[V&A] Geschil met robinjoo1

Pagina: 1
Acties:
  • 4.661 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 15:23
Goedeavond,

Via deze weg wil ik jullie er op attenderen dat robinjoo1 (Robin de Boer) een Oplichter is.
Na het overmaken veel gezeur over dat het geld nog niet op zijn rekening stond.
Na het vragen of de IBAN die hij had opgegeven wel echt juist was gaf hij aan dat dit per ongeluk het IBAN van zijn ex was en hij daar geen contact mee heeft. Of ik maar even met de bank kan regelen dat het wordt teruggestort. De videokaart wil hij natuurlijk niet opsturen.

robinjoo1

[ Voor 7% gewijzigd door Tricto op 31-05-2016 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Tricto schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:19:
Goedeavond,

Via deze weg wil ik jullie er op attenderen dat robinjoo1 (Robin de Boer) een Oplichter is.
Na het overmaken veel gezeur over dat het geld nog niet op zijn rekening stond.
Na het vragen of de IBAN die hij had opgegeven wel echt juist was gaf hij aan dat dit per ongeluk het IBAN van zijn ex was en hij daar geen contact mee heeft. Of ik maar even met de bank kan regelen dat het wordt teruggestort. De videokaart wil hij natuurlijk niet opsturen.

robinjoo1
Ik weet niet of een bedreiging als feedback in zijn profiel slim is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
Bericht aangepast ivm misschien iets te veel emotie.

In ieder geval.
Bunq (mijn bank) is op dit moment een onderzoek gestart. Ik hoor hier na het weekend meer over. Wellicht waait het over en krijg ik m'n geld terug.

[ Voor 78% gewijzigd door Tricto op 31-05-2016 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 12:01
En dat is ook geen bedreiging, je komt gewoon naar hem toe om je videokaart op te halen. Trouwens, de bank kan wel de adresgegevens van de eigenaar van de rekening geven in sommige gevallen, dan kun je in ieder geval bij zijn ex (als dat echt zo is) het geld terughalen. Persoonlijk ;)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt het beste de gegevens doorsturen aan va@tweakers.net.

Zie ook How to - Help! Ik ben opgelicht!!.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:59

D4NG3R

kiwi

:)

Tricto schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:19:
Of ik maar even met de bank kan regelen dat het wordt teruggestort. De videokaart wil hij natuurlijk niet opsturen.
Contact opnemen met je bank dat het geld naar de verkeerde rekening is gestort? Zo simpel is het. Om dit nou direct oplichting te noemen? De user heeft 21 beoordelingen welke overwegend goed zijn.

Netjes is echter wat anders, en dat kan je ook prima verwoorden in een review. Maar iig niet op die manier zoals jij dat doet.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:51
Oplichter is het niet gelijk te noemen, al zijn er wat wisselende reacties onder zijn profiel. Toch zijn de meeste (16 van de 21) toch enigszins positief. Het lijkt mij gewoon een beetje een makkelijk persoon die niet te veel gedoe wilt hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
D4NG3R schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:54:
[...]

Contact opnemen met je bank dat het geld naar de verkeerde rekening is gestort? Zo simpel is het. Om dit nou direct oplichting te noemen? De user heeft 21 beoordelingen welke overwegend goed zijn.

Netjes is echter wat anders, en dat kan je ook prima verwoorden in een review. Maar iig niet op die manier zoals jij dat doet.
Wat denk je dat de bank doet?

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:20
[...]

Nee zo simpel is het gelukkig niet. @ hieronder. Dan heeft de rekeninghouder accoord gegeven.

Ja dat is oplchting. TS heeft exact aan zijn deel van de overeenkomst voldaan. En vervolgens verzuimd de tegen partij zijn deel van de overeenkomst uit te voeren.
Edit: voor oplichting moet er dan nog wel zoiets zijn als intentie.

In die 21 reacties komt wel vaak beetje raar, niet te vertrouwen voor.

[ Voor 15% gewijzigd door pacificocean op 31-05-2016 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

JCE schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:58:
[...]

Wat denk je dat de bank doet?
Ooit zelf een keer die fout gemaakt (een betalingsformulier waar 2 totaal verschillende rekeningnummers op stonden), binnen een paar dagen had ik m'n geld weer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
D4NG3R schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 20:03:
[...]

