Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Nee, ik ben niet bepaalt onder de indruk. Sterker nog, als je dit soort wedstrijden kijk dan dring het besef pas door hoe ongelooflijk Oranje en Blind hebben gefaald. Het is zeker niet het beste Oranje dat er ooit is geweest naar kom op zeg, van deze teams zouden moeten winnen als ze er gewoon voor zouden gaan...
Ik vind het geen leuk EK. Eigenlijk laten alleen de Duitsers, Italianen en Fransen die wat zien en natuurlijk de stunt van IJsland en dit gaan elkaar elimineren. De winnaar daarvan komt in de finale tegen een tegenstander waar ze met gemak overheen zouden moeten lopen. Het enige scenario dat daar verandering in zou kunnen brengen is als de Duiveltjes zouden gaan functioneren als een team. Zie ik ook niet zo snel gebeuren. Van Portugal word ik extra strontziek. Laat ze alsjeblieft oprotten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bij een gelijkspel is er geen winnaar, dus beide naar huis !Gonadan schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:32:
Ik ben bang voor verlenging.
Ronaldo countert nog wel ff in de laatste 5m
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
alles kan off-topic
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zeiss Distagon 21 f/2.8

karma?
[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 30-06-2016 22:45 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Mijn nachtrust is ook aardig om zeep door dit toernooi.Fiber schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:49:
Liever geen verlenging. Slecht voor mijn nachtrust.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
... not as I do.
Beter gelijk penals want nog half uur dit is tragisch..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 3% gewijzigd door Vlassie1980 op 30-06-2016 23:05 ]
Vind dat de Polen wel het af laten weten. Ze gaan in te vroeg stadium al voor de penalty's. Niet om aan te zien
Edit: eindelijk weer een kans
Mag hopen van niet want damn wat een wan prestatie van beide landen dit..
Jazeker. Niet per wedstrijd, maar wel een bedrag voor deelname aan het tournooi en eventueel een bonus afhankelijk van hoe ver ze geraken.v8power67 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:14:
Krijgen ze betaald voor een interland eigenlijk ?
Mag hopen van niet want damn wat een wan prestatie van beide landen dit..
... not as I do.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Speel ook Balls Connect en Repeat
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De beste remedie. Krijgt hij ook geen aandacht.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
alles kan off-topic
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ook logisch want die doen niets anders dan zo ongeveer elke knock-out wedstrijd het op Penalties aan laten komen. Die voelen de druk alleen de eerste 120 minuten.
Ronaldo heeft dit seizoen al 5x gemist (en 8x raak)Gonadan schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:29:
Die schiet hij er wel gewoon in. Det laatste keer paal was gewoon pech.
Geen van deze ploegen mag naar de finale, Belgie hoort u me?
Jep, en nu schiet hij hem er gewoon in.SR8 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:33:
Ronaldo heeft dit seizoen al 5x gemist (en 8x raak)
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
alles kan off-topic
Mag gewoonAnkona schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:39:
die moet over. Hij stopte in zijn aanloop (of telt hij dan helemaal niet?)
Hup glik, schiet hem op de paal
[ Voor 82% gewijzigd door St@m op 30-06-2016 23:40 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
www.steamloco.info
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Blijkbaar mag het, zie het bijna elke penaltyAnkona schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:39:
die moet over. Hij stopte in zijn aanloop (of telt hij dan helemaal niet?)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nee, niet meerGonadan schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:41:
De aanloop moet toch officieel één vloeiende beweging zijn?

Dus omdat er geen scheids voor durft te fluiten schaffen ze het maar af?St@m schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:42:
Nee, niet meer
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat weet ik niet of dat de gedachtegang was hahaGonadan schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:42:
[...]
Dus omdat er geen scheids voor durft te fluiten schaffen ze het maar af?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
alles kan off-topic
[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 30-06-2016 23:44 ]
Ik gun die Portugezen helemaal niets!
⏩ PVOutput☀️
Het is toch je reinste spelbederf? De keeper heeft zo heb enkele kans meer.St@m schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:43:
Dat weet ik niet of dat de gedachtegang was haha

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vrees er een beetje voor nu dat Vertonghen d'r uit ligt.DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:45:
Belgen, win morgen van Wales en schop ze alsjeblieft uit het toernooi. Het is niet aan te zien.
InderdaadGrindtegel schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:45:
precies, als je gokt op penalties verdien je het niet om te winnen
Ik hoop dat Portugal een Brazilië 2014 doet.Pinobigbird schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:45:
Bah. Dit Portugal mag écht niét de finale halen.
Stom van de Polen dat ze van dit Portugal verliezen (naja, niet doorgaan), op deze manier.
[ Voor 3% gewijzigd door Migrator op 30-06-2016 23:48 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.

