Acties:
  • 0 Henk 'm!
John Wick is een film, maar daar werd een 2e van gemaakt. Dit zal dus een filmgame worden bij de release van die film. Lionsgate is ook een film-fabrikant, al zie ik er zo ook geen studio aan verbonden
Die WW2 lijkt me niet veel bijzonders. Zal wel iets gaars worden lijkt me

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik hoop echt dat ze state of Decay 2 aankondigen, deel 1 vond ik echt een toffe game.
Game ziet er nu niet meer uit, maar heb me er wel lang mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond is het zover :)

Mijn wateren zeggen geen gameplay van mass effect, bewaren voor de gamescom, nu alleen een gameplay trailer. Titanfall en bf1 natuurlijk wel gameplay en hopelijk kan de frostbyte engine de sport games verbeteren.
Hopelijk geen gelul met voetballers zoals pele vorig jaar of veelste lange gameplay voor een game als plant vs zombies. Verwacht nog een verrasing ala unravel vorig jaar en misschien die race/stunt game waarvan ze in 2014 concept van lieten zin.

Bethesda heb ik weinig intresse, voornamelijk door het tijdstip, ook lijkt alles al gelekt te zijn, kijk ik morgen terug, heb nog meer hype voor game of thrones. Ik zet m'n geld ook in op geen tes 6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op zondag 12 juni 2016 @ 09:46:
Ik hoop echt dat ze state of Decay 2 aankondigen, deel 1 vond ik echt een toffe game.
Game ziet er nu niet meer uit, maar heb me er wel lang mee vermaakt.
Hmm idd, al zou ik er wel graag coop in willen zien of iets. Die game schreeuwde coop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 12 juni 2016 @ 10:40:
[...]

Hmm idd, al zou ik er wel graag coop in willen zien of iets. Die game schreeuwde coop
Echt he, die game heeft dat absoluut nodig, alles was er voor een perfecte co op.
De game was echt goed uitgewerkt, resources halen, elke dag bijna inloggen anders ga je poppetjes dood want er is weer een inbraak etc.

Naar mijn mening een van de beste games die Xbox heeft en daar moeten ze echt wat mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 16:35
Nieuwevolger schreef op zondag 12 juni 2016 @ 09:53:
misschien die race/stunt game waarvan ze in 2014 concept van lieten zin.
Denk dat je die nieuwe game van Criterion bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:05
Nieuwevolger schreef op zondag 12 juni 2016 @ 09:53:
Bethesda heb ik weinig intresse, voornamelijk door het tijdstip, ook lijkt alles al gelekt te zijn, kijk ik morgen terug, heb nog meer hype voor game of thrones. Ik zet m'n geld ook in op geen tes 6.
Bij Bethesda weet ik niet. Ze pakken vrij groot uit vanwege de komst van Blink-182 in hun show. Doen niet zomaar natuurlijk. Dus ik denk wel dat ze iets groots gaan aankondigen. Dishonered 2 gaan we meer van zien. Brink 2? Rage 2? Of toch een TES 6? Ik weet het niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zondag 12 juni 2016 @ 11:14:
[...]

Bij Bethesda weet ik niet. Ze pakken vrij groot uit vanwege de komst van Blink-182 in hun show. Doen niet zomaar natuurlijk. Dus ik denk wel dat ze iets groots gaan aankondigen. Dishonered 2? Brink 2? Rage 2? Of toch een TES 6? Ik weet het niet.
Dishonered 2 is al aangekondigd, ben wel benieuwd hoe de gameplay er uit ziet. Net even opgezocht brink en rage zijn geen pareltjes volgens metacritic. Vorig jaar stal bethesda de show met fallout 4 maar ben bang dat het er dit jaar niet in gaat zitten, niet dat dat meteen erg is, hoop natuurlijk wel op het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou het trouwens wel te gek vinden als capcom ofzo opeens een marvel fight game aankondigen, ik zou elk soort marvel game wel te gek vinden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Met al die superhero hypes van de laatste jaren zou dat misschien nog wel kunnen werken ook.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm:
https://www.facebook.com/xbox/videos/10154089094041023/
E3 2016 Fanfest- Phil Spencer:"Monday will be one of the most special events in Xbox history, comparable to Zero Hour 360 launch in terms of importance"
Dronken of grote statement? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

