[EK2016] Portugal!!! (Knockout rondes t/m de finale)

Pagina: 1 ... 18 ... 27 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:51
In tennis was het allang afgelopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
Eerste helft gewonnen met 4-0, tweede verloren met 2-1...

Toch slordig van Frankrijk. Denk dat de Duitsers hier goed naar gaan kijken.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:08

Fiber

Beaches are for storming.

Dr. Strangelove schreef op zondag 03 juli 2016 @ 22:46:

Naar die eerste helft vooral. Die tweede helft zegt weinig tot niks natuurlijk...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Frankrijk heeft 1e helft hard gedomineerd, 2e helft lijken ze gewoon minder te spelen omdat ze toch al gewonnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 11:10
Mooi afscheid van IJsland en de supporters, respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-09 16:54
Dr. Strangelove schreef op zondag 03 juli 2016 @ 22:46:

Hoezo slordig? Als ik met vijf punten voor stond zou ik ook geen moeite doen om nog echt te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:08

Fiber

Beaches are for storming.

Frankrijk de terechte winnaar. Toch een mooi toernooi geweest voor IJsland. Stuk beter dan bijvoorbeeld Nederland. Denk dat de IJslanders als helden onthaald gaan worden.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:42

Onbekend

...

Le Enfant! schreef op zondag 03 juli 2016 @ 22:54:
[...]

Hoezo slordig? Als ik met vijf punten voor stond zou ik ook geen moeite doen om nog echt te scoren.
Dat niet scoren is niet erg, maar die twee tegendoelpunten wel. Wat meer energie steken in het verdedigen mag wel, ook al kan je wat tegendoelpunten veroorloven.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:59
Wat is erg....LOL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Jammer van die vikings, maar met opgeheven hoofd naar huis!

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/9e9ay3eye17x.gif

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:40
Bossie schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:35:
[...]

En bij Bayern speelt hij ook vrijwel niet toch, Gotze heeft duidelijk potentie en daarmee heeft hij toentertijd ook de transfer naar Bayern mee verdiend. Ik blijf erbij dat hij beter wedstrijdritme op kan gaan bij een subtopper en vervolgens daar verder gaan bouwen.

Misschien is het mentaal, de druk om de presteren is bij een club als Bayern bizar hoog.
Precies, daar ligt de fout. Het is niet dat hij het niet kan, maar het is gewoon de schijterij bij een club als Bayern. Om het maar even keihard te zeggen.

En ik vind het ook bizar hoe de selectie soms verbreedt wordt met al die top spelers. Götze was voor Dortmund, wat Robben voor Bayern is en het is echt zonde dat er momenteel niks meer van hem komt. Natuurlijk had hij beter voor Dortmund kunnen kiezen. Ik ben benieuwd, maar ik vind het echt shit om te zien hoe hij gewoon aan de kant gezet wordt door een Draxler die normaal z'n schoentjes mag poetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
Mosin schreef op maandag 04 juli 2016 @ 01:10:
[...]

Precies, daar ligt de fout. Het is niet dat hij het niet kan, maar het is gewoon de schijterij bij een club als Bayern. Om het maar even keihard te zeggen.

En ik vind het ook bizar hoe de selectie soms verbreedt wordt met al die top spelers. Götze was voor Dortmund, wat Robben voor Bayern is en het is echt zonde dat er momenteel niks meer van hem komt. Natuurlijk had hij beter voor Dortmund kunnen kiezen. Ik ben benieuwd, maar ik vind het echt shit om te zien hoe hij gewoon aan de kant gezet wordt door een Draxler die normaal z'n schoentjes mag poetsen.
Gotze speelt toch centraal waar Draxler toch echt een buitenspeler is?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op basis van het vertoonde spel van Duitsland en Frankrijk, geef ik Frankrijk weinig kans. Gisteren wonnen ze dik, maar lieten ze veel kansen toe. Zo goed waren ze echt niet. Duitsland is veel meer een geoliede machine, er wordt harder ingespeeld, korter aangenomen en beter doorgedekt.

