Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxJW9_EW8AQm26I.jpg:large

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
Allemachtig: ze hebben er wel een handje van updates en DLC uit te brengen wanneer ik op dienstreis ben :(

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:49
Wat een gedoe ook weer met timed exclusivity. Hopelijk volgt de ps4 snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
m4yall schreef op zondag 13 november 2016 @ 16:38:
één maandje later, je krijgt wel gelijktijdig 1.5, dus hogere GS cap en stash van 70 naar 150

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
diknmuis schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:49:
[...]

één maandje later, je krijgt wel gelijktijdig 1.5, dus hogere GS cap en stash van 70 naar 150
Wel lekker dat alles dan gelijkertijd komt, dat is iets positiefs :).

Zit er op te wachten want moet zeggen wat ik heb gezien en gelezen ziet er erg goed uit. Hoop dat het ook met een groep van 4 tof is. Plus de optie PVE, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m4yall schreef op zondag 13 november 2016 @ 16:38:
Voordeel: jullie krijgen 'm zonder de bugs die wij er vanaf volgende week nog uit mogen gaan halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
NLxAROSA schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:39:
[...]

Voordeel: jullie krijgen 'm zonder de bugs die wij er vanaf volgende week nog uit mogen gaan halen. ;)
Het wordt beter en beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:25
Van het weekend ook weer bezig geweest. Zit nu op een fijne build. Zit qua waardes op 225 (met AR, Sniper hoger en Shotgun lager)/250/100. Erg veel mogelijkheden om hierin te varieren, maar ik wil graag met 2 sets rondlopen: 1. de aanvaller set, sowieso voor de stability, maar ook voor de extra armour damage. Dus heb er 3 van. Dan wil ik nog twee lone star items voor de extra munitie. Al sta ik er voor open deze te wisselen. Met de juiste gear sets en mods kun je de munitie capaciteit ook goed beinvloeden, zeker als je opnieuw kalibreert. Dan ben ik verder flexibel in 1 item waar ik nu een goed luxe item heb die uitschiet in Armour.

Qua wapen heb ik een AR, de G35. Door de aanvallers set is die dus heel stabiel en met het talent dat ik de eerste 10 seconde van mn cover ook nog eens extra stabiel ben is dat echt heel erg prettig, net een SMG,maar dan met veel hogere SPS. Heb het wapen verder met mod's heel erg verbeterd.

Heb in mn voorraad alleen maar amber groene gear sets, hiermee kan ik alle kanten nog op qua sets. Telkens als ik nieuwe heb check ik of ik hem al heb en welke dan beter is zodat ik constant gestaag beter wordt. Er zijn wel wat sets die ik nooit zal gaan gebruiken, dus ik krijg nu wat plaats gebrek, dus zal ik die sets gaan verwijderen... Wel droevig trouwens dat de voorraad zo beperkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met een derde Lone Star pak je de LMG bonus erbij (dan switchen naar LMG uiteraard). Of een vierde Striker voor de set bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
Ja, die 4e striker heb ik gehad, merkte er niet veel van. Elke keer als ik dan schiet ben ik bezig met die 1 procent erbij en 2 eraf als ik mis schiet. Je ziet het nergens staan om te zien of het ook daadwerkelijk effect heeft. Ik merkte in ieder geval niet dat ik ineens veel dodelijker werd.

Die LMG bonus is mooi, maar heb nog geen schot gelost met een LMG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Probeer maar eens met de LMG te schieten in PVE, je wil nooit meer iets anders dan een M60(/Hog).

Ben wel blij dat de patch de 22ste komt (zie skillup video voor redenen waarom deze releasedate), kunnen we weer nieuwe gear gaan farmen :) Blijft nog steeds het leukste aspect van de game, nieuwe/betere loot vinden

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
Haha, ik ga het eens proberen. Ik heb nu als uitdaging gesteld om van elk wapen 1 model te hebben die helemaal top is. Dus heb een mooie sterke LMG die ik nu redelijk gemod heb. De talents moet ik alleen ff goed bekijken, weet niet of die een beetje chill zijn. Anders even opnieuw 1 kalibreren.

Was pas ook aan het oefenen met de shotgun voor PvP. Denk dat ik uiteindelijk (net als velen hier) een goede build wil hebben voor PvP en PvE. Nu heb ik nog een soort van allround build.

Wat ik overigens wel een beetje mis bij dit type spel is de verhaallijn. Zou wel tof zijn als ze ooit wat bedenken bij games om ook qua verhaal een game interessant te houden.

[ Voor 15% gewijzigd door Sjoerd001 op 14-11-2016 16:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Neem aan dat je met aanvallers set, STRIKERs bedoeld?
Indien je die stability bonus (van de 3 set) wilt houden, maar incl met anderen.
Zou je 3/3 Strikers/Hunters Faith kunnen proberen

Heb ik gedaan met een LVOA-C en is gewoon lekkere LAZOR-beam :9~
OF 3 striker inclusief met 3 Predator mark? Extra reload speed en extra AR damage O+

EDIT >

Speel je in WT04?

P.S. Voor iedereen die Season Pass heeft, morgen je supply drops NIET pakken.
22 Novemebr komt 1.5; dus kans op GS256 dan :+

[ Voor 14% gewijzigd door kihon op 14-11-2016 16:16 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
kihon schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:07:
[...]

Neem aan dat je met aanvallers set, STRIKERs bedoeld?
Indien je die stability bonus (van de 3 set) wilt houden, maar incl met anderen.
Zou je 3/3 Strikers/Hunters Faith kunnen proberen

Heb ik gedaan met een LVOA-C en is gewoon lekkere LAZOR-beam :9~
OF 3 striker inclusief met 3 Predator mark? Extra reload speed en extra AR damage O+
Die Striker’s Battlegear Stability (+20%) bonus krijg je bij 2 items. Zelf speel ik met 4x Predator's Mark/2xStriker's Battlegear en een LVOA-C met Vicious/Deadly/Brutal.

Zit rond de 280/370/75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

agoNITE schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:16:
[...]

Die Striker’s Battlegear Stability (+20%) bonus krijg je bij 2 items. Zelf speel ik met 4x Predator's Mark/2xStriker's Battlegear en een LVOA-C met Vicious/Deadly/Brutal.

