De oplossing lijkt op het eerste gezicht netjes, maar dat men überhaupt al fake producten op gaat sturen zegt al genoeg. Men probeert mensen die klagen tevreden te stellen, maar als je het niet door hebt of gewoon niet gaat klagen, dan zit je gewoon met een inferieur product (niet gekregen waarvoor je betaald hebt).michael3 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 23:27:
Als ze het zo oplossen is dat toch best netjes.
Hoop wel dat ze nu echte exemplaren gaan toe sturen.
Ga morgen maar ook even mailen.
Ze hebben me ook beloofd een nieuwe te sturen. Maar ik geloof het niet. Volgens mij proberen ze tijd te rekken zodat paypal bescherming afloopt of ze zelf kunnen stoppen. Ze kunnen vervolgens ook doen als slachtoffer.
Ik vertrouw ze ook niet meer en heb volle refund van 24,99 euro gevraagd.
64GB voor €4,99. Lijkt mij erg goedkoop, te goedkoop om waar te zijn, denk je niet?Jackson6 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 17:14:
Heb ook een 64GB besteld voor 4,99, nog niet binnen. Hoop dat die Beats by Dre oordopjes wel echt zijn, die komen namelijk ook van Connectronics.
Dit was met de kortingsvoucher van 20 euro. € 24,99 voor een 64GB SD-kaartje is een realistische prijs met korting imho.Volkan1984 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:28:
[...]
64GB voor €4,99. Lijkt mij erg goedkoop, te goedkoop om waar te zijn, denk je niet?
Home Assistant | ☀️ 12kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
De Groupondeal was €24,99 voor een 64gb kaartje. Dus ik denk dat je 10 euro meer hebt betaald.
Er is ook een 20 Euro kortingscode geweest.Gelukszak schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:59:
De Groupondeal was €24,99 voor een 64gb kaartje. Dus ik denk dat je 10 euro meer hebt betaald.
Nickname does not reflect reality
Ik heb net ook een mail gestuurd, hopelijk krijg ik een vervanging die echt is...
Edit: Ze vragen me de oude terug te sturen, is dat bij jullie ook het geval?
Edit: Ze vragen me de oude terug te sturen, is dat bij jullie ook het geval?
[ Voor 33% gewijzigd door iFlames op 28-04-2016 10:14 ]
In mijn Groupon account staat bij mijn microSD kaart aankoop: "Gerestitueerd", maar ik heb niks op in Paypal mogen ontvangen... Maar weer een e-mail gestuurd.
Hier exact hetzelfde. Nog geen enkele reactie van Groupon gehad (enkel een Paypal claim gestart).Senui schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:33:
In mijn Groupon account staat bij mijn microSD kaart aankoop: "Gerestitueerd", maar ik heb niks op in Paypal mogen ontvangen... Maar weer een e-mail gestuurd.
Annuleren en niet retourneren vind ik ook prima. Gebruik ik hem wel voor niet-kritieke data.
Bij mij idem.
Ik heb via paypal kwestie aangemaakt.
verder niks.
dus ben benieuwd
Ik heb via paypal kwestie aangemaakt.
verder niks.
dus ben benieuwd
Dat gaat hier, althans zeggen ze, gebeuren met verkeerd geleverde lederen riemen. Mag ze houden en het bedrag zal worden gecrediteerd. Wanneer, geen idee uiteraardWaah schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:49:
Annuleren en niet retourneren vind ik ook prima. Gebruik ik hem wel voor niet-kritieke data.
Aanbieding staat nog altijd op Groupon. Had ook niet verwacht dat die zou worden verwijderd.militairtje schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:39:
-knip-
Gelukkig wordt de aanbieding morgen als het goed is offline gehaald! Verder heb ik mijn kaartje bij SanDisk laten controleren, deze was helaas ook echt nep,en online aangifte gedaan bij de politie. volgens mij heb ik nu zo'n beetje alles gehad wat ik kan proberen? Betaald via IDEAL dus kan daar geen geld mee terug vragen volgens mij.