Adieu la France.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Tweede helft geloofde Frankrijk het natuurlijk wel en waren ze zichzelf aan het sparen. Bovendien wilde iedere invaller ineens zelf scoren, waardoor behoorlijk wat kansen en mogelijkheden om zeep werden geholpen. Anders had de score wel hoger uit kunnen vallen. Duitsland is natuurlijk andere koek, verwacht persoonlijk dat Duitsland de finale haalt...

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Finale Duitsland - Portugal, waarbij het Cristiano Ronaldo misschien eindelijk lukt om zich te laten zien op een groot toernooi. Aan het eind winnen de Duitsers.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vind dat iedereen verbazend weinig vertrouwen heeft in Frankrijk. Die Duitsers missen toch behoorlijk wat in de halve finale en de positiewisseling van Griezmann heeft het Franse team toch heel veel goed gedaan. Het puzzeltje klopt nu beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Duitsland gaat winnen van Frankrijk, het is te hopen voor de Fransen dat ze niet zo snoeihard worden vernederd als Brazilie 2 jaar geleden.

Verder zou ik het geweldig vinden als Wales Portugal eruit knikkert. Als Portugal Europees kampioen gaat worden dan trek ik dat bijzonder slecht. Waren in de poulefase op sterven na dood, winnen geen enkele wedstrijd in reguliere speeltijd etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vlassie1980 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:29:
het is te hopen voor de Fransen dat ze niet zo snoeihard worden vernederd als Brazilie 2 jaar geleden.
Dat geloof je toch niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
D-e-n schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:31:
[...]

Dat geloof je toch niet he?
Ik kan nog steeds niet geloven dat Brazilie toen zo hard werd vernederd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Kan ik me voorstellen maar die Brazilianen waren ook gewoon niet zo goed dat toernooi, veel minder dan Frankrijk nu in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:26

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Nee maar dat was wel heel schokkend toentertijd. Duitsland slachtte ze écht af. Ze bleven maar gaan, elke kans vloog er in. In het hele land braken toen ook relletjes uit (vooral in de grotere steden, armere wijken.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bossie schreef op maandag 04 juli 2016 @ 07:29:
[...]

Gotze speelt toch centraal waar Draxler toch echt een buitenspeler is?
Naja, ik weet het zelf soms niet eens meer. Götze en Draxler worden allebei overal neer geplant.
Götze is sowieso centraal, maar dat speelde Draxler ook bij Schalke als ik me niet vergis.
Het zijn beide spelers die op verschillende posities uit de voeten kunnen met hun techniek. Messi kun je ook overal neer zetten, maar dat is vrij uitzonderlijk :9

Nu Gomez is uitgeschakeld voor het toernooi, kan Götze zijn kans pakken voorin.

Ik vond die DAB van Pogba echt onzin gisteren. Ik weet niet wat de rest er hier van denkt, maar ik heb er niks mee 7(8)7
D-e-n schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:26:
Ik vind dat iedereen verbazend weinig vertrouwen heeft in Frankrijk. Die Duitsers missen toch behoorlijk wat in de halve finale en de positiewisseling van Griezmann heeft het Franse team toch heel veel goed gedaan. Het puzzeltje klopt nu beter.
Frankrijk gaat sowieso op de aanval spelen, dat zorgt voor ruimte achterin. Het is dus geen Italië! Ik denk dat Italië de moeilijkste tegenstander is geweest.
Frankrijk kan Duitsland pijn doen in de achter hoede, die laten soms zorgwekkende ruimtes vallen en als Italië dat gezien had, was het misschien wel een ander verhaal geworden.

Ik ben op mijn hoede voor de Fransen, maar ik weet niet echt wat ik van ze moet verwachten. Als Boateng Griezzman kan opvangen zoals hij bij Messi deed op het WK in 2014, dan is hij alvast weg. Giroud vind ik heeeel wisselend als spits, dus ik vind het lastig te gokken wat het wordt.

[ Voor 46% gewijzigd door Mosin op 04-07-2016 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Mosin schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:35:
[...]
Frankrijk gaat sowieso op de aanval spelen, dat zorgt voor ruimte achterin.
Die IJslanders lieten ze ook wel een beetje komen hoor dus blind aanvallen zie ik ze ook niet doen. Het kan best weer een schaakwedstrijd worden want die Duitsers willen zich ook niet laten verrassen nu.