Zit rond de 280/370/75.
Da's waar. 8)7
3 set juist voor de extra EAD, wel zo lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kihon schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 10:27:
Weekly Vendor Reset is er weer

Paar handige linkjes>

https://www.reddit.com/r/...i3ul/weekly_vendor_reset/

https://www.reddit.com/r/...y_vendor_reset_info_1111/

Zoek maar uit wat jullie kunnen gebruiken

De AUG bij De BoO is een goede roll (voor degene die SMGs gebruiken)

PS Dit is allemaal op WT04 natuurlijk
Ik ben inmiddels met de AUG op pad gegaan. 8)

En nu is het wat mij betreft vooral wachten op een goede Marksman Rifle op niveau 229. De rest van de gear sprokkel ik tussendoor bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Goed punt! Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Gabe in reddit topic:
"Hey, it's not just the PVP implementation. Based on feedback and what we saw, we decided to revert making Enemy Armor damage a major stat as well. It will go back to how it is currently in Update 1.4. :)"

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hou wel ff in de gaten dat bij 1.5 in WT5 je cache en vendor GS is gebaseerd op je eigen GS. Je moet minimaal 230 hebben om 256 uit een cache te krijgen of te kunnen kopen bij de vendors. Dus eerst zorgen dat je ergens een 256 piece loot van een mob/boss, daarna pas caches kopen of je bonus drop doen.
4th schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:40:
Gabe in reddit topic:
"Hey, it's not just the PVP implementation. Based on feedback and what we saw, we decided to revert making Enemy Armor damage a major stat as well. It will go back to how it is currently in Update 1.4. :)"
Apart dat daar zoveel ophef over werd gemaakt, maakte volgens mij nauwelijks wat uit voor je uiteindelijke damage en/of mitigation. Vind het overigens wel prima zo, kun je fijn een build met vol armor en vol EAD maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:12

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Als het goed is geeft je supply drop in WT5 wel automatisch 256. In PTS was dat wel het geval bij mij.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Zie net in patch notes bij nieuwe Nvidia driver:
Game Ready
Provides the optimal experience for Tom Clancy’s The Division Survival DLC, Battlefield 1, Steep: Open Beta, and Civilization VI.
Had niet gemerkt dat er iets niet lekker liep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Ook directx 12 ondersteuning vanaf 1.5 meen ik ergens gelezen te hebben? Ook weer goed voor de performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:38
Van de week het spel weer beetje opgepakt. van GS 159 naar 209 gegaan oid. Nu nog even wat gear vinden om ook daadwerkelijk een leuke build te maken want met 150/150/100 is het nog niet echt om over naar huis te schrijven xD

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

rsnubje schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:52:
Als het goed is geeft je supply drop in WT5 wel automatisch 256. In PTS was dat wel het geval bij mij.
^^ dit

Supply drops zijn met 1.5 niet langer GS afhankelijk maar WT afhankelijk. WT5 geeft dus gegarandeerd 256 items.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Vendors daarentegen verkopen wel afhankelijk van je GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Northside schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:24:
Ook directx 12 ondersteuning vanaf 1.5 meen ik ergens gelezen te hebben? Ook weer goed voor de performance.
idd, op de PTS kon je die optie al selecteren

Verwijderd

rsnubje schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:41:
Vendors daarentegen verkopen wel afhankelijk van je GS.
Plus dat het afhankelijk is van de World Tier. Soms zet ik wel even terug naar Tier 1, let ik even niet op en kijk ik naar de aangeboden waren met een ;( blik om er dan achter te komen dat ik hem even moet terugzetten naar Tier 4.

Ik heb trouwens alle zijmissies en collectibles afgerond. GS is momenteel 221, waarbij ik alleen mijn secondary weapon, pistol en Holster nog door iets waardigs moet vervangen. Daarna ga ik eens nadenken over mijn verdere build. Tot die tijd doorloop ik alle missies nogmaals op Hard.

Overigens merk ik nu pas wat mensen vervelend vinden aan de Darkzone. Op de lagere levels kwam ik slechts zeer beperkt Rogues tegen en kon ik rustig alles bijeenharken. Gisteravond was ik ongevraagd het lijdend voorwerp van een groepje Rogues, die een Manhunt waren gestart. Ik wilde een bepaalde Landmark op de grens van DZ 2-3 gebruiken om het aantal gekillde Elites op te krikken. Helaas bleek de laatste Elite toch wat sterker dan verwacht en ik moest dus in de herkansing. Bij terugkomst liep de Elite andere NPC's af te knallen, welke ik ging belagen vanaf de andere zijde. Ineens vielen ze bij bosjes en stond ik oog in oog met andere spelers. Tegen een groep ben je bij voorbaat kansloos. Daarna opnieuw geprobeerd, vielen ze me ineens aan in de rug.

Vervolgens naar DZ 1 gegaan naar een andere Landmark (Koreatown). Dat ging stukken beter, al was het zo nu en dan pittig. Het was al laat, dus de hoogste tijd om de verzamelde items te extracten. Een andere speler maakte er ook handig gebruik van en de extraction lukte. Kort erna kwamen mijn eerdere belagers op visite, maar de extraction was geslaagd. Eind goed, al goed.

• Hardleers
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-09 11:44
Na lurken, toch zelf maar even posten.

Heb nu een 3 set AB, 2 set Striker build met AR en shotgun, 225/370/80 en vind deze voor LZ prima. DZ wissel ik de set naar 4 Banshee en zak dan richting 200/320/80 en heb het gevoel dat ik qua armor/damage dan tekort, hoewel de bonus van Banshee top is.

Wat is nu wijsheid voor PVP? Ik bedoel, regelmatig word ik met een of twee schoten door een Rogue met een shotgun gekilled, terwijl ik er zelf amper aan te pas kom.

En als laatste schreeuw van aandacht. Waar haal je in vredesnaam named gear backpacks? Dan kan ik eindelijk eens 4/2 of 3/3 sets gaan runnen.

Als iemand me goede tips kan geven, graag. Want met dit spel zie je na een tijdje door de bomen het bos niet meer aan opties/abilities/perks/talents/builds/gear sets/etc etc etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Banshee voor DZ is carebear setup (gebruik hem zelf ook :P ) Als je dmg wil doen in de DZ moet je PVP setup pakken en dus banshee bonus opgeven.

Set bagpacks is rng, zelfde als andere setdelen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:36:
[...]

Plus dat het afhankelijk is van de World Tier. Soms zet ik wel even terug naar Tier 1, let ik even niet op en kijk ik naar de aangeboden waren met een ;( blik om er dan achter te komen dat ik hem even moet terugzetten naar Tier 4.

Ik heb trouwens alle zijmissies en collectibles afgerond. GS is momenteel 221, waarbij ik alleen mijn secondary weapon, pistol en Holster nog door iets waardigs moet vervangen. Daarna ga ik eens nadenken over mijn verdere build. Tot die tijd doorloop ik alle missies nogmaals op Hard.

Overigens merk ik nu pas wat mensen vervelend vinden aan de Darkzone. Op de lagere levels kwam ik slechts zeer beperkt Rogues tegen en kon ik rustig alles bijeenharken. Gisteravond was ik ongevraagd het lijdend voorwerp van een groepje Rogues, die een Manhunt waren gestart. Ik wilde een bepaalde Landmark op de grens van DZ 2-3 gebruiken om het aantal gekillde Elites op te krikken. Helaas bleek de laatste Elite toch wat sterker dan verwacht en ik moest dus in de herkansing. Bij terugkomst liep de Elite andere NPC's af te knallen, welke ik ging belagen vanaf de andere zijde. Ineens vielen ze bij bosjes en stond ik oog in oog met andere spelers. Tegen een groep ben je bij voorbaat kansloos. Daarna opnieuw geprobeerd, vielen ze me ineens aan in de rug.

Vervolgens naar DZ 1 gegaan naar een andere Landmark (Koreatown). Dat ging stukken beter, al was het zo nu en dan pittig. Het was al laat, dus de hoogste tijd om de verzamelde items te extracten. Een andere speler maakte er ook handig gebruik van en de extraction lukte. Kort erna kwamen mijn eerdere belagers op visite, maar de extraction was geslaagd. Eind goed, al goed.
Je kon of kan, tot nu toe, naar WT1 gaan en daar goedkoop dingen inkopen, dat is met patch 1.5 voorbij. Dan is het altijd afhankelijk van je GS.

