[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 21 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allllllleeerrrrlaatste reactie erop I swear! Maar het zou wel fijn zijn als er een plek is waar je gewoon kunt reageren zonder dat anderen er last van hebben ja. Dan zou je daar gewoon de post kunnen quoten die je wilt bespreken en dan krijgt de poster vanzelf een notificatie. Toch maar weer eens een keer over discussiëren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftypiston
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-10 17:39
schumi1986 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:25:
Meestal betekend bij 4 launch onderweg vanuit de leverancier 'snel leverbaar' dat ze vanuit de leverancier een wereldreis maken om 3 weken later leverbaar te zijn in EHV

Gewoon een lokkertje
Ik mag hopen van niet, 3 weken voor "snel leverbaar" en "op vooraad bij de leverancier" lijkt mij niet te duiden op de 3 weken wachten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:45
GTX404 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:09:
@The Source

Krijgt in duitsland caseking ook een voorraad van de Sea hawks, of echt alléén Alternate in alle landen waar Alternate opereert?
Ik heb enkel gechecked voor de NL markt, dus niet voor DE.
Snap niet waarom je in Duitsland wilt bestelling, lekker makkelijk met service, garantie en communicatie. Prijzen lijken op dit moment beter maar nu er meer voorraad komt zullen de NL prijzen naar hetzelfde niveau zakken. Onze verkoop prijzen in beide landen zijn iig hetzelfde.
GTX404 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:24:
[...]

Wie zijn precies de MSI partners?
- Azerty
- Cdromland,
- Alternate
- Coolblue
- 4launch
- Afuture
- Informatique

Andere krijgen ook voorraad, echter zijn de aantallen naar bovenstaande partners *iets* groter :)

[ Voor 5% gewijzigd door The Source op 14-06-2016 18:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:31
Craftypiston schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:56:
[...]

Ik mag hopen van niet, 3 weken voor "snel leverbaar" en "op vooraad bij de leverancier" lijkt mij niet te duiden op de 3 weken wachten..?
Heb het hier als een eerder gemeld maar heb ooit eens een i5 besteld die snel leverbaar was onderweg van leverancier en bijna 2 weken moeten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi1986 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:00:
[...]

Heb het hier als een eerder gemeld maar heb ooit eens een i5 besteld die snel leverbaar was onderweg van leverancier en bijna 2 weken moeten wachten
Totdat je het mailtje ontvangst van de pakketbezorger is het gezond om sceptisch te blijven dus ja ik geef je gelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de reden dat er zoveel problemen zijn met evga en msi is dat het gewoon de meest verkochte kaarten zijn. Maar als een ander merk net zoveel verkocht waren er misschien wel meer problemen voor dat merk. Dus het zegt mij niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:01:
[...]

Totdat je het mailtje ontvangst van de pakketbezorger is het gezond om sceptisch te blijven dus ja ik geef je gelijk...
Het kan natuurlijk goed zijn dat niet alles met snel leverbaar zo lang hoeft te duren maar wil aangeven dat het bij mij wel zo was, terwijl je ziet onderweg vanuit leverancier zal iedereen wel denken 1 a 2 dagen

M

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leeo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:50:
^Goeie keus. xD

Ik denk het verschil met de Premium¨dat deze hoger geclocked is. Heb je deze review gezien van de Premium? YouTube: GTX 1080: Palit Game Rock & Gainward Phoenix GLH

Echt een monster van een kaart!
De Gainward Phoenix GLH is inderdaad een pracht van een kaart. Is al bij HW.info getest:
http://nl.hardware.info/v...0139-350126-350128-351450

Temperaturen bij 40 dB(A) na 10 minuten firemark:
MSI = 65°C
Gainward = 67°C
Asus = 68°C
Inno3D = 77°C
Gigabyte = 78°C
Founders = 94°C

Default geluid vs temperatuur:
MSI = 39,7 dB(A) - 68°C
Gainward = 40,4 dB(A) - 69°C
Inno3D = 43,6 dB(A) - 72°C
Asus = 44,6 dB(A) - 64°C
Gigabyte = 48,8 dB(A) - 68°C
Founders = 50,4 dB(A) - 82°C

HWI Videokaart Prestatiescore 2016 (2160p):
Gainward = 73,7
Inno3D = 73,4
Asus = 72
Gigabyte = 70,7
MSI = 70,6
Founders = 68,4

HWI Videokaart Prestatiescore 2016 (1080p):
MSI = 160,6
Gainward = 160,3
Inno3D = 160,3
Gigabyte = 159,2
Asus = 158,9
Founders = 156,7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chromanin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 19:59
The Source schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:56:
[...]

Ik heb enkel gechecked voor de NL markt, dus niet voor DE.
Snap niet waarom je in Duitsland wilt bestelling, lekker makkelijk met service, garantie en communicatie. Prijzen lijken op dit moment beter maar nu er meer voorraad komt zullen de NL prijzen naar hetzelfde niveau zakken. Onze verkoop prijzen in beide landen zijn iig hetzelfde.

[...]

- Azerty
- Cdromland,
- Alternate
- Coolblue
- 4launch
- Afuture
- Informatique

Andere krijgen ook voorraad, echter zijn de aantallen naar bovenstaande partners *iets* groter :)
Wat maakt het uit of je nu in DE of NL zou bestellen? Garantie komt toch gewoon van de fabrikant. Als je terug naar je winkel zou gaan stuurt hij het ook gewoon maar door naar de leverancier. Bespaart je veel moeite en tijd door nooit met de winkel zelf te werken als het op garantie aankomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

schumi1986 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:00:
[...]

