Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-04 14:54
Bedankt voor de snelle reactie :)

Ben nu gewend aan Here Maps op m'n Lumia, en daar is ook een Android versie van. Maar Google Maps kan tegenwoordig ook de kaarten offline opslaan zag ik.

Ga de knoop maar doorhakken, moet er toch eens van komen.... ;)

Als je nog tips hebt voor een apps thread, dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:19
RobWu schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:08:
Als je nog tips hebt voor een apps thread, dan hoor ik dat graag.
Ik geloof niet dat we zo'n thread hebben en mochten we die wel hebben. Dan zal die heel erg verouderd zijn. Maar overstappen van WM -> Android moet je toch keus genoeg hebben lijkt me? Elke app die op WM hebben, zullen ze ook op Android hebben.

Je kan dit zelf ook eenvoudig opzoeken via https://play.google.com/store/apps?hl=nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Kan idd zelf zoeken, maar hoopte eigenlijk op en algemene thread met wat tips etc. van ex-WP8 gebruikers ;)

Alle MS apps zijn er voor Android, dus daar kan ik mee starten. Verder Nokia Here Maps.
Moet alleen een alternatief vinden voor mijn agenda app 'Chronos': https://www.microsoft.com...nos-calendar/9wzdncrfj6h7

Tenzij er een goede agenda app in Android/skin zit op de foon.

rob

[ Voor 8% gewijzigd door RobWu op 04-11-2016 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
RobWu schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:19:
Alle MS apps zijn er voor Android, dus daar kan ik mee starten. Verder Nokia Here Maps.
Moet alleen een alternatief vinden voor mijn agenda app 'Chronos': https://www.microsoft.com...nos-calendar/9wzdncrfj6h7
Dit lijkt op een 'standaard' kalender app of zitten er nog speciale functies op?

offtopic:
Eindigen met je naam bij elke post is niet gewenst, zie ook: Het algemeen beleid #groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
De Live Tile, en de verschillende accounts een kleurcode geven vindt ik erg handig.

De Live Tile is waarschijnlijk niet te vervangen, maar in een oogopslag zien wat een zakelijke of prive afspraak is, en ook feestdagen/verjaardagen etc. eem kleurtje meegeven is prettig om overzicht te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
RobWu schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:25:
De Live Tile is waarschijnlijk niet te vervangen, maar in een oogopslag zien wat een zakelijke of prive afspraak is, en ook feestdagen/verjaardagen etc. eem kleurtje meegeven is prettig om overzicht te houden.
Dit zit standaard in Google Agenda en heeft ook een widget (stuk beter dan tiles), kijk maar eens: Google Play: Google Agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Thanks!
Ga nog wel even bladeren in de Store.

De eerste paar dagen wordt toch wel beetje instellingen uitzoeken en apps installeren denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Hoi,

Misschien een domme vraag, maar ik probeer op mijn telefoon het Google account in te stellen.
De telefoon heeft nog geen sim, en ik loop vast op de sms code van Google.

Als ik het account aan wil maken, moet ik een code invullen, maar ik krijg via Google op geen enkele manier een sms binnen op mijn huidige telefoon.
Het vreemde is dat ik onlangs wat aanpassingen had gedaan in mijn Google account, en die kwamen allemaal netjes binnen via de sms op mijn lumia.

Iemand tips?

Thanks!

Rob

edit: Het ziet er naar uit dat ik in een two-step authentication loop zit. Heb Google benaderd voor een account recovery :(

[ Voor 11% gewijzigd door RobWu op 06-11-2016 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Kwam dit zeer nette overzicht tegen voor de P9 Lite:
http://www.geeksquad.co.u...e-user-manual-setup-guide

link naar de pdf manual staat daar ook bij.

rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HQvinyl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-11-2021
Wil deze misschien aanschaffen, maar kom er niet goed achter of de status led in te stellen is qua kleur.
Ik lees her en der dat hij rgb is, maar kan je met bv lightflow zelf per app instellingen maken?

www.HQvinyl.nl - online webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Zodra m'n Google account is gereset, kan ik even voor je kijken. Maar helaas laat Google nog op zich wachten.... :-\

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 11:54
Mijn vriendin heeft sinds gisteren een P9 Lite, erg fijn toestel. Het viel me alleen op dat het lijkt alsof er al een soort screenprotector out-of-the-box op zit. Je ziet bij de frontcam en oorspeaker een soort randje/uitsparing in het scherm zitten, alsof er een screenprotector al aangebracht is. Is dit inderdaad zo?

• barbarian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-04 10:58
RoccoS schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:44:
Mijn vriendin heeft sinds gisteren een P9 Lite, erg fijn toestel. Het viel me alleen op dat het lijkt alsof er al een soort screenprotector out-of-the-box op zit. Je ziet bij de frontcam en oorspeaker een soort randje/uitsparing in het scherm zitten, alsof er een screenprotector al aangebracht is. Is dit inderdaad zo?
Ja dat klopt.

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 11:54
Is die er ook af te halen en te vervangen, als er krassen op komen te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-04 11:22
RoccoS schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:25:
[...]