Verwijderd

rsnubje schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:41:
[...]

Je kon of kan, tot nu toe, naar WT1 gaan en daar goedkoop dingen inkopen, dat is met patch 1.5 voorbij. Dan is het altijd afhankelijk van je GS.
Oke, ik zal daar op eens op gaan letten. Dat is een nuttige tip, bedankt. Op PS4 kan ik natuurlijk nog een maandje langer van dit voordeel genieten. ;)

• Hardleers
Bokkie schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:41:
Banshee voor DZ is carebear setup (gebruik hem zelf ook :P ) Als je dmg wil doen in de DZ moet je PVP setup pakken en dus banshee bonus opgeven.

Set bagpacks is rng, zelfde als andere setdelen
Damn... waarom vind ik die BP dan nooit. Wat raad je aan qua damage/survivability in PVP? K speel met twee gasten samen die ook nog zoekende zijn 8)7 - lekker geganked worden 1 vs 3....

• Sjoerd001
Als je de DZ ingaat ben je vrij kansloos als je alleen gaat. Maar naast kansloos ook niet slim bezig omdat je in groepen gewoon veel sneller, veel meer loot en score krijgt.

Beste is om via match fixing optie in de map je bij een groep aan te sluiten en lekker met zn 4en gaan knallen. Ben je dus minder snel prooi en gaat alles lekker snel. Ik farm nu zoveel loot dat ik weer lekker vooruit kan gaan.

Loop nu trouwens rond met 3x strikers en 3x hunters faith. Mooie combi. Heb de flamethrower turret (moet de zapper nog eens goed proberen) om chaos bij de tegenstanders te creëren, first aid en de survivor link voor noodsituaties (bv als je team door rogue agents onder vuur wordt genomen).

Daarnaast heb ik als primary nog steeds de G36c (275k) en secondary een sniper met bijna 500k. Die sniper kan ik super snel en nauwkerurig achter elkaar schieten, is dus eigenlijk best wel ideaal. Verder heb ik elk type wapen altijd de beste variant van die ik tot nu toe heb ontdekt met alle beste mods die ik tot nu toe heb ontdekt in mn inventory zitten. Hiermee ben ik dus constant aan het upgraden en vergelijken na een missie. Heb dus een volledig gemodde shotgun, LMG en SMG erbij in mn rugzakje.

• 4th

4th

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:54:
[...]

Oke, ik zal daar op eens op gaan letten. Dat is een nuttige tip, bedankt. Op PS4 kan ik natuurlijk nog een maandje langer van dit voordeel genieten. ;)
Patch rolt overal gelijk uit, Survival is pas maandje later ;)

Verwijderd

4th schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:51:
[...]

Patch rolt overal gelijk uit, Survival is pas maandje later ;)
-O-

• The Outlaw
  • Niet online
Hardleers schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:13:
[...]

Damn... waarom vind ik die BP dan nooit. Wat raad je aan qua damage/survivability in PVP? K speel met twee gasten samen die ook nog zoekende zijn 8)7 - lekker geganked worden 1 vs 3....
Denk dat je dan meer richting toughness moet gaan kijken. Ik zou er armor op gaan draaien waar het op kan. Ben zelf ook geen ster in PVP maar het schijnt dat in een shotgun altijd nog de meeste damage doet bij andere spelers. Je speelstijl moet dan er wel op ingericht zijn om close combat te spelen.

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Hardleers schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:13:
[...]

Tja, wil je meer damge of meer survivability?
Gewoon aimen voor 3900 FA; dan kan je de meeste damage talents wel unlocken op je wapens en de rest in STA. (met ene Specialized backpack krijg je dan 200% van je FA/STA als skillpower. Dan zit je rond de 90-95k)
En voor 56%+-60% armor gaan; uiteraard WT04

Ik vind perssonlijk 3 Banshee/3 Predator erg lekker spelen, ook voor DZ.
Die Out of cover damage is erg goed tegen spelers (die zijn toch maar aan rondrennen :+ ) en dan de 8% dmg bonus voor je AR/SMG

Speel je op PC of console?

EDIT < Wtf, is er iets verandert ?
Weert hele team moeten reviven bij challenge daily... |:(
3 dagen op een rij

[ Voor 6% gewijzigd door kihon op 17-11-2016 17:51 ]

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:37

l3p

www.^.nl

Hey das grappig, heb ik dinsdag niet met jou in underground gezeten? :P

L3p - MK - PV - WP

• Jirnsum
l3p schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:36:
[...]

Hey das grappig, heb ik dinsdag niet met jou in underground gezeten? :P
Da's heel goed mogelijk ;)
3 dagen op een rij
Liep in mijn team vanmiddag en gisteren ook al heel raar in de challenge daily dus zou kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
wordt The Division nog een beetje gespeeld op de Xbox One? Ik heb het spel nog niet, maar ik wil hem toch nog gaan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

The Jackel schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:44:
wordt The Division nog een beetje gespeeld op de Xbox One? Ik heb het spel nog niet, maar ik wil hem toch nog gaan aanschaffen.
Wordt goed gespeeld. Kunt prima je lol op, zeker na de laatste update heb je snel goede spullen. Ik speel het al zes maanden nu wekelijks, maar de rek begint er een beetje uit te raken.

14,- https://nl.pepper.com/search?q=division

[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 18-11-2016 08:47 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardleers
kihon schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:02:
[...]

Tja, wil je meer damge of meer survivability?
Gewoon aimen voor 3900 FA; dan kan je de meeste damage talents wel unlocken op je wapens en de rest in STA. (met ene Specialized backpack krijg je dan 200% van je FA/STA als skillpower. Dan zit je rond de 90-95k)
En voor 56%+-60% armor gaan; uiteraard WT04

Ik vind perssonlijk 3 Banshee/3 Predator erg lekker spelen, ook voor DZ.
Die Out of cover damage is erg goed tegen spelers (die zijn toch maar aan rondrennen :+ ) en dan de 8% dmg bonus voor je AR/SMG

Speel je op PC of console?

EDIT < Wtf, is er iets verandert ?
3 dagen op een rij
Duidelijk! Thnx :).

Ik zit nu PVE 3 Predator / 2 Striker en ik zoek nog de specialized BP - geeft me nu 248/388/83 - Voor DZ afwisselen met 4 piece Banshee - gaat redelijk. Toch gaat t nog niet even soepel. Binnenkort maar es een setje compleet op shotgun en DPS tunen, kijken wat dat doet.

EDIT: Xbox 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
NeoMe schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:46:
[...]

Wordt goed gespeeld. Kunt prima je lol op, zeker na de laatste update heb je snel goede spullen. Ik speel het al zes maanden nu wekelijks, maar de rek begint er een beetje uit te raken.

