[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 84 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
Raketje schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:45:
Voorlopig worden wel nog (bijna) nieuw prijzen gevraagd, 260 voor een 1060, 395 voor een 1070 (laagst geprijsde kaart voor beiden) , de 1080 is wel al iets onder de verkoopprijs.
Het betreft dan natuurlijk de prijzen van voor de coin bang, tot eind 2016 begin 2017.
Dus ik concludeer dat ondanks dat de 1e miners er mee kappen er toch een hoge prijs gehanteerd word. De prijzen liggen natuurlijk wel onder de marktprijs (2018) maar zijn nog lang geen 40 tot 60% van de verkoopprijs (die normaal voor 2e hands producten gebruikt word) , sterker nog het zijn bijna de advies prijzen bij introductie.
7 pagina's is leuk , maar de prijzen zijn dat nog steeds niet, mocht je een kaart nodig hebben is dit natuurlijk wel een goedkopere manier, maarja je betaald nog steeds 2016 retail price op V&A.
Heb wat geduld. Als mensen in de gaten hebben dat hun kaarten niet verkopen voor de prijzen die ze vragen zakken de prijzen vanzelf.

Dat gebeurt alleen niet van de een op de andere dag.

Ik geef het 2 weken. Dan zijn de 2e hands prijzen ook een stuk beter.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-09 20:24
Je hebt gelijk denk ik, ik verwacht dat hetzelfde gebeurd als indertijd met de 290(x) van AMD, coinhype was toen zo ongeveer over en die kaarten werden voor rond de 200 euro massaal gedumpt op V&A (per 100 gewooon bij 1 verkoper o.i.d was het 8)7 ).
Bekenden van mij zouden dat wel leuk vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 11:43
Raketje schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:22:
Je hebt gelijk denk ik, ik verwacht dat hetzelfde gebeurd als indertijd met de 290(x) van AMD, coinhype was toen zo ongeveer over en die kaarten werden voor rond de 200 euro massaal gedumpt op V&A (per 100 gewooon bij 1 verkoper o.i.d was het 8)7 ).
reference 290's kon je in 2014 massaal kopen voor rond de €120 hier op v&a. Heb er destijds zelfs 2 gekocht voor 140 samen 8)7

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:29
aminam schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:29:
[...]

reference 290's kon je in 2014 massaal kopen voor rond de €120 hier op v&a. Heb er destijds zelfs 2 gekocht voor 140 samen 8)7
Ja, dat waren goede tijden. Ik zou zo weer een ex mining-gpu halen. Risico is te beheersen wanneer de prijzen ernaar zijn.

Een goede vega 56 of 1070ti zou ik zo halen.

[ Voor 6% gewijzigd door Adlermann op 30-03-2018 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OriginalFlyingdutchman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 09:00
1 woord. ASICS voor mining, die zorgen nu voor de daling.

https://www.coinspeaker.c...ompetition-gpu-producers/

Vergeet niet de aankondiging van BitMain die een ASIC heeft ontwikkeld voor ETH. Daarnaast zijn er nog meer partijen die er een in de pijplijn hebben zitten. dat nieuws is van 2 dagen terug, en je ziet direct de daling in vraag, en dus prijs bij de webshops. De 2e hands markt wordt overspoeld de komende 2 weken. Mark my words.

[ Voor 21% gewijzigd door OriginalFlyingdutchman op 30-03-2018 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
ASICs helpen niet inderdaad, maar de belangrijkste oorzaak van de instortende markt voor alt-coins is de ongoing Bitcoin crash, waarvoor zo te zien nog lang geen einde in zicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:08
Crap verkeerde kamp 8)7

[ Voor 93% gewijzigd door chim0 op 30-03-2018 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:47
Even een vraagje tussendoor, omdat ik in 333 pagina's aan reacties een béétje door de bomen het bos niet meer zie, maar is er een tekort aan onderdelen voor GPU's toevallig? Die kaarten zijn schreeuwend duur op 't moment, zo duur dat het soms goedkoper lijkt om een hele PC te kopen, de GPU er uit te halen, en de rest voor onderdelen weer te verkopen.

Ik heb eerder prijsschommelingen gezien met kaarten, maar zo extreem als nu heb ik nog niet eerder meegemaakt :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Kapotlood schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:21:
Even een vraagje tussendoor, omdat ik in 333 pagina's aan reacties een béétje door de bomen het bos niet meer zie, maar is er een tekort aan onderdelen voor GPU's toevallig? Die kaarten zijn schreeuwend duur op 't moment, zo duur dat het soms goedkoper lijkt om een hele PC te kopen, de GPU er uit te halen, en de rest voor onderdelen weer te verkopen.