(na het lezen van de aantal meldingen van neppe sd kaart heb ik vorige week bij PayPal een melding gemaakt - daarvoor had ik een slechte ervaring met de klantenservice chat van Groupon).
Ik denk dat ik überhaupt in de toekomst niet meer gebruik zal maken van Groupon

Mooie club dat Groupon.
Ze verkopen willens en wetens vervalsingen, ik snap ze ook wel.
Als klanten niets ontdekken heb je geluk en verdien je veel geld aan deze oplichting.
Mocht het ontdekt worden, ga je gewoon door want de politie doet hier niets aan.
Hopelijk krijgen jullie het geld terug of liever nog de daadwerkelijke SanDisk kaarten..
Voor mij wel duidelijk dat het geen club is om te kopen, heb al veel problemen gehad met een andere grote aanbiedingssite. Daar blijft het wat mij betreft bij.
Ze verkopen willens en wetens vervalsingen, ik snap ze ook wel.
Als klanten niets ontdekken heb je geluk en verdien je veel geld aan deze oplichting.
Mocht het ontdekt worden, ga je gewoon door want de politie doet hier niets aan.
Hopelijk krijgen jullie het geld terug of liever nog de daadwerkelijke SanDisk kaarten..
Voor mij wel duidelijk dat het geen club is om te kopen, heb al veel problemen gehad met een andere grote aanbiedingssite. Daar blijft het wat mij betreft bij.
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.
Zojuist mijn fake 64GB kaartje in de bus aangetroffen. Zojuist onderstaande conversatie gehad met de klantenservice.
[Mark Mevius] Probleem: Ik heb het verkeerde product ontvangen
Betreft deal: gg-connectronics-ltd-2-29
Security Code: A78C96A7F2
[Mark Mevius] Dag Groupon,
Helaas, en velen met mij, zijn de MicroSD kaartjes (Sandisk Ultra microSDHC UHS-I 64 GB) die ik besteld en ontvangen heb nep.
Gezien het product namaak is, ik deze niet kan/ga terug sturen (verspreiden van namaak is verboden, helemaal deze kaartjes wat er zeer authentiek uit ziet), wens ik graag een gepaste oplossing (lees: een écht SD kaartje die gelijknamig is aan het neppe product).
Velen met mij zijn helaas de dupe geworden van deze namaak en ik wens een gepaste oplossing. Graag hoor ik van u.
[Fatos] Goedemiddag meneer Mevius.
[Mark Mevius] Goedemiddag Fatos,
[Fatos] Vervelend dat u een neppe Sd kaart heeft ontvangen.
[Fatos] Omdat ik niet direct een oplossing heb voor uw kwestie ga ik dit doorzetten naar de juiste afdeling.
Deze afdeling zal binnen 10 werkdagen met een passende oplossing komen. Deze oplossing zal per email aan u teruggekoppeld worden.
[Mark Mevius] Oké akkoord.
[Mark Mevius] Ik ben benieuwd naar de passende oplossing!
[Fatos] Heeft u verder nog vragen?
[Mark Mevius] Nee dat was het.
[Mark Mevius] Bedankt voor het doorzetten!
[Fatos] Graag gedaan.
[Fatos] Fijne dag verder.
[Mark Mevius] Jij ook!
[Mark Mevius] Houdoe.