14,- https://nl.pepper.com/search?q=division
Thnx! Moet er dan toch maar komen :-)

Ik kan alleen deze Black Friday deal vinden:

Tom Clancy's The Division - USD 29.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

The Jackel schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:11:
[...]
Thnx! Moet er dan toch maar komen :-)

Ik kan alleen deze Black Friday deal vinden:

Tom Clancy's The Division - USD 29.99
http://www.cdkeys.com/xbo...y-s-the-division-xbox-one

Kijk anders even op budgetgaming.nl en wacht vandaag ook even af die deals komen zo allemaal online.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Zag op wat youtube kanalen weer nieuwe filmpjes voorbij komen dat 1.4 echt zoveel beter was geworden.. Dus vanavond maar eens geupdate en weer eens gespeeld. Ging eerst knetter veel dood xD maar moest nog even inkomen.. Uiteindelijk van wereld level 2 naar 3 gezet en wat van die seak and destory missies gedaan. Op zich best tof dat er wat in de wereld te doen nu is.. Dropped sowieso vet meer gear dan maanden terug toen ik ben gestopt.. Ondertussen van gear level 182 naar 190 gegaan in een uur tijd ofzo. Nieuwe AR gevonden die aardig wat beter was dan die ik had.
Nieuwe AR is level 204 (oude was 182) en mooie talents ook die ik for a change allemaal unlockte :P

Al met al, leuke update :)

[ Voor 7% gewijzigd door TgR_KILLER op 19-11-2016 19:28 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
Waar vind ik wat dit precie is en wat ik er mee kan. Ik begrijp de omschrijvingen niet.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1tEWE7Ql.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2YDsEBSl.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qkL7oDsl.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/93shPtxl.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5gYNHREl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tristan schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:22:
Waar vind ik wat dit precie is en wat ik er mee kan. Ik begrijp de omschrijvingen niet.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In het Engels zou ik het wel begrijpen. Dit is gewoon slecht vertaald. Veel van deze zaken zijn extra materialen (Weapons, tools, division tech) om ingame mee te craften. Ik vermoed dat je deze bij de speciale vendor in de Base of Operations. Dark Zone keys heb je nodig om bepaalde kistjes in de Darkzone te openen.

Dat laatste (Intel) lijkt een hulpmiddel om sneller je doel(wit) te bereiken in The Underground. Overigens kun je alles ook ingame bijeen sprokkelen. Alleen de Dark Zone keys zijn wat lastiger (Rogues killen etc.).

Ik las dit weekend via psx-sense dat de PS4 1.5 Update nog even op zich laat wachten. Xbox One en PC krijgen morgen de update (+ Survival). Dan worden alle Vendors gereset met vermoedelijk wapens en uitrusting met 256 GS. Dat is ook meteen de reden dat ik ook niet direct een aanleiding zag om alle zuurverdiende centjes nog te spenderen aan 229 items. Enkel mods zijn mijns inziens nog wel interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:33:
[...]
Ik las dit weekend via psx-sense dat de PS4 1.5 Update nog even op zich laat wachten. Xbox One en PC krijgen morgen de update (+ Survival). Dan worden alle Vendors gereset met vermoedelijk wapens en uitrusting met 256 GS. Dat is ook meteen de reden dat ik ook niet direct een aanleiding zag om alle zuurverdiende centjes nog te spenderen aan 229 items. Enkel mods zijn mijns inziens nog wel interessant.
Paar kleine aanraders in video van skillup:
YouTube: The Division | Weekly Vendor Reset (19th Nov)- How To Spend Your Pho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:36:
[...]

Nu ik dit zo lees. Ik speel nu op WT3 aangezien ik net een GS van 190 heb en echt er maanden uit ben geweest.. Maar als ik hem dus op WT4 zou zetten en vendoren ga checken dan is er mogelijk dus al dik betere gear te krijgen?

Vanavond eens proberen dan :p

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:33:
[...]

In het Engels zou ik het wel begrijpen. Dit is gewoon slecht vertaald. Veel van deze zaken zijn extra materialen (Weapons, tools, division tech) om ingame mee te craften. Ik vermoed dat je deze bij de speciale vendor in de Base of Operations. Dark Zone keys heb je nodig om bepaalde kistjes in de Darkzone te openen.

Dat laatste (Intel) lijkt een hulpmiddel om sneller je doel(wit) te bereiken in The Underground. Overigens kun je alles ook ingame bijeen sprokkelen. Alleen de Dark Zone keys zijn wat lastiger (Rogues killen etc.).

Ja. Ik zie alleen nergens waar ik mn taal kan aanpassen naar engels. Heel irritant.
Maar het aanschaffen waard dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

TgR_KILLER schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:43:
[...]

Nu ik dit zo lees. Ik speel nu op WT3 aangezien ik net een GS van 190 heb en echt er maanden uit ben geweest.. Maar als ik hem dus op WT4 zou zetten en vendoren ga checken dan is er mogelijk dus al dik betere gear te krijgen?

Voor dinsdag kun je nog WT03 naar 04 zetten om de 229 gear in WT04 te kopen. Hierna passen dinsdag de shops zich aan naar jouw GS. Zelfde gaat dus niet gelden voor WT05 gear kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
Heb je hier trouwens ook daadwerkelijk wat aan dat je dan tot 256 kan? Of wordt de environment ook gewoon weer sterker? Ik bedoel alle players zullen sowieso sterker worden dus in dat opzicht heb je er niet veel aan behalve dan dat je weer opnieuw mag gaan puzzelen....

[ Voor 4% gewijzigd door Sjoerd001 op 21-11-2016 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Het is een lootgame, nieuwe loot beschikbaar is nieuwe loot zoeken en perfectioneren. Beetje de stijl van een rpg ;)

NPC's worden wel lvl34 ipv 33 op WT04

[ Voor 15% gewijzigd door 4th op 21-11-2016 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
Heb er niet zoveel ervaring mee. Opzich wel ok omdat je dan tenminste weer een doel hebt :P

Ben nu trouwens al een aantal dagen flink geld aan het sparen...

[ Voor 27% gewijzigd door Sjoerd001 op 21-11-2016 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zal vanavond eens op WT4 zetten en eens kijken of er wat spul te koop is dan.. Op zich wel handig om nu alvast wat betere gear te hebben zodat je wat makkelijker (sneller) ook daadwerkelijk WT4 (en straks 5) aan kan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:20
Heren,

Heb sinds gister the division weer! Ben GS 202 ofzo maar zoek wel mensen om mee te spelen!

PS4 : ak0nnmgn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tristan schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:11:
[...]

Ja. Ik zie alleen nergens waar ik mn taal kan aanpassen naar engels. Heel irritant.
Maar het aanschaffen waard dus?
Nou, eigenlijk niet, omdat je alles ook ingame bijeen kunt halen. Dus alleen doen, als je geen andere plannen met de korting hebt.
TgR_KILLER schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:43:
[...]

