Dus, waar is het verstandig te kijken voor de 1070? Verwacht hem niet gelijk aan te schaffen, maar ben wel benieuwd naar de prijzen.
Daar kan je wel eens gelijk hebben. Maar in mijn hoofd is het leuker om eens te sparen en dan 500 euro uit te geven voor een goeie kaart en ze dan een aantal jaren te gebruiken, in plaats van elk jaar (ongeveer toch) een 200 uit te geven voor mee te blijven gaan met de reeksen. Elk jaar upgraden brengt je dan ook 'weinig' performance-increase en dan mis je dat WAUW-gevoel dat je krijgt als je bijvoorbeeld van een GT640 switcht naar een GTX980Paprika schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:50:
[...]
Ervaring leert wel dat vaker mainstream kopen je meer geld bespaard en betere prestaties geeft dan 1x de "beste" (en duurste) optie om daar jaren mee te spelen (en de tweehands waarde is altijd nog best prima). Mijn 2 680s zijn na 4 jaar ook 800 euro minder waard. Maar dat komt omdat ik de standaard AAA-games zat begon te worden en dan heeft 400 FPS waar ik nu al 150-180 FPS haal ook weinig zin.
MSI GTX 1070 Gaming X bij SiComputers voor € 517,- (Pre-order).
ASUS GeForce GTX 1070 Founders Edition bij SiComputers voor € 489,- (Pre-order).
Edit: Net contact gehad met SiComputers en zij kunnen he-le-maal niets zeggen over de levertijden van zowel de 1080 als de 1070-serie. Het valt mij dan ook op dat zij de enige winkel zijn die kaarten van die serie voor een (in tegenstelling tot andere winkels) lage prijs aanbieden, maar tegelijkertijd niets loslaten over de levertijd. Het is bij SiComputers allemaal 'pre-order' in de hoop dat het goed zal gaan.
ASUS GeForce GTX 1070 Founders Edition bij SiComputers voor € 489,- (Pre-order).
Edit: Net contact gehad met SiComputers en zij kunnen he-le-maal niets zeggen over de levertijden van zowel de 1080 als de 1070-serie. Het valt mij dan ook op dat zij de enige winkel zijn die kaarten van die serie voor een (in tegenstelling tot andere winkels) lage prijs aanbieden, maar tegelijkertijd niets loslaten over de levertijd. Het is bij SiComputers allemaal 'pre-order' in de hoop dat het goed zal gaan.
[ Voor 67% gewijzigd door Yonix op 10-06-2016 15:03 ]
Sprak net met de chat van 4launch en die gaven aan de 1070 vandaag nog niet te verkopen, ze kwamen wel vandaag binnen.
Een paper launch? Als één online winkel in Nederland als eerste shipment van MSI 30+ kaarten krijgt dan is het geen paper launch (de foto's zijn in deze draad terug te vinden).syberjunky schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:04:
De 10xx isgewoon een paper launch van nvidia.Bijde kaarten zijn nergens nog tekrijgen of mondjes maat.Zal denk ik nog wel 1 tot 2 maanden overheen gaan voor het goed te krijgen is.En voor een beter bedrag dan er nu voor gevraagd wordt.
Verwijderd
Weet niet of het al ergens gepost was, Azerty heeft een aantal 1080GTX op voorraad. Heb er 1 gereserveerd en kan hem vandaag ophalen. Daadwerkelijk op voorraad dus
:
https://azerty.nl/8-6867-...ce-gtx-1080-founders.html
https://azerty.nl/8-6867-...ce-gtx-1080-founders.html
Op de EVGA US website is wel te zien dat er 2 1070 kaarten zijn bijgekomen, alleen kom je niet op de pagina's met deze drukte.
Review van de MSI GeForce GTX 1070 Gaming X 8GB staat weer online op Guru3D: klik.
