Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Bossie schreef op maandag 17 april 2017 @ 08:19:
[...]

Ik zou het veranderen naar een 5ATB:
https://www.futbin.com/17/squad/3182403

Varane is misschien niet de beste keuze qua workrates, Pepe zou beter passen, zolang het maar een CB is die door zijn workrates achter blijft hangen om te compenseren voor Ramos/Pique.

Met 5ATB, kun je je backs constant laten opkomen en dus ook hun kwaliteiten beter benutten ipv in een 41212. De twee middenvelders zou je ook op eventueel op stay back kunnen zetten, en compenseren door hun workrates ook voor de aanvallende CB's, maar zijn voornamelijk bedoel als brekers en oom pressure te absorberen. Doornaast zijn beide meer dan simpelweg slopers en vooral Kroos zal uitblinken met zijn passing.

Voor de voorste drie blijft alles hetzelfde als met 41212, terwijl je nu in de omschakelingen ook je backs op vergelijkbare manier als een winger kunt gebruiken waardoor je dus steeds drie voor de goal hebt ipv van een aanvallende speler nodig te moeten hebben om de aanval op te zetten.
Ik ben niet zo'n 5atb speler, hoewel zeker een Marcelo daarvoor een ideale speler zou zijn. Grootste uitdaging van deze formatie zal wel de 4 h/m verdedigers zijn.
Royz schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:42:
[...]

Heb je ervaring met Lahm IF? Ik heb nu Piszczek SIF maar die presteert eigenlijk wel constant moet ik zeggen. Als je goede ervaringen hebt met Lahm zou ik hem eens kunnen proberen :)
Geen enkel ervaring. Team is inmiddels ook geswitched naar volledig Laliga. Lahm IF had ik nodig voor de chem mbt boateng en vidal.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:26:
[...]

Ik ben niet zo'n 5atb speler, hoewel zeker een Marcelo daarvoor een ideale speler zou zijn. Grootste uitdaging van deze formatie zal wel de 4 h/m verdedigers zijn.
51212 > 41212 Narrow wat mij betreft. Het is wel even aan de positionering van je CB's

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:34:
[...]

51212 > 41212 Narrow wat mij betreft. Het is wel even aan de positionering van je CB's
Ik denk dat het tussen mijn oren zit dat ik principieel niet met 5atb wil spelen ;)

Balotelli 87 ga ik verkopen en dan haal ik Villa en Cavani als supersubs.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:45:
[...]

Ik denk dat het tussen mijn oren zit dat ik principieel niet met 5atb wil spelen ;)

Ik ga er nog een tijdje mee door, als ik hard nat ga kan ik altijd nog terug :).
Daarnaast geeft het een paar leuke opties met mijn huidige spelers, waardoor ik misschien nog een paar verdedigende versterkingen kan halen.

SIF Eriksen --> POTM Alle zou daar ook kunnen spelen
IF Lallana --> overbodig

Matic / Kante --> upgrade, eventueel andere spelers (Dembele/Herrera grote kans op TOTW)
CB --> IF Luiz? of misschien krijgt Kompany een leuke TOTW)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:36
Bean77 schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:45:
[...]

Niet fijn die Ballo van 87?
To easy schreef op maandag 17 april 2017 @ 13:44:
[...]

Niet fijn die Ballo van 87?
oh jawel. Voor 60k eigenlijk een superspeler. low/low merk ik eigenlijk niks van.
Alleen door hem te verkopen kon ik die villa en cavani halen. Die laatste doet het ook erg aardig ondanks zijn 3* wf

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Skill en weak foot upgrades, Telt dat ook voor bestaande kaarten (nif bijvoorbeeld) of komen daar nieuwe van uit net als bij de winter upgrades?

https://twitter.com/FUTWIZ/status/854067643439087617

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Weten jullie wanneer de prijzen wat dalen? of voorlopig niet? wil spelers inslaan zoals Dembele OTW, Aubameyang en SIF Keita

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Voor mensen die packs willen. Van de Bundesliga zijn er 14 vd 18 ''rendabel''. Alleen Bayern, Dortmund, Ingoldstadt en Freiburg zijn te duur voor wat je krijgt.
Ik heb het hele zooitje maar weer omgegooid.

Uiteraard iedereen op full chem. Son is wel een beest hoor. Suarez staat weer wat meer in de schaduw van Griezmann en Son.

https://www.futbin.com/17/squad/3208599

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Vissert schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:26:
Ik heb het hele zooitje maar weer omgegooid.

Uiteraard iedereen op full chem. Son is wel een beest hoor. Suarez staat weer wat meer in de schaduw van Griezmann en Son.

https://www.futbin.com/17/squad/3208599
Ziet er wel gaaf uit man, bevalt het een beetje? Ik speel nu in-game met Suarez & Son als spitsen en POTM Alli op de CAM.
huis-r schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:49:
[...]

