Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:40

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Robehr schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:27:
Nog nooit een F1 spel gespeeld. Nu dit spel een dagje. Eerst een race met een Mercedes met alle hulp aan. Daarna eentje met alles uit. Echt niet te doen dat schakelen, sturen en remmen etc. tegelijk.
Je zoekt wel de extremen meteen op ;). Nu langzaam weer de hulp setting 1 voor 1 aan zetten, en kijken waar je je comfortabel mee voelt.
Ik rij zelf meerdere race games, maar ook bij f1 2016 kan ik niet helemaal zonder hulp rijden...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:51

Hoogie2004

Whohooooo

DerOllie schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:17:
[...]

Je zoekt wel de extremen meteen op ;). Nu langzaam weer de hulp setting 1 voor 1 aan zetten, en kijken waar je je comfortabel mee voelt.
Ik rij zelf meerdere race games, maar ook bij f1 2016 kan ik niet helemaal zonder hulp rijden...
De traction control op medium is het enige dat echt een must is. Anti-lock brakes is ook wel handig, maar niet meteen noodzakelijk. De rest kan je redelijk snel zonder :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-09 09:55
DerOllie schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:17:
[...]

Haha ik heb nu alles aangezet behalve rem assistent. Net met een championship begonnen met Max. In Australië derde, China en Bahrein pole en eerste met een halve ronde voorsprong op de rest na vijf rondes. Beetje zoeken nog dus met niveau en settings maar ik vind het echt een heerlijke game. Leuker dan verwacht nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Had wat zitten googlen, maar kan helemaal geen sound mod vinden voor F1 2016?. Deze game met een v8, v10 of v12 sound zou zoveel betr zijn.... O+.
Robehr schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 18:55:
[...]

Haha ik heb nu alles aangezet behalve rem assistent. Net met een championship begonnen met Max. In Australië derde, China en Bahrein pole en eerste met een halve ronde voorsprong op de rest na vijf rondes. Beetje zoeken nog dus met niveau en settings maar ik vind het echt een heerlijke game. Leuker dan verwacht nog!
Met ABS aan, TC op medium (eventueel automaat) en lijnhulp zul je een heel eind moeten komen denk ik.
Meeste games rij ik alleen met ABS aan, soms gaat hij uit (ligt een beetje aan hoe actief ik op dat moment erin zit...).

[ Voor 57% gewijzigd door Tortelli op 18-11-2016 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:26
Gekocht, gedownload, geprobeerd, geclaimed, verwijderd. Op een iPhone 6 hooguit te spelen met een fps van 15. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 16:16

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:07

KRAI.7

Bwoah...

http://blog.codemasters.c...f1-2016-game-merchandise/ Hoe vet! Kreeg net een DM op Twitter dat ik gewonnen heb, ik kan binnenkort een F1 2016 t-shirt, pen, keycord en steelbook verwachten! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 22:38

Racing_Reporter

Contentmaker

Gefeliciteerd!

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Wat is Monaco lastig zeg. Vanaf de start tot het eerste rem moment hoef ik maar iets naar rechts of links te bewegen en ik ben de lul. Kom in kwalificatie ook niet verder dan plek 15. Uiteindelijk uitgevallen en dus 0 punten. Race erna gediskwalificeerd door te veel incidenten. Ik moet echt wat rustiger gaan rijden haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Dan wens ik je veel sterkte op Baku, die is nog erger dan Monaco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Het is inderdaad veel spelen met settings en moeilijkheidsgraden, en ook weer afhankelijk van de auto waar je in rijdt. Ik begon mijn seizoen op Hard, daarna Expert. Als ik mij nu goed even goed concentreer kan ik er wel goede rondjes uitstampen om sneller te zijn dan de rest voor de auto waar ik in rijd. Tijd om het dus weer op te schroeven. Ik moet wel zeggen dat de replay-functie heel erg makkelijk is om foutjes te vergeven. Vroegah in Grand Prix 4 was je gewoon direct de lul :D Nu is het erg vergevingsgezind als je eens een bocht mist. Wel handig hoor, vooral als je langere races rijdt. Mijn ervaring is dat de korte races in ieder geval niet zo leuk zijn, er komt totaal geen strategie bij kijken. Iedereen duikt te pits in en houdt elkaar op, dus als je zelf lekker laat stopt om je altijd flink vooraan terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Laatst online: 10:03
Toch grappig om de impact van Max op de beleving van Nederlanders in de F1 te merken. F1 2015 haalde nog maar 16 pagina's. Nu zitten we al op 57 pagina's. Zal gedeeltelijk door de toevoeging van career mode etc. te maken hebben, maar toch ook met de opkomst van meneer Verstappen. Leuk!