Giroud is geen absolute topper nee. Die speelt voornamelijk in dienst van de rest. Maar die vervanger vond ik echt absoluut niks dus ze moeten het er mee doen :)

[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 04-07-2016 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
D-e-n schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:46:
[...]

Die IJslanders lieten ze ook wel een beetje komen hoor dus blind aanvallen zie ik ze ook niet doen. Het kan best weer een schaakwedstrijd worden want die Duitsers willen zich ook niet laten verrassen nu.

Giroud is geen absolute topper nee. Die speelt voornamelijk in dienst van de rest. Maar die vervanger vond ik echt absoluut niks dus ze moeten het er mee doen :)
Gignac is idd geen Benzema, het zou leuk zijn als ze uiteindelijk falen tegen de Duitsers door het gebrek goede aanvallers. Giroud is ook niet mijn favoriet maar heeft tussendoor wel zijn momenten.

Ze leunen tot nu toe wel erg op Griezman, maar hij maakt het tot nu toe wel waar :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Mosin schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:35:
[...]

Nu Gomez is uitgeschakeld voor het toernooi, kan Götze zijn kans pakken voorin.
persoonlijk denk ik dat Götze duidelijk sterker is met een diepe spits voor hem (denk aan hoe Lewandowski speelde bij BVB).

mogelijk een systeem met Müller en Draxler voorin en kort erachter Götze,
vervolgens Kroos en Özil op de defensieve middenveldpositie (Özil heeft daar voor duitsland in een aantal vriendschappelijk wedstrijden al gespeeld en niet eens zo erg slecht)
vervolgens een verdediging met Höwedes en Boateng en Can er net voor, waarbij Can de positie van Özil kan opvangen als die in de opbouw actief is

Neuer
     Höwedes Can Boateng               
Kimmich  Kroos  Özil    Hector
            Götze
      Müller    Draxler

is wel een relatief aanvallende opstelling, maar ook een flexibele die zeer eenvoudig van een 3-4-3 kan wisselen naar een 4-4-2 of 4-3-3 (of zelfs een 4-2-2-2).. zeker als de fransen bepaalde spelers een mandekking geven (Kroos en Özil) , zoals de italianen kan het slim zijn veel posities te wisselen en gebruik te maken van het gegeven dat veel duitse spelers meer positie kunnen innemen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mustafi deed het ook prima als vervanger van Hummels in de eerste wedstrijd. Ik zie Ozil toch liever in een meer aanvallender rol maar heb op dit moment ook niet een alternatief voor ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-09 16:54
Family Guy schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:06:
Nee maar dat was wel heel schokkend toentertijd. Duitsland slachtte ze écht af. Ze bleven maar gaan, elke kans vloog er in. In het hele land braken toen ook relletjes uit (vooral in de grotere steden, armere wijken.
Die relletjes kwamen niet door die vernedering, hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Le Enfant! schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:04:
[...]

Die relletjes kwamen niet door die vernedering, hoor. ;)
Het was wel de directe aanleiding. De armoede en ongelijkheid in het land zijn de achterliggende aanleiding.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Bossie schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:03:
Mustafi deed het ook prima als vervanger van Hummels in de eerste wedstrijd. Ik zie Ozil toch liever in een meer aanvallender rol maar heb op dit moment ook niet een alternatief voor ogen.
ik denk dat Löw gewoon terugvalt op Höwedes omdat dat een stabiele keuze is.. wat dat betreft is Löw een erg conservatieve denker en zeker wat betreft Mustafi heeft die de neiging hem defensief wat te wantrouwen (op het WK werd die na het algerije-spel ook genegeert, ondanks dat die in de groepsfase het goed gedaan had, en daarna bijna de hele EK-kwalificatie werd mustafi niet eens opgeroepen).

met bv het inpassen van Can (wat ik erg hoop, de jonge Weigl van BVB zou ook een optie zijn, maar die is nog jonger en onervarener, Can deed het dit seizoen erg goed bij Liverpool) en terughalen van Özil denk ik dat Löw aan de grenzen van zn experimenteer-drang komt.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
Dat een ploeg een wedstrijd met dikke cijfers wint krijgt zelden opvolging. Frankrijk speelde prima voetbal maar Ijsland stond echt heel erg te knoeien na de tweede goal, die derde en vierde hadden echt niet in gehoeven.