Als je al naar WT4 kan wel, ja. Je moet een bepaald GS bereiken, voordat je kunt switchen naar de volgende stap. Ik heb het idee dat het hoger ligt dan 190, maar probeer het uit en je komt er achter. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2016 16:21 . Reden: 2e quote ingevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ja.. daar kom ik net achter.. moet 199 gs hebben.. meh

Ook leuk.. probeer zon weekly htv assignment te doen.. ga kansloos dood :(

Lol.. kom net eindelijk door de eerste gastjes heen word ik gerushed door een aantal nieuwe.. ik geef t op :/

[ Voor 31% gewijzigd door TgR_KILLER op 21-11-2016 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
TgR_KILLER schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:31:
Ja.. daar kom ik net achter.. moet 199 gs hebben.. meh

Ook leuk.. probeer zon weekly htv assignment te doen.. ga kansloos dood :(

Lol.. kom net eindelijk door de eerste gastjes heen word ik gerushed door een aantal nieuwe.. ik geef t op :/
je groep opengooien dan joinen er vaak wel lui. Of matchmaking voor roaming en dan jouw hvt aanbieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Jirnsum schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:58:
[...]
je groep opengooien dan joinen er vaak wel lui. Of matchmaking voor roaming en dan jouw hvt aanbieden
Mjah zal t later nog eens proberen ofzo, heb wat seak and destory dingen gedaan heb heb het wel weer gezien voor vandaag :P van GS 192 naar 197 gegaan dus wat nieuwe dingen nog gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Iemand die weet bij welke GS de shops je 256 items zullen gaan verkopen, 230> of hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Nog steeds geen datum voor PS4. Zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk GS 229 bereikt en dus precies op tijd voor de update, al is er op PS4 vooralsnog nog geen zicht op een datum. Ik heb nog een aantal missies op Hard te voltooien. Gisteren had ik toevallig geluk en kon ik twee missies meteen met de Daily bonus voltooien. Ik moet nog wel werken aan een mooie set-up, want na een switch qua World Tier naar een hoger niveau is er direct een wereld van verschil. Backup is helaas niet altijd beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 10:36
1.5 zal er toch voor zorgen dat ik hem weer eens op ps4 ga installeren. Leuke afwisseling voor Rainbow Six Siege.

https://tomclancy-thedivi...e-15-survival-patch-notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

4th schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:29:
Iemand die weet bij welke GS de shops je 256 items zullen gaan verkopen, 230> of hoger?
In WT05 en je moet minstens 1 GS256 item geloot (of gecraft) hebben en dan zullen de shops GS256 items te koop aanbieden.
Als je nog geen GS256 item hebt dan bieden de shops alleen GS229 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Goedemiddag!

Even een vraagje. Ik zit vast op een missie, en kom geen stap verder na 2 uur kloten.

Gele missie (volgens mij), mag een dak op naar antenne's. Gaat goed, alles gaat dood. Aan het einde moet ik een engineer bevrijden, die krijgt op een vriendelijke manier te horen dat hij zijn ballen moet terugvinden.

Hierna volgt een situatie waarin waarin je hem moet beschermen.

Wave #1 = granaat voor raam. Done
Wave #2 = headshots als ze van het richeltje afspringen
Wave #3 = Raam weer
Wave #4 = 2 gele dudes

En die laatste wave ga ik gewoon gigantisch snel dood. 2 shots en ik ben weg. Ik krijg niet de kans vanuit cover te schieten, en als ik het doe rushen ze me en ben ik weg.

Deze missie:

http://www.ign.com/wikis/the-division/Rooftop_Comms_Relay

Iemand tips?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:32
corset schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:27:
Goedemiddag!

Even een vraagje. Ik zit vast op een missie, en kom geen stap verder na 2 uur kloten.

Gele missie (volgens mij), mag een dak op naar antenne's. Gaat goed, alles gaat dood. Aan het einde moet ik een engineer bevrijden, die krijgt op een vriendelijke manier te horen dat hij zijn ballen moet terugvinden.

Wave #3 = Raam weer
Wave #4 = 2 gele dudes

En die laatste wave ga ik gewoon gigantisch snel dood. 2 shots en ik ben weg. Ik krijg niet de kans vanuit cover te schieten, en als ik het doe rushen ze me en ben ik weg.

Deze missie:

Iemand tips?
Missie stoppen als dat kan, volgens mij kan je met dat touw naar beneden? en grinden voor beter gear of hoger level.

Is inderdaad een super lastig level tijdens de normale grind. Ik zat iig boven vlakbij de antenne om daar 1ste damage te doen als ze oversteken. Daarna kan je wat terugvallen en proberen eerst de "ads" te killen en daarna op de bosses te focussen. Niet te dichtbij de engineer laten komen want die is ook zo dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Goedemiddag!

Wave #3 = Raam weer
Wave #4 = 2 gele dudes

Deze missie:

Iemand tips?
Ga niet precies in dat hoekje zitten, er is ruimte tussen die schotjes daar wordt je door geraakt. Je kunt vaak tussen de vloer en de schotjes door schieten. Doe ik ook wel eens als ze in cover zitten, doen hun dus ook.

Beter pak je voor deze missie even een turret ofzo en bewaar je wat vuurgranaten, die kun je al gooien voordat ze de deur uit komen. Dan staan ze meteen in de fik en heb je zelf meer tijd om te schieten. Als ze de ladder af gaan, gooi je nog een granaat. Neem anders een Light Machine Gun met veel kogels, hoef je ook niet uit cover en kun je ze met 'spray en pray' neerschieten. Kunt ook altijd andere zoeken om mee te doen, gewoon matchmaking starten dan vlieg je door zo'n levels heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag!

Wave #3 = Raam weer
Wave #4 = 2 gele dudes

Deze missie:

Iemand tips?
Toevallig deze missie gisteren nog doorgespeeld op een lagere WT op Hard. Dan is het solo nog wel te doen. Regel een paar kameraden en/of een turret. Middels de turret kun je ze redelijk op afstand houden. Daarbij merk ik wel op dat de turret dan het best op de rand van een hekwerk of iets dergelijks kan staan. Verder moet je ook oppassen voor de granaten, die de gele dudes dan wel de backup buddies jouw kant opgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd001
Zou ook mijn tip zijn ja, pak een turret ter afleiding. Equip hem met de flamethrower bv. en pak inderdaad wat brandbommen. Fik vertraagt ze goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Turret is wel handig bij deze missie. Werkt als een extra mannetje, én de mannetjes zijn afgeleid waardoor je damage aan kan richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Het is momenteel zo druk dat ik met de PC niet eens kan inloggen. Na een tijdje krijg je zo'n Delta ... melding.

Viel me trouwens wel op dat het een uurtje geleden, toen ik wel ik in kon loggen het beeld een beetje aan het shaken was.

Nu krijg ik de melding dat mijn account temporarily unavaileble is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Ik heb gezocht maar vind alleen berichten uit vorige patches... De performance mods met x% first aid ally heal... Geeft dat ook extra heal op jezelf met bijv overheal? Er zijn ook mods met self heal, dus zou niet logisch zijn, maar las verschillende (oudere) berichten hieromtrent.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Goedemiddag!

Wave #3 = Raam weer
Wave #4 = 2 gele dudes

Deze missie:

Iemand tips?
Ik ken de missie, maar de grootste tips denk ik.. of een lagere WT proberen (of betere gear vinden). Of samen met andere mensen doen...

Toen ik aan t levelen was liep ik bij missie 1 al vast solo xD daarna nooit meer alleen geprobeerd maar altijd online.. zoveel simpeler met meer man.

Dat WT verhaal helpt ook wel echt, van de week voor het eerst madison hospital weer eens gedaan op hard mode. Kwam er toen achter dat WT3 op hard toch echt heel wat hoger is dan voor patch 1.4.. Toen kon ik namelijk met 2 vingers in mijn neus op hard die missie solo doen.. nu was met 4 man op sommige plekken al lastig xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

tommy2005 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:50:
Het is momenteel zo druk dat ik met de PC niet eens kan inloggen. Na een tijdje krijg je zo'n Delta ... melding.
Bij mij net 2x een Delta disconnect onder een Weekly HVT ... weg 80 Intel :)

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

l3p schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 23:45:
[...]

