Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Gaat hard!Fiber schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:20:
En dat is twee!
Slowakije zakt terug, Engeland valt niet al te succesvol aan. Wat dat betreft is RUS - WAL een opener wedstrijd, en dus mijn kijkadvies
Ik kijk ondertussen gewoon allebei, met commentaar in verschillende talen. Kan net.
... not as I do.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Same here. Engeland zal me toch nog wel een keer gaan bekoren dit EK? Zoveel van verwacht.Tribits schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:21:
Zit weer naar de verkeerde wedstrijd te kijken geloof ik
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Rusland is wel heeeeeeeel slecht, zeg. Daar gaan koppen rollen en goelag's bevolkt worden
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat zou op zich wel fijn zijn, maar niet gegarandeerd, ook al gaat het bijbehorende team naar huis.
Maar goed, dat is een ander topic. Laten we het hier maar over voetbal hebben.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Engeland doet me denken aan Manchester United. Vraag me niet waarom want erg logisch is het niet, maar dat idee van alleen winnen als het echt niet anders kan en met de hakken over de sloot.Niku schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:22:
[...]
Same here. Engeland zal me toch nog wel een keer gaan bekoren dit EK? Zoveel van verwacht.
Fiber schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:23:
[...]
Dat zou op zich wel fijn zijn, maar niet gegarandeerd, ook al gaat het bijbehorende team naar huis.
Maar goed, dat is een ander topic. Laten we het hier maar over voetbal hebben.
True. misschien gaan ze vannacht wel helemaal los daar.
Meer dan. Wales vreet de Russen op...RoD schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:21:
Hoe is het wedstrijdbeeld daar? Is die 2-0 ook een beetje de verhouding? Zit zelf naar Engeland te kijken
Dat, of morgen een onverwachte piek in de Russische asielaanvragengambieter schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:23:
Rusland is wel heeeeeeeel slecht, zeg. Daar gaan koppen rollen en goelag's bevolkt worden
2-2 kan ook nog (dacht dat ik 2-1 voor Wales had maar blijkt 1-1prOnorama2 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:12:
Heb 2-1 voor Rusland in de pool, we zitten dus op schema
Keek net het begin terug en zag prince William bij Engeland. Nou wil het dat hij de titel Prince of Wales heeft en bij rugby ook altijd bij Wales zit dus waarom vandaag niet(?)

[ Voor 27% gewijzigd door apis29 op 20-06-2016 21:33 ]
... not as I do.
Op deze manier zijn ze in 2018 vast best goedFiber schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:31:
Rusland wordt wel langzaam beter
[ Voor 7% gewijzigd door Migrator op 20-06-2016 22:11 ]

ENG wordt dan derde met vier punten, dat is waarschijnlijk hakken-over-sloot derde ronde.Vos schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:12:
Zou wel wat zijn als Engeland nog goal tegen krijgt en er zo uit vliegt. Laten we zeggen in blessuretijd.
Owja, ik ging even uit van nummers 1 en 2.Migrator schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:14:
[...]
ENG wordt dan derde met vier punten, dat is waarschijnlijk hakken-over-sloot derde ronde.
Oh wacht...
Wat een belachelijke vertoning, die Russen.
Is Engeland-Slowakije nog een beetje leuk?
Inmiddels nummer drie bij Wales door Bale.
[ Voor 31% gewijzigd door Migrator op 20-06-2016 22:24 ]
⏩ PVOutput☀️
Dat gaat vast een salon-remise worden...Migrator schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:22:
[...]
Is Engeland-Slowakije nog een beetje leuk...?

[ Voor 10% gewijzigd door Fiber op 20-06-2016 22:27 ]
En bij Engeland het tegenovergestelde, Rooney heeft hem gewoon afgepakt van Cahill die ook nog gewoon op het veld staat
[ Voor 16% gewijzigd door Fiber op 20-06-2016 22:42 ]
Applaus wissel voor Bale...
[ Voor 26% gewijzigd door Fiber op 20-06-2016 22:40 ]
Is daar nog plek dan ?Quad schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:43:
Strafkampen in Siberië zijn een Russische selectie rijker denk ik.
Engeland drukt wel maar er zit zo weinig venijn in.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Mooiste wedstrijd van het toernooi tot zo ver!
En risico op een goal. Bij 0-0 zijn ze vrij zeker van een plekje gezien hun doelsaldo.PWM schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:45:
Weten de Slowaken dat ze kunnen winnen? Wat een laf voetbal. Winnen is doorgaan.

[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 20-06-2016 22:53 ]
ENG 5
SLO 4
RUS 1
En je moet gemaakte afspraken wel nakomen natuurlijk...gambieter schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:50:
[...]
En risico op een goal. Bij 0-0 zijn ze vrij zeker van een plekje gezien hun doelsaldo.

[ Voor 16% gewijzigd door Goron op 20-06-2016 22:56 ]

Ik had Rusland en Slowakije als poolwinnaars.PWM schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:45:
Weten de Slowaken dat ze kunnen winnen? Wat een laf voetbal. Winnen is doorgaan.
Prachtig, dit is wat je wil zien op een EK
Wat een snelheid en hoe makkelijk ie soms voorbij z'n mannetje gaat.
Vind het zo zonde dat hij bij real speelt. Past daar niet echt vind ik.
Hoop echt dat Wales ver komt.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Heeft toch maar ff een goed seizoen gedraaid ondanks alle kritiek en laat het nu ook zien.
Nu was Ramsey natuurlijk ook heel belangrijk.
Eens ja, vind hem bij Wales veel leuker als speler dan bij Real.v8power67 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 23:13:
Die bale is wel eindbaas hoor hey.
Wat een snelheid en hoe makkelijk ie soms voorbij z'n mannetje gaat.
Vind het zo zonde dat hij bij real speelt. Past daar niet echt vind ik.
Hoop echt dat Wales ver komt.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Ja, dat komt echt door dit belachelijke systeem waarbij de beste nummers 3 door gaan, wat een farce.MarvinG schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:16:
Toch jammer dat je zo'n 0-0 bij Slowakije - Engeland krijgt omdat ze beiden weten dat ze toch wel doorgaan. Wales daarentegen leuk om te zien, hoewel dat Rusland natuurlijk ook wel echt dramatisch is...
Ja, maar niet ten koste van alles natuurlijk. Als alleen de nummers 1 en 2 waren doorgegaan had Slowakije wel alles gegeven om te winnen omdat ze er anders uit zouden liggen. Engeland had absoluut niet mogen verliezen, dus dan was het echt een hele andere wedstrijd geworden.D-e-n schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:23:
Die Engelsen wilden toch wel? Die hebben nu een mogelijke zware kwartfinale toch?
Hebben nog mazzel ook, want ze moeten tegen een nummer 2, uit groep F. Hongarije, IJsland, Portugal of Oostenrijk.D-e-n schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:23:
Die Engelsen wilden toch wel? Die hebben nu een mogelijke zware kwartfinale toch?
Noord-Ierland is ook al door. Er kunnen nog maar 2 door (die van vanavond) en Noord-Ierland is al best of the rest nu. Voor Albanie en Turkije is het wachten op de wedstrijden van vanavond.gambieter schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:33:
Met de uitslag van vanmiddag heeft de tactiek van Slowakije gewerkt: ze zijn zeker van de volgende ronde, daar zowel Noord-Ierland als Albanie minder punten hebben van de nr 3's.
Dit topic is gesloten.