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Dat, en de matige F1 2015 die extreem vanilla was met een ernstig tegenvallende multiplayer. Dan haken zelfs je grootste fans af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
Maurice079 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:30:
Toch grappig om de impact van Max op de beleving van Nederlanders in de F1 te merken. F1 2015 haalde nog maar 16 pagina's. Nu zitten we al op 57 pagina's. Zal gedeeltelijk door de toevoeging van career mode etc. te maken hebben, maar toch ook met de opkomst van meneer Verstappen. Leuk!
O absoluut. Ik ben net weer intensief gaan volgen sinds zijn prestatie in Spanje. Daardoor ook dit spel gekocht. Binnenkort eens een 50% race proberen. Doe nu vijf rondes maar dan hoef je niet naar banden te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi! :)

Ik heb vandaag F1 2016 gekocht voor op de PS4. Ik wil beginnen met career maar als je een team kiest blijf je daar altijd of kan je ook nog na een paar seizoenen naar een ander team gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Je kan halverwege en aan het eind van het seizoen een paar aanbiedingen krijgen om bij andere teams te gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
Ben gisteren met 1 punt voorsprong wereldkampioen geworden. Qua autoontwikkeling ga ik vrij goed. Heb dus ook geen aanbieding gehad verder. Was intussen al tot eerste rijder gepromoveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:21
Hebben mensen de iOS/Android game aangeschaft? Wat zijn daar de ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
MRCL schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:56:
Dan wens ik je veel sterkte op Baku, die is nog erger dan Monaco.
Eerste geworden op niveau medium met Tc op medium. Wel gestart op pole trouwens.
Oostenrijk idem. Silverstone vervolgens rijden Lewis en ik tegen elkaar aan in de enerlaatste bocht. Dus 22e. Wel mooie curve op deze manier. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 2016 aangeschaft (Laatste F1 die ik heb gespeeld was volgens mij 2012).
Wel in de tussentijd veel andere racegames gespeeld..

Dus ik denk ik begin even op Easy met een Quick race....Podium met Wehrlein.....Ok dat is niet leuk.
Dan gaan we naar medium.... Wederom podium met ditmaal de snelste laptime..

En begrijp me niet verkeerd, dit is niet een post om te bejubelen dan ik goed ben...integendeel....Elke race rij ik mijn vleugel wel eraf..

Maar welke moeilijkheid kan ik het beste pakken..de moeilijkheid waarin tegenstanders gewoon op realistische plekken rijden met realistische snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 01:17
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:42:
Net 2016 aangeschaft (Laatste F1 die ik heb gespeeld was volgens mij 2012).
Wel in de tussentijd veel andere racegames gespeeld..

Dus ik denk ik begin even op Easy met een Quick race....Podium met Wehrlein.....Ok dat is niet leuk.
Dan gaan we naar medium.... Wederom podium met ditmaal de snelste laptime..

En begrijp me niet verkeerd, dit is niet een post om te bejubelen dan ik goed ben...integendeel....Elke race rij ik mijn vleugel wel eraf..

