Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben na 2012 afgehaakt en ben heel benieuwd hoever ze de game sindsdien hebben doorontwikkeld. Ik sta ervan te kijken dat de Safety Car zo groots als feature wordt aangekondigd, aangezien dit in 2011 (!) ook al de grootste nieuwe toevoeging was. Wel heel cool dat formation lap en handmatige start erin zitten. Ik ga 'm dit jaar in ieder geval weer eens proberen, al is het maar om tussen de raceweekenden in m'n layout-kennis van de banen op te frissen. Verhoogt weer het plezier tijdens het kijken :)

Flets kleurenpallet, tja, dat lijkt voooral zo omdat de kleuren op TV onwijs gesatureerd zijn. Let maar eens op het gras, ziet er fluoriserend groen uit op TV. Zo ziet het er in het echt niet uit. Wat mij betreft legt Codemasters de lat maar lekker in de richting van realisme en volgen ze hetzelfde pad als met Dirt Rally, ook en vooral qua handling. Maar dat is misschien wishful thinking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Jackson6 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:03:
Die avondinstelling doen ze natuurlijk omdat het er mooier uitziet. F1 2016 wordt gewoon F1 2015 maar dan met alle features die er vorig jaar al in hadden moeten zitten dus in principe verdienen ze twee keer geld met hetzelfde spel.
Als het erop neer komt dat dit is, wat F1 2015 had moeten zijn, ben ik tevreden. F1 2015 was in tegenstelling tot vorige versies niet zo best?

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:38
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2016 @ 17:31:
Ben na 2012 afgehaakt en ben heel benieuwd hoever ze de game sindsdien hebben doorontwikkeld. Ik sta ervan te kijken dat de Safety Car zo groots als feature wordt aangekondigd, aangezien dit in 2011 (!) ook al de grootste nieuwe toevoeging was. Wel heel cool dat formation lap en handmatige start erin zitten. Ik ga 'm dit jaar in ieder geval weer eens proberen, al is het maar om tussen de raceweekenden in m'n layout-kennis van de banen op te frissen. Verhoogt weer het plezier tijdens het kijken :)
Ik na 2010/11... toen had ik grote hopen op een heuse vervanger voor rF1, maar nee het bleek gewoon een beperkt console spelletje te zijn. Denk met de doelgroep voor ogen dat het nooit iets anders wil gaan worden, anders halen ze gewoon de verkoopcijfers niet. Al die dingen die ze nu grootst aankondigen, man, dat kan in de normale sims al 10 jaar...

Dus kortom, wat is je definitie van goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:21
Het hele career development programma wat ze nu hebben aangekondigd zie ik anders niet terug in sims. Het gaat om de F1-beleving en die krijg je alleen met de officiele F1-game. Vandaar dat ik de game ieder jaar weer koop.

Dit jaar zijn er een hoop verbeteringen, de meeste waar de community al jaren om schreeuwt. Dus ik ben blij dat er nu eindelijk geluisterd wordt.

Mijn grootste zorg blijft wel de multiplayer. Het afgelopen jaar was dat echt drama, gewoon niet genoeg getest voor de release. Ik hoop dat ze dat dit jaar een beetje op orde hebben zodat er fatsoenlijk league racing kan worden uitgevoerd.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 15:02
Als ik zowel part 1 als part 2 bekijk van Aarava's video's lijkt de game toch duizend keer meer features te hebben dan (de belachelijke) F1 2015. Manual start, safety car waarbij je toch een bepaalde vrijheid van snelheid, formation lap, agent, uitgebreide strategie-menu.

Damn dit zit er echt wel goed uit. Het enigste minpunt als ik de video's bekijk is toch nog steeds die fletskleuren. Als je Aarava's video's ziet en hij staat aan de grid, dan vind ik het zelfs prachtig. Asfalt & wagens lijken echt realistisch qua kleuren, vooral het asfalt. Maar eens hij begint te rijden ziet het er opeens anders uit. Misschien moeilijk om ook te zien via youtube video's.

Maar het gaat de goede kant op ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
jmignolet schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:08:
Als ik zowel part 1 als part 2 bekijk van Aarava's video's lijkt de game toch duizend keer meer features te hebben dan (de belachelijke) F1 2015. Manual start, safety car waarbij je toch een bepaalde vrijheid van snelheid, formation lap, agent, uitgebreide strategie-menu.

Damn dit zit er echt wel goed uit. Het enigste minpunt als ik de video's bekijk is toch nog steeds die fletskleuren. Als je Aarava's video's ziet en hij staat aan de grid, dan vind ik het zelfs prachtig. Asfalt & wagens lijken echt realistisch qua kleuren, vooral het asfalt. Maar eens hij begint te rijden ziet het er opeens anders uit. Misschien moeilijk om ook te zien via youtube video's.

Maar het gaat de goede kant op ! :)
Helaas ghosten (uitgevallen) auto's nog steeds. In de tweede video van Aarava, waar hij een Safety Car probeert te veroorzaken, ghosten opeens alle auto's om hem heen. Ook Ricciardo die uitgevallen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Joost1991 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:27:
Het hele career development programma wat ze nu hebben aangekondigd zie ik anders niet terug in sims.
Omdat dat typisch iets voor spelletjes ;) Voor serieuze sims is dat niet aan de orde, mensen gaan zelf leagues rijden.

Als je voor de beleving wil gaan, beetje rijden, managen of monteuren, dan zou ik niet eens twijfelen als ik eerlijk ben. Dan is er gewoon geen concurrentie :p

Wil je er zo realistisch mogelijke handling uithalen en kan je niet door de beleving heenkijken, is het niet voor jou.

Ben je het type dat op de bank een controller rijd vanuit de T-cam 'omdat je dat op tv ook ziet, dus het net echt is, maar wel erg moeilijk hoor, alle hulpmiddelen aan', gelijk een pre-order plaatsen.

Wil je er een echte leagueervaring mee creeeren, tja, dan moeten daar de mogelijkheden toe geboden worden.

