Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:27
knorde schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 08:46:
[...]

Hoe bedoel je dat precies? Zie je ergens staan dat de nieuwe update deze extra beveiligingsmaatregel bevat of zie je deze optie ergens staan?
In de update tekst stond dat de maatregel erin zat.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 13:39

avotar

P0werd by Black Coffee

Gisterenavond weer een nieuwe update gehad.

Ik ga van het weekend mijn batterij laten vervangen. Toestel is anderhalf jaar, maar begint nu kuren te vertonen die volgens het internet wijzen op een kapotte batterij :(

Uren op 100% en dan ineens uit... of van 80 naar 20 in een half uur.
Kan hij er tenminste wel weer even tegen, want verder is het eigenlijk best een fijn toestel.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Na de B414 update werken de gmail notificaties niet goed meer; als ik een mail direct vanuit de notificatie delete, dan hoort de notificatie te veranderen. Dat werkt niet meer. Iemand daar ook last van?

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Mistraller schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:12:
Na de B414 update werken de gmail notificaties niet goed meer; als ik een mail direct vanuit de notificatie delete, dan hoort de notificatie te veranderen. Dat werkt niet meer. Iemand daar ook last van?
Bij inbox ongeveer hetzelfde.
Maar bij mij verdwijnt hij na een tel of 5 alsnog.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Mistraller
avotar schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 09:25:
[...]

Bij inbox ongeveer hetzelfde.
Maar bij mij verdwijnt hij na een tel of 5 alsnog.
JA klopt precies. Hij veranderde eerst in "verwijderd" en dan daarna verdween de notificatie. Het veranderen gebeurt nu echter niet meer, dus ik tik daardoor steeds opnieuw op verwijderen omdat ik denk dat ik mis tikte of zo... 8)7

---------------

Verwijderd

Ik heb sinds 1.5 jaar een Huawei P9 lite. En het beviel me prima, helaas moet ik nu een systeemupdate downloaden, wat al weken niet lukt omdat de interne opslag bijna vol is. Ik heb heel dit forum afgezocht naar een oplossing maar ik zie hem niet voorbijkomen. Apps kunnen niet naar SD kaart ( bij p8) kon dit wel. Echt heel vervelend dit want ik krijg nu 10 x per dag een melding dat er een systeemupdate moet uitvoeren, en ondanks dat ik de meeste apps er al af gegooid heb, en alle foto's en video's heb verwijderd blijf ik de melding houden. Ik moet nog tot april doen met dit toestel. Heeft er al iemand een oplossing gevonden voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 17:33:
Ik heb sinds 1.5 jaar een Huawei P9 lite. En het beviel me prima, helaas moet ik nu een systeemupdate downloaden, wat al weken niet lukt omdat de interne opslag bijna vol is. Ik heb heel dit forum afgezocht naar een oplossing maar ik zie hem niet voorbijkomen. Apps kunnen niet naar SD kaart ( bij p8) kon dit wel. Echt heel vervelend dit want ik krijg nu 10 x per dag een melding dat er een systeemupdate moet uitvoeren, en ondanks dat ik de meeste apps er al af gegooid heb, en alle foto's en video's heb verwijderd blijf ik de melding houden. Ik moet nog tot april doen met dit toestel. Heeft er al iemand een oplossing gevonden voor dit probleem?
De beste oplossing die ik heb gevonden is het aantal apps dat je hebt, binnen de perken houden en zorgen dat je al je foto's, netflix downloads etc op een SD kaartje zet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mistraller
Dit is een bizar eenvoudig tooltje dat je op een briljante wijze laat zien waar je storage aan opgaat.

https://play.google.com/s....google.android.diskusage

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:25
Ik krijg zojuist tegen alle verwachtingen in nog een update. Het vorige security niveau zat ergens in 2018. We hebben nu een update gekregen naar 1 augstus 2019. Voor een 4 jaar oude telefoon nog best netjes (ondanks dat het nu 2020 is :P)!

Verder is de telefoon helaas wel traag geworden. Ongetwijfeld het gevolg van het gebrek aan vrije ruimte. Dit ondanks dat ik er vrijwel niets mee doe behalve whatsapp en een paar mailboxen. Heb nog wat ruimte kunnen sprokkelen door de articlecovers te verwijderen (800MB, die dingen download hij voor het lockscreen) en de .thumbnails (165MB). De grootste boosdoener is whatsapp met 1.3GB die helaas nog altijd geen mogelijkheid heeft om een sdkaart te gebruiken voor de media folder.