Dit kan ik tot op zekere hoogte beamen. Bij het plaatsen van mijn bestelling van de MSI Gaming X 1080 werd vermeld dat de kaart "snel leverbaar" zou zijn. Inmiddels ben ik nu ook een aantal weken aan het wachten.

Dat gezegd hebbende was ik bij voorbaat al skeptisch over die levertijd, mede dankzij de posts in deze thread. Om die reden heb ik contact met 4launch opgenomen via de live chat, en de betreffende medewerker wist mij inderdaad te informeren dat de voorraad die op de site werd weergegeven niet actueel was. Naderhand ook netjes een e-mail binnengekregen met het bericht dat ze verwachten de kaart op de 20e van deze maand binnen te krijgen.

Dus mocht je meer zekerheid willen over de beschikbaarheid van je product op de site, zou ik je aanraden even snel contact op te nemen via de live chat. Daar gaat echt niet veel tijd in zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
Chromanin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:09:
[...]

Wat maakt het uit of je nu in DE of NL zou bestellen? Garantie komt toch gewoon van de fabrikant. Als je terug naar je winkel zou gaan stuurt hij het ook gewoon maar door naar de leverancier. Bespaart je veel moeite en tijd door nooit met de winkel zelf te werken als het op garantie aankomt.
Nee hoor. Fabrikanten geven garantie aan hun klanten. Dus wij geven garantie aan klanten die direct bij ons inkopen en voor de meeste landen geven wij 3 jaar. Echter ben jij niet onze klant, maar jij bent klant van de reseller. Die is op zijn beurt weer klant van de distributeur. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, sommige fabrikanten hebben wel directe RMA.

Ondanks dat wij 3 jaar geven kan de distributeur of de reseller maar 2 jaar geven. In de EU landen moet het minimaal 2 jaar zijn, daarbuiten gelden andere regels. Er zijn weining distributeurs / resellers die onze 3 jaar doorgeven, want 1 jaar langere garantie zijn ook meer kosten (handeling, shipment) voor hun.

Een Nederlandse winkel heeft wellicht een goed logistiek systeem en communicatie systeem om RMA's af te handelen, maar dit afgestemd op de NL markt. In DE zal dit ook goed zijn, maar op de DE markt ingesteld. Nu moet jou kaart internationaal verstuurd worden bij een RMA, dus dat zijn hogere kosten, wie neemt die voor zijn rekening? En ook als deze weer terug gestuurd wordt? Ik heb al ooit gezien dat een klant een Duits BSN moest invullen, die de Belg niet had... geen RMA geaccepteerd door de winkel. Als wij van zulke excessen horen proberen we te helpen... maar ja... hier gaat veel tijd overheen.

Dus ze zullen allemaal bereid zijn om je een product te verkopen, maar zijn ze ook allemaal te vinden als je ze later nodig hebt.

oh en BTW ik ben geen RMA aanspreekpunt :) Te druk met andere dingen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 04-10 13:08

GTX404

Hi

The Source schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:24:
[...]

Nee hoor. Fabrikanten geven garantie aan hun klanten. Dus wij geven garantie aan klanten die direct bij ons inkopen en voor de meeste landen geven wij 3 jaar. Echter ben jij niet onze klant, maar jij bent klant van de reseller. Die is op zijn beurt weer klant van de distributeur. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, sommige fabrikanten hebben wel directe RMA.

Ondanks dat wij 3 jaar geven kan de distributeur of de reseller maar 2 jaar geven. In de EU landen moet het minimaal 2 jaar zijn, daarbuiten gelden andere regels. Er zijn weining distributeurs / resellers die onze 3 jaar doorgeven, want 1 jaar langere garantie zijn ook meer kosten (handeling, shipment) voor hun.

Een Nederlandse winkel heeft wellicht een goed logistiek systeem en communicatie systeem om RMA's af te handelen, maar dit afgestemd op de NL markt. In DE zal dit ook goed zijn, maar op de DE markt ingesteld. Nu moet jou kaart internationaal verstuurd worden bij een RMA, dus dat zijn hogere kosten, wie neemt die voor zijn rekening? En ook als deze weer terug gestuurd wordt? Ik heb al ooit gezien dat een klant een Duits BSN moest invullen, die de Belg niet had... geen RMA geaccepteerd door de winkel. Als wij van zulke excessen horen proberen we te helpen... maar ja... hier gaat veel tijd overheen.

Dus ze zullen allemaal bereid zijn om je een product te verkopen, maar zijn ze ook allemaal te vinden als je ze later nodig hebt.

Ah ik vroeg ernaar omdat ik bij alternate.de de sea hawk zag staan, maar nog niet op de nederlandse site. Aangezien het allemaal Alternate is dacht ik dat het wel goed zou zitten..

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Craftypiston
GTX404 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:47:
[...]

Even on topic: Nog steeds 5 over bij 4launch voor de EVGA SC edition. Be warned, er is een link gepost hier over wat problemen met de nieuwe EVGA kaarten.

https://www.4launch.nl/pr...ming-ACX-3-0-8GB/tweakers
4launch meld mij dat ze die kaart eind deze week krijgen en versturen. (nog 4 stuks leverbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Craftypiston schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:05:
[...]