Ziet er wel gaaf uit man, bevalt het een beetje? Ik speel nu in-game met Suarez & Son als spitsen en POTM Alli op de CAM.
Het is even wennen en zoeken naar de juiste tactics en instructions. Zo kwam ik er achter dat ik N'zonzi dus niet op "cut passing lanes" moet zetten omdat hij de snelheid mist en dus volledig uit positie loopt. Als "Man marking" is hij perfect.

Daarnaast is de 41212 wel meer een domineer formatie waardoor ik de pressure en aggression wat hoger moest zetten.

SBC Suarez staat nogal droog maar Griezmann is on fire. Son scoort nog weinig als cam maar is wel een belangrijke schakel op het middenveld. Iniesta heeft een hawk chem style en bleek de missende schakel te zijn op het middenveld.

• huis-r
@Vissert Oke klinkt goed, je speelde hiervoor BPL toch? Mis je dat nu? En zit je eventueel te twijfelen om een full LaLiga squad te maken?

Ik begin mijn wedstrijden nu in een 4222 formatie en in-game switch ik ook naar 41212, het is nog wel een beetje zoeken maar merk dat SBC Suarez wel echt een goede kaart is en ook nog redelijk samengaat met Son. Ben nog beetje op zoek naar de juiste puzzelstukjes om hem straks goed neer te leggen :-D
huis-r schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:28:
@Vissert Oke klinkt goed, je speelde hiervoor BPL toch? Mis je dat nu? En zit je eventueel te twijfelen om een full LaLiga squad te maken?

Ik begin mijn wedstrijden nu in een 4222 formatie en in-game switch ik ook naar 41212, het is nog wel een beetje zoeken maar merk dat SBC Suarez wel echt een goede kaart is en ook nog redelijk samengaat met Son. Ben nog beetje op zoek naar de juiste puzzelstukjes om hem straks goed neer te leggen :-D
Ja dat laatste heb ik ook inderdaad.

Ik speel al tijden met een la liga/bpl combinatie. Daarvoor was het meer een Franse hybrid met ook otw Dembele er bij.

Verwijderd

Weet iemand waarom er geen CMOTM zijn uitgekomen na afgelopen speelronde in de CL/EL?

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:36

kevinn

PSN; southation

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:05:
Weet iemand waarom er geen CMOTM zijn uitgekomen na afgelopen speelronde in de CL/EL?
Dit komt door de feestdagen. EA was dicht van vrijdag tot en met maandag. Vanavond/vanacht om 12.00 waarschijnlijk release cMOTM.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:16
Zit nu met deze opstelling en wil Aguero upgraden. https://www.futbin.com/17/squad/3211480

Welke spits raden jullie aan Aguero IF, Sanchez TIF, Hazard SIF of misschien richting de Serie A met Mertens in de spits en dan als nieuw spaardoel Nainggolan erachter.

Heb nu 700k, maar met wat verkopen is dat wel te rekken richting de 900k.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Amelandbor schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:49:
Zit nu met deze opstelling en wil Aguero upgraden. https://www.futbin.com/17/squad/3211480

Welke spits raden jullie aan Aguero IF, Sanchez TIF, Hazard SIF of misschien richting de Serie A met Mertens in de spits en dan als nieuw spaardoel Nainggolan erachter.

Heb nu 700k, maar met wat verkopen is dat wel te rekken richting de 900k.
Gisteren FIF Hazard gekocht om uit te proberen. Tot nu toe heel erg positief over (5 games ;) )
Stel hem meestal op als CAM met een voorhoede Dybale/Perisic/Mertens. Eenmaal door de verdediging is hij ook weg. Heerlijke rechtervoet in combinatie met Finesse shot. In plaats van SIF Hazard zou ik gewoon de FIF kopen voor dezelfde prijs. Geen merkbaar verschil tussen 10 en 7 chem.

Voor minder geld haal je SIF Sonaldo 5* WF en 4* SM. Ook het overwegen waard.

[ Voor 4% gewijzigd door kevinn op 18-04-2017 12:36 ]

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 17:30

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Wanneer zijn jullie van plan om alle "dure" spelers te koop te zetten ivm TOTS?

Mijn iRacing Profiel

• Amelandbor
kevinn schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:33:
[...]

Gisteren FIF Hazard gekocht om uit te proberen. Tot nu toe heel erg positief over (5 games ;) )
Stel hem meestal op als CAM met een voorhoede Dybale/Perisic/Mertens. Eenmaal door de verdediging is hij ook weg. Heerlijke rechtervoet in combinatie met Finesse shot. In plaats van SIF Hazard zou ik gewoon de FIF kopen voor dezelfde prijs. Geen merkbaar verschil tussen 10 en 7 chem.