Maar welke moeilijkheid kan ik het beste pakken..de moeilijkheid waarin tegenstanders gewoon op realistische plekken rijden met realistische snelheden.
Voor controller op Master en voor stuurtje Legend.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 11:23
Is deze game überhaupt nog wel te koop voor de PS4? In de Pricewatch staat de game niet meer. En bij bv mediamarkt is deze ook niet online gevonden in het assortiment.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

jdiezrequejo schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:47:
Is deze game überhaupt nog wel te koop voor de PS4? In de Pricewatch staat de game niet meer. En bij bv mediamarkt is deze ook niet online gevonden in het assortiment.
Ik denk dat dat komt door een actie, F1 2016 staat deze week gewoon in de folder
http://folder.mediamarkt....ngen-week-48-2/page/10-11

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
Ik vind het wel een gemis dat je je rondetijden per seizoen niet online kunt inzien.
Collega en ik spelen beiden een single player career mode maar het was leuk geweest om eea te kunnen vergelijken bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:30
Nu ook voor Android Google Play: F1 2016

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 15:49
Android versie niet compatibel met oneplus one. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 13:39
Zijn er leveringsproblemen ofzo? NERGENS te koop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:26
RiCk schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:59:
Hebben mensen de iOS/Android game aangeschaft? Wat zijn daar de ervaringen mee?
Ja en gelijk weer refund aangevraagd. Op een iPhone 6 niet lekker speelbaar iig. Idee is wel leuk en de graphics prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vadsigzwijn
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-07 16:35
Inderdaad, voor de ps4 is het spel werkelijk nergens te krijgen. Ik koop het wel voor de pc en hopelijk loop ik niet tegen teveel bugs aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 21-09 20:07
Hopelijk blijft dat niet zo want ik wil hem binnenkort ook gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Laatst online: 10:03
Ik wil binnenkort een stuurtje, inclusief gaspedalen, gaan aanschaffen voor F1 2016 op de PS4. Heeft iemand tips voor een goede set, welke compatibel is met de PS4?
Tevens nog de vraag of de pedalen het handigste tegen de muur aan moeten staan? Bij mij op de kamer is dat vrij lastig en ik wil niet dat de pedalen constant verschuiven.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp:)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 10:25
Ik heb sinds vorige week F1 2016. Gekocht samen met een Logitech G29 en een Wheel Stand Pro. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de combinatie. Wheel stand is stevig maar toch compact op te bergen (iets met een vrouw die nog wensen heeft:P). En de G29 is gewoon een prima stuur voor dat geld (280).

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 19Joost85
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-08-2022
Maurice079 schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:11:
Ik wil binnenkort een stuurtje, inclusief gaspedalen, gaan aanschaffen voor F1 2016 op de PS4. Heeft iemand tips voor een goede set, welke compatibel is met de PS4?
Tevens nog de vraag of de pedalen het handigste tegen de muur aan moeten staan? Bij mij op de kamer is dat vrij lastig en ik wil niet dat de pedalen constant verschuiven.

http://www.ibood.com/nl/n...-rs-stuurwiel-ps3-pc.html

leuke aanbieding

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Nu online
Maurice079 schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:11:

Hangt allemaal ook wel een beetje van jouw budget af; ik heb onderstaande set. Het stuurtje + pedalen (Thrustmaster T150 RS) is mijn inziens echt het absolute minimale aangezien ik racegames moet spelen met een beetje feedback.

T150+PSC01

En de Playseat vouw ik op als ik ermee klaar ben en verdwijnt in de slaapkamer. 50% races zijn makkelijk te doen (100% nog niet geprobeerd).

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vadsigzwijn
  • Laatst online: 06-07 16:35
Hij is weer op voorraad bij oa intertoys (38 euro) voor ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Nu online
In het multiplayer topic heb ik een PS4 event voor a.s. vrijdag zondag gepland (voor de geintereseerden) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sup4rdurt op 07-12-2016 15:37 . Reden: andere dag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
vadsigzwijn schreef op maandag 5 december 2016 @ 18:53:
Hij is weer op voorraad bij oa intertoys (38 euro) voor ps4.
Aaah balen! Ben ik net te laat weer dan. Helaas nu niet meer leverbaar.
Echt geen enkele shop heeft hem leverbaar. Denk zomaar dat ze niet verwacht hadden dat F1 2016 het zo goed deed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Nu online
jdiezrequejo schreef op woensdag 7 december 2016 @ 18:27:
[...]