[ Voor 34% gewijzigd door Schuey op 25-07-2016 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik heb inmiddels pre-order gedaan. Ik heb 2015 ook gespeeld, maar dat was inderdaad niet best ten opzichte van eerdere jaren. Maar we gaan het zien heb er wel weer zin in!

Ik hoop dat de ze de handling hebben aangepast ten opzichte van 2015, want dat was toch wel de reden dat ik er snel mee ben gekapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:01
Ik zit ook te twijfelen om te pre-orderen. Nu heb ik dat eigenlijk nog nooit gedaan. Ik zie dat hij voor een keine 50 euro te preorderen is. Zal hij na de release ook voor die prijs te krijgen zijn? of is het waarschijnlijker dat hij rond de 60 euro zal zijn? Als de prijs niet omhoog gaat zie ik het nut van pre-orderen niet zo.
Wel heel enthousiast geworden van de filmpjes hierboven

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik heb hem voor €48,95,- goedkoper ga je het spel niet krijgen denk ik snel na de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Maverick schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:30:
Ik zit ook te twijfelen om te pre-orderen. Nu heb ik dat eigenlijk nog nooit gedaan. Ik zie dat hij voor een keine 50 euro te preorderen is. Zal hij na de release ook voor die prijs te krijgen zijn? of is het waarschijnlijker dat hij rond de 60 euro zal zijn? Als de prijs niet omhoog gaat zie ik het nut van pre-orderen niet zo.
Wel heel enthousiast geworden van de filmpjes hierboven
Mocht je F1 2015 hebben op Steam dan kan je hem pre-orderen voor 45 euro. Dat lijkt me best een goede deal.

Voor PS4 en Xbox One bleef de prijs van F1 2015 in ieder geval wel gelijk na de release.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Gewoon te pre orderen voor 33 eu hoor: http://www.cdkeys.com/pc/...l&utm_campaign=allkeyshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Gaan de meeste onder jullie het kopen voor de PC? Moest het zijn dat we een GoT league hiervoor aanmaken. :)

Heb hier PC & PS4 dus jah.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

Na 3 jaar F1 te volgen en een mooie game pc is het nu tijd voor F1 2016.. eerste F1 game. Ga hiervoor een Xbox One v2 controller halen. Meteen 250+ neerleggen voor een stuur ging me wat ver. Iemand ervaring met controller? te doen bij deze game?

Op aarava zijn kanaal iig veel content al :) heb er zin in _/-\o_

ben benieuwd naar PC gameplay van F1 2016. Nog nergens tegen gekomen. Iemand wel gevonden?
jmignolet schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:18:
Gaan de meeste onder jullie het kopen voor de PC? Moest het zijn dat we een GoT league hiervoor aanmaken. :)

Heb hier PC & PS4 dus jah.. :p
ik iig wel op pc #pcmasterrace vindt het altijd wel leuk om samen met andere tweakers ingame op te trekken dus als er een teamspeak / discord is (komt?) dan hoor ik t graag. Of is er een ingame voice gebeuren? :P (sorry bent nieuw bij deze game)
Joost1991 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:00:
[...]

Mocht je F1 2015 hebben op Steam dan kan je hem pre-orderen voor 45 euro. Dat lijkt me best een goede deal.

Voor PS4 en Xbox One bleef de prijs van F1 2015 in ieder geval wel gelijk na de release.
heb hem hier gekocht: https://www.g2play.net/pr...6-pre-order-steam-cd-key/

Met code ''allkeyshop3'' nog een euro extra korting d:)b

33 euro is geen slechte prijs imho :)

[ Voor 65% gewijzigd door spartacusNLD op 26-07-2016 11:57 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
spartacusNLD schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:40:
[video]

Na 3 jaar F1 te volgen en een mooie game pc is het nu tijd voor F1 2016.. eerste F1 game. Ga hiervoor een Xbox One v2 controller halen. Meteen 250+ neerleggen voor een stuur ging me wat ver. Iemand ervaring met controller? te doen bij deze game?

Op aarava zijn kanaal iig veel content al :) heb er zin in _/-\o_

ben benieuwd naar PC gameplay van F1 2016. Nog nergens tegen gekomen. Iemand wel gevonden?

[...]

ik iig wel op pc #pcmasterrace vindt het altijd wel leuk om samen met andere tweakers ingame op te trekken dus als er een teamspeak / discord is (komt?) dan hoor ik t graag. Of is er een ingame voice gebeuren? :P (sorry bent nieuw bij deze game)

[...]

heb hem hier gekocht: https://www.g2play.net/pr...6-pre-order-steam-cd-key/

Met code ''allkeyshop3'' nog een euro extra korting d:)b

33 euro is geen slechte prijs imho :)
Ja, ik wilde hier liever niet de keysites in betrekken :9 . Maar dan kan je inderdaad nog goedkoper krijgen.

Ik ben ook in voor een Tweakers.net league of af en toe een avondje fair rijden! Voeg me maar toe op Steam, joost1608.

Het spel is overigens prima met een controller te spelen, maar dit jaar zijn nog veel meer verbeteringen voor de stuurwielen toegevoegd. Starten is nu niet langer een hel als je met stuur en pedalen rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Joost1991 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:59:
[...]
Ja, ik wilde hier liever niet de keysites in betrekken :9 . Maar dan kan je inderdaad nog goedkoper krijgen.

Ik ben ook in voor een Tweakers.net league of af en toe een avondje fair rijden! Voeg me maar toe op Steam, joost1608.