[ Voor 6% gewijzigd door sdk1985 op 15-04-2020 15:21 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 14:18
Op dit moment staat er op mijn P9 lite onderstaande software. Ik lees wisselende verhalen over het installeren van een custom rom en/of een latere (officiële) Android versie.

Is het nog mogelijk om op dit moment een nieuwere Android versie te installeren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VnpHIKaFhMwhOtKoIFqI1DCztsI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jBGZkK3JX5c2hrPKeiEfUOOf.png?f=user_large

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
sdk1985 schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:02:
Ik krijg zojuist tegen alle verwachtingen in nog een update. Het vorige security niveau zat ergens in 2018. We hebben nu een update gekregen naar 1 augstus 2019. Voor een 4 jaar oude telefoon nog best netjes (ondanks dat het nu 2020 is :P)!
...
De grootste boosdoener is whatsapp met 1.3GB die helaas nog altijd geen mogelijkheid heeft om een sdkaart te gebruiken voor de media folder.
Heb het toestel aan mijn dochter gegeven, ik zal vanavond eens checken of ze ook een update heeft gehad.
Edit; die update staat er al tijden op hier. (L31C32B418)
Zie ook https://www.droidapp.nl/n...eiligingsupdate-uit-2019/

Maar ik weet wel zeker dat whatsapp de media keurig op SD wegschrijft op haar toestel.

[ Voor 9% gewijzigd door Mistraller op 09-11-2020 15:16 ]

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2016 @ 18:22:
[...]

Voor mij is het ook wel een sport om z.s.m. mijn telefoon te rooten en een fijne custom rom erop te knallen.
Dit is geloof ik de 6e telefoon waarvan ik de bootloader unlock en root. }:O
Zijn er nog apps die dan niet werken? Je leest wel eens dat bepaalde apps hierop controleren?

Ik heb gisteren per ongeluk met adb een app verwijderd die ik beter niet had kunnen verwijderen. Omdat het een system app is en ik geen root toegang heb rest mij de optie om te factory resetten. Iets waar ik niet echt blij van word. :'(

Nu is het tegenwoordig niet meer mogelijk om via Huawei aan de unlock code te komen, maar ik heb begrepen dat dit tegen een geringe vergoeding nog wel kan via DC-unlocker. Althans, dat lees ik hier.

Ik dacht nu gelijk maar re rooten alleen ik wil wel graag weten dat "alles" blijft functioneren. Ik denk aan bank apps, Netflix etc.

Edit:
Ik lees nu ook dat DC-unlocker het truukje niet meer kan doen bij recentere firmwares?

[ Voor 3% gewijzigd door technorabilia op 18-01-2021 11:30 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
kraades schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:24:
[...]

Zijn er nog apps die dan niet werken? Je leest wel eens dat bepaalde apps hierop controleren?

Ik heb gisteren per ongeluk met adb een app verwijderd die ik beter niet had kunnen verwijderen. Omdat het een system app is en ik geen root toegang heb rest mij de optie om te factory resetten. Iets waar ik niet echt blij van word. :'(

Nu is het tegenwoordig niet meer mogelijk om via Huawei aan de unlock code te komen, maar ik heb begrepen dat dit tegen een geringe vergoeding nog wel kan via DC-unlocker. Althans, dat lees ik hier.

Ik dacht nu gelijk maar re rooten alleen ik wil wel graag weten dat "alles" blijft functioneren. Ik denk aan bank apps, Netflix etc.

Edit:
Ik lees nu ook dat DC-unlocker het truukje niet meer kan doen bij recentere firmwares?
Volgens mij liep ik er ook tegenaan ooit maar dan op een P20, want dat install-existing werkte bij mij toen ook niet. Ik heb geen idee of ik het ergens terug kan zien welke commando ik toen nodig had, maar volgens mij was het iets met pm enable --user 0 <pkg> of pm install.
Die dingen die je nooit noteert en dan later nodig hebt ;)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
kraades schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:24:
[...]

Edit:
Met unlocken van de bootloader zit je eigenlijk ook altijd met een factory reset, dus daar win je helemaal niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
ChinaGeek schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:51:
[...]

Met unlocken van de bootloader zit je eigenlijk ook altijd met een factory reset, dus daar win je helemaal niks mee.
Ja weet ik. Dit was meer voor de volgende keer...

👉🏻 Blog 👈🏻

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Levertijden & Prijzen: [Huawei P9 Lite] Levertijden & Prijzen.