Ongelofelijk...5 keer gelijk en toch in de halve finale staan... Ik kan er niet over uit. Wat een aanfluiting voor het voetbal.
Dit zou je toch niet moeten mogen vieren? Op je knieën voor hun fans zouden ze moeten. Om ze bij Gods gratie te bedanken dat ze wederom een draak van een wedstrijd hebben uitgezeten.
Ga toch eens kijken in de Van Dale bij Massochist of daar niet bij staat 'supporter van Portugees voetbalteam'
[smal]ben niet zo voor Portugal zoals je ziet, maar het is er weer even uit nu[/small]
Die elkaar eruit proberen te gooien. Dit EK is gewoon een drama, de goede landen moeten tegen elkaar en de andere helft van het speelschema is een en al droevigheid met als absolutie dieptepunt Portugal. Het enige dan we kunnen hopen is dat ze de finale niet halen en als dat wel lukt dat ze de Duitsers tegenkomen. Die weten wel raad met Portugees sprekende teams die er weinig van bakken.PWM schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:48:
Dit doet me denken aan het laatste toernooi waar we niet bij waren. Dat was ook zo'n waanzinnig zwak toernooi. Gelukkig hebben we Duitsland en Italië nog.
http://betweters.nl/blog/...oernooi-nieuwe-spelregels
Maar goed, ik heb geen enkele speler zien stoppen, wel vertragen, en dat mag sowieso.Inhouden tijdens strafschop wordt bestraft
Keepers die tijdens een penalty te vroeg een hoek induiken omdat de strafschopnemer zijn aanloop onderbreekt: dat soort taferelen is definitief uit den boze. Iemand die een strafschop neemt, moet dat in één vloeiende beweging doen. Verzuimt hij dat, wordt hij bestraft met geel.
⏩ PVOutput☀️
Serieus? Nani heeft nog een trui staan breien halverwege. Hij ging er nog net niet bij zitten.St@m schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:52:
I stand corrected:
[...]
Maar goed, ik heb geen enkele speler zien stoppen, wel vertragen, en dat mag sowieso.
Zie je wel, ik vond het al gek.St@m schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:52:
I stand corrected:
[...]
Maar goed, ik heb geen enkele speler zien stoppen, wel vertragen, en dat mag sowieso.
Overigens is vertragen in mijn ogen ook het onderbreken van de vloeiende beweging. Maar goed, dat soort shit begint altijd in Spanje en dan durft niemand ertegen te zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ehm.. nee, ik heb teruggespoeld.. Dat is gewoon zonder te stoppen. En als je me niet gelooft spoel je zelf maar terugPWM schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:54:
[...]
Serieus? Nani heeft nog een trui staan breien halverwege. Hij ging er nog net niet bij zitten.
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 30-06-2016 23:59 ]
Ik heb Ronaldo live aan het werk mogen zien voor Real Madrid en dat zag er geweldig uit, een belevenis. Mooie acties waar hij ook vanuit het team de ruimte voor kreeg. Het team van Portugal overtuigt mij ook nergens....behalve soms het verdedigend werk van Pepe.readytoflow schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:49:
Echt...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ongelofelijk...5 keer gelijk en toch in de halve finale staan... Ik kan er niet over uit. Wat een aanfluiting voor het voetbal.
Dit zou je toch niet moeten mogen vieren? Op je knieën voor hun fans zouden ze moeten. Om ze bij Gods gratie te bedanken dat ze wederom een draak van een wedstrijd hebben uitgezeten.
Ga toch eens kijken in de Van Dale bij Massochist of daar niet bij staat 'supporter van Portugees voetbalteam'
[smal]ben niet zo voor Portugal zoals je ziet, maar het is er weer even uit nu[/small]
Maar zodra Ronaldo in het Portugese team speelt...wat een droevenis. Op dat ene moment na.....
Van mij hadden de Polen dan ook mogen winnen, omdat er zeker in de eerste helft veel overtuigender voetbal werd gespeeld door hen. De tweede helft dat helaas niet meer terug mogen zien, maar zeer zeker ook geen gevaar van Portugal. Op ambitie en wilskracht (+het feit 5x niets gebracht te hebben verder dan een gelijkspel of winst ver in de pot) hadden de Portugezen wat mij betreft naar huis gemogen.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Ronaldo nam ook gewoon z'n verantwoordelijkheid door de eerste strafschop te nemen.
Op zich eens maar dat had ook Pepe kunnen zijn die wordt nog fair op z'n ouwe dagThe ***** Man of the Match award goes to...
16 Renato Sanches
[ Voor 4% gewijzigd door prOnorama2 op 01-07-2016 00:02 ]
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Ik weet niet waar die kerel dat vandaan heeft, maar hij heeft geen gelijk. Tijdens de aanloop mag je doen wat je wil, maar zodra je bij de bal bent moet je schieten.St@m schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:52:
I stand corrected:
[...]
... play will be stopped and restarted with an indirect free kick, regardless of whether or not a goal is scored:
...
-feinting to kick the ball once the kicker has completed the run-up (feinting in the run-up is permitted); the referee cautions the kicker
... not as I do.
Maar waar staat dat vertragen wel mag? het moet een vloeiende beweging zijn, zie nergens dat voor vertragen een uitzondering gemaakt wordt.St@m schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:52:
I stand corrected:
[...]
(En er wordt nooit door scheidsrechters tegen opgetreden waardoor je ziet dat het haperen en vertragen nu heel snel in de mode komt.)
alles kan off-topic
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Ze waren nota benen de slechtste van de 4 nr's 3 die nog doormochten naar de knock-out.
Niet dat Polen het zo hard verdiende, maar dit is wel erg droevig. Hoop dat ze genadeloos hard op hun klote krijgen van de Belgen (of wales
[ Voor 3% gewijzigd door KingKoning op 01-07-2016 11:32 ]
prOnorama2 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 00:02:
[...]
![]()
Ronaldo nam ook gewoon z'n verantwoordelijkheid door de eerste strafschop te nemen.