Caseking.de heeft veel reference kaarten gewoon op voorraad (500 euro)
die hele website ligt plat >.>Bilderbeek schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:08:
Verwijderd
wel grappig dat iedereen zijn 980ti nog snel probeert te verpatsen voor 500 euro wat een triestigheid.
Komt door alle treurige tweakers van hier die de hele dag maar lopen te F5'en op productpagina''s...
4launch chat:
Christiaan
Hallo Jeroen, ik vernam op tweakers.net dat jullie de 1070 GTX videokaart binnenkrijgen, maar wat worden de prijzen van deze kaarten?
Gelezen
Jeroen
Yes klopt!
deze komen vanaf volgende week
met een prijs vanaf 499
Christiaan
Hallo Jeroen, ik vernam op tweakers.net dat jullie de 1070 GTX videokaart binnenkrijgen, maar wat worden de prijzen van deze kaarten?
Gelezen
Jeroen
Yes klopt!
deze komen vanaf volgende week
met een prijs vanaf 499
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik ben eerlijk gezegd steeds meer aan het twijfelen of ik mijn gtx 660 niet beter nu gewoon zou vervangen door een gtx 970 tweedehands en pas in het najaar te gaan kijken naar de 1080Ti. Het gebrek aan communicatie en het opzettelijk gebrek aan aanbod om meer geld uit ons zakken te kloppen is er voor mij teveel aan...
De MSI GeForce GTX 1070 GAMING X besteld bij Azerty, nu maar wachten!
Lijkt erop dat ze overal rond de 500 liggen. Ik geef er niet meer dan rond de 400 voor, dus ik wacht wel even
[ Voor 3% gewijzigd door sheetka op 10-06-2016 15:13 ]
Bij caseking kom ik niet verder dan mijn betaal methode aanklikken
Want?Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:11:
wel grappig dat iedereen zijn 980ti nog snel probeert te verpatsen voor 500 euro wat een triestigheid.
Dat zijn ze toch helemaal niet meer waard?
Linkje zou wel fijn zijn, dan hoeft niet iedereen zelf te zoeken wat de site nog meer belastBilderbeek schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:08:
https://www.caseking.de/cat/index/sCategory/134007
In theorie misschien niet, zelfde prijs als de 1070 welke zuiniger schijnt te zijn. Echter zijn die nog niet goed leverbaar.
Daarnaast is iets net zoveel waard als wat de gek ervoor geeft
De EVGA SC versie gaat voor 440 op US EVGA webshop. Netjes.
518 euro, voor nu een nette prijs lijkt mij, misschien dat deze kaart over 3-6 maanden 70 zakt, dat is iets meer als een 10tje per maand voor een hoop plezierUnrealer999 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:13:
De MSI GeForce GTX 1070 GAMING X besteld bij Azerty, nu maar wachten!
Ja precies, ik zit nu met een oude gtx 580 die heeft zijn beste tijd wel gehad en is toe aan zijn pensioen.schumi1986 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:19:
[...]
518 euro, voor nu een nette prijs lijkt mij, misschien dat deze kaart over 3-6 maanden 70 zakt, dat is iets meer als een 10tje per maand voor een hoop plezier
pffff......... Dat is mijn inziens nog veel te veel.
Als je kijkt dat een 1080 op dommige sites tot 700,- zakt dan is 520,- voor een MSI 1070 wel weer teveel van het goede.
Als je kijkt dat een 1080 op dommige sites tot 700,- zakt dan is 520,- voor een MSI 1070 wel weer teveel van het goede.
nope geen signature
https://www.techpowerup.c.../GeForce_GTX_1070/24.html
Als je het vergelijkt voor 1440p (even grof genomen). 520 euro voor "100%" vs 700 euro voor "120%" is een toename in prestaties van 20% met een prijsstijging van bijna 35% nog altijd de "slechtere" koop
.
Als je het vergelijkt voor 1440p (even grof genomen). 520 euro voor "100%" vs 700 euro voor "120%" is een toename in prestaties van 20% met een prijsstijging van bijna 35% nog altijd de "slechtere" koop
Valt mij heel erg mee die prijs... over 2 tot 3 maanden dan zit deze rond de 400!