[ Voor 40% gewijzigd door Mevius op 28-04-2016 17:21 ]
Home Assistant | ☀️ 12kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Ik heb ook een 64 GB kaartje gekocht, is echter nog niet binnen, ben benieuwd. Ondanks de klachten en de belofte om het product van internet te halen, worden de kaartjes nog gewoon verkocht door Groupon: https://www.groupon.nl/deals/gg-connectronics-ltd-2-36
Aanbieding is wel opnieuw geplaatst of gereset, want eerst stond het nummer van 140 bestellingen veel hoger.MasterStig schreef op donderdag 28 april 2016 @ 18:57:
Ik heb ook een 64 GB kaartje gekocht, is echter nog niet binnen, ben benieuwd. Ondanks de klachten en de belofte om het product van internet te halen, worden de kaartjes nog gewoon verkocht door Groupon: https://www.groupon.nl/deals/gg-connectronics-ltd-2-36
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Klopt ja. Dit was de originele url: https://www.groupon.nl/deals/gg-connectronics-ltd-2-29Mr. Jummy schreef op donderdag 28 april 2016 @ 19:33:
[...]
Aanbieding is wel opnieuw geplaatst of gereset, want eerst stond het nummer van 140 bestellingen veel hoger.
Ik ben benieuwd of je via die 'aanbieding' ook neppers krijgt, ik ga uit van wel.
Ze blijven het aanbieden?
Gisteren was ie er volgens mij af.
Schandalig!!
Gisteren was ie er volgens mij af.
Schandalig!!
Ook die orders worden nu geannuleerd. Tenminste, ik heb ook iets besteld met 20 euro korting, maar het geld is teruggestort. Zonder enige redenMevius schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:41:
[...]
Dit was met de kortingsvoucher van 20 euro. € 24,99 voor een 64GB SD-kaartje is een realistische prijs met korting imho.
Die aktie van Groupon kan goed bedoelt zijn. En ik weet dat ze hier niet volledig de schuld van kunnen krijgen, maar ik bedenk me nu wel twee keer voordat ik iets bij Groupon bestel.
Je hebt 25 euro of 5 euro teruggekregen? Dat eerste zou goed nieuws zijn! Op mijn orderpagina zie ik mijn bestelling nog staan maar wanneer ik doorklik op 'Details bekijken' krijg ik een error te zien.grote_oever schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:01:
[...]
Ook die orders worden nu geannuleerd. Tenminste, ik heb ook iets besteld met 20 euro korting, maar het geld is teruggestort. Zonder enige reden
Die aktie van Groupon kan goed bedoelt zijn. En ik weet dat ze hier niet volledig de schuld van kunnen krijgen, maar ik bedenk me nu wel twee keer voordat ik iets bij Groupon bestel.
Ik had iets anders besteld dan de sd kaart, maar ik kreeg het bedrag dat ik ervoor betaald heb terug. Dus zonder de 20 euro korting.MasterStig schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:10:
[...]
Je hebt 25 euro of 5 euro teruggekregen? Dat eerste zou goed nieuws zijn! Op mijn orderpagina zie ik mijn bestelling nog staan maar wanneer ik doorklik op 'Details bekijken' krijg ik een error te zien.
Heel vreemd. Ik krijg te zien dat mijn bestelling verzonden is op Donderdag 14 April uit Ilford. Tot op heden niks ontvangen.
[ Voor 4% gewijzigd door nlboy op 28-04-2016 21:27 ]
Hier ook de 14e verstuurd en nog niet binnen (3 stuks)nlboy schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:24:
Heel vreemd. Ik krijg te zien dat mijn bestelling verzonden is op Donderdag 14 April uit Ilford. Tot op heden niks ontvangen.
Die van mij waren de 11e verzonden en waren ook pas dinsdag binnen.henri86 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:40:
[...]
Hier ook de 14e verstuurd en nog niet binnen (3 stuks)
Heb nu contact met de Customer Services Connectronics UK, echter blijven ze maar zeuren om een voucher code van Groupon maar ik snap niet wat ze bedoelen en hij geeft ook geen antwoord als ik er naar vraag.
In de voorwaarden stond dat je bij Groupon een coupon kocht, en dat die bij Connectronics ingewisseld werd.job89 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:51:
[...]
Die van mij waren de 11e verzonden en waren ook pas dinsdag binnen.