Aaah balen! Ben ik net te laat weer dan. Helaas nu niet meer leverbaar.
Echt geen enkele shop heeft hem leverbaar. Denk zomaar dat ze niet verwacht hadden dat F1 2016 het zo goed deed :+
Volgens mij hebben ze hier wel een aardige voorraad :+ (absurde prijs trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Spelen jullie F1 allemaal met een stuurtje? Ik heb gisteren voor het eerst de demo gespeeld op mijn nieuwe PS4 maar ik vond dat met een controller flink lastig. Had volgens mij alle hulp zo'n beetje aan staan en heb op de laagste moeilijkheidsgraad gespeeld maar dat sturen reageert vrij digitaal en weinig geleidelijk moet ik zeggen. Wellicht kan ik dit nog aanpassen maar daar moet ik nog even naar kijken.

Uiteindelijk 3 vrije trainingen op Melbourne in een RedBull gedaan en mijn beste resultaat was een 3e tijd op softs terwijl beide Mercedessen op super softs reden. Op dit moment twijfel ik of ik het hele spel moet kopen (hoeveel circuits zitten er eigenlijk in de demo?) want ik denk toch echt dat ik daar een stuur inclusief playseat bij zou willen hebben en dat geld heb ik momenteel even niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Joster schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:41:
Spelen jullie F1 allemaal met een stuurtje? Ik heb gisteren voor het eerst de demo gespeeld op mijn nieuwe PS4 maar ik vond dat met een controller flink lastig. Had volgens mij alle hulp zo'n beetje aan staan en heb op de laagste moeilijkheidsgraad gespeeld maar dat sturen reageert vrij digitaal en weinig geleidelijk moet ik zeggen. Wellicht kan ik dit nog aanpassen maar daar moet ik nog even naar kijken.

Uiteindelijk 3 vrije trainingen op Melbourne in een RedBull gedaan en mijn beste resultaat was een 3e tijd op softs terwijl beide Mercedessen op super softs reden. Op dit moment twijfel ik of ik het hele spel moet kopen (hoeveel circuits zitten er eigenlijk in de demo?) want ik denk toch echt dat ik daar een stuur inclusief playseat bij zou willen hebben en dat geld heb ik momenteel even niet :+
Ik vermaak me prima met F1 2016 zonder stuurtje.
Het sturen met een controller werkt voor mijn gevoel goed.
Heb nog nooit met een stuurtje gespeeld dus heb niet echt vergelijkingsmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Sup4rdurt schreef op woensdag 7 december 2016 @ 23:47:
[...]

Volgens mij hebben ze hier wel een aardige voorraad :+ (absurde prijs trouwens)
Had m afgelopen dinsdag opgepikt voor €38,- bij de Intertoys... d:)b Voor de Xbox. De PS4 versie is net zo duur overigens.

http://www.intertoys.nl/g...dfw_tracker=11286-1429407

[ Voor 22% gewijzigd door kevlar01 op 09-12-2016 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:57

d0s

sssst

Joster schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:41:

Pas je gevoeligheid van de controller even aan in settings, standaard vind ik het veel te gevoelig staan :)
Dat werkt niet alleen voor een stuurtje, maar ook voor de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Nu online
Ik zou even wat meer kennis op willen doen van hoe ik het beste een setup op mijn eigen rijstijl kan afstellen. Onderstaande video ben ik wel tegen gekomen (leuk kanaal om te volgen ook) maar daarin mist ook net dat beetje detail dat ik nodig heb om het echt precies te snappen. Gewoon klinkklaar een standaard setup van een ander overnemen vindt ik te makkelijk en ik zou het zelf ook wel graag onder de knie willen krijgen maar het spel is zeer beperkt in de uitleg...

Iemand die mij kan helpen aan een mooie bron van info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
kevlar01 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:07:
[...]

Had m afgelopen dinsdag opgepikt voor €38,- bij de Intertoys... d:)b Voor de Xbox. De PS4 versie is net zo duur overigens.

http://www.intertoys.nl/g...dfw_tracker=11286-1429407
Helaas is de PS4 versie nergens meer leverbaar!
En 70 euro uit de ps store vind ik wel overpriced..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 09:34

swv

bol.com heeft 'm nog op voorraad hoor. Helaas niet voor die €38, maar €58 is nog altijd beter dan €70 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:05
jdiezrequejo schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:45:
[...]