Stay hungry, stay foolish!
Ik wacht ook nog eventjes hoor maar ik had in de eerste week echt prijzen tegen de 600 verwacht, aangezien de uiteindelijke prijs van de MSI tussen de 425-450 ligt? Lijkt mij 518 een redelijk schappelijke prijs.SpaceMarine schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:22:
pffff......... Dat is mijn inziens nog veel te veel.
Vorige week nog verkocht voor 450 euro, wat is daar triest aan?Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:11:
Exact! Ik heb hele discussies gehouden met een vriend van mij die vond dat zijn auto 'zeker nog x waard was'. Ik zei al van: ja dat kan je nou wel vinden, maar als verder niemand dat vind, dan is je auto dus minder waard. Iets is waard wat de gek ervoor geeft. Ik ben bij huizen wezen kijken waarbij de makelaar zegt: dat huis is de vraagprijs absoluut niet waard. Maar als vervolgens die huizen allemaal voor de vraagprijs verkocht worden, dan is het het dus WEL waard, zo simpel is het. Natuurlijk gaat de 1070 qua kosten interessanter zijn dan een 980Ti. Van de andere kant, de 1070 is nog niet goed leverbaar en de eerste prijzen zijn behoorlijk hoog. En jullie hebben hier bewezen dat er genoeg mensen zijn die geen geduld hebben, dus wie weet zijn er genoeg mensen die 500 euro willen uitgeven aan een 980Ti om NU direct ongeveer GTX980Ti-performance te hebben. Je weet het niet heSuicyder schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:17:
Daarnaast is iets net zoveel waard als wat de gek ervoor geeft
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Nou nou als de duitse pakketdienst de weg naar Nederland kan vinden ben ik snel eigenaar van een gigabyte 1070 FE
Moord... Brand.. (tja dat moest ik blijkbaar roepen begreep ik uit eerdere berichten 
Nog mooier is voor 500 euro (of minder) de GTX 1070.
Nog mooier is voor 500 euro (of minder) de GTX 1070.
Mijn GTX 980 is verkocht, nu wachten tot de Inno3D's X2 of X3 ergens op voorraad komen : D
Verwijderd
Gvd sta sowat laatste op de wachtlijst voor een msi gaming 1080 en nu zie ik ineens een 1070 gaming...what to do what to do first world problems!
1070 kopen... simpel als dat
500+ euro voor de 1070, dan zou je bijna gek zin als je niet gewoon voor 150 euro meer de goedkoopste 1080 neemt: pricewatch: Inno3D GeForce GTX 1080 HerculeZ Twin X2 8GB
Zag net ook de prijzen (GTX1070), was er wel bang voor....snik.
Dat word dus nog 'even' wachten.
Lullig is wel, dat de dure FE goedkoper is dan de custom versies die eigenlijk goedkoper dan de FE moeten zijn...
Dat word dus nog 'even' wachten.
Lullig is wel, dat de dure FE goedkoper is dan de custom versies die eigenlijk goedkoper dan de FE moeten zijn...

Jackson6 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:34:
500+ euro voor de 1070, dan zou je bijna gek zin als je niet gewoon voor 150 euro meer de goedkoopste 1080 neemt: pricewatch: Inno3D GeForce GTX 1080 HerculeZ Twin X2 8GB
Dat is ook mijn issue Jackson6. Leg dan ook gewoon dat extra beetje bij. Je kunt het geld dan toch al missen. Als je dat niet kunt dan behoor je ook niet tot de doelgroep voor een GTX 1070.Paprika schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:29:
[...]
Ik zou dit nog best vreemd vinden. Als je dat bedrag gaat uitgeven zou de overhead voor een GTX 1080, zelfs met de huidige prijzen, ook het probleem niet mogen zijn. Sterker nog, als dat stuk wel een probleem vormt is het misschien beter om even goed in de spiegel te kijken want dan heb je een groter probleem...