Heb nu contact met de Customer Services Connectronics UK, echter blijven ze maar zeuren om een voucher code van Groupon maar ik snap niet wat ze bedoelen en hij geeft ook geen antwoord als ik er naar vraag.
''Met je bestelling bij Groupon bestel je een voucher. Je product wordt geleverd door Connectronics Ltd.''
Die code heb je alleen nooit zelf gezien.
Nu heb ik de volgende reactie ze zijn nogal wispelturig:
Please wait while we will send you a replacement. Even an upgraded 80MB/s version. I hope you will consider this as an appropriate solution to this matter. Please note we neither sell fake goods nor we have been known in the market for fake goods. There was an issue and accidentally sent very few stock but just taking the benefit of doubt I have ample grounds to send you a replacement.
In usual circumstances we request customers to return the goods back for a refund or replacement but at this occasion please accept this replacement as complimentary.
Please wait while we will send you a replacement. Even an upgraded 80MB/s version. I hope you will consider this as an appropriate solution to this matter. Please note we neither sell fake goods nor we have been known in the market for fake goods. There was an issue and accidentally sent very few stock but just taking the benefit of doubt I have ample grounds to send you a replacement.
In usual circumstances we request customers to return the goods back for a refund or replacement but at this occasion please accept this replacement as complimentary.
ook een fake Sandisk 32 GB kaart ontvangen.
Net geklaagd via de Groupon klanten service wizzard.
Is wel 32 GB.
Schrijft 14.5 MB/s, leest 18.2 MB/s met H2testw.
Net geklaagd via de Groupon klanten service wizzard.
Is wel 32 GB.
Schrijft 14.5 MB/s, leest 18.2 MB/s met H2testw.
Wat ontzettend vriendelijk en meegaand... Feit dat ze zo snel tot zo'n oplossing komen zegt genoeg (kan ook een trucje zijn)job89 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:03:
Ik heb gewoon gemaild met het adres wat bij het groupon aanbod stond: connectronicsuk1@gmail.comMasterStig schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:15:
[...]
Wat ontzettend vriendelijk en meegaand... Feit dat ze zo snel tot zo'n oplossing komen zegt genoeg (kan ook een trucje zijn)Heb je contact met hun via e-mail (ik zou dat adres wel willen hebben) en heb je je geld al terug van (of een poging gedaan bij) Groupon?
Wel contact gehad met de groupon chat met dit als strekking:
Rifa: Bedankt voor het wachten. We zijn bekend met het probleem. De deal wordt morgen gehaald van de website. De productenafdeling is bezig stappen te ondernemen met de leverancier Connectronics Ltd.
Rifa: Wat jou betreft heb ik dit direct doorgezet naar de producten afdeling. Deze afdeling zal binnen 10 werkdagen met meer informatie komen
Rifa: Mijn excuses dat je teleurgesteld bent in het product en de oplossing zal per e-mail via ...@....nl aan je teruggekoppeld worden. Heb je andere vragen?
Job : waarom worden de produceten van deze firma niet per direct van jullie site gehaald
Job : Ik ben genoodzaakt aangifte te doen bij de politie
Rifa: IK ben van de klantenservice. Feedback van klantenover de website worden doorgezet naar de technische afdeling. Ook onderzoek is hiervan toepassing.
Rifa: Morgen staat de deal er niet meer.
Rifa: Je kunt aangifte doen.
Rifa: We werken er wel aan om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen.
Job : maar samengevat krijg ik binnen 10 dagen reactie, ik hoef tot op heden het product niet terug te sturen en er komt een oplossing?
Rifa: Je kunt mijn e-mail tegemoet zien.
Rifa: Nee de mail zal meer informatie bevatten.
Rifa: Je hoeft verder geen stappen te ondernemen.
Rifa: We nemen dit wel serieus omdat onze naam geschaad wordt
Rifa: En een heleboel klanten hebben ook het product aangeschaft.