4launch meld mij dat ze die kaart eind deze week krijgen en versturen. (nog 4 stuks leverbaar)
Ik wil geen party pooper zijn maar er zijn toch wel wat klachten omtrent EVGA op het moment: https://hardforum.com/thr...-evga-1080-cards.1902290/

Hoop dat het opgelost kan worden met SW updates.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:00
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:23:
[...]

Ik wil geen party pooper zijn maar er zijn toch wel wat klachten omtrent EVGA op het moment: https://hardforum.com/thr...-evga-1080-cards.1902290/

Kleine opmerking. Een aantal problemen in de links is al opgelost door bv driver cleaning of herinstallatie. Dus niet altijd hardware issue's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 16:43

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

The Source schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:09:

1080 SEA HAWK
- Eerste shipment naar Alternate, ETA gok ik over 1 week.
YESS :) :) :) :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:00
The Source schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:24:
[...]

Precies de reden waarom ik liever duurdere hardware in een fysieke winkel wil halen. Wil dan best een paar tientjes meer betalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:38
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:23:
[...]

Zo zijn er op het internet over iedere custom kaart wel topics te vinden. Een snelle zoekactie in google:

Gigabyte
https://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=18734919

MSI
https://linustechtips.com...issues-here-we-go/?page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tim.w schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:20:
[...]

Zo zijn er op het internet over iedere custom kaart wel topics te vinden. Een snelle zoekactie in google:

Gigabyte

MSI
Ik denk dat het deels te maken heeft met de drivers die nog niet optimaal werken. Ik moet wel zeggen dat wat betreft Evga er toch wel wat meer problems worden gemeld op forums. Maar gezien Evga's customer care reputatie zal het wel loslopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
tim.w schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:20:
[...]

Gigabyte

MSI
Mijn gaming 6g 980 van msi had ook zo'n flinke coilwhine, na een rma een exemplaar met minder opvallende coilwhine gekregen maar het is blijkbaar iets waar ze niet omheen kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Uberdude schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:23:
[...]

Mijn gaming 6g 980 van msi had ook zo'n flinke coilwhine, na een rma een exemplaar met minder opvallende coilwhine gekregen maar het is blijkbaar iets waar ze niet omheen kunnen.
Had in het begin ook coil whine met msi 970 maar een tijdje later was het weg.

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Laatst online: 11:38
GTX404 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:24:
[...]

Had in het begin ook coil whine met msi 970 maar een tijdje later was het weg.
Dat schijnt in het begin inderdaad te kunnen optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Gigabyte 970 heeft coilwhine als ik Vsync uit zet in games.
Zet ik Vsync aan, heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zei eerder dat de levertijd bij azerty 12 dagen was voor de MSI GTX 1070 gaming x geloof ik? Maar wanneer ik kijk staat er levertijd 10+ dagen, geen exact getal, kan iemand mij hierover verhelderen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2016 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 00:20:
Iemand zei eerder dat de levertijd bij azerty 12 dagen was voor de MSI GTX 1070 gaming x geloof ik? Maar wanneer ik kijk staat er levertijd 10+ dagen, geen exact getal, kan iemand mij hierover verhelderen?
Je moet er zo tegen aan kijken:
Als een webwinkel geen 1080s of 1070s IN HUIS heeft, dan hebben ze geen enkel idee wanneer ze nieuwe kaarten zullen hebben. Ze kunnen wel zeggen: "we verwachten dit, we verwachten dat". Maar als het puntje bij paaltje komt blijft het voor het ook gewoon giswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ik wacht toch nog eens wat meer reviews af vooral van de ASUS kaart, alle 1080 kaarten zijn bijna niet te overclocken dus gaat het meer om temp's en db's. bij mijn oude 970 ben ik voor MSI gegaan omdat deze zeer positief uit de reviews kwam en goed te overclocken was, maar dat schreeuwerige rood samen met die draak is mij een doorn in het oog.
Het is IMO ook erg jammer dat MSI deze lijn door zet, waar bijv ASUS een mooi zwarte kaart heeft met RGB verlichting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Lekker belangrijk, kleurtjes! ;)

Ik zou het echt prachtig vinden als er iemand weer lelijke groene en gele pcb's op de markt brengt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ik ben normaal gesproken ook niet echt van de kleurtjes ,heb een noctua dh14 cpu koeler die ook totaal niet bij de rest past maar dat geeft niet omdat dat het kenmerk van een kwalitatief hoogwaardige koeler is :p maar als alle 1080 kaarten nauwelijks van elkaar verschillen ( sommige worden iets warmer en sommige maken meer herrie) dan kies ik liever de mooiste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 00:31:
[...]

Je moet er zo tegen aan kijken:
Als een webwinkel geen 1080s of 1070s IN HUIS heeft, dan hebben ze geen enkel idee wanneer ze nieuwe kaarten zullen hebben. Ze kunnen wel zeggen: "we verwachten dit, we verwachten dat". Maar als het puntje bij paaltje komt blijft het voor het ook gewoon giswerk.
Ah, ik dacht dat mensen misschien meer wisten dan er op de website stond, ik heb eigenlijk nooit te maken gehad met het willen van een graphics card vlak na release dus ik heb me er nooit mee beziggehouden!