Helaas is de PS4 versie nergens meer leverbaar!
En 70 euro uit de ps store vind ik wel overpriced..
Vind ik ook, maar heb nu lang genoeg gewacht tot hij fatsoenlijk leverbaar is. Heb hem net in de psn aangeschaft, dan betaal ik maar te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenTheStig schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:16:
[...]

Vind ik ook, maar heb nu lang genoeg gewacht tot hij fatsoenlijk leverbaar is. Heb hem net in de psn aangeschaft, dan betaal ik maar te veel.
ik heb hem via psn gekocht voor 29.99 vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:41:
[...]

Is dat een aanbieding (zo ja, hoelang geldig?) of is dit de nieuwe prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:45:
[...]

Is dat een aanbieding (zo ja, hoelang geldig?) of is dit de nieuwe prijs?
geen idee ik denk idd dat dit een aanbeidng betreft. ben wel ps plus menber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:49:
[...]

geen idee ik denk idd dat dit een aanbeidng betreft. ben wel ps plus menber
Bij mij staat ie nu voor € 32,99 in de store, aanbieding geldig t/m 21-1-2017.

Waar komt die € 3,- verschil nu weer vandaan?

[ Voor 7% gewijzigd door Joster op 28-12-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:55:
[...]

Bij mij staat ie nu voor € 32,99 in de store, aanbieding geldig t/m 21-1-2017.
snel pakken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Enig idee waar die 3 euro verschil vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:57:
[...]

Enig idee waar die 3 euro verschil vandaan komt?
ik denk playstaion +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:05
Racen jullie allemaal met verschillende car setups?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:22:
je moet rijden waar jij je lekker bij voelt en er zijn aanpassingen nodig voor elke track
geen baan is het zelfde dus ook de afstelling van de auto is anders .daar zijn de trainingen juist voor . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:05
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:27:
[...]

je moet rijden waar jij je lekker bij voelt en er zijn aanpassingen nodig voor elke track
geen baan is het zelfde dus ook de afstelling van de auto is anders .daar zijn de trainingen juist voor . :)
Dat snap ik alleen ik snap daar alleen vrij weinig van dus als ik daaraan ga zitten kloten komt ook niet goed dekn ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:39:
[...]

Dat snap ik alleen ik snap daar alleen vrij weinig van dus als ik daaraan ga zitten kloten komt ook niet goed dekn ik.
dan zou ik beginnen met het leren van het gedrag van de auto raceingshool basics

overstuur en onderstuur en dat soort termen dan ga je heel veel uren oefen en met instellingen spelen tot je auto lekker aanvoelt en doet wat jij wilt. op YouTube staan 1000den filmpjes met uitleg over auto afstellgen en tunning succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:05
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:41:
[...]

Oh, dan heb ik er 40 euro teveel voor betaald :')

Ik heb overigens ook een ps+ abbo

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenTheStig op 28-12-2016 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik heb nu ps+ trial, eerdere aanbiedingen waren ook gewoon voor mij van toepassing. Verleng hem morgen of overmorgen voor een jaar, zal dan nog wel eens kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lensent
llovesoccerx7 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:22:
Ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Wat kan de reden zijn dat F1 2016 amper te vinden is tweedehands voor de Xbox One? Is die game niet zo goed verkocht als ik dacht of is iedereen nog steeds verknocht aan die game? Zelfs op Marktplaats amper te vinden, of het zijn schimmige advertenties die ik niet vertrouw.

Heb de demo inmiddels nu wel al aardig onder de knie :+ Had mezelf voorgenomen om niet al te veel full-price games te kopen, maar had niet verwacht dat deze amper te vinden zou zijn.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de meeste nog lang niet uitgespeeld zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superessy
  • Laatst online: 03-11-2022
Hoe is de ervaring met F1 2016 in combinatie met Thrustmaster T150? Ik heb de game onlangs aangeschaft en wil graag dit stuurtje kopen.