Ik heb eerder prijsschommelingen gezien met kaarten, maar zo extreem als nu heb ik nog niet eerder meegemaakt :)
Ik vind het netjes hoe je dat op de een of andere manier niet hebt mee gekregen het afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Kapotlood schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:21:

Ram is heel duur en GPUs ook. Die laatste gaan qua prijs wellicht weer normaliseren als de huidige Cryptocrash doorzet danwel coinprijzen op dit niveau blijven.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:11
Raketje schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:22:
Ik herinner me die ene verkoper die een pallet vol refurbished 290's in Azië had gekocht en deze voor prijzen tussen de €150,- en €200,- te koop zette. Letterlijk honderden GPU's. Heeft destijds een hoop Tweakers blij gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:47
@unfor, ik heb dan ook heel erg m'n best gedaan met heel veel andere dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 07:36
OriginalFlyingdutchman schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:00:

Vergeet niet de aankondiging van BitMain die een ASIC heeft ontwikkeld voor ETH. Daarnaast zijn er nog meer partijen die er een in de pijplijn hebben zitten. dat nieuws is van 2 dagen terug, en je ziet direct de daling in vraag, en dus prijs bij de webshops. De 2e hands markt wordt overspoeld de komende 2 weken. Mark my words.
Dat zegt iedereen hier toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cekstuffertz
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-12-2024
OriginalFlyingdutchman schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:00:

De ‘ASIC’ waar jij het over hebt, is niet een ASIC zoals we die de afgelopen jaren hebben gezien voor coins zoals Monero, Dash, Bitcoin. Het ETH-mining protocol is ASIC resistent, dat houdt in dat er geen pure ASICS kunnen worden gebruikt om ETH te minen. In dit geval heeft Bitmain een miner ontwikkeld waar ze in een kleine ruimte heel veel (4GB DDR3) geheugen in hebben zitten. Deze komen echter nogsteeds van nVidia en AMD. Reken dus maar dat hij niet veel goedkoper gaat worden dan een normale GPU rig. Volgens geruchten en wat eerste berekeningen zal deze bitmain miner rond de 200-250 MH/s kunnen minen en zal hij 750-800w verbruiken. Dat is bijna geen voordel t.o.v. MH/w met bijv. een 6x 1070 rig.De prijs zal waarschijnlijk rond de $3500-$4000 komen, ook geen voordeel qua prijzen met de 6x 1070 rig. Het enige voordeel is dat het een ‘kleinere’ formfactor heeft t.o.v. een 6 GPU rig.

Wel zullen er heel veel mensen afwachten met kopen. Bij recente ASIC lanceringen waren de kopers de dupe. Bij de ASIC voor Dash steeg de difficulty zo erg dat de ASICS bijna nooit zijn terugverdiend. De ASIC voor Monero van afgelopen maand is nutteloos over een week, want Monero gaat over op een ander protocol, waardoor ze niet meer te gebruiken zijn.

Kortom: De zogenaamde ‘ASICS’ voor ETH zijn geen ASICS. Het enige voordeel t.o.v. 6x GPU rig zal waarschijnlijk de formfactor zijn. Dat de markt komende periode overspoeld wordt met GPU’s zullen GPU’s zijn van miners die dachten binnen 2 maanden rijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
En op V&A blijven er alsmaar meer mining rigs en stapels kaarten opduiken van miners die ermee stoppen.

Het ergste is nog dat ze allemaal verwachten er de hoofdprijs voor te krijgen. Naja. Het heeft tijd nodig want verkopen zal ze (iig met die prijzen) niet lukken.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 00:05

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Inderdaad, de prijzen die voor ex- mining kaarten/rigs worden gevraagd zijn totaal niet in verhouding met de dalende trend van de prijzen voor nieuwe kaarten. Ik zou ook nooit het risico nemen met een ex- mining kaart voor deze vraagprijzen...

Wel fijn om te zien dat de voorraden van de kaarten lijken toe te nemen en dat de prijzen langzaam dalen.
Zit al bijna een jaar met enkel de IGP van m'n I7, welke verassend genoeg GTA V op low settings beter kan draaien dan de 8800GT in m'n vorige PC :)

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:48
Roland_EM25 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:14:
Inderdaad, de prijzen die voor ex- mining kaarten/rigs worden gevraagd zijn totaal niet in verhouding met de dalende trend van de prijzen voor nieuwe kaarten. Ik zou ook nooit het risico nemen met een ex- mining kaart voor deze vraagprijzen...
Ik zou uit principe al niet eens de aanschaf overwegen van tweedehands miningkaarten, dan betaal ik met heel veel liefde meer voor een nieuwe kaart. Dat ze er maar allemaal lekker mee blijven zitten :w

Ik ben vooral benieuwd in hoeverre de prijs gezakt is tegen de tijd dat de nieuwe kaartenreeks uitkomt en wat er dan gaat gebeuren. Hoe dan ook leuke maanden om te volgen

( en nogsteeds in mijn handjes aan het klappen dat ik puur door stom toeval mijn 780gtx sloopte in november en toen voor 450,- een deal had op de 1070ti :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
Skybullet schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:02:
[...]