Job : dat het product nog steeds online staad overtuigd niet dat jullie het serieus nemen
Rifa: Job zoals ik eerder aangaf wordt de deal morgen eraf gehaald.
Verder dus aangifte gedaan bij de politie, melding bij consuwijzer, kassa en radar. Groupon moet gewoon stoppen met deze praktijken.
Groupon mailt mij vandaag anders nog rustig een doorverwijzing naar de leverancier 
Sandisk was duidelijker in haar statement eerder: "The issue is already known to us and our Brand Protection Team is already involved."
Sandisk was duidelijker in haar statement eerder: "The issue is already known to us and our Brand Protection Team is already involved."
Zoek de verschillen, aan de ene kant een originele en daarnaast de fake. Ik zie het wel, maar het is goed nagemaakt. Zeker het kaartje zelf ook ziet er gewoon goed uit.

According to my calculations the problem doesn't exist.
Mja ook vandaag zo'n kaartje binnen gekregen maar vond de kwaliteit van de verpakking echt sub-par. Zou ook als ik het niet had geweten verbaasd zijn over de brakke print/fonts/etc.egelalexander schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:23:
Zoek de verschillen, aan de ene kant een originele en daarnaast de fake. Ik zie het wel, maar het is goed nagemaakt. Zeker het kaartje zelf ook ziet er gewoon goed uit.
Ga niet openmaken/gebruiken uiteraard, wil gewoon geld terug of een nieuwe. Liever het eerste eigenlijk.
Meteen bij PayPal geld terug gevraagd met melding erbij dat terug sturen niet mag. Ga geen tijd aan heen en weer mailen/chatten besteden. Willens en wetens fake goods versturen = doei!
[ Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 29-04-2016 15:12 ]
Hopelijk ontvang ik de SD kaart ook vandaag, dan stuur ik 'm direct weer terug.
Dat mag nietnlboy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:48:
Hopelijk ontvang ik de SD kaart ook vandaag, dan stuur ik 'm direct weer terug.
Als retour aanmelden bij Groupon? Ik heb vaker dat gedaan en meteen krijg ik dan een 3S code om retour te sturen. .
Dus als je contact opneemt met Connectronics Ltd. via connectronicsuk1@gmail.com, zijn zij bereid om een echte aan te bieden? Hoe zit het dan met de namaak, moet deze terug worden gestuurd of wat?
Moet terug naar Engeland. Counterfeit gedoe mag je niet naar het buitenland sturennlboy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:15:
[...]
Als retour aanmelden bij Groupon? Ik heb vaker dat gedaan en meteen krijg ik dan een 3S code om retour te sturen. .
Ik denk dat hij bedoelt dat je geen namaak spul mag versturen, omdat het strafbaar is om ilegale zooi te verzenden. Zie voorwaarden post NLnlboy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:15:
[...]
According to my calculations the problem doesn't exist.
Ik vind ze zelfs verdacht behulpzaam, maar misschien ligt dat aan mij.job89 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:03:
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ah duidelijk, eerst maar het kaartje afwachten.egelalexander schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:18:
[...]
Ik denk dat hij bedoelt dat je geen namaak spul mag versturen, omdat het strafbaar is om ilegale zooi te verzenden. Zie voorwaarden post NL
Ja uiteindelijk wel ja, ging eerst wel 11 mailtjes aan vooraf waarin ze eerst het ene zeiden en dan weer wat anders.Maverick schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:27:
[...]
Ik vind ze zelfs verdacht behulpzaam, maar misschien ligt dat aan mij.
De vraag blijft natuurlijk of deze behulpzaamheid omgezet wordt in daadkracht, want het kan ook een middel zijn om ons stil te houden en de tijd te rekken.
Ik wacht ook af.
Zowel bij Groupon als bij connectronicsuk1@gmail.com een klacht ingediend voor mijn fake 32 GB kaartje.
Ik durf er geen foto's oid op te zetten, zelfs merk micro SD kaartjes zijn bij mij kapot gegaan, heel vervelend als je dan net geen back up hebt van je foto's.