Nee.. als ze nu niet een TOP show met goede lineup aan games laten zien is het klaar met xbox binnen MS.. dan neemt een andere partij hen over.. vandaar denk ik het ''belang''

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zeggen ze zoiets niet elk jaar? Eerst zien, dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zeggen ze elk jaar wel, als je nagaat dat het verleden altijd al is geweest en het draait om het heden hebben ze wel altijd gelijk. Ze hebben tenminste genoeg te laten zien met gears 4, halo wars 2, scalebound, crackdown, sea of thieves, recore, cup head en below. Ze zullen zelfs wat denken moeten bewaren om te laten zien tijdens de gamescom. Maar microsoft moet echt met iets nieuws komen zoals Sony vorig jaar met Horizon: zero dawn dat ze iedereen omver blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spartacusNLD schreef op zondag 12 juni 2016 @ 11:58:
[...]

Nee.. als ze nu niet een TOP show met goede lineup aan games laten zien is het klaar met xbox binnen MS.. dan neemt een andere partij hen over.. vandaar denk ik het ''belang''
Of MS gooit er nog 1x een sloot geld tegenaan om met een console te komen die zelfs met een nieuwe pc kan concurreren. Die 1080 op een moederbord van onlangs? :+ Die zal dan wel met verlies verkocht moeten worden om "betaalbaar" te blijven, maar als MS echt iets wil kan het. Kan me bijna niet voorstellen dat ze Xbox zonder slag of stoot verkopen.

Maarja wat ik hier boven beschrijf is iets wat ik wil, maar het zal wel gewoon veel games zijn en een Xbox slim :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:13:
Maar microsoft moet echt met iets nieuws komen zoals Sony vorig jaar met Horizon: zero dawn dat ze iedereen omver blazen.
Was Horizon zo'n hit dan op de persconferentie? Heb vorig jaar met vrienden gekeken en niemand was heel erg onder de indruk en er is nu in mijn omgeving ook totaal geen hype voor dat spel. Zeg niet dat je geen gelijk heb, maar ik kan me helemaal niet herinneren dat iedereen zo enthousiast was over die game.

Edit : hmm het is nog vroeg...dit had geen nieuw bericht moeten zijn :p

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 12-06-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zondag 12 juni 2016 @ 11:42:
Met al die superhero hypes van de laatste jaren zou dat misschien nog wel kunnen werken ook.
Ik zie het wel zitten hoor een game van een marvel personage als spiderman, captain america of iron man om er een game als de batman serie van te maken. Probleem is wel een beetje dat batman opzich zelf staand veel intressanter is dan alle andere helden, maar als marvel meerdere helden bij elkaar gooit kan het wat moois worden.
Beakzz schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:37:
[...]

Was Horizon zo'n hit dan op de persconferentie? Heb vorig jaar met vrienden gekeken en niemand was heel erg onder de indruk en er is nu in mijn omgeving ook totaal geen hype voor dat spel. Zeg niet dat je geen gelijk heb, maar ik kan me helemaal niet herinneren dat iedereen zo enthousiast was over die game.

Edit : hmm het is nog vroeg...dit had geen nieuw bericht moeten zijn :p
Horizon is wel een nieuwe IP he, natuurlijk niet te vergelijken met bijvoorbeeld een aankondiging van een nieuwe zelda, halo of uncharted. Ik denk dat het voor nieuwe IP wel een goeie indruk heeft achter gelaten. Volgens mij heeft horizon ook genoeg game of the show awards gewonnen. Maar ik vind ook niet dat microsoft veel onderdeed met aankondigingen van recore en sea of thieves, alleen werd daar niet zoveel van laten zien.

[ Voor 22% gewijzigd door Nieuwevolger op 12-06-2016 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:45:
[...]

Ik zie het wel zitten hoor een game van een marvel personage als spiderman, captain america of iron man om er een game als de batman serie van te maken. Probleem is wel een beetje dat batman opzich zelf staand veel intressanter is dan alle andere helden, maar als marvel meerdere helden bij elkaar gooit kan het wat moois worden.
Het is vooral het vliegen bij superman/ironman en webslingen of andere powers bij spiderman die het lastig maken. In principe is Batman een vrij makkelijk personage om voor te ontwikkelen. De maps zijn ook redelijk eenvoudig (qua opzet). Maar een goede serieuze spidermangame zou wel geweldig zijn. Al ligt die licentie bij Sony en niet Marvel.