Ik zou uit principe al niet eens de aanschaf overwegen van tweedehands miningkaarten, dan betaal ik met heel veel liefde meer voor een nieuwe kaart. Dat ze er maar allemaal lekker mee blijven zitten :w

Ik ben vooral benieuwd in hoeverre de prijs gezakt is tegen de tijd dat de nieuwe kaartenreeks uitkomt en wat er dan gaat gebeuren. Hoe dan ook leuke maanden om te volgen

( en nogsteeds in mijn handjes aan het klappen dat ik puur door stom toeval mijn 780gtx sloopte in november en toen voor 450,- een deal had op de 1070ti :D )
Een gtx 1070 zou 2ehands van een exminer voor ongeveer 200/250 van de hand moeten gaan, remember hoe het ging met de r280/290, die gingen er op een gegeven moment voor 100/120 uit.

Als ik een miner was zou ik nu op 300 gaan zitten, verkoop je ze misschien nog voor. Maar ik koop m niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:18
Roland_EM25 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:14:

Wel fijn om te zien dat de voorraden van de kaarten lijken toe te nemen en dat de prijzen langzaam dalen.
Zit al bijna een jaar met enkel de IGP van m'n I7, welke verassend genoeg GTA V op low settings beter kan draaien dan de 8800GT in m'n vorige PC :)
Bron dat de prijzen dalen?

@all:
al iemand die weet wanneer de 2080 komt? dan ga ik wellicht eens mijn gtx 980 weg doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 16-09 20:37
MetalSonic schreef op zondag 8 april 2018 @ 14:03:
[...]

@all:
al iemand die weet wanneer de 2080 komt? dan ga ik wellicht eens mijn gtx 980 weg doen ;)
Oeff de 2080ti 😎

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel.686
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:24
[...]

@all:
Waarschijnlijk tussen 2028 en 2030, we krijgen nu eerst de 1180, te verwachten in het 2e half jaar van 2018 <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 00:05

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

[...]

@all:
Geen duidelijke bron, eigen observatie. Een maand geleden, was bijvoorbeeld een 1080gtx van MSI rond de 850 euro. Het kan uiteraard een tijdelijke schommeling zijn, maar inmiddels is deze kaart rond de 660 euro te kopen. Eind december 2017, toen ik op het punt stond er eentje te kopen, schommelde de prijzen rond de 600 euro. Toen besloot ik nog heel even te wachten totdat deze onder de 600 euro uit kwam.... :F

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

* Kecin heeft een Asus ROG Strix 1080TI 11gb gekocht via Tweakers V&A voor 750 :). Ben er happy mee, plastic zat er nog omheen en op. Heerlijke kaart.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
Kecin schreef op maandag 9 april 2018 @ 00:43:
* Kecin heeft een Asus ROG Strix 1080TI 11gb gekocht via Tweakers V&A voor 750 :). Ben er happy mee, plastic zat er nog omheen en op. Heerlijke kaart.
Mooizo! Als nieuw dus. Nog steeds te veel geld, zeker voor 2ehands. Is nu eenmaal de markt, maar verwacht dat de prijzen voor mei gaan normaliseren. Op de va nemen de advertenties nog steeds toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:48
al veel 1070ti's gezien voor 450, geen slechte prijs is nagenoeg een 1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

no_way_today schreef op maandag 9 april 2018 @ 06:47:
[...]

Mooizo! Als nieuw dus. Nog steeds te veel geld, zeker voor 2ehands. Is nu eenmaal de markt, maar verwacht dat de prijzen voor mei gaan normaliseren. Op de va nemen de advertenties nog steeds toe.
Ja, echt als nieuw. Plastic en folie er nog op. Kaart draait als een tiet. Maar als ik kijk als ik een nieuwe wil dan ga ik richting de 1100 euro en een flinke wachtijd. Ik kan er nu al mee gamen :). Maar de prijzen gaan zeker zakken, bij V&A was ik blij 1 onder de 800 te spotten want dat wat het persoonlijke limiet wat ik me had gesteld. Ook is een 1070 te licht voor me, een 1080 prima, en een Titan eigenlijk het mooist. Uiteindelijk niet besloten voor de 1000 euro kostende Titan de gaan, zonder garantie in V&A.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
Kecin schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:30:
[...]

Ja, echt als nieuw. Plastic en folie er nog op. Kaart draait als een tiet. Maar als ik kijk als ik een nieuwe wil dan ga ik richting de 1100 euro en een flinke wachtijd. Ik kan er nu al mee gamen :). Maar de prijzen gaan zeker zakken, bij V&A was ik blij 1 onder de 800 te spotten want dat wat het persoonlijke limiet wat ik me had gesteld. Ook is een 1070 te licht voor me, een 1080 prima, en een Titan eigenlijk het mooist. Uiteindelijk niet besloten voor de 1000 euro kostende Titan de gaan, zonder garantie in V&A.
Was er ook 1 met garantie hoor 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 00:07
Weer 1080 voorraad bij nvidia:
https://www.nvidia.nl/gra.../geforce/pascal/gtx-1080/

Edit: Alweer uitverkocht

[ Voor 13% gewijzigd door FLOiAM op 09-04-2018 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Nu de kaarten met non-reference coolers weer beschikbaar zijn tegen redelijke prijzen zijn die founders editions niet zo interessant meer.
Hoewel ik bijzonder onder de indruk ben van de founders edition 1060 die ik hier nu heb draaien, hij is met overclock niet luider dan mijn vorige kaart: 1080ti rog strix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

k1978 schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:44:
[...]