Voor minder geld haal je SIF Sonaldo 5* WF en 4* SM. Ook het overwegen waard.
Son is ook wel een idee inderdaad. Kan natuurlijk ook even wachten als TOTS binnenkort al uit komt. Daar zal Son zeker inzitten.

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Amelandbor schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:58:
[...]

Son is ook wel een idee inderdaad. Kan natuurlijk ook even wachten als TOTS binnenkort al uit komt. Daar zal Son zeker inzitten.
Prijs van Son is op dit moment aardig laag door de tradeable TOTW packs. Met een POTM(89)deze maand denk ik dat de TOTS een flink prijskaartje gaat krijgen.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
The DenMan schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:36:
Wanneer zijn jullie van plan om alle "dure" spelers te koop te zetten ivm TOTS?
Ik probeer om nu al geen IFs e.d. meer aan te schaffen. Speel nu maar met 1 IF in m'n team, de rest allemaal rare-golds of untradables. Geen idee wanneer TOTS komt, iemand?

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Bestaat er ergens een site of een draadje met info over goals en assists ivm komende PotM? Vorige maanden was het wat duidelijker, maar ben op moment overzicht kwijt. Kan natuurlijk zelf ook aan de slag gaan, maar kan me niet voorstellen dat niemand zo ijverig is geweest :)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• PetrCech_3
peeweeherman schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:23:
Bestaat er ergens een site of een draadje met info over goals en assists ivm komende PotM? Vorige maanden was het wat duidelijker, maar ben op moment overzicht kwijt. Kan natuurlijk zelf ook aan de slag gaan, maar kan me niet voorstellen dat niemand zo ijverig is geweest :)
Kans is 99% dat Son het gaat worden.

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Stomme vraag maar is er nog een goed moment om de gewonnen pakketten van de sbc's te openen? Heb er nu twee compleet en nog twee te gaan van Marquee krachtmeting.

• PetrCech_3
roybr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:45:
Stomme vraag maar is er nog een goed moment om de gewonnen pakketten van de sbc's te openen? Heb er nu twee compleet en nog twee te gaan van Marquee krachtmeting.
Is maar wat je zelf wil. Sommigen bewaren hun pakketten tot TotS. Ikzelf heb daar nooit het geduld voor... Nagaande dat ik laat 54 pakketten open heb gemaakt en Petr Cech het beste was wat ik eruit kreeg, ga ik er niet vanuit dat ik tijdens TotS dit geluk wel ineens heb.

• huis-r
Mocht PotM Son het worden, verwachten jullie dat zijn huidige kaart dan in waarde daalt..? Zit te twijfelen of ik wellicht de gok moet wagen door zijn huidige sMotM te verkopen en wellicht wat in te kopen richting zijn PotM, maar geen idee of dat slim is...

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Tijdje niet meer hierop gezeten. Weet iemand waarom de markt zo aan het crashen is? Tots is nog best ver weg volgens mij, en met toty daalde de spelers heel even en een paar dagen later waren de spelers weer het dubbele waard.

Edit:
Ik heb afgelopen weekend de 40-0 gehaald in de Weekend League!

[ Voor 15% gewijzigd door MitchelFC op 18-04-2017 15:08 ]

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• huis-r
MitchelFC schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:04:
Tijdje niet meer hierop gezeten. Weet iemand waarom de markt zo aan het crashen is? Tots is nog best ver weg volgens mij, en met toty daalde de spelers heel even en een paar dagen later waren de spelers weer het dubbele waard.

Edit:
Ik heb afgelopen weekend de 40-0 gehaald in de Weekend League!
Persoonlijk denk ik dat het te maken heeft met TotS. Begin december daalde de prijzen behoorlijk om vervolgens een opleving te zien richting het moment dat het TotY eraan kwam.. Op dit forum en meerdere social kanalen zie ik steeds meer vragen wanneer men IF kaarten moet verkopen. Ik denk dat veel spelers dit nu al aan het doen zijn om verlies op deze kaarten te voorkomen..
Daarnaast zijn mensen bang voor de pre hype. Iets wat ze natuurlijk zelf creeren.

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
huis-r schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:18:
[...]

Persoonlijk denk ik dat het te maken heeft met TotS. Begin december daalde de prijzen behoorlijk om vervolgens een opleving te zien richting het moment dat het TotY eraan kwam.. Op dit forum en meerdere social kanalen zie ik steeds meer vragen wanneer men IF kaarten moet verkopen. Ik denk dat veel spelers dit nu al aan het doen zijn om verlies op deze kaarten te voorkomen..
Even kijken wat ik nou moet doen met mijn 97 IF Ronaldo :+ :+

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

PetrCech_3 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:36:
[...]

Hoop alleen dan wel een ST ipv LW :).
Ik heb echter momenteel al twee POTM kaarten die ik niet gebruik, Son is ook eigenlijk een kaart die ik niet nodig hebt helaas.

Kijk wel uit naar TOTW met eventueel Moussa Dembele en/of Herrera voor mijn middenveld.

