Was ik vorige week nog zo zeker dat ik een MSI 1070 ging bestellen, is mijn voorkeur ondertussen toch wel meer richting de EVGA SC gegaan (kon serieus dat merk niet dus dat zegt genoeg over mijn kennis op dit gebied).
Het grote voordeel wat ik zie is dat hij kleiner is dan de MSI met prestaties (geluid/temps/ FPS) die zo goed als niet onder doen voor de MSI. Bij mij gaat het namelijk in een redelijk kleine kast (Coolermaster Elite 130) dus dan kan het geen kwaad om wat extra ruimte over te houden. Iemand nog een betere optie in dat formaat of een goede reden om het vooral niet te doen? Heb nu namelijk vierkante ogen van het zoeken en ben er een beetje klaar mee

Het blijft ook gewoon lastig dat MSI al vaker goede hardware aan me heeft verkocht en dus meer vertrouwen wekt bij mij.
Edit : Deze review is trouwens heel noob proof en misschien heeft een andere zoekende in de woestijn er nog wat aan :
YouTube: EVGA GTX 1070 SC Review & Overclocking Benchmarks
Edit 2 : Nu zie ik net dat de FTW versie 2 x 8-pins heeft en het prijsverschil klein is. Geeft dat nog noemenswaardige voordelen of eerder problemen met mijn 450W (80+) voeding?
[
Voor 29% gewijzigd door
Beakzz op 29-07-2016 02:08
]