Iron man zie ik eigenlijk ook niet echt als boeiende game want dat verzand al snel in het afslachten van vele mensen. Superman idem dito. Gaat al snel de Deadpool. Die laten zich lastig naar serieuze game omzetten. Misschien de iets mindere helden dan? Al moet ik zeggen dat ik nog niet echt op Batman ben uitgekeken.
[...]

Horizon is wel een nieuwe IP he, natuurlijk niet te vergelijken met bijvoorbeeld een aankondiging van een nieuwe zelda, halo of uncharted. Ik denk dat het voor nieuwe IP wel een goeie indruk heeft achter gelaten. Volgens mij heeft horizon ook genoeg game of the show awards gewonnen. Maar ik vind ook niet dat microsoft veel onderdeed met aankondigingen van recore en sea of thieves, alleen werd daar niet zoveel van laten zien.
Horizon was vooral in Nederland wel een hit en dat heeft een beetje de overhand genomen in Nederlandse media. In het buitenland waren ze ook wel blij met de titel maar niet zo lyrisch als hier. Toch, gaat vast een prima game worden.

Ik vraag me alleen af hoeveel nieuwe IPs we sowieso kunnen verwachten. Ik heb niet het idee dat er veel studio's met iets nieuws bezig waren en dat er de afgelopen maanden vooral veel studio's gestopt zijn, dan dat er nieuwe teams bij zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batman heeft inderdaad veel meer diepgang kwa personage en gameplay dan al die andere helden, helemaal voor een game. Daarom dat ze met een game kunnen komen waar je met meerdere personages kan spelen en iedere hero met z'n eigen gameplay.

Verwacht zelf ook niet zoveel nieuwe IP's en verrassingen als vorig jaar, met recore, sea of thieves, for honer, horizon en dreams. Misschiend dat bethesda met een leuke verrasing kan komen en ben ook benieuwd naar ubisoft z'n nieuwe IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 12 juni 2016 @ 13:09:
Batman heeft inderdaad veel meer diepgang kwa personage en gameplay dan al die andere helden, helemaal voor een game. Daarom dat ze met een game kunnen komen waar je met meerdere personages kan spelen en iedere hero met z'n eigen gameplay.
Maar veel van dat soort "pick your hero" games zijn altijd zo muf, standaard en saai. Elke keer spawnen er ergens vijanden, die versla je en dan ga je verder. Een Batman game gaat imo toch wat verder dan dat.
Het zal in ieder geval veel beter moeten worden dan iets als DC Online of iets dergelijks om in de buurt te komen van een Batman. Niet dat ik niet uitkijk naar een superhero-game van de makers van Arkham Knight :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

RDR2. Laat maar komen R*!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de studio van arkham origin zouden volgend de geruchten bezig zijn met een game met de zoon van batman in de hoofdrol. misschien dat we daar wat van gaan zien deze E3.

http://www.pu.nl/artikele...shonored-2-teaser-gelekt/

dishonered 2 en bf 1 teasers.

edit; ik moet wel zeggen dat tweakers best wel wat meer trailers op de pagina mag plaatsen, ik hoef niet van alles een speciaal nieuws bericht, maar een video plaatsen kan geen kwaad hoor, die overlappen elkaar toch steeds.

[ Voor 55% gewijzigd door Nieuwevolger op 12-06-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-06 12:26

CR1691

Hero of Time

3 woorden: Mass Effect: Andromeda! Daar kijk ik dit jaar echt heel erg naar uit. Hoewel de NX niet naar de beurs komt hoop ik er wel iets over te horen en ook de nieuwe Zelda wil ik graag zien. Verder laat ik me graag verassen :)

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik ben benieuwd wat we allemaal te zien gaan krijgen bij de eerste persconferenties van vandaag. Heb het idee dat er toch een nieuwe The Elder Scrolls aangekondigd gaat worden bij Bethesda vannacht. EA kan ook wel interessant worden aangezien die volgens mij toch wel een aantal goede titels hebben.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
om in de sfeer te komen, de nederlandse ign previews en xbox nederland ( een vrij nieuwe game site) filmpjes zijn een aanrader om te kijken/lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Afbeeldingen Dead Rising 4!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sxhvaPP.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dSsF1Dz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VXaM1SI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
@Origins:

Dat ziet er wel tof uit! Heb alleen nog nooit een Dead Rising gespeeld en het is een beetje jammer dat het tegenwoordig een console exclusive game is. Dus dat gaat er ook niet van komen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:31
Dead Boring 4... met de vorige heb ik me toch wel 45 min vermaakt...