Het spel is overigens prima met een controller te spelen, maar dit jaar zijn nog veel meer verbeteringen voor de stuurwielen toegevoegd. Starten is nu niet langer een hel als je met stuur en pedalen rijdt.
g2play is niks mis mee! top site met goede service. Mijn steam: MA.Sparta

wellicht (als er genoeg volk is) een aparte discord opzetten: https://discordapp.com/

anders kunnen jullie deze joinen: https://discord.gg/0ezBMpYOe80zlpeP
is vooral voor de game ''the division'' maar er wordt in lounge ook over F1 2016 gesproken. De voice channels kunnen ook voor alle games gebruikt worden mocht daar interesse in zijn.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik ben van planook een apart topic te gaan openen voor een eventuele tweakers league ja. Lijkt me leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Na het zien van de gameplay beelden op de YouTube kanaal van aarava ben ik toch wel positief verrast, vooral dat het nu echt nut heeft om practice sessions te rijden is een voorruitgang.

nog even de f1 wheel addon voor mijn thrustmaster tx bestellen en ik ben klaar voor de 18e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991

Een korte preview met 6 verbeteringen in F1 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
Haha, aan het eind verdedigt Max, en crashed die coureur.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 17:18
Bij de Mediamarkt nu voor €50 in de pre-order (ps4)

[ Voor 6% gewijzigd door MTH-34 op 31-07-2016 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Ook verbeteringen op gebied van de AI die failures krijgt en de manier waarop je banden de tyre wear aan kunnen. Je kunt niet langer een hele race op 1 setje banden rijden zonder dat ze kapot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Dit ziet er echt beter & beter uit. Lichteffecten staan me uiteindelijk wel aan hoor. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 10-09 13:40

Royz

Kleurenblind!!

Luxicon schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:48:
Haha, aan het eind verdedigt Max, en crashed die coureur.
Ben wel benieuwd hoe en of de regels worden toegepast. Als je meerdere moves maakt om te verdedigen bijvoorbeeld ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Royz schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:10:
[...]

Ben wel benieuwd hoe en of de regels worden toegepast. Als je meerdere moves maakt om te verdedigen bijvoorbeeld ;)
Dit zit er niet in. Het is te moeilijk om goed in te schatten of er daarvan sprake is.

Het lijkt er wel op dat de filmpjes hierboven met oudere builds zijn gespeeld. Tijdens het persevenement op Silverstone hadden de Red Bulls bijvoorbeeld al wel een matte skin en was de AI een stuk beter.

Ben benieuwd hoe de release versie is. Hopelijk meer richting die Silverstone build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Joost1991 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:15:
[...]

Dit zit er niet in. Het is te moeilijk om goed in te schatten of er daarvan sprake is.

Het lijkt er wel op dat de filmpjes hierboven met oudere builds zijn gespeeld. Tijdens het persevenement op Silverstone hadden de Red Bulls bijvoorbeeld al wel een matte skin en was de AI een stuk beter.

Ben benieuwd hoe de release versie is. Hopelijk meer richting die Silverstone build.
Ja begrijpelijk. Heb hem ook maar gepre-orderd via Rusland :).

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Zijn er veel mensen die hem gaan aanschaffen voor PC? Want dat wordt mijn platform, moet er natuurlijk ook wel volk zijn die dat gaat spelen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
sjakie1945 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:34:
Zijn er veel mensen die hem gaan aanschaffen voor PC? Want dat wordt mijn platform, moet er natuurlijk ook wel volk zijn die dat gaat spelen:D
Ik denk wel dat we genoeg volk gaan hebben op PC. Zou echt leuk zijn om een league dan te organiseren! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:13
Royz schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:03:
[...]

Ja begrijpelijk. Heb hem ook maar gepre-orderd via Rusland :).
Voor hoeveel en waar in Rusland?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Deze game gaat ervoor zorgen dat ik weer een stuurtje ga kopen voor m'n pc :D

Nouja, deze game én Forza :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Rivanov schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 21:09:
[...]

De Bart Smit in Moskou.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Rivanov schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 21:09:
[...]

33 euro, de russische xbox store ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-08-2022
Na al de filmpjes te hebben gekeken op YT, heb ik de game ook maar besteld (PS4).
Heb mezelf lekker gemaakt haha.
Ziet er toch allemaal goed uit, plus de nieuwe zaken (SC, VSC, formatieronde enz..)

Kwam net dit filmpje tegen. Uur lang F1 2016 materiaal.
[Video: https://www.facebook.com/jalopnik/videos/10154221331650168/]

[ Voor 25% gewijzigd door 19Joost85 op 02-08-2016 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 21:20
Wil het wel graag bestellen alleen vind het k*t dat mijn videokaart in me laptop outdated begint te worden en ik niet kan genieten van de graphics... Moet nu F1 2015 ook al op Low spelen.

Dus misschien eerst een machine update aangezien stoeltje en G29 al binnen zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Zucht. Jongens............... wat hebben we nu geleerrd van Codemasters en F1-games...............

NOOIT bestellen totdat ze hebben bewezen dat hun product waardig is. Ja, het ziet er goed uit, maar zolang ik niks over de multiplayer hoor dat het abominabele monster wat F1 2015 heet gefixt is, komt hij er bij mij niet in.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, zolang er geen alternatieven zijn, zullen we het hiermee moeten doen. Vind het persoonlijk nogal van toegevoegde waarde om in een raceweekend even een paar rondjes te touren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

MikeyMan schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:54:
Tsjah, zolang er geen alternatieven zijn, zullen we het hiermee moeten doen. Vind het persoonlijk nogal van toegevoegde waarde om in een raceweekend even een paar rondjes te touren.
Dat is ook van waarde, maar om ze te belonen met een bonus voor unfinished products... Nein. Als het duidelijk is dat ze echt een goed product neer hebben gezet zonder major flaws (missende safety car, kapotte multiplayer), dan mogen ze best m'n geld hebben maar voor brakke onzin horen ze niet beloond te worden. Ik wacht het dus nog mooi even af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Racing_Reporter schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:46:
Zucht. Jongens............... wat hebben we nu geleerrd van Codemasters en F1-games...............

NOOIT bestellen totdat ze hebben bewezen dat hun product waardig is. Ja, het ziet er goed uit, maar zolang ik niks over de multiplayer hoor dat het abominabele monster wat F1 2015 heet gefixt is, komt hij er bij mij niet in.
Dit is de eerste keer dat ik een F1 game koop, dus je advies komt net een dag te laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Royz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:20:
[...]