Was er ook 1 met garantie hoor 😉
Ik doelde op iemand anders ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Laatst online: 19:18
michiel.686 schreef op zondag 8 april 2018 @ 23:23:
[...]

Waarschijnlijk tussen 2028 en 2030, we krijgen nu eerst de 1180, te verwachten in het 2e half jaar van 2018 <+:)
ah ja tuurlijk stom van mij , das veel logischer.. immers 980, 1080, 1180, geen idee hoe ik aan 2080 kwam :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mitt3nz schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:39:
ASICs helpen niet inderdaad, maar de belangrijkste oorzaak van de instortende markt voor alt-coins is de ongoing Bitcoin crash, waarvoor zo te zien nog lang geen einde in zicht is.
Is het crashen van Bitcoin per se een probleem wanneer andere munten het wel nog goed doen. Ik volg het niet op de voet (dagkoersen, dat kan veel te snel weer omslaan), voor zo ver ik het begrijp is de klad er een beetje ingekomen bij Ehtereum of hoe dat ding ook heet. Daarnaast komen nieuwe computertjes uit die efficiënter zijn dan grafische kaarten. Dat hadden we moeten zien aankomen, de vraag is alleen wat de consequentie is voor ons gewone mensen wanneer zo'n 'mine'leverancier in 1 maand meer wafers bestelt bij TSMC dan Nvidia. Wat is de oorzaak van het langzaam maar zeker instorten van de run op grafische kaarten door 'miners'? Bitcoin wat keldert of andere munten waar de klad in zit en die nieuwe computertjes? Ik weet het niet, als iemand het wel weet en dit kan onderbouwen, graag.

Het is wat offtopic maar ook weer niet, want zolang dat 'mining'circus aanhoudt kunnen wij vooral dromen van grafische kaarten maar ze niet kopen.
Meer ontopic, wacht nog 'even' rustig voordat je toeslaat die prijzen gaan de komende maanden nog wel wat verder dalen. Nu maar hopen dat ze ver genoeg dalen dat de duurdere GDDR5(X) (enigszins) wordt gecompenseerd (in ieder geval bij de retailer) omdat mensen tweedehandskaarten kopen.
MetalSonic schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:28:
[...]

ah ja tuurlijk stom van mij , das veel logischer.. immers 980, 1080, 1180, geen idee hoe ik aan 2080 kwam :>
Jij bent de enige niet, ik heb het bij sommige van die Tech-media ook gehoord. Geen idee hoe ze erbij komen. Al weet je het nooit bij Nvidia, ze maken het niet zo bont als MS (XBox, XBox 360, XBox One..., Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10) maar ook Nvidia heeft streken uitgehaald met de naamgeving (7** => 9**). Was die 8** reeks al bezet met oude kaarten van een concurrent? :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2018 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
In duitsland zijn nu meerdere 1070's net onder de 500,-
Goede ontwikkelingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Gaat de goede kant op ja, maar 500 voor een 1070 is nog steeds veels te veel. Zouden max. 350 euro moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zikaFTW
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-09 11:40
1080 founders edition op voorraad 599

https://www.nvidia.nl/gra.../pascal/gtx-1080/#buy-now

EDIT: Uitverkocht

[ Voor 8% gewijzigd door zikaFTW op 10-04-2018 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Laatst online: 16-09 18:30

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zikaFTW
Wow dat ging snel :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 18:27
Net via VA een MSI 1080 op de kop getikt voor 545. Daar kan ik mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zikaFTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:32
Goed nieuws.
Wat is het slimste?
Nu een kopen of komt er binnenkort een opvolger zodat deze in automatisch in prijs daalt?
Of duurt het nog heeeeel lang voordat de opvolger komt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Arjantje72 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 17:44:
[...]

Goed nieuws.
Wat is het slimste?
Nu een kopen of komt er binnenkort een opvolger zodat deze in automatisch in prijs daalt?
Slimste is om vooraf te bedenken wat je wil, en als er een beschikbaar komt, héél snel kopen.

Deze is al weer uitverkocht :|. Zat op mijn werk en nu ik thuis ben al weer te laat. Hoewel ik een 1080 ti ook wel iets een overkill vind, wacht liever tot de 1070ti weer meer beschikbaar is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zikaFTW
Arjantje72 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 17:44:
[...]

