Heb wat geduld. Als mensen in de gaten hebben dat hun kaarten niet verkopen voor de prijzen die ze vragen zakken de prijzen vanzelf.Raketje schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:45:
Voorlopig worden wel nog (bijna) nieuw prijzen gevraagd, 260 voor een 1060, 395 voor een 1070 (laagst geprijsde kaart voor beiden) , de 1080 is wel al iets onder de verkoopprijs.
Het betreft dan natuurlijk de prijzen van voor de coin bang, tot eind 2016 begin 2017.
Dus ik concludeer dat ondanks dat de 1e miners er mee kappen er toch een hoge prijs gehanteerd word. De prijzen liggen natuurlijk wel onder de marktprijs (2018) maar zijn nog lang geen 40 tot 60% van de verkoopprijs (die normaal voor 2e hands producten gebruikt word) , sterker nog het zijn bijna de advies prijzen bij introductie.
7 pagina's is leuk , maar de prijzen zijn dat nog steeds niet, mocht je een kaart nodig hebben is dit natuurlijk wel een goedkopere manier, maarja je betaald nog steeds 2016 retail price op V&A.
Dat gebeurt alleen niet van de een op de andere dag.
Ik geef het 2 weken. Dan zijn de 2e hands prijzen ook een stuk beter.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.