Sowieso, bij RM lijkt Ronaldo vaak een ijskoning maar bij Portugal lijkt alles hem veel meer te raken.apis29 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:05:
[...]
De laatste durft ie niet meer te nemen. En bij de eerste zijn er nog vijf kansen om een eventuele fout goed te maken
En tja, gelijkspelen, er zitten zelfs ploegen in die al een pot verloren hebben. En de route naar de finale is voor Portugal ook niet makkelijker geweest dan bijv. België. Nee hoor, niks anders dan respect van mij. Als Nederland wat realistischer geweest was hadden we dit ook kunnen presteren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als absoluut minimum was dat de Polen werkelijk bij een gelijke stand de hele tijd achterin de bal rond gingen spelen alsof ze een 'gelijkspel' wilde redden (al aan het einde van de eerste helft)
Portugal was dan nog het minst negatief spelende team, die deden gewoon iig de moeite aan te vallen en hadden ook hun kansen..
enkel, om eerlijk te zijn mist dat team ook iedere kwaliteit...
Ik kan me voorstellen dat Ronaldo ook wanhopig wordt van zulk een slecht team om hem heen ..
Renato Sanchez was de eerste helft nog iig een wat brengende speler, was erg actief en present, de tweede helft werd hij echter uit het centrum gehaald en verdween daardoor ook sterk uit beeld, eigenlijk nauwelijks te begrijpen dat de portugese coach zn eigen beste speler zo uit de match haalde.
C.Ronaldo zelf lijkt vooral ook van slag doordat hij met dit team weinig ruimte heeft zelf te 'glanzen'.. maar anderszijds weigert hij tevens om dan zelf meer werk te doen, uiteindelijk lijkt hij vooral voorin de 'afmaker' te willen spelen, enkel komen er weinig geschikte ballen en als er dan toevallig een of twee wel op de juiste plek hem voor de voeten vallen, lijkt hij er zelfs van te schikken
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Is toch logisch? Op clubniveau heeft ie alles gewonnen wat er te winnen valt, alleen met z'n land heeft ie nog geen prijs gepakt, dus de frustratie bij iemand met zijn drive is gigantisch. Maar ik zat de reacties gisteren na de wedstrijd te bekijken het is weer allemaal behoorlijkBossie schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:18:
[...]
Sowieso, bij RM lijkt Ronaldo vaak een ijskoning maar bij Portugal lijkt alles hem veel meer te raken.
Algemene opmerking: Het is Sanches en niet Sanchez.
[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 01-07-2016 13:23 ]
Het heeft niet zozeer met het voetbal te maken. Los van dit tournooi staat Portugal er niet om bekend heel lelijk voetbal te spelen.ph4ge schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:22:
Ik snap niet dat mensen zo zuur zijn over Portugal. Ze hebben een team met vergelijkbare kwaliteit als de onze en staan niet alleen op het toernooi maar zelfs in de halve finale. Dat is per definitie een prestatie. Ik zou niet weten waarom voetbal mooi of aanvallend zou moeten zijn, het gaat om winnen.
En tja, gelijkspelen, er zitten zelfs ploegen in die al een pot verloren hebben. En de route naar de finale is voor Portugal ook niet makkelijker geweest dan bijv. België. Nee hoor, niks anders dan respect van mij. Als Nederland wat realistischer geweest was hadden we dit ook kunnen presteren.
Het is vooral een cultuurverschil, denk ik. Veel Portugeze voetballers hebben wat trekjes die wij als Nederlanders niet zo waarderen... een paar jaar terug was het niet de vraag óf Pepe iemand vol op de enkel zou trappen, maar wannéér. En ze hebben er geen moeite mee om een een ontvangen schouderklopje als kaakslag te verkopen aan de scheids. Dat (beeld van) vies spel aan de ene kant en aanstellerij aan de andere maken ze niet populair. Dit EK ook al weer wat gevallen gezien van spelers die 'per ongeluk' de noppen in het been van een liggende tegenspeler planten.
Dat is natuurlijk naast het feit dat we wel eens van ze verloren hebben op een eindronde
... not as I do.
Er is juist niemand die verwacht dat Portugal Europees kampioen wordt of dat C.Ronaldo dat voor ze gaat doen. De enige die dat wel denkt zijn (vooral) C.Ronaldo zelf en die paar delusional veldbestormende fanboyschim0 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:53:
[...]
Is toch logisch? Op clubniveau heeft ie alles gewonnen wat er te winnen valt, alleen met z'n land heeft ie nog geen prijs gepakt, dus de frustratie bij iemand met zijn drive is gigantisch. Maar ik zat de reacties gisteren na de wedstrijd te bekijken het is weer allemaal behoorlijkJe moet ook niet vergeten dat grote sterren als Ronaldo, Bale en Ibrahimovic bij hun clubs wel even met andere spelers om zich heen spelen dan bij hun land, maar iedereen verwacht dat Ronaldo in z'n eentje het EK wint. Hij is geen robot en wordt ook een dagje ouder.
Algemene opmerking: Het is Sanches en niet Sanchez.