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
huis-r schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:18:
[...]

Gaat het daarbij dan om de IF kaarten waarvan de kans aannemelijk is dat die een TotS kaart krijgen? Zoals N'Zonzi?

• The DenMan

The DenMan

PetrCech_3 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:36:
[...]

Ik heb al wat koreanen ingekocht. Nog meer tips om te investeren?

Alle high rated spurs spelers heb ik nu ook... Zijn 1e potm kaart was namelijk echt een fijne kaart.
Voor een eventuele special Son kaart, hoop ik dat je ook zijn oude POTM kaart mag inwisselen.

Mijn iRacing Profiel

• JJoosterman
The DenMan schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:44:
[...]

Ik heb al wat koreanen ingekocht. Nog meer tips om te investeren?

Alle high rated spurs spelers heb ik nu ook... Zijn 1e potm kaart was namelijk echt een fijne kaart.
Voor een eventuele special Son kaart, hoop ik dat je ook zijn oude POTM kaart mag inwisselen.
Hsv, Bayer Leverkusen?

• huis-r
@JJoosterman Tijdens TotY zag je vrijwel alle prijzen dalen begin december, veelal doet men dit om hun coins te verzamelen en te bewaren voor de kaarten/pakketten die komen gaan. In de hype van een nieuwe kaart voor speler x kan de prijs van een dergelijke kaart nogal eens snel dalen, zie bv tijdens de aankondiging van de sMotm kaart van Son.

De eerste MotM kaart van Son daalde enorm in prijs toen er geruchten ontstonden dat hij een nieuwe zou krijgen. Hypes zijn het meest van invloed op de waarde van een kaart en zorgen imo voor constante schommelingen van de markt.

• JJoosterman
huis-r schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:48:
@JJoosterman Tijdens TotY zag je vrijwel alle prijzen dalen begin december, veelal doet men dit om hun coins te verzamelen en te bewaren voor de kaarten/pakketten die komen gaan. In de hype van een nieuwe kaart voor speler x kan de prijs van een dergelijke kaart nogal eens snel dalen, zie bv tijdens de aankondiging van de sMotm kaart van Son.

De eerste MotM kaart van Son daalde enorm in prijs toen er geruchten ontstonden dat hij een nieuwe zou krijgen. Hypes zijn het meest van invloed op de waarde van een kaart en zorgen imo voor constante schommelingen van de markt.
Helder en duidelijk. Thanks. 1ste jaar Fifa, ik merk dat ik nog wel eens de fout inga met hoe de markt werkt. Al had ik gister nog wel wat wist gepakt op Schalke 04 spelers, voordat die mm challenges beschikbaar waren.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Opeens verlies ik vandaag weer alles. Stomme cheat ai.
Morgen maar weer spelen, hopen dat het dan over is.

[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 18-04-2017 17:22 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Helaas dit weekend maar 17 kunnen spelen door een weekendje weg ;)

17 gespeeld en 8 gewonnen. Nooit met meer dan 1-2 goals verloren. Was leuk om te spelen en wil graag komend weekend weer spelen.

Alleen voor vanavond de requirments max 8 gold. Dat haal ik niet

En mitchel knap man je 40-0 !

[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 18-04-2017 20:02 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Fraaank
Mars18 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:00:
Helaas dit weekend maar 17 kunnen spelen door een weekendje weg ;)

17 gespeeld en 8 gewonnen. Nooit met meer dan 1-2 goals verloren. Was leuk om te spelen en wil graag komend weekend weer spelen.

Alleen voor vanavond de requirments max 8 gold. Dat haal ik niet

En mitchel knap man je 40-0 !
Vanaf morgen No Requirements!

• Mars18
Fraaank schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:14:
[...]

Vanaf morgen No Requirements!
Ja dat maar doen idd.

Zit te twijfelen om toch weer voor 20 euro pakkjes te openen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

huis-r schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:03:
Mocht PotM Son het worden, verwachten jullie dat zijn huidige kaart dan in waarde daalt..? Zit te twijfelen of ik wellicht de gok moet wagen door zijn huidige sMotM te verkopen en wellicht wat in te kopen richting zijn PotM, maar geen idee of dat slim is...
Als je zijn IF hebt, verkopen na bekendmaking van kandidaten en voordat bekend is gemaakt dat hij het geworden is. Hype lijkt me dan het grootst. Ik had toevallig eergisteren zijn IF gehaald, is nu al ruim 100k duurder. Als je zijn motm hebt is het afwachten of die ook goed genoeg is voor de PotM sbc. Heb eens gekeken wat andere sbc kunnen worden, maar zal wel iets worden van Korea/ Seoul sbc, HSV/ leverkussen sbc met IF en Spurs/ BPL sbc met IF. Heb net nog maar goedkoop wat ifs gehaald, bijv Hunt.

peeweeherman schreef op woensdag 19 april 2017 @ 07:04:
[...]