Tegen Duitsland zullen ze dit nooit kunnen laten zien, dat is een andere orde. Ik zal zeker niet zeggen dat de Fransen kansloos zijn maar ik vind Duitsland bijzonder degelijk voetbal spelen het hele toernooi al. Tegen Italië was het een persoonlijke fout van Boateng die de wedstrijd naar een pingelserie hielp maar anders hadden ze dat in 90 minuten gewoon simpel afgerond.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Jorgen schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:17:
Finale Duitsland - Portugal, waarbij het Cristiano Ronaldo misschien eindelijk lukt om zich te laten zien op een groot toernooi. Aan het eind winnen de Duitsers.
Persoonlijk zie ik liever Wales doorgaan dan Portugal gezien die echt slecht gespeeld hebben dit EK. Niet verdiend als Portugal nu in de finale komt. Wales-Duitsland zal het dan wel worden (hoop ik) oké, met de finale zit ik ook in Wales dus het zou leuk zijn moesten ze nog spelen :D

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Ik hoop ook dat Wales de finale haalt, maar denk dat Portugal met een saaie 1-0 overwinning door gaat. Solide verdediging en Ramsey en Davies van Wales geschorst als ik goed opgelet heb. Zal gemist worden. Weet niet of Wales dat gemis kan opvangen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik denk dat wales-portugal de grootste slaapterapie ooit word, maar ik geef wales nog wel een goeie kans, alleen heel zonde dat ramsey niet mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Nieuwevolger schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:55:
Ik denk dat wales-portugal de grootste slaapterapie ooit word, maar ik geef wales nog wel een goeie kans, alleen heel zonde dat ramsey niet mee doet.
Of dat bij 0-0 in de 90e minuut Bale een doorgebroken Ronaldo doormidden zaagt, of iets anders in de categorie Zlatan - vd Vaart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Kan me niet voorstellen dat het met Wales saai is. Tenzij alleen tikkietakkie je kan bekoren.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:12
Hmm. De UEFA heeft de Italiaan Nicola Rizzoli aangewezen als scheidsrechter voor de halve finale Duitsland-Frankrijk. Wel een heel bijzondere keuze nadat de Italianen door de Duitsers uit het toernooi gespeeld zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door alexbl69 op 04-07-2016 20:52 ]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wales-Portugal hé? Ik weet het niet wat ik daar zou willen zien.

Aan de ene kant zie ik Portugal het liefst tweemaal verliezen en vierde worden. Wales is dan in ieder geval tweede en dat is leuk voor hun. Aan de andere kant lijkt mij een Portugal dat vernietigd word door Duitsland uiterst vermakelijk. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
DaniëlWW2 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 21:16:
Wales-Portugal hé? Ik weet het niet wat ik daar zou willen zien.

Aan de ene kant zie ik Portugal het liefst tweemaal verliezen en vierde worden. Wales is dan in ieder geval tweede en dat is leuk voor hun. Aan de andere kant lijkt mij een Portugal dat vernietigd word door Duitsland uiterst vermakelijk. :P
Zou nog niet te rap victorie kraaien :) Elke wedstrijd moet gespeeld worden en er zijn al enkele voorbeelden gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:59
Donderdag de echte finale, ik verwacht rellen in heel Frankrijk als de Duitsers winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
lol
https://www.gofundme.com/freewilmots
Het komt misschien nog allemaal goed met België :+

[ Voor 39% gewijzigd door SmokingCrop op 04-07-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Er lopen ook al geruchten over van Gaal. Dat lijkt mij wel het type dat de Duivels tot tenminste de halve finale krijgt in 2018. ;)

Ergens vind ik dat best wel balen, concurrentie voor Oranje. :P

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-07-2016 22:11 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
DaniëlWW2 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 22:11:
[...]

