wimpie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:58:
De overige races op de WEC kalender worden niet volledig door Eurosport uitgezonden, maar Le Mans wel. Waarom deze race in de WEC app kopen als je gewoon Eurosport op TV hebt? Tenzij je geen TV abo hebt natuurlijk...
Live timing in WEC app is gratis en werkt goed. Radio Le Mans kun je gewoon streamen via het net.
Daar heb ik meerdere redenen voor, welke andere misschien overbodig vinden maar ik niet.
1. Ik steun graag WEC, ze hebben een mooi kampioenschap opgezet. (meestal genoeg te zien)
2. (Nadat een bepaald iemand me de weg van Radio LeMans heeft laten zien) Radio Lemans broadcast dus (is dus niet Radio Leman, lol)
3. Ik heb 4 PC monitoren en die wil ik alle gebruiken, het liefst met de onboard van de teams die ik wil volgen (Audi en indien mogelijk de NL/BE rijders)
4. Het is 1x per jaar en ik probeer zoveel mogelijk van de race mee te krijgen. (het liefst zonder reclames)
Dit rechtvaardigd voor mij de €10,-, de rest kijk ik via MotorsTV.
*Heb de andere post nog niet bekeken, maar wou even reageren hierop
*Gruwel84 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:51:
[...]
Uhm nee... Sorry. Waar de nederlanders denken dat ze het allemaal spectaculair moeten maken, en alles uitleggen alsof er een klein kind zit te kijken, gaan de britten wat dieper in op de technische details en gaan ervan uit dat de kijker al begrijpt wat de approach van teams is e.d. Wat voor een veel vakkundiger commentaar zorgt.
Dit is voor mij het grootste evenement van het jaar, dat laat ik me niet verpesten door Allard Kalf en co....
RTL vind ik ook iets minder, Eurosport vind ik altijd goed te doen.
Die leggen alles gewoon rustig en goed uit en geven ook wel leuke feitjes.
(Heb woensdag en gisteren de training en Qualifies via Eurosport gekeken, omdat ik geen zin had om achter de pc te zitten)
[
Voor 28% gewijzigd door
Ithric op 17-06-2016 08:52
]