Moet overigens zeggen dat ik hem nu wel heel erg graag wil hebben. Ik weet alleen niet of het verstandig is om te wachten tot een webwinkel een datum plakt aan de beschikbaarheid, of dat ik gewoon netjes ergens op de wachtlijst moet door hem alvast te bestellen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2016 08:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je wacht is er grotere kans dat je steeds moet wachten op mensen die hem al besteld hebben en hij dus al weg is voor hij aankomt. Als je besteld is de kans dat hij ergens anders eerder is groot... dus al met al, beide kanten hebben hun voors en tegens :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 13:21
Zojuist een review van ASUS ROG Strix GeForce GTX 1080 review op Guru3D. Hij doet het ietsje beter dan de MSI en Gigabyte. Zo slecht is het ook blijkbaar niet met Asus. Echter, bij de conclusie staat wel dat hij een klein beetje coil whine heeft.

http://www.guru3d.com/art...ce-gtx-1080-review,1.html

Zelf ga ik voor MSI Geforce GTX 1070 Gaming X omdat ik niet meer pixels heb dan FullHD en nog de switch niet ga maken. Serieuze steun voor 4k (gaming en niet-game gerelateerd) verwacht ik pas over 2 jaar denk ik. En dan heb ik het over Steam en andere programma's op de pc en 4k IPS of OLED monitors (betaalbare) met lage latencies.

[ Voor 6% gewijzigd door sacinici op 15-06-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Na de review van foritain en de conclusie van guru3d te hebben gelezen ben ik er uit en ga voor de Asus strix 1080, mooie zwart/grijze kaart met nette rgb verlichting en een mooie backplate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiggie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-04 11:16
Ja, ik krijg nu toch wel een klein beetje spijt dat ik hier niet op heb kunnen wachten :P

Ligt het aan mij, of zijn de plaatjes de FCAT analyse van de Asus 1080 strix exact hetzelfde als die van de 1080 FE ?

[ Voor 63% gewijzigd door Wiggie op 15-06-2016 11:10 ]

Tag User In

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-10 14:52
ik sluit me ook maar aan in t rijtje.. MSI GTX 1080 gaming besteld via Azerty.. now the waiting begins..

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaaskroket
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-10 18:15
Bij welke webshop ben ik zelf het beste uit voor de MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G ?

Mijn voorkeur is bij een Nederlandse webshop i.v.m. garantie. 4Launch lijkt mij de beste optie, wat denken jullie? Een paar euro meer maakt mij niet uit, zit nu met een oude 6970..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:50
Ben wel erg benieuwd wanneer de 1070 richting de 430 euro gaat. (dat is de msrp toch?) heb nu een 970 dus kan best even wachten maar het begint toch wel wat te kriebelen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:00:
Ben wel erg benieuwd wanneer de 1070 richting de 430 euro gaat. (dat is de msrp toch?) heb nu een 970 dus kan best even wachten maar het begint toch wel wat te kriebelen.
Wanneer het aanbod groter is dan de vraag en wanneer de AMD kaarten ook makkelijk te verkrijgen zijn waarschijnlijk. Al vraag ik me af hoe laag het werkelijk gaat gaan.

Ik heb besloten om gewoon te wachten, er zijn op dit moment toch geen nieuwe spellen uit waarvoor ik een nieuwe kaart "nodig" heb. Als je even zonder kaart kan, dan zou je nu nog je 970 kunnen verkopen aan een goede prijs en zo die hogere prijs van de 1070 opheffen.
Eenmaal de AMD kaarten uit zijn en de 1070 goed verkrijgbaar is, zullen de 970 kaarten een stuk lager staan in V&A. (merk je nu al, het was hele tijd 240 die goed verkocht werd, nu beginnen er al aan 225 op te komen)

[ Voor 34% gewijzigd door SmokingCrop op 15-06-2016 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk, kaart is binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
sacinici schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:25:
Zojuist een review van ASUS ROG Strix GeForce GTX 1080 review op Guru3D. Hij doet het ietsje beter dan de MSI en Gigabyte. Zo slecht is het ook blijkbaar niet met Asus. Echter, bij de conclusie staat wel dat hij een klein beetje coil whine heeft.

http://www.guru3d.com/art...ce-gtx-1080-review,1.html

Zelf ga ik voor MSI Geforce GTX 1070 Gaming X omdat ik niet meer pixels heb dan FullHD en nog de switch niet ga maken. Serieuze steun voor 4k (gaming en niet-game gerelateerd) verwacht ik pas over 2 jaar denk ik. En dan heb ik het over Steam en andere programma's op de pc en 4k IPS of OLED monitors (betaalbare) met lage latencies.
Kun je dan niet beter even wachten totdat het prijspeil van de GTX980Ti rond de 400 euro zit, of een goede 2e hands voor rond de 300 euro? Op FHD zit er nauwelijks verschil tussen de 980Ti en de 1070, althans ik kan me niet voorstellen dat iemand in staat is om het verschil te zien tussen 110 en 120 fps. Het verschil tussen een 60 en 144 Hz monitor zal beter zichtbaar zijn.
Ik lees dat die GTX980ti's beter overklokken dan de 1070's dus zit er nog wat ruimte om die 2 jaar naar 4K te overbruggen. Zodra die GTX 10xx kaarten goed leverbaar zijn kelderen de prijzen van de GTX980ti, zowel nieuw als 2e hands, vanzelf wel. Dat zal geen kwestie van weken maar eerder dagen zijn verwacht ik.
Bedrijven die nu nog de GTX980Ti tegen hogere prijzen als de 1070 aanbieden kunnen niet anders dan omlaag met de prijzen om te voorkomen dat ze met onverkoopbare kaarten blijven zitten. Kwestie van geduld hebben, het is tenslotte een kopersmarkt >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-10 22:56

Rico

Wie dit leest is gek....