Is die er ook af te halen en te vervangen, als er krassen op komen te zitten?
Ja hoor die kun je er gewoon afhalen. Ik heb de protector verwijderd omdat voor mijn gevoel touch wat beter werkt zonder protector.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Eerste ervaringen na een paar dagen 'rommelen', en installeren van diverse apps en account etc.:

Fijn toestel, niet al te groot. Maar iets langer dan mijn oude Lumia.
Scherm is lekker scherp en helder.
Snel, zeker in vergelijking met mijn oude Lumia 625, nergens meer wachten op een app of het startscherm :)

De scanner is niet altijd even accuraat bij mij, soms is het direct unlocken, soms moet ik het een paar keer proberen voor ik mijn telefoon kan unlocken. Niet storend, en misschien moet ik meer van mijn vinger definiëren voor de scanner om het zo beter te laten werken.

Wel is een Android beduidend meer 'actief' dan een Windows Phone.
Allerlei appjes blijven in de achtergrond draaien, en de telefoon connect meer met het internet dan mijn WP voor mijn gevoel. Zal mijn databundel in de gaten gaan houden ;)

Ook de apps zijn in de meeste gevallen meer feature complete dan de WP tegenhangers, zelfs die van MS.

Ik zit nog te wachten op een nieuwe SIM, en dan kan ik de telefoon ook echt buiten de deur gaan gebruiken.
Maar tot nu toe absoluut geen spijt van de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 12:23

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

HQvinyl schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:37:
Wil deze misschien aanschaffen, maar kom er niet goed achter of de status led in te stellen is qua kleur.
Ik lees her en der dat hij rgb is, maar kan je met bv lightflow zelf per app instellingen maken?
Kun je instellen mits dat in de app geïntegreerd is.
Vanuit WhatsApp heb je (beperkte) keuze
Vanuit SnapChat is het standaard geel en kun je het niet zelf wijzigen

Lightflow ken ik niet overigens

[ Voor 3% gewijzigd door beschuitfluiter op 11-11-2016 10:44 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

RobWu schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:33:
Eerste ervaringen na een paar dagen 'rommelen', en installeren van diverse apps en account etc.:

Fijn toestel, niet al te groot. Maar iets langer dan mijn oude Lumia.
Scherm is lekker scherp en helder.
Snel, zeker in vergelijking met mijn oude Lumia 625, nergens meer wachten op een app of het startscherm :)

De scanner is niet altijd even accuraat bij mij, soms is het direct unlocken, soms moet ik het een paar keer proberen voor ik mijn telefoon kan unlocken. Niet storend, en misschien moet ik meer van mijn vinger definiëren voor de scanner om het zo beter te laten werken.

Wel is een Android beduidend meer 'actief' dan een Windows Phone.
Allerlei appjes blijven in de achtergrond draaien, en de telefoon connect meer met het internet dan mijn WP voor mijn gevoel. Zal mijn databundel in de gaten gaan houden ;)

Ook de apps zijn in de meeste gevallen meer feature complete dan de WP tegenhangers, zelfs die van MS.

Ik zit nog te wachten op een nieuwe SIM, en dan kan ik de telefoon ook echt buiten de deur gaan gebruiken.
Maar tot nu toe absoluut geen spijt van de aankoop.
Je vinger opnieuw registeren en dan helemaal rond gaan zal veel verbeteren. Bij mij gaat het 90% van de keren meteen goed.

Even een debloater over je toestel heen gooien; scheelt veel! En sowieso Facebook en Messenger er af; die blijven aan de gang ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Thanks!, Ik zal ook eens zoeken op debloater apps.

Vraag: is er een mogelijkheid om in het toetsenbord te schakelen tussen NL en EN? Zoals op mijn Lumia?
Ik heb veel kennissen waar ik in het Engels mee chat, en het NL keyboard geeft dan veel verkeerde spellchecks ;)
of misschien ander toetsenbord installeren, waarbij dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Sowieso als je het Google tobo gebruikt.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
RobWu schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:56:
Thanks!, Ik zal ook eens zoeken op debloater apps.

Vraag: is er een mogelijkheid om in het toetsenbord te schakelen tussen NL en EN? Zoals op mijn Lumia?
Ik heb veel kennissen waar ik in het Engels mee chat, en het NL keyboard geeft dan veel verkeerde spellchecks ;)
of misschien ander toetsenbord installeren, waarbij dit wel kan?
Alle Android toetsenborden ondersteunen het. Maar je moet dan wel handmatig switchen. Je kan ook Google Play: SwiftKey Keyboard installeren en dan gaat het switchen automatisch / naadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Thanks!
Swiftkey ziet er veelbelovend uit btw....

In WP kon je makkelijk switchen door op het toestenbord het NL/EN knopje te drukken.
Dan had je gelijk de juiste spellchecker te pakken.

Ik vindt de auto aanvulling van je zinnen wel stukken minder dan in WP.
Daar kon ik echt hele zinnen maken door via de optiebalk heel snel de jusite woorden te kiezen.
Misschien leert Android van je type gedrag?

Ga weer eens in de instellingen snuffelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Heeft er iemand hier al eens geprobeerd in te loggen op hicloud met z'n Huawei ID? Ik krijg constant een foutmelding 'error too many redirects'. Ik probeer er achter te komen waar je nu de laatste firmware kunt downloaden voor de P9 lite en als je op XDA kijkt wordt er vaak gelinkt naar URLs met hicloud.com als domein.