Mocht iemand wel 600 euro neerleggen voor een gestripte 314 mm² kaart, laat het me even weten.
Volledig met je eens dus...
[ Voor 30% gewijzigd door Paprika op 10-06-2016 15:39 ]
niet op voorraadSoclever schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:38:
MSI GeForce GTX 1070 Aero 8G OC
479 euro
https://www.caseking.de/detail/index/sArticle/41027
PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342
http://geizhals.eu/?cat=gra16_512&xf=1439_GTX+1070 founders editions vanaf 500 euro incl. 19% btw in Duitsland, dus idd custom versies vanaf zo'n 425 euro op het moment dat de normale prijs in werking treden.-The_Mask- schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:20:
[...]
Pak de rekenmachine er maar bij, minimaal ~500 euro voor de Founders Edition, maar winkels gaan ongetwijfeld meer vragen. Custom versies vanaf zo'n 425 euro, volgen snel, maar de vraag is hoeveel extra de leveranciers en winkels eerst nog gaan rekenen.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
@Suntar heeft er volgens mij besteld als ik het hierboven goed lees.
PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342
Ja ze bezorgen in NL, Gewoon via UPS is €11 aan verzend kosten. Van de Fe zijn gigabyte en asus volgens mij nog op voorraad.
Pff moeilijk, of week / 2 weken zonder GPU of daar kopen...Wil liefste Inno3D X2 of X3suntar schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:50:
Ja ze bezorgen in NL, Gewoon via UPS is €11 aan verzend kosten. Van de Fe zijn gigabyte en asus volgens mij nog op voorraad.

Lekker 4 weken wachten en crossfire 480x, performance van de 1080 voor de helft van t geld!Rickpm1 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:51:
[...]
Pff moeilijk, of week / 2 weken zonder GPU of daar kopen...Wil liefste Inno3D X2 of X3
WTF... op Alternate.be zag ik net de prijs gewoon omhoog gaan. Ik heb h'm op 529€ in de winkelkar zitten en op de site zelf staat die nu 549€ (de MSI gaming versie)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
het jeukt ontzettend... moet gewoon echt die GTX560Ti upgraden... nu had ik gehoopt op 450... 499 voor een FE vind ik net wat teveel
Toch nog proberen 1 a 2 weekjes te wachten...... Must Resist...
Toch nog proberen 1 a 2 weekjes te wachten...... Must Resist...
Een van mijn gtx 660 heeft de geest gegeven 3 dagen geleden, heb nu net tot en met augustus de tijd om de hele dag te gamen. Dusja wachten was voor mij echt geen optieRickpm1 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:51:
[...]
Pff moeilijk, of week / 2 weken zonder GPU of daar kopen...Wil liefste Inno3D X2 of X3
Ben niet echt een AMD fan en ook niet van een SLI setup. Performance van de twee ten opzichte van de 1080 is alleen bekend in de game ashes of singularity of zijn er al meer benchmarks? En 4 weken zonder een GPU = hell.Croqy schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:52:
[...]
Lekker 4 weken wachten en crossfire 480x, performance van de 1080 voor de helft van t geld!
Wat is de levertijd daar? Voor 22.00 de volgende dag? :P:Psuntar schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:55:
[...]
Mijn gtx 660 heeft de geest gegeven 3 dagen geleden, heb nu net tot en met augustus de tijd om de hele dag te gamen. Dusja wachten was voor mij echt geen optie
Dat vraag ik dus af, stond in de email dat die direct verzonden kon worden. Kan mn ordernummer niet checken want de site ligt voor mij plat.Rickpm1 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:55:
[...]
Wat is de levertijd daar? Voor 22.00 de volgende dag? :P:P
Aangezien het vanuit Duitsland komt en verzonden wordt door UPS zul je hem pakketje waarschijnlijk maandag in huis hebben.suntar schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:57:
[...]