Ooit zelf een keer die fout gemaakt (een betalingsformulier waar 2 totaal verschillende rekeningnummers op stonden), binnen een paar dagen had ik m'n geld weer terug.
Het is fijn voor jou dat jij toentertijd een positieve ervaring had met de gemaakte fout, waarschijnlijk door medewerking van de "verkeerde" ontvanger.

In de situatie dat de ontvanger niet mee wilt werken met het terugstorten van het onterecht ontvangen geld, is het toch wat minder simpel.
De bank kan hoogstens contact opnemen met de ontvanger, maar daar blijft het dan ook bij. De bank kan en zal het geld niet zomaar van de rekening afhalen en terugstorten aan de verzender.

In het geval dat de ontvanger niet meewerkt en het geld niet terugstort, zal de verzender de nodige juridische maatregelen moeten nemen om überhaupt een poging te doen het geld terug te krijgen. Daarna is het nog maar de vraag of het geld er nog is en of de ontvanger dit wel terug kan betalen.

De situatie is, zoals hierboven terecht is aangegeven, dat Tricto zijn verplichting is nagekomen, te weten het betalen van het product, waarna Robinjoo1 voor verzending zorg dient te dragen. Dat Robinjoo1 een volstrekt onjuist bankrekeningnummer aan Tricto heeft gegeven, is niet te wijten aan Tricto. Robinjoo1 dient deze situatie maar op te lossen met zijn ex-partner en voor verzending zorg te dragen.

edit:

Uit de TS blijkt dat Robinjoo1 heeft aangegeven aan Tricto de kaart niet op te sturen, want hij heeft het geld niet ontvangen. Voor Robinjoo1 is het een kleine moeite om bij zijn ex na te gaan of het geld is ontvangen en er verder onderling ( met zijn ex-partner) uit te komen. Tricto mag hier niet de dupe van worden.

Robinjoo1 dient de videokaart aan Tricto te zenden of voor terugbetaling aan Tricto zorg te dragen.

[ Voor 12% gewijzigd door dennisk. op 31-05-2016 20:10 ]

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het is een vreemd verhaal vind ik als je bedenkt dat een IBAN niet heel eenvoudig is om uit je hoofd te leren. Die van jezelf lukt vast prima maar die van een ander (de ex) uit je hoofd leren is een bijzondere taak. De kans lijkt mij groot dat het nr dan ook is opgezocht/overgetypt waarbij het eveneens bijzonder is om dan onbewust een verkeerd nr te gebruiken. Gezien zijn leeftijd lijkt me niet dat hij met zijn ex een gezamenlijke rekening had want dan zou je nog kunnen begrijpen dat iemand zich vergist heeft.

Uiteraard is bovenstaande een aanname maar ikzelf zou bewust moeite moeten doen om een verkeerd IBAN op te geven wat wel bestaat en heel toevallig ook nog van iemand is die ik goed ken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
D4NG3R schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 20:03:
[...]

Dat is wat anders.

Als je zelf geld overmaakt naar de verkeerde rekening, geeft de bank helaas niet thuis.

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
[...]

Contact opnemen met je bank dat het geld naar de verkeerde rekening is gestort? Zo simpel is het. Om dit nou direct oplichting te noemen?
Dit is echt gewoon oplichting, en ik snap de frustratie van TS dan ook volledig.
En bij een zelf ingetikt "fout" iban nummer kan je al snel fluiten naar jouw geld.
En het Iban nummer van je ex uit je hoofd kennen? Hoeveel mensen ken je die zelfs maar hun eigen iban nummer uit hun hoofd kennen?

Sterker nog, het is een ratje.

Gelukkig is hij nog wel te vinden ook. TS, doe hem van mij ook de groeten als je je geld of videokaart gaat ophalen. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door hexta op 31-05-2016 21:54 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

Je bent niet de eerste, meneer is gewoon niet te vertrouwen.

geschil tweakers

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 15:32
Gewoon even bij de gemeente melden waar Tricot woont. Kunnen ze het meteen inhouden op zijn uitkering. (en kijken of hij de inlichtingenplicht niet geschonden heeft)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZwartR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:28
Afgaande van de feedback op zijn profiel had ik nog geen cent naar hem overgemaakt. Erg jammer dat toch vaak niet zorgvuldig gebruik wordt gemaakt van dit systeem.