PSN: Direstraits87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

http://www.psx-sense.nl/2...watch_dogs-2-en-meer-e37/

F1 2016 voor 37 euro nu te verkrijgen bij MM, mocht er nog steeds interesse zijn.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaelg schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:34:
Ik heb sinds vorige week F1 2016. Gekocht samen met een Logitech G29 en een Wheel Stand Pro. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de combinatie. Wheel stand is stevig maar toch compact op te bergen (iets met een vrouw die nog wensen heeft:P). En de G29 is gewoon een prima stuur voor dat geld (280).
Hey, ik heb ook de G29 gekocht maar kom niet uit met de settings. Een klein beetje naar links of rechts sturen en ben de wagen al kwijt. Heb jij tips hoe ik de wheel linearity en deadzone kan aanpassen dat sturen wat makkelijker wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Zal morgen avond even mijn settings posten voor je. Heb dit inderdaad zelf ook aangepast omdat default erg ruk is.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaelg schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 15:09:
Zal morgen avond even mijn settings posten voor je. Heb dit inderdaad zelf ook aangepast omdat default erg ruk is.
Graag, zou fijn zijn! Bij gering aanraken van stuur wijkt wagen al uit naar links rechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 19:36:
[...]

Graag, zou fijn zijn! Bij gering aanraken van stuur wijkt wagen al uit naar links rechts
Ik gebruikte de volgende Settings:
Steering deadzone 0
Steering linearity 40
Steering saturation 100

Zorgt ervoor dat het eerste gedeelte van sturen rustig verloopt, maar laatste 60% ineens stuk harder gaat (waardoor je wel fatsoenlijk in kunt sturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaelg schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:59:
[...]

Ik gebruikte de volgende Settings:
Steering deadzone 0
Steering linearity 40
Steering saturation 100

Zorgt ervoor dat het eerste gedeelte van sturen rustig verloopt, maar laatste 60% ineens stuk harder gaat (waardoor je wel fatsoenlijk in kunt sturen).
Super! Ga het morgen proberen, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 21:14:
[...]

Super! Ga het morgen proberen, bedankt.
Heb de saturation wat verlaagd, gaat al een stuk beter. Sturen voelt al wat beter aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:19

Pierre

Van nature lui!

Hoe heb je die software van Logitech ingesteld als ik vragen mag

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Laatst online: 00:37

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Is F1 2016 echt €21 waard?

Ik speel op PC met Logitech G25 en ik heb ook Project CARS gespeeld.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 07:22:
Hoe heb je die software van Logitech ingesteld als ik vragen mag
Ik speel op de PS4, in control settings, advanced wheel settings kan je een en ander aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:55:
[...]

Ik speel op de PS4, in control settings, advanced wheel settings kan je een en ander aanpassen.
Dat verklaard iets ik speel het op de PC :P

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 21-09 19:02
Dutchredgaming schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:40:
Is F1 2016 echt €21 waard?

Ik speel op PC met Logitech G25 en ik heb ook Project CARS gespeeld.
Ja en ook €22, €23, €24 en bijvoorbeeld €60,- als je dat toevallig ook wilt weten. Heb alleen geen idee wat je stuur en Project Cars er mee te maken heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Laatst online: 00:37

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Beakzz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:32:
[...]

Ja en ook €22, €23, €24 en bijvoorbeeld €60,- als je dat toevallig ook wilt weten. Heb alleen geen idee wat je stuur en Project Cars er mee te maken heeft :?
Ik heb inmiddels gekocht. Ik heb Project CARS gespeeld met stuur en is pittig realistisch.
Nu ook F1 gespeeld te hebben is het ietsjes arcade

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Sinds een paar dagen heb ik een vreemd issue met mijn Logitech G29 wheel. Ik speel F1 2016 op de pc, en het stuur staat scheef (naar links).

Het blauwe deel (boven op het stuur) staan een x aantal graden naar links, ik krijg het niet voor elkaar om het gewoon normaal te krijgen.