Ik heb al op de Huawei site gekeken, op de EMUI website, maar nergens kan ik de laatste firmware downloads vinden.

Ik heb een OTA gekregen naar VNS-L31C423B150 maar ik lees hier dat mensen al op B151 zitten en op XDA staan er links naar firmware versie B160.

[ Voor 7% gewijzigd door Tigerblood op 15-11-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ik kan het ook niet vinden. Die websites zijn mij echt een raadsel. Half in chinees, traag, alles door elkaar en geen touw aan vast te knopen.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 840229

Hallo, ik heb de Huawei p9 nu sinds één week en hij werkt heel goed.
Maar ik heb een probleem met het geluid voor inkomende sms. Ik had die ingesteld op een muziek (standaard geleverd). In het begin speelde dit efkes een stukje af om dan te stoppen. Maar na enkele smsjes bleef dat stuk maar doorspelen (dus in feite geen waarschuwingstoon meer) tot het openen van de berichtenapp. Heb het dan terug op Whistle ingesteld, maar dat lukte niet. Heb daarna het muziekstuk verwijderd van de gsm, probleem leek opgelost, maar na twee dagen komt die muziek terug. En ik zie geen mogelijkheid om ze naar een gewone meldingentoon te veranderen. bij instellingen staat die toon wel vermeld, maar hij speelt niet af bij de melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-04 09:41
Ik heb een aantal weer-apps welke bv de temperatuur moeten laten zien in de bovenste balk, maar bij dit toestel zie ik alleen maar een icoontje van de app zelf staan en moet ik eerst de balk naar beneden slepen om dus de gegevens te kunnen zien.
Zie ik ergens een instelling over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ik weet niet precies wat je bedoeld maar meestal is er wel een bijbehorende widget die je op het scherm kunt plaatsen. Misschien is dat een alternatief?

Een widget aan het startscherm toevoegen
U kunt veelgebruikte widgets aan het startscherm toevoegen voor snellere toegang.
Knijp op het startscherm twee vingers samen om de startscherm-editor te openen. Raak Widgets
aan en selecteer een widget. Houd de widget aangeraakt en sleep deze naar een gebied op het
startscherm.

[ Voor 3% gewijzigd door technorabilia op 18-11-2016 07:54 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
Echt een domme vraag maar kun je de app icons op een of andere manier sorteren op naam? Nu staan ze op volgorde van installatie en ik kan nergens vinden of je ze kunt sorteren op alfabet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Marco schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 05:40:
Ik heb een aantal weer-apps welke bv de temperatuur moeten laten zien in de bovenste balk, maar bij dit toestel zie ik alleen maar een icoontje van de app zelf staan en moet ik eerst de balk naar beneden slepen om dus de gegevens te kunnen zien.
Zie ik ergens een instelling over het hoofd?
Het schijnt een beperking te zijn van EMUI om dynamische gegevens van apps in de statusbar te plaatsen, dus helaas...
Tigerblood schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:28:
Echt een domme vraag maar kun je de app icons op een of andere manier sorteren op naam? Nu staan ze op volgorde van installatie en ik kan nergens vinden of je ze kunt sorteren op alfabet.
Ik heb alleen kunnen vinden om ze opnieuw uit te lijnen, maar op alfabetische volgorde schijnt weer niet te kunnen.
Ik zet de Google-launcher er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
ik heb problemen met time-out/slaapstand vh toestel. staat ingesteld op 15 sec en kan het niet wijzigen.. hij pakt het niet..Las her en der dat er nog meer mensen last van hadden, maar geen oplossing..hier iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-04 19:10
Nieuwe update melding binnengekregen: VNS-L31C432B161 (476MB).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/s9Ftv2W.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
touchie75 schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:28:
ik heb problemen met time-out/slaapstand vh toestel. staat ingesteld op 15 sec en kan het niet wijzigen.. hij pakt het niet..Las her en der dat er nog meer mensen last van hadden, maar geen oplossing..hier iemand ?
niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
geekeep schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:16:
Nieuwe update melding binnengekregen: VNS-L31C432B161 (476MB).

[afbeelding]
Ik ben benieuwd of/wanneer Huawei met een nieuwe versie van EMUI/Andriod komt...
Bij Display, Settings, Sleep?
Ik kan zonder problemen wisselen van 15 sec naar 30 sec. en weer terug.
Dus als je 'm op 10 min. zet dan gaat je scherm nog steeds na 15 sec. uit?
Misschien een app geinstalleerd die de boel in de war gooit?

[ Voor 30% gewijzigd door technorabilia op 29-11-2016 09:44 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-04 19:10
kraades schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:43:
[...]

Ik ben benieuwd of/wanneer Huawei met een nieuwe versie van EMUI/Andriod komt...
De huidige versie draait hier als een zonnetje, met een heerlijke standtijd qua batterij. Ik zie zelf geen behoefte om te updaten puur for the sake of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrarum
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-02 15:51
Als het goed is komt er in het eerste kwartaal van 2017 een update naar Android 7.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-04 12:03
zal huawei ooit nog met een update komen zodat je apps naar de sdkaart kan verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Weet iemand waar de 'double tap' optie verstopt zit om het scherm aan te zetten?

Volgens de reviews zit deze optie op de P9 Lite, maar ik kan het in de NL settings nergens vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrarum
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-02 15:51
RobWu schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:07:
Weet iemand waar de 'double tap' optie verstopt zit om het scherm aan te zetten?