Bij mij net 2x een Delta disconnect onder een Weekly HVT ... weg 80 Intel :)
Ja die waren irritant, hier ook 35 kwijt met de groep, hadden gelukkig voor 1.5 als wat gefarmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50
Sosua schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:23:
1.5 zal er toch voor zorgen dat ik hem weer eens op ps4 ga installeren. Leuke afwisseling voor Rainbow Six Siege.

https://tomclancy-thedivi...e-15-survival-patch-notes
Op de XBO geïnstalleerd, 4 uurtjes gespeeld en was er wel weer klaar mee. Ik heb heel 1.4 amper meegekregen, dus was even uurtje kloten met world tier, vervolgens maar direct survival ingegaan, na ~30 minuten searching bij underground had ik nog steeds geen party.

An sich leuk idee, je begint kaal en je hebt een timer tot je dood bent, voor die tijd moet je dus weg zien te komen. Tactisch van fire-barrel naar fire-barrel, gevechten ontwijken (met je pistooltje tegen elite is slecht idee) en vaak zeer slecht zicht, leuke uitdaging.

Maar (let op, PVE modus):
-global loot, random party is dus gewoon first come first serve, wij hadden 1 in de party die al 2nd virus mask inmiddels had,, gearscore van 112, andere 3 liepen rond met ~60 score en net genoeg cold gear om langere stukken te lopen.
-global loot #2, andere parties/spelers kunnen gewoon jouw mobs looten, en jij hun mobs.
-appearance cloths (tegen kou) zijn niet tradable, enkel bij initiele drop kan je deze laten liggen voor ander, wat die gast natuurlijk niet deed (en dom, want je kan die cloths ook niet salvagen).

Goed, met een nette party geen probleem, maar met randoms kan dit erg snel verkeerd aflopen.

Maar toen kwam het, 2 gingen down/defeated tegen een elite, je kan ze reviven met een medicbag (skills moet je craften). We hadden er maar eentje, dus gekozen om 1 te reviven, de andere medicbag ging ik snel craften. Terwijl die ene bezig was met revive, komt er een 2de party die blijkbaar wat mobs uit een straat ernaast had gepulled (3 paarsen), dus 3de man uit de party (die reviven was) wordt ook neergeschoten, 3 man neer.

Blijkbaar kan je als 'andere speler' in die zone net als in darkzone gewoon gasten killen die 'defeated' zijn (we waren niet in darkzone, gewoon nog spawnzone), loot oppikken en verder. Wat dus die andere party ook meteen deed, killen die 3 uit mijn party (waaronder de gast die ik aan het reviven was), looten alles, doen wat jumpingjacks en lopen weer weg.

Die 3 uit mijn party worden uit survival gekicked, sta je daar in je 1tje en je kan _niets_ doen tegen die andere party. Dashboard -> options -> deinstall, klaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ff kijken of dit werkt xD
Enig verstand van AlphaBridge builds? Zat namelijk wat te denken wat nu het beste zou zijn en kan wat input gebruiken.

Als basis qua gear ga ik uit van:
4x AlphaBridge
1x Specialized backpack -of- 1x Savage gloves
1x Barret Chest

Gezien die Barret Chest lastig kan worden is het tijdelijk een optie om 2x Lone Star (+ammo wat behoorlijk nodig is) of 2x Nomad (HoK) te nemen.

Qua wapens biedt de FAMAS wel wat interessant met Uncomplicated (+dmg als je geen accuracy/stability mods hebt). Daardoor ben je wel enigszins genoodzaakt om te kiezen voor een G36 of Tactical ACR vanwege de stability. Dus geen LVOA voor deze build.

Als andere talents zou ik dan zelf zeker kiezen voor Brutal en Responsive. Dus die 3 zijn een must.

Dan heb ik er nog 3 over en daar zit ik nu een beetje mee te knoeien. Mij lijkt Stable een must met FAMAS om nog wat stability te hebben (en mogelijk is dan een LVOA of andere AR welk viable?).
Destructive lijkt mij dan een volgende keuze, en dan heb ik nog 1 talent over.

Dan heb ik op mijn lijstje nog een paar mogelijke kandidaten staan: Deadly, Skilled, Fierce, Ferocious, Determined, Unforgiving, Self-Preserved.

Deadly lijkt mij wat minder interessant tegenwoordig, Skilled is volgens mij behoorlijk generfed dus weet niet meer hoe goed die nu is.
Fierce is maar 5% maar doordat je geen accuracy/stability mods mag hebben kun je wel weer vol HS/CHC/CHD op je mods gaan.
Ferocious is een leuke algemene maar weer minder in PvP.
Determined kan voor een ietwat meer skill gerelateerde build best interessant worden.
Unforgiving kan in noodsituaties net het beetje extra geven wat je soms nodig hebt, 25% dmg is echt veel.
Self-Preserved is je enige healing naast First Aid eigenlijk, en eventueel wat HoK op gear.

Dus ik kom dan uit op Uncomplicated, Brutal, Responsive, Stable, Destructive en ..?

Wat betreft Weapon Mods dus niets met stability/accuracy. Dus volledig CHC/CHD/HS en dan kan ik dit erbij krijgen (gebaseerd op lvl 33 mods):
CHC: +10,5% max rolls
CHD: +64% max rolls
HS: +36% max rolls

CHD/HS kan niet volledig 64/36 zijn dus het is dan 64%CHD/12%HS of 36%HS/32%CHD. Zou dan zelf eerder voor HS kiezen maar weet niet hoe de scaling is wat dat betreft.

Al met al lijkt deze build ontzettend sterk, 5% dmg van AB, 15% dmg van FAMAS, 15% dmg van Responsive... Dat gaat best hard! Volgens mij is er momenteel geen andere build die meer +dmg geeft?

Any thoughts? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Angeloonie schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:08:
Ff kijken of dit werkt xD

[...]

[...]

[...]

Any thoughts? :P
Je kan inderdaan 4x AB nemen met ene Barrets chest (en als je die nog niet hebt, savage gloves) inclusief een Specialized BP uiteraard

OF wat je zei 4x AB en 2x Nomad; die HoK is wel lekker hoor.
(ook aangezien de first aid is generfed)

Qua talents, tja dat kan persoonlijk zijn.
Brutal, Responsive en Uncomplicated wil je sws.

Dan voor de overige 3 > Unforgiving, Destructive zijn erg lekker om te hebben (moar DMG :+ )

De stable talent bestaat niet meer ;w

En als laatste zou je Vicios kunnen nemen, ook weer meer flat DMG. (dan heb je bij volle HP en bij lage HP meer output O+ )

Weapon mods mag je zelf uitzoeken, die van mij veranderen te vaak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Gebruik zelf een combi van Brutal, Predatory, Skilled, Destructive en Prepared op mijn LMG 4 alpha en 2 nomad build. De heal van Predatory is nice en en cooldown van Skilled in solo play kan je pulse en heal verder aanvullen. Wel PVE uiteraard.

Ideale all round (pve/pvp) voor mij zijn onderstaande met nog een 6de erbij.