Iemand hier die daar ook last van gehad heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:36
Spel is nu 27,50 bij YGZ en 29,99 bij MM en Bol.com

Twijfel om 'em te kopen. Nieuwe F1 zal wel pas in augustus ofzo komen. Nadeel is echter dat je met deze met oude teams en kit e.d. zit.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag,

ik rijd met logitech driving force gt stuur.

ik speel op de pc.

ik rijd dan in de cockpit.

maar hoe kun je nou zien wanneer er DRS is met de cockpit view?

ik kan dit nergens zien in de cockpit view.

als je de DRS aan hebt gaat je achtervleugel omhoog zodat je sneller gaat.

maar waar kun je de DRS optie zien in de cockpit view?

ik kan dit nergens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:32
Pierre schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 16:27:
Sinds een paar dagen heb ik een vreemd issue met mijn Logitech G29 wheel. Ik speel F1 2016 op de pc, en het stuur staat scheef (naar links).

Het blauwe deel (boven op het stuur) staan een x aantal graden naar links, ik krijg het niet voor elkaar om het gewoon normaal te krijgen.

Iemand hier die daar ook last van gehad heeft
Heb je het probleem alleen bij F1 2016 of staat het stuur standaard naar links? Als het goed is callibreert het stuur zich vanzelf bij inschakelen van de PC (je kunt ook even de USB loskoppelen en weer aansluiten om de callibratie te laten uitvoeren). Als hierna het stuur de afwijking naar links blijft houden, dan is het stuur defect. Ik heb dit ook gehad met een Logitech G27 en Logitech heeft mij toen een nieuw stuur toegestuurd.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 09:36
LuPo schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:54:
Spel is nu 27,50 bij YGZ en 29,99 bij MM en Bol.com

Twijfel om 'em te kopen. Nieuwe F1 zal wel pas in augustus ofzo komen. Nadeel is echter dat je met deze met oude teams en kit e.d. zit.
Toch gekocht. Super gaaf dat ik nu bij de Q de baan al helemaal kende. :D

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Das voor mij ook precies de lol.
Snap er alleen geen reet van dat er lui 1:22 rijden in Melbourne. Zit nu in de 1:26, maar daar gaat echt niet veel vanaf. Top 1000 lukt me meestal wel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MikeyMan schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 08:45:
Snap er alleen geen reet van dat er lui 1:22 rijden in Melbourne. Zit nu in de 1:26, maar daar gaat echt niet veel vanaf. Top 1000 lukt me meestal wel :|
Lol! Totaal andere auto's nu he ;) Haal je niet met 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
MikeyMan schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 08:45:
https://pretendracecars.n...etup-for-f1-2016-is-here/

En dan vooral dus TC op medium, wat in essentie een soort ingebouwde grip hack is. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dennischo schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 08:47:
[...]

Lol! Totaal andere auto's nu he ;) Haal je niet met 2016.
Ik bedoel de time trial...

En ik ga natuurlijk niet met tc rijden he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
na het gek worden van screen tearing op de ps4 die versie nooit meer aangeraakt een doorverkocht. Nu zag ik hem in steam in de aanbieding staan dus daar gekocht. Geen screen tearing meer :)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/17504486_1402654573106852_750884632091100216_o.jpg?oh=993308eade64acbe19f05aafbd870654&oe=595F9480

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-09 09:07
Zojuist ook op steam gekocht. Had de 2014 al eens gespeeld, en beviel mij toen goed. Ik heb thuis een oud stuur liggen (tijdperk Windows 98), die het met f1 2014 nog erg goed deed.