Volgens de reviews zit deze optie op de P9 Lite, maar ik kan het in de NL settings nergens vinden?
Huawei heeft deze optie verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Ah.... jammer. Dat was erg handig op mijn oude Lumia. :-\

En kreeg gisteren voor het eerst een NLAlert bericht op mijn telefoon. Was nogal luid, zo door de speaker.
Is dit standaard, en zo niet, waar zet ik het uit zodat ik alleen de pop-up op het scherm heb.. Het bericht was nogal aanwezig..... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
RobWu schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:22:
Ah.... jammer. Dat was erg handig op mijn oude Lumia. :-\

En kreeg gisteren voor het eerst een NLAlert bericht op mijn telefoon. Was nogal luid, zo door de speaker.
Is dit standaard, en zo niet, waar zet ik het uit zodat ik alleen de pop-up op het scherm heb.. Het bericht was nogal aanwezig..... ;-)
Dat was ook de bedoeling. ;)

Via Settings, More, Cell Broadcasts, Menu, Settings kun je e.e.a. instellen.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Kan wel zijn, maar het is niet altijd gewenst. b.v. in vergadering.... ;-)

Maar optie gevonden en uitgezet, berichtje+trillen is voldoende.

thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 200498

Cyanogenmod is nu beschikbaar en bruikbaar voor dagelijks gebruik :)

[YouTube: https://youtu.be/cGhYrym-hvA]
http://www.meticulus.co.v...d-for-huawei-p9-lite.html
http://forum.xda-develope...-huawei-p9-lite-t3465612/

Installatie is iets ingewikkelder dan gewoon, en natuurlijk moet je eerst je bootloader unlock code aanvragen:
http://forum.xda-develope...loader-twrp-root-t3405701
Bij het twrp-gedeelte kun je best gelijk de twrp van meticulus pakken en daar verder lezen.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 200498 op 10-12-2016 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Terrarum schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:14:
Als het goed is komt er in het eerste kwartaal van 2017 een update naar Android 7.0
Ja, en als je geen geduld hebt: http://forum.xda-develope...-vns-l31-l21-l23-t3513816
[edit]
Zie dat er nog wel issues zijn of waren met de camera !

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 200498 op 10-12-2016 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Anoniem: 200498 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 15:23:
Cyanogenmod is nu beschikbaar en bruikbaar voor dagelijks gebruik :)

[video]
http://www.meticulus.co.v...d-for-huawei-p9-lite.html
http://forum.xda-develope...-huawei-p9-lite-t3465612/

Installatie is iets ingewikkelder dan gewoon, en natuurlijk moet je eerst je bootloader unlock code aanvragen:
http://forum.xda-develope...loader-twrp-root-t3405701
Bij het twrp-gedeelte kun je best gelijk de twrp van meticulus pakken en daar verder lezen.
Heb je het zelf al geprobeerd?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kraades schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 21:49:
[...]

Heb je het zelf al geprobeerd?
Ja, en ben er erg tevreden over. Ik heb het idee dat de batterijduur ongeveer hetzelfde is (en zonder moeilijk slaap-instellingen, zegmaar.., niks getuned).
Twee dagen doe ik er zeker wel mee, en dan gebruik ik hem ook best wel.

Voor mij is het ook wel een sport om z.s.m. mijn telefoon te rooten en een fijne custom rom erop te knallen.
Dit is geloof ik de 6e telefoon waarvan ik de bootloader unlock en root. }:O

Het is een verademing om weer een standaard app-drawer te hebben. Snelheid is beter dan stock vind ik, zo voelt het althans maar dat zie je ook wel in de video.

Als jullie hulp nodig hebben, ben ik er. Lees goed de instructies en ga niet verder voordat je zeker de backup goed hebt gemaakt (al kan je zelfs zonder backup wel terug geloof ik, maar ja..)
Hou er rekening mee dat de data partitie helemaal leeg zal gaan en de internal storage ook... (in tegenstelling tot de meeste telefoons, waarbij je van cyanogen naar stock en terug kunt zonder internal storage te hoeven formatteren. Komt door encryptie die nog niet ondersteund wordt door recovery)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 200498 op 11-12-2016 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Dit is mijn eerste Android telefoon dus ik ben er niet echt (lees: echt niet) bekend mee. Ik heb er nu Nova launcher op staan en dat is al een stuk beter. Wie weet waag ik een poging.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 856247

mijn huawei p9 lite maakt prachtige foto's, maar na een dag zijn ze niet meer te openen. Dan geeft het album van de camera aan dat er geen miniatuur is. Ik heb van alles geprobeerd, maar kan de instelling waarmee ik dit ophef niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-03 23:32

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

*knip*. Dezelfde vraag stellen op meerdere plekken is niet toegestaan, zie ook. Het algemeen beleid #quickstart

[ Voor 85% gewijzigd door rens-br op 21-12-2016 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud93
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-03 14:44
Weet iemand of het mogelijk is bij deze smartphone om als die zo een book case zit dat als je die dicht klapt je die ook automatisch in lock gaat?