Dat vraag ik dus af, stond in de email dat die direct verzonden kon worden. Kan mn ordernummer niet checken want de site ligt voor mij plat.
Heb je vandaag een order geplaatst?suntar schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:57:
[...]
Dat vraag ik dus af, stond in de email dat die direct verzonden kon worden. Kan mn ordernummer niet checken want de site ligt voor mij plat.
Nou, de EU EVGA shop heeft niets op voorraad
SC Gaming gaat 500 euro kosten, net zoals founders edition. "Gewone" ACX 3.0 gaat 490 kosten.
Daarentegen zijn hun storeprijzen vaak aardig hoger dan uiteindelijk in de winkels, dus mbt de ACX varianten konden daar wel eens leuke prijzen van komenBilderbeek schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:01:
Nou, de EU EVGA shop heeft niets op voorraadSC Gaming gaat 500 euro kosten, net zoals founders edition. "Gewone" ACX 3.0 gaat 490 kosten.
Ik hoor hier verdacht vaak dat sommige hier niet kunnen wachten en voor de hoofdprijs een videokaart kopen omdat 'ineens' hun videokaart kapot gegaan is. Dat kan 2 dingen betekenen
1. Nvidia heeft de kaarten gesaboteerd om zo meer xx70/xx80 kaarten te verkopen.
2. Sommige slopen hun kaart zelf zodat zodat ze thuis kunnen verantwoorden dat ze een nieuwe kaart moeten kopen
Ik neig naar optie 2
1. Nvidia heeft de kaarten gesaboteerd om zo meer xx70/xx80 kaarten te verkopen.
2. Sommige slopen hun kaart zelf zodat zodat ze thuis kunnen verantwoorden dat ze een nieuwe kaart moeten kopen
Ik neig naar optie 2
Guru3D heeft een 3DM11 score van P14461 (device ID 67DF:C7) op de front page staan.Rickpm1 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:55:
[...]
Ben niet echt een AMD fan en ook niet van een SLI setup. Performance van de twee ten opzichte van de 1080 is alleen bekend in de game ashes of singularity of zijn er al meer benchmarks? En 4 weken zonder een GPU = hell.
Ik lees niets van dat in dergelijke topics als deze.schumi1986 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:03:
Ik hoor hier verdacht vaak dat sommige hier niet kunnen wachten en voor de hoofdprijs een videokaart kopen omdat 'ineens' hun videokaart kapot gegaan is. Dat kan 2 dingen betekenen
1. Nvidia heeft de kaarten gesaboteerd en zo meer xx70/xx80 te verkopen.
Ik neig naar optie 2
Gaming X 1070 staat nu te koop voor € 517.
Die prijs gaat wel zakken als ze daadwerkelijk goed leverbaar zijn - gok zelf op € 450
Die prijs gaat wel zakken als ze daadwerkelijk goed leverbaar zijn - gok zelf op € 450
[ Voor 52% gewijzigd door calsonic op 10-06-2016 16:08 ]
Die bij SiComputers bedoel je, dat is een pre-order nogcalsonic schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:07:
Gaming X 1070 staat nu te koop voor € 517
nieuws: Verkoop van GeForce GTX 1070-kaarten gaat van start
Hier wordt gezegd dat de ''overige versies'' 419 gaan kosten, alleen lees ik hier steeds dat die juist duurder zijn? Iemand idee?
Hier wordt gezegd dat de ''overige versies'' 419 gaan kosten, alleen lees ik hier steeds dat die juist duurder zijn? Iemand idee?
Simpel, het is een kwestie van vraag en aanbod. De vraag is gigantisch en het aanbod klein, dus de prijzen liggen hoger tot het aanbod op niveau komt.sheetka schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:08:
nieuws: Verkoop van GeForce GTX 1070-kaarten gaat van start
Je vergeet de belangrijkste optie: verkopen van vorige kaartschumi1986 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:03:
Ik neig naar optie 2
Hoe komen ze op 419 dan? Is dat weer een van de extreem accurate en betrouwbare bedragen die nvidia vrijgeeft?Suicyder schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:10:
[...]