Ik hoop dat je je geld terug krijgt maar ik ben er bang voor, als ik de verhalen zo hoor. Wat een stumper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
je krijg je geld terug fijn dat ik ook van dit topic afweet
in delen danwel dan is wat ik kan doen

en volgende week ga ik in gesprek met het wijkteam hoe ik dit kan verkomen want dit is nu deels dwangmatig
daarom ook een paar positieve beoordelingen

[ Voor 43% gewijzigd door robinjoo1 op 31-05-2016 23:58 ]

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 12:31

Stewie!

Keen must die!

robinjoo1 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:57:
je krijg je geld terug fijn dat ik ook van dit topic afweet
in delen danwel dan is wat ik kan doen

en volgende week ga ik in gesprek met het wijkteam hoe ik dit kan verkomen want dit is nu deels dwangmatig
daarom ook een paar positieve beoordelingen
Het belangrijkste is dat je open en eerlijk communiceert met iedereen. De personen die je hebt opgelicht hebben een stuk meer begrip dat terugbetalen langer duurt indien ze je vertrouwen en je je aan de betalingsafspraken houdt.

Als je van jezelf weet dat je spulletjes verkoopt maar niet levert kan je het beste stoppen met online verkopen.

Hopelijk is het een goede les geweest. Je moet exht uitkijken met het oplichten van derden, het kan een jaren lange impact hebben op jouw leven als je het laat escaleren en niet terugbetaald. Daar moet je jonge jaren echt niet aan verliezen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
Stewie! schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 00:08:
[...]
Het belangrijkste is dat je open en eerlijk communiceert met iedereen. De personen die je hebt opgelicht hebben een stuk meer begrip dat terugbetalen langer duurt indien ze je vertrouwen en je je aan de betalingsafspraken houdt.

Als je van jezelf weet dat je spulletjes verkoopt maar niet levert kan je het beste stoppen met online verkopen.

Hopelijk is het een goede les geweest. Je moet exht uitkijken met het oplichten van derden, het kan een jaren lange impact hebben op jouw leven als je het laat escaleren en niet terugbetaald. Daar moet je jonge jaren echt niet aan verliezen.

Succes!
eerste 50 is overgemaakt bij deze had vorig jaar ook last van die dwang
hopen dat ik niet geband wordt want dan kan ik ook niks meer communiceren over de voortgang

[ Voor 6% gewijzigd door robinjoo1 op 01-06-2016 00:12 ]

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ter info: Ik heb met Robin afgesproken dat hij iedereen zal terugbetalen in 5 maandelijkse betalingen van 50 euro en niet meer in V&A zal komen. Ik hoop dat hij zich hier aan houdt en dat jullie hem de kans geven dit op te lossen.

[ Voor 9% gewijzigd door Microkid op 01-06-2016 15:21 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:49
Voor de gedupeerden... Veel succes...

En heb je wel eens nagedacht om in behandeling te gaan?
Zoiets stopt toxh niet vanzelf.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:21
Gister dit topic voorbij zien komen en ik was benieuwd naar de oplossing.

Fijn dat tweakers (ook al zijn ze geen partij bij transacties) wel actief is geweest om een oplossing te vinden.

Ik las al bij een eerdere oplossing dat er dan in delen terug betaald wordt. Goed dat er beweging in zit. Voor de gedupeerde wel erg zuur. Het zal je spaargeld maar zijn waar je wat leuks mee dacht te doen. Waar je nu maanden op moet wachten.

Afhankelijk van het karakter en het gevoel bij de communicatie van de TS kan hier de kous mee af zijn, of hij is dermate boos dat er toch een vervolgactie wordt ondernomen. Mogelijk in de vorm van aangifte.

Ik hoop oprecht dat voor robinjoo1 dit echt een wake up call is geweest. Ik maak op uit zijn antwoorden hier en het gelinkte topic dat het niet makkelijk voor hem is om rond te komen. Dat is geen reden om er meer problemen aan toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leitz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 09:51
Geen loze beschuldigingen

[ Voor 82% gewijzigd door Microkid op 01-06-2016 09:39 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Smaad / aannames / ongefundeerd roepen?

Niet iedereen die een fout begaat, zit continu met een witte neus of een naald in de arm achter de PC. Enig inlevingsvermogen en/of oplossend constructief vermogen, zou in een aantal gevallen veel betere kunnen helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Microkid op 01-06-2016 09:40 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leitz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 09:51
knip
Daar mag overigens de officier over beslissen.
Juist! Dus jij niet.

[ Voor 72% gewijzigd door Microkid op 01-06-2016 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Leitz schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:43:
knip zou alsnog aangifte doen , waarschijnlijk zal marktplaats e.d ook misbruikt worden
Klopt, ik heb hem ook al op marktplaats gevonden met dit soort shit.