Bij mijn tablet (wel van samsung) doet ie dat namelijk wel en dat is heel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ik heb het niet kunnen vinden.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud93
ja ik ook niet, vrees dat het hier niet zal opzitten
ach ja dan is het maar time-out time op 15 sec zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
arnoud93 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:01:
ja ik ook niet, vrees dat het hier niet zal opzitten
ach ja dan is het maar time-out time op 15 sec zetten
Je kan toch gewoon even op het knopje drukken?

• RobWu
Weet iemand wat er zonder problemen allemaal aan Huawei + 3rd party apps verwijderd kan worden?

De meeste meegeleverde apps zijn overbodig imho, of vervangen door een alternatief.

thanks!

rob

• Tigerblood
RobWu schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:35:
Weet iemand wat er zonder problemen allemaal aan Huawei + 3rd party apps verwijderd kan worden?

De meeste meegeleverde apps zijn overbodig imho, of vervangen door een alternatief.

thanks!

rob
Volgens mij kan je gewoon in de launcher vinger op app icoon houden en dan krijg je bovenin opties te zien. Staat er verwijderen bij, dan heb je geluk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 863293

Goede middag,
Als nieuwe android gebruiker, effe wennen.
Ik heb hier alles doorploeterd maar ik stuit ook op het probleem met de app badges, bij een nieuwe email krijg ik een teller, maar niet bij gemiste oproep, sms, facebook, messenger.
Behoorlijk irritant enkel bovenaan krijg ik in het mini mini een aanduiding van gemiste oproep........
Met twee vingers samenknijpen > meer instellingen > badge app pictogrammen = alles alles aan.
Apps boven andere apps, = aan
& bv voor berichten
- meldingen toestaan
- prioriteitsweergave aan
- statusbalk aan
- banners aan
- weergeven vergrendelingsscherm aan

Verder zeer prettige telefoon, maar hier kom ik niet zelf uit , :(
bedankt al voor alle hulp.

Phil

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/expo/pic1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/expo/pic2.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 863293 op 30-12-2016 17:16 . Reden: picture toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Anoniem: 863293 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:07:
Goede middag,
Als nieuwe android gebruiker, effe wennen.
Ik heb hier alles doorploeterd maar ik stuit ook op het probleem met de app badges, bij een nieuwe email krijg ik een teller, maar niet bij gemiste oproep, sms, facebook, messenger.
Behoorlijk irritant enkel bovenaan krijg ik in het mini mini een aanduiding van gemiste oproep........
Met twee vingers samenknijpen > meer instellingen > badge app pictogrammen = alles alles aan.
Apps boven andere apps, = aan
& bv voor berichten
- meldingen toestaan
- prioriteitsweergave aan
- statusbalk aan
- banners aan
- weergeven vergrendelingsscherm aan

Verder zeer prettige telefoon, maar hier kom ik niet zelf uit , :(
bedankt al voor alle hulp.

Phil

[afbeelding]

[afbeelding]
Volgens mij krijg je dit voor bijvoorbeeld Facebook niet werkend met de standaard Huawei opzet.
Zie kraades in "[Huawei P9 Lite] Ervaringen & Discussie".
Ik gebruik dus Nova launcher met Teslaunread.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 863293

okay, bedankt voor de reactie, eens kijken of we huawei hierover kunnen aanspreken, dit is toch wel een groot gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobWu
Tigerblood schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:01:
[...]

Volgens mij kan je gewoon in de launcher vinger op app icoon houden en dan krijg je bovenin opties te zien. Staat er verwijderen bij, dan heb je geluk :+
Vanwege de relatieve onbekendheid met Android, wil ik liever niets verwijderen zonder dat ik weet dat dit ook zonder issues kan.
Mijn vraag was daarom wat er wel/niet aan Huawei apps verwijderd kan worden, zonder dat Android onderuit gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
RobWu schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 15:44:
[...]

Vanwege de relatieve onbekendheid met Android, wil ik liever niets verwijderen zonder dat ik weet dat dit ook zonder issues kan.
Mijn vraag was daarom wat er wel/niet aan Huawei apps verwijderd kan worden, zonder dat Android onderuit gaat ;)
Alles dat op de aangegeven manier verwijderd kan worden kan ook worden verwijderd zonder dan Android onderuit gaat. Facebook etc. en games rommel kan natuurlijk sowieso ongestraft worden verwijderd.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:29
Hallo,

Mijn zus heeft net een Huawei P9 Lite gekocht. Het probleem is dat niets van Google werkt: Google Play store, Gmail, Google Play Music etc... crasht allemaal na een halve seconde het scherm 'informatie controleren...' te tonen.
We hebben al geprobeerd: cache van Google Play store en Google Play services te verwijderen, ook alle gegevens verwijderd, recentste updates gedownload, zelfs fabrieksinstellingen teruggezet.
Inloggen in Google werd nooit gevraagd bij het terugzetten van fabrieksinstellingen. Als we dan een Google-account willen toevoegen via 'accounts' onder instellingen, dan crasht de app ook, op dezelfde manier als de rest.
Ik vermoed dat het aan de Google Play services ligt.
Iemand die kan helpen? Alvast bedankt.

