Darkzone Adventures episode 2
Ondanks de verhalen dat de Cut The Rope - update de Darkzone tactiek ineens wezenlijk zou gaan veranderen, heb ik daar nog weinig van gemerkt. Gisteravond ruim 2 uur zitten spelen en op 3 plekken (zowel solo als in een groep) kunnen extracten.
Ik heb eerst een poging gedaan om solo een groep van npc's uit te roeien. Dat lukte wonderbaarlijk genoeg prima. Met een volle rugzak wilde ik toen onderweg naar de extraction zone, toen een of andere Rogue mij vanuit het niets afknalde. Een wraakactie haalde niets uit, omdat zijn gear en wapen veel sterker was. Hierdoor was ik dus naast mijn bijeengeraapte gear ook nog de nodige xp kwijt. Ik heb me op gegeven moment uit de voeten gemaakt (nadat die ... weg was uiteraard, aangezien hij doodleuk in de buurt bleef om mij elke keer weer om te leggen).
Ik heb toen ergens een voorwerp opgeraapt en ben naar het extraction point gerend. Daar liep ook een andere speler die de extraction had gestart. En dan begint de suspense...
Uiteindelijk bleek het eveneens een solo speler, die geen zin had in een PvP confrontatie en hebben we samen de stronghold verdedigd.
Later ben ik nog met een andere groep op pad gegaan, maar in plaats van extracten van items, was één van hen meer bezig met een ontdekkingstocht en we zijn dan ook van DZ 1 naar DZ 3 gegaan, waar betere gear te vinden was, waarmee ik mijn eigen attack en defense mee kan verhogen. Nice!
Anyway, ik vermaak me er goed mee.