Als je zijn IF hebt, verkopen na bekendmaking van kandidaten en voordat bekend is gemaakt dat hij het geworden is. Hype lijkt me dan het grootst. Ik had toevallig eergisteren zijn IF gehaald, is nu al ruim 100k duurder. Als je zijn motm hebt is het afwachten of die ook goed genoeg is voor de PotM sbc. Heb eens gekeken wat andere sbc kunnen worden, maar zal wel iets worden van Korea/ Seoul sbc, HSV/ leverkussen sbc met IF en Spurs/ BPL sbc met IF. Heb net nog maar goedkoop wat ifs gehaald, bijv Hunt.
Son is voornamelijk duurder geworden door de Skillmove upgrade gisteravond.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bossie schreef op woensdag 19 april 2017 @ 07:29:
[...]

Son is voornamelijk duurder geworden door de Skillmove upgrade gisteravond.
Oh, oké, skills zijn aan mij niet besteed, blijf een pacewhore

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Mars18 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:25:
[...]

Ja dat maar doen idd.

Zit te twijfelen om toch weer voor 20 euro pakkjes te openen
Voor welke packs ga je dan?

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-11 01:28
Ik zit te twijfelen of ik OTW M'Baye Niang moet verkopen. Hij was 38k toen ik hem kocht maar hij staat nu op 20k. En ik heb er 6 van, huilen. Zal ik mijn verlies nemen? Of toch nog wachten en hopen dat die keer in TOTW komt? Hij zal alleen maar minder waard worden nu de laatste wedstrijden eraan komen lijkt me..

• huis-r
@Nevels Hmm das balen.. Z'n price range begint op zo'n 9,5k dus ze kunnen max nog 10k zakken op de prijzen waar ze nu voor gaan. Wellicht is het een idee om er 3 te houden en 3 te verkopen?

Echter heeft Watford wel een behoorlijk lastig programma voor de boeg...

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-11 01:28
huis-r schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:03:
@Nevels Hmm das balen.. Z'n price range begint op zo'n 9,5k dus ze kunnen max nog 10k zakken op de prijzen waar ze nu voor gaan. Wellicht is het een idee om er 3 te houden en 3 te verkopen?

Echter heeft Watford wel een behoorlijk lastig programma voor de boeg...
Ja klopt. Dat zie ik ook somber in. Wellicht maakt die nog indruk tegen Hull City. Maar eerlijk gezegd toen hij scoorde en assist geven tegen Burnley verwachtte ik al een IF. Je verlies nemen hoort er ook bij maar kon de coins zoals ieder ander wel gebruiken :+

• The DenMan

The DenMan

Nevels schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:49:
Ik zit te twijfelen of ik OTW M'Baye Niang moet verkopen. Hij was 38k toen ik hem kocht maar hij staat nu op 20k. En ik heb er 6 van, huilen. Zal ik mijn verlies nemen? Of toch nog wachten en hopen dat die keer in TOTW komt? Hij zal alleen maar minder waard worden nu de laatste wedstrijden eraan komen lijkt me..
Ik had hetzelfde bij Milik en Malli. Malli heb ik gisteren 3 van verkocht en 2 gehouden. Milik heb ik alle 5 nog.
Twijfel wat ik daarmee ga doen.

Mijn iRacing Profiel

peeweeherman schreef op woensdag 19 april 2017 @ 07:50:
[...]

Oh, oké, skills zijn aan mij niet besteed, blijf een pacewhore
En als je niet kan rennen, dan long shots ? :+

• Mars18
dvanpol schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:19:
[...]

Voor welke packs ga je dan?
Wat zou je voorkeur zijn?

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:28

shameblaster

BB4E^Cons

Ik heb meerdere spelers tegen discard opgekocht. Allemaal duplicates welke klaar stonden bij transfer kandidaten. Ik wil ze nog niet verkopen op dit moment.
Op de ps4 vandaag per ongeluk op Assign all geklikt. Console uitgezet en via de webapp kom ik nu ook niet verder.
Moet ik alle spelers nu perse listen op de transferlijst? Ik heb daar al 98 items op staan.
Is er geen optie om de spelers (48) terug te kunnen zetten naar transfer kandidaten?

Ik kan geen fut meer spelen omdat ik eerst alle spelers moet toekennen...

[ Voor 4% gewijzigd door shameblaster op 19-04-2017 15:00 ]

Cons:::BB4E

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

shameblaster schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:59:
Ik heb meerdere spelers tegen discard opgekocht. Allemaal duplicates welke klaar stonden bij transfer kandidaten. Ik wil ze nog niet verkopen op dit moment.
Op de ps4 vandaag per ongeluk op Assign all geklikt. Console uitgezet en via de webapp kom ik nu ook niet verder.
Moet ik alle spelers nu perse listen op de transferlijst? Ik heb daar al 98 items op staan.
Is er geen optie om de spelers (48) terug te kunnen zetten naar transfer kandidaten?

