[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 83 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-09 20:24
DieGozerDaar schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:21:
Ik heb sinds 14 januari een GTX 1080 gekocht bij Azerty voor 537, wat opzich een zeer nette prijs is vergeleken met hoeveel die nu kost.
Alhoewel ik na bijna 2 maanden de kaart nog steeds niet binnen heb gekregen van ze...

Ze hadden wel een paar weken geleden voorraad voor een paar dagen, maar blijkbaar vervulden ze mijn bestelling daar niet mee en krijg ik hopelijk ooit de kaart nog binnen dit jaar.
Heb je al eens contact opgenomen met de webshop ? Ik denk niet dat die kaart ooit geleverd gaat worden.
En inderdaad schandaling na zo lang nog geen contact opnemen, misschien was je het wel vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 13:06
Adlermann schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:32:
[...]

Ga daar maar eens achteraan. Die gaan echt niet hun best doen om voor dat bedrag te leveren.

Als ze voorraad hadden is het schandalig van ze dat ze niet uitleveren. Dat is hun verantwoordelijkheid.
Zo werkt het toch niet bij webshops? Ze gaan bij het order picken echt niet kijken hoe duur de kaart over de balk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het aan de ene kant wel, zij kunnen die videokaarten waarschijnlijk ook niet voor de normale prijs krijgen, dus als hun leverancier een idioot bedrag vraagt, moeten zij die kaarten ook voor een idiote prijs verkopen om winst te maken, waarschijnlijk zelfs om er zelfs geen verlies op te pakken.

Aan de andere kant hebben ze wel voor de normale prijs een koopovereenkomst gesloten, dus dan hoop je maar dat dit wel gestand wordt gedaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2018 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg om 16.14 een mail van Nvidia dat de 1080ti weer op stock is. Kijk om 16.24 op hun site, "out of stock"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 18:27
MAX ICT 2 x 1080 voor 595. Kan me haast niet voorstellen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suugie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:31
Max ICT heeft weer de MSI GTX 1080 op voorraad.
Beste een leuke prijs ook (596 euro).

Gezien de verhalen heb ik zelf echter besloten nog even te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samtoxie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 15:42
1070ti alweer uitverkocht bij nvidia

[ Voor 89% gewijzigd door samtoxie op 08-03-2018 17:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 18:27
Suugie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:55:
Max ICT heeft weer de MSI GTX 1080 op voorraad.
Beste een leuke prijs ook (596 euro).

Gezien de verhalen heb ik zelf echter besloten nog even te wachten...
Prijsfoutje waarschijnlijk want hij is onmiddellijk gewijzigd naar 749,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PenguinEmperor
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-09 12:21
Wat een enorm foute, sneaky manier om de prijs erbij te zetten trouwens, heel groot in opvallend blauw het bedrag exclusief btw en dan daaronder in onopvallend zwart en in het klein met btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doesd00
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-02-2022
Voor wat het waard is, mijn 1070 is te koop en staat bij V&A.

Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRobbe
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09-09 21:03
samtoxie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:01:
1070ti alweer uitverkocht bij nvidia
Ik had zo graag een 1070ti gehad voor een normale prijs.. ;( , ben al maanden aan het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samtoxie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 15:42
DeRobbe schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:20:
[...]

Ik had zo graag een 1070ti gehad voor een normale prijs.. ;( , ben al maanden aan het zoeken.
soms komt er bij V&A nog wat leuks langs, heb zelf laatst een gigabyte 1070ti gaming gekocht voor 540 euro. Kaart was bijna nieuw en alles wat in de doos hoort zat erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRobbe
samtoxie schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 07:08:
[...]

soms komt er bij V&A nog wat leuks langs, heb zelf laatst een gigabyte 1070ti gaming gekocht voor 540 euro. Kaart was bijna nieuw en alles wat in de doos hoort zat erbij.
540 euro vind ik toch wat veel, launch price van die kaart lag rond de 450 dollar (+- 375 €). Ik heb ondertussen al een tijdje gaming opgegeven sinds mijn gtx 680 kapot is gegaan. Ik hou elke dag die nvidia site in de gaten en hoop toch een dezer wat chance te hebben. Elders zijn de prijzen echt abnormaal ziekelijk voor een student.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinEmperor
Als ik zo naar de pricewatch kijk, lag de prijs hier voor die kaart (en voor de prijzen enorm omhoog gingen) eerder rond de 500 euro. pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G

Prijzen in de V.S. liggen altijd lager. Waarschijnlijk wordt de btw daar niet meegerekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRobbe
Als je bijvoorbeeld de Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Gaming bekijkt (ik heb enorm goede ervaringen met asus kaarten) dan was die tussen 13 november en 26 november vorig jaar nog onder de 400 euro. Nu weet ik wel niet hoe goed die pricewatch te betrouwen is. Ik vind eerlijk alles boven de 500 euro absurd, zeker omdat dit toch niet de allernieuwste gpu's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinEmperor
Ah, ik zie het. Maar dat was wel een relatief korte piek, hoor. Dan kies je wel echt de kers uit de taart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
DeRobbe schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:04:
[...]

540 euro vind ik toch wat veel, launch price van die kaart lag rond de 450 dollar (+- 375 €). Ik heb ondertussen al een tijdje gaming opgegeven sinds mijn gtx 680 kapot is gegaan. Ik hou elke dag die nvidia site in de gaten en hoop toch een dezer wat chance te hebben. Elders zijn de prijzen echt abnormaal ziekelijk voor een student.
Je vergeet zoals de meesten BTW. 450 dollar komt in de praktijk neer op tussen de 450 en 500 euro. Die onder de 400 vernoeming in pricewatch is waarschijnlijk een foutje of een verkeerde productlink geweest.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRobbe
Blaat schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:27:
[...]

Je vergeet zoals de meesten BTW. 450 dollar komt in de praktijk neer op tussen de 450 en 500 euro. Die onder de 400 vernoeming in pricewatch is waarschijnlijk een foutje of een verkeerde productlink geweest.
Ik moet je gelijk geven, uiteindelijk zou iets rond de 500 euro nog een mooie prijs zijn. Maar als ik zie dat mijn vaste pc winkel deze 1070 ti's vanaf 700€ + verkoopt dan zakt de moed me wel in de schoenen. Daarom dat ik heel graag deze vanaf de nvidia site zou kunnen kopen, deze is nieuw + heel lekkere prijs tegenover alle andere plaatsen. Zo'n kaartje 2dehands kopen kan ik me niet permiteren als student, werkt deze kaart niet of gaat ze ineens stuk dan ben ik de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
De cryptocurrency (en dus ook mining) markt is momenteel in een meltdown, dus verwacht binnenkort een hoop 2ehands videokaarten in de aanbieding. Wees verstanding en koop alleen kaarten die nog onder garantie vallen.

[ Voor 19% gewijzigd door Mitt3nz op 09-03-2018 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
Mitt3nz schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:30:
De cryptocurrency (en dus ook mining) markt is momenteel in een meltdown, dus verwacht binnenkort een hoop 2ehands videokaarten in de aanbieding. Wees verstanding en koop alleen kaarten die nog onder garantie vallen.
Dit lijkt om de haverklap zo te zijn maar het herstelt zich tot nu toe altijd weer. Ik heb er een hard hoofd in dat het dit keer doorzet.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 00:07
In US (?) nog wel 1070 ti verkrijgbaar, maar ik zie geen mogelijkheid om naar NLD te verzenden. Na toevoegen in winkelmand blijft bij mij de winkelmand leeg..
https://www.nvidia.com/en...ries/geforce-gtx-1070-ti/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-09 12:38
Raketje schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:33:
[...]

Heb je al eens contact opgenomen met de webshop ? Ik denk niet dat die kaart ooit geleverd gaat worden.
En inderdaad schandaling na zo lang nog geen contact opnemen, misschien was je het wel vergeten ;)
Het is eigenlijk al twee keer gebeurd zover ik weet.

Bij de eerste keer zag ik op een dag voorraad van ~5 stuks dus had ik maar eventjes een mailtje naar ze gestuurd. Ze zeiden dat het 24 uur kan duren tot de website de actuele voorraad op de website zet, dus helaas.

Maar bij de tweede keer hadden ze enkele dagen lang voorraad volgens de site, toen heb ik ze maar gebeld. Vervolgens krijg ik een verhaaltje van ze te horen over hoe er te veel vraag is vanwege cryptomining etc. Ze konden mij niets vertellen over waarom hun website toch zei dat er voorraad was en dat ik maar verder moet wachten.

Ik zal denk ik eens om de zoveel tijd nog checken wanneer ze plots wel weer voorraad hebben en dan kan ik weer bellen voor hetzelfde verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:45
DeRobbe schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:34:
[...]

Ik moet je gelijk geven, uiteindelijk zou iets rond de 500 euro nog een mooie prijs zijn. Maar als ik zie dat mijn vaste pc winkel deze 1070 ti's vanaf 700€ + verkoopt dan zakt de moed me wel in de schoenen. Daarom dat ik heel graag deze vanaf de nvidia site zou kunnen kopen, deze is nieuw + heel lekkere prijs tegenover alle andere plaatsen. Zo'n kaartje 2dehands kopen kan ik me niet permiteren als student, werkt deze kaart niet of gaat ze ineens stuk dan ben ik de sjaak.
Er staan genoeg kaarten op V&A die nog onder garantie vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:28
Vandaag maar eens heel de dag de Nvidia website in de gaten houden, hoop dat de GTX 1080Ti vandaag beschikbaar komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Net een Asus ROG Strix GTX 1080 besteld op amazon.it voor €623,06 inclusief verzendkosten.

https://www.amazon.it/Asu...&sr=8-3&keywords=GTX+1080

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zondag de Inno3D GeForce GTX 1080 Ti iChill Black voor €798,- gekocht bij Azerty.
Levertijd is wel 10+ werkdagen, maar heb in principe niet heel veel haast. Nog een maandje wachten en wellicht kan ik dan in plaats van een 1700x een 2700x in m'n pc stampen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:33:
Levertijd is wel 10+ werkdagen, maar heb in principe niet heel veel haast.
Dit betekent dat Azerty ook geen idee heeft wanneer de kaart weer beschikbaar komt voor die prijs. Dat kan letterlijk nog maanden duren, en wellicht komt hij wel helemaal nooit.

Het lijkt me zeer onverstandig om daar op te gaan wachten :P de prijs is ook simpelweg onrealistisch. Als je bereid bent om heel lang te wachten, laat het dan op je rekening staan en wacht tot er een kaart op voorraad langs komt, dat is de enige garantie dat je ook echt geleverd gaat krijgen.

HWI heeft een mooi tooltje: https://nl.hardware.info/...en-uit-voorraad-leverbaar

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:38:
[...]

Dit betekent dat Azerty ook geen idee heeft wanneer de kaart weer beschikbaar komt voor die prijs. Dat kan letterlijk nog maanden duren, en wellicht komt hij wel helemaal nooit.
Ik wacht het nog even af. Als je naar de pricewatch kijkt zie je dat de videokaart om de twee weken naar ~€800 springt. Mogelijkerwijs betekent dit dat Azerty elke twee week alle in bestelling zijnde kaarten aan hun klanten kan leveren en vervolgens de prijs weer naar beneden bij schroeft zodat nieuwe klanten de kaarten kunnen kopen.

Hiernaast zie ik sporadisch ook comments van andere Tweakers voorbij komen die hun 10+ werkdagen spullen hebben gekregen, dus heb nog wat hoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:44:
[...]

Ik wacht het nog even af. Als je naar de pricewatch kijkt zie je dat de videokaart om de twee weken naar ~€800 springt. Mogelijkerwijs betekent dit dat Azerty elke twee week alle, in bestelling zijnde, kaarten aan hun klanten kan leveren en vervolgens de prijs weer naar beneden bij schroeft zodat nieuwe klanten de kaarten kunnen kopen.

Hiernaast zie ik sporadisch ook comments van andere Tweakers voorbij komen die hun 10+ werkdagen spullen hebben gekregen, dus heb nog wat hoop :P
De pricewatch prijsverloopgrafiek gaat ook naar beneden als shops een niet-leverbaar product aanbieden, daarvoor is geen voorraad nodig.

Ik duim voor je mee, maar ik heb er echt een hard hoofd in dat je het ooit geleverd gaat krijgen :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
GTX 1070 Ti beschikbaar op nvidia.nl

Binnen 5 minuten uitverkocht.

[ Voor 36% gewijzigd door mprkooij op 09-03-2018 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Earzz schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 14:52:
Net een Asus ROG Strix GTX 1080 besteld op amazon.it voor €623,06 inclusief verzendkosten.

https://www.amazon.it/Asu...&sr=8-3&keywords=GTX+1080
De kaart is weer beschikbaar aangezien ik mijn order heb geannuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Hoewel een 1070 ti nu, op basis van wat je mag verwachten aan normale prijs deflatie ongeveer op €450 zou moeten zitten, is dat toch geen realistische prijs zelfs zonder de mining gekte. Dankzij de productie tekorten op geheugen zijn de productie kosten ook hoger ipv lager dan wat je normaal mag verwachten als een kaart een tijdje op de markt is.

Denk dat €500-550 realistisch is mocht de crypto markt instorten. Dat laatste staat wel te gebeuren, steeds meer gebruikers van het eerste uur cashen uit, en de coins van mt gox gaan ook helpen.

Eerlijk gezegt, volgensmij zijn crypo's nog altijd een groot piramide spel. Er moet gewoon een gigantische deflatie zijn aangezien elke transactie cost gewoon verdampt geld is, en alles wat gemind wordt ook. De enige realistische prijs voor crypto's is in elk geval onder het punt waar minen rendabel is. Ik hou dus hoop dat de huidige gekte echt tijdelijk is (maar nog wel minimaal 3-9 maanden aanhoud.... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mitt3nz schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:30:
Meltdown?
Eerder een dikke dip en inkoop moment. Komende maanden zal het weer losgehen. Wss eerst de altcoins in btc waarde en dan weer btc tov usd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• belstrekkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-02-2024

belstrekkie

Bas_Versluis

Beste allen,

*knip* @belstrekkie overleg eerst met @dion_b of @Edmin of dit okay is. Mocht dat zo zijn, kunnen zij het bericht herstellen.

[ Voor 93% gewijzigd door br00ky op 11-03-2018 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 07:36
ThaGostino schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:44:
In US (?) nog wel 1070 ti verkrijgbaar, maar ik zie geen mogelijkheid om naar NLD te verzenden. Na toevoegen in winkelmand blijft bij mij de winkelmand leeg..
https://www.nvidia.com/en...ries/geforce-gtx-1070-ti/
Pas op hoor: komt nog importheffing overheen en verwerkingskosten van de transporteur: op dit bedrag komt er zo 130€ bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
-Snip- verkeerde topic

[ Voor 90% gewijzigd door Blaat op 12-03-2018 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ik heb de Notify Me button bij Nvidia USA aangeklikt, gaat de voorraad in Nederland op hetzelfde moment in stock als in USA? Ik zie namelijk geen Notify Me button in Nederland....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
mprkooij schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:02:
Ik heb de Notify Me button bij Nvidia USA aangeklikt, gaat de voorraad in Nederland op hetzelfde moment in stock als in USA? Ik zie namelijk geen Notify Me button in Nederland....
Nee. De NVidia stock van de EU zit in Ierland en staat los van de USA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Blaat schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 10:13:
[...]

Nee. De NVidia stock van de EU zit in Ierland en staat los van de USA. :)
Ik hou al dagelijks sinds donderdag de Nederlandse site in de gaten en heb geen flauw idee of de stock in die tijd nog op voorraad is geweest, is er een manier om daar achter te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
mprkooij schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:05:
[...]

Ik hou al dagelijks sinds donderdag de Nederlandse site in de gaten en heb geen flauw idee of de stock in die tijd nog op voorraad is geweest, is er een manier om daar achter te komen?
Google cache wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijk goed nieuws voor de beschikbaarheid: https://www.digitimes.com/news/a20180313PD204.html

Verdere discussie: Help!!!! in "[Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56"

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2018 13:26 . Reden: Content was al in andere topic behandeld, daar nu naar toe gelinked ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mitt3nz
SmokingCrop schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 07:38:
[...]

Meltdown?
Eerder een dikke dip en inkoop moment. Komende maanden zal het weer losgehen. Wss eerst de altcoins in btc waarde en dan weer btc tov usd.
U zei? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komende maanden. Eerst altcoins tov btc en dan btc tov usd.

Het is 3 dagen verder.. Best niet aan crypto mee doen met zo'n geduld. Als ik het niet vergeet reply ik nog wel eens in 3 maand ofzo ^^

(qua inkoop moment bedoel ik overigens btc tov altcoins die momenteel al - 75% staan tov de recente all time high. USD/BTC zit ik al veel vroeger in en al lang alles meermaals terug op de bank in euro's
Voor btc worden deze kaarten ook niet gekocht om te minen. )

[ Voor 58% gewijzigd door SmokingCrop op 13-03-2018 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Nadat ik spijt kreeg dat ik mijn order heb van een Asus Strix GTX 1080 had gecanceled omdat ik dacht te gaan wachten op de GTX 2000 serie ben ik toch weer verder gaan kijken.

Nu heb ik deze besteld :

https://www.amazon.es/gp/...ef=mp_s_a_1_2?__mk_es_ES=ÅMÅZÕÑ&qid=1521098350&sr=8-2&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=sc2+evga&dpPl=1&dpID=51bzxprKkrL&ref=plSrch

Weliswaar niet op voorraad maar gisteren nog in prijs gedaald.
Mocht ik nog gaan twijfelen kan ik 'm alsnog gaan cancelen maar wat is het toch een vieze speculatieve rot markt geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinEmperor
Beetje jammer. Krijg net een mail van Azerty over de Palit GTX 1080 Gamerock Premium die ik in januari nog voor de normale prijs had besteld. Waar ze eerder nog dachten dat de leverancier rond 20 maart zou kunnen leveren weten ze het nu niet meer. Of ik wil annuleren of nog langer wil wachten. -Zucht. Ik wacht nog langer. Wat moet ik anders? Voor de huidige prijs vertik ik een videokaart te kopen. Dan koop ik nog liever een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 01:06
PenguinEmperor schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 18:15:
Beetje jammer. Krijg net een mail van Azerty over de Palit GTX 1080 Gamerock Premium die ik in januari nog voor de normale prijs had besteld. Waar ze eerder nog dachten dat de leverancier rond 20 maart zou kunnen leveren weten ze het nu niet meer. Of ik wil annuleren of nog langer wil wachten. -Zucht. Ik wacht nog langer. Wat moet ik anders? Voor de huidige prijs vertik ik een videokaart te kopen. Dan koop ik nog liever een console.
Voor dat zou ik op zijn minst tot de 20ste wachten en of een paar dagen erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinEmperor
Oh, zoals ik zeg, ik ga zeker blijven wachten. Ik hoop alleen niet dat die leverancier Azerty aan het lijntje houdt en gewoon niet wil leveren. Ik ben er van overtuigd dat Azerty wil leveren. Van die leverancier weet ik het alleen niet.

Edit: ik heb inmiddels (begin April) de order maar geannuleerd en een andere videokaart gekocht (voor een belachelijk bedrag). Ik had niet het gevoel dat er nog geleverd ging worden.

[ Voor 28% gewijzigd door PenguinEmperor op 07-04-2018 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
PenguinEmperor schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 18:15:
Wat moet ik anders? Voor de huidige prijs vertik ik een videokaart te kopen. Dan koop ik nog liever een console.
Mja, ik heb dan later een 1070 besteld bij Azerty maar net wat je zegt. Voor een doorsnee 1080 scoor je toch een mooie Xbox one met games of PS4 pro met games. En dan kunnen Steam sales en keys nog zo goedkoop te vinden zijn, als de gpu markt blijft zoals ie is (ik zie niet in waarom Nvidia opeens met een nieuwe lichting kaarten lagere prijzen gaat hanteren dan nu) is het leuke voor pc gaming er wel af. Eerder kon je voor een minimale meerprijs over een Ps4/XBOX een fatsoenlijk systeem samenstellen en qua grafische output de boel overstijgen.

En Azerty zal vast willen verkopen maar die verkoopt hun batch aan kaarten natuurlijk ook liever tegen een meerprijs. Bedoel als ze toch als warme broodjes over de toonbank vliegen ongeacht de prijsstijging dan zou ik als winkelier ook geen haast hebben met het uitleveren van bestellingen voor een normale prijs. Maar als klant zoek je dan wel alternatieven op, dat is niet zo gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Wanneer komt de nieuwe lichting videokaarten van Nvidia (GTX 1080Ti).. Wacht als sinds 5 maart en hun website heeft nog geen enkele keren (in stock) aangegeven :( Had gehoopt dat ze nu wel weer een aantal exemplaren in voorraad zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Voor de liefhebber:
pricewatch: Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G

Voor €774! What's the catch? Retourproduct, maar als nieuw en met alle toebehoren.
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/501618

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

The catch is dat het niet nieuw is. Iemand heeft het al in zijn handen gehad en wellicht enige tijd gebruikt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het mining topic (geloof ik) kwam aan bod dat sommige mensen videokaarten kopen met 30 dagen retour. Dan 29 dagen gaan minen en hem dan terugsturen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40

MazeWing

The plot thickens...

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:42:
In het mining topic (geloof ik) kwam aan bod dat sommige mensen videokaarten kopen met 30 dagen retour. Dan 29 dagen gaan minen en hem dan terugsturen. :)
Dat soort mensen moeten tegen een muur gezet worden...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
RutgervdZ schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:26:
Voor de liefhebber:
pricewatch: Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G

Voor €774! What's the catch? Retourproduct, maar als nieuw en met alle toebehoren.
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/501618
Zeeeeeeeeeeer verleidelijk.... What to do :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
mprkooij schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 18:18:
[...]

Zeeeeeeeeeeer verleidelijk.... What to do :?
Als je er een zoekt voor een mooi prijsje en die morgen bij je thuis is, zou ik niet twijfelen.
True je weet niet of er 29 dagen mee gemined is, maar met Coolblue zijn de ervaringen altijd goed, plus gewoon 2 jaar garantie :)

[ Voor 20% gewijzigd door Rutger op 16-03-2018 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
RutgervdZ schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 18:22:
[...]

Als je er een zoekt voor een mooi prijsje en die morgen bij je thuis is, zou ik niet twijfelen.
True je weet niet of er 29 dagen mee gemined is, maar met Coolblue zijn de ervaringen altijd goed, plus gewoon 2 jaar garantie :)
Oh, net te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlainSki
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 13:38
Normale 1070 ook op vooraad. 469 EUR om 409 EUR wat een prijzen WAT EEN PRIJZEN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
Normale 1070 alweer uitverkocht? Ik zie geen voorraad.
Founder edition zijn nog de meest geschikte prijzen volgens mij. Heb een vrolijke 1070ti in me nieuwe systeempje draaien :) Warm wordtie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
En het feestje is weer voorbij! Alles ausverkauft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, had de PayPal betaling al klaarstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Laatst online: 19:18
Komend half jaar nog maar ff oude games spelen uit mijn backlog :) ik koop wel een kaart als de mining / crypto gekte voorbij is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesss
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:38
Bizar eigenlijk om mee te maken. Ik heb mijn GTX1080 8G (gaming x) gekocht voor 562 euro. Dat was tijdens de black friday dagen, en nu? Nu zijn de prijzen skyhigh en levertijden compleet waardeloos. Ik sta er een beetje van te kijken dat veel geluk gehad heb met het moment van aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Laatst online: 19:18
Riesss schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 19:31:
Bizar eigenlijk om mee te maken. Ik heb mijn GTX1080 8G (gaming x) gekocht voor 562 euro. Dat was tijdens de black friday dagen, en nu? Nu zijn de prijzen skyhigh en levertijden compleet waardeloos. Ik sta er een beetje van te kijken dat veel geluk gehad heb met het moment van aanschaf.
pricewatch: MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G

zoals je hier ziet is 't al eerder hoog geweest daarna gedaald, zal wel vaker gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubahnub
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-02 14:43
De mining hype is toch stilletjes aan wat aan het zakken niet? Als ik de Pricewatch in de gaten houd zie ik nu toch regelmatig prijsdalingen van 10-20% op GTX1060 en hoger staan. Hopelijk is binnen een maand of twee alles weer een beetje normaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
1080 in voorraad
https://www.nvidia.nl/gra.../geforce/pascal/gtx-1080/

1070 ook in voorraad
https://www.nvidia.nl/gra.../geforce/pascal/gtx-1070/

[ Voor 35% gewijzigd door FLOiAM op 21-03-2018 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
1060 ook, net besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Ubahnub schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 13:18:
De mining hype is toch stilletjes aan wat aan het zakken niet? Als ik de Pricewatch in de gaten houd zie ik nu toch regelmatig prijsdalingen van 10-20% op GTX1060 en hoger staan. Hopelijk is binnen een maand of twee alles weer een beetje normaal..
Zeg zulke dingen AUB Niet Jinx :P

Maar hopelijk zakken de prijzen nog wat meer en dat de beschibaarheid toch wat beter worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 1080 is nog steeds te krijgen zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
Ik blijf hier even meelezen voor de 1070 ti :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• grote_oever
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:39:
De 1080 is nog steeds te krijgen zie ik.
mmmmmmmmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* SPAM *

Mocht ik er iemand blij mee kunnen maken...

[ Voor 56% gewijzigd door dion_b op 28-03-2018 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
Bij va lijkt de videokaart uitverkoop begonnen te zijn, lees veelal dat de mimers gestopt zijn. Zullen de prijzen voor nieuw ook wel gaan dalen! Mooi wachten dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
no_way_today schreef op zondag 25 maart 2018 @ 21:54:
Bij va lijkt de videokaart uitverkoop begonnen te zijn, lees veelal dat de mimers gestopt zijn. Zullen de prijzen voor nieuw ook wel gaan dalen! Mooi wachten dus.
Yup, je hebt gelijk. Dit soort advertenties klinken mij als muziek in de oren:
15 januari 2018 (6 stuks) aangeschaft bij Alternate met de intentie te gaan mijnen.

[...]

Vanaf ongeveer dat moment zakte de koers in en is mijnen dus (voor mij) niet rendabel genoeg. Daarom bied ik deze kaarten aan in de originele verpakking en met een kopie van de bon.
(bron va 1622353)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Gaat inderdaad de goede kant uit met de cryptocurrencies, mining is momenteel al een poos niet rendabel meer. Goude tijden breken dadelijk aan voor de tweehandsmarkt ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
Ik hoef geen 2e hands mining card in mn pc te hebben hoor, wacht wel totdat ze nieuw in prijs dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterGamer
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-04 07:21
Ik zie dat kaarten veel beter leverbaar zijn sinds een week of 2, ik heb niet het idee dat prijzen nog stijgen, mijn maten in de US zien al prijsdalingen, zien jullie dat ook al in de NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinEmperor
Ik zie nog geen prijsdalingen wat Nvidia kaarten betreft. Sterker, kaarten die eerder nog wel eens voor 700 euro beschikbaar waren zijn nu slechts vanaf rond de 800 euro beschikbaar (ik kijk dan wel vooral naar 1080 video-kaarten, dus misschien dat het anders is voor andere kaarten). Ondertussen lijken de Vega RX 64 kaarten van de het rode kamp nu iets goedkoper dan ze de afgelopen maanden zijn geweest (de Strix van Asus is nu bij diverse winkels voor 800 euro te koop en ook nog ruim op voorraad).

Edit: hoewel... De MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8GB is nog best laag op sommige webshops. Onder de 700 euro zelfs. https://nl.hardware.info/...rce-gtx-1080-gaming-x-8gb

[ Voor 16% gewijzigd door PenguinEmperor op 26-03-2018 22:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitt3nz
De webshops hanteren nog steeds veels te hoge prijzen inderdaad, maar dit zal de komende tijd wel zakken. Kan me niet voorstellen dat er nu nog mensen zijn die 500 euro of meer over hebben voor een 1070. Tweedehands zal de prijs wel gaan zakken richting de 350.

[ Voor 12% gewijzigd door Mitt3nz op 26-03-2018 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cekstuffertz
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-12-2024
Mitt3nz schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:14:
Gaat inderdaad de goede kant uit met de cryptocurrencies, mining is momenteel al een poos niet rendabel meer. Goude tijden breken dadelijk aan voor de tweehandsmarkt ;-)
Al lang niet meer rendabel? Mining in nederland is pas niet meer rendabel als bijvoorbeeld ETH onder de €230 euro komt met de nederlandse energieprijzen. Het is minder winstgevend, dat klopt, maar veruit de meeste miners minen nu juist door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
Cekstuffertz schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 08:24:
[...]

Al lang niet meer rendabel? Mining in nederland is pas niet meer rendabel als bijvoorbeeld ETH onder de €230 euro komt met de nederlandse energieprijzen. Het is minder winstgevend, dat klopt, maar veruit de meeste miners minen nu juist door.
Je maakt een denkfout. Je vergeet dat miners eerst hun ingekochte hardware moeten terugverdienen voordat het überhaupt winstgevend wordt. Op dit moment instappen is daarom niet handig. Er komt namelijk een moment dat ETH POS behaalt en dan zijn veel mining rigs in 1 klap een stuk minder waard. De kans is vrij groot dat dat gebeurt voordat je je hardware terug verdient op dit punt.

Veel miners voelen de bui hangen en willen hun hardware nu verkopen nu de restwaarde nog hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cekstuffertz
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-12-2024
Blaat schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 08:34:
[...]

Je maakt een denkfout. Je vergeet dat miners eerst hun ingekochte hardware moeten terugverdienen voordat het überhaupt winstgevend wordt. Op dit moment instappen is daarom niet handig. Er komt namelijk een moment dat ETH POS behaalt en dan zijn veel mining rigs in 1 klap een stuk minder waard. De kans is vrij groot dat dat gebeurt voordat je je hardware terug verdient op dit punt.

Veel miners voelen de bui hangen en willen hun hardware nu verkopen nu de restwaarde nog hoog is.
ETH POS zal hoogstwaarschijnlijk niet meer in 2018 komen. Reken nog minimaal 12 maanden tot dat wordt geintroduceerd. De hybride variant PoW/PoS zal waarschijnlijk wel al worden geintroduceerd eind dit jaar, maar dat zal weinig tot geen invloed hebben op de miners. Veruit de meeste miners blijven nu door minen. Alleen de beginners die dachten dat ze in zeer korte tijd rijk zouden worden met minen gaan nu stoppen. Dat zal zeker geen stormvloed aan tweedehandskaarten opleveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
We zullen zien :) Ondertussen blijven de verscheidene cryptocurrencies hard dalen, en er lijkt vooralsnog niet snel een kentering in te komen. Om nog maar niet over de nieuwe generatie ETH/XMR ASICs te spreken, en de corresponderende rise in difficulty. Als je al een mining rig hebt kun je stug doorminen (al is het misschien verstandiger om de boel stil te zitten en rechtstreeks coins te kopen, als je een HODLer bent), maar je moet goed gek zijn om nu nog in te stappen.

Overigens heb ik echt al de nodige mining rigs/mining cards in de aanbieding gezien, en dat aantal zal alleen maar toenemen de komende weken.

[ Voor 36% gewijzigd door Mitt3nz op 27-03-2018 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
[b]

Overigens heb ik echt al de nodige mining rigs/mining cards in de aanbieding gezien, en dat aantal zal alleen maar toenemen de komende weken.
Moet je eens voor de lol op mplaats kijken, niet normaal hoe veel daar al aangeboden wordt! Je bent gek als nu de huidige vraagprijzen gaat betalen. Sneu voor de mensen die onlangs een hele rig hebben aangeschaft, die gaan hun investering er niet uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

no_way_today schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:07:
[...]

Moet je eens voor de lol op mplaats kijken, niet normaal hoe veel daar al aangeboden wordt! Je bent gek als nu de huidige vraagprijzen gaat betalen. Sneu voor de mensen die onlangs een hele rig hebben aangeschaft, die gaan hun investering er niet uithalen.
Beetje gezond verstand gebruiken en er op tijd uitstappen, maar nu al een beetje te laat. Mensen zien soms alleen maar geld, terwijl de koersen al veel langer aan het dalen zijn. Er zitten op dit moment vooral mensen in die wereld (heb ik het idee) die denken makkelijk geld te verdienen, terwijl ze niet overtuigd zijn van het nut.

Twijfel trouwens zelf ook aan het nut, volgens mij is onze economie daar nog niet aan toe. Inflatie etc en dat dan wereldwijd willen toepassen. Laat staan het energieverbruik. Misschien over 50 jaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2018 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:08:
[...]

Beetje gezond verstand gebruiken en er op tijd uitstappen, maar nu al een beetje te laat. Mensen zien soms alleen maar geld, terwijl de koersen al veel langer aan het dalen zijn. Er zitten op dit moment vooral mensen in die wereld (heb ik het idee) die denken makkelijk geld te verdienen, terwijl ze niet overtuigd zijn van het nut.

Twijfel trouwens zelf ook aan het nut, volgens mij is onze economie daar nog niet aan toe. Inflatie etc en dat dan wereldwijd willen toepassen. Laat staan het energieverbruik. Misschien over 50 jaar.
Stel dat een grote groep mensen stinkend rijk zou zijn geworden, dan compenseert dat vanzelf in de wereld. Dan zou men meer bitcoins (of whatever) gaan vragen voor diensten of producten. Het is ook gewoon onderhevig aan (hyper)inflatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

no_way_today schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:32:
[...]

Stel dat een grote groep mensen stinkend rijk zou zijn geworden, dan compenseert dat vanzelf in de wereld. Dan zou men meer bitcoins (of whatever) gaan vragen voor diensten of producten. Het is ook gewoon onderhevig aan (hyper)inflatie.
Ik heb het idee dat dat meer met een welvarende economie heeft te maken. Ik ben geen econoom, maar ik heb zelf het idee dat inflatie, onder normale omstandigheden, ontstaat doordat er meer geld in de economie wordt gepompt door leningen van de overheid of anders omschreven door een geld tekort. Kijk maar naar landen waar je duizenden 'noem een valuta' voor iets simpels moet betalen en de inflatie enorm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
We gaan wel een beetje erg off-topic zo heren ;-)

De eerste echte prijsdalingen zijn begonnen bij de webshops, zie bijvoorbeeld hier:

pricewatch: MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G

Nog steeds veels te veel geld voor een opgefokte 1070 natuurlijk (400-450 euro zou fair zijn), maar het is een begin.

[ Voor 17% gewijzigd door Mitt3nz op 27-03-2018 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Mitt3nz schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 20:36:
We gaan wel een beetje erg off-topic zo heren ;-)

De eerste echte prijsdalingen zijn begonnen bij de webshops, zie bijvoorbeeld hier:

pricewatch: MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G

Nog steeds veels te veel geld voor een opgefokte 1070 natuurlijk (400-450 euro zou fair zijn), maar het is een begin.
Nadeel is dat, tegen de tijd dat het op een "acceptabel" niveau is, we allemaal gaan wachten op de volgende generatie.

Ik zie drie mensen bij vraag & aanbod die flink spijt gaan krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door grote_oever op 27-03-2018 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterGamer
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-04 07:21
grote_oever schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 20:49:
[...]

Nadeel is dat, tegen de tijd dat het op een "acceptabel" niveau is, we allemaal gaan wachten op de volgende generatie.

Ik zie drie mensen bij vraag & aanbod die flink spijt gaan krijgen.
Minder vraag -> lagere prijs -> hoger mijn plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
Niet normaal hoe men hun kaarten aan t dumpen is! Staan hele rigs op inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielChopin
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:11
Ik denk dat de videokaartenmarkt eindelijk (gelukkig) begonnen is met wat gezonder te worden. Veel shops leveren weer kaarten zoals de 1070ti en 1080 en prijzen dalen flink. Weet niet waar dat ineens vandaan komt maar ben er wel blij mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
DanielChopin schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:05:
Weet niet waar dat ineens vandaan komt maar ben er wel blij mee :).
Zie bovenstaande discussie.

Het waren voornamelijk miners die alle videokaarten opkochten ongeacht de belachelijke prijzen die werden gehanteerd, en aangezien het momenteel verre van rendabel is om te minen (door meerdere oorzaken), blijven die overpriced videokaarten nu liggen. Daarnaast is er nu flinke concurrentie op de tweedehandsmarkt door miners die nu hun videokaarten proberen te verkopen om hun verlies te beperken. Webshops worden dus gedwongen om de prijzen weer te laten zakken. Kwestie van vraag en aanbod.

[ Voor 20% gewijzigd door Mitt3nz op 28-03-2018 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Blijft nog steeds wel hoofdprijzen vragen zowel 2nde hands als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Als het aanbod gaat toenemen zullen de prijzen wel dalen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
Check de va nog eens, t komt nu echt los! Mensen zakken met hun vp voor een 1070 naar de 425, als je een beetje je best doet ben je net tegen de 400 kwijt, op t laagste punt in het verleden was dat zo’n 350, nog 50 te gaan! Ook de bedchikbaarheid neemt toe voor nieuw en de np gaan richting de 500,- ook een goede ontwikkeling, maar nog steeds 100-75 te duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:48
ik vind het wel meevallen met aantal kaarten dat wordt aangeboden op v&a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:31:
ik vind het wel meevallen met aantal kaarten dat wordt aangeboden op v&a
7 volle pagina's kaarten vind ik anders niet mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-09 20:24
Voorlopig worden wel nog (bijna) nieuw prijzen gevraagd, 260 voor een 1060, 395 voor een 1070 (laagst geprijsde kaart voor beiden) , de 1080 is wel al iets onder de verkoopprijs.
Het betreft dan natuurlijk de prijzen van voor de coin bang, tot eind 2016 begin 2017.
Dus ik concludeer dat ondanks dat de 1e miners er mee kappen er toch een hoge prijs gehanteerd word. De prijzen liggen natuurlijk wel onder de marktprijs (2018) maar zijn nog lang geen 40 tot 60% van de verkoopprijs (die normaal voor 2e hands producten gebruikt word) , sterker nog het zijn bijna de advies prijzen bij introductie.
7 pagina's is leuk , maar de prijzen zijn dat nog steeds niet, mocht je een kaart nodig hebben is dit natuurlijk wel een goedkopere manier, maarja je betaald nog steeds 2016 retail price op V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
Pagina: 1 ... 83 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.