Ik heb er een paar jaar geleden wel eens naar gekeken. Op een bepaald moment had je de "echte" open caching, en de opencaching die garmin probeerde te pushen.segil schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:27:
Gebruiken jullie ook andere diensten, zoals opencaching.nl? In c:geo heb ik mijn geocaching account ingesteld, maar ik heb eigenlijk mezelf nooit verdiept in de alternatieven. Iemand hier ervaring mee?
Het zou leuk zijn om extra caches te vinden in de buurt, zodra je de geocaching caches allemaal gevonden hebt.
Sommige dingen waren op zich wel beter uitgedacht in de niet-groundspeak geocache websites. Maar het was toen in ieder geval (en als ik moet gokken dan is dat alleen maar erger geworden) zoals het whatsapp-probleem: Iedereen zit nu eenmaal op de grootste aanbieder.
De paar caches die ik toen op de andere diensten gevonden had stonden dan ook óók op de andere websites (zoals mensen die nu ook telegram en signal geïnstalleerd hebben, maar alle gesprekken gewoon nog via whatsapp voert