Jeroen

[ Voor 3% gewijzigd door Japeroen op 02-01-2017 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud93
probeer misschien is met telefoon vliegtuigmodus aan te zetten en daarna terug uit, heb gehoord dat dit soms het probleem kan oplossen.
Anders is kijken of de tijd/datum op automatisch staat, kan zijn dat de server daardoor geen verbinding kan maken en dat daardoor hij altijd een foutmelding geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
arnoud93 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 18:00:
probeer misschien is met telefoon vliegtuigmodus aan te zetten en daarna terug uit, heb gehoord dat dit soms het probleem kan oplossen.
Anders is kijken of de tijd/datum op automatisch staat, kan zijn dat de server daardoor geen verbinding kan maken en dat daardoor hij altijd een foutmelding geeft.
Bedankt voor je antwoord, maar deze dingen hebben we ook al geprobeerd, en hebben niets uitgehaald. Er is precies niemand op het internet die exact hetzelfde probleem heeft (nergens een mogelijkheid hebben om in te loggen bij Google), dat vind ik het vreemdste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Je kunt wel inloggen met de account op een andere computer? Maw de account gegevens zijn wel juist?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
kraades schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:14:
Je kunt wel inloggen met de account op een andere computer? Maw de account gegevens zijn wel juist?
Met de accountgegevens is er niets mis, er is gewoon nergens een mogelijkheid om in te loggen. Bij de setup na een factory reset komt er geen scherm waar je kunt inloggen bij Google, en als je dan instellingen --> accounts --> Google probeert, dan crasht de app 'instellingen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 661200

Ik heb vandaag een Asus dualband router (RT-AC51U) geïnstalleerd en geconfigureerd. Echter, mijn P9 Lite ziet de 5Ghz verbinding niet (de Samsungs en Iphone van vrouw en dochter overigens wél!). Ik lees hier dat de P9 Lite de 5Ghz frequentie niet ondersteunt, maar waarom lees je op diverse specificaties dat de P9 Lite deze wél ondersteunt?
Anoniem: 829659 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 20:08:
[/quote]
Staat je router vast ingesteld op 5GHZ misschien?
De P9 Lite ondersteunt die band niet namelijk.
Oplossing zou zijn om de router op dual band of op 2.4GHZ te zetten

[...]

Is het signaal ook daadwerkelijk zo slecht en heb je dit probleem ook bij andere routers?

Je kan de optie in ieder geval uitschakelen via:
'Instellingen' -> 'Wifi' -> 'Instellingen' -> 'Slechte verbindingen vermijden'
[quote]

Bij andere wifinetwerken doe hij het wel.

'Instellingen' -> 'Wifi' -> 'Instellingen' -> 'Slechte verbindingen vermijden'
Bij mij staat de optie instellingen er niet, alleen geavanceerde instellingen en daar staat het niet bij.
Ik zet in mn volgende post wel wat er staat, ik typ dit nu namelijk op mijn computer.

:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ik denk foute informatie want de Lite ondersteunt echt geen 5 GHz.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Kan iemand die zeker is dat hij op de laatste firmwareversie zit, even controleren welk versienummer dat is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technorabilia
B160 op het eind...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 868183

Ik heb sinds 2 weken de Huawei P9 lite. Ben er super blij mee.
Echter ik heb problemen met de vingerafdrukscanner. Al na een paar dagen begon hij te haperen, steeds vaker en na een paar dagen werkte hij helemaal niet meer. De vingerafdruk gewist en opnieuw geinstalleerd. Zelfde verhaal, eerst werkt hij goed, dan begint hij te haperen en stopt er dan helemaal mee. Ook met de vingerafdruk van partner hetzelfde. Vingerafdrukscanner schoon gemaakt maar helpt ook niet.
Op aanraden van Huawei heb ik de telefoon helemaal teruggezet naar fabrieksinstellingen. Daarna werkte hij twee dagen perfect, maar toch daarna weer haperen en uiteindelijk werkt hij weer niet meer.
Heeft iemand tips wat dit kan zijn of hier ervaring mee? Ik hoop op de gouden tip, want anders moet het toestel teruggestuurd en daar zit ik niet echt op te wachten.
Bedankt alvast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technorabilia
Vriendin had hetzelfde probleem. Vingerafdruk herkenning werkte heel slecht tot niet. Toch de vingerafdruk opnieuw blijven aanleren. Na een stuk of vijf keer opnieuw doen werkte het wel goed.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 868183

Dan probeer ik het nog een keer. Bedankt voor je reactie.
Hopelijk volgen er nog meer of nog andere tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-04 16:26

avotar

P0werd by Black Coffee

Sinds gisteravond dit toestel.
Fijn dingetje hoor.

Heeft iemand een tip voor een goede debloater?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technorabilia
Games e.d. heb ik gewoon verwijderd.

Verder de Huawei launcher vervangen door Nova Launcher waardoor niet alle apps meer direct zichtbaar zijn op je start screens.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

kraades schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 07:24:
Games e.d. heb ik gewoon verwijderd.

Verder de Huawei launcher vervangen door Nova Launcher waardoor niet alle apps meer direct zichtbaar zijn op je start screens.
Ik heb de meesten gewoon in mapjes geplaatst op het tweede scherm. Ben nog een beetje aan het zoeken. Hoewel ik nova launcher al weer geinstalleerd heb, wil ik eerst nog eens zien wat ik met de standaard UI allemaal kan.