Ja volgens mij ben je de pisang....

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:23
shameblaster schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:59:

Je kan denk ik via de mobiele app "send to transferlist" doen. Dan zet je ze op de transferlijst, maar verkoop je ze nog niet.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bossie schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:25:
[...]

En als je niet kan rennen, dan long shots ? :+
Tuurlijk, en eventueel hopen op een rebound ;)

Lekker totw weer, denk dat ik voor SIF Promes ga, zijn IF was de eerste die k dit seizoen uit packs trok, oude liefde roest niet :> en natuurlijk die pace :9

[ Voor 26% gewijzigd door peeweeherman op 19-04-2017 16:08 ]

Geen OTW in de totw of wel?

• ErnstMid

ErnstMid

nope :(

• The DenMan

The DenMan

peeweeherman schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:03:
[...]

Tuurlijk, en eventueel hopen op een rebound ;)

Lekker totw weer, denk dat ik voor SIF Promes ga, zijn IF was de eerste die k dit seizoen uit packs trok, oude liefde roest niet :> en natuurlijk die pace :9
En niet te vergeten eindelijk een spits, voor evt mijn NL spelers elftal.

Depay op links, Promes centraal en Robben op rechts.

Mijn iRacing Profiel

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:07
The DenMan schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:35:
[...]

En niet te vergeten eindelijk een spits, voor evt mijn NL spelers elftal.

Depay op links, Promes centraal en Robben op rechts.
Ik speelde in offline kickoff altijd met het Nederlands elftal in die opstelling. Jammer dat Kongolo, Krul en Karsdorp niet meer bij de selectie zitten, want het speelde geweldig!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:28

shameblaster

BB4E^Cons

chengbondkwok schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:55:
[...]

Je kan denk ik via de mobiele app "send to transferlist" doen. Dan zet je ze op de transferlijst, maar verkoop je ze nog niet.
Dat heb ik nu uiteindelijk maar gedaan. Kan helaas dus niet meer 100 items per uur listen (overige spelers gekocht als investering op mogelijke MM)

Kan nu wel weer 50 extra spelers opkopen ;)

Cons:::BB4E

Herrare dus toch, had helaas ook op Moussa Dembele gerekend :)

Eindelijk een optie in de spits met een NL team nu Promes een ST TOTW kaart heeft.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:36
Bean77 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:25:
Eindelijk een optie in de spits met een NL team nu Promes een ST TOTW kaart heeft.
Pff fijne kaart. Heb alleen niet ff 80k liggen voor mijn NL team.

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:02
IF Herrera met Anchor is best wel een balanced kaart. 4/4 met H/H en dan bijna alles eind in de 80 en 99 aggression. Hmm en niet duur.
Casual Ruud schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:46:
IF Herrera met Anchor is best wel een balanced kaart. 4/4 met H/H en dan bijna alles eind in de 80 en 99 aggression. Hmm en niet duur.
Yep, box to box allround middenvelders zijn zeldzaam in de BPL.
Hoop dat ik hem kan halen deze week.

Verwijderd

Speel nu met Felliani, Matic, Kante op het middenveld met Rooney als CAM. Zouden jullie voor Pogba (voor Matic) of Scholes (schuif ik Rooney naar achter) gaan?

Spelers van Liverpool en City komen er niet in.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:18
Speel met Dembele en Xhaka op CM. Heb vrijwel alle spelers geprobeerd maar blijf toch altijd terugkomen naar deze twee. Xhaka is verdedigend erg sterk en zijn lage Pace is mij nog geen een keer opgevallen. Dembele is gewoon een heerlijke allround speler met een sterk schot.

• ErnstMid

ErnstMid

Ah Dembele OTW heeft zn 5* skills binnen! Lekkerrrrr

Stindl speelt trouwens ook erg fijn op het middenveld :)

[ Voor 8% gewijzigd door ErnstMid op 20-04-2017 09:01 ]

• karschoo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-11 06:57
Bean77 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:25:
Zelf speel ik in een 4-3-3 (attack) met 86 Bas Dost. Die man speelt erg prettig. Je kunt hem voor 13k ophalen en hij is praktisch niet te stoppen. Met hem win je alle hoge ballen, en door zijn hoge passing kan ik Depay OTW en Robben (IF 88) Uitstekend wegsturen. Door zijn 99 positioning loopt hij vervolgens naar perfecte posities zodat ik m vaak kan afleggen of voorzetten op zijn lange kop. Ben aan het twijfelen om de promes te halen omdat hij erg klein is en met depay, sneijder, en robben heb ik niks te vertellen in de lucht.

• karschoo
Pyramiden schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:43:
[...]

