuwd naar je main team :p
Dit is mijn main team https://www.futbin.com/17/squad/3178931 waarbij Cavani structureel met de rust invalt voor meestal Suarez.

En voor iedereen roep ik het nog maar een keer. Inmiddels 156k voor Cavani 91!!

[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 22-04-2017 21:30 ]

Verwijderd

Ik ga dit weekend goud halen maar ik kan volgende week mijn rewards pas op zaterdag openen. Ben ik dan wel gekwalificeerd voor die weekend league?

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:07
Ben net begonnen met Fifa utlimate team. Nooit eerder gespeeld. Probeer nu non rare gold spelers te kopen uit de spaanse competitie om een beetje een basisteam te krijgen. Die zijn meestal wel voor rond de 400/500 coins te vinden. Ik heb er nu een paar verzameld.

Ik speel nu het offline seizoen .. Ik moet zeggen dat het heel erg gemakkelijk gaat. Laatste wedstrijd won ik 12-0. Is dit omdat het een begin seizoen is of kan ik de moeilijkheidsgraad instellen?
FrankoNL schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 23:35:
Ben net begonnen met Fifa utlimate team. Nooit eerder gespeeld. Probeer nu non rare gold spelers te kopen uit de spaanse competitie om een beetje een basisteam te krijgen. Die zijn meestal wel voor rond de 400/500 coins te vinden. Ik heb er nu een paar verzameld.

Ik speel nu het offline seizoen .. Ik moet zeggen dat het heel erg gemakkelijk gaat. Laatste wedstrijd won ik 12-0. Is dit omdat het een begin seizoen is of kan ik de moeilijkheidsgraad instellen?
Lekker online spelen, leuker dan tegen zo'n suffe AI.
Voor mij echt heel lang geleden, weet niet meer of je vooraf het niveau instelt of dat het niveau stijgt hoe hoger je komt in de divisies. Volgens mij het laatste.

5 potjes WL gespeeld en 4 gewonnen. Ook eindelijk eens Promes 86 kunnen uitproberen.Over 2 potjes heeft hij maar 60 minuten kunnen spelen ivm disconnects van mijn tegenstanders. 3 goals en 1 assist. Tot nu toe geweldige finisher in de 16 meter en een erg leuke 31k sub. 8)

To easy schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 20:34:
[...]

Pff niet slecht. En had jij vast last van die injury prone dan?
Nee, waar wil het vaak voorkomen want in de D1-3 bracket zijn het vaak details die het merendeel van mijn wedstrijden beslissen.

Dat een aanvaller een run niet kan maken door een blessure is vervelend, maar ik denk als een CB opeens staan blijft dat ik daar niet vrolijk van word :o

Daarnaast heb ik grote/sterke verdedigers, dus een cb met goede balance/agi is erg handig tegen soortgelijke aanvallers.

• Razz89
Na alle wisselingen van het komende jaar ga ik toch weer terug naar de Premier league! speelt het fijnst!
Mijn vraag is nu ( ben team aan het opbouwen) ik ga in een 41212(2) opstelling spelen, welke 2 spitsen kan ik het beste gebruiken? het SIF eriksen als Cam staan, en heb nog voor de 2 spitsen 170k over, vond IF Gray voorheen heeeel fijn spelen maar wat vinden jullie.. wie o wie!?
Razz89 schreef op zondag 23 april 2017 @ 09:51:
Na alle wisselingen van het komende jaar ga ik toch weer terug naar de Premier league! speelt het fijnst!
Mijn vraag is nu ( ben team aan het opbouwen) ik ga in een 41212(2) opstelling spelen, welke 2 spitsen kan ik het beste gebruiken? het SIF eriksen als Cam staan, en heb nog voor de 2 spitsen 170k over, vond IF Gray voorheen heeeel fijn spelen maar wat vinden jullie.. wie o wie!?
Gray is een echter targetman/counter spits, je zou simpelweg kunnen beginnen met Martial naast hem.
Afhankelijk van je speelstijl, zou ik sowieso kijken voor een spits met tries to beat defensive, want er is bijna geen betere aangeven dan Eriksen :).

Als je een andere goede CAM hebt, Eriksen is ook Prima als F9, dus als spits zou het het ook redden met hunter.

• Razz89
Bossie schreef op zondag 23 april 2017 @ 09:54:
[...]