Misschien nog te gebruiken in e reader oid.
Het koste bijna niks, maar dit soort gedoe is wel vervelend.
Slechte beurt van Groupon, kijken hoe actief Groupon dit gaat oplossen.
Zowel bij Groupon als bij connectronicsuk1@gmail.com een klacht ingediend voor mijn fake 32 GB kaartje.
Ik durf er geen foto's oid op te zetten, zelfs merk micro SD kaartjes zijn bij mij kapot gegaan, heel vervelend als je dan net geen back up hebt van je foto's.
Misschien nog te gebruiken in e reader oid.
Het koste bijna niks, maar dit soort gedoe is wel vervelend.
Slechte beurt van Groupon, kijken hoe actief Groupon dit gaat oplossen.
Ook ik heb een neppe 32 GB variant op de mat gekregen vandaag.
Heb alleen een mailtje gestuurd naar de klantenservice van Groupon, ff kijken wat hun reactie is voordat ik overga tot een paypal claim.
Heb alleen een mailtje gestuurd naar de klantenservice van Groupon, ff kijken wat hun reactie is voordat ik overga tot een paypal claim.
Deal staat er anders vandaag ook nog gewoon op: https://www.groupon.nl/deals/gg-connectronics-ltd-2-36job89 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:25:
[...]
Rifa: Morgen staat de deal er niet meer.
Rifa: We werken er wel aan om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen.
Ondanks alle signalen blijkt Groupon gewoon willens en wetens mee te blijven werken aan deze oplichting.
Allemaal de tros radar app installeren en melden. Hoe meer hoe beter. Groupons wilt gewoon geld binnen halen willens en wetens dat het neppe troep is. En dus oplichting
Zojuist gedaan, misschien dit in de startpost zetten zodat iedereen het doet?ApC_IcE schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 22:12:
Allemaal de tros radar app installeren en melden. Hoe meer hoe beter. Groupons wilt gewoon geld binnen halen willens en wetens dat het neppe troep is. En dus oplichting
Valt het julie niet op dat de reacties van connectronics grammaticaal beneden gemiddeld zijn? De zinnen lopen niet lekker en er staan woorden tussen die een Engelsman er niet tussen zou zetten: "return it back".
Persoonlijk denk ik dat er helemaal niets gaat gebeuren.
Persoonlijk denk ik dat er helemaal niets gaat gebeuren.
Gewoon keihard liegen. Dit is einde Groupon.job89 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:25:
Rifa: Bedankt voor het wachten. We zijn bekend met het probleem. De deal wordt morgen gehaald van de website.
Voor jou, ja... maar dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd en dat heeft destijds blijkbaar niet tot het einde van Groupon geleidt - dus dat zal nu ook niet zijn.
En *zelfs* als Groupon hierdoor failliet zou gaan - dan komt er wel een vergelijkbaar bedrijf voor in de plaats, wellicht met dezelfde eigenaar, die dezelfde trucs uit gaat halen.
Gewoon nogmaals mailen naar de SanDisk Brand Protection en op de hoogte stellen van de zaken. Geeft ze alleen maar meer reden om juridisch hard uit te halen naar Groupon/leverancier.
*knip* doe maar niet
[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 30-04-2016 15:25 ]
Als je op het adres zoekt kom je trouwens bij een heel ander bedrijf uit:
cosofficesupplies.co.uk
https://www.google.nl/map...185ffb:0x8b9ae689579fcfd0
cosofficesupplies.co.uk
https://www.google.nl/map...185ffb:0x8b9ae689579fcfd0
[ Voor 5% gewijzigd door CyberMania op 30-04-2016 12:01 ]
COS Office Supplies. Copies Of Sandisk. Toepasselijke naam, dat welCyberMania schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 12:01:
Als je op het adres zoekt kom je trouwens bij een heel ander bedrijf uit:
cosofficesupplies.co.uk
Op het pakketje van de post wat toentertijd binnenkwam.