Hier een leuke review van de EVGA GTX 1080 FTW:

http://www.bit-tech.net/h...rce-gtx-1080-ftw-review/1

En nee hij clockt niet goed over........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk veel verschil tussen de FTW en SC van EVGA voor de 1080?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

De GTX 1080 is gewoon niet erg ver over te clocken.
Ik wil gewoon een kaart met stille aftermarket cooler en goede garantie.
En de prijs moet netjes zijn natuurlijk. Hou Mindfactory en caseking erg in de gaten of er weer wat leuk op voorraad komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaineman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 10:23
DE Evga SC 1080 was een half uur geleden bij 4Launch nog op voorraad (2 stuks) voor 800€. Ik keek net weer en meteen weer compleet uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glivch
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 11:30
regmaster schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:13:
[...]

Kun je dan niet beter even wachten totdat het prijspeil van de GTX980Ti rond de 400 euro zit, of een goede 2e hands voor rond de 300 euro? Op FHD zit er nauwelijks verschil tussen de 980Ti en de 1070, althans ik kan me niet voorstellen dat iemand in staat is om het verschil te zien tussen 110 en 120 fps. Het verschil tussen een 60 en 144 Hz monitor zal beter zichtbaar zijn.
Ik lees dat die GTX980ti's beter overklokken dan de 1070's dus zit er nog wat ruimte om die 2 jaar naar 4K te overbruggen. Zodra die GTX 10xx kaarten goed leverbaar zijn kelderen de prijzen van de GTX980ti, zowel nieuw als 2e hands, vanzelf wel. Dat zal geen kwestie van weken maar eerder dagen zijn verwacht ik.
Bedrijven die nu nog de GTX980Ti tegen hogere prijzen als de 1070 aanbieden kunnen niet anders dan omlaag met de prijzen om te voorkomen dat ze met onverkoopbare kaarten blijven zitten. Kwestie van geduld hebben, het is tenslotte een kopersmarkt >:)
Dacht ik ook aan, maar de GTX 1070 is veel zuiniger en toch wel iets beter/meer future-proof (beter in VR) dan de 980ti (memory bandwith is bijvoorbeeld ook beter). Ik denk dat het stroomverbruik voor sommige ook wel een aspect is, dan kan je veel beter een nieuwe 1070 voor 450-500 nemen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Rico schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:55:
De GTX 1080 is gewoon niet erg ver over te clocken.
Ik wil gewoon een kaart met stille aftermarket cooler en goede garantie.
En de prijs moet netjes zijn natuurlijk. Hou Mindfactory en caseking erg in de gaten of er weer wat leuk op voorraad komt.
wanneer komt die sea hawk nu uit. gewoon goede koeling en kan je later nog SLI gaan

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostb1te1992
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:11
https://azerty.nl/0-6867-...hdmi-3-x-displayport.html

SEAHAWK bij Azerty voor € 1076,11 echt een belachelijke prijs haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

alaineman schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:57:
DE Evga SC 1080 was een half uur geleden bij 4Launch nog op voorraad (2 stuks) voor 800€. Ik keek net weer en meteen weer compleet uitverkocht...
De 10 kaarten bij 4 launch waren precies binnen een dag uitverkocht. Mij lijkt me dat de FTW versie over een paar dagen wel te koop zal zijn in NL. Die zou volgens een Engelse site 4 dagen later uitgebracht worden.

ps: over een week of wat zal deze tread wel ten zielen gaan hopelijk. De custom 1080`s beginnen nu goed op stoom te komen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkeypack
  • Laatst online: 20-06-2022
Hey allen, ik hou deze thread sinds een week of twee goed in de gaten 8) :) Ik heb een MSI gtx1080 gaming besteld bij Azerty afgelopen maandag. Ik kreeg zojuist dit door op de mail:

"Goedendag,
Momenteel is de vraag naar de GTX 1080 in het algemeen erg groot vandaar dat deze een langere levertijd hebben dan gewenst.
Wij proberen natuurlijk te voldoen aan uw behoefte om u te voorzien van deze videokaart.
Zoals het er nu naar uit ziet worden deze kaarten in kleine getallen aangeleverd en komen wel binnen.
Het is echter nog niet te zeggen wanneer deze kaarten binnen gaan komen.
Over de levertijd van dit product zullen wij u zo snel mogelijk van een levertijd voorzien.
Excuses voor de lange levertijd en u hoort nog van ons zodra er meer bekend is.
Met vriendelijke groet,
Azerty Verkoop team"

Kortom zero info... ahhh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 16:43

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

dabelg schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:06:
[...]

wanneer komt die sea hawk nu uit. gewoon goede koeling en kan je later nog SLI gaan
The Source zei dat de ETA van de Sea Hawk 1 week is en dan bij alternate komt. Zit ook nagel bijtend te wachten op de Sea Hawk. Nu op iGPU Rocket League te spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindakaaskroket schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:57:
Bij welke webshop ben ik zelf het beste uit voor de MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G ?