Simpel, het is een kwestie van vraag en aanbod. De vraag is gigantisch en het aanbod klein, dus de prijzen liggen hoger tot het aanbod op niveau komt.
Pre-ordered bij Azerty voor de Asus ROG Strix
541 incl verzenden.
Dat en ervaringen uit het verleden van meeste websites en winkels.sheetka schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:11:
[...]
Hoe komen ze op 419 dan? Is dat weer een van de extreem accurate en betrouwbare bedragen die nvidia vrijgeeft?
Ik had het specifiek over de mensen die in dit ervaringen topic hebben aangegeven dat ze voor de FE 1080/1070 gaan en niet kunnen wachten omdat 'ineens' hun kaart kapot is.
Ja dat is toevallig hahaschumi1986 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:13:
Ik had het specifiek over de mensen die in dit ervaringen topic hebben aangegeven dat ze voor de FE 1080/1070 gaan en niet kunnen wachten omdat 'ineens' hun kaart kapot is.
Zit nog even te wachten op de reviews... ben ook benieuwd naar deze kaart.ThaAresX schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:12:
Pre-ordered bij Azerty voor de Asus ROG Strix541 incl verzenden.
Gaming G1 1080 besteld bij Caseking.de , nu wachten : )
Nou helaas, mijn videokaarten zou ik doorgeven aan mn broertje. Die heeft nu een enkele gtx 550ti. Dus een gtx 660 sli zou een mooie upgrade zijn geweest voor zijn 900p beeldscherm. Nu moet die het maar met een enkele stellenschumi1986 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:03:
Ik neig naar optie 2
Hardware.info geeft in de review aan dat de MSI 1070 gaming x nauwelijks beter presteert dan de FE kaart, alleen qua geluidsproductie en warmte is de MSI beter
Eerst dacht iedereen dat NV een gekke move deed met de FE versie en pricing, maar uiteindelijk is het samen met de AIB's allemaal winstmaximalisering. In ieder geval de eerste weken/maanden.
NV: "Wij releasen een matige FE qua bang/buck, kost je maar €70/100 meer, maar dan ben je een echte fan!"
Consument:
"wij uhm ... wachten wel even"
AIB: "Hmm ... die FE kaarten zijn redelijk prijsstabiel ... en onze kaarten zijn beter ... waarom zouden we daar niet meer geld voor vragen? Door de FE wordt dat vraag/aanbod pad naar meer marge neergelegd!"
Consument: "Maar we kregen bij jullie toch goede deals met mooie voorgehouden wortel van zelfs betere kaarten?
"
AIB: *silence* ($_$-face)
NV: "tja, wij bepalen AIB pricing niet, geen comment, koop nu je leuke FE kaart!'
Consument:
Well played. Wedden dat het maanden duurt voor je er eentje koopt voor €419, of €430 zoals tweakers eerder schreef.
NV: "Wij releasen een matige FE qua bang/buck, kost je maar €70/100 meer, maar dan ben je een echte fan!"
Consument:

AIB: "Hmm ... die FE kaarten zijn redelijk prijsstabiel ... en onze kaarten zijn beter ... waarom zouden we daar niet meer geld voor vragen? Door de FE wordt dat vraag/aanbod pad naar meer marge neergelegd!"
Consument: "Maar we kregen bij jullie toch goede deals met mooie voorgehouden wortel van zelfs betere kaarten?
AIB: *silence* ($_$-face)
NV: "tja, wij bepalen AIB pricing niet, geen comment, koop nu je leuke FE kaart!'
Consument:
Well played. Wedden dat het maanden duurt voor je er eentje koopt voor €419, of €430 zoals tweakers eerder schreef.
[ Voor 5% gewijzigd door Cassius op 10-06-2016 16:30 ]
De meeste mensen deugen!