Brutal
Destructive
Fierce
Prepared
Responsive

[ Voor 21% gewijzigd door 4th op 23-11-2016 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

4th schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:40:
Gebruik zelf een combi van Brutal, Predatory, Skilled, Destructive en Prepared op mijn LMG 4 alpha en 2 nomad build. De heal van Predatory is nice en en cooldown van Skilled in solo play kan je pulse en heal verder aanvullen. Wel PVE uiteraard.

Ideale all round (pve/pvp) voor mij zijn onderstaande met nog een 6de erbij.

Brutal
Destructive
Fierce
Prepared
Responsive
Prepared en Responsive samen is voor mij een no-no, 1 van de 2 moet het zijn. Voor alles behalve sniper builds zou ik voor Responsive gaan. Van 30m nog dmg doen met je LMG, SMG of AR schiet niet op, dmg dropoff is dan te groot :P

Aangezien Stable dus niet meer bestaat ga ik proberen voor deze 6 te rollen, kijken hoe snel ik dat voor elkaar krijg :+:
- Uncomplicated (FAMAS)
- Brutal
- Responsive
- Destructive
- Unforgiving
- Deadly/Fierce/Self-Preserved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Angeloonie schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:19:
[...]

Prepared en Responsive samen is voor mij een no-no, 1 van de 2 moet het zijn. Voor alles behalve sniper builds zou ik voor Responsive gaan. Van 30m nog dmg doen met je LMG, SMG of AR schiet niet op, dmg dropoff is dan te groot :P
Zijn tegenwoordig leuke underbarrels met 35%+ optimal range, lekker op range al beginnen met knallen en even later als ze zijn geschrokken of in dekking zijn gegaan rushen voor de responsive bonus op <10m

(niet bruikbaar op SMG maar werkt goed op LMG/AR)

[ Voor 4% gewijzigd door 4th op 23-11-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

4th schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:51:
[...]

Zijn tegenwoordig leuke underbarrels met 35%+ optimal range, lekker op range al beginnen met knallen en even later als ze zijn geschrokken of in dekking zijn gegaan rushen voor de responsive bonus op <10m

(niet bruikbaar op SMG maar werkt goed op LMG/AR)
Meh.. Hoeveel HS hits hou je nog op 30 meter (volgens mij is de verste target in de range op 28m). Dan heb ik liever een andere talent die meer doet dan enkel actief is op misschien 50% van die hits :+ Het hele stuk 30-10m heb je dus niets en je zit vaker op <15 meter dan op >30 meter.

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:48
SinergyX schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:54:
[...]

Op de XBO geïnstalleerd, 4 uurtjes gespeeld en was er wel weer klaar mee. Ik heb heel 1.4 amper meegekregen, dus was even uurtje kloten met world tier, vervolgens maar direct survival ingegaan, na ~30 minuten searching bij underground had ik nog steeds geen party.

An sich leuk idee, je begint kaal en je hebt een timer tot je dood bent, voor die tijd moet je dus weg zien te komen. Tactisch van fire-barrel naar fire-barrel, gevechten ontwijken (met je pistooltje tegen elite is slecht idee) en vaak zeer slecht zicht, leuke uitdaging.

Maar (let op, PVE modus):
-global loot, random party is dus gewoon first come first serve, wij hadden 1 in de party die al 2nd virus mask inmiddels had,, gearscore van 112, andere 3 liepen rond met ~60 score en net genoeg cold gear om langere stukken te lopen.
-global loot #2, andere parties/spelers kunnen gewoon jouw mobs looten, en jij hun mobs.
-appearance cloths (tegen kou) zijn niet tradable, enkel bij initiele drop kan je deze laten liggen voor ander, wat die gast natuurlijk niet deed (en dom, want je kan die cloths ook niet salvagen).

Goed, met een nette party geen probleem, maar met randoms kan dit erg snel verkeerd aflopen.

Maar toen kwam het, 2 gingen down/defeated tegen een elite, je kan ze reviven met een medicbag (skills moet je craften). We hadden er maar eentje, dus gekozen om 1 te reviven, de andere medicbag ging ik snel craften. Terwijl die ene bezig was met revive, komt er een 2de party die blijkbaar wat mobs uit een straat ernaast had gepulled (3 paarsen), dus 3de man uit de party (die reviven was) wordt ook neergeschoten, 3 man neer.

Blijkbaar kan je als 'andere speler' in die zone net als in darkzone gewoon gasten killen die 'defeated' zijn (we waren niet in darkzone, gewoon nog spawnzone), loot oppikken en verder. Wat dus die andere party ook meteen deed, killen die 3 uit mijn party (waaronder de gast die ik aan het reviven was), looten alles, doen wat jumpingjacks en lopen weer weg.

Die 3 uit mijn party worden uit survival gekicked, sta je daar in je 1tje en je kan _niets_ doen tegen die andere party. Dashboard -> options -> deinstall, klaar.
Ik wist dat ook niet dat andere spelers je alsnog kunnen killen bij PVE als je "defeated' bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
maurieske72 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:35:
[...]

Ik wist dat ook niet dat andere spelers je alsnog kunnen killen bij PVE als je "defeated' bent.
Ja dat is het enige wat ik dus ook vreemd vind.. Dat global loot enzo was ik al wel tegen gekomen op diverse andere filmpjes enzo. Maar PVE met PVP elementen klinkt mij nogal vreemd..

Zeker omdat hij zegt dat je in je 1tje niks kan doen tegen de andere party.. Wat wil je tegen de andere party doen als je PVE speelt? Dan heb je daar toch weinig mee te maken als je dat niet wil?

• tommy2005
Even een vraagje, ik ben nu al een aantal keren bezig geweest met survival. Heel leuk en spannend. Maaaaar..... ik ga elke keer dood aan de disease. Ik vindt kennelijk niet voldoende medicen / painkillers om de boel onder controle te houden voor dat ik mij gear zo goed heb dat ik de DZ in kan. Of ik gebruik ze verkeerd, dat kan ook nog.

Wie weet raad? Want zo loopt de frustratie wel snel op.

Alvast dank voor je hulp

[ Voor 5% gewijzigd door tommy2005 op 24-11-2016 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:54
tommy2005 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:38:
ik ga elke keer dood aan de disease. Ik vindt kennelijk niet voldoende medicen
Loop je gruwelijk lang rond, als in een uur ofzo?

Ik krijg af en toe een melding en dan neem ik een pil, eten of een drankje. Niet eerder. Dan kun je twee uur rondlopen volgens mij.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Dennis van der Stelt schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:28:
[...]

Loop je gruwelijk lang rond, als in een uur ofzo?

Ik krijg af en toe een melding en dan neem ik een pil, eten of een drankje. Niet eerder. Dan kun je twee uur rondlopen volgens mij.
Gisteren ruim anderhalf uur om een beetje gear te verzamelen. Ik was nog net niet helemaal lvl 131. Ik ben er vanuit gegaan dat je dat ook wel nodig hebt om in de DZ te overleven, zeker met de hunters die komen als je actraction hebt ingeschakeld. Nu kan het zomaar zijn dat ik daarmee te veel tijd heb verspeelt en nutteloze resources heb lopen verzamelen. Ik deed dat met iemand samen, en dan mis je toch een hoop loot.

Volgens mij kun je beter als groep starten, ieder voor zich opwaarderen en dan als groep weer verzamelen bij de DZ.

Vanavond ga ik het nog een keer (of 2) proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
tommy2005 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:30:
[...]