[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 01-06-2016 09:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Modbreak:Heren, laten we het netjes houden. Dit topic gaat niet over (mogelijke) oplichting in het algemeen, maar over een paar problemen met Robinjoo. Reacties moeten derhalve on-topic zijn en alleen voor de direct betrokkenen. Dus geen overige reacties, aantijgingen, op de man spelen of slow-chat. Off-topic reacties worden verwijderd en bij herhaling beloond met een tijdelijke ban.

[ Voor 16% gewijzigd door Microkid op 01-06-2016 09:55 ]

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Geen slow-chat!

[ Voor 96% gewijzigd door Microkid op 01-06-2016 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
Ten eerste wil ik uitspreken dat ik het een fijn gevoel vind dat tweakers hierbij heeft geholpen.

Wat betreft de terugbetalingen wil ik daar wat afspreken met je over maken.

Je zegt nu 50 euro over te maken en het moet nog maar blijken of dat zo is. Ik wil je hierbij we vast meegeven dat ik niet van plan was langer als een maand te gaan wachten op de rest van m'n geld. Mijn emoties zijn ondertussen enigzins gezakt. En een aangifte ga ik niet doen. Maar ik wil daar tegenover stellen dat je nu wel precies gaat aangeven wanneer ik de rest van mijn geld in welke delen ga ontvangen.

Jou probleem is vervelend voor je. Maar ik voel geen behoefte daad mijn probleem van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
Tricto schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:01:
Ten eerste wil ik uitspreken dat ik het een fijn gevoel vind dat tweakers hierbij heeft geholpen.

Wat betreft de terugbetalingen wil ik daar wat afspreken met je over maken.

Je zegt nu 50 euro over te maken en het moet nog maar blijken of dat zo is. Ik wil je hierbij we vast meegeven dat ik niet van plan was langer als een maand te gaan wachten op de rest van m'n geld. Mijn emoties zijn ondertussen enigzins gezakt. En een aangifte ga ik niet doen. Maar ik wil daar tegenover stellen dat je nu wel precies gaat aangeven wanneer ik de rest van mijn geld in welke delen ga ontvangen.

Jou probleem is vervelend voor je. Maar ik voel geen behoefte daad mijn probleem van te maken.
Ik krijg elke maand pas mijn geld
En dat is rond de 22ste
Meer kan ik niet doen ik betaal zoveel ik kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Zullen we ophouden op de man te spelen?

[ Voor 107% gewijzigd door Microkid op 01-06-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:49
Ik bedoelde het niet verkeerd maar je moet echt hulp hulp zoeken.
En hoeveel mensen heeft hij wel niet via marktplaats opgelicht of hier...?

Er zijn nu een paar bekend. Maar misschien zijn het wel tientallen of richting de 100...

En je zit toch niet te watchten dat je elke maand maar een klein bedrag terugkrijgt....

[ Voor 4% gewijzigd door Aggressor op 01-06-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

robinjoo1 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:06:
[...]

Ik krijg elke maand pas mijn geld
En dat is rond de 22ste
Meer kan ik niet doen ik betaal zoveel ik kan
Op je profiel staat dat je 18 bent, dus ik gok er op dat je nog thuis woont. Sowieso; je ouders zijn financieel verantwoordelijk tot je 21e. Vraag het aan hun?

Je hebt van jouw probleem al hun probleem gemaakt, maak dat nu niet nog erger door de betalingen uit te stellen - want dan word er geheid aangifte tegen je gedaan en heb je een nog veel groter probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 01-06-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
D4NG3R schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:16:
[...]

Op je profiel staat dat je 18 bent, dus ik gok er op dat je nog thuis woont (en anders, je ouders zijn financieel verantwoordelijk tot je 21e). Vraag het aan hun?

Je hebt van jouw probleem al hun probleem gemaakt, maak dat nu niet nog erger door de betalingen uit te stellen - want dan word er geheid aangifte tegen je gedaan en heb je een veel groter probleem.
ik betaal wat ik kan en daar bliijf ik bij mijn ouders hebben het ook niet breed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:09

Mystikal

It never hurts to help!

robinjoo1 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:18:
[...]

ik betaal wat ik kan en daar bliijf ik bij mijn ouders hebben het ook niet breed
Verkoop je toch je telefoon, computer, <insert iets anders>. Ik ben het helemaal eens met de TS. Ga je op zaterdag, zondag werken via een uitzendbureau. Door de weeks naast je studie. Er is genoeg werk te vinden!