Er lopen ook al geruchten over van Gaal. Dat lijkt mij wel het type dat de Duivels tot tenminste de halve finale krijgt in 2018. ;)

Ergens vind ik dat best wel balen, concurrentie voor Oranje. :P
concurrentie...proest :)
Onze huidige spits speelde 2 jaar geleden bij Almere City >:)

[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 04-07-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:50
bvbal79 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 22:34:
[...]

concurrentie...proest :)
Onze huidige spits speelde 2 jaar geleden bij Almere City >:)
ach. 2 jaar geleden was iedereen ook zo negatief over het NL elftal; Worden gewoon 3e in Brazilie :+
Bij Wales/Ijsland kan je ook wel dit soort spelers opnoemen.

Als dit toernooi iets bewijst is het wel dat je geen goede spelers nodig hebt om ver te komen, met goede teamspirit en keihard werken kom je een end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik zou dat overigens niet goed kunnen: coachen tegen Oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
KingKoning schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 08:02:
[...]

ach. 2 jaar geleden was iedereen ook zo negatief over het NL elftal; Worden gewoon 3e in Brazilie :+
Bij Wales/Ijsland kan je ook wel dit soort spelers opnoemen.

Als dit toernooi iets bewijst is het wel dat je geen goede spelers nodig hebt om ver te komen, met goede teamspirit en keihard werken kom je een end.
En ook dat ontbreekt volgens mij bij het Nederlands elftal :) (Wales heeft toch wel Bale die het team met een non-ego manier coached en vooruit brengt, in tegenstelling tot bv een Ronaldo, en IJsland heeft gewoon een sterke eenheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bale:
In de halve finale treft Bale zijn Portugese collega's Pepe en Cristiano Ronaldo. In de eindstrijd wacht mogelijk een ontmoeting met Toni Kroos, de Duitser die voorspelde dat Bale van een lange vakantie kon genieten. 'Ik kan me nog herinneren dat hij zei dat ik toch maar drie wedstrijden hoefde te spelen in Frankrijk, daarom zou het leuk zijn als ik het in de finale tegen hem kan opnemen', aldus Bale tegen de BBC.

Wat een lul joh, die Kroos :9 :+
Wales doet echt gekke dingen op dit toernooi. Bale gaat de derde wereld oorlog veroorzaken bij de Portugezen. Die zijn nu extreem gemotiveerd lijkt me, meer dan Portugal.

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 05-07-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Volgens mij mist Wales 1 van hun best presterende spelers door een schorsing. Portugal mist misschien Pepe? Portugal heeft alsnog een beter team statiatisch gezien, maar ik hoop op Wales.

Begint het nou 20.00?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Gewoon nog steeds om 9 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Luxicon schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:06:
Volgens mij mist Wales 1 van hun best presterende spelers door een schorsing. Portugal mist misschien Pepe? Portugal heeft alsnog een beter team statiatisch gezien, maar ik hoop op Wales.

Begint het nou 20.00?
Aaron Ramsey & Pepe inderdaad geschorst. 21:00u.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Family Guy schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:22:
[...]

Aaron Ramsey & Pepe inderdaad geschorst. 21:00u.
Bedankt. 21.00 uur, dan kan ik nog even boodschappen doen. :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Ik ben voor Portugal en hoop dat Ronaldo er een paar in schopt.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Salvatron schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:38:
Ik ben voor Portugal en hoop dat Ronaldo er een paar in schopt.
Als hij echt een goede speler is zou dat wel plicht zijn, maar ik betwijfel het.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nou ja, als Wales continu met meerdere mensen op zijn dak zit dan gaan we hem weinig zien.

Ik hoop dat we hem wel zien maar niet genoeg om door te gaan. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Family Guy schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:22:
[...]Aaron Ramsey & Pepe inderdaad geschorst. 21:00u.
Pepe is niet geschorst, Davies van Wales wel ... en William van Portugal en Cercle Brugge O-)

Vraag me af wie dat tijdstip verzonnen heeft: 2100u. (al kan het deze tijd van het jaar natuurlijk best warm zijn daar maar denk eerder dat het met tv te maken zal hebben. In Azië kunnen ze het mooi in de ochtendspits kijken en in Amerika onder werktijd :+ )

[ Voor 42% gewijzigd door apis29 op 06-07-2016 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hopelijk verliest Portugal nu eindelijk eens flink. Dramateam met dramaspel verdient het niet om in de top drie te eindigen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Laatst online: 22:11
Pepe doet niet mee, dat is goed nieuws voor Wales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik ben echt bang dat dit de meest slaapwekkende wedstrijd van het toernooi worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Was bijna vergeten te wedden in de pool...

