In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ronaldo vs Boatank kunnen leuke duels zijn in clubverband, maar bij Portugal staat Ronaldo op een eilandje voorin en zal Boatank en redelijke simpele avond hebbenKrukar schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 09:38:
Laat Portugal maar de finale halen, om daarin genadeloos met 10-0 afgestraft te worden door Duitsland of Italië
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De wedstrijd tegen Italië was technisch gezien vóór de wedstrijd tegen Wales, dus dan hebben ze toch vooraf hun mond open gedaan?Han schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 23:31:
[...]
Eigenlijk helemaal niks... open deuren, zegje gedaan in de kleedkamer, eigen mening over zaken die hij voor zichzelf houdt. Je kan er alle kanten mee op; kritiek kan op de spelers slaan of op de trainer.
Jan Mulder slaat de spijker op de kop; na Italië is er een vergadering belegt op verzoek van de spelers vanwege de nederlaag op Italië, met als onderwerp de verkeerde tactiek. Maar die zelfde spelersgroep laat de trainer de zelfde opstelling en tactiek doorvoeren tegen Wales. Dan moet je achteraf je mond houden, dat had je vooraf moeten doen.
Wilmots is precies gelijk aan Danny Blind, alles en iedereen de schuld geven behalve zichzelf nadat je de ploeg met een belabberd tactisch plan en raadselachtige wissels het veld in hebt gestuurd. Wat een idioot.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Dan kun je de halve selectie al fileren op hun inzet..
Eén speler kan overschat worden, twee spelers of meerdere spelers van hetzelfde team ook, maar België heeft spelers die bij verschillende (sub)top-clubs spelen, dan wordt het lastig vol te houden dat ze allemáál overschat worden. Ik denk dat België hét voorbeeld is voor een team waarbij een coach wél het verschil kan maken. Vaak wordt er immers gezegd: "Met dit team maakt het niet uit welke coach voor het elftal staat, hetzelfde resultaat zou iedereen bereiken." Nou, in dit geval denk ik dat er betere opties zijnMosin schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 10:54:
Dus moet het dan aan de coach liggen of aan de spelers, ik denk het tweede.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Die moet ik even quoten.
Fellaini is toch echt een lompe houthakker zeg...

Ik heb wel genoten van de wedstrijd. Niet altijd even goed, maar er was genoeg aan te beleven.
Jammer voor de 'Duivels', ik kan prima leven met Wales.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Mooi dat Wales door is, arrogantie van de Belgen die zich al in de finale waanden mooi afgestraft
tegen Hongarije vnd ik belgie 70 minuten erg goed en overtuigend spelen, ook als collectief en ik dacht dat ze het 'lek' gevonden hadden en vanaf daar door konden gaan...
enkel was dat vrijwel volledig weg tegen wales, waarbij belgie in beide helften initieel goed begon, maar juist gedurende het spel enorm wegzakte en ten onder ging aan onzekerheid, individueel falen maar ook gebrek aan collectief.
Wales was precies andersom, een contrapunt tov belgie... een team met eerder weinig echt individuele klasse; Bale heeft die natuurlijk maar die speelde opvallend dienstbaar maar wel goed en leek met zijn spel juist ook zn teamgenoten beter te laten presteren;
Wales wist zich juist gedurende de wedstrijd beter in de wedstrijd te spelen en enkel sterker te worden..
De 'Rugby-style' corners met een treintje van 4-5 wales spelers in het centrum die kort ervor onvoorspelbaar uitwaaierden, was een goed vondst, die bijna iedere corner erg gevaarlijk maakten, en de onzekerheid en gebrek aan afstemming in de belgische defensie optimaal uitnutte.
beste Wales-speler was imho Aaron Ramsey, die echter zwaar gemist zal worden tegen Portugal
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Dat ben ik ook volledig met je eens dat er coaches zijn die dit team wel laten lopen. Ik moest gisteren direct even aan Guardiola denken, want die laat die gasten gedisciplineerd spelen en kan met veel spelers (niet alle) goed omgaan.naitsoezn schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:01:
[...]
Eén speler kan overschat worden, twee spelers of meerdere spelers van hetzelfde team ook, maar België heeft spelers die bij verschillende (sub)top-clubs spelen, dan wordt het lastig vol te houden dat ze allemáál overschat worden. Ik denk dat België hét voorbeeld is voor een team waarbij een coach wél het verschil kan maken. Vaak wordt er immers gezegd: "Met dit team maakt het niet uit welke coach voor het elftal staat, hetzelfde resultaat zou iedereen bereiken." Nou, in dit geval denk ik dat er betere opties zijn(net als voor Oranje zou het goed zijn als er eens iemand binnen komt met een totale buitenstaanders-blik, iemand die geen enkele voorgeschiedenis heeft binnen het land/elftal, en die zo nodig een compleet andere spelopvatting introcueert. Maar ja: Traditie enzo
)
Aan de ene kant vind ik wel dat de spelers echt als dikke meuk op mer overkwamen. Dat kun je de coach enigzins niet kwalijk nemen. Als jij als speler met een lang gezicht het veld op gaat omdat je coach iets niet of wel doet, dan ben je zelf niet mentaal sterk genoeg.
Dat een andere coach het beter zou doen geloof ik ook wel, maar gisteren waren de spelers niet goed genoeg en dat kun je niet aan hem verwijten. Dat Fellaini erin kwam wel, want die is gewoon een nutteloze toevoeging aan de selectie.
De wedstrijd van vanavond gaat echt 50/50 worden en de spannendste match van het toernooi worden denk ik, kan niet wachten.
I'm nervous A.FNieuwevolger schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:41:
Ik heb jarenlang een zwak gehad voor Ronaldo, maar die man z'n trekjes worden elk jaar erger. Hij staat nooit normaal te juichen met z'n teamgenoten, ook dat hij bij de penalty reeks zich afzondert van z'n teamgenoten. Sowieso verdient Portugal het totaal niet in de halve finale te staan en staan ze er alleen door de belachelijke opzet van het toernooi. Ik zie Wales een hele goeie kans hebben om de finale te halen en gun het Bale van harte, maar Portugal blijft natuurlijk nog wel de favoriet.
De wedstrijd van vanavond gaat echt 50/50 worden en de spannendste match van het toernooi worden denk ik, kan niet wachten.
WHAT THA F*CK?
1) Waarom breng je Fellaini ipv Carrasco? Meerwaarde nul?
2) Na de 1-0 zakt België als een pudding in elkaar? Orders van Wilmots of gewoon zelf schrik om ruimte weg te geven? We waren nu al zo kwetsbaar in de verdediging en zo gaf je ze alleen maar cadeautjes?
3) Waarom laat je tamme Lukaku tot 85 minuten staan? Batshuayi mocht er al lang opgekomen hebben.
4) Why the f*ck zet je Nainggolan op de 10 en De Bruyne op rechts? Zie Italië - België..
5) Waarom wissel je Jordan Lukaku (flankverdediger) voor Mertens (flankaanvaller)?
Nee, met deze bondscoach wordt het niks. Molenwieken aan de kant is het enigste waar hij goed in is. Tactisch inzicht 0,0. Ik begrijp Courtois zijn reactie volledig.
Kan er nog iets te rapen vallen op het WK? De allerlaatste hoop denk ik dan. Zo veel talent gaat België in geen 100 jaar meer krijgen.
Pijnlijk!
De lamzakkerige inzet van 11 spelers? Schuld van de coach uiteraardTomski1986 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 12:10:
Dat er uberhaupt nog mensen in Wilmots geloven en denken dat het aan de spelers ligt.
WHAT THA F*CK?
1) Waarom breng je Fellaini ipv Carrasco? Meerwaarde nul?
2) Na de 1-0 zakt België als een pudding in elkaar? Orders van Wilmots of gewoon zelf schrik om ruimte weg te geven? We waren nu al zo kwetsbaar in de verdediging en zo gaf je ze alleen maar cadeautjes?
3) Waarom laat je tamme Lukaku tot 85 minuten staan? Batshuayi mocht er al lang opgekomen hebben.
4) Why the f*ck zet je Nainggolan op de 10 en De Bruyne op rechts? Zie Italië - België..
5) Waarom wissel je Jordan Lukaku (flankverdediger) voor Mertens (flankaanvaller)?
Nee, met deze bondscoach wordt het niks. Molenwieken aan de kant is het enigste waar hij goed in is. Tactisch inzicht 0,0. Ik begrijp Courtois zijn reactie volledig.
Kan er nog iets te rapen vallen op het WK? De allerlaatste hoop denk ik dan. Zo veel talent gaat België in geen 100 jaar meer krijgen.
Pijnlijk!

Ik denk dat Belgïe niet volwassen genoeg is, dat klinkt misschien erg pijnlijk.. En klagen mag je niet, want Nederland heeft niet eens een paar hele goede voetballers (misschien een beetje mijn roze bril).
Het is 50/50 deze wedstrijd en ten slotte zorgde Lukaku dat de 1-1 kon vallen. Die kerel laat zich gewoon weg duwen als een kind van 3.
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 02-07-2016 12:24 ]
Vergeet niet: Hazard en De Bruyne zijn hele talentvolle spelers maar ze hebben ook bij hun club nog niet zoveel ervaring met het Europees winnen van topwedstrijden. Het echt beslissen van wedstrijden is ook iets wat je moet leren. En kijk eens naar de Engelsen: al die spelers van Tottenham vielen op dat vlak door de mand.
Het "makkelijke" schema was misschien ook wel een nadeel. Nu moest het, dat geeft extra druk.
[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 02-07-2016 12:36 ]
Ik denk dat België had gewonnen als deze twee erbij waren geweest. Beiden zijn erg belangrijk, niet enkel in de verdediging maar zeker ook in de opbouw van achteruit. Verthongen stoomt zelfs regelmatig mee op naar voren.
Als wij in ons 2010 team twee topspelers hadden gemist hadden we het ook niet zo ver geschopt.
Ik denk dat België juist zo goed werd geacht (en het ook was) doordat ze zowel in de aanval, als op het middenveld, als in de verdediging, goede spelers hadden staan.
Haal er twee weg en het hele kaartenhuis zakt in elkaar.
Jammer voor de Belgen, ik had het ze gegund. Leuk voor Wales uiteraard.
De winnaar van Italië-Duitsland kan zich stiekem al een beetje kampioen kronen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Anyway, daar moet je je als Belg niet achter verschuilen vind ik.
Wilmots heeft niet de kwaliteit, hij weet zelfs de team spirit er niet in te krijgen, dat was al voldoende geweest. Tactisch een drama. Al is onze bondscoach niet beter, die kan alleen likken (naar boven) en schoppen (naar onder). Dat is bij de KNVB voldoende voor een aanstelling.
Wel jammer, de Belgen hadden 1 van de leukste teams van het toernooi, op papier. Wales gaat het zonder Ramsey niet redden tegen Portugal vrees ik. En op Portugal in de finale niemand te wachten buiten de Portugezen zelf.
We zaten er ons gisteravond om te verkneukelen... goede vondst!RM-rf schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 11:19:
Ik vind het erg jammer voor de Belgen, ze hadden volgens mij meer verdiend met deze groep, maar het team heeft dit wel zelf verdiend...
tegen Hongarije vnd ik belgie 70 minuten erg goed en overtuigend spelen, ook als collectief en ik dacht dat ze het 'lek' gevonden hadden en vanaf daar door konden gaan...
enkel was dat vrijwel volledig weg tegen wales, waarbij belgie in beide helften initieel goed begon, maar juist gedurende het spel enorm wegzakte en ten onder ging aan onzekerheid, individueel falen maar ook gebrek aan collectief.
Wales was precies andersom, een contrapunt tov belgie... een team met eerder weinig echt individuele klasse; Bale heeft die natuurlijk maar die speelde opvallend dienstbaar maar wel goed en leek met zijn spel juist ook zn teamgenoten beter te laten presteren;
Wales wist zich juist gedurende de wedstrijd beter in de wedstrijd te spelen en enkel sterker te worden..
De 'Rugby-style' corners met een treintje van 4-5 wales spelers in het centrum die kort ervor onvoorspelbaar uitwaaierden, was een goed vondst, die bijna iedere corner erg gevaarlijk maakten, en de onzekerheid en gebrek aan afstemming in de belgische defensie optimaal uitnutte.
beste Wales-speler was imho Aaron Ramsey, die echter zwaar gemist zal worden tegen Portugal

Uietaard werden Vermalen/tonghen gemist, maar elk team heeft zo zijn blessures...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
ik denk dat je dat niet zomaar kunt stellen... zelfs al missen essentiele spelers, Belgie heeft een brede selectie en hadden spelers op hun bank zitten die bij Wales tot ster-spelers zouden behoren.dvdkiwi schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 13:18:
Waarom hoor ik niemand over het gemis aan Vermaelen en Verthongen?
Ik denk dat België had gewonnen als deze twee erbij waren geweest.
Bij wales speelden spelers die ook gewoon op of onder het niveau zitten van de spelers die Belgie als 'vervanger' inbracht.
Een goed collectief kan gewoon wegvallende spelers goed opvangen en de nieuwe spelers voelen zich dan ook gesteund door hun teamgenoten.