Benieuwd of we nog eens echt een goede nieuwe IP krijgen ipv herkauwde meuk.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Faal van EA begonnen met live uitzenden van een test show

YouTube: Titanfall 2 - Single Player TRAILER

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xwEGSIb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bdnn1hj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Sylhivo.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q7AZYa6.jpg

Singleplayer is aanwezig.

[ Voor 27% gewijzigd door Origins op 12-06-2016 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Titan FAIL 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Oh? dat weet je omdat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Origins schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:39:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoe start je vnaaf 00;00 ? :>

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Omdat het een fail was om uit te zenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
spartacusNLD schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:45:
[...]

Hoe start je vnaaf 00;00 ? :>
Dat was een livestream van EA, die is offline, die Youtube video die ik heb gepost is gewoon goed :+

@Phusebox begrijp hem nu pas :P

[ Voor 11% gewijzigd door Origins op 12-06-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
De eerste game die aan Phusebox verwachtingen voldoet moet nog uitgebracht worden geloof ik :p

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Lekkerboeie86 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:59:
De eerste game die aan Phusebox verwachtingen voldoet moet nog uitgebracht worden geloof ik :p
Nee hoor. Dishonored was wel de laatste die ik helemaal uit heb kunnen spelen voor de aandacht verslapte.

Maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 16:35

Je video is prive :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga nu ook niet kijken om me zelf te spoilen haha. Maar waarom brengen ze die game een week na bf1 uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Geblokkeerd inmiddels

http://www.dailymotion.com/video/x4fz1si
asjeblieft.

Betere kwaliteit inmiddels van Respawn zelf

[ Voor 39% gewijzigd door Origins op 12-06-2016 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Titanfall. Was dat niet die game die zorgde voor een run op de Xbox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Klopt absoluut, deel 1 viel voor mij overigens wel erg tegen, dat kwam door het gebrek aan content, zo zonde want het was een prima basis voor een uitstekende game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spoilers: titanfall 2 is avatar de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 12 juni 2016 @ 19:02:
[...]

Nee hoor. Dishonored was wel de laatste die ik helemaal uit heb kunnen spelen voor de aandacht verslapte.

Maar goed.
Dat klinkt nog steeds niet alsof het aan de verwachtingen voldeed. Alleen dat het net niet saai genoeg was :+

Verder, als de trailer toch over een paar uur wordt uitgezonderd, kijk ik hem dan wel. En het is niet alsof Titanfall 2 onverwacht was verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fifa 17 trailer ook gelekt ergens

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/53942144.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:38:
Fifa 17 trailer ook gelekt ergens

Story mode.. blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd, alles wat in 1080p of zelfs meer uitlekt is echt niet onbewust gedaan. Het is alleen dom dat ze soms op het evenement zelf precies dezelfde trailer uitzenden. Doe dan iets anders?
Sowieso bij wat voorspelbare titels kun je toch altijd wel een 30 seconde trailer maken en die als teaser online zetten. Beetje momentum opbouwen.

Edit: ze staan zelfs bij het EA youtube channel dus ik denk dat ze gewoon officieel zijn ;)

Maar goed, nog even en het gaat los 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2016 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een uur hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Quote uit het zelda topic:
Zeror schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:21:
Nieuwe Zelda artwork, zojuist naar buiten gekomen

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/C2BPP27up3KGyBMdSCddyjvQ/full.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 12-06-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Ga Fifa sowieso kopen, maar zo'n story mode ziet er wel erg suf uit zeg. Voor mij hoeven ze daar geen energie in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

- wrong topic -

[ Voor 88% gewijzigd door spartacusNLD op 12-06-2016 21:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:51

nFo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8XK4z8S.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:18