Ik speelde in offline kickoff altijd met het Nederlands elftal in die opstelling. Jammer dat Kongolo, Krul en Karsdorp niet meer bij de selectie zitten, want het speelde geweldig!
Op je apparaat kun je gewoon de selectie aanpassen in de settings bij het hoofdmenu. Hiermee speel je dan offline en online friendlies.

• huis-r
Guys, korte vraag;

Ik krijg m'n squad niet op full chem en begin eigenlijk het liefst gewoon in m'n 41212(2) zonder dat ik in-game kan wisselen. Als ik nu met een full BPL squad begin en vervolgens m'n spits wissel voor SBC Suarez, heeft dat dan effect op zijn chem? Of moet dat gewoon kunnen?

Dank!

• Amelandbor
huis-r schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:50:
Guys, korte vraag;

Ik krijg m'n squad niet op full chem en begin eigenlijk het liefst gewoon in m'n 41212(2) zonder dat ik in-game kan wisselen. Als ik nu met een full BPL squad begin en vervolgens m'n spits wissel voor SBC Suarez, heeft dat dan effect op zijn chem? Of moet dat gewoon kunnen?

Dank!
Iedere wissel krijgt 5 chem als hij invalt.

• karschoo
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:33:
Speel nu met Felliani, Matic, Kante op het middenveld met Rooney als CAM. Zouden jullie voor Pogba (voor Matic) of Scholes (schuif ik Rooney naar achter) gaan?

Spelers van Liverpool en City komen er niet in.
In je voorwaarden zou ik voor pogba gaan. Die is verdedigend ook sterk. Scholes niet. Ik zou sowieso rooney niet naar achteren schuiven vanwege zijn verdedigende stats. Heb je toevallig gedacht aan Ibra op 10 ipv rooney?

• karschoo
Amelandbor schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:54:
[...]

Edit: niet meer van toepassing 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door karschoo op 20-04-2017 09:57 ]

karschoo schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:56:
[...]

Nog nooit een "zij" in FUT gezien 8)7
Het ging hier specifiek over Suarez, en volgens mij is dat nog een hij (hoewel die gisteren wel zeurde als een vrouw) 8) :+

• huis-r
@Amelandbor Dank u, gaan we toch maar ff door met puzzelen :-)
Amelandbor schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:54:
[...]

5 chem + de bonus als het team 100 chem is. Dus ik meen dat het resultaat 6.25 is maar pin mij er niet op vast :+

• huis-r
Ga 'm denk ik zo beginnen en in-game dan switchen naar 41212, lijkt me toch de meest makkelijkste oplossing!

https://www.futbin.com/17/squad/3256911
huis-r schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:16:
Ga 'm denk ik zo beginnen en in-game dan switchen naar 41212, lijkt me toch de meest makkelijkste oplossing!

Ziet er netjes uit! Je zou IF Martinez kunnen nemen? Dan heb je ruimte voor Alba als linksachter. Of krijg Casemiro dan geen full chem meer?

• kevinn

kevinn

PSN; southation

huis-r schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:16:

Met Sergio Ramos en Ander Herrera is het redelijk op te lossen. Marcelo heeft de hyperlink met Casemiro nodig. SBC Suarez kan je dan prima op 7 chem laten spelen.

• huis-r
@Vissert Die had ik helemaal over het hoofd gezien, ziet eruit als een goede kaart. Heb het geprobeerd maar dan komt Casemiro idd op 6 chem..

Een optie zou zijn op Casemiro en Iniesta om te ruilen en beide een CM kaart te geven, dan beginnen ze zonder loyalty op 8 chem.

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Weet iemand nog een leuke SBC te doen?

• Razz89
Iemand ervaring hoe die 4222 opstelling speelt? Klaar met 4321 en 433-4. Heb het lastig met verdedigen ineens.. nu al 4 verliespartijen in div 4.. wordt er moedeloos van pff.

• Fraaank
Razz89 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:29:
Iemand ervaring hoe die 4222 opstelling speelt? Klaar met 4321 en 433-4. Heb het lastig met verdedigen ineens.. nu al 4 verliespartijen in div 4.. wordt er moedeloos van pff.
Als je moeite hebt met verdedigen zou ik niet 4222 gaan spelen maar 5212 of 5221.

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

speel nu een week met dit 4222 team https://www.futbin.com/17/squad/1556958 en bevalt me goed. verdedigend lijkt het allemaal wat beter te staan. In de 2e helft wissel ik de CAM's vaker voor snelle buitenspelers

• kevinn

kevinn

PSN; southation

In plaats van het veranderen van je opstelling zou ik eens een defending tutorial bekijken.

Niet switchen naar verdedigers, verdedigen met middenvelders, l2 en passing lanes verdedigen en wanneer second man press toepassen.