Gisteren ruim anderhalf uur om een beetje gear te verzamelen. Ik was nog net niet helemaal lvl 131. Ik ben er vanuit gegaan dat je dat ook wel nodig hebt om in de DZ te overleven, zeker met de hunters die komen als je actraction hebt ingeschakeld. Nu kan het zomaar zijn dat ik daarmee te veel tijd heb verspeelt en nutteloze resources heb lopen verzamelen. Ik deed dat met iemand samen, en dan mis je toch een hoop loot.

Volgens mij kun je beter als groep starten, ieder voor zich opwaarderen en dan als groep weer verzamelen bij de DZ.

Vanavond ga ik het nog een keer (of 2) proberen.
Je kan 2 uur volmaken als je goed omgaat met je medicines. Maar je moet makkelijk anderhalf uur rond kunnen wandelen met wat medicine. Ik doe meestal om en om me meds gebruiken. Meestal kan je medicines vinden bij ziekenhuizen en in shelters. Het is eigenlijk knap dat je doodgaat aan de disease :+

Ik heb nu in totaal 5x solo survival PVE gedaan altijd als 1ste extract met bijna volledig HE gear en 6 caches. Ben meestal 1 uur en 15 minuten bezig en dan heb ik zo'n beetje alles gehad. Waarschijnlijk als je voor 6 survival caches gaat is het wel wat lastiger want dan moet je ook landmarks clearen in de DZ en dat is solo best pittig maar dat is geen vereiste om nog steed goede loot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
jantje 2 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:42:
[...]

Je kan 2 uur volmaken als je goed omgaat met je medicines. Maar je moet makkelijk anderhalf uur rond kunnen wandelen met wat medicine. Ik doe meestal om en om me meds gebruiken. Meestal kan je medicines vinden bij ziekenhuizen en in shelters. Het is eigenlijk knap dat je doodgaat aan de disease :+

Ik heb nu in totaal 5x solo survival PVE gedaan altijd als 1ste extract met bijna volledig HE gear en 6 caches. Ben meestal 1 uur en 15 minuten bezig en dan heb ik zo'n beetje alles gehad. Waarschijnlijk als je voor 6 survival caches gaat is het wel wat lastiger want dan moet je ook landmarks clearen in de DZ en dat is solo best pittig maar dat is geen vereiste om nog steed goede loot te halen.
Bedankt voor de tips, deze keer kwam ik wel in de DZ en heb ik de flare gun in elkaar gebakken.
De hunter was me echter wel te slim af, dus een ijsbijl in mijn schedel :|

Wel een keer een disconnected gekregen, ik had nog 35 min voor mijn disease staan, plotseling "you died because of your disease", iedereen ging hoppa in een keer dood.

Maar voor de beleving, is dit echt wel een gave uitbreiding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
tommy2005 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:55:
[...]

Bedankt voor de tips, deze keer kwam ik wel in de DZ en heb ik de flare gun in elkaar gebakken.
De hunter was me echter wel te slim af, dus een ijsbijl in mijn schedel :|

Wel een keer een disconnected gekregen, ik had nog 35 min voor mijn disease staan, plotseling "you died because of your disease", iedereen ging hoppa in een keer dood.

Maar voor de beleving, is dit echt wel een gave uitbreiding. :)
Met hunters altijd ej afstand bewaren, als ze op je afkomen maken dat je wegkomt. Hun melee is 1 hit kill dus die kan je niet echt ontwijken meer. Laatste paar keren heb ik gewoon een SVD gemaakt paar shots gedaan en daarna met ACR afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Net met drie Duitsers mijn eerste non-PTS pvp survival run gedaan. Erg mooie uitbreiding :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:19:
[...]
Aangezien Stable dus niet meer bestaat ga ik proberen voor deze 6 te rollen, kijken hoe snel ik dat voor elkaar krijg :+:
- Uncomplicated (FAMAS)
- Brutal
- Responsive
- Destructive
- Unforgiving
- Deadly/Fierce/Self-Preserved
http://rubenalamina.mx/the-division-weekly-vendor-reset/

FAMAS in The Meat Locker met Destructive, Unforgiving, Uncomplicated.
Black Market AK-74 in The Grindhouse met Vicious, Determined, Deadly.

Heb je al 4/6.:) Heb zelf Determined gererolled naar Brutal. Mis je alleen Responsive, maar daar kun je die Unforgiving nog voor inruilen eventueel.

En ja, dit doet best schade. :+ Zit zelf nu op ongeveer 345/340/100 (unbuffed).En ik heb nog 2x 229. :D

Classic AK-47 met Responsive, Predatory en Prepared in de BOO is ook niet verkeerd overigens, ff die Prepared eraf en combineren met de FAMAS. :) Die ga ik ook nog wel halen deze week.

[ Voor 11% gewijzigd door NLxAROSA op 26-11-2016 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:09
hoe kom je in die survival? heb nog geen hoog character hoor. lvl 13 ofzo. moet je dan een lvl 30 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
beebie121 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 20:16:
hoe kom je in die survival? heb nog geen hoog character hoor. lvl 13 ofzo. moet je dan een lvl 30 hebben?
je moet een lvl 30 personage hebben, dan in de terminal aan de rechterkant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Mijn alt Striker build

Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.org/4gm0r50fh/r_Rd6o_Zb.jpg

Heeft 66,50% EAD en 80% KillXP :9~

Gebruik hem eigenlijk alleen 1 x per week voor HVTs, beetje zonde 8)7

Verder is het aanbevolen om SURTVIVAL op je toon te doen die hoogste GS heeft.
Je krijgt loot adhv je GS namelijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Hey zelfde koppie :)

Division

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Mooie build! Merk je veel van de 2 striker bonus? Heeft dit een dusdanige meerwaarde, dat je dit verkiest boven bijv savage gloves + vigorous vest (en boostershot).

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Om eerlijk te zijn heb ik dat nog niet geprobeerd :)
Ik loop ik al een paar weken zo rond en dit bevalt me prima,
kan ook merken dat ik meer damage doe dan menig ander puur omdat haast iedere van de 63 kogels uit magazijn raak is door alle stability. Alleen die laatste Alpha Backpack 256 met ammo en armor wil maar niet lukken :)

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ik had een maxed out Sentry - Hunter faith build maar sinds de nerf op Hunters faith en HS bonus heb ik echt het gevoel niets meer te kunnen tegen NPC's. in WT4 rekte ik alles zo hard maar momenteel moet ik veel te vaak schieten.

Ook maar besloten over te stappen naar een AB build, nu nog op zoek naar de juiste pieces. Heb de FAMAS gekocht met destructive, responsive, complicated ( responsive rolled ) maar wil eigenlijk met een ACR spelen als primary omdat ik dat persoonlijk een relaxte gun vindt om mee te spelen.

Het beste is om hierop Brutal, Fericous en fierce te krijgen als ik dat zo lees? Volgens mij had dat ding die ik nu heb al fierce. Dus ik heb al redelijk wat talents binnen. Qua gear items dacht ik eig of HE chest / Gloves of HE backpack / Gloves al weet ik niet wat de beste combi momenteel nog is.

Had ook nog een marine super 90 gevonden met Destructive, swift, en Fericous. Ik dacht dat is een aardige PVE shotgun maar valt toch redelijk tegen. Wss omdat headshot damage nerfed is.
Pagina: 1 ... 25 ... 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.