Enige wat ik nu niet kan vinden is hoe ik de sneltoetsen (pulldown vanaf boven en dan tweede tabje) kan wijzigen. Ik kon het gisterenavond nog wel, maar nu kan ik het wijzigen knopje gewoon niet vinden. Heel irritant. Kom ik nog wel op.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technorabilia
avotar schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:52:
[...]

Enige wat ik nu niet kan vinden is hoe ik de sneltoetsen (pulldown vanaf boven en dan tweede tabje) kan wijzigen. Ik kon het gisterenavond nog wel, maar nu kan ik het wijzigen knopje gewoon niet vinden. Heel irritant. Kom ik nog wel op.
Je moet dan naar onder scrollen. Daar zit de Edit button verstopt.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

kraades schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:05:
[...]

Je moet dan naar onder scrollen. Daar zit de Edit button verstopt.
Wow... en dat wetende nog zitten staren waar ik dan kan scrollen. 8)7
Bedankt man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Japeroen schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:58:
Hallo,

Mijn zus heeft net een Huawei P9 Lite gekocht. Het probleem is dat niets van Google werkt: Google Play store, Gmail, Google Play Music etc... crasht allemaal na een halve seconde het scherm 'informatie controleren...' te tonen.
We hebben al geprobeerd: cache van Google Play store en Google Play services te verwijderen, ook alle gegevens verwijderd, recentste updates gedownload, zelfs fabrieksinstellingen teruggezet.
Inloggen in Google werd nooit gevraagd bij het terugzetten van fabrieksinstellingen. Als we dan een Google-account willen toevoegen via 'accounts' onder instellingen, dan crasht de app ook, op dezelfde manier als de rest.
Ik vermoed dat het aan de Google Play services ligt.
Iemand die kan helpen? Alvast bedankt.

Jeroen
Om hier even op terug te komen. Uiteindelijk hebben we de telefoon teruggestuurd (kwam van een Duitse verkoper die verkocht via Amazon). In Mediamarkt hebben we dan een nieuwe gehaald, en deze werkt wel gewoon zoals het hoort.
Beiden zijn het Europese model (VNS-L31), maar kan het zijn dat er toch iets aan de hand was met de software? Wat ik ook vreemd vond: de P9 Lite van Mediamarkt zat een aantal softwareversies achterop (zoals verwacht), terwijl die van de Amazon meteen op de laatste zat. Daarnaast zat er ook in klein verschil in de voorgeïnstalleerde apps als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
Japeroen schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:54:
[...]

Om hier even op terug te komen. Uiteindelijk hebben we de telefoon teruggestuurd (kwam van een Duitse verkoper die verkocht via Amazon). In Mediamarkt hebben we dan een nieuwe gehaald, en deze werkt wel gewoon zoals het hoort.
Beiden zijn het Europese model (VNS-L31), maar kan het zijn dat er toch iets aan de hand was met de software? Wat ik ook vreemd vond: de P9 Lite van Mediamarkt zat een aantal softwareversies achterop (zoals verwacht), terwijl die van de Amazon meteen op de laatste zat. Daarnaast zat er ook in klein verschil in de voorgeïnstalleerde apps als ik mij niet vergis.
Vaag verhaal zeg! Ik zou je zus toch aanraden om even al haar wachtwoorden van diensten/apps die ze op die eerste P9 Lite heeft gebruikt te veranderen. Dat software verhaal klinkt fishy. Het klinkt alsof de verkoper met de software heeft gerommeld. Misschien zat er ook wel adware/spyware op.

[ Voor 3% gewijzigd door Tigerblood op 18-01-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Is het niet "gewoon" dat Amazon er extra Amazon rommel opzet. Dat hoor je wel vaker. Maar ^^^ kan geen kwaad natuurlijk. Just to be sure.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Tigerblood schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:29:
[...]

Vaag verhaal zeg! Ik zou je zus toch aanraden om even al haar wachtwoorden van diensten/apps die ze op die eerste P9 Lite heeft gebruikt te veranderen. Dat software verhaal klinkt fishy. Het klinkt alsof de verkoper met de software heeft gerommeld. Misschien zat er ook wel adware/spyware op.
Uhu, dat is ook iets waar ik aan denk. Ik zou het echter vreemd vinden... De doos was nochtans verzegeld, en zoiets zou je toch ook niet verwachten bij een Duitse verkoper?
kraades schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:33:
Is het niet "gewoon" dat Amazon er extra Amazon rommel opzet. Dat hoor je wel vaker. Maar ^^^ kan geen kwaad natuurlijk. Just to be sure.
De smartphone kwam van een verkoper die via Amazon verkoopt, niet van Amazon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud93
Weet iemand toevallig hoe het zit met de upgrade van de p9 lite naar emui5
er is namelijk donderdag blijkbaar een upgradeschema gepubliceerd en daar staat de P9lite niet tussen (alleen de P9 en P9 Plus)
Komt er ook nog een upgrade voor de lite versie of gaan ze die al direct mee stoppen, ondanks dat hij nog maar van vorig jaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Is dat iets officieels van Huawei? Bron?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:24
In het startscherm van de P9 Lite staat bij het ontwaken de aantal gelopen voetstappen.
Hoe kan ik dit hier verwijderen?

Ik heb me al een slag in de rondte gezocht, maar niet gevonden.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Als je een keer je screen lock style aanpast naar de enige die standaard beschikbaar is en hierna deze toepast dan zijn bij mij de voetstappen verdwenen.