Goed nieuws.
Wat is het slimste?
Ik zelf heb er 1 genomen.
Zodra de nieuwe aangekondigd zijn kijk ik wel of het waard is mijn gtx 1080 ti te verkopen en te vervangen.
Daarbij zijn de nieuwe kaarten altijd heel snel uitverkocht en w8 je nog een paar maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
1070 voor 479,-
https://m.alternate.nl/IN...aart/html/product/1297085

Zoals ik zei, de prijzen gaan dalen. Het gaat nog sneller dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Nog steeds te duur, uiteindelijk is hij duurder dan de adviesprijs voor de 1070ti.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSpud
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-05 10:49
De 1080ti's zijn alweer weg maar de 1080 is nog te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 00:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thehippy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-02 11:42
Ik heb gisteren een 1070 Ti bestelling gedaan op NVIDIA.nl site. Mijn bestelling is afgeboekt in PayPal, en ik zag hem netjes staan in de bestellingen lijst op: https://store.nvidia.com/...ocale=nl_NL&SiteID=nvidia

Maar nu zie ik hem er niet meer bij staan en ook niet in mijn bestelde items. Hebben jullie hetzelfde?

Opgelost; even gechat met Nvidia. Op findmyorder.com was mijn bestelling nog wel te vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door thehippy op 13-04-2018 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Laatst online: 16-09 18:30

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Blijkbaar nog steeds op voorraad. Normaal is ie al binnen een paar minuten uitverkocht. Hopelijk is dit een teken dat de prijzen in de komende weken weer wat normaler worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick Brinke
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-09 17:07
Okay dit kan iets brutaal worden maar alle dealtjesspotters etc. die er hier zijn als er een 1050ti 1060 3g of een 6g voor een goede prijs er is stuur me een berichtje als je wil.
Zou ik erg maar dan ook heel erg waarderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak een wenslijst aan met een prijswaarschuwing en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Laatst online: 19:56
Volgens de pricewatch zijn er best wat kaarten op voorraad hier en daar, ook gewoon met betere koelers en pc uitvoeringen.

1080 voor rond de 600€ is haalbaar volgens mij.
Of zie ik iets over het hoofd?
(Behalve het feit dat de MSRP 499$ is)

[ Voor 8% gewijzigd door BertusB404 op 16-04-2018 11:30 ]

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VdBorght
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-05 21:55

VdBorght

The time is never just right.

Voor de geïnteresseerden, bij de belgische coolblue een tweedekans 1080 windforce voor 585 https://www.coolblue.be/nl/tweedekans-product/512992

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:06
VdBorght schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:12:
Voor de geïnteresseerden, bij de belgische coolblue een tweedekans 1080 windforce voor 585 https://www.coolblue.be/nl/tweedekans-product/512992
Ooit een keer een tweedekansje gekocht van coolblue en het product wat ik kreeg was gewoon nieuw. doos was iets beschadigd, waardoor het niet verkocht kon worden, maar alle zakjes zaten nog dicht. Dus ben heel positief over deze ene tweedekans aanbieding.

Maar aan de andere kant kan het ook zijn dat deze videokaart twee weken heeft lopen draaien en deze onder garantie teruggestuurd wordt. Op zich moet dit geen probleem zijn, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
grote_oever schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:56:
[...]

Ooit een keer een tweedekansje gekocht van coolblue en het product wat ik kreeg was gewoon nieuw. doos was iets beschadigd, waardoor het niet verkocht kon worden, maar alle zakjes zaten nog dicht. Dus ben heel positief over deze ene tweedekans aanbieding.

Maar aan de andere kant kan het ook zijn dat deze videokaart twee weken heeft lopen draaien en deze onder garantie teruggestuurd wordt. Op zich moet dit geen probleem zijn, maar toch..
of een refurbished exemplaar geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
@Paulus07 das wel een nadeel van tweedekans. Coolblue zegt er weinig over, behalve "het ziet er goed uit; je krijgt alle garantie; etc".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Laatst online: 19:56
Mijn Panasonic plasma was ook een tweedekansheid, scheelde een paar honderd euro destijds. Doos was alleen open geweest, verder nooit problemen mee gehad.
Zegt uiteraard niets over de gtx1080, maar ook daarop heb je nog gewoon garantie

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:11
1080 FE weer (nog steeds?) op voorraad bij nVidia:

https://www.nvidia.nl/gra.../geforce/pascal/gtx-1080/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
VdBorght schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:12:
Zelfde kaart is bij Amazon.de voor 8€ meer nieuw te koop.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VdBorght
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-05 21:55

VdBorght

The time is never just right.

Earzz schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:51:
[...]

Zelfde kaart is bij Amazon.de voor 8€ meer nieuw te koop.
Nu 568 bij coolblue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Wees trouwens wel op je hoede met GigaByte kaarten, fans kunnen een irritante noise hebben.
Het probleem werd bij mijn GTX 1080 G1 Gaming niet erkend omdat ze het niet konden reproduceren om hun testbench waar de kaart gewoon rechtop in staat.

YouTube: Fan startup noise 2

Zet het geluid trouwens niet te hard, je hoort mijn stoel ook nog hard kraken.

[ Voor 11% gewijzigd door Earzz op 16-04-2018 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WackyWindsurfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 12:13

WackyWindsurfer

No wind... no fun!