Mijn voorkeur is bij een Nederlandse webshop i.v.m. garantie. 4Launch lijkt mij de beste optie, wat denken jullie? Een paar euro meer maakt mij niet uit, zit nu met een oude 6970..
Volgens mij is megekko de enige die enige soort van info geeft over wanneer de kaart geleverd kan worden, hij is daar alleen wel een stuk duurder dan bij de azerty, sicomputers, 4launch.

Azerty geeft alleen meer dan 10 dagen aan, en bij 4launch en sicomputers staat er helaas alleen preorder :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreeass
  • Laatst online: 27-12-2023
Weet er iemand wanneer de prijzen wat stabiel worden? Alle prijzen zijn all over the place. Ook enig idee wat die prijs dan zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreeass schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:06:
Weet er iemand wanneer de prijzen wat stabiel worden? Alle prijzen zijn all over the place. Ook enig idee wat die prijs dan zal zijn?
Veel Duitse plaatsen zeggen iets van 26/06 als availability voor bepaalde 1070 kaarten. Stabiele prijzen zul je dus wellicht maar in juli zien. In Nederland is het nog 10+ dagen en pre-order met sprake van "Meer backorder dan er binnenkomt".

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 15-06-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Dreeass schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:06:
Over exact 3 weken, 5 dagen, 9 uur, 54 minuten.
Prijs zal dan zijn €666,66.
:+

Zereneus: het is voorlopig gewoon afwachten, mits je een glazenbol hebt.
Tis maar net wanneer het productie proces sneller/beter verloopt dan het verkoop proces.

[ Voor 20% gewijzigd door Nnoitra op 15-06-2016 14:11 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Rico schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:32:
Hier een leuke review van de EVGA GTX 1080 FTW:

http://www.bit-tech.net/h...rce-gtx-1080-ftw-review/1

En nee hij clockt niet goed over........
Ik hoor ook net dat er waarschijnlijk meer vertraging is voor die FTW pre order naar einde volgende week of begin de week erna.
Dus ik denk dat ik nu ook maar cancel... alhoewel ik graag zou willen zien wat die 2e bios kan... maar dit word gewoon te idioot.

775 betalen voor iets waar je meer dan een maand op moet wachten op iets wat letterlijk geen enkel voordeel geeft behalve maybe customers service en langere garantie... maar ik hou mijn kaart toch nooit langer dan 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 4Launch.nl zijn de Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming op ''voorraad'' voor de liefhebbers
https://www.4launch.nl/pr...ce-GTX-1070-G1-Gaming-8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftypiston
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:25:
Op 4Launch.nl zijn de Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming op ''voorraad'' voor de liefhebbers
https://www.4launch.nl/pr...ce-GTX-1070-G1-Gaming-8GB
Of nog een van evga. Al is de de levertijd wel van "snel leverbaar" naar "6 tot 10 werkdagen" gegaan. https://www.4launch.nl/pr...TX-1080-SC-Gaming-ACX-8GB

[ Voor 9% gewijzigd door Craftypiston op 15-06-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Laatst online: 13-10 21:37
29 juni is misschien ook een goede datum om in de gaten te houden. AMD released op die dag de 480 en ik verwacht dat daardoor de prijzen van de 9xx en wellicht de 1xxx series van NVIDIA zullen zakken. De 480 zal rond de 250 euro kosten en zal qua performance rond het niveau van de 980 ti zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Zit ook wel te denken om een GTX980ti van Evga te kopen en dan via de stepup naar de normale GTX1080 daarna.

GTX980Ti kost in duitsland nog geen 475euro voor de Superclocked+ versie.

Monitor is 2560x1600 dus moet hij toch wel redelijk aan kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Rico schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:40:
Zit ook wel te denken om een GTX980ti van Evga te kopen en dan via de stepup naar de normale GTX1080 daarna.

GTX980Ti kost in duitsland nog geen 475euro voor de Superclocked+ versie.

Monitor is 2560x1600 dus moet hij toch wel redelijk aan kunnen.
Hoe werkt die stepup precies dan? van welke prijs gaan ze uit voor de inruilwaarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rickpm1 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:35:
De 480 zal rond de 250 euro kosten en zal qua performance rond het niveau van de 980 ti zitten.
Performance van een GTX 980.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Craftypiston schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:34:
[...]

Of nog een van evga. Al is de de levertijd wel van "snel leverbaar" naar "6 tot 10 werkdagen" gegaan https://www.4launch.nl/pr...TX-1080-SC-Gaming-ACX-8GB
Je moet wel redelijk gestoord zijn om een 1070 van 530 te kopen terwijl je voor 750 een 1080 kunt kopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Laatst online: 13-10 21:37
-The_Mask- schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:44:
[...]

Performance van een GTX 980.
Je hebt gelijk, hij scoort iets hoger dan een GTX 980.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreeass
  • Laatst online: 27-12-2023
SmokingCrop schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:08:
[...]