Inderdaad speelden de 'vervangers' extreem zwak, waren erg onzeker en er leek een gebrek aan comunicatie te bestaan, maar ikzelf zou dat eerder gooien op een niet goed functionerend team en niet zomaar beweren dat dat enkel aan de 'kwaliteit' van die spelers zou liggen.
Ik denk dat in een team dat zo zwak aan elkaar hangt ook betere spelers uiteindelijk kunnen falen (ja, als nederlander hebben wij volop ervaring met teams vol topspelers die uiteindelijk door het ijs zakten als ze onderling niet goed functioneerden als 'team')
voor zulke spelers die ook maar anderen moeten vervangen vind ik het ook erg oneerlijk hen te 'slachten' op een 'wat als..'-manier
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Naja, wat ik moeilijk in die situaties vind is dat ze inderdaad gemist worden. Aan de ene kant zijn er 2 landen die ook met matige (onbekende) verdedigers ook ver komen en dit doen ze op hun keiharde instelling. Nogmaals, ik denk dat de Belgen niet erg volwassen zijn en dat is ook helemaal niet erg. Het domste wat je kunt doen is een te hoge verwachting hebben van een team. Dat doe ik zelf ook niet bij Duitsland, alhoewel dat misschien extreem is volgens anderen.dvdkiwi schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 13:18:
Waarom hoor ik niemand over het gemis aan Vermaelen en Verthongen?
Ze hebben de kwart finale gehaald en dat is zeker geen slechte zaak. Ik denk dat België uiteindelijk toch wel toe zou hebben gegeven in de halve of kwart finale. Zet Duistland maar eens langs dit team, om maar even wat verschillen op te noemen:
- Ze hebben leiders
- Ongelofelijk veel kwaliteit (België ook)
- Ervaring (mist misschien ietsjes bij de Belgen)
- Spelers op top niveau met een paar van de aller besten (Kroos, Boateng, Müller enz) (België heeft ze ook, maar minder ervaren)
Dus als je dit afzet op België dan is er helemaal niks aan de hand. de Bruyne heeft net 1 seizoen bij City achter de rug. Hazard speelde een shit seizoen, maar zodra de ervaring en leiderschap er bij die gasten in zit kan dat echt wel iets moois opleveren. Ik denk dat mensen teveel willen, omdat je een super team hebt. Logisch dat iedereen daar wat van verwacht, maar ik vind het opzich niet gek dat ze gisteren ten onder gingen.
Duitsland heeft ook flinke beef gehad voordat ze eens wat gingen winnen. EK2008, WK2010, EK2012 en daarna hadden ze eindelijk de ervaring om goed te kunnen strijden. 2008 en 2010 waren nipt verloren en 2012 was gewoon flinke pech tegen Italië, maar daar haal je heel wat goeds uit.
[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 02-07-2016 15:44 ]
Wales zie ik ook wel een goeie kans hebben tegen portugal, maar mijn gevoel zegt als het penaltys word, Wales ze stuk voor stuk gaat mis schieten.
interessant is dat ik geen duitser ken die dat verlies gooit op pech... maar dat ze juist aangeven dat in die wedstrijd tegen Italie op EK2012, ondanks technisch misschien duidelijk beter geweest te zijn, Italie die wedstrijd taktisch enorm goed gespeeld heeft en zelfs moesten ze toegeven terecht verloren te hebben van een als geniaal geziene Pirlo en Ballotelli als aanvoerders van een italiaans team dat niet beter was, maar wel de wedstrijd beter gespeeld had.Mosin schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:40:
[...]
Duitsland heeft ook flinke beef gehad voordat ze eens wat gingen winnen. EK2008, WK2010, EK2012 en daarna hadden ze eindelijk de ervaring om goed te kunnen strijden. 2008 en 2010 waren nipt verloren en 2012 was gewoon flinke pech tegen Italië, maar daar haal je heel wat goeds uit.
Löw had een duidelijk foute taktiek gekozen (Kroos als mandekker op Pirlo was een grote misser)
Ikzelf lees bv graag 11freunde, een duits voetbalmagazine (met kort geleden nog aan analyserend artikel over Van Der Sar als doelman en hoe die als voorbeeld kan gelden van een revolutie voor meespelende en denkende goalkeepers)
Hier geven die een terugblik op de 4 grote Duitsland-Italie wedstrijden op grote toernooien die de duitsers allemaal verloren
http://www.11freunde.de/a...mmsten-niederlagen/page/3
Nergens lees ik dat ze de schuld op iets anders proberen te schuiven dan eigen taktisch falen, en voroal pogen ze eruit de lessen te halen om het vervolgens beter te doen en van fouten te leren..