Dit is de eerste keer dat ik een F1 game koop, dus je advies komt net een dag te laat ;)
Laten we vooral hopen dat deze les niet nodig is :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:06
Iemand nog een goede pre order tip....ik zoek voor de pc...laagste wat ik heb gezien is 33 euro...kan het nog lager?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online

Sorry hoor maar er zijn genoeg gameplay beelden op YouTube om zelf te kunnen beoordelen of F1 2016 voor jou een stap in de goede richting is , ja er zullen de eerste paar maanden nog wel wat foutjes in zitten maar dat is helaas bij elke game zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

schumi1986 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 21:21:
[...]

Sorry hoor maar er zijn genoeg gameplay beelden op YouTube om zelf te kunnen beoordelen of F1 2016 voor jou een stap in de goede richting is , ja er zullen de eerste paar maanden nog wel wat foutjes in zitten maar dat is helaas bij elke game zo.
Ehm vriendelijke vriend, dat gaat állemaal over de singleplayer. De multiplayer heb ik nog nul komma nop van gezien. Als ik ernaast zit, let me know, maar de singleplayer kan leuk en prachtig zijn, maar uiteindelijk gaat het mij vooral om de multiplayer als ik een spel koop. Daar gebeuren de echt mooie dingen (mening), league-races and everything. Totdat ik dat weet, in combinatie met mijn zéér teleurstellende ervaringen met Codies in m'n achterhoofd, gaat er dus géén geld besteed worden tot ze bewezen goed werk hebben geleverd op de meeste fronten. Ik verwacht geen perfectie, ik verwacht een fatsoenlijk functionerende game die werkt zoals beloofd.

[ Voor 17% gewijzigd door Racing_Reporter op 02-08-2016 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Racing_Reporter schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 21:33:
[...]

Ehm vriendelijke vriend, dat gaat állemaal over de singleplayer. De multiplayer heb ik nog nul komma nop van gezien. Als ik ernaast zit, let me know, maar de singleplayer kan leuk en prachtig zijn, maar uiteindelijk gaat het mij vooral om de multiplayer als ik een spel koop. Daar gebeuren de echt mooie dingen (mening), league-races and everything. Totdat ik dat weet, in combinatie met mijn zéér teleurstellende ervaringen met Codies in m'n achterhoofd, gaat er dus géén geld besteed worden tot ze bewezen goed werk hebben geleverd op de meeste fronten. Ik verwacht geen perfectie, ik verwacht een fatsoenlijk functionerende game die werkt zoals beloofd.
Jij waarschuwde hier iedereen om uit te kijken om f1 games van Codemasters te preorderen, waarop ik reageerde dat iedereen dat zelf makkelijk kan bepalen aan de hand van de gameplay, mijn reactie ging dus niet specifiek uit naar jou.

De meerderheid zal waarschijnlijk nauwelijks multiplayer spelen aangezien iedereen op carrière mode zat te wachtem en met de single player lijkt het aardig goed te zitten.

Meestal als codemasters iets niet laat zien betekend het idd niet veel goeds, dus diegene die het voor de multiplayer doen zou ik ook aanraden om te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

schumi1986 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 21:47:
[...]

Jij waarschuwde hier iedereen om uit te kijken om f1 games van Codemasters te preorderen, waarop ik reageerde dat iedereen dat zelf makkelijk kan bepalen aan de hand van de gameplay, mijn reactie ging dus niet specifiek uit naar jou.

De meerderheid zal waarschijnlijk nauwelijks multiplayer spelen aangezien iedereen op carrière mode zat te wachtem en met de single player lijkt het aardig goed te zitten.

Meestal als codemasters iets niet laat zien betekend het idd niet veel goeds, dus diegene die het voor de multiplayer doen zou ik ook aanraden om te wachten
Iets met aannames en moeders en verkloten. De rest ben ik het mee eens though. Let's wait and see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:52
Racing_Reporter schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 21:33:
[...]

Ach ik heb me ieder jaar weer laten naaien maar gezien het feit dat mijn PS4 naast F1 games slechts een dure Netflix player is (nog verrekte brak ook) gooi ik er maar weer een paar tientjes tegenaan :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Erwin schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:51:
[...]

Ach ik heb me ieder jaar weer laten naaien maar gezien het feit dat mijn PS4 naast F1 games slechts een dure Netflix player is (nog verrekte brak ook) gooi ik er maar weer een paar tientjes tegenaan :9 .
Hehe, prima toch. I'm curious about the game at least, nice vibe coming from it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

Ik ga deze game vnl. kopen voor de singleplayer content en dat ziet er allemaal wel goed uit!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43

Dat verschilt echt per persoon of een pre-order het waard is.

Zo is F1 2015 eigenlijk een rammelbak, maar speel ik de game vandaag de dag nog (gekocht in November) en beleef ik er erg veel plezier aan. Ook al was 'ie dus erg karig en technisch niet altijd even goed, het is wel de game die ik het afgelopen jaar het meest gespeeld heb en dus een pre-order waard geweest (maar dat had ik met F1 2015 niet gedaan)

2016 belooft alleen maar beter te worden en dat bewijzen de youtube-filmpjes wel. Dus een pre-order voor mij. Ik weet dat ik dit gewoon ruim een jaar ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joost1991
Voor de mensen die geinteresseerd zijn om op de PC online te racen heb ik een Steam group gemaakt. Hopelijk kunnen we via die weg makkelijk afspreken wanneer we racen. Voel je vrij om deze Steam group te joinen.

http://steamcommunity.com/groups/F1DDA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmignolet
Gejoined! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Zijn er ook mensen hier die f1 op de Xbox One Spelen?

Sinds 2 maanden heb ik F1 2015, begin het langzaam onder de knie te krijgen. Dit is mijn eerste racegame sinds need for speed hot persuit uit 2002. Dus ben echt een Rookie.

Vind het een leuk spel, maar de assist volledige aan, en met controller spelen is na een weekje spelen al saai. Dus zo'n playseat gekocht, en Thrustmaster FERRARI 458 SPIDER racestuur , en ben nu aan het oefenen om steeds meer assist uit te zetten.