Veel Duitse plaatsen zeggen iets van 26/06 als availability voor bepaalde 1070 kaarten. Stabiele prijzen zul je dus wellicht maar in juli zien. In Nederland is het nog 10+ dagen en pre-order met sprake van "Meer backorder dan er binnenkomt".
Zal dan wel hetzelfde zijn voor de 1080. Dan zal ik er ééntje kopen als ik terug ben van mijn vakantie begin augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
schumi1986 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:45:
[...]

Je moet wel redelijk gestoord zijn om een 1070 van 530 te kopen terwijl je voor 750 een 1080 kunt kopen |:(
Dat heb ik dus ook. Ik heb gewoon een price alert ingesteld op de 1080 en 1070. De eerste die de waarde hit die ik de kaarten waard vind koop ik :D. Mijn kaart kan nog wel even verder dus heb geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
schumi1986 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:45:
[...]

Hoezo? Dat is nog altijd 220 euro meer; ofwel zo'n 40% meer. Het is maar net wat je wilt.
Overigens zijn nu de verwachte prijzen van de AMD 480 ongeveer 250 euro, maar we dachten dat de 1070 ook "maar" 430 ging kosten ongeveer... dus die AMD 480 kan best eerst eventjes 300+ zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Stepup kijken ze naar de prijs wat je betaald hebt voor je oude kaart en dan moet je het verschil bijleggen wat een GTX1080 ACX3 kost.
Je hebt 90 dagen om de stepup te doen na aanschaf maar je moet je kaart wel binnen 14 dagen na aanschaf bij eVGA registreren.
Wie weet is over 90 dagen die 1080 ook wel goedkoper dan nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De RX 480 8GB Sapphire zou al 270+ kosten:
https://www.reddit.com/r/...an_price_without_vat_etc/

Als daar ook meer vraag dan aanbod is, kan dat zeker en vast ook 300+ gaan in het begin.

https://www.reddit.com/r/...k_retailers_rx_480_price/
eerste UK prijzen voor de 8GB omgezet naar euro's = 301, 296, 332 euro

[ Voor 50% gewijzigd door SmokingCrop op 15-06-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Soeski schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:47:
[...]

Hoezo? Dat is nog altijd 220 euro meer; ofwel zo'n 40% meer. Het is maar net wat je wilt.
Overigens zijn nu de verwachte prijzen van de AMD 480 ongeveer 250 euro, maar we dachten dat de 1070 ook "maar" 430 ging kosten ongeveer... dus die AMD 480 kan best eerst eventjes 300+ zijn.
220 euro verschil is idd best wat geld, maar ik vindt de 1070 maar een lastige kaart zeker voor prijzen boven de 500 euro, voor minder koop je een 980TI, die nauwelijks onderdoet(vr uitgesloten) en voor 220 meer koop je een sterkere 1080 die toch net wat meer future proof is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Rico schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:48:
Stepup kijken ze naar de prijs wat je betaald hebt voor je oude kaart en dan moet je het verschil bijleggen wat een GTX1080 ACX3 kost.
Je hebt 90 dagen om de stepup te doen na aanschaf maar je moet je kaart wel binnen 14 dagen na aanschaf bij eVGA registreren.
Wie weet is over 90 dagen die 1080 ook wel goedkoper dan nu
dat is opzich best wel een goede deal, moet je die 1080 dan uiteindelijk bij EVGA kopen?

*Edit Heb het even zelf opgezocht, nadeel is wel dat je tijdens het opsturen en het verzenden weer zomaar 2 weken zonder kaart komt te zitten

[ Voor 12% gewijzigd door schumi1986 op 15-06-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
schumi1986 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:51:
[...]

220 euro verschil is idd best wat geld, maar ik vindt de 1070 maar een lastige kaart zeker voor prijzen boven de 500 euro, voor minder koop je een 980TI, die nauwelijks onderdoet(vr uitgesloten) en voor 220 meer koop je een sterkere 1080 die toch net wat meer future proof is
Ik ben het met je eens hoor, >500 vind ik teveel voor de 1070. Men verwacht toch weer de bang-for-the-buck 970 prijzen (zoals ik). :)
Ik wacht tot er een 1070 is met waterkoeling (indien die uberhaupt komt, is nog nergens aangekondigd), maar die zal ook wel richting de 500 euro gaan in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist bericht gekregen van 4Launch dat mijn MSI GTX1080 Gaming X is verstuurd. Woop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soeski schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:54:
[...]
Ik wacht tot er een 1070 is met waterkoeling (indien die uberhaupt komt, is nog nergens aangekondigd), maar die zal ook wel richting de 500 euro gaan in het begin.
pricewatch: MSI GeForce GTX 1070 SEA HAWK X 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
ik heb momenteel de GTX 970 en wil de overstap maken naar de 1070, maar ik wacht totdat de prijs rond de 370 komt... Geen haast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
xamirz schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:56:
ik heb momenteel de GTX 970 en wil de overstap maken naar de 1070, maar ik wacht totdat de prijs rond de 370 komt... Geen haast
misschien na een wereldreis van 3 jaar? ondertussen is de 1070 vernieuwd en zal deze wel te koop zijn voor 370.

het is al vaker besproken maar de kaart komt waarschijnlijk uit op ongeveer 400-450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

schumi1986 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:52:
[...]

dat is opzich best wel een goede deal, moet je die 1080 dan uiteindelijk bij EVGA kopen?

