Klopt.Coltrui schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:47:
Hoe is het mogelijk - nou dan wil je niet winnen he
Engeland heeft nog nooit zijn eerste wedstrijd gewonnen op een EK, of ben ik mis?
Klopt.Coltrui schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:47:
Hoe is het mogelijk - nou dan wil je niet winnen he
Engeland heeft nog nooit zijn eerste wedstrijd gewonnen op een EK, of ben ik mis?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Super! Dan kunnen we het hier weer gewoon over sport hebben...DaniëlWW2 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 13:34:
[mbr] Alle reacties over de rellen in Marseille heb ik afgesplitst naar dit topic. :)[/mbr]
[EK2016] Rellen in Marseille
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Steam ID = Ackerfiets
[ Voor 58% gewijzigd door apis29 op 15-06-2016 15:00 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
[ Voor 41% gewijzigd door Fiber op 15-06-2016 16:38 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Aan 2014 te zien nietFiber schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:39:
Krijgen die Russen eigenlijk nog steeds een enkeltje Siberië als ze niet goed genoeg presteren...?
Gelukkig hebben we daar ook een mooi topic voor. Kunnen we het hier gewoon over voetbal hebben, zoals de kraker Engeland - Wales van morgen...RoD schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:50:
Lekker hoor, mooie uitslag
Maar nu begint waarschijnlijk de wedstrijd buiten het stadion ja
[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 16-06-2016 15:34 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Probleem van de regels. De scheidsrechter heeft een andere interpetatie blijkbaar van wat jij (en ik
Gözübüyük had hem gegevenPWM schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:36:
[...]
Probleem van de regels. De scheidsrechter heeft een andere interpetatie blijkbaar van wat jij (en ik) zag.
Daarom: Hand tegen bal of bal tegen hand: Penalty
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 6% gewijzigd door Fiber op 16-06-2016 15:47 ]
Ik vrees dat het niet genoeg gaat zijn... Engeland zal dadelijk enorm gaan aandringenGoron schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:45:
Echt Wales speelt als een natte krant maar Bale sleept ze er gewoon doorheen hoor
Steam ID = Ackerfiets
Zolang ze Vardy er niet in zetten schieten ze toch allemaal misFamily Guy schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:46:
[...]
Ik vrees dat het niet genoeg gaat zijn... Engeland zal dadelijk enorm gaan aandringen
[ Voor 31% gewijzigd door St@m op 16-06-2016 15:52 ]
[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 16-06-2016 15:57 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Dr. Strangelove op 16-06-2016 15:59 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nog maar niet te Hart hard juichen. De wedstrijd duurt nog lang en ik vrees dat die Engelsen er toch ook nog wel één of twee gaan maken...Dr. Strangelove schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:58:
Wat een kippenvanger die Hart... dat wordt morgen lachen op werk
Brexit was toch op 23 juni? Komt een paar dagen eerder op deze manier...
[ Voor 95% gewijzigd door St@m op 16-06-2016 16:18 ]
[ Voor 39% gewijzigd door m0nk op 16-06-2016 16:16 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zul je net zien...Angeloonie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:25:
Gelukkig kan die Sturridge echt voor geen meter schieten
⏩ PVOutput☀️
Op zich zou een 1-1 niet ook verkeerd zijn voor Wales denk ik. En ze houden het nog best lang vol. Maar goed, gisteravond viel de beslissing ook pas na de 90e minuut. Nog eventjes billen knijpen...Dr. Strangelove schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:28:
Toch jammer voor die arme Welshmen... als ze die 1-0 wat langer hadden kunnen houden waren die Engelsen wel nerveus geworden, nu kunnen ze doorstomen denk ik.
Dan zijn ze al zo goed als zeker van de volgende ronde..Fiber schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:45:
[...]
Op zich zou een 1-1 niet ook verkeerd zijn voor Wales denk ik. En ze houden het nog best lang vol. Maar goed, gisteravond viel de beslissing ook pas na de 90e minuut. Nog eventjes bollenknijpen...
Kan nog steeds natuurlijk als ze de laatste wedstrijd in de groep wel weten te winnen...Goron schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:46:
Ach ik zou het ook wel leuk vinden als Engeland het eindelijk eens goed doet op een toernooi. Wales is de laatste 30 minuten wel echt antivoetbal aan het spelen helaas. Als ze de bal veroveren hebben ze een volle sprint nodig om op de middellijn te geraken
[ Voor 8% gewijzigd door Fiber op 16-06-2016 16:50 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Volgens mij zitten veel spelers er na een lang seizoen niet alleen fysiek maar ook mentaal doorheen. De concentratie is blijkbaar moeilijk vast te houden.PWM schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:51:
Het toernooi van de 90ste minuut
Dat is inderdaad wel een thema de laatste paar wedstrijden...Vlassie1980 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:51:
Dus toch.... Ook voor Wales duurt de wedstrijd net te lang...
Zou mooi zijn...Angeloonie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:52:
Nog steeds prima overigens, als Engeland en Wales nu gewoon de volgende wedstrijd winnen zijn ze er allebei nog
Hodgson maakt dat soort veranderingen pas als hij met een pistool op zijn hoofd ertoe gedwongen wordt. Hij moet Bale eigenlijk dankbaar zijn dat de goal al in de eerste helft viel. Het is niet voor niets dat Hodgson het zo goed in Zwitserland deed, aarts-conservatief. Daarom blijft hij ook Willshere en Henderson meenemen, al spelen ze niet.Goron schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:50:
Gouden pik voor Roy Hodgsontwee wissels twee goals!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja na dat tandeloze potje tegen Rusland snap ik echt niet dat hij vandaag met dezelfde opstelling begongambieter schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:53:
[...]