Toch heb ik sterk het gevoel dat rijden met een controller veel makkelijker is dan rijden met stuurtje. Ik kan mijn eigen tijden gezet met controller nauwelijks verbeteren, terwijl ik inmiddels meer uren heb gemaakt met de Thrustmaster FERRARI 458 SPIDER.

Of ik nu met assist aan, of helemaal uit speel, ik kan niet in de buurt komen van wanneer ik met controller speel. Ook vind ik het verschil tussen speler die de moeite nemen zelf te remmen en zonder assist spelen veel te klein ivm spelers die met controller + full assist spelen. Ik zou verwachten dat je uiteindelijk stukken sneller zou moeten zijn zonder die assists.

Met een stuurtje spelen tegen vrienden die met assist aan spelen en met controller is zo amper iets aan. Ben ik de enigste die dit ervaart? En is er iets over bekend of dit beter gebalanceerd is in F1 2016?

Daarna nog een vraagje, raden jullie aan, om stapje voor stapje de assists lager te zetten, of in 1 keer met alle assist uit beginnen + handmatig schakelen, zodat je niks verkeerd aanleert?

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik moet zeggen dat ik nooit met assists aan rijd. Altijd gelijk alles uit. Hoe moeilijker hoe beter :)

Tenzij er een koppelingspedaal bij gebruikt moet worden, op de een of andere manier ben ik dan totaal het gevoel kwijt. Maar daar heb je met F1 games geen issues mee natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Berktoppie schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:43:
Zijn er ook mensen hier die f1 op de Xbox One Spelen?

Sinds 2 maanden heb ik F1 2015, begin het langzaam onder de knie te krijgen. Dit is mijn eerste racegame sinds need for speed hot persuit uit 2002. Dus ben echt een Rookie.

Vind het een leuk spel, maar de assist volledige aan, en met controller spelen is na een weekje spelen al saai. Dus zo'n playseat gekocht, en Thrustmaster FERRARI 458 SPIDER racestuur , en ben nu aan het oefenen om steeds meer assist uit te zetten.

Toch heb ik sterk het gevoel dat rijden met een controller veel makkelijker is dan rijden met stuurtje. Ik kan mijn eigen tijden gezet met controller nauwelijks verbeteren, terwijl ik inmiddels meer uren heb gemaakt met de Thrustmaster FERRARI 458 SPIDER.

Of ik nu met assist aan, of helemaal uit speel, ik kan niet in de buurt komen van wanneer ik met controller speel. Ook vind ik het verschil tussen speler die de moeite nemen zelf te remmen en zonder assist spelen veel te klein ivm spelers die met controller + full assist spelen. Ik zou verwachten dat je uiteindelijk stukken sneller zou moeten zijn zonder die assists.

Met een stuurtje spelen tegen vrienden die met assist aan spelen en met controller is zo amper iets aan. Ben ik de enigste die dit ervaart? En is er iets over bekend of dit beter gebalanceerd is in F1 2016?

Daarna nog een vraagje, raden jullie aan, om stapje voor stapje de assists lager te zetten, of in 1 keer met alle assist uit beginnen + handmatig schakelen, zodat je niks verkeerd aanleert?
Uiteindelijk kan je met het stuur even snel gaan als met een controller, al heeft de controller inderdaad wat extra assists (ook al staat alles uit) waardoor het met de controller makkelijker te spelen is.

Ik speel het zelf ook met een stuur en ben meestal even snel als controller spelers. Je kunt met een stuur een stuk preciezer bochten insturen. Daarvoor moet je gewoon veel spelen, de snelheid komt vanzelf wel denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 21:20
MikeyMan schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:50:
Ik moet zeggen dat ik nooit met assists aan rijd. Altijd gelijk alles uit. Hoe moeilijker hoe beter :)

Tenzij er een koppelingspedaal bij gebruikt moet worden, op de een of andere manier ben ik dan totaal het gevoel kwijt. Maar daar heb je met F1 games geen issues mee natuurlijk. :+
Zelfde hier xD
F1 2015 gekocht en eerste race gelijk alle assist uitgezet. Nu moet ik wel eerlijk wezen en zeggen dat F1 2015 makkelijker te racen is dan Project Cars Formula A :O
Weet niet of dat het gelijke moest zijn maarjah heb al 3 volledige races achter de rug en Abu Dabie is next.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 17:18
Berktoppie schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:43:
....

Tiametmarduk heeft hier van de week twee videos over gepost:
Assists vs geen assists

Stuur vs Controller

Controller vs stuur blijft (voor altijd, denk ik) een kwestie van smaak. Wanneer je de leaderboards bekijkt maakt het niet veel uit. Practice makes perfect

[ Voor 3% gewijzigd door MTH-34 op 04-08-2016 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Racegames waarbij mensen met controllers hoog in de leaderbords staan zijn arcaderacers en geen sims.

There; I said it.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik denk ook niet dat je dit moet zien als een echte sim, daar is de markt gewoon te klein voor. Het zal er meer tussenin zitten lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
MRCL schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 01:46:
Ik denk ook niet dat je dit moet zien als een echte sim, daar is de markt gewoon te klein voor. Het zal er meer tussenin zitten lijkt mij.
Klopt, er wordt volgens mij ook nergens gezegd dat dit een sim is. Het is gewoon een racegame die zeer laagdrempelig is zodat de doelgroep gewoon erg groot is. Een dedicated F1 sim zal er waarschijnlijk ook nooit meer komen.

Ik ben trouwens ook de groep gejoined.

[ Voor 4% gewijzigd door Jackson6 op 04-08-2016 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 10:04
Ik speel nu f1 2015 met een xbox 360 controller op de pc en zit tussen de niveau's hard en expert in. Twijfel er aan om voor f1 2016 een thrustmaster t150 stuurtje te kopen voor €150 maar als ik de vorige posts dus goed gelezen heb zal ik dus niet sneller gaan dan met een controller? Is de rijervaring dit geld dan waard?

