Het enige wat ik je kan melden is dat ik gelezen heb dat de service in EU van EVGA lang niet zo goed is als die uit NA. Zelf geen ervaring met EVGA, dus daar kan ik niks over zeggen.McFastFood schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:13:
Ik kwam er vandaag achter dat het blackfriday is en dat de meeste bedrijven daar aan mee doen en ik ben nog op zoek naar een GTX 1070 waar ik de komende jaren weer mee vooruit kan.
Ik twijfel tussen 2 verschillende kaarten en het zal ongetwijfeld vaker gesteld zijn zie ik de bomen door het bos niet meeren daarom zou ik graag jullie advies er over willen.
Zelf neig ik naar EVGA vanwege de goede service ondanks de problemen met de VRM'SKortom, omdat ze zelf goed achter hun product staan en ook gewoon goede kwaliteit bieden. Ze doen niet moeilijk met hun producten en lossen het altijd wat ik meestal gelezen heb netjes op. De thermalpads indien die nog niet bevestigt zijn kan ik die zelf aanbrengen en de BIOS updaten. Toch twijfel ik of ik niet beter voor Gainward kan gaan vanwege hun grote koeler (2,5 slot) en omdat ook bij de laatste BBG staat dat hun ook een interessante serie hebben.
Wat ik zelf al gevonden heb:
pricewatch: EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0 8GB
pricewatch: Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix GS 8GB
Hopelijk kunnen jullie me van advies voorzien:)
Wat ik wel uit eigen ervaring kan zeggen is dat de Gainward een lekkere kaart is. Zelf kwam ik van een 280x af dus neem het met een korreltje zout, maar de kaart is lekker stil, koel en draait als een beest. Wordt ook niet warmer dan 68 graden C.
Eerlijk gezegd denk ik dat je met een hoop kaarten niet de mist in kan gaan, maar een +1 voor Gainward hebben ze van mij wel verdient.