F1 2016 is totaal onbespeelbaar, heb al met deadzone etc geëxperimenteerd maar kan geen goede mix vinden... Het sturen is momenteel veel te gevoelig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-09 12:19
Zijn er hier ook mensen die met een playseat rijden?
Rij zelf met een playseat evolution,ps4,T300RS en een 65 inch samsung tv.
Wil graag een kleinere tv die ik dichterbij kan plaatsen, zit te twijfelen tussen 32 en 40 inch.
iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hier mensen die een 2017 mod draaien voor de pc versie? Benieuwd of er goede zijn om weer beetje up to date te zijn met huidige seizoen :p

edit:

Deze eens testen :) http://www.racedepartment...mod-english-german.13615/

[ Voor 27% gewijzigd door Paulus07 op 02-04-2017 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
lol. andere logotjes in de game (zoals een ziggo of skysports etc) http://www.racedepartment...f1-broadcast-logo.127096/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

lennertvdkort schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 20:48:
Zijn er hier ook mensen die met een playseat rijden?
Rij zelf met een playseat evolution,ps4,T300RS en een 65 inch samsung tv.
Wil graag een kleinere tv die ik dichterbij kan plaatsen, zit te twijfelen tussen 32 en 40 inch.
iemand ervaring mee?
Ik zou persoonlijk de 40 inch nemen. Zoveel scheelt de tv grootte niet, 32 vs 40. Toch rijdt het lekkerder omdat je wat meer kan spelen met verschillende afstanden van het scherm tot je stuur icm verschillende Fov's. Ik speel zelf op een 40 inch en een FOV van 45/50. De setup is min of meer vergelijkbaar.

http://www.projectimmersion.com/fov/

[ Voor 11% gewijzigd door Stringer op 06-04-2017 23:19 ]

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vandaag de GP van Canada gedaan met de Manor, tot nu toe elke x met kwalificatie 16e of 17e of lager en in de race 12 tm 15. Echter nu werd ik 2e in de kwalificatie(regen) . De race ging goed, bleef hele tijd 2e. echter ga ik een pitstop maken. Passeren 4 autos mij. Dus zou je denken, nu lig je 6e. Wat maakt het spel ervan? ik lig 22e met ronde achterstand! Weet iemand hoe dit kan en hoe dit op te lossen is?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2017 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Laatst online: 19-09 13:46
Zijn er al mensen die hem op de mac hebben? Ben wel benieuwd naar jullie ervaring. Ik hoop dat in juni de 2017 versie uit komt en ook meteen voor de mac.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
Daar is ie dan, de preview van F1 2017 8)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Laatst online: 25-11-2023
Ben van plan om online te gaan racen maar game allleen op een pc windows en mac.

Als je een pc als platform gebruikt is het dan ook mogelijk om online te gamen met xbox en ps gamers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

TecTo schreef op zondag 16 april 2017 @ 08:47:
Ben van plan om online te gaan racen maar game allleen op een pc windows en mac.

Als je een pc als platform gebruikt is het dan ook mogelijk om online te gamen met xbox en ps gamers?
Nee, F1 2016 is niet crossplatform helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Laatst online: 25-11-2023
Racing_Reporter schreef op zondag 16 april 2017 @ 09:17:
[...]

Nee, F1 2016 is niet crossplatform helaas.
Zijn er wel genoeg gamers op het f1 2016 multiplayer pc platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:30
Na een lange tijd dit spel maar weer eens opgestart, maar heb helaas nog heel af en toe enorme frame rate dips.
Dit maakt een volledige race uit rijden eigenlijk onmogelijk omdat ik minimaal 1 keer per race zo'n dip heb en van de baan af vlieg.
Iemand die hier een fix voor weet?
Ik heb een rx480 en zit normaal gesproken rond de 70 frames, processor gebruik zit rond de 50% (i73770) en schiet ook niet omhoog tijdens zo'n frame dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07:09

Mef

Heb ook al ervaren dat ik geregeld framedrops heb. Ik doe races van 25% en moet zeggen dat het bijna 1x per race is, soms eens een volledige race niets. Heb wel geluk, duren niet zo heel lang en daardoor kan ik de wagen meestal wel min of meer op de baan houden zonder al te veel erg.
Eveneens RX480 GPU. Voor de rest blijven CPU, RAM enzo eveneens stabiel draaien wanneer het zich voordoet. Dus denk dat het inderdaad wel bij de GPU ligt of de drivers daarvan. Vroeger had ik er geen last van, maar is een 2à3 driver-updates begonnen.
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Het multiplayer topic voor F1 2016 vind je hier