Hodgson maakt dat soort veranderingen pas als hij met een pistool op zijn hoofd ertoe gedwongen wordt. Hij moet Bale eigenlijk dankbaar zijn dat de goal al in de eerste helft viel. Het is niet voor niets dat Hodgson het zo goed in Zwitserland deed, aarts-conservatief. Daarom blijft hij ook Willshere en Henderson meenemen, al spelen ze niet.
En je zult zien dat hij de volgende wedstrijd gewoon weer met Kane, Lallana en Sterling begint.
Wales was gewoon groepswinnaar, net als Noord-Ierland. Albanië en Roemenië tweede; net als België in de groep van Wales. Nou zit je er vast niet ver naast om België bij de net-niet landen te scharenSt@m schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:52:
En terecht, blij dat alle "niet"-ploegen het niet redden. Leuk dat het aantal deelnemers is vergroot naar 24, maar het is echt wel dramavoetbal wat erbij komt kijken..
Kane en Vardy samen liep tegen Nederland toch ook niet echt? Ik snap wel dat hij niet met twee diepe spitsen begint.gambieter schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:53:
[...]
Hodgson maakt dat soort veranderingen pas als hij met een pistool op zijn hoofd ertoe gedwongen wordt. Hij moet Bale eigenlijk dankbaar zijn dat de goal al in de eerste helft viel. Het is niet voor niets dat Hodgson het zo goed in Zwitserland deed, aarts-conservatief. Daarom blijft hij ook Willshere en Henderson meenemen, al spelen ze niet.
En je zult zien dat hij de volgende wedstrijd gewoon weer met Kane, Lallana en Sterling begint.
In eenzelfde poule als deze keer zou dat best nog een keer kunnen gebeurenSjah schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:15:
Toch zie ik dat voor de Wk-voetbal niet gebeuren, dat dat soort lande zich plaatst. Waarom? Omdat er dan totaal geen sprake zal zijn van je even relaxt als 2e of 3e plaatsen, reken maar niet N-Ierland dan nog met een 1e plaats wegkomt.
Dus Kane niet en Vardy wel. Het is wellicht opportunistisch om hem als eerste spits op te stellen, maar hij maakt het wel waar.D-e-n schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:08:
[...]
Kane en Vardy samen liep tegen Nederland toch ook niet echt? Ik snap wel dat hij niet met twee diepe spitsen begint.
Vooralsnog geeft de uitslag van daarnet, wel de duimen jouw kant op.apis29 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:34:
[...]
In eenzelfde poule als deze keer zou dat best nog een keer kunnen gebeuren. Belgie was er trouwens nog overheen gegaan (had wel Wales tegen Belgie gezien en toen pakte Wales de leiding iirc). Maar ik kan me best voorstellen dst die landen die normaal gesproken toch geen kans zagen er deze keer vol voor gingen met bovenverwachte uitkomsten. Denemarken was trouwens derde in de poule van Albanie
De groepsfase van dit EK is natuurlijk een grap. Zelfs vier van de zes nummers drie gaan nog door. Een toernooi waar je tweederde van de ploegen meeneemt naar de knockoutfase is gewoon teveel van het goede.Fiber schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:20:
Ach, eigenlijk zijn dit ook nog maar voorrondes natuurlijk. Het begint natuurlijk pas echt bij de kwartfinales. In '88 deden er ook maar 8 landen mee...
Tsja, dan moet je het maar naar 32 ploegen schroeven en er net als het WK een complete maand voor uittrekken.Dr. Strangelove schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:47:
[...]
De groepsfase van dit EK is natuurlijk een grap. Zelfs vier van de zes nummers drie gaan nog door. Een toernooi waar je tweederde van de ploegen meeneemt naar de knockoutfase is gewoon teveel van het goede.
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 20-06-2016 11:42 ]
Nee, klopt, ik snap de opzet wel en uiteraard moet het lonen om een groep te winnen. Het is alleen dat doordat het een toernooi van 24 is, deze vreemde knock-out het gevolg is.D-e-n schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:51:
Wat zou je dan willen? De winnaars tegen elkaar? Het moet wel lonen om de groep te winnen natuurlijk
Voor 32 landen ipv de huidige 24 landen hoeft het toernooi niet per se langer te duren. Je hebt alleen iets meer stadions nodig tijdens de groepsfase en iets vaker drie of vier wedstrijden per dag. En die volledige maand duurt het nu ook al...Vlassie1980 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:28:
[...]
Tsja, dan moet je het maar naar 32 ploegen schroeven en er net als het WK een complete maand voor uittrekken...
Hehe, ook vet. Nog een keer poultjes van 3 dusD-e-n schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:30:
In 1982 hadden ze met een WK voor 24 landen een hele andere opzet overigens. In de tweede ronde zaten "gewoon" twaalf landen (de nrs. 1 en 2 dus) en dan werden er vier groepen van drie gevormd waaruit dan de halve finalisten kwamen.
... not as I do.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Pak een tablet, zet daar NPO3 op.v8power67 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:52:
Zit te twijfelen welke wedstrijd te kijken.
Zijn beide wel leuk denk ik....
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 20-06-2016 21:06 ]
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 58% gewijzigd door Fiber op 20-06-2016 21:11 ]
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Is Engeland al 100 procent zeker van de volgende ronde...? Lijkt mij nog net niet helemaal...Niku schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:12:
Jammer dat Engeland toch niet in de allersterkste opstelling speelt.
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Mogen we bijna over stemmenTribits schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:14:
Zat het me net ook af te vragen, volgens mij behoort een EK Brexit theoretisch nog steeds tot de mogelijkheden.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq