🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Hoop niet dat dit weer hetzelfde verhaal als Azerty gaat worden.
[ Voor 9% gewijzigd door SupaHotFire op 28-06-2016 15:45 ]
Wat heb je er nou voor betaald als ik vragen mag?SupaHotFire schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:44:
Hier een mail gehad van Megekko dat ze verwachten mijn Asus Strix 1080 donderdag te leveren aan me huis.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik heb mijn bestelling nog open staan bij azerty, jij zag er ook al geen vooruitgang in?SupaHotFire schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:44:
Hier een mail gehad van Megekko dat ze verwachten mijn Asus Strix 1080 donderdag te leveren aan me huis.
Te veelFrostbite schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:45:
[...]
Wat heb je er nou voor betaald als ik vragen mag?
Ik had de Sea Hawk besteld. Nee ik zie er niets in. Had hem maar geannuleerdtommieboy154 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:45:
[...]
Ik heb mijn bestelling nog open staan bij azerty, jij zag er ook al geen vooruitgang in?
[ Voor 37% gewijzigd door SupaHotFire op 28-06-2016 15:49 ]
Besteld bij http://bora-computer.de/
Dinsdag 21-6 besteld
Vrijdag 24-6 verzonden

Ik hoop dat ze jullie ook snel zullen voorzien van kaarten!
Ski or Die
Hoe lang heb je al in bestelling staan? aangezien die kaart nu voor 900 te koop staat?SupaHotFire schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:47:
[...]
Te veel963,90 euro incl. verzending. Maar heb dan wel een Asus Strix die ik het liefste wou.
[...]
Ik had de Sea Hawk besteld. Nee ik zie er niets in. Had hem maar geannuleerd
De 27ste. Had hem ongv. een kwartier nadat de kaart 11x op voorraad was besteld. Ik was er helemaal klaar meetommieboy154 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:51:
[...]
Hoe lang heb je al in bestelling staan? aangezien die kaart nu voor 900 te koop staat?
ik wil die kaart ook echt zo snel mogelijk in huis XD , hoe moet je trouwens annuleren bij azerty en hoe snel was je geld terug op je rekening?SupaHotFire schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:53:
[...]
De 27ste. Had hem ongv. een kwartier nadat de kaart 11x op voorraad was besteld. Ik was er helemaal klaar mee
Te veel ... das wel een understatement ja... voor 200€ minder had je ook een leuke kaart uit Duitsland kunnen halen. Volgens een review van de gtx1080 presteert hij niet eens zoveel beter dan de rest. Eerder juist minder.SupaHotFire schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:47:
[...]
Te veel963,90 euro incl. verzending. Maar heb dan wel een Asus Strix die ik het liefste wou.
Maar goed als je tevreden bent dan is het goed he.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
dit lezen doet bijna pijn gewoon.. niks tegen jou maar als ik zie dat je zo makkelijk aan een andere kaart bent gekomen, die ook nog eens gister verzonden is, terwijl ik al bijna een maand wacht en ze gister zeiden dat m'n kaart zeer waarschijnlijk verzonden zou worden, dus ik laat m'n order staan. niet verzonden gister. en nu dit gezeik weer. kan wel janken (niet echt natuurlijk)Wuzi schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:32:
Blij dat ik m'n 1080 EVGA SC pre-order bij caseking gisteren maar omgezet heb naar de Zotac AMP! die wel leverbaar was en ook nog eens 5 jaar garantie geeft. Is gisteren gelukkig direct verzonden.
maar dit is gewoon een ellendige naaiactie van ze. kun je zeggen wat je wilt over ja ze weten niks meer dan jij en ik. ze kunnen het ook anders aanpakken. hadden na de 2e keer datum veranderen gewoon op unknown moeten zetten en niet na de 7e of wat het nu ook mag zijn.
zo. /rant
nogmaals niks tegen jou Wuzi
Moet die chip gwn aan kunnen mijn msi heb ik op oc modus gezet via de msi app hoogste clock was 1976 mhz en hij draait ingame continu 1926 mhz zal vast iets anders zijn bij asusVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:26:
Ik zie berichten op internet verschijnen dat ASUS gestopt is met het produceren van de Asus Strix GTX 1080 OC versie vanwege te veel problemen??
https://www.reddit.com/r/...n_of_the_asus_strix_1080/
vraagprijs 400euro
Het snelste is bellen. Dan zeggen dat je je order wilt annuleren en je ordernummer doorgeven. Direct een mail gehad en dan via die mail je IBAN doorgeven. Geld is nog niet op me rekening. Had express omdat ik het al voorzag wat geld van me spaarrekening gehaald en als ik het geld terug heb dan stort ik het weer terug naar de spaarrekening.tommieboy154 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:55:
[...]
ik wil die kaart ook echt zo snel mogelijk in huis XD , hoe moet je trouwens annuleren bij azerty en hoe snel was je geld terug op je rekening?
Dat kloptFrostbite schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:56:
[...]
Te veel ... das wel een understatement ja... voor 200€ minder had je ook een leuke kaart uit Duitsland kunnen halen. Volgens een review van de gtx1080 presteert hij niet eens zoveel beter dan de rest. Eerder juist minder.
Maar goed als je tevreden bent dan is het goed he.
Als dit geen scam is eet ik m'n schoen opsiempie schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:01:
staat nog een asus 1070 op marktplaats voor de liefhebber http://www.marktplaats.nl...3a&previousPage=lr&pos=14
vraagprijs 400euro
Verwijderd
Verkoopt ook een iPhone 6s.
Wel onder een andere naam, maar ook met "me" i.p.v. "mij".
Legit.
"The parcel data was entered into the GLS system; the parcel was not yet handed over to GLS."
Hij zou toch onderhand wel aan GLS gegeven moeten zijn.
En beide advertenties hebben een stock image. Geloof er geen kloot vanVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:08:
[...]
Legit.

Advertentie iphone..Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:08:
[...]
Legit.
verzendkosten zijn inclusief u bod tenzij heel laag bod is
ja lijkt me volkomen legit

[ Voor 3% gewijzigd door markklok op 28-06-2016 16:10 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
als ik ook zon buffer achter had liggen om er nog een te bestellen had ik dat allang gedaan maar ja studenteleventje, ga hem in ieder geval wel annuleren want heb hem al vanaf 04-06 in bestelling staan en reageren op mailtjes doen ze ook nietSupaHotFire schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:02:
[...]
Het snelste is bellen. Dan zeggen dat je je order wilt annuleren en je ordernummer doorgeven. Direct een mail gehad en dan via die mail je IBAN doorgeven. Geld is nog niet op me rekening. Had express omdat ik het al voorzag wat geld van me spaarrekening gehaald en als ik het geld terug heb dan stort ik het weer terug naar de spaarrekening.
[...]
Dat klopt

Met reageren op mails hebben ze inderdaad moeite mee. Heb nog nooit een antwoord op me mail gehad over waarom het zo lang duurdetommieboy154 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:11:
[...]
als ik ook zon buffer achter had liggen om er nog een te bestellen had ik dat allang gedaan maar ja studenteleventje, ga hem in ieder geval wel annuleren want heb hem al vanaf 04-06 in bestelling staan en reageren op mailtjes doen ze ook niet
Even met z'n allen rapporteren, knopje onder de advertentiemarkklok schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:10:
[...]
Advertentie iphone..
verzendkosten zijn inclusief u bod tenzij heel laag bod is
ja lijkt me volkomen legit![]()
![]()
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Staat gewoon op de siteSoclever schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:09:
Hoe lang duurt levering door GLS vanuit caseking? Gister kreeg ik om 19:00 een track & trace code maar er staat nog steeds:
"The parcel data was entered into the GLS system; the parcel was not yet handed over to GLS."
Hij zou toch onderhand wel aan GLS gegeven moeten zijn.
Soms lopen de systemen van GLS/DHL/PostNL een beetje achter met het verwerken van statussen.After Caseking GmbH has shipped your order, you will receive an additional eMail containing all the details of your order as well as a tracking number, so you can check the status of your shipment at any time. The regular shipping time with both GLS and DHL is 24-48 hours within Germany and up to 7 business days within Europe, depending on the distance
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Hahaha LOL.siempie schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:01:
staat nog een asus 1070 op marktplaats voor de liefhebber http://www.marktplaats.nl...3a&previousPage=lr&pos=14
vraagprijs 400euro
Een scammer die niet weet dat de Asus kaarten nagenoeg niet geleverd worden.
Daarnaast vraagt hij veel te weinig en heeft hij nog een Iphone te koop. 2 snel verhandelbare goederen. Hier gaan weer veel mensen opgelicht worden
Berichtje gestuurd of ophalen een mogelijkheid was en dat is geen probleem. Dus hoezo gelijk scam vraag ik me af? Als je hem mag komen ophalen??The Source schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:32:
[...]
Hahaha LOL.
Een scammer die niet weet dat de Asus kaarten nagenoeg niet geleverd worden.
Daarnaast vraagt hij veel te weinig en heeft hij nog een Iphone te koop. 2 snel verhandelbare goederen. Hier gaan weer veel mensen opgelicht worden
Snap hem even niet.
Typische tweakers reactie.
Het is tevens een begin prijs en niet DE prijs. Verwacht dat het eind bedrag hoger zal zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Shifra op 28-06-2016 16:36 ]
Euh, nogal een oude truuk. Het is voor oplichters al jaren bekend dat je niet moet adverteren met "enkel ter verzending" of "ophalen niet mogelijk".Shifra schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:35:
[...]
Berichtje gestuurd of ophalen een mogelijkheid was en dat is geen probleem. Dus hoezo gelijk scam vraag ik me af? Als je hem mag komen ophalen??
Snap hem even niet.
Zie maar eens een afspraak te maken. Ik hoor graag van je
Ik heb 'm in ieder geval gerapporteerd. Buiten dit, het zijn ook de andere vage en verdachte kenmerken.
[ Voor 5% gewijzigd door Aurora op 28-06-2016 16:39 ]
Typische Tweakers reactie? Die kaart heeft een minimale verkoopprijs van 500 euro, maar de meeste kopen hem op dit moment voor rond de 540 euro. Nederlands is half gaar en daarnaast heeft de adverteerder een iPhone te koop, toevallig een item wat veel online verhandeld wordt tegen een hoge prijs.Shifra schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:35:
[...]
Berichtje gestuurd of ophalen een mogelijkheid was en dat is geen probleem. Dus hoezo gelijk scam vraag ik me af? Als je hem mag komen ophalen??
Snap hem even niet.
Het is tevens een begin prijs en niet DE prijs. Verwacht dat het eind bedrag hoger zal zijn.
Oh, en het is een marktplaats advertentie. Kom op zeg, denk ff na. Die kaart ga je echt niet voor 400 euro meekrijgen. Natuurlijk kan je 'm afhalen, maar als het er eenmaal op aankomt dan schikt het ineens niet meer en heeft hij allang al twintig keer die kaart 'verkocht' en zit weer ergens in Oost-Europa
Eens! Gooi die iPhone foto eens door Google heen. Lijkt op een zelfgemaakte foto. Is het ook. Maar door iemand anders ergens op het internet.Mmore schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:38:
[...]
Typische Tweakers reactie? Die kaart heeft een minimale verkoopprijs van 500 euro, maar de meeste kopen hem op dit moment voor rond de 540 euro. Nederlands is half gaar en daarnaast heeft de adverteerder een iPhone te koop, toevallig een item wat veel online verhandeld wordt tegen een hoge prijs.
Oh, en het is een marktplaats advertentie. Kom op zeg, denk ff na. Die kaart ga je echt niet voor 400 euro meekrijgen. Natuurlijk kan je 'm afhalen, maar als het er eenmaal op aankomt dan schikt het ineens niet meer en heeft hij allang al twintig keer die kaart 'verkocht' en zit weer ergens in Oost-Europa
Ik hoop het ook voor je..SupaHotFire schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:44:
Hier een mail gehad van Megekko dat ze verwachten mijn Asus Strix 1080 morgen te ontvangen in de winkel en donderdag te leveren aan me huis.
Super mooie kaart die Strix.
Verwijderd
https://www.notebooksbill...geforce+gtx+1080+gamerock
hij is nog op voorraad voor de liefhebbers.
Gewoon weer bekrompen gedachte. Als je zo gaat denken kan je op tweakers ook nooit iets kopen op afstand en kunnen ze die functie er net zo goed uithalen. Nu zitten jullie gewoon weer iemand af te zeiken zonder dat je ook maar iets weet.Aurora schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:36:
[...]
Euh, nogal een oude truuk. Het is voor oplichters al jaren bekend dat je niet moet adverteren met "enkel ter verzending" of "ophalen niet mogelijk".
Zie maar eens een afspraak te maken. Ik hoor graag van je![]()
Ik heb 'm in ieder geval gerapporteerd. Buiten dit, het zijn ook de andere vage en verdachte kenmerken.
Ik sta zelf ook met 4 advertenties op marktplaats dus ik neem aan dat ik ook een oplichter ben dan zoals al die andere mensen.
Wat een verdomd mooie kaart!Eetje schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:48:
Mijn kaart is vandaag binnen gekomen.
Besteld bij http://bora-computer.de/
Dinsdag 21-6 besteld
Vrijdag 24-6 verzonden
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop dat ze jullie ook snel zullen voorzien van kaarten!
Het enige waar ik mee zit, hoe presteert hij in vergelijking met een MSI Gaming X variant. En het geluidsniveau vind ik ook belangrijk.
Maar gefeliciteerd, vet ding!
De Iphone van dezelfde verkoper wordt niet door Berend verkocht maar door Jenne. Het Nederlands in deze advertentie is allerbelabberdst. Plaatje bij advertentie is een "stock photo".Mmore schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:38:
[...]
Typische Tweakers reactie? Die kaart heeft een minimale verkoopprijs van 500 euro, maar de meeste kopen hem op dit moment voor rond de 540 euro. Nederlands is half gaar en daarnaast heeft de adverteerder een iPhone te koop, toevallig een item wat veel online verhandeld wordt tegen een hoge prijs.
Ik zou het absoluut niet vertrouwen.
Verwijderd
Dit heb ik maar gedaan. Bedankt voor de informatie!Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:41:
Heb gebeld met Caseking. Mensen die de SC hebben besteld daar hoeven hun kaart de komende 2 weken niet te verwachten. Heb daarom m'n order gecanceld en de Palit Gamerock bij notesbookbilliger.de besteld. Wordt als het goed is vandaag verzonden en heb hem over 2 dagen ongeveer binnen!
https://www.notebooksbill...geforce+gtx+1080+gamerock
hij is nog op voorraad voor de liefhebbers.
Verwijderd
Alternate levert dus binnen een dag je videokaart?Lord Igor schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:52:
[...]
Grumpf... Ik zit achteraan een rondje van PostNL en de mijne (een enkel exemplaar dan) komt pas tussen 19:00 en 21:30. Gisteren besteld bij Alternate en zou dus vandaag geleverd moeten worden.
Altijd als er voorraad isVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:46:
[...]
Alternate levert dus binnen een dag je videokaart?
[ Voor 5% gewijzigd door Mmore op 28-06-2016 16:47 ]
Was ik al bang voor, helaas pindakaas.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:41:
Heb gebeld met Caseking. Mensen die de SC hebben besteld daar hoeven hun kaart de komende 2 weken niet te verwachten.
Alternate moet ook gek van ons, Tweakers, worden.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:52:
Net met Alternate gebeld, 2 founders edition kaarten op voorraad. Rest onzeker...
Zoals al eerder gezegd; als er voorraad is wel. Ik heb mijn bestelling geplaatst toen er nog '1 werkdag' stond in plaats van 'Direct leverbaar', want het verschil leek mij verwaarloosbaar. Wel eerst even gebeld en toen bleek dat de '1 werkdag' levertijd inhoudt dat ze diezelfde dag een zending verwachten, maar deze nog niet hebben ontvangen / verwerkt in het systeem.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:46:
[...]
Alternate levert dus binnen een dag je videokaart?
Je bent wel overgeleverd aan de genade van PostNL voor het exacte tijdstip, dus het kan iets meer dan een dag zijn natuurlijk
Ik zit ook flink te azen op die Super Jetstream, heb al duitse reviews gezien, dit was de stilste kaart die ze hadden getest, beter nog dan de MSI (en ook die GB uit mn hoofd) Zal even een lintje zoekenBoost9898 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:43:
[...]
Wat een verdomd mooie kaart!
Het enige waar ik mee zit, hoe presteert hij in vergelijking met een MSI Gaming X variant. En het geluidsniveau vind ik ook belangrijk.
Maar gefeliciteerd, vet ding!
[edit] kan de link even niet vinden, maar hier is wel een review van de Gamerock Premium, die dezelfde koeler gebruikt: http://www.guru3d.com/art...on_g_panel_review,12.html
[ Voor 18% gewijzigd door Skinnyice op 28-06-2016 16:56 ]
Ik kreeg hem netjes binnen 24 uur binnen.Lord Igor schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:53:
[...]
Zoals al eerder gezegd; als er voorraad is wel. Ik heb mijn bestelling geplaatst toen er nog '1 werkdag' stond in plaats van 'Direct leverbaar', want het verschil leek mij verwaarloosbaar. Wel eerst even gebeld en toen bleek dat de '1 werkdag' levertijd inhoudt dat ze diezelfde dag een zending verwachten, maar deze nog niet hebben ontvangen / verwerkt in het systeem.
Je bent wel overgeleverd aan de genade van PostNL voor het exacte tijdstip, dus het kan iets meer dan een dag zijn natuurlijk
Wil niet zeggen dat dit altijd is natuurlijk..
Maar mijn ervaringen met alternate zijn prima.
Mijn halve systeem komt daar vandaan.
Verwijderd
Dat mooie hoeft voor mij niet. Die koeler gaat eraf en zet er een NZXT G10 en een Corsair H75 op. Dan heb ik ongeveer hetzelfde als de Sea Hawk.mikevanwanrooij schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:41:
[...]
Ik hoop het ook voor je..
Super mooie kaart die Strix.
Zojuist een Gigabyte GeForce GTX 1070 - G1 Gaming - 8GB GDDR5 gekocht bij Afuture.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:56:
Nu maar even wachten of er morgen enorm met de prijzen word geschommeld. Anders maar is een keer ergens een 1070 pre-orderen. Iemand advies voor een bepaalde webshop?
Zou als het goed is binnen 5 werkdagen verzonden moeten zijn.
Jezelf flexibel opstellen is hoe je het snelst een kaart krijgt. Als je er tijd voor hebt hier regelmatig checken en snel reageren bij voorraad. Als je echt geen zin hebt om het in de gaten te houden ga dan voor de retailers die The Source eerder heeft genoemd, die krijgen als eerst voorraad van MSI maar dit zijn de grotere bedrijven die vaak ook wel deals met andere OEMs hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:56:
Nu maar even wachten of er morgen enorm met de prijzen word geschommeld. Anders maar is een keer ergens een 1070 pre-orderen. Iemand advies voor een bepaalde webshop?
Als je egt niet kunt wachten... Mijn Msi 1080 is te koop gister binnen vanuit Paradigit( 2 jaar garantie) zit wel in de kast 1 dag nu alleen voor de ongeduldigste mensen ik zou hem graag houden maar voor 2.000,- ga ik er heel diep over nadenkenVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:56:
Verwijderd
Dat klinkt als een eerlijke deal. Ik doe het gelijkJantjuh151 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:30:
[...]
Als je egt niet kunt wachten... Mijn Msi 1080 is te koop gister binnen vanuit Paradigit( 2 jaar garantie) zit wel in de kast 1 dag nu alleen voor de ongeduldigste mensen ik zou hem graag houden maar voor 2.000,- ga ik er heel diep over nadenken
Nu in Nederland al!!!
Paketübersicht
Datum
Zeit
Paketstatus
GLS Standort
28.06.16 14:44 Das Paket hat den GLS Standort verlassen. Niederlande Utrecht
28.06.16 14:43 Das Paket ist im GLS Standort eingetroffen. Niederlande Utrecht
28.06.16 14:42 Das Paket ist im GLS Standort eingetroffen. Niederlande Utrecht
27.06.16 23:58 Das Paket hat den GLS Standort verlassen. Deutschland Neuenstein
27.06.16 23:58 Das Paket ist im GLS Standort eingetroffen. Deutschland Neuenstein
27.06.16 23:54 Das Paket ist im GLS Standort eingetroffen. Deutschland Neuenstein
27.06.16 16:08 Das Paket wurde an das GLS System übergeben.Deutschland Bernau OT Schönow
Laatste keer dat ik zo gehyped was voor een pakketje was 10 jaar geleden denk ik
Bij EVGA weten ze van weer van niks
Ik zou zeggen lekker die kaart bestellen bij die gast, gewoon vooruit betalen.Shifra schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:42:
[...]
Gewoon weer bekrompen gedachte. Als je zo gaat denken kan je op tweakers ook nooit iets kopen op afstand en kunnen ze die functie er net zo goed uithalen. Nu zitten jullie gewoon weer iemand af te zeiken zonder dat je ook maar iets weet.
Ik sta zelf ook met 4 advertenties op marktplaats dus ik neem aan dat ik ook een oplichter ben dan zoals al die andere mensen.
Verwijderd
davidb2 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:44:
Iemand ervaring hoe snel je geld terug krijgt van caseking.de als je via Paypal hebt betaald ? Door de grap die zij nu nu via EVGA ( SHAME ON YOU EVGA! SHAME! ) zit ik te denken om de order cancellen ..
Bij EVGA weten ze van weer van niks
Seconded. Heb een refund aangevraagd en had het geld terug binnen 5 minuten.
Maar succes met verder zoeken, hopen dat het ergens anders sneller gaat.
Verwijderd
Al gedaan om 19:00 afgesproken. Foto met handshake komt eraan.Bron schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:46:
[...]
Ik zou zeggen lekker die kaart bestellen bij die gast, gewoon vooruit betalen.
Mindfactory super winkel daar heb je jouw geld sneller terug dan sommige winkels in nl..Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:52:
Mindfactory heeft een aantal GTX 1070 op voorraad waaronder de GTX 1070 Jetstream voor €479. Maar daar komt nog een hoop kosten bij als je met Paypal betaalt.
Gaat het nou echt gebeuren dat ik m'n schoen moet gaan op eten?Shifra schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:00:
[...]
Al gedaan om 19:00 afgesproken. Foto met handshake komt eraan.
shit
Ik raad satékruiden aan.Tijmenn schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:10:
Gaat het nou echt gebeuren dat ik m'n schoen moet gaan op eten?
shit
Verwijderd
Ihre Ware wurde soeben in den Versand gegeben.
kijk! vandaag besteld, vandaag verzonden. palit gamerock bij notesbookbilliger! super geil klasse!:D
Verwijderd
Klopt. Ik heb hem toch net besteld.InSanex schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:15:
Pittige verzendkosten en transactiekosten bij mindfacotry, Jammer, want ik denk dat 479 een realistische prijs is.
Totale kosten
Zwischensumme: € 479,00*
Versandkosten: + € 19,99*
PayPal-Express: + € 9,10*
inkl. 19% USt: € 81,12
--------------------------------
Gesamtpreis: € 508,09
Wacht al te lang op de Gaming X (laat m'n order nog wel even staan).
Cheers!
AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black
Verwijderd
Die mail kreeg ik net ook, al heb ik wel het probleem dat er na mijn bestelling stond dat mijn adres in Duitsland was.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:15:
Sehr geehrter Kunde,
Ihre Ware wurde soeben in den Versand gegeben.
kijk! vandaag besteld, vandaag verzonden. palit gamerock bij notesbookbilliger! super geil klasse!:D
Ik ben 100% zeker dat ik Nederland in heb gevuld, dus ik heb ze een mail gestuurd.
fantastisch nieuws. Krijgen ze die levering morgen? Ik heb een compleet systeem besteld met assemblage bij hun. Hopelijk komt die dan eind deze week/ begin volgende week.GTX404 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:18:
Goed nieuws voor de mensen die een MSI Gaming X 1080 hebben staan bij Azerty: Ze zeggen dat het moet lukken om alle backorders te leveren, omdat ze een grote lading krijgen.
Cheers!
"Deze week" hebben ze mij verteld. Maar zoals altijd: fingers crossed!!stime schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:22:
[...]
fantastisch nieuws. Krijgen ze die levering morgen? Ik heb een compleet systeem besteld met assemblage bij hun. Hopelijk komt die dan eind deze week/ begin volgende week.
AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black
http://www.mindfactory.de...x16--Retail-_1094565.html
En de Jetstream
http://www.mindfactory.de...x16--Retail-_1094585.html
[ Voor 25% gewijzigd door Zeara op 28-06-2016 18:29 ]
Als je een PC build hebt waar het gaat om de looks en de kaart past in je systeem qua kleur: halen.Zeara schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:28:
Ik ben aan het struinen, ik kwam deze tegen. Palit 1070 Gamerock, meer dan 5 liggen er nog geeft mindfactory aan, voor 480 euro.
http://www.mindfactory.de...x16--Retail-_1094565.html
Als looks etc. en het aantal slots dat de kaart inneemt niet boeit: halen! Goede kaart, goede prestaties, goede koeler.
Verwijderd
laat even weten hoe het zit. in de mail die ik van ze heb gekregen staat bij leveradres ook duitsland. maar in mn account bij leveradres staat nederland.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:20:
[...]
Die mail kreeg ik net ook, al heb ik wel het probleem dat er na mijn bestelling stond dat mijn adres in Duitsland was.![]()
Ik ben 100% zeker dat ik Nederland in heb gevuld, dus ik heb ze een mail gestuurd.
ook ik ben er zeker van dat ik nederland ingevuld heb. wel raar alleen.
Verwijderd
Let wel op dat er enkele kosten erbij komen. Zie hier.Zeara schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:28:
Ik ben aan het struinen, ik kwam deze tegen. Palit 1070 Gamerock, meer dan 5 liggen er nog geeft mindfactory aan, voor 480 euro.
Verwijderd
Het is in ieder geval fijn om te weten dat ik niet de enige ben in die situatie.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:30:
[...]
laat even weten hoe het zit. in de mail die ik van ze heb gekregen staat bij leveradres ook duitsland. maar in mn account bij leveradres staat nederland.
ook ik ben er zeker van dat ik nederland ingevuld heb. wel raar alleen.
Verwijderd
leveradres in mn account is wel nederland. je hebt als het goed is een mail gekregen waar je een account in kan maken als je die nog niet hebt. als je kijkt bij kondo en dan adressbucheinträge staat t leveradres.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:36:
[...]
Het is in ieder geval fijn om te weten dat ik niet de enige ben in die situatie.
kijk daar even of er bij jou ook nederland staat, als dat zo is zal t wel goed komen
Mijn laatste status is nog ' Das Paket hat den GLS Standort verlassen. Deutschland Neuenstein' ... of zou mijn gls bus de verkeerde kant op zijn geredentweet1 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:42:
Mijn Inno3d GTX 1080 X2 vanuit caseking: maandag besteld
Nu in Nederland al!!!
Paketübersicht
Datum
Zeit
Paketstatus
GLS Standort
28.06.16 14:44 Das Paket hat den GLS Standort verlassen. Niederlande Utrecht
28.06.16 14:43 Das Paket ist im GLS Standort eingetroffen. Niederlande Utrecht
28.06.16 14:42 Das Paket ist im GLS Standort eingetroffen. Niederlande Utrecht
27.06.16 23:58 Das Paket hat den GLS Standort verlassen. Deutschland Neuenstein
27.06.16 23:58 Das Paket ist im GLS Standort eingetroffen. Deutschland Neuenstein
27.06.16 23:54 Das Paket ist im GLS Standort eingetroffen. Deutschland Neuenstein
27.06.16 16:08 Das Paket wurde an das GLS System übergeben.Deutschland Bernau OT Schönow
Laatste keer dat ik zo gehyped was voor een pakketje was 10 jaar geleden denk ik![]()
Never mind ik keek net en mijn pakket is ook al in Nederland (Utrecht).
[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 28-06-2016 18:58 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Staat inderdaad correct in mijn account, dus het zal wel goedkomen. Thanks!Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:42:
[...]
leveradres in mn account is wel nederland. je hebt als het goed is een mail gekregen waar je een account in kan maken als je die nog niet hebt. als je kijkt bij kondo en dan adressbucheinträge staat t leveradres.
kijk daar even of er bij jou ook nederland staat, als dat zo is zal t wel goed komen
Anders haal je hem zelf op kan natuurlijk ook alleen 100-200 euro benzine en 10 uur rijden suc6!InSanex schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:15:
Pittige verzendkosten en transactiekosten bij mindfacotry, Jammer, want ik denk dat 479 een realistische prijs is.

Misschien dat iemand dit hier weet uit eigen ervaring.
Ik heb ze hierover gemaild en het antwoord is nee. De NL en DE alternate staan los van elkaar dus retour en RMA gaan dan via de duitse alternate.Skinnyice schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:01:
Als ik een kaart zou bestellen op Alternate.de en er blijkt iets met die kaart te zijn, kan je dan ook contact zoeken met de nederlandse alternate? of alleen waar je hem besteld heb?
Misschien dat iemand dit hier weet uit eigen ervaring.
Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580
Don't worry, hij bluft of hij staat nu bij iemand bij de voordeur die geen flauw benul heeft van een Marktplaats afspraakTijmenn schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:10:
[...]
Gaat het nou echt gebeuren dat ik m'n schoen moet gaan op eten?
shit
Cofirmed. Heeft The Source ons gisteren nog laten weten. Zie quoteGTX404 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:26:
[...]
"Deze week" hebben ze mij verteld. Maar zoals altijd: fingers crossed!!
quote]The Source schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:05:
Deze week komen er nog een aardige shipment met zowel 1080 GAMING X en 1070 GAMING X binnen bij onze focus resellers. Volgende week weer een soortgelijke shipment naar onze focus resellers, elke week wordt het meer en meer. Focus partners zijn;
- Azerty
- Cdromland,
- Alternate
- Coolblue
- 4launch
- Afuture
- Informatique
Dat wil niet zeggen dat andere resellers niet kunnen leveren, echter is de kans enorm veel groter dat je deze uitgeleverd gaat krijgen door bovenstaande partners omdat het grootste aandeel daar naar toe gaat. Zowel 1070 en 1080 ARMOR en AERO worden ook uitgeleverd, echter ga ik hier geen details overposten.
Voor eind volgende week (of begin week erop):
- MSI GTX 1080 SEA HAWK EK X > enkel naar CDROM land, erg kleine aantallen
- MSI GTX 1080 SEA HAWK X > CDROM LAND / Informatique / ALternate / Coolblue, kleine aantallen
- MSI GTX 1080 GAMING X > Er leuke aantallen voor Alternate (direct shipment), andere deel via distributie, meeste hiervan gaat naar onze key resellers maar ook kleinere aantallen naar andere dealers, die dus dan ook kunnen leveren.
- MSI GTX 1070 SEA HAWK EK X > komt binnen, klanten nog niet bekend, misschien naar een system integrator dus niet voor kanaal.
- MSI GTX 1070 SEA HAWK X > helaas pindakaas.
- MSI GTX 1070 GAMING X mega grote batch. Alternate (direct shipment), rest via distributie, meeste hiervan gaat naar onze key resellers maar ook kleinere aantallen naar andere dealers.

[/quote]
[ Voor 76% gewijzigd door Slackers op 28-06-2016 19:21 ]
ben nu wel nieuwsgierig, zou wel mooie deal zijnAurora schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:14:
[...]
Don't worry, hij bluft of hij staat nu bij iemand bij de voordeur die geen flauw benul heeft van een Marktplaats afspraak
Verwijderd
Stuur een mailtje met je account en order informatie.davidb2 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:30:
Hoe cancel ik een order bij caseking ? of doe ik dat via paypal ? iemand ?
Gewoon vanuit je account de contact formulier gebruiken, Cancel order. Bij mij was het binnen 30 minuten geregeld en het geld stond weer op mijn rekening.davidb2 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:30:
Hoe cancel ik een order bij caseking ? of doe ik dat via paypal ? iemand ?
https://www.caseking.de/en/contact-form
[ Voor 5% gewijzigd door Badtothebone op 28-06-2016 19:34 ]
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Hoefde alleen nog niet te betalen, misschien dat ik daar nog een extra mailtje over krijg, ben benieuwd.
Tering zeg, 20e verzend en 9e paypal.....Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:18:
[...]
Klopt. Ik heb hem toch net besteld.
Totale kosten
Zwischensumme: € 479,00*
Versandkosten: + € 19,99*
PayPal-Express: + € 9,10*
inkl. 19% USt: € 81,12
--------------------------------
Gesamtpreis: € 508,09
Wacht al te lang op de Gaming X (laat m'n order nog wel even staan).
13e verzend en 2e paypal bij caseking is veel redelijker.
http://specs.tweak.to/16264
http://forums.evga.com/EV...tock-Thread-m2504465.aspx
http://specs.tweak.to/16264
Verwijderd
Je krijgt 2 mailtjes. In 1 zit een code die moet je naar hun mailen of bellen om je order te bevestigen. Zoiets kan ik er tot zo ver uit halen. Ga straks ook even goed kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:17:
Ik heb net gigabyte 1080 besteld bij Alternate.de, moet ik nu gewoon wachten tot ik de offerte mail krijg?
Verwijderd
Die issue hebben ik en nujj ook. Bij de bevestings-email staat Duitsland, maar in mijn klantengegevens Nederland.davidb2 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:08:
Kan bij die notebookbilliger geen paypal selecteren ? Is me alleen gelukt als ik als gast een bestelling plaats maar dan staat er bij PAypal mijn gegevens alleen als land Duitsland ?
Ik heb ze een mailtje gestuurd, maar nog niets terug gehad. Mijn kaart staat wel klaar voor verzending en ik hoop dat hij vandaag nog verzonden word.
Volgens mij gaat het wel goed komen, maar als je er niet helemaal zeker over bent; wacht even tot ik een tracking nummer krijg, ik zal je wel een PM sturen als alles in orde is.
Verwijderd
wir bedanken uns fuer Ihre Angebots-Anfrage bei ALTERNATE. Nachfolgend erhalten Sie zur Kontrolle die von Ihnen uebermittelten Daten. Diese E-Mail stellt keine Auftragsbestaetigung dar, sondern dient lediglich Ihrer Information. Bitte setzen Sie sich fruehzeitig mit uns in Verbindung, wenn Sie Aenderungen vornehmen moechten. In Kuerze erhalten Sie von uns ein Angebot inklusive aller Kosten (Mehrwertsteuer und Versandkosten). Mit freundlichen Gruessen Ihr ALTERNATE Team.
Dus ik ga ervan uit dat ik nog een offerte mailtje moet krijgen. Want als ik bij account op de site zelf kijk staat er niks meer in de winkelmand maar ook bij bestellingen enz staat niks.
Verwijderd
Dat klopt. Je krijgt nog een twee-talige offerte mail.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:24:
Ik heb op dit moment maar 1 mailtje gekregen en daar staat dit in:
wir bedanken uns fuer Ihre Angebots-Anfrage bei ALTERNATE. Nachfolgend erhalten Sie zur Kontrolle die von Ihnen uebermittelten Daten. Diese E-Mail stellt keine Auftragsbestaetigung dar, sondern dient lediglich Ihrer Information. Bitte setzen Sie sich fruehzeitig mit uns in Verbindung, wenn Sie Aenderungen vornehmen moechten. In Kuerze erhalten Sie von uns ein Angebot inklusive aller Kosten (Mehrwertsteuer und Versandkosten). Mit freundlichen Gruessen Ihr ALTERNATE Team.
Dus ik ga ervan uit dat ik nog een offerte mailtje moet krijgen. Want als ik bij account op de site zelf kijk staat er niks meer in de winkelmand maar ook bij bestellingen enz staat niks.
Correct die mail heb ik ook. Daarin vind je een "Internet-Bestellcode" die heb je nodig maar hoe dat precies zit weet ik niet. Verder kun je nog een email verwachten zoals ik begrijp uit de mail.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:24:
Ik heb op dit moment maar 1 mailtje gekregen en daar staat dit in:
[ Voor 3% gewijzigd door Slackers op 28-06-2016 21:08 ]
ik heb als gast besteld en ik heb direct een email naar ze verstuurd toen ik een "Vielen Dank für Ihre Bestellung" heb gekregen met nadrukkelijk dat het betreft NEDERLAND moet zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:21:
[...]
Die issue hebben ik en nujj ook. Bij de bevestings-email staat Duitsland, maar in mijn klantengegevens Nederland.
Ik heb ze een mailtje gestuurd, maar nog niets terug gehad. Mijn kaart staat wel klaar voor verzending en ik hoop dat hij vandaag nog verzonden word.
Volgens mij gaat het wel goed komen, maar als je er niet helemaal zeker over bent; wacht even tot ik een tracking nummer krijg, ik zal je wel een PM sturen als alles in orde is.
Ik heb het als blijk van goodwill in het duits geschreven
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.