Op dit moment de kwalificatie op eurosport geen Nederlanders die het commentaar doen, weet iemand of dit bij de race ook zo is? Als het inderdaad Allard Koe is dan kijk ik wel weer via de WEC app.
Divide and conquer.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Divide and conquer.
It's English all weekend! And they're live from start to finish; except for some commercials and 2x a 24-minute special with interviews and flashbackswimpie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:35:
Op dit moment de kwalificatie op eurosport geen Nederlanders die het commentaar doen, weet iemand of dit bij de race ook zo is? Als het inderdaad Allard Koe is dan kijk ik wel weer via de WEC app.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Splendid!MAX3400 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:36:
[...]
It's English all weekend! And they're live from start to finish; except for some commercials and 2x a 24-minute special with interviews and flashbacks
Divide and conquer.
Zie net dat ze op Eurosport 1 om 08:40 beginnen zaterdag... En dan tot 15:00 zitten er wat andere korte programma's doorheen. Dan van 15:00 tot 15:00 zo goed als volledige race.
Heb Ziggo, maar interne TV decoder. Je hebt overigens gelijk, tweede audio stream is NL. The horror...Gruwel84 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:40:
Ik geloof dat via het ziggo kastje, dat je sowieso met de rode knop tussen english en nederlands kunt switchen. Allard Kalff is een van de commentatoren op RTL7. ES heeft eigen commentatoren.
Divide and conquer.
Naast de slaapkamer, hier hetzelfde ook nog in de man-cave zolder. Overigens kom ik de woonkamer niet uit, matras erin en de rest zoekt het voor een weekend maar eens lekker uitMAX3400 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:42:
[...]
Zie net dat ze op Eurosport 1 om 08:40 beginnen zaterdag... En dan tot 15:00 zitten er wat andere korte programma's doorheen. Dan van 15:00 tot 15:00 zo goed als volledige race.
Ben ik ff blij dat ik dezelfde decoders/EPG/voorkeuze heb in de woonkamer als in de slaapkamer; dat wordt dus gewoon 30H hetzelfde net op de TV.
Divide and conquer.
Weersvoorspellingen zien er niet goed uitDigitalError schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:21:
hopelijk wordt het straks nog iets beter
[Voor 9% gewijzigd door agentorangina op 17-06-2016 12:23]
Daar heb ik meerdere redenen voor, welke andere misschien overbodig vinden maar ik niet.wimpie schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:58:
De overige races op de WEC kalender worden niet volledig door Eurosport uitgezonden, maar Le Mans wel. Waarom deze race in de WEC app kopen als je gewoon Eurosport op TV hebt? Tenzij je geen TV abo hebt natuurlijk...
Live timing in WEC app is gratis en werkt goed. Radio Le Mans kun je gewoon streamen via het net.
RTL vind ik ook iets minder, Eurosport vind ik altijd goed te doen.Gruwel84 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:51:
[...]
Uhm nee... Sorry. Waar de nederlanders denken dat ze het allemaal spectaculair moeten maken, en alles uitleggen alsof er een klein kind zit te kijken, gaan de britten wat dieper in op de technische details en gaan ervan uit dat de kijker al begrijpt wat de approach van teams is e.d. Wat voor een veel vakkundiger commentaar zorgt.
Dit is voor mij het grootste evenement van het jaar, dat laat ik me niet verpesten door Allard Kalf en co....
[Voor 28% gewijzigd door Ithric op 17-06-2016 08:52]
"When you grow up your heart dies"
[Voor 7% gewijzigd door Fuelke op 17-06-2016 12:21]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Kerbs meegepakt in de snelle rechtse vlak voor Indianapolis, tussen de ribbels zat nog veel water, en redelijk hard de bandenmuur in.ge-flopt schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:34:
Wat is er met de wagen van Ho Ping Tung gebeurd? Hoorde dat ze nog flink aan het sleutelen waren op eurosport.
Volgens mij vanaf dat de auto's naar de grid kunnen toch zoiets?Ryur schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:05:
Hoelaat begint de stream bij de officiele FIA WEC? Toch pas halfuur van te voren?
Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Hij doet het nu ineens welDigitalError schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 14:39:
ja hier ook, ben naar die op E1 geswitched. daar is die 24 minutes aan de gang maar ook daar kun je met multicam meerdere streams in beeld krijgen.
Same here,ik kreeg ook problemen met de feed door chrome, nu ff firefox gepakt en doet alles het een stuk beter....Solictice schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 14:38:
De Eurosportplayer stream zonder commentaar heeft helemaal geen geluid bij mij. Iemand anders daar ook last van?
Oke, goede reden om volgend jaar WEC te pakken.... zag de foto bij jou vandaar dat ik het vroegIthric schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 14:35:
Is online bij WEC inmiddel
http://members.fiawec.com/
Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
[Voor 10% gewijzigd door Gruwel84 op 18-06-2016 15:18]
Ja, ik schakelde net even over naar Eurosport, en nog steeds SC. Dat moet saai zijnRivanov schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:10:
En dan lachen ze F1 uit dat die achter de SC starten in Monaco.
++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
Uiteindelijk wel maar nog even rondje SCsig69 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:47:
Gaat die SC nog een keer weg? Pfff...
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ze dachten al dat Toyota het relatief goed zou doen in het nat.MAX3400 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:02:
Goed, we hebben er 2 uur op zitten en op de een of andere manier lijkt de Toyota echt bloedsnel vergeleken bij de andere LPM-1's.
Persuader of bytes.
Type jij ook met een takel en prothese?Paulus07 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 18:48:
Wat ze bij eurosport omschrrvrn was dat de coureur via takel in de garage in/uit auto gehaald word. Rn dat zijn protese vast zit aan het steur etc.
Neuh. Eten en typen tegelijk op de telefoon blijft een uitdagingMAX3400 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 19:11:
[...]
Type jij ook met een takel en prothese?![]()
Volgens mij was het donderdag dat op Eurosport toevallig de camera bij zijn pitbox was toen 'ie moest wegrijden; dat ging niet vlekkeloos want hij kon geen full lock op het stuur gooien (er stond ook nog een auto voor). Ach, er zijn wel meer rijders die na een amputatie nog jaren rijden zoals Alex Zanardi.
Oeh dat was mooi van Kobayashi ja
Bald by design, beard by choice.
Weten dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
[Voor 11% gewijzigd door Bramster op 18-06-2016 22:53]
Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally
Die van de WEC app lijkt het wel te doenge-flopt schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 23:15:
Hier zitten de die hards!
Doet bij jullie de live timing ook niet?
How do you save a random generator ?
Nouja, zo die hard ook niet. Ga zo slapen (met als 'slaapmuziek' Radio Le Mans).ge-flopt schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 23:15:
Hier zitten de die hards!
Doet bij jullie de live timing ook niet?
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Speel ook Airplane Manager en Repeat
Daarom en alleen daarom zou het leuk zijn om het F1 circus een 24 uurs te laten rijden in plaats van als die rare token regels. Dus elk team/merk één auto, met de race en test rijders die ze in willen zetten. En alle wijzigingen die ze willen zolang het maar in - race iscreon schreef op zondag 19 juni 2016 @ 00:09:
Om als 1ste te finishen zul je eerst moeten finishen
Dat is nergens zo veel van toepassing als bij lange afstands races
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
[Voor 11% gewijzigd door Paulus07 op 19-06-2016 01:34]
80D | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED
[Voor 14% gewijzigd door Hippocampus op 19-06-2016 02:02]
F1 auto's zouden ook niet echt geschikt zijn voor endurance races en deze lange rechte stukken. Verder hebben ze geen koplampen 😆BeefHazard schreef op zondag 19 juni 2016 @ 01:56:
Zo te zien zijn hier nog maar 2/3 mensen zijn, dus ik zal me maar aanmelden als kijker. Ik ben geen grote fan van autosport, eerlijk gezegd nog maar net begonnen met F1 kijken - uiteraard vanwege Max. Toevallig Le Mans aanstaan, ziet er best grappig uit. Ik vroeg mij af, waarom zien de auto's er zo anders uit dan F1 auto's?
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details