Gray is een echter targetman/counter spits, je zou simpelweg kunnen beginnen met Martial naast hem.
Afhankelijk van je speelstijl, zou ik sowieso kijken voor een spits met tries to beat defensive, want er is bijna geen betere aangeven dan Eriksen :).

Als je een andere goede CAM hebt, Eriksen is ook Prima als F9, dus als spits zou het het ook redden met hunter.
Ja gray speelt heel fijn. eriksen als een baas als het gaat om aangeven ja! maar ik twijfel heel erg wie ik naast gray wil zetten.. dacht eerst tif kane maar zie toch van hem af..
Razz89 schreef op zondag 23 april 2017 @ 10:05:
[...]

Ja gray speelt heel fijn. eriksen als een baas als het gaat om aangeven ja! maar ik twijfel heel erg wie ik naast gray wil zetten.. dacht eerst tif kane maar zie toch van hem af..
https://www.futbin.com/17/compare/35/17384/17926

Ik zie in ieder geval voor een spits gaan met iets meer voetballende kwaliteiten dan Gray om hem aan te vullen. Sanchez is dan misschien een leuke optie, Firmino is nog beter maar ook duurder.

Martial kun je altijd nog halen als sub :)

• Razz89
Bossie schreef op zondag 23 april 2017 @ 10:24:
[...]

https://www.futbin.com/17/compare/35/17384/17926

Ik zie in ieder geval voor een spits gaan met iets meer voetballende kwaliteiten dan Gray om hem aan te vullen. Sanchez is dan misschien een leuke optie, Firmino is nog beter maar ook duurder.

Martial kun je altijd nog halen als sub :)
Zelf zat ik ook aan firmino te denken, aguero als ST al gehad en beviel me niet. Sanchez gehad als LW en kwam goed uit de verf en firmino komt qua budget ook uit speel op 360, dus zit onder de 100k. denk dat ik firmino combi met gray maar ga proberen.

Thanks man.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Milik goaltje.... Eigenlijk niet genoeg voor een totw maar ik hoop er wel op :D
Razz89 schreef op zondag 23 april 2017 @ 11:07:
[...]

Zelf zat ik ook aan firmino te denken, aguero als ST al gehad en beviel me niet. Sanchez gehad als LW en kwam goed uit de verf en firmino komt qua budget ook uit speel op 360, dus zit onder de 100k. denk dat ik firmino combi met gray maar ga proberen.

Thanks man.
Hoe bevalt Firmino?

• FrankoNL
Wat doen jullie met random gold players (ben net begonnen) waarvan het contract afloopt. Contract vernieuwen of verkopen en een ander halen?

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:07
FrankoNL schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:42:
Wat doen jullie met random gold players (ben net begonnen) waarvan het contract afloopt. Contract vernieuwen of verkopen en een ander halen?
Dat sommetje kun je maken. Een nieuwe speler heeft 7 contracten. Kost een 1/4e van wat een 28 contractenkaart kost dan is het slimmer om hem opnieuw te kopen.

• FrankoNL
Pyramiden schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:32:
[...]

Dat sommetje kun je maken. Een nieuwe speler heeft 7 contracten. Kost een 1/4e van wat een 28 contractenkaart kost dan is het slimmer om hem opnieuw te kopen.
En als ik hem te koop zet, heeft hij dan weer 7 nieuwe contracten voor de koper? :)

• Pyramiden
FrankoNL schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:42:
[...]

En als ik hem te koop zet, heeft hij dan weer 7 nieuwe contracten voor de koper? :)
Nee, dan is hij contractloos.
Maar de meeste spelers op de markt hebben contracten omdat de goedkopere meestal meteen verkocht worden, en de betere een veelvoud waard zijn ten opzichte van een contractenkaartje.

[ Voor 27% gewijzigd door Pyramiden op 23-04-2017 18:47 ]

• FrankoNL
Pyramiden schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:46:
[...]

Nee, dan is hij contractloos.
Maar de meeste spelers op de markt hebben contracten omdat de goedkopere meestal meteen verkocht worden, en de betere een veelvoud waard zijn ten opzichte van een contractenkaartje.
Oke, dan lijkt het me niet dat die spelers gekocht worden? Zo heb je er natuurlijk weinig aan haha.

• Pyramiden
FrankoNL schreef op zondag 23 april 2017 @ 18:47:
[...]