Imho is dat een erg goede instelling, die ik ook de Belgen net zozeer toewens als dat het me zo spijt dat Nederland die instelling zozeer gemist heeft in de afgelopen EK-Kwalificatie (die van kwaad tot erger ging doordat er steeds meer misging, punten verspeeld werden en telekens de paniek en ook het 'paniek-voetbal' groter werd totdat zelfs een bijna onmisbare kwalificatie toch nog duidelijk verspeeld werd door een team dat dat qua kwaliteit niet had hoeven gebeuren)
Met pech bedoelde ik meer ongelukkig. Natuurlijk was Italië beter die wedstrijd, anders win je niet met 3-1. Ik keek toen nog gewoon voetbal omdat ik het leuk vind, het was niet zozeer dat ik het tactisch of hoe dan ook bekeek.RM-rf schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 16:06:
[...]
interessant is dat ik geen duitser ken die dat verlies gooit op pech... maar dat ze juist aangeven dat in die wedstrijd tegen Italie op EK2012, ondanks technisch misschien duidelijk beter geweest te zijn, Italie die wedstrijd taktisch enorm goed gespeeld heeft en zelfs moesten ze toegeven terecht verloren te hebben van een als geniaal geziene Pirlo en Ballotelli als aanvoerders van een italiaans team dat niet beter was, maar wel de wedstrijd beter gespeeld had.
Löw had een duidelijk foute taktiek gekozen (Kroos als mandekker op Pirlo was een grote misser)
Ikzelf lees bv graag 11freunde, een duits voetbalmagazine (met kort geleden nog aan analyserend artikel over Van Der Sar als doelman en hoe die als voorbeeld kan gelden van een revolutie voor meespelende en denkende goalkeepers)
Hier geven die een terugblik op de 4 grote Duitsland-Italie wedstrijden op grote toernooien die de duitsers allemaal verloren
http://www.11freunde.de/a...mmsten-niederlagen/page/3
Nergens lees ik dat ze de schuld op iets anders proberen te schuiven dan eigen taktisch falen, en voroal pogen ze eruit de lessen te halen om het vervolgens beter te doen en van fouten te leren..
Imho is dat een erg goede instelling, die ik ook de Belgen net zozeer toewens als dat het me zo spijt dat Nederland die instelling zozeer gemist heeft in de afgelopen EK-Kwalificatie (die van kwaad tot erger ging doordat er steeds meer misging, punten verspeeld werden en telekens de paniek en ook het 'paniek-voetbal' groter werd totdat zelfs een bijna onmisbare kwalificatie toch nog duidelijk verspeeld werd door een team dat dat qua kwaliteit niet had hoeven gebeuren)
Het gaat me erom dat het helemaal niet erg is wat België overkomt, want Duitsland heeft ook altijd goede elftallen gehad en met een beetje geluk en goede scouting komen er nog veel goede voetballers aan.
Ik durf er wel een flesje port op te zetten dat Portugal van Wales wint (OK geen vintage, gewoon een slobberport
Voor straks: forza Italia!

Dat ze ons altijd verslaan, dat is geen argument, tja het is argument voor hen die zuur zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Sjah op 02-07-2016 19:25 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Grappig: Beide doelmannen zijn nog niet gepasseerd dit toernooi...
[ Voor 31% gewijzigd door Fiber op 02-07-2016 20:57 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat ik een hekel heb aan de portugezen of brazilianen heeft niets te maken met winst/verlies, zuur/zoet of bitterheidSjah schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 19:21:
Dat ze ons altijd verslaan, dat is geen argument, tja het is argument voor hen die zuur zijn.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Waarom zou je een hekel aan bijvoorbeeld Portugezen hebben? Zitten fantastische mensen bij. Je kan hooguit een hekel aan (een paar van hun) voetballers en voetbalstijl hebben...Terryb47 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 20:58:
[...]
Dat ik een hekel heb aan de portugezen of brazilianen heeft niets te maken met winst/verlies, zuur/zoet of bitterheid
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Portugal presteert dit hele EK niks. Ze spelen niks klaar en kunnen niet eens een wedstrijd winnen. Hoe kan je die dan een overwinning van het EK gunnen?Sjah schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 19:21:
Even over het negatieve gedoe over Portugal. Stel dat ze toernooi winnen, dan gun ik ze dat toch wel enigzins. Ja onpopie uitsrpaak, maar kijk even naar de feiten: ze speelden leuker dan Polen, en waren daar minder gemeen dan de Polen. Maar nu het echte argument, hoe blij waren wij Nederlanders niet dat we met "niet des 1974-88-98-voetbal" toch even lekker ver kwamen op de wk 10 en 14. Nou , aangezien ik de Portugezen als volk niks nadraag kan ik hen dat ook gunnen.