Kom op Portugal *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Waarom spelen beide landen met hun uit shirt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Grindtegel schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:00:
Waarom spelen beide landen met hun uit shirt?
Inderdaad...wat is dit voor iets raars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Bijgeloof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
misschien omdat de scheidsrechter zo beter te zien is?

zie dat hij rood aanheeft.

[ Voor 21% gewijzigd door bvbal79 op 06-07-2016 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
bvbal79 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:05:
misschien omdat de scheidsrechter zo beter te zien is?

zie dat hij rood aanheeft.
De scheids moet zich aanpassen aan de spelers. Portugal hoort gewoon in thuistenue te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
lateef schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:08:
[...]

De scheids moet zich aanpassen aan de spelers. Portugal hoort gewoon in thuistenue te spelen.
Welke kleur had hij dan moeten hebben rood of zwart kan niet...is dat oranje al hier op het EK geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
bvbal79 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:13:
[...]

Welke kleur had hij dan moeten hebben rood of zwart kan niet...is dat oranje al hier op het EK geweest?
Dit tenue is er ook in het geel of blauw. Één van die twee - en zeker geel - kan dus makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Laatst online: 14-09 09:42

Onbekend

...

Beide ploegen lijken traag te reageren als ze de bal naar elkaar overspelen. :(

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ronaldo heeft er zin in vandaag denk. Ziet met dit Portugal eindelijk eens kans om de eerste wedstrijd van het toernooi te gaan winnen.

Soms vergeten we het maar dit zijn inmiddels wel 2 vd 4 beste landen van Europa...

Ik heb er oprecht moeite mee om niet elke keer mijn ongenoegen te laten blijken over hoe Portugal zo vervis gekomen. Griekenland 2004 was hiermee vergeleken kampioen met oogstrelend totaal-tikkie-takkie voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Geen van deze ploegen gaat een kans maken tegen een Frankrijk of Duitsland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:32:
Geen van deze ploegen gaat een kans maken tegen een Frankrijk of Duitsland...
Ze wachten gewoon een beetje af denk ik.
Tweede helft wordt knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:19

Quad

Doof

Wat vooraf wel verwacht was is het ook wel geworden. De wedstrijd is letterlijk Bale VS Ronaldo, de rest is niet belangrijk. Hopelijk wordt de 2e helft idd vuurwerk.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ik heb Portugal werkelijk nog geen één wedstrijd aantrekkelijk zien voetballen dit toernooi. Het lijkt wel of Portugal garant staat voor een zaad-pot :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
Soldaatje schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:43:
[...]

Ze wachten gewoon een beetje af denk ik.
Tweede helft wordt knallen.
Ik denk het niet, alleen als er -snel- een doelpunt valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Portugal is net zoals Griekenland in 2004 en we weten hoe dat dat eindigde. Al vond ik Griekenland nog 10 keer erger dan Portugal nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Han schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:51:
Ik heb Portugal werkelijk nog geen één wedstrijd aantrekkelijk zien voetballen dit toernooi. Het lijkt wel of Portugal garant staat voor een zaad-pot :|
Inderdaad. Zoals ik net elders zei: ik denk dat het aan de kleuren ligt, in dit geval de gordijnen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CmtMav1XYAAQ_rS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:42

Clush

Do as I say...

Quad schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:47:
Wat vooraf wel verwacht was is het ook wel geworden. De wedstrijd is letterlijk Bale VS Ronaldo, de rest is niet belangrijk. Hopelijk wordt de 2e helft idd vuurwerk.
Verschillen tussen die twee
- Ronaldo is niet in vorm dit tournooi, Bale zit er lekker in.
- Ronaldo is baltechnisch iets begaafder, Bale werkt harder.
- Bale neemt zijn team op sleeptouw, Ronaldo wacht af.