Edit: laat maar, ze zijn weer terug...

[ Voor 13% gewijzigd door technorabilia op 22-01-2017 09:27 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
Zijn er meer mensen waarbij de telefoon in "Niet Storen" blijft staan?

Gisteravond de telefoon ingesteld op "Niet Storen" Aan om 23.30 uur, uit om 09.00 uur op Zaterdag en Zondag. Echter het inschakelen verliep vlekkeloos, maar na 09.00 uur bleef het maantje van "Niet Storen" zichtbaar.

Zijn er behalve "Niet Storen" nog meer mogelijkheden om de telefoon s'nachts stil te houden?

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
vuurvreter63 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 12:13:
Zijn er meer mensen waarbij de telefoon in "Niet Storen" blijft staan?

Gisteravond de telefoon ingesteld op "Niet Storen" Aan om 23.30 uur, uit om 09.00 uur op Zaterdag en Zondag. Echter het inschakelen verliep vlekkeloos, maar na 09.00 uur bleef het maantje van "Niet Storen" zichtbaar.

Zijn er behalve "Niet Storen" nog meer mogelijkheden om de telefoon s'nachts stil te houden?
Ik gebruik zelf Smart Connect om op bepaalde tijden het volume aan te passen of om bijvoorbeeld wifi in te schakelen.
Uitermate handig en veelzijdig appje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

vuurvreter63 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 16:28:
In het startscherm van de P9 Lite staat bij het ontwaken de aantal gelopen voetstappen.
Hoe kan ik dit hier verwijderen?

Ik heb me al een slag in de rondte gezocht, maar niet gevonden.
Telefoonbeheer > Meldingencentrum

Daar kun je per app aangeven waar ze meldingen moeten of mogen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 877303

Is er iemand die weet hoe je apps over kunt zetten van intern geheugen naar sd kaart.Heb al van alles geprobeerd maar het lukt me niet op de geeigende manier.
BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Anoniem: 877303 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:53:
Is er iemand die weet hoe je apps over kunt zetten van intern geheugen naar sd kaart.Heb al van alles geprobeerd maar het lukt me niet op de geeigende manier.
BVD
Volgens mij las ik een paar pagina's terug in dit topic posts van iemand die stelde dat die is uitgeschakeld door Huawei zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud93
In Duitsland is blijkbaar onlangs de bèta-test voor de p9 lite verschenen.
de officiële versie zou uitkomen ergens in maart
bron: https://www.huaweiblog.de...p9-lite-nougat-beta-test/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
arnoud93 schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 14:10:
In Duitsland is blijkbaar onlangs de bèta-test voor de p9 lite verschenen.
de officiële versie zou uitkomen ergens in maart
bron: https://www.huaweiblog.de...p9-lite-nougat-beta-test/
Ik heb me net aangemeld voor de beta-test, nu dus maar afwachten hoelang het duurt voordat ik hem kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
avotar schreef op maandag 23 januari 2017 @ 08:41:
[...]

Telefoonbeheer > Meldingencentrum

Daar kun je per app aangeven waar ze meldingen moeten of mogen geven.
Nope, daar kom ik de gezondheids app niet tegen :(

Onder meldingen wel, alles uitgezet en nog steeds zichtbaar op het vergrendelingsscherm 8)7 |:(
Is nu wel weg ;)
En weer terug :X

[ Voor 21% gewijzigd door vuurvreter63 op 29-01-2017 13:10 ]

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 879191

Een spoed vraag.
Als je een ander gsm nummer doorkrijgt van iemand anders op je huawei p9. Is de mogelijkheid er dat deze onder andere naam komt te staan ?
Dat beweert namelijk iemand die ik ken.
Veel mensen geloven dit niet. Aangezien je een nieuw gsm nr zelf moet invoeren op jouw gsm welke naam die persoon is.
Toch vraag ik voor de zekerheid of de kans er wel is dat het wel kan dat gsm dit doet ?
Ik ben benieuwd naar de reacties.
Alvast mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anoniem: 879191 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:55:
Als je een ander gsm nummer doorkrijgt van iemand anders op je huawei p9. Is de mogelijkheid er dat deze onder andere naam komt te staan ?
Dat beweert namelijk iemand die ik ken.
Veel mensen geloven dit niet. Aangezien je een nieuw gsm nr zelf moet invoeren op jouw gsm welke naam die persoon is.
Ik mis hier een beetje context..Hoe krijg je het nummer doorgestuurd, via Whatsapp of voeg je het nummer handmatig toe via contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Je hebt wel apps als Google Play: Sync.ME - Caller ID & Block Sync.me die ongeveer dit gedrag hebben.
Ze slaan weliswaar geen nummers op in je adresboek, maar laten je wel een naam zien als dat in hun systeem staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Android 7.0 + EMUI 5.0 schijnt inmiddels gefaseerd uitgerold te worden voor de P9 Lite
Iemand hem al te pakken en zo ja; enne?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
beschuitfluiter schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:52:
Android 7.0 + EMUI 5.0 schijnt inmiddels gefaseerd uitgerold te worden voor de P9 Lite
Iemand hem al te pakken en zo ja; enne?
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-04 18:59
Hier nog niets binnen
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Levertijden & Prijzen: [Huawei P9 Lite] Levertijden & Prijzen.