En vergeet de cashback niet van 1.6% (over het bedrag ex BTW). Wordt dan dus 560,49.

Blijkbaar hebben ze meerdere tweedekansjes van deze kaart, hij staat er i.e.g. nog steeds na mijn aankoop van straks.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-07 07:58
Prijzen moeten meer omlaag. Prijs voor een 1060 staat momenteel gelijk aan de oude 1070 prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:43
Earzz schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:15:
Wees trouwens wel op je hoede met GigaByte kaarten, fans kunnen een irritante noise hebben.
Het probleem werd bij mijn GTX 1080 G1 Gaming niet erkend omdat ze het niet konden reproduceren om hun testbench waar de kaart gewoon rechtop in staat.

YouTube: Fan startup noise 2

Zet het geluid trouwens niet te hard, je hoort mijn stoel ook nog hard kraken.
Dat klinkt als 1 van de ventilator snoertjes die de fan raakt bij het opstarten. Dat was bij mij iig het geval (1060 6gb Windforce). Echter kreeg de mijne na 10 maanden gebruik ook al problemen met de (bagger) sleeve bearings in de fans, waardoor zo'n geluid constant werd tot 1 van de fans gewoon compleet ophield.

Ik heb toen via Amazon €20 retour gekregen om zelf nieuwe fans te kopen, want het fixen via Gigabyte zelf deed Gigabyte nogal moeilijk over en ik ga niet voor een garantie 2-? weken zonder pc zitten als ik al weet wat er stuk is aan de kaart.

Aorus kaarten schijnen netjes ball bearing fans te hebben, Windforce vaak/altijd de sleeve troep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earzz
Dat de fans aan liepen was het eerste wat ik dacht dus dat heb ik ook grondig onderzocht en dit bleek helaas dus niet zo te zijn.
Voor mij dus nooit meer een GigaByte, ook geen Aorus. Als je als fabrikant op sowieso al dure videokaarten slechte fans durft te plaatsen ben je bij mij afgeschreven.

[ Voor 39% gewijzigd door Earzz op 17-04-2018 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 10:51
Ik heb hetzelfde op mijn tweedehandse 780. Een van de fans maakt dit slepende geluid. Behalve vervangen lijkt er inderdaad niet zoveel aan te doen.

Anyway, het gaat toch om mijn knakencomputer, en het geluid komt niet boven de herrie van de rest van de fans uit, dus ik zie het nog wel even aan. Wel zorgelijk dat zo'n design fout er dan al jaren in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:43
Pyramiden schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:35:
Wel zorgelijk dat zo'n design fout er dan al jaren in zit.
Het design is helaas bewust. Sleeve bearings zijn goedkoper en stiller dan ball bearing fans. En zolang de gpu verticaal is geplaatst kunnen ze best wat uren mee gaan. Horizontaal komen ze echter heel snel aan hun eindje, zoals die dus mounted is in m'n tower case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdongen
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10-06-2024
Zojuist een Asus Turbo-GTX1060-6G voor 302,- besteld bij Amazon.de. Nog 1 op voorraad.

[ Voor 8% gewijzigd door rvdongen op 18-04-2018 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rvdongen schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:29:
Zojuist een Asus Turbo-GTX1060-6G voor 302,- besteld bij Amazon.de. Nog 1 op voorraad.
heb deze kaart sinds dag één in mijn bezit, kan hem enkel aanraden _/-\o_
pas wel op voor de ASUS plaatje aan de zijkant.
deze is aardig fragiel en terugplaatsen is knap lastig.
zie foto:
Afbeeldingslocatie: https://myalbum.com/photo/sDM9uqJj0r04/360.jpg

ligt beneden bij de PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinEmperor
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-09 12:21
Toch gaat het hier en daar inmiddels wel de goede kant op. Bij Azerty nu een Asus Strix Gtx 1080 voor 640 euro. Al met al misschien toch nog 40 euro te veel, maar toch een stuk beter dan een maand geleden.

https://azerty.nl/product...afische-kaart-gf-gtx-1080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Edit wrong topic 8)7

[ Voor 94% gewijzigd door Raketje op 19-04-2018 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 16:09
MSI GeForce GTX 1060 AERO ITX 6G OC

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41nb3EgoPML.jpg

Voor 260 euro op Amazon.fr

Ik heb er gelik eentje besteld. Eerste keer dit jaar dat de prijs zo laag staat
https://www.amazon.fr/gp/...new?ie=UTF8&condition=new

[ Voor 15% gewijzigd door Cowboy_Henk op 19-04-2018 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
Cowboy_Henk schreef op donderdag 19 april 2018 @ 15:13:

[afbeelding]

Is het wel veilig, aangezien het om een nieuwe aanbieder gaat zonder beoordelingen?

edit: bij de verkoper staat allemaal informatie en het ziet er een beetje vreemd uit, een bedrijf uit Leeuwarden op amazon.fr, die volgens KvK: "branche: Hypotheek- en kredietbemiddeling, geldwisselkantoren, bank- en spaaragentschappen e.d."