In zijn laatste video gisteren kondigde tiametmarduk aan dat er waarschijnlijk vandaag een video kwam met een vergelijking tussen controller en stuur. Hopelijk helpt deze video me wat met mijn keuze...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vosss
Persoonlijk zou ik altijd voor een stuur gaan; zelfs als dat een budgetstuurtje als de T150 is.

Dat voegt heel wat immersion toe wat mij betreft en maakt het spelen veel leuker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Joost1991 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:09:
Voor de mensen die geinteresseerd zijn om op de PC online te racen heb ik een Steam group gemaakt. Hopelijk kunnen we via die weg makkelijk afspreken wanneer we racen. Voel je vrij om deze Steam group te joinen.

I'm in as well :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Het begint al een aardig groepje te worden. Hopelijk kunnen we regelmatig een avondje racen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Ik moet echt een oplossing vinden voor mijn stuur. Net nieuwe houten bureau & de dikte van de rand is te dik voor mijn Logitech G27.. Moet ik nou speciaal aansluiten op een andere tafel voor te spelen.. Damn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ben ook de Steam groep gejoined.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Multiplayer Championships bevestigd.
Meanwhile Codemasters have also confirmed a new multiplayer championship mode, where up to 22 players will be to race against each other over the course of a season.
It opens up opportunities for multiplayer leagues and championships are saveable. It's one of several new features and game modes on the new game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Joost1991 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:09:

Aangemeld, leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
PS4 rijders hier aanwezig?

We organiseren een F1 competitie bij http://www.psnracing.nl meldt je aan voor een leuk sportief race seizoen!

Update:
11 aanmeldingen op dit moment.

[ Voor 13% gewijzigd door 19Joost85 op 04-08-2016 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
jmignolet schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:43:
Ik moet echt een oplossing vinden voor mijn stuur. Net nieuwe houten bureau & de dikte van de rand is te dik voor mijn Logitech G27.. Moet ik nou speciaal aansluiten op een andere tafel voor te spelen.. Damn :+
Ik heb het opgelost door 2 gaten in me bureau te boren en hem vast te schroeven. Maar dat is een oud bureau :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
ward3112 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:54:
Ik speel nu f1 2015 met een xbox 360 controller op de pc en zit tussen de niveau's hard en expert in. Twijfel er aan om voor f1 2016 een thrustmaster t150 stuurtje te kopen voor €150 maar als ik de vorige posts dus goed gelezen heb zal ik dus niet sneller gaan dan met een controller? Is de rijervaring dit geld dan waard?

In zijn laatste video gisteren kondigde tiametmarduk aan dat er waarschijnlijk vandaag een video kwam met een vergelijking tussen controller en stuur. Hopelijk helpt deze video me wat met mijn keuze...
En die video staat online zie ik:
YouTube: F1 2016 Gameplay: Wheel vs Controller

Ik ga hem nu kijken, hoewel ik deze game toch gewoon met een stuurtje ga spelen (T300 met Alcantara 599 wheel).

Hopelijk krijg ik voor mn verjaardag de F1 addon wheel van mn vriendin O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ward3112 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:54:

Ik vind het persoonlijk onbegrijpelijk dat je uberhaupt twijfelt, wel eens auto gereden met een controller dan? Lijkt me bijna een non-issue.

Aan de andere kant, als je al naar redenen moet zoeken om een stuur aan te schaffen, tja. Wat mij betreft ben je dan een ras echte gamer en geen simracer. Misschien moet je dan lekker online plezier gaan maken met je game, misschien eens bij iemand een stuur proberen icm een daadwerkelijke sim (rF2 of iRacing) en dan nog eens terugdenken aan je twijfel. Als je daadwerkelijk wil gaan simracen kun je altijd nog zien, en daarna waarschijnlijk nooit meer een spelletje als dit aanraken..

Tot die tijd, tja, ik zou niet eens twijfelen ;)

filmpje hierboven:
man man man, lekker rijden vanaf de tv camera, dan ben je wel de doelgroep...

[ Voor 8% gewijzigd door Schuey op 04-08-2016 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
Schuey schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 21:59:
[...]

Ik vind het persoonlijk onbegrijpelijk dat je uberhaupt twijfelt, wel eens auto gereden met een controller dan? Lijkt me bijna een non-issue.

Aan de andere kant, als je al naar redenen moet zoeken om een stuur aan te schaffen, tja. Wat mij betreft ben je dan een ras echte gamer en geen simracer. Misschien moet je dan lekker online plezier gaan maken met je game, misschien eens bij iemand een stuur proberen icm een daadwerkelijke sim (rF2 of iRacing) en dan nog eens terugdenken aan je twijfel. Als je daadwerkelijk wil gaan simracen kun je altijd nog zien, en daarna waarschijnlijk nooit meer een spelletje als dit aanraken..

Tot die tijd, tja, ik zou niet eens twijfelen ;)
Misschien dat je het wat beter verstaat als ik mijn situatie wat beter uitleg, ben 15 jaar dus heb idd nog nooit met een auto gereden laat staan met controller en dus zit ik er financieel wat krap bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Dan zou ik lekker even je geld in je zak houden en vooral lekker plezier maken :) Geld uitgeven kan altijd nog.

Probleem is namelijk dat de doelgroep voor F1 2016 veelal een controller gebruikt. Ik denk dat de game meer voor controller geschikt is gemaakt dan voor mensen met een stuurtje, gewoon omdat die de grootste groep zijn. Als je dan ook nog weinig budget hebt kom je echt in de hele goedkope stuurtjes terecht, tja, alles bij elkaar, tja, niet de beste ervaring zal ik maar zeggen. Overigens zelfs dan altijd beter dan welke controller dan ook, maar met je budget in het achterhoofd, weet niet of je er veel aan hebt op dit moment :)

[ Voor 74% gewijzigd door Schuey op 04-08-2016 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Ik weet niet hoe het in F1 2016 is maar in voorgaande F1 games van Codemasters ergerde ik mij mateloos aan de rare stuurbewegingen die te zien zijn vanaf de t-cam van de auto bij het spelen met een controller

Bij het spelen met controller zijn die hakkerig, bij gebruik van een stuurtje zijn de ingame stuurbewegingen lekker smooth, Dit komt natuurlijk doordat je met een joystick veel moeilijker kunt doseren waardoor er rare stuurbewegingen ingame te zien zijn.