Portugees voetbal is van oudsher smerig voetbal met een mix van aanvallende sterren. Op veel sympathie, uitgezonderd de Eusebio periode misschien, heeft het nooit kunnen rekenen ...

Wtf moet je met een aanvoerder die openlijk zn medespelers loopt af te kraken en het na twee jaar nog niet doorheeft dat niet iedereen van hetzelfde niveau is
Maar idd ook een wanprestatie van Polen; ook ergerlijk om Lewandowski overal te zien behalve waar ie wel hoort te staan (en nog steeds die kansloze egotripperij van Milik)
[ Voor 27% gewijzigd door apis29 op 01-07-2016 14:11 ]
Ik denk zelfs dat het niet eens aan Portugal ligt, het is meer de opzet van het toernooi die er nu voor zorgt dat zijn in de halve finale staan. Dit terwijl zowel zij als Polen het niet verdienen.Clush schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:42:
[...]
Het heeft niet zozeer met het voetbal te maken. Los van dit tournooi staat Portugal er niet om bekend heel lelijk voetbal te spelen.
Het is vooral een cultuurverschil, denk ik. Veel Portugeze voetballers hebben wat trekjes die wij als Nederlanders niet zo waarderen... een paar jaar terug was het niet de vraag óf Pepe iemand vol op de enkel zou trappen, maar wannéér. En ze hebben er geen moeite mee om een een ontvangen schouderklopje als kaakslag te verkopen aan de scheids. Dat (beeld van) vies spel aan de ene kant en aanstellerij aan de andere maken ze niet populair. Dit EK ook al weer wat gevallen gezien van spelers die 'per ongeluk' de noppen in het been van een liggende tegenspeler planten.
Dat is natuurlijk naast het feit dat we wel eens van ze verloren hebben op een eindronde
Je wilt een toernooi waarbij de 4 beste in de halve finale's staan. Door de opzet van het toernooi is het blijkbaar mogelijk dat ze de halve finales halen terwijl ze er in principe in de groepsfase al uit hadden moeten liggen.
[ Voor 51% gewijzigd door KingKoning op 01-07-2016 14:03 ]