Ben na 2012 afgehaakt en ben heel benieuwd hoever ze de game sindsdien hebben doorontwikkeld. Ik sta ervan te kijken dat de Safety Car zo groots als feature wordt aangekondigd, aangezien dit in 2011 (!) ook al de grootste nieuwe toevoeging was. Wel heel cool dat formation lap en handmatige start erin zitten. Ik ga 'm dit jaar in ieder geval weer eens proberen, al is het maar om tussen de raceweekenden in m'n layout-kennis van de banen op te frissen. Verhoogt weer het plezier tijdens het kijken 
Flets kleurenpallet, tja, dat lijkt voooral zo omdat de kleuren op TV onwijs gesatureerd zijn. Let maar eens op het gras, ziet er fluoriserend groen uit op TV. Zo ziet het er in het echt niet uit. Wat mij betreft legt Codemasters de lat maar lekker in de richting van realisme en volgen ze hetzelfde pad als met Dirt Rally, ook en vooral qua handling. Maar dat is misschien wishful thinking...
Flets kleurenpallet, tja, dat lijkt voooral zo omdat de kleuren op TV onwijs gesatureerd zijn. Let maar eens op het gras, ziet er fluoriserend groen uit op TV. Zo ziet het er in het echt niet uit. Wat mij betreft legt Codemasters de lat maar lekker in de richting van realisme en volgen ze hetzelfde pad als met Dirt Rally, ook en vooral qua handling. Maar dat is misschien wishful thinking...