Oke, dan lijkt het me niet dat die spelers gekocht worden? Zo heb je er natuurlijk weinig aan haha.
Als het "discard" spelers zijn met een zeer lage waarde zullen ze niet snel verkocht worden. Echter, kunnen ze wel meer geld waard worden als ze gebruikt kunnen worden in "Squad Building Challenges", waar ze geen contracten voor nodig hebben.

• FrankoNL
Pyramiden schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:00:
[...]

Als het "discard" spelers zijn met een zeer lage waarde zullen ze niet snel verkocht worden. Echter, kunnen ze wel meer geld waard worden als ze gebruikt kunnen worden in "Squad Building Challenges", waar ze geen contracten voor nodig hebben.
Ik moet me er duidelijk nog even in verdiepen haha. Heb nu een gold team, allemaal de spaanse competitie. Heb nu als echte "topper" een rare Mangala in de verdediging. Best redelijk resultaat voor een paar uurtjes spelen :)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Leuk die crash, vandaag 100k gepakt op otw dembeles :)
http://www.vi.nl/nieuws/k...-het-jaar-in-engeland.htm

Zal dat ook weer een kaartje worden?

edit: POTY Kante/Alli SBC's zijn voor 90+ kaartjes.

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 24-04-2017 05:21 ]

• Joster
Bossie schreef op zondag 23 april 2017 @ 23:52:
http://www.vi.nl/nieuws/k...-het-jaar-in-engeland.htm

Zal dat ook weer een kaartje worden?

edit: POTY Kante/Alli SBC's zijn voor 90+ kaartjes.
Je, en die kosten behoorlijk wat om te doen :o

Heb door de crash ook wel wat leuks in kunnen slaan, onder andere birthday Abate voor een zacht prijsje. Kan ik Sirigu birthday trouwens nog ergens voor inleveren? Of is dat een nutteloze kaart nu? :D

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Zo, even een weekend niet kunnen spelen en vervolgens 150/200k lichter zijn door de market crash. Had deze even niet zien aankomen en eigenlijk verwacht dat de prijzen redelijk stabiel zouden blijven t.o.v. jaren...

Zuur, maar it's all in the game!

• pelidee
  • Niet online
Die kante kaart, aiai.
1,1 miljoen. Wat een gekkenwerk.

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

huis-r schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:19:
Zo, even een weekend niet kunnen spelen en vervolgens 150/200k lichter zijn door de market crash. Had deze even niet zien aankomen en eigenlijk verwacht dat de prijzen redelijk stabiel zouden blijven t.o.v. jaren...

Zuur, maar it's all in the game!
Ik heb wel gespeeld en ben alsnog al op 2 spelers 130k lichter.. gewoon klote xd

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• pelidee
  • Niet online
Byron010 schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:43:
[...]

Ik heb wel gespeeld en ben alsnog al op 2 spelers 130k lichter.. gewoon klote xd
Ja komt ook door al die gekke SBC's. Heb gelukkig weer 29 wins (Elite) kunnen halen.
Hopelijk kunnen mijn packs wat goed maken qua verlies. :)

• Amelandbor
pelidee schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:41:
Die kante kaart, aiai.
1,1 miljoen. Wat een gekkenwerk.
Inderdaad voor een untradeable. Nu heb ik al wel van alles in de club zitten dus ik kan 'm voor 600k doen gok ik. Of Alli voor 400k. Of geen 1 :P

• pelidee
  • Niet online
Amelandbor schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:48:
[...]

Inderdaad voor een untradeable. Nu heb ik al wel van alles in de club zitten dus ik kan 'm voor 600k doen gok ik. Of Alli voor 400k. Of geen 1 :P
Voor 600k zou ik hem zo maken.
Speel ook al met David Luiz, Kane en Lukaku untradable, en een BPL team.
Weet niet hoe het bij jou zit, maar die David Luiz bijvoorbeeld is zijn geld dubbel en dwars waard. _/-\o_

• Amelandbor
pelidee schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:50:
[...]

Voor 600k zou ik hem zo maken.
Speel ook al met David Luiz, Kane en Lukaku untradable, en een BPL team.
Weet niet hoe het bij jou zit, maar die David Luiz bijvoorbeeld is zijn geld dubbel en dwars waard. _/-\o_
TOTS duurt ook niet heel lang meer. En dan kan je wel een tradeable halen voor misschien wel minder.
Pagina: 1 ... 150 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.