[ Voor 18% gewijzigd door Rutger op 19-04-2018 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
RutgervdZ schreef op donderdag 19 april 2018 @ 15:17:
[...]

Is het wel veilig, aangezien het om een nieuwe aanbieder gaat zonder beoordelingen?
Mja ik waag het erop. Er wordt gezegd dat het een nieuwe is maar de naam van de verkoper vind ik ook wat raar. "invexicmining" Hopelijk is de kaart echt nieuw en niet gebruikt voor mining.

Profiel van de verkoper is blijkbaar een Nederlander

Nom commercial:Invexic BV
Numéro de registre de commerce:70263418
Numéro TVA:NL858222656B01
Adresse commerciale:
Ceresweg 38
Leeuwarden
Friesland
8938BG

En er geld steeds 30 dagen retourrecht naar Amazon en 24 maanden garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinEmperor
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-09 12:21
Als je googled op "invexicmining", kom je op http://www.invexicmining.com/mining-hardware/, kennelijk een winkel in mining hardware dus. Ik kan er geen reviews van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Cowboy_Henk schreef op donderdag 19 april 2018 @ 15:21:
[...]

Mja ik waag het erop. Er wordt gezegd dat het een nieuwe is maar de naam van de verkoper vind ik ook wat raar. "invexicmining" Hopelijk is de kaart echt nieuw en niet gebruikt voor mining.

Profiel van de verkoper is blijkbaar een Nederlander

Nom commercial:Invexic BV
Numéro de registre de commerce:70263418
Numéro TVA:NL858222656B01
Adresse commerciale:
Ceresweg 38
Leeuwarden
Friesland
8938BG

En er geld steeds 30 dagen retourrecht naar Amazon en 24 maanden garantie.
Heb zo'n advertentie (weliswaar een Vega) van de week ook al gezien, durf het toch niet aan om er een aan te schaffen.

https://www.amazon.co.uk/...olp?ie=UTF8&condition=new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
Earzz schreef op donderdag 19 april 2018 @ 16:31:
[...]

Heb zo'n advertentie (weliswaar een Vega) van de week ook al gezien, durf het toch niet aan om er een aan te schaffen.

https://www.amazon.co.uk/...olp?ie=UTF8&condition=new
If it looks too good to be true...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Ik heb het toch besteld, ik had tch 260 euro aan amazon.fr bonnen liggen door online enquetes te doen (jaren gespaard)
Ik laat het wel weten wat het geworden is met foto's enzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flixion
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 17:33
Staan een aantal kaarten voor een goed prijsje op voorraad bij Alternate, maar nog niet in de Pricewatch:You're welcome :-)

[ Voor 13% gewijzigd door Flixion op 19-04-2018 16:48 ]

Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
wees geduldig! De prijs kan alleen maar omlaag gaan! Gewoon weekje wachten en dan gaan de 1070 de 450-400 aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
In V&A duiken de 1070's al onder de 400 euro, en de 1080's duiken onder de 500. Nu de 1080 Ti's nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenT
  • Laatst online: 11-09 13:48
https://azerty.nl/product...-grafische-kaart-gtx-1070

Het is dat ik het geld er niet voor heb.. mooie prijs, nog 1 op voorraad.

Don't force or hold back anything that is meant to come natural

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:48
GreenT schreef op donderdag 19 april 2018 @ 22:20:
https://azerty.nl/product...-grafische-kaart-gtx-1070

Het is dat ik het geld er niet voor heb.. mooie prijs, nog 1 op voorraad.
voor 50 meer die evga 1070ti lijkt me een betere deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenT
  • Laatst online: 11-09 13:48
Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 06:26:
[...]

voor 50 meer die evga 1070ti lijkt me een betere deal
Ja, dat is inderdaad een betere deal _/-\o_

Don't force or hold back anything that is meant to come natural

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cekstuffertz
  • Laatst online: 27-12-2024
Als je nieuwe kaarten wilt hebben zou ik het nu nog snel kopen. De koers van bijv. Ether is weer flink aan het stijgen en het minen wordt dus weer goed winstgevend. Denk dat de prijzen snel weer gaan stijgen door een nieuw tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Cowboy_Henk schreef op donderdag 19 april 2018 @ 15:13:

[afbeelding]

Aangekomen vandaag! Ik heb dus 19 april besteld en het is met postnl verstuurd.
Ik had foto's beloofd, hier zijn ze dan. Het ziet er allemaal heel goed uit en nieuw. Inbouwen is pas iets voor de komende week.

Foto's https://photos.app.goo.gl/aS6bypNlTkD4KVOp1

EDIT: Gisteren 23/4 heb ik het ingebouwd. Met veel moeite wel, in mijn mini itx kastje (lian li q08) is er niet zoveel plaats. Alles werkt perfect, al een paar spelletjes geprobeerd. Goeie koop dus!