En beter dan Polen waren ze ook niet, de Polen hadden betere combinaties en beter spel als team. Portugal gokt op individuele klasse en dat lukt ze soms. Nee, hoe harder zij eruit gaan hoe beter. In de groepsfase viel het me niet zo op en hadden ze ook pech tegen Oostenrijk, maar in de knock-out rondes is het echt niet om aan te zien en kan je net zo goed wat dreft in je ogen spuiten, beide even pijnlijk.
we hebben het volgens mij hier over voetbal (en voetballers) en niet de inwoners van het land hehFiber schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 21:00:
[...]
Waarom zou je een hekel aan bijvoorbeeld Portugezen hebben? Zitten fantastische mensen bij. Je kan hooguit een hekel aan (een paar van hun) voetballers en voetbalstijl hebben...
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Waarom is dat saai? Ik kan ook echt genieten van een tactisch steekspel..Fiber schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 21:09:
Zou dit weer zo'n saaie schaakwedstrijd worden...?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Waarom speelde Schweinsteiger niet vanaf het begin...?
[ Voor 17% gewijzigd door Fiber op 02-07-2016 21:19 ]
Speel ook Balls Connect en Repeat
alles kan off-topic
alles kan off-topic
BBCAnkona schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 21:32:
Wat stortvloed aan dom gelul weer. Eens zoeken naar een belg, dit doet pijn aan mijn oren.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Helaas is de NOS fan van Snoeks en krijgt hij de beste wedstrijden.Ankona schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 21:32:
Wat stortvloed aan dom gelul weer. Eens zoeken naar een belg, dit doet pijn aan mijn oren.
Maar te lui om een andere stream op te zoeken.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 02-07-2016 21:47 ]
Ach. Dit is ten minste nog een tactisch schaakspel waar nog wel wat plezier uit te halen is. Het kan slechter zoals Kroatië - Portugal.Fiber schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 21:49:
Voor de rest nog steeds slaapverwekkend. België - Wales was een stuk leuker...
[ Voor 8% gewijzigd door Fiber op 02-07-2016 22:07 ]
Wacht maar tot ze de Portugezen tegenkomen.Fiber schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:06:
Destrafschop-serie statistiekenn van de Duitsers zijn in ieder geval een stuk beter dan die van de Italianen. Om maar alvast op de zaken vooruit te lopen...
[ Voor 24% gewijzigd door Fiber op 02-07-2016 22:14 ]
www.steamloco.info
Your Friendly Neighborhood Moderator
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Die scheids moet z'n quotum toch ook zien te halen...Migrator schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:19:
Jij krijgt geel! Jij krijgt geel! Jij krijgt geel!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"En dan is het een nul voor Italië" - Belgische commentaar
alles kan off-topic
Tegen Ierland is 'ie ook gepasseerd hoor... Of speelde hij toen niet? Nu wel een mooie redding!Fiber schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:26:
Buffon voor de eerste keer geklopt, dit toernooi!
Net zo enthousiast als het IJslandse commentaar?gambieter schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:27:
Ik begrijp eigenlijk niets van het Deense commentaar, was het een goal?
<Zinloze tekst hier>
Toen speelde hij niet...Migrator schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:28:
[...]
Tegen Ierland is 'ie ook gepasseerd hoor... Of speelde hij toen niet? Nu wel een mooie redding!
[...]
Andere keeper toen.Migrator schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:28:
Tegen Ierland is 'ie ook gepasseerd hoor... Of speelde hij toen niet? Nu wel een mooie redding!
Nee, dat bewaren ze voor morgenavond. Kijk ik ook nog in DenemarkenNet zo enthousiast als het IJslandse commentaar?
Ik denk trouwens dat ik een Zweedse zender heb opstaan...
Ahja, zie het
alles kan off-topic
Moeten knokken, die erkenning.
Da's dom boateng
[ Voor 5% gewijzigd door readytoflow op 02-07-2016 22:37 ]
Speel ook Balls Connect en Repeat

Wtf bezielt hem. Volgens mij beoefent hij een verkeerde sport
alles kan off-topic

Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Naja, leuk voor de wedstrijd dit

Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️