Als Tire management/slijtage goed is uitgewerkt zul je ook langer met een bandenset kunnen doen als je speelt met een stuurtje.

[ Voor 28% gewijzigd door schumi1986 op 04-08-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
Schuey schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 22:12:
Dan zou ik lekker even je geld in je zak houden en vooral lekker plezier maken :) Geld uitgeven kan altijd nog.

Probleem is namelijk dat de doelgroep voor F1 2016 veelal een controller gebruikt. Ik denk dat de game meer voor controller geschikt is gemaakt dan voor mensen met een stuurtje, gewoon omdat die de grootste groep zijn. Als je dan ook nog weinig budget hebt kom je echt in de hele goedkope stuurtjes terecht, tja, alles bij elkaar, tja, niet de beste ervaring zal ik maar zeggen. Overigens zelfs dan altijd beter dan welke controller dan ook, maar met je budget in het achterhoofd, weet niet of je er veel aan hebt op dit moment :)
Ok bedankt voor de raad! Dan wacht ik tot ik wat ouder ben en meer budget in handen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vosss
ward3112 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 22:35:
[...]

Ok bedankt voor de raad! Dan wacht ik tot ik wat ouder ben en meer budget in handen heb.
Misschien ben je binnenkort jarig, weet ik veel, vraag gewoon geld aan familie en vrienden ipv cadeautjes waar je niks aan hebt. Beetje zakgeld sparen, verjaardagsgeld bijleggen, misschien heb je nog een bijbaantje wie zal het zeggen, dan moet je toch wel 100 euro bij elkaar kunnen sprokkelen op die leeftijd lijkt me?

Dan is een betere optie een tweedehands Logitech G25 of G27 op de kop te tikken dan een budgetstuurtje.
Zeker als je die op tweakers kan vinden in vraag&aanbod zit je dan wel goed. De meeste simracers zijn er best zuinig op.

Toevallig heb ik onlangs mijn G25 verkocht voor 100 euro. Ding werkte perfect en zag er zo goed als nieuw uit. Goedkoopste op marktplaats was toen geloof ik 125 of 150 euro ofzo. Met een beetje zoeken moet je rond die prijs van 100 euro en een klein beetje wel een goeie kunnen vinden en daar ga je een stuk meer plezier van en mee beleven dan van en met een nieuw stuurtje van 150 euro.

My 2 cents.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
V&A aangeboden: Logitech G25 Racing Wheel Zwart met Ricmotech load cell brake...

Met de ricomotech loadcell brake mod.

Daar heb je voor 150 euro echt een heel pak beter stuur aan dan die wat je nieuw op het oog had. Mits alles werkt en er nog goed uitziet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
vosss schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 22:59:
V&A aangeboden: Logitech G25 Racing Wheel Zwart met Ricmotech load cell brake...

Daar heb je voor 150 euro echt een heel pak beter stuur aan dan die wat je nieuw op het oog had. Mits alles werkt en er nog goed uitziet dan.

Dit is misschien het overwegen waard zal eens kijken hoeveel ik kan vrijmaken. €150 vinden is geen probleem het probleem is er voor zorgen dat je die €150 in de juiste dingen investeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

:o

die ros + ham crash in spanje is mooi nagemaakt!
Hier ook.. heb hem ff ook op een discord groep gegooid waar vooral ''the division'' gespeeld wordt maar ook wat F1 fanaten tussen zitten.. dus er zullen nog wel wat meer bijkomen d:)b

De discord groep -> KLIK!
MTH-34 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 23:07:
[...]

Tiametmarduk heeft hier van de week twee videos over gepost:
Assists vs geen assists
[video]

Stuur vs Controller
[video]

Controller vs stuur blijft (voor altijd, denk ik) een kwestie van smaak. Wanneer je de leaderboards bekijkt maakt het niet veel uit. Practice makes perfect
Ik had een G27 op marktplaats gevonden voor 170,- toch maar niet gedaan een gewoon een xbox one v2 controller gehaald.. het is mijn eerste racegame die ik sinds tijden speel na al het FPS geweld van de laatste jaren dus zal wel goed moeten komen :P wel mooi 110,- bespaard haha :+

[ Voor 104% gewijzigd door spartacusNLD op 05-08-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

vosss schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 22:59:

Wat doet zo'n load cell? Heb nu zelf een G25. Misschien interessant.

Inmiddels ook F1 2016 gepreordered.

M.b.t. het filmpje hierboven; ziet er goed uit! Alleen het contact tussen de auto's en de weg lijkt wat minder voor elkaar :|

[ Voor 10% gewijzigd door MikeyMan op 05-08-2016 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
MikeyMan schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:25:
[...]

Wat doet zo'n load cell? Heb nu zelf een G25. Misschien interessant.
http://www.f1design.us/01...s/04_LoadCell/index.shtml

Hier een stukje over een loadcell brake mod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
spartacusNLD schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:12:
[video]

:o

die ros + ham crash in spanje is mooi nagemaakt!
Het juichen van de mannen bij Red Bull in het volgende shot ook :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Ja, de career trailer vond ik erg goed! Mooi in elkaar gezet met behulp van het simuleren van momenten die in de echte F1-wereld zijn gebeurd.

De F1 Steam groep bevat nu al 16 members! Iedere dag wat nieuwe leden. Mocht je het leuk vinden om online met Tweakers te rijden, wordt dan lid van de Steam groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Joost1991 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:41:
Ja, de career trailer vond ik erg goed! Mooi in elkaar gezet met behulp van het simuleren van momenten die in de echte F1-wereld zijn gebeurd.

De F1 Steam groep bevat nu al 16 members! Iedere dag wat nieuwe leden. Mocht je het leuk vinden om online met Tweakers te rijden, wordt dan lid van de Steam groep.