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Het kan mij echt niet boeien, ook dit deel weer niet. Een beetje een "seen that, done that and been there" gevoel.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd wat de verhouding is met de ps4 is kwa grote. Als ik z'n apparaat ziet hoop ik al meteen dat de scorpio niet komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Jeetje wat een verschil in uitstraling. Ja het oog wilt ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Als ie maar ook in het zwart komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

iemand een directe link naar de stream?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Laatst online: 16-04 08:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljwilliam88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 15:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er ook ergens een liveblog? Heb geen tijd (of zin :P ) om helemaal een stream te gaan kijken.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
anandus schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:05:
Is er ook ergens een liveblog? Heb geen tijd (of zin :P ) om helemaal een stream te gaan kijken.
http://live.arstechnica.c...ress-conference-liveblog/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
anandus schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:05:
hier gok ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:30
Ja, begin maar hoor... :P

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Haha, ze zijn netjes op tijd hè. Nog maar heel even wachten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor punk
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-03 21:16
Daar gaan we :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
Wat is dit nou weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

inception

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
wat is dit voor een smerige gladjakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-06 21:03
Volgens mij is het binnen koud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ziet er leuk uit voor de futuristic CoD fans.

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 12-06-2016 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Boring..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
SmokingCrop schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:16:
Ziet er leuk uit voor de futuristic CoD fans.
inderdaad, niks voor mij zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Zag er leuk uit, maar dat had ik ook bij deel 1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Misschien dat ik hem eens een jaar later in een sale ga kopen voor de single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook niets voor mij, maar dat is omdat ik moet kotsen van FPS-games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Vorig jaar was er een IRC kanaal speciaal voor de E3, was best gezellig. Is dat er ook dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor punk
Er zal wel weer een open beta komen voor titanfall 2. Die maar eerst spelen dan maar zien als het wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Iemand hier die ooit al madden gespeeld heeft? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

SmokingCrop schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:19:
Iemand hier die ooit al madden gespeeld heeft? :p
Ik denk dat ik het ooit eens gehuurd heb voor op de SNES in de jaren 90.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Heb de demo gespeeld. Fifa is leuker ;3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Begrijp echt nooit een reet van Madden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor punk
Nee ik niet, nu krijgen we eerst alle sport games :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:37
Die gast die liep te vertellen over Titanfall had er zelf volgens mij niet al te veel vertouwen in.

Net als SP trailer eerst, vind het er super uit zien maar spreekt mij echt 0 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Origins schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:20:
Begrijp echt nooit een reet van Madden.
als je de NFL snapt dan is madden te doen.. je moet echt hardcore american football fan zijn wil je dit leuk vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

De SP campagne van Titanfall 2 ziet er mij zo generic en cliché uit dat het eigenlijk overbodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
*cough* dikke nekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Esport gelul -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06 18:06
DarthDavy schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:22:
De SP campagne van Titanfall 2 ziet er mij zo generic en cliché uit dat het eigenlijk overbodig is.
Hoe zou jij een Titalfall singleplayer in elkaar zetten?

Vind het zelf er niet slecht uitzien, maar het is wel EA dus wacht wel op Player ervaringen af daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
EA ziet dit echt als een EA Play evenement en niet als iets voor het E3 publiek lijkt het wel.

Wel vet dat het op ESPN word uitgezonden.

[ Voor 19% gewijzigd door polopolo150 op 12-06-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Kom op Mass effect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
$1 million dollars in price money!!
Hadden ze niet 500+miljoen aan Madden/Fifa DLC/packs/... verkocht vorig jaar? xD

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 12-06-2016 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Wat een ontzettend saai begin van deze persconferentie zeg. Nou komt dat ook wel doordat Titanfall niks voor mij is, maar ik hoop dat er zo wel goede en interessante dingen gaan komen. Een nieuwe Star Wars game zou erg vet zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door dvd-linden op 12-06-2016 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mass Effect nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

pff mass effect niet dit jaar.. geen gameplay.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen maar een teaser :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Djeeeezes, ik had echt verwacht dat ze voor Mass Effect Andromeda eindelijk een game te tonen hadden, maar blijkbaar nog altijd niet. :(

Serieuze teleurstelling dit. :'(

[ Voor 11% gewijzigd door DarthDavy op 12-06-2016 22:31 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste