[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 23 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leontjuh1 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:43:
[...]

Als die aankomende woensdag verkrijgbaar zijn zal dat (neem ik aan) bij de andere webshops ook wel rond die dag zijn, gezien volgens DeBron ze rond hetzelfde moment de kaarten aangeleverd krijgen.

Heb mijn 1070 Gaming X bij Azerty besteld, dus ik hoop dat ik volgende week goed nieuws krijg :P
Ik heb contact gehad met azerty en 4launch

Azerty zei de levering rond volgende week binnen te krijgen maar de backorder is veel groter dan de levering.

met andere woorden als je niet al een tijdje geleden besteld hebt zul je de volgende moeten afwachten.
4launch zei de levering 28 juni te verwachten.

Ik weet niet hoe en waarom megekko.nl zo veel eerder schijnt te kunnen leveren but I'll take it :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 21:22
GTX404 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:48:
[...]

Ik was aan het mailen, maar bij bellen weten ze dus meer? Nice lol
Gast...hij was sarcastisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leontjuh1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-08 17:58
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:55:
[...]

Ik heb contact gehad met azerty en 4launch

Azerty zei de levering rond volgende week binnen te krijgen maar de backorder is veel groter dan de levering.

met andere woorden als je niet al een tijdje geleden besteld hebt zul je de volgende moeten afwachten.
4launch zei de levering 28 juni te verwachten.

Ik weet niet hoe en waarom megekko.nl zo veel eerder schijnt te kunnen leveren but I'll take it :9
Heb'm afgelopen zaterdag besteld, dagje nadat 'ie released werd. Geen idee of ik dan "vroeg" was of niet, ik hoop er maar het beste van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhene
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06-10 21:04
Ik heb eergisteren een MSI GeForce GTX 1070 Gaming X 8G 8GB besteld bij 4launch.nl en eens gevraagd aan hen wanneer die zou binnenkomen. Ze verwachten deze toch in de loop van volgende week alleszins. Hopelijk is het waar wat hij zei :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dhene op 16-06-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:20

Phntm

Tlingelingeling

Ik zit nu bij mijzelf te denken en ben benieuwd of the 1070 60FPS behaalt in AAA titels op een resolutie va 3440x1440. Google helpt niet echt hiermee en als de 1070 gewoon op UW 60FPS haalt dan is de meerprijs van een 1080 niet waard meer eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Rico schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:35:
Palit 1080 Gamerock voor 739euro:

https://www.cyberport.de/...i-3xdp--2E06-02W_789.html

Palit Super Jetstream voor 739euro:

https://www.cyberport.de/...i-3xdp--2E06-02Y_789.html

Beide op voorraad en 13euro verzendkosten naar NL
Oeh nice mijn Gamerock Premium die ik daar besteld had komt pas 30 juni dus ik ga nu proberen m'n bestelling te wijzigen in 1 van die 2 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:57

Rico

Wie dit leest is gek....

Jackson6 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:26:
[...]

Oeh nice mijn Gamerock Premium die ik daar besteld had komt pas 30 juni dus ik ga nu proberen m'n bestelling te wijzigen in 1 van die 2 *O*
Zou ik voor de super jetstream gaan want die heeft standaard hogere clocks
Ga die denk ik ook bestellen maar liever via Mindfactory want dat scheel nog 20euro

[ Voor 10% gewijzigd door Rico op 16-06-2016 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Rico schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:30:
[...]

Zou ik voor de super jetstream gaan want die heeft standaard hogere clocks
Daar ga ik ook voor, de normale gamerock is nu alweer uitverkocht staat er.

Laat maar, via chat bericht gekregen dat allebei die kaarten niet beschikbaar zijn. -O-

[ Voor 14% gewijzigd door Jackson6 op 16-06-2016 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitama
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 13:57
Heb een mail gekregen van paradigit waarin staat dat ze de MSI GTX 1080 Gaming X binnen hebben gekregen en ik m kan ophalen! Woohoo! Kan helaas pas zaterdag daarheen, maar sneller dan ik dacht.
Betaal natuurlijk wel de hoofdprijs, maar goed kan dit weekend lekker The Witcher 3 DLC's gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackson6 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:31:
[...]

Laat maar, via chat bericht gekregen dat allebei die kaarten niet beschikbaar zijn. -O-
Heb jij al je kaart ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Jackson6 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:31:
[...]

Zie het maar ik zie ook dat ze de Super Jetstream 10euro duurder gemaakt hebben....nu dus 749euro daar.
Mindfactory is hij nog 719euro...wel 20 euro verzendkosten maar 739euro is nog een mooie prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:35:
[...]

Heb jij al je kaart ontvangen ?
Nee haha die krijgen ze pas 30-06 staat er nu.

Wel raar ik heb vanmorgen Cyberport gesproken of er nog andere kaarten binnenkomen dan mijn bestelde Gamerock Premium, zegt ze vrolijk dat ze geen flauw idee heeft en s'middags om 3 uur staan er ineens de Palit Jetstream en de "normale" Palit Gamerock op de webshop, hoe dan ook was net te laat de kaarten zijn alweer weg.

[ Voor 44% gewijzigd door Jackson6 op 16-06-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet meer relevant.

[ Voor 95% gewijzigd door Paprika op 16-06-2016 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Niet meer relevant.

[ Voor 60% gewijzigd door Jackson6 op 16-06-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet meer relevant.

[ Voor 108% gewijzigd door Paprika op 16-06-2016 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberCow
  • Laatst online: 16:54

CyberCow

Volgas en anders remmen

Saitama schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:33:
Heb een mail gekregen van paradigit waarin staat dat ze de MSI GTX 1080 Gaming X binnen hebben gekregen en ik m kan ophalen! Woohoo! Kan helaas pas zaterdag daarheen, maar sneller dan ik dacht.
Betaal natuurlijk wel de hoofdprijs, maar goed kan dit weekend lekker The Witcher 3 DLC's gaan spelen!
Ik wil die kaart wel ophalen voor je geen enkel probleem :). Maar veel plezier met de kaart en hoop dat je er veel plezier mee hebt. Het lijkt mij echt een monster van een kaart. Hoop dat ze snel bij SI computers ook beschikbaar komen want het wachten duurt nu wel heel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404
  • Laatst online: 04-10 13:08

GTX404

Hi

CyberCow schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:54:
[...]

Ik wil die kaart wel ophalen voor je geen enkel probleem :). Maar veel plezier met de kaart en hoop dat je er veel plezier mee hebt. Het lijkt mij echt een monster van een kaart. Hoop dat ze snel bij SI computers ook beschikbaar komen want het wachten duurt nu wel heel erg lang.
Duurt nog wel zo een 2 weken voor SI computers kreeg ik te horen. De partners eerst, maar SI computers krijgt ze wel voor goedkoper.

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitama
CyberCow schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:54:
[...]

Haha, thanks but no thanks :P
Dat gaat wel lukken denk ik, het is inderdaad een monster! Had m ook besteld bij SiComputers, maar zoals GTX404 al zei, het is geen partner, dus dat zal waarschijnlijk nog langer duren. On the bright side, je schuift nu wel een plekkie omhoog op de wachtlijst^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberCow

CyberCow

Volgas en anders remmen

Saitama schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:16:
[...]

Haha, thanks but no thanks :P
Dat gaat wel lukken denk ik, het is inderdaad een monster! Had m ook besteld bij SiComputers, maar zoals GTX404 al zei, het is geen partner, dus dat zal waarschijnlijk nog langer duren. On the bright side, je schuift nu wel een plekkie omhoog op de wachtlijst^^
Welke is dan de snelste als je nu een order plaatst denken jullie? Over 2 kaarten scheelt het al snel 160 euro maar als dat maanden extra duurt dan is het ook niet prettig.

[ Voor 9% gewijzigd door CyberCow op 16-06-2016 16:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht dubbel post maar voor de zekerheid: palit gamerock op voorraad in Duitsland en ze verzenden naar buitenland: http://www.arlt.com/index...d=1023089&listtype=list&&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:33:
Wellicht dubbel post maar voor de zekerheid: palit gamerock op voorraad in Duitsland en ze verzenden naar buitenland: http://www.arlt.com/index...d=1023089&listtype=list&&
19euro verzendkosten.
Kaart kost 749euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberCow

CyberCow

Volgas en anders remmen

Ik vind ze eerlijk gezegd niet heel mooi en lijkt mij ook niet echt goed te draaien in SLI omdat je 2,5 slot kwijt bent voor deze kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Caseking heeft de Palit 1080 Super Jetstream op voorraad voor 749euro

https://www.caseking.de/p...2-mb-gddr5x-gcpi-068.html

Gamerock versie ook voor 759euro:

https://www.caseking.de/p...2-mb-gddr5x-gcpi-067.html

Prijzen lijken omhoog te gaan van deze kaarten

[ Voor 34% gewijzigd door Rico op 16-06-2016 16:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:52
Sorry moet ff wat kwijt. Zal waarschijnlijk wel mee gezeik mee krijgen, maar het zit me goed dwars.

Vandaag voor de zoveelste keer net misgegrepen en heb het idee dat de hele launch een grote wassen neus is van leugens..

Leveranciers lokken klanten maar leveren niets
Nvidia loopt de kloten met de prijzen
Ondertussen gratis kaarten uitdelen aan iedere random youtuber of twitcher, en dat terwijl mensen die niet in het wereldje zitten, maar wel hard werken voor de centen telkens misgrijpen.

Overigens doet AMD het met de prijzen ook al gelijkwaardig.

Oh ja ik was nog van plan om wat te typen over NDA roepers, kort samengevat: bewust stemmingmaken en ondertussen achteroverleunen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Craftypiston
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-10 17:39
Mijn EVGA GeForce GTX 1080 SC is zojuist verzonden van uit 4launch *O*
Ze komen dus langzaam aan bij meerdere webshops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-06 15:28
Gewoon 4 weken levertijd aanhouden ;) alles wat eerder komt is mooi meegenomen toch ? Buiten dat, de prijzen blijven voorlopig hoog en ik VERWACHT niet dat de prijzen op zeer korte termijn omlaag gaan.
Ik ben de waiting game beu geworden en pre-ordenen laat ik voor wat het is.

Als er tegen augustus 2016 nog steeds geen genoeg kaarten beschikbaar zijn spaar ik door tot de GTX1080Ti welke volgens geruchten rond december / januari gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Henkje.doc schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:40:
Sorry moet ff wat kwijt. Zal waarschijnlijk wel mee gezeik mee krijgen, maar het zit me goed dwars.

Vandaag voor de zoveelste keer net misgegrepen en heb het idee dat de hele launch een grote wassen neus is van leugens..

Ondertussen gratis kaarten uitdelen aan iedere random youtuber of twitcher, en dat terwijl mensen die niet in het wereldje zitten, maar wel hard werken voor de centen telkens misgrijpen.

Oh ja ik was nog van plan om wat te typen over NDA roepers, kort samengevat: bewust stemmingmaken en ondertussen achteroverleunen..
En gelijk heb je. Ze kunnen gewoon mass producen die kaarten hoor en zorgen dat er meer beschikbaar is, maar dit vinden ze natuurlijk beter om te doen.

Nou hoorde ik dat MSI zicht goed wilde richten op klanten etc. Waar blijven die kaarten dan? Zelfs als ik die 800 euro aan die MSI wil uitgeven is het er niet. Of die 900 euro aan de Sea Hawk..

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheXplicit
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-10 18:44
Gigabyte GTX 1070 G1 besteld bij Alternate.de 2 dagen terug en vandaag al verstuurd :*) Asus pre order geannuleerd bij Cyberport. Bleek dat hun levertijd niet echt accuraat was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoholi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 22:31

Hoholi

The only one

Thx ! Besteld :9

Religion is Opium for the Masses

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:38

Dat het niet leuk is, dat is te begrijpen. Maar een fabrikanten heeft maar een beperkte capaciteit. NVIDIA heeft de founders editions aangekondigd als zijnde beschikbaar bij launch waarbij de custom kaarten mondjesmaat gaan binnendruppelen. Ik krijg sowieso sterk het idee dat het aantal chips dat NVIDIA kan produceren de beperkende factor is en aangezien de FE's vooral goed beschikbaar willen hebben zal het aantal chips dat naar de fabrikanten gaat niet bijster hoog zijn.

Wel vind ik het hier grappig hoeveel mensen telkens hun orders weer annuleren en ergens anders weer bestellen. Orders worden regelmatig afgehandeld, alleen als je telkens uit de rij stapt schiet het ook niet op natuurlijk.

Verder had NVIDIA natuurlijk ervoor kunnen kiezen eerst een enorme stock op te bouwen, maar waarom zouden ze? Nu kunnen ze eerder dan AMD de kaarten in de schappen hebben liggen EN door de schaarste kunnen ze belachelijke prijzen vragen. Ik zou niet weten waarom ze het volgende anders zouden willen doen. Dus wil je NU een kaart, dan moet je voor de FE gaan. En anders geduld hebben.

Leugens zou ik het niet noemen. De enige leugens die ik zie zijn webshops die van alles proberen te beloven om zieltjes te trekken, maar niets waar kunnen maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Luuk1983 op 16-06-2016 18:21 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Volgens mij is dat business as usual. In feite doen we daar net zo hard aan mee door als een mongool achter die nieuwe kaarten aan te jagen. Fabrikanten, importeurs en leveranciers zijn ook niet gek en melken dat natuurlijk uit. Kijk maar eens naar de fietsenhandel, productie van gewilde fietsen wordt bewust lager gehouden om zo de prijzen hoog te houden. De vraag is en blijft hoog dus kat in het bakkie voor de fabrikanten/importeur/leveranciers.
Als wij als consumenten nu eens onze portemonnee dicht zouden houden dan gaan die fabrikanten en importeurs vanzelf wel ander gedrag vertonen. Maar de mens is hebzuchtig en daar wordt ge(mis)bruik van gemaakt.
Je zult het zelf precies zo doen, wanneer je iets verkoopt dat veel gevraagd wordt. 2e hands GTX970's werden ook veel duurder verkocht dan ze waard waren want het aanbod was laag en de vraag hoog. We doen het allemaal zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitama
CyberCow schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:31:
[...]

Welke is dan de snelste als je nu een order plaatst denken jullie? Over 2 kaarten scheelt het al snel 160 euro maar als dat maanden extra duurt dan is het ook niet prettig.
Het is inderdaad een aardig prijsverschil. Mijn order bij paradigit was juist één van de laatste die ik heb gedaan. Bij SiComputers hebben ze voor zo ver ik weet nog helemaal niks binnen gehad? Dus geen flauw idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

regmaster schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:35:
[...]

Volgens mij is dat business as usual. In feite doen we daar net zo hard aan mee door als een mongool achter die nieuwe kaarten aan te jagen. Fabrikanten, importeurs en leveranciers zijn ook niet gek en melken dat natuurlijk uit. Kijk maar eens naar de fietsenhandel, productie van gewilde fietsen wordt bewust lager gehouden om zo de prijzen hoog te houden. De vraag is en blijft hoog dus kat in het bakkie voor de fabrikanten/importeur/leveranciers.
Als wij als consumenten nu eens onze portemonnee dicht zouden houden dan gaan die fabrikanten en importeurs vanzelf wel ander gedrag vertonen. Maar de mens is hebzuchtig en daar wordt ge(mis)bruik van gemaakt.
Je zult het zelf precies zo doen, wanneer je iets verkoopt dat veel gevraagd wordt. 2e hands GTX970's werden ook veel duurder verkocht dan ze waard waren want het aanbod was laag en de vraag hoog. We doen het allemaal zelf.
Maar er zijn ook mensen die dat ding gewoon zo snel mogelijk willen hebben. Die kun je moeilijk allemaal in een dwangbuis plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
Ongeduld en hebberigheid en we betalen zó 800,- euro voor een GPU ... Gaat eigenlijk nergens meer over.. Helemaal pijnlijk is dat dan 3 maanden ( wat vliegt de tijd soms !) als de kaarten dan rond 600,- of iets daarboven te koop staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glivch
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 11:30
Weet iemand of dit een goede kaart is (kon enkel van de 1080 versie reviews vinden) en waarom die alleen bij Caseking op voorraad is. Als de voorraadstatus niet klopt heb ik er alsnog niet zoveel aan namelijk :/ ..

https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr5-gcgb-139.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArenjaZ schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:19:
Weet iemand of dit een goede kaart is (kon enkel van de 1080 versie reviews vinden) en waarom die alleen bij Caseking op voorraad is. Als de voorraadstatus niet klopt heb ik er alsnog niet zoveel aan namelijk :/ ..

Ik heb daar de 1080 versie van en moet zeggen dat ze bij Gigabyte goed hun huiswerk hebben gedaan dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoholi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 22:31

Hoholi

The only one

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:24:
[...]

Ik heb daar de 1080 versie van en moet zeggen dat ze bij Gigabyte goed hun huiswerk hebben gedaan dit jaar.
Behalve dan de fancontrole in het bios ;)

Religion is Opium for the Masses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

davidb2 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:00:
Ongeduld en hebberigheid en we betalen zó 800,- euro voor een GPU ... Gaat eigenlijk nergens meer over.. Helemaal pijnlijk is dat dan 3 maanden ( wat vliegt de tijd soms !) als de kaarten dan rond 600,- of iets daarboven te koop staan..
Ja en nee. Ik zat even omhoog zonder kaart. €864 is niet niets, maar ik ben allang blij dat ik niet meer dagelijks op jacht moet. Dat de kaart over 3 maanden (wellicht) €679 kost heb ik maling aan. In tegenstelling tot anderen die hier in deze thread al wat langer vertoeven, heb ik op m'n dooie gemak twee weken terug een MSI GTX 1080 opgehaald. Wachten op de post en het woord van webshops heb ik geen trek meer in.

En dat is ALS de kaart zo hard in prijs gaat dalen, want hoe lang heb ik niet gewacht tot de GTX980 in prijs ging dalen... (nooit gebeurt naar wat men voorspelde.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:42
GTX404 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:35:
[...]

More Gaming Z + Sea Hawk info plz })
GAMING Z is nog NDA, gaat hopelijk ook nog lang duren.
SEA HAWK levering is enkel naar Alternate NL zie hier: The Source in "[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid"

Daarnaast komt er ook nog een andere SEA HAWK.. die gaan we morgen lanceren maar ik zag m vandaag al lekken :(

[ Voor 10% gewijzigd door The Source op 16-06-2016 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
Wat is het verschil ook alweer tussen de palit gamerock en de super Jetstream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
@djunicron ik snap je en ik had hetzelfde gedaan hoor..ik heb nu 2 GTX970 die het fantastisch goed doen een upgrade is eigenlijk een overbodige luxe misschien dat ik daarom zo weinig haast heb met het aanschaffen van een nieuwe kaart. Het enige wat mij irriteert is de 3.5VRAM geheugen en het feit dat ik Mirrors Edge Catalyst niet op Hyper settings kan spelen in 60fps..
Maar eerlijk gezegd ik denk ook dat ik me een beetje mee laat slepen met hype en mezelf betrap dat ik ook constant de stock aan het checken ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
The Source schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:08:
[...]

SEA HAWK levering is enkel naar Alternate NL zie hier: The Source in "[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid"

Daarnaast komt er ook nog een andere SEA HAWK.. die gaan we morgen lanceren maar ik zag m vandaag al lekken :(
Zo te zien een Gaming X pcb met ek blok vanaf msi zelf, ziet er wel kek uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 14-10 14:04

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

http://www.guru3d.com/new...k-ek-edition-spotted.html

Yup

Erg benieuwd naar de prijs tegenover gaming x plus losse ek blok

[ Voor 27% gewijzigd door markklok op 16-06-2016 20:17 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Ik neig nu ook wel naar de KFA2 GTX 1080 EX OC kaart. Die is maar 690euro bij Azerty.
In Duitsland maar 670euro maar dan met verzendkosten zit je ook op 690euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

The Source schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:08:
[...]

Waarom 'hopelijk nog lang'? Hoe is dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
markklok schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:15:
http://www.guru3d.com/new...k-ek-edition-spotted.html

Yup

Erg benieuwd naar de prijs tegenover gaming x plus losse ek blok
EK zal een ander block hebben voor onze gaming kaarten, deze is custom voor de SEA HAWK EK welke ook gebruikt maakt van de custom GAMING PCB. Prijs zal ongeveer $100 meer tov GAMING X zijn en een los block kost gok ik ongeveer $130 - $140.
Maar pin me hier niet op vast :)
Eerste shipment voor NL gaat naar CD-ROM land, maar mega / piep klein.
GTX404 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:22:
[...]

Waarom 'hopelijk nog lang'? Hoe is dat goed?
Omdat ik niet wil dat NDA materialen voor de launch uitlekken.

[ Voor 17% gewijzigd door The Source op 16-06-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

The Source schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:22:
[...]

EK zal een andere block hebben voor onze gaming kaarten, deze is custom voor de SEA HAWK EK.
SEA HAWK EK gebruikt ook de GAMING PCB
Prijs zal ongeveer $100 meer tov GAMING X zijn en een los block kost gok ik ongeveer $130 - $140.

[...]

Nee dat snap ik, maar ik dacht dat je bedoelde dat je wilt dat het nog lang duurt voordat de kaart niet meer NDA is :P

Sea hawk 1080 volgende week alternate dus? Ik zie hem wel staan bij Alternate.de/be maar nog niet bij NL.. weird.

Also: weet je hoe groot de NL voorraad is van de sea hawk die naar Alternate gaat?

[ Voor 5% gewijzigd door GTX404 op 16-06-2016 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
GTX404 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:24:
[...]

Nee dat snap ik, maar ik dacht dat je bedoelde dat je wilt dat het nog lang duurt voordat de kaart niet meer NDA is :P

Sea hawk 1080 volgende week alternate dus? Ik zie hem wel staan bij Alternate.de/be maar nog niet bij NL.. weird.
Het kan ook zijn dat ik dat bedoelde... want ik heb de launch date nog niet bepaald :)

Alternate BE is zelfde shipment als NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

The Source schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:26:
[...]

Het kan ook zijn dat ik dat bedoelde... want ik heb de launch date nog niet bepaald :)

Alternate BE is zelfde shipment als NL.
omg dus die gaat 930 kosten ook hier in NL?! :(

Alternate.de sea hawk: €869

Wel grappig dat jij de launch date bepaalt :P

JONGENS ZET DIE PEER PRESSURE EROP! We want Z! x)

[ Voor 17% gewijzigd door GTX404 op 16-06-2016 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheetka
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-09 18:07
Zijn de kaarten die in onderstaande link te vinden zijn onder de 500 een beetje goed?
Zit er aan te denken een 1070 aan te schaffen maar heb geen idee wat de verschillen zijn.

https://tweakers.net/pric...SVAscTiZLhIQWqyJ1CdrmEtAA

Of weet iemand nog een goed duits adresje?

[ Voor 15% gewijzigd door sheetka op 16-06-2016 20:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

sheetka schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:31:
Zijn de kaarten die in onderstaande link te vinden zijn onder de 500 een beetje goed?
Zit er aan te denken een 1070 aan te schaffen maar heb geen idee wat de verschillen zijn.

https://tweakers.net/pric...SVAscTiZLhIQWqyJ1CdrmEtAA

Of weet iemand nog een goed duits adresje?
link werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheetka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 14-10 14:04

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

The Source schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:22:
[...]

EK zal een ander block hebben voor onze gaming kaarten, deze is custom voor de SEA HAWK EK welke ook gebruikt maakt van de custom GAMING PCB. Prijs zal ongeveer $100 meer tov GAMING X zijn en een los block kost gok ik ongeveer $130 - $140.

[...]

En de eerste shipment is al onderweg of ..... ;-)

Gezien ik een gaming + ek blok wil, is dit voor mij een goeie combo

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Ik zie alleen reference koelers, en we weten allemaal dat die niet echt super koelen. Thermal throttling rond 82 graden, dus je moet temp target verhogen, en misschien ook de fan speed, waarbij ze ook nog eens lawaai maken..

Ik zou gewoon een custom halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Ik zou voor de MSI gaan.. (beste koelprestaties tot nu toe)

[ Voor 3% gewijzigd door GTX404 op 16-06-2016 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
GTX404 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:57:
[...]

Ik zou voor de MSI gaan.. (beste koelprestaties tot nu toe)
Waarom precies. Ik ben met beide merken altijd wel tevreden geweest maar mijn laatste kaart was een gtx970 van asus.

edit: zie dat je al had ge-edit :D

[ Voor 5% gewijzigd door MissMe NL op 16-06-2016 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheetka
GTX404 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:56:
[...]

Ik zie alleen reference koelers, en we weten allemaal dat die niet echt super koelen. Thermal throttling rond 82 graden, dus je moet temp target verhogen, en misschien ook de fan speed, waarbij ze ook nog eens lawaai maken..

Ik zou gewoon een custom halen.
En dat zijn degene die geen founders editions zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

regmaster schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:35:
Volgens mij is dat business as usual. In feite doen we daar net zo hard aan mee door als een mongool achter die nieuwe kaarten aan te jagen.
Als je aan een paar van dit soort release cycles hebt meegemaakt dan weet je wel hoe het in elkaar steekt. Prijsafroming en andere opportunisme. Winkels die het niet zo nauw nemen met data die ze op hun site zetten.
Mijn oplossing is om ze dan bij meerdere winkels te bestellen en de eerste die levert heeft geluk en de rest pech. Als genoeg mensen dat ook doen dan weten ze ook dat wij ook kunnen playen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

sheetka schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:03:
[...]

En dat zijn degene die geen founders editions zijn?
Founders = reference koeler, net zoals de MSI Aero koeler is ook reference design. (1 fan blower design)

Als je de customs bedoelde: Ja customs zijn geen founders edition , daarbij komt ook dat je geen custom moet kopen die eigenlijk dezelfde soort koeler heeft als de FE.

[ Voor 23% gewijzigd door GTX404 op 16-06-2016 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheetka
GTX404 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:49:
[...]

Founders = reference koeler, net zoals de MSI Aero koeler is ook reference design. (1 fan blower design)

Als je de customs bedoelde: Ja customs zijn geen founders edition , daarbij komt ook dat je geen custom moet kopen die eigenlijk dezelfde soort koeler heeft als de FE.
Oke dank je ik zal er op letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-10 14:23

SpX

De GeForce GTX 1070 G1 Gaming

Op voorraad voor een aardige prijs

[ Voor 11% gewijzigd door SpX op 16-06-2016 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glivch
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 11:30
SpX schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:58:

Echt aardig vind ik het nog niet :P desalniettemin heb ik hem wel besteld >:) Kon echt niet meer verder zonder videokaart, geen zin meer om maar eindeloos te blijven wachten :D

Hopelijk pakt het allemaal goed uit, heb nog geen reviews kunnen vinden van deze kaart namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Ik zie het volgende verschijnsel al weer ontstaan:
Winkels hebben een kaart online staan voor ongeveer 500 euro.

Clickbait, want niet leverbaar.
Even later is deze eraf en vervangen door 550+..

Ik snap nu wel waarom er steeds meer winkels omvallen, want op deze manier koopt niemand meer.
Er zijn genoeg mensen die er dan een principe kwestie van maken.
Ook al heb je geld voor een gtx 1080 sli, als je de prijs er niet voor over hebt, maakt resources geen bal uit.

(toen ik 20 was dacht ik niet zo, maarja we worden allemaal wat ouder ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:48:
[...]

Als je aan een paar van dit soort release cycles hebt meegemaakt dan weet je wel hoe het in elkaar steekt. Prijsafroming en andere opportunisme. Winkels die het niet zo nauw nemen met data die ze op hun site zetten.
Mijn oplossing is om ze dan bij meerdere winkels te bestellen en de eerste die levert heeft geluk en de rest pech. Als genoeg mensen dat ook doen dan weten ze ook dat wij ook kunnen playen.
De beste manier om te 'playen' is om gewoon niet kopen op het moment dat de winkels dat verwachten. Zij kunnen alleen maar bestaan als wij daar ons geld aan besteden. Als wij geen geld uitgeven bestaan zij niet meer. Maar zolang er nog scharen mensen zijn die hun portemonnee trekken kunnen de winkels, fabrikanten en leveranciers doen en laten wat ze willen. Dat zie je overal. Waarom zijn de prijzen van bijvoorbeeld smartphones zou achterlijk hoog bij introductie? Niet omdat de gebruikte technologie zo kostbaar is maar omdat de fabrikanten weten dat er heel veel fans zijn die het nieuwste van het nieuwste willen hebben en de hoge prijzen toch wel betalen. Dat is o.a. de marketing strategie van Apple en Samsung. To buy or not not to buy, that is the question.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
en ik zie het nu bijna realtime weer gebeuren..

Inno3D GeForce® GTX 1080 8GB GDDR5X. eerst rond de 700 euro en nu bijna 800 euro..
Gewoon ronduit belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-10 16:43
Henkje.doc schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:17:
en ik zie het nu bijna realtime weer gebeuren..

Inno3D GeForce® GTX 1080 8GB GDDR5X. eerst rond de 700 euro en nu bijna 800 euro..
Gewoon ronduit belachelijk.
Pfff ik kan het niet geloven dat jij ouder bent dan 20 zeg, wat een gejank. Het klassieke spelletje van vraag en aanbod. Er zijn blijkbaar zat gekken die er zoveel geld voor over hebben gezien het aantal verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
kwdtjuh schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:23:
[...]

Pfff ik kan het niet geloven dat jij ouder bent dan 20 zeg, wat een gejank. Het klassieke spelletje van vraag en aanbod. Er zijn blijkbaar zat gekken die er zoveel geld voor over hebben gezien het aantal verkopen.
Hehehe wist dat dit vroeg of laat zou komen.
Point taken.

Ik zou me nu bijna bezwaard voelen om nog een Nvidia _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:04
Ik hoop dat die msi kaarten snel in stock komen. En dan niet voor 800+ euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03:51
Ik hoop ook dat er snel wat ASUS kaarten beschikbaar komen, dat ze er op dit moment bizarre prijzen voor vragen kan mij niet zo boeien maar het feit dat er nauwelijks kaarten komen is ronduit slecht ik denk dat MSI,EVGA en ASUS na 2 weken nog geen 100 kaarten hebben geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
.

[ Voor 100% gewijzigd door schumi1986 op 17-06-2016 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhene
Is er veel verschil tussen de G1 en de X? Anders cancel ik m'n order op 4launch.nl en koop ik die van caseking.de die in stock is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Dhene schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:56:
Is er veel verschil tussen de G1 en de X? Anders cancel ik m'n order op 4launch.nl en koop ik die van caseking.de die in stock is!
De G1 wordt iets warmer en is iets minder stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
heeft iemand hier al een 1070 in gebruik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:47

Christiano007

Ich bin der champion

Merci en besteld op mijn vakantieplek :p

Kom maandag thuis dus hopelijk dan ook binnen hehe

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Zojuist via Cyberport.de mijn Palit GTX 1080 Gamerock Premium Edition bestelling omgezet naar een Palit GTX 1080 Gamerock. Die laatste was vandaag beschikbaar en ook nog eens 40 euro goedkoper, alleen iets lagere klok maar dat kan natuurlijk handmatig gelijk worden getrokken :)

Hij is trouwens nog steeds beschikbaar volgens de site: https://www.cyberport.de/...i-3xdp--2E06-02W_789.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11

Wel apart dat hij in duitsland dan gewoon te krijgen is, en in Nederland bijna niet. Overal onbekende levertijd. Erg apart. Of zou het kunnen komen dat ze gewoon in Duitsland beter leveren (vanwege regelgeving, belasting, whatever :+ )

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een complot van alle winkels om de voorziening te knijpen en prijzen op te drijven zodat we meer uitgemolken kunnen worden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk eerder dat het een kwestie van grote getallen is. Als een Duitse importeur er 500 wil hebben en een Nederlandse importeur 50 of 100 dat die Duitse importeur voor gaat. (Als er commissies in het spel zijn.)
En de kans ik heel groot dat de Nederlandse importeurs wat van andere buitenlandse importeurs af schooieren voor een hogere prijs om toch maar te kunnen leveren zodat ze tenminste nog de winkels tevreden kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

De supply komt binnen via NL, dus je zou denken dat we hier goedkoper & sneller waren.

Maar nee hoor, DE is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
GTX404 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:21:
De supply komt binnen via NL, dus je zou denken dat we hier goedkoper & sneller waren.

Maar nee hoor, DE is dat.
Ik denk dat in duitsland meer te verdienen is, en dat wij maar moeten wachten :) Dan moet het maar, daar is helaas niks aan te doen. Wordt alleen steeds lastiger om te blijven wachten :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

corset schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:26:
[...]

Ik denk dat in duitsland meer te verdienen is, en dat wij maar moeten wachten :) Dan moet het maar, daar is helaas niks aan te doen. Wordt alleen steeds lastiger om te blijven wachten :p
Inderdaad, ik wacht nu al een maand+..

Ik ging eerst voor goedkooe reference kaart maar toen kwam de founders bs dus ik maar nog 'even' wachten.. De FE is trouwens nu goed beschikbaar maar de prijzen gaan niet omlaag.

Het valt me trouwens op dat weinig merken aan een goed design doen.

Msi en Asus vallen op qua strak en mooi design. Palit/Gainward ziet er of te saai of te speels uit imo, wel een van de betere. Ik wou dat die super jet witte kleur had, zou nice zijn..

Voor de rest zie ik allemaal goedkope designs, wat voor deze prijs niet mag.

[ Voor 24% gewijzigd door GTX404 op 17-06-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-10 02:04
Ook de GeForce GTX 1070 G1 Gaming besteld bij Caseking. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifra
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 02:08
GTX404 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:28:
[...]

Ik wou dat die super jet witte kleur had, zou nice zijn..
Dan plak je hem, af en spuit je hem toch gewoon zelf wit... Wel opletten dat je hitte bestendige lak neemt vaak kom je dan uit bij de autolak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Shifra schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:46:
[...]

Dan plak je hem, af en spuit je hem toch gewoon zelf wit... Wel opletten dat je hitte bestendige lak neemt vaak kom je dan uit bij de autolak.
Dan ben je wel een baas, een kaart van 800 euro met een busje hittebestendige lak van de GAMMA gaan spuiten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilipK
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 20:10
plastidip :^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers tweaken en modders modden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Nog niet eens zo een slecht idee, alleen durf ik zulke dingen niet bij dit soort dure speeltjes.. Dan is je garantie ook weg denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij je nieuwe auto overspuit (of bestickert) dan vervalt de garantie ook?
Nu grijpen leveranciers elke reden aan om onder garantie uit te komen (en vaak ook terecht want er word veel gekloot) maar zoiets als dit moet je wel uit kunnen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je kunt zo goed als alles met vinyl wrappen...

Afbeeldingslocatie: http://cdn.overclock.net/6/61/600x450px-LL-61fbba9e_2012-04-1122.40.29.jpeg

Ik moet wel erbij zeggen dat gewoon volwassen worden en een normale kast kopen waarschijnlijk minder tijd kost :+.

[ Voor 34% gewijzigd door Paprika op 17-06-2016 11:32 . Reden: Can't judge hobbies. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 21:44
GTX404 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:28:
Ik wou dat die super jet witte kleur had, zou nice zijn..
Galax komt vast wel weer met een HoF editie die wit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Ja er komt een HOF.
Plaatjes zijn al op het net te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Hoe is Galax? Ik hoor niet vaak dat mensen een Galax kaart hebben.. En qua klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhene
PascalvE schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:43:
Ook de GeForce GTX 1070 G1 Gaming besteld bij Caseking. Ik ben benieuwd.
Aaaaaaaand it's gone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Waarom wordt mijn post verwijderd, wordt steeds gekker hier. Probeer je mensen te helpen aan een kaart...

[ Voor 27% gewijzigd door Jackson6 op 17-06-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:05

JanAd

Wind’s howling

Bij Azerty staat er nu een 1080 Inno3D in voorraad...

https://azerty.nl/8-6867-...rce-gtx-1080-twin-x2.html

Ik heb daar een Gigabyte in bestelling staan, maar ik wacht wel.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Interesting article was just posted on Hardware.fr.

According Damien Triolet, a known and respected GPU reviewer (who, as you might remember, helped to unravel the secrets in GTX 970 memory allocation problem), ASUS and MSI are sending cards with modified BIOSes to the press. Such software enables more power on review samples, which leads to increased frequencies and better results overall...

READ MORE: http://videocardz.com/611...dified-cards-to-the-press

Thanks Asus and MSI. Nog gisteren of eergisteren werd er gezegd dat er GEEN engineering samples werden verstuurd naar reviewers.

Edit: "Gigabyte on the other hand does not use such practices with its G1 GAMING Series."

[ Voor 6% gewijzigd door GTX404 op 17-06-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tijmenvn in "nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen"
Paprika in "nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen"

De nieuwe kaarten zijn inmiddels uit dus begint de komkommertijd weer... :+

[ Voor 50% gewijzigd door Paprika op 17-06-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Zit niet echt in dat topic de laatste tijd, maar vond het sowieso wel handig om hier die link te plaatsen aangezien hier de mensen zitten die nog moeten kopen..

Alhoewel bij msi ze de bios naar de klok zetten van de msi gaming app OC mode, is dat gewoon nog steeds een review sample met modded bios. Anders zouden ze geen OC mode aan hebben staan (veel mensen installeren die app misschien niet eens). Is gewoon bedrog. Lever die kaart zoals je hem aan je klant levert, MSI is een goed merk maar dit is valsspelen.

The source zei toch dat ze echt van dezelfde productielijn kwamen voor de reviewers...

[ Voor 5% gewijzigd door GTX404 op 17-06-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt het ook andersom zien. Alles behalve FPS is nu worst-case scenario. Hadden de clocks lager gestaan was er wel een nieuws bericht geweest dat had gezegd dat in werkelijkheid het verbruik, temperatuur en geluid hoger liggen, want iedereen draait OC modus...

Om dan te lezen dat mensen dit nog erger vinden dan de GTX 970 3.5GB story... 8)7
GTX404 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:27:
The source zei toch dat ze echt van dezelfde productielijn kwamen voor de reviewers...
Pak 20 dozen op basis van willekeur, haal ze uit de doos, activeer OC modus, stop hem terug, stuur hem naar een reviewer.

[ Voor 46% gewijzigd door Paprika op 17-06-2016 12:31 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.