Hoe zit het met voice? gebruiken jullie dat of niet? Wellicht dat een een voice channel kan laten maken op deze discord groep waar veel tweakers actief zijn ?

mijn eerste F1 game dus excuse my ignorance :+

En heeft iemand al F1 2016 gameplay op de PC gevonden? Heb t idee dat de gameplay tot nu toe alleen van console komt.. ben benieuwed hoe de game eruit zit op hoogste settings :D

[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 05-08-2016 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
spartacusNLD schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

Hoe zit het met voice? gebruiken jullie dat of niet? Wellicht dat een een voice channel kan laten maken op deze discord groep waar veel tweakers actief zijn ?

mijn eerste F1 game dus excuse my ignorance :+

En heeft iemand al F1 2016 gameplay op de PC gevonden? Heb t idee dat de gameplay tot nu toe alleen van console komt.. ben benieuwed hoe de game eruit zit op hoogste settings :D
Er is nog geen Discord groep, maar die staat wel in de planning om gemaakt te worden. Nog niet echt haast omdat het spel pas over 2 weken komt.

Ik weet niet hoe verstandig het is om op een al bestaande Discord groep te joinen? Het lijkt mij beter om een F1 dedicated Discord te maken, waar alleen maar F1 wordt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:51

Hoogie2004

Whohooooo

Joost1991 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:41:

Ook even gejoined. Geen idee of ik echt tijd ga hebben, maar ga de game wel halen :)

De trailers zien er erg goed uit iig. Ook deze video (met name de race), is echt wel gaaf:

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Joost1991 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:52:
[...]
Er is nog geen Discord groep, maar die staat wel in de planning om gemaakt te worden. Nog niet echt haast omdat het spel pas over 2 weken komt.

Ik weet niet hoe verstandig het is om op een al bestaande Discord groep te joinen? Het lijkt mij beter om een F1 dedicated Discord te maken, waar alleen maar F1 wordt gespeeld.
Nee oke. Laat maar weten als de discord er is.. vrij simpel om op te zetten en t kost niks d:)b werkt perfect.. kan het iedereen aanraden.. veel te veel mensen blijven maar in teamspeak hangen..

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=84c6a-9UiNk]
MikeyMan schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:25:
[...]
M.b.t. het filmpje hierboven; ziet er goed uit! Alleen het contact tussen de auto's en de weg lijkt wat minder voor elkaar :|
Hoe bedoel je?

[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 05-08-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

De auto's lijken een beetje boven het asfalt te zweven. Geen interactie, zo lijkt het. Komt misschien door de 'harde' banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Mooie trailer van de voorstelling van carrière modus. Kan echt niet wachten.

En ik zal een oplossing vinden voor mijn G27 aan te sluiten, het moet gewoon! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

jmignolet schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:29:
Mooie trailer van de voorstelling van carrière modus. Kan echt niet wachten.

En ik zal een oplossing vinden voor mijn G27 aan te sluiten, het moet gewoon! :P
waarop? PC moet gewoon werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Als je bureau hem ondersteunt wel ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
spartacusNLD schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

waarop? PC moet gewoon werken!
Ja hoor, zie hierboven. Nieuw bureau & voor het stuur aan te sluiten is mijn bureau ietwat te dik. Dus misschien ga ik mij een corner maken met mijn oud bureau , want heb nog een 2de scherm liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

jmignolet schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:35:
[...]

Ja hoor, zie hierboven. Nieuw bureau & voor het stuur aan te sluiten is mijn bureau ietwat te dik. Dus misschien ga ik mij een corner maken met mijn oud bureau , want heb nog een 2de scherm liggen. :)
ow haha. :9 wat vraag je voor je G27? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
jmignolet schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:35:
[...]

Wat ik heb gedaan is een Wheel Stand Pro aanschaffen. Geen problemen meer met het vastmaken en hij is makkelijker op te bergen onder het bureau.

https://www.wheelstandcen...cing-wheel-deluxe-v2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
spartacusNLD schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:36:
[...]

ow haha. :9 wat vraag je voor je G27? :+
Niets ! In het verleden had ik hem verkocht met spijt, never giving it up. :P
Ik zal een oplossing vinden ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Joost1991 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:37:
[...]

Wat ik heb gedaan is een Wheel Stand Pro aanschaffen. Geen problemen meer met het vastmaken en hij is makkelijker op te bergen onder het bureau.

https://www.wheelstandcen...cing-wheel-deluxe-v2.html
Humm.. geniaal eigenlijk. Op dit ogenblik iets te duur voor me, maar ik hou het zeker in mijn achterhoofd moest mijn "project" niet lukken met mijn oud bureau. :) Thanks voor de tip.

Kan eventueel zijn dat ik ook naar een playseat kijk, dat ik effectief 2 verschillende bureau's heb: één voor casual gaming op pc met toetsenbord & muis of controller & eentje voor racing. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb je dan ook twee PC's? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Wel hoofdscherm zit links van pc & rechts van mijn pc heb ik nog plaats. HDMI kabeltje plaatsen op 2de scherm & i'm all set! Ik zie het zo voor me .. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:49
Weet iemand of bij de pc retail versie een Steam activatie zit en of je de disc nog nodig hebt daarna? (of hoe dat bij F1 2015 ging) De prijzen van retails zijn maar iets hoger dan de Steamkey sites namelijk en eigenlijk ben ik een beetje klaar met de grijze markt sinds de recente verhalen.

Kan echt niet wachten op dit spel ondanks dat ik weet dat de sims die ik nu speel veel beter zijn (AC, Iracing en Automobilista). F1 blijft toch mijn grote liefde en dit is het enige dat in de buurt komt. Nu nog even het F1 wiel scoren voor mijn T300 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:36
jmignolet schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:37:
[...]

Niets ! In het verleden had ik hem verkocht met spijt, never giving it up. :P
Ik zal een oplossing vinden ! ;)
Bij mij steekt er bij de shifter een opgevouwen reclameblad tussen. Heb je veel speling ?
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Let op:
Het multiplayer topic voor F1 2016 vind je hier