Return Address:
Crafts Bargain Corner Ltd.
Unit B9 Stuart House,
Kemp Road,
Dagenham,
Essex,
RM8 1SL,
United Kingdom
Zouden de twee met elkaar gerelateerd zijn?
http://www.connectronicsuk.com/aboutus.aspx
Een Hong Kong connectie? Dat zou dan de namaak verklaren.
Return Address:
Crafts Bargain Corner Ltd.
Unit B9 Stuart House,
Kemp Road,
Dagenham,
Essex,
RM8 1SL,
United Kingdom
Zouden de twee met elkaar gerelateerd zijn?
http://www.connectronicsuk.com/aboutus.aspx
Een Hong Kong connectie? Dat zou dan de namaak verklaren.
[ Voor 5% gewijzigd door Indir op 30-04-2016 12:14 ]
Ook mijn kaartje van 32gb is inmiddels binnen.
Dat via Groupon fake kaartjes worden verkocht "kan gebeuren".
Dat echter meer dan een week na de eerste meldingen hiervan deze kaartjes, vandaag nog steeds op Groupon worden verkocht vind ik een grof schandaal.
Ik hoop daarom ook dat Groupon keihard wordt aangepakt.
Dat via Groupon fake kaartjes worden verkocht "kan gebeuren".
Dat echter meer dan een week na de eerste meldingen hiervan deze kaartjes, vandaag nog steeds op Groupon worden verkocht vind ik een grof schandaal.
Ik hoop daarom ook dat Groupon keihard wordt aangepakt.
Toch maar alvast paypal claim aanvragen...Re: Uw ondersteuningsvraag
Groupon Klantenservice
Sat 4/30/2016 12:18 PM
Inbox
To:
##- Typ uw reactie boven deze regel -##
Uw ondersteuningsvraag
Ivette (Groupon Customer Support - EMEA)
30 apr. 11:18
Beste meneer Eek,
Wat vervelend dat er namaak sd kaarten gestuurd zijn door de dealaanbieder.
Ik deel u mee dat deze issue bekend is bij ons en dit is ook inmiddels besproken met de dealaanbieder. De dealaanbieder zal dan een nieuw product leveren of een terugbetaling toezeggen.
Ik raad u aan contact op te nemen via de onderstaande contactgegevens:
E-mail: connectronicsuk1@gmail.com.
Indien u contact opneemt adviseer ik u dit te doen o.v.v. "Groupon" en uw grouponcode 002xxxxxx.
Onze partner zal u dan zo spoedig mogelijk van meer informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Ivette
Hier ook neppe ontvangen nu, nog niet allemaal (had 2x 32GB, 1x 64GB besteld).
PayPal claim aangemaakt en connectronics gemaild. Kreeg vrij snel een mail terug met de vraag ze terug te sturen. Heb geantwoord dat ik me comfortabel voel bij het (terug)zenden van valse items en of we zonder die actie tot een oplossing kunnen komen....
PayPal claim aangemaakt en connectronics gemaild. Kreeg vrij snel een mail terug met de vraag ze terug te sturen. Heb geantwoord dat ik me comfortabel voel bij het (terug)zenden van valse items en of we zonder die actie tot een oplossing kunnen komen....
[Rifa] Ik begrijp je vokomen. Er zijn meerdere klachten hieromtrent. De deal is wel van onze website gehaald.
Betreft de aankoop de deal-optie: "Sandisk Ultra Android microSDHC Class 10 - 32GB"?
[srdevil] De deal is helaas wel nog aanwezig: https://www.groupon.nl/deals/gg-connectronics-ltd-2-36
[srdevil] En die is het inderdaad
[Rifa] Nee je hebt gelijk. De leiddinggevende is bezig stappen de ondernemen.