*Edit Heb het even zelf opgezocht, nadeel is wel dat je tijdens het opsturen en het verzenden weer zomaar 2 weken zonder kaart komt te zitten
Ja natuurlijk bij EVGA want je ruilt je "oude" EVGA kaart bij hun in.
Dus via de website van EVGA regel je de stepup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
schumi1986 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:59:
[...]

misschien na een wereldreis van 3 jaar? ondertussen is de 1070 vernieuwd en zal deze wel te koop zijn voor 370.

het is al vaker besproken maar de kaart komt waarschijnlijk uit op ongeveer 400-450
Nou dan wachten we 3 jaar toch....
400 is ook prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met EVGA step-up kan je enkel naar de 1070/1080 Founders en de basis ACX 3.0 upgraden.
Gaat dus niet als je de SuperClocked of FTW wil.
http://www.evga.com/support/stepup/

edit, zie dit ook nog staan:
"Only products that carry a valid limited lifetime warranty, or products that have purchased an extended warranty, qualify for the Step-Up program."

[ Voor 51% gewijzigd door SmokingCrop op 15-06-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftypiston
SmokingCrop schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:12:
Met EVGA step-up kan je enkel naar de 1070/1080 Founders en de basis ACX 3.0 upgraden.
Gaat dus niet als je de SuperClocked of FTW wil.
http://www.evga.com/support/stepup/
of de 1080ti als die komt binnen 90 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:55:
Zojuist bericht gekregen van 4Launch dat mijn MSI GTX1080 Gaming X is verstuurd. Woop. :)
Wanneer heb je die besteld dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Ik wil de basis acx 3.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Hebben ze in Duitsland nou meer/sneller voorraad, of zijn wij hier gewoon als gekken aan het bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTX404 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:21:
[...]

Wanneer heb je die besteld dan? :P
Op de dag van 7 juni - vorige week dinsdag, dus. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht 'm deze week al binnen te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 13:21
Geen idee of dit echt zo is maar de MSI GTX 1070 Gaming X is hier op voorraad

http://www.4allshop.nl/21...-8gb-gddr5-gaming-x.html/

Voor 21:00 besteld, morgen thuis. 540 euro.

[ Voor 12% gewijzigd door sacinici op 15-06-2016 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

sacinici schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:35:

Mooie prijs, zal wel op voorraad zijn.. Vind het wel veel voor een 1070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
Ik zou even bellen want ik betwijfel of ze stock kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Source schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:53:
Ik zou even bellen want ik betwijfel of ze stock kunnen hebben.
Zo 1 kaart dat ze ergens weten te bekomen hebben :P
Ondertussen krijgen ze veel bestellingen binnen en update dat pas binnen een paar uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

SmokingCrop schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:55:
[...]

Ondertussen krijgen ze veel bestellingen binnen en update dat pas binnen een paar uur
Haha ja, nog steeds op voorraad zogenaamd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Nou ik heb net mijn FTW pre order geannuleerd... Nu weer op jacht dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xisuthros333
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-10 22:22
MSI FE 1080 gekocht bij Afuture voor 675, open doos maar ongebruikt.

Geen zin meer om te wachten en de prijs is helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Xisuthros333 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:01:
MSI FE 1080 gekocht bij Afuture voor 675, open doos maar ongebruikt.

Geen zin meer om te wachten en de prijs is helemaal prima.
Netjes gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
SmokingCrop schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:55:
[...]

Geen kaart
Lekker veel geld vangen van pre-orders.
Goed voor de cashflow
Na annuleren of failiet gaan of langzaam terug betalen.

Het kan zijn dat ze stock hebben, echter versturen wij stock direct naar onze focus partners en die hebben nog niets. Deze shop zou stock kunnen ontvangen via distributeurs... echter zal dat nooit eerder zijn dan onze direct shipments. Dus vertrouw het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sacinici schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:35:

Ik heb net een mail teruggekregen van ze en het is niet op voorraad. Ik zou overigens opletten op de website als je er +/- €500 voor over hebt. Hij zakt soms naar de €50X range. Zelf heb ik hem voor €500 incl verzending kunnen bestellen. Hopelijk komt hij spoedig op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4AllShop heeft het al upgedate naar levertijd onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Net waren de Palit Super Jetstream + GameRock Premium op voorraad bij CaseKing. Wilde net klikken om de GameRock Premium te bestellen en was uitverkocht. Toen ook de Super Jetstream helaas.

GameRock nog op voorraad: https://www.caseking.de/p...2-mb-gddr5x-gcpi-067.html

760€ ex verzendkosten.

Edit: Cyberport.de geeft aan de Gigabyte Xtreme Gaming op 7 juli te hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door GTX404 op 15-06-2016 16:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een OC van 2100+ op de gigabyte gaming 1 voor elkaar gekregen.
Meer dan ik verwacht had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
ben benieuwd wanneer de ASUS strix varianten beschikbaar komen :)

vraag mij af hoeveel kopers MSI/ASUS/EVGA missen doordat hun kaarten zo slecht beschikbaar zijn, veel potentiele kopers hebben ondertussen een PALIT/GIGABITE of een willekeurige FE variant omdat het wat lang duurt voordat hun kaarten beschikbaar zijn

[ Voor 6% gewijzigd door schumi1986 op 15-06-2016 16:57 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.