Dat was zonder de Founders Edition ook wel gebeurd. Dat is gewoon hoe de markt werkt... Als je even terugzoekt zul je ook zien dat de marge niet bij de AIB ligt op dit moment. Sterker nog, de EVGA store is nog een van de goedkoopste opties op dit moment
.
Je kunt ook eens een kijkje nemen bij de prijshistorie van de GTX 980/970/980Ti. Die waren ook "iets" hoger dan de MSRP prijs in het begin.
Je kunt ook eens een kijkje nemen bij de prijshistorie van de GTX 980/970/980Ti. Die waren ook "iets" hoger dan de MSRP prijs in het begin.
[ Voor 22% gewijzigd door Paprika op 10-06-2016 16:37 ]
nadeel is dat de evga site plat ligt
Plat ligt ie niet. Ze hebben de hele store gewoon weggegooid en hebben niet eens een custom 404 pagina ingesteld op het project van de store... Wat slecht eigenlijk
...

[ Voor 22% gewijzigd door Paprika op 10-06-2016 16:41 ]
Ze zijn ervandoor met het geld van vele
De 1080's zijn nog wel te benaderen maar nog steeds geen mogelijkheid tot een preorder..Paprika schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:40:
Plat ligt ie niet. Ze hebben de hele store gewoon weggegooid en hebben niet eens een custom 404 pagina ingesteld op het project van de store... Wat slecht eigenlijk...
Op Alternate.nl nu ook te krijgen:
https://www.alternate.nl/...duct/1278280?tk=7&lk=9373
529,- + verzending.
529,- + verzending.
Verwijderd
€450 is echt het maximum dat ik over heb voor een strix of een rode MSI.. Hoe lang is dat nog wachten denken jullie?
Minder dan een maand verwacht ik.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Welke URL gebruik je dan? Er is een verschil tussen hun eigen store en de product specificaties namelijk.Craftypiston schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:47:
[...]
De 1080's zijn nog wel te benaderen maar nog steeds geen mogelijkheid tot een preorder..
http://eu.evga.com/Products/Product.aspx?pn=08G-P4-6183-KRPaprika schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:52:
[...]
Welke URL gebruik je dan? Er is een verschil tussen hun eigen store en de product specificaties namelijk.
Normaal gesproken kan je via daar hem bestellen, niet via de specs pagina dus
Wauw, CD-Rom Land Breda bied een Gigabyte GeForce GTX 1070 FE aan voor de geweldige prijs van € 649,-. Ben er snel bij!

Caseking.de wordt volgens mij flink gehammered. Ik kan geen verbinding maken
Thanks voor de link, zo kun je ook bij de GTX 1070 modellen komenCraftypiston schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:55:
[...]
http://eu.evga.com/Products/Product.aspx?pn=08G-P4-6183-KR
Normaal gesproken kan je via daar hem bestellen, niet via de specs pagina dus
FE @ 499 euro: http://eu.evga.com/Products/Product.aspx?pn=08G-P4-6170-KR
ACX 3.0 @ 489 euro: http://eu.evga.com/Products/Product.aspx?pn=08G-P4-6171-KR
SC ACX 3.0 @ 499 euro: http://eu.evga.com/Products/Product.aspx?pn=08G-P4-6173-KR
[ Voor 33% gewijzigd door Paprika op 10-06-2016 17:05 ]
Bedankt, besteld. Direct een bevestiging gekregen dat deze vandaag zal worden verstuurd.Bilderbeek schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:51:
Op Alternate.nl nu ook te krijgen:
529,- + verzending.
Goed nieuws dat iedereen een (te dure) FE besteld, steeds meer kans op een goedkope MSI 1070 gaming X
And it's gone...!AJH81 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:08:
[...]
Bedankt, besteld. Direct een bevestiging gekregen dat deze vandaag zal worden verstuurd.
Gelukkig had ik er al eentje besteld
Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.