Duidelijke afspraken maken wanneer je wat gaat betalen binnen de maand. Doe je dit niet, loop je automatisch een risico dat TS andere juridische stappen gaat nemen.

Je bent mijn inziens erg slecht in het inschatten van de gevolgen van de acties die je reeds hebt gedaan en wat je nu nog van plan bent te gaan doen. :X

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
Mystikal schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:22:
[...]

Verkoop je toch je telefoon, computer, <insert iets anders>. Ik ben het helemaal eens met de TS. Ga je op zaterdag, zondag werken via een uitzendbureau. Door de weeks naast je studie. Er is genoeg werk te vinden!

Duidelijke afspraken maken wanneer je wat gaat betalen binnen de maand. Doe je dit niet, loop je automatisch een risico dat TS andere juridische stappen gaat nemen.

Je bent mijn inziens erg slecht in het inschatten van de gevolgen van de acties die je reeds hebt gedaan en wat je nu nog van plan bent te gaan doen. :X
ik betaal 50 per maand meer als het kan zeker maar jij gaat niet zomaar uitmaken wat ik moet doen daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:09

Mystikal

It never hurts to help!

robinjoo1 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:26:
[...]

ik betaal 50 per maand meer als het kan zeker maar jij gaat niet zomaar uitmaken wat ik moet doen daarvoor
Idem dat jij niet kan uitmaken wat de TS gaat doen als jij niet alles binnen een maand terug betaald.
Nogmaals ik het het idee dat jij niet beseft in wat voor situatie je bevind. Je denkt nog steeds dat jij het voor het zeggen hebt en dat jij kan bepalen hoe je dit gaat oplossen.

Echter dit recht ben je meteen verloren, toen je je niet aan de afspraak hebt gehouden (in meerdere instanties).

In plaats van de aanval te kiezen, zou ik voorstellen dat je vooral nederigheid en inzet toont naar de TS.

Maar je antwoordt heeft er alle schijn van dat je zeker niet alles wilt doen om het op te lossen. Dus je lijkt je lesje nog niet geleerd te hebben... :|

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
Mystikal schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:31:
[...]

Idem dat jij niet kan uitmaken wat de TS gaat doen als jij niet alles binnen een maand terug betaald.
Nogmaals ik het het idee dat jij niet beseft in wat voor situatie je bevind. Je denkt nog steeds dat jij het voor het zeggen hebt en dat jij kan bepalen hoe je dit gaat oplossen.

Echter dit recht ben je meteen verloren, toen je je niet aan de afspraak hebt gehouden (in meerdere instanties).

In plaats van de aanval te kiezen, zou ik voorstellen dat je vooral nederigheid en inzet toont naar de TS.

Maar je antwoordt heeft er alle schijn van dat je zeker niet alles wilt doen om het op te lossen. Dus je lijkt je lesje nog niet geleerd te hebben... :|
ik doe wat ik kan ik betaal wanneer ik kan niet dat ik leuk vind en lees de modbreak niet inmengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Goed. Aangezien niemand de Modbreak serieus neemt en iedereen weer zijn eigen mening verkondigd gaat dit topic dicht. Gedupeerden kunnen via DM met Robin verder afspraken maken.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Het is te begrijpen dat er heftige emotionele gevoelens leven in geval val oplichting. Laten we het echter wel netjes en fatsoenlijk houden. Reacties zoals "een bezoekje brengen", "even langsgaan", "verhaal halen", andere lichaamlijke aantijgingen of hinten naar het zelf begaan van strafbare feiten worden niet getolereerd en met een ban beloond. Het plaatsen van smaad berichten, ongefundeerde uitspraken of aannames is niet toegestaan. Tevens is het plaatsen van persoonlijke gegevens niet toegestaan.

Gedupeerden kunnen het best hier aanmelden:
<a href="https://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,369.435.html">Opgeletopinternet</a>~~~[/html]

Wees terughoudend met wat je post. Oplichters lezen hier ook mee. Plaats dus geen berichten die de oplichter op enige manier kan tippen over het onderzoek dat (al dan niet) naar hem loopt. Wil je informatie delen? Stuur dan een DM naar Floppus.

Wil je discussieren over oplichting? Graag hier: Discussie oplichting, gevolgen en aanpak. Tevens zijn "ik ook" reacties niet toegestaan.