Ze mochten het wel wat beter beschermen in die grote doos, geen enkele opvulling dus dat rammelt wel... :|

[ Voor 10% gewijzigd door Cowboy_Henk op 24-04-2018 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
1070ti FE in stock, €469
https://www.nvidia.nl/gra.../geforce/pascal/gtx-1070/
(de rest volgens mij niet)

edit, 1080 ook

[ Voor 32% gewijzigd door Rutger op 26-04-2018 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
Voor de mensen die een 1070/1080 willen aanschaffen is dit wel een interessant verslag, de founder edittion is niet zo super https://nl.hardware.info/...ze-voor-4k-en-vr-duurtest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:32
pricewatch: Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080Ti Xtreme Edition 11G
Hier staat de 1080TI met 0 in voorraad.
Raar dat SiComputers ineens bovenaan staat met een goede prijs maar met 0 voorraad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:44
Arjantje72 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 01:08:
pricewatch: Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080Ti Xtreme Edition 11G
Hier staat de 1080TI met 0 in voorraad.
Raar dat SiComputers ineens bovenaan staat met een goede prijs maar met 0 voorraad.
Dat was ten tijde van de GTX 1080 ook zo. SiComputer was de goedkoopste, maar had niets op voorraad - en tevens een onwijs karige productpagina.

Maar goed, destijds was de GTX 1080, net als de 1080 Ti nu, onwijs slecht leverbaar en ook toen werd er door webwinkels gesjoemeld met 'actuele winkelvoorraden'. Zelfs aan de telefoon werd je beloofd dat de kaart op voorraad was om vervolgens een e-mailbericht te sturen met de mededeling dat de GPU niet meer leverbaar was ... Na betaling uiteraard. :(

Uiteindelijk heb ik mijn GTX 1080 bij Overclockers.co.uk gekocht. Binnen 48 uur had ik hem in huis én voor een mooie prijs. De Nederlandse webwinkel kon 'de pot op'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:43

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik heb mijn evga 1080gtx ftw bij alternate. Direct afgehaald en prima prijs! 570..

Speel laatste tijd alleen escape from tarkov. Ik weet nog een very buggy game in beta status.. alleen ik merk nu dat ik om de ??45/60 sec een mini stutter heb of een fps drop.. van een Frictie van seconde en dan weer terug.

Voorheen had ik dat nog niet.. maar er is ook net weer een update voor het spel uitgekomen.

Maar zou die stutter door de 1080 kunnen komen?? Ik heb een voeding van corsair 550watt.. dat lijkt me prima voor de kaart..

Nog niet bij andere spellen geprobeerd of daar de stutter ook is

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Het is eindelijk zover de 1e 6GB 1060GTX staat voor onder de 300 euro in de pricewatch en is op voorraad !!
Het is nog een EVGA ook , de versie met 1 fan; hoop dat er spoedig nog meer gaan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Raketje schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 14:22:
Het is eindelijk zover de 1e 6GB 1060GTX staat voor onder de 300 euro in de pricewatch en is op voorraad !!
Het is nog een EVGA ook , de versie met 1 fan; hoop dat er spoedig nog meer gaan volgen.
Ik heb mijn gtx 1060 6gb een week geleden gekocht op Amazon.fr voor 266 euro

Het staat daar nog steeds zo laag en de verkoper is zeer te vertrouwen, is a trouwens een Nederlandse verkoper.

Algemeen heeft Amazon.fr vaak interessante prijzen en je kan steeds handig prijzen volgen en meldingen krijgen via de keepa.com site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
1070ti zijn weer op voorraad zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakk3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:35
Bij Amazon.de staat de Zotac 1060 6gb mini voor 287,90 (gratis verzending) te koop.

https://www.amazon.de/Zot...f_=mw_olp_product_details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
grote_oever schreef op zondag 29 april 2018 @ 08:40:
[...]

1070ti zijn weer op voorraad zie ik.
Hier niet (meer)
1080 wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Timvankeulen schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 00:36:
Voor de mensen die een 1070/1080 willen aanschaffen is dit wel een interessant verslag, de founder edittion is niet zo super https://nl.hardware.info/...ze-voor-4k-en-vr-duurtest
Gisteren de 1080 founders gekocht. Review is van 2016 en verder maak ik me niet zoveel zorgen om de cijfertjes etc.

Draai nu al jaren met de gtx 780 niet de snelste en beste volgens kenners toen maar nooit een probleem mee gehad. Betrouwbaarheid vind ik net zo belangrijk. Design spreek me aan en de warmte word naar buiten afgevoerd.

[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 02-05-2018 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashmint
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-08 20:31
Inmiddels zijn veel mooie kaarten al weer uitverkocht.

Zit te loeren op een 1060ti of 1070 met dubbele fan voor een mooie prijs.

Het liefst eentje van EVGA vanwege de service :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Smashmint schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 19:35:
Inmiddels zijn veel mooie kaarten al weer uitverkocht.

Zit te loeren op een 1060ti of 1070 met dubbele fan voor een mooie prijs.

Het liefst eentje van EVGA vanwege de service :p
Waarom zou je nu nog investeren in 2(!) jaar oude technologie....
Pagina: 1 ... 84 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.