Vooral dat laatste kan je duidelijk zien in deze wedstrijd. Als Bale een goedbedoelde pass niet kan halen steekt hij een duimpje op, als Ronaldo niet bij de bal kan zie je hem zuchten en mopperen. Bale is meer van de carrot, Ronaldo meer van de stick. Carrot Bale :')

Ik denk dat dat wel het verschil kan gaan maken... Bale gaat voor z'n team door het vuur, waar Ronaldo het zijn team vooral kwalijk lijkt te nemen dat ze hem niet laten shinen.

een en ander is waarschijnlijk wel terug te leiden op de verwachtingen waarmee de teams het EK zijn ingegaan. De druk is er bij Wales na de groepsfase wel een beetje af, zij kunnen nu lekker vrijuit voetballen. Portugal heeft nog niets laten zien, en hoewel ze al in de halve finale staan zou een verlies hier nog steeds wel een redelijke afgang zijn. Vooral omdat ze gewoon nog geen enkele wedstrijd hebben gewonnen.

[ Voor 18% gewijzigd door Clush op 06-07-2016 22:05 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ik had niet verwacht dat Wales het zo aardig nog zou doen, zonder Davies en Ramsey!

Mejor así

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ronaldo teert gewoon. Op het zweet van Nani, op onmogelijke vrije trappen, op zijn status,
Bale zwoegt zelf als een paard, is gewoon onderdeel van de ploeg en heeft lak aan zijn status, die ondergeschikt is aan het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Is dat niet typisch Brits? Mouwen opstropen en er vol voor gaan..

@Coltrui, als je het over de duivel hebt!

[ Voor 25% gewijzigd door Barbas op 06-07-2016 22:06 ]

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:23

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Ffs :(

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Kunt zeggen wat je wil over Ronaldo maar zolang die ze erin knalt kan niemand in Portugal dat wat schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
😭

Bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Je flesje port heeft de veilige haven nog niet bereikt hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Godver. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:19

Quad

Doof

Wauw, wat een geweldige goal! Die techniek is heerlijk!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Nou hup Wales, wal(e)sen maar! Mooie goal van Ronaldo, dat moet ik hem nageven. Maar met zijn spel (en van de Portugezen) tot nu toe verdienen ze het niet bepaald. Wales vooral meer op basis van werklust trouwens ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Migrator op 06-07-2016 22:08 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
lateef schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:08:
[...]

Hun thuistenue is hun 'donkere' tenue net als dat uittenue van Wales ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De vrije trap was helemaal niks, dus zei hier al: 30 seconden, ligt ie er in. Waren er 24...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
Coltrui schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 22:07:
[...]

Je flesje port heeft de veilige haven nog niet bereikt hoor ;)
Inderdaad ik wacht nog ff met het kijken naar bijpassende kaas en/of zoetigheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Volgens mij is dit de eerste keer dit toernooi dat Portugal op voorsprong staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Affgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 22:23

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Mother of... :(

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Auch.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
geen verlenging dit keer?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Barbas schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 22:04:
Is dat niet typisch Brits? Mouwen opstropen en er vol voor gaan..

@Coltrui, als je het over de duivel hebt!
Hij is een atleet hoor, staat buiten kijf, maar zo'n individu. Zich boos maken op medespelers, enkel zweten als er een doelkans inzit. Ik prefereer dan zo'n kerel met inzet. Een combinatie zou helemaal geweldig zijn, maar die zijn er zelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Godver, godver, GODVER. :(

Nu is alle hoop gevestigd op de Duitsers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
Dat vieze Portugal heeft wel belachelijk veel mazzel. Al met de tegenstanders en nu dat Ramsey er niet bij wat toch een aderlating is voor Wales.
Hoop dat ze afgemaakt worden in de finale. Zeer onsympathiek elftal.

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 06-07-2016 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 07:01

St@m

@ Your Service

Portugal doet z'n best op de goede momenten :) Wales ook nog geen echte kans gehad, dus wel terechte tussenstand volgens mij (zit een beetje met een half oog te kijken)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

2-0 is geen terechte tussenstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2