• karschoo
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik speel ook altijd met dezelfde 433-4 opstelling en de 4222 ging me ook lastig af. Uiteindelijk is het me gelukt om te experimenteren door in ieder geval de achterhoede het zelfde te houden. Met 2 CM’s of CDM’s die achter blijven tijdens de aanval. Je moet ook even controleren of je backs niet overlappen. Dat kan zorgen voor extra gaten in je verdediging. Opstellingen hebben standaard verschillende instructies.
Beltoni schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:43:
Speel met Dembele en Xhaka op CM. Heb vrijwel alle spelers geprobeerd maar blijf toch altijd terugkomen naar deze twee. Xhaka is verdedigend erg sterk en zijn lage Pace is mij nog geen een keer opgevallen. Dembele is gewoon een heerlijke allround speler met een sterk schot.
Ik heb hetzelfde met Matic, de speler die ernaast staat wisselt nog wel regelmatig maar tegenwoordig vaak Kante. Daarnaast had ik gehoopt dat Dembele deze week een TOTW zou krijgen, maar helaas.

huis-r schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:57:
@Vissert Die had ik helemaal over het hoofd gezien, ziet eruit als een goede kaart. Heb het geprobeerd maar dan komt Casemiro idd op 6 chem..

Een optie zou zijn op Casemiro en Iniesta om te ruilen en beide een CM kaart te geven, dan beginnen ze zonder loyalty op 8 chem.
Waarom beide op cm laten starten? Je kan ze toch gewoon de kaart geven die ze nodig hebben op de positie? Ik start met Son als CM en Iniesta als spits.

https://www.futbin.com/17/squad/3259175
Vissert schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:35:
[...]

Waarom beide op cm laten starten? Je kan ze toch gewoon de kaart geven die ze nodig hebben op de positie? Ik start met Son als CM en Iniesta als spits.

https://www.futbin.com/17/squad/3259175
Hoe bevalt Keane ?

Prima eigenlijk. Het is geen Smalling of Ramos maar wel zijn geld waard :+
Ik had Griezmann 90 in de spits staan en beviel daar helemaal niet, maar inmiddels een paar wedstrijden als CAM en daar komt hij wel super goed tot zijn recht.

Nog een gratis tip voor iedereen. Zoek je een epische spits voor 200k? Koop dan Cavani 91! Hij vervangt bij mij meestal in de rust sbc Suarez en hij is echt een uber baas in de spits. Zijn afronden is echt ongekend goed. En zelfs de 3* WF merk ik niks van.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 20-04-2017 13:56 ]

• huis-r
@Vissert Ja daar heb je gelijk in, kan ze idd net zo goed kaart op CAM en CDM geven. Moet wel zeggen dat jouw squad echt heel nice in elkaar zit, gaaf man!
huis-r schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:58:
@Vissert Ja daar heb je gelijk in, kan ze idd net zo goed kaart op CAM en CDM geven. Moet wel zeggen dat jouw squad echt heel nice in elkaar zit, gaaf man!
Thanks man! Heeft zeker wat puzzel tijd ingezeten. Nu maar hopen dat het blijft presteren :+
Vissert schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:20:
[...]

Prima eigenlijk. Het is geen Smalling of Ramos maar wel zijn geld waard :+
Hij is 3x duurder dan Smalling, dus errug goed?
(en niet injury prone, maar met erg veel stamina voor een verdediger)

edit:
http://www.vi.nl/nieuws/k...n-elftal-van-het-jaar.htm

Is dit gelinked aan TOTS of weer iets anders?

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 20-04-2017 15:34 ]

Bossie schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:28:
[...]

Hij is 3x duurder dan Smalling, dus errug goed?
(en niet injury prone, maar met erg veel stamina voor een verdediger)
Tja Smalling is standaard. Geen discussie.

Ik heb hem er nu in staan ipv koscielny. Even een test omdat Keane andere workrates heeft en betere stamina en strength.

• Razz89
kevinn schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:44:
[...]

In plaats van het veranderen van je opstelling zou ik eens een defending tutorial bekijken.

Niet switchen naar verdedigers, verdedigen met middenvelders, l2 en passing lanes verdedigen en wanneer second man press toepassen.
Hoe bedoel je dat met L2 en passing lanes? En second man press toepassen?

Verwijderd

karschoo schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:54:
[...]

In je voorwaarden zou ik voor pogba gaan. Die is verdedigend ook sterk. Scholes niet. Ik zou sowieso rooney niet naar achteren schuiven vanwege zijn verdedigende stats. Heb je toevallig gedacht aan Ibra op 10 ipv rooney?
Hmm, dat is ook een goede. Ga ik over denken. Vanavond maar eens coins schrapen. :)

Mijn eigenlijke wens is alleen maar toppers van United in de basis. Denk ook aan RvN en Ferdinand maar zou mijn Calcio team dan weg moeten doen.

Edit: Ibra staat nu op CAM. :)
Pagina: 1 ... 149 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.