Ik ben niet zo'n 5atb speler, hoewel zeker een Marcelo daarvoor een ideale speler zou zijn. Grootste uitdaging van deze formatie zal wel de 4 h/m verdedigers zijn.Bossie schreef op maandag 17 april 2017 @ 08:19:
[...]
Ik zou het veranderen naar een 5ATB:
https://www.futbin.com/17/squad/3182403
Varane is misschien niet de beste keuze qua workrates, Pepe zou beter passen, zolang het maar een CB is die door zijn workrates achter blijft hangen om te compenseren voor Ramos/Pique.
Met 5ATB, kun je je backs constant laten opkomen en dus ook hun kwaliteiten beter benutten ipv in een 41212. De twee middenvelders zou je ook op eventueel op stay back kunnen zetten, en compenseren door hun workrates ook voor de aanvallende CB's, maar zijn voornamelijk bedoel als brekers en oom pressure te absorberen. Doornaast zijn beide meer dan simpelweg slopers en vooral Kroos zal uitblinken met zijn passing.
Voor de voorste drie blijft alles hetzelfde als met 41212, terwijl je nu in de omschakelingen ook je backs op vergelijkbare manier als een winger kunt gebruiken waardoor je dus steeds drie voor de goal hebt ipv van een aanvallende speler nodig te moeten hebben om de aanval op te zetten.
Geen enkel ervaring. Team is inmiddels ook geswitched naar volledig Laliga. Lahm IF had ik nodig voor de chem mbt boateng en vidal.Royz schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:42:
[...]
Heb je ervaring met Lahm IF? Ik heb nu Piszczek SIF maar die presteert eigenlijk wel constant moet ik zeggen. Als je goede ervaringen hebt met Lahm zou ik hem eens kunnen proberen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650