[srdevil] Geldt dit antwoord automatisch voor alle klanten die een SD kaart in deze deal hebben gekocht? Onder een ander account heb ik namelijk nog een 16GB kaartje besteld, anders moet ik die coupon ook even opzoeken..
[Rifa] We zijn bezig ermee. Een heleboel klanten hebben het product aangekocht.
[ Voor 26% gewijzigd door srdevil op 30-04-2016 16:52 ]
Uhuh...Please note you are not selling goods. You are returning a purchased item which you have suspicion it's is not supposed to be sold to you. Please return for a replacement.
--
Regards
F. P. Mughal
Customer Services
Connectronics UK
Ik geef in mijn e-mail aan dat het om een counterfeit/namaak gaat. En dat hier simpelweg geen garantie op berust. Dat ding kan elk moment kapot gaan en dan heb ik dus pech. En de prestaties zijn ook niet noemenswaardig.Please note that it is with our warranty in any way but if you want to return for a replacement we will be happy to replace that for you. Please confirm your voucher code starting with 00 and your full address. We will send a replacement.
--
Regards
F. P. M*****
Customer Services
Connectronics UK

Dat zij dan garantie geven op hun namaak is leuk voor hun. Maar daar heb ik niets aan. Er is betaald voor het echte product.

Mag ik überhaupt wel retourneren? En wie zegt dat ik alsnog een origineel krijg?
Heeft iemand al een originele vervanging weten te bemachtigen?
[ Voor 30% gewijzigd door Indir op 30-04-2016 17:05 ]
Hier idd hetzelfde antwoord van dezelfde persoon....
Sowieso ga ik niet opdraaien voor verzendkosten / iets terugsturen voordat ik daarvoor een vergoeding heb ontvangen
[ Voor 24% gewijzigd door henri86 op 30-04-2016 17:31 ]
Anoniem: 514773
Wat zijn de aangewezen mailadressen voor contact met verkoper Groupon en leverancier Connectronics UK? Is het handig om dit in de openingspost op te nemen zodat nieuwkomers zich allemaal op hetzelfde adres kunnen beklagen? Ik kon ze zo 1-2-3 niet terugvinden en de Groupon chat is gesloten. Heb zelf een 32gb kaartje ontvangen dat hoogstwaarschijnlijk nep is.
Kan het terugsturen voor een vervanging. Heb er een hard hoofd in.
Ik weet niet of ik dat ga doen.
Ik schreef ze vanmiddag wie dat gaat betalen:
We will refund you postage up to €2,00 if proven fake at our side so please send it back.
Voor de rest dezelfde reacties gehad van hen die hier al zijn beschreven zoals:
You are not selling it to someone but you are returning goods which you have suspicion that is not real. We have a policy to receive foods back before we could issue any refunds or replacements. Because we were aware that only few units were mixed in the stock therefore we are relaxed on returns from customers but would require the SanDisk back from you before we could send another one. Even if you would go to Paypal and open a claim you will be asked to return the goods back before you could receive a replacement. Therefore I would request you to please return it back if you want a replacement
Kon mijn vouchercode trouwens eerst ook niet vinden maar die staat in je bevestigingsmail van Groupon.
Ik heb gemaild naar: connectronicsuk1@gmail.com
We will refund you postage up to €2,00 if proven fake at our side so please send it back.
You are not selling it to someone but you are returning goods which you have suspicion that is not real. We have a policy to receive foods back before we could issue any refunds or replacements. Because we were aware that only few units were mixed in the stock therefore we are relaxed on returns from customers but would require the SanDisk back from you before we could send another one. Even if you would go to Paypal and open a claim you will be asked to return the goods back before you could receive a replacement. Therefore I would request you to please return it back if you want a replacement
Kon mijn vouchercode trouwens eerst ook niet vinden maar die staat in je bevestigingsmail van Groupon.
Van Paypal mag je de namaak goederen sowieso niet terug sturen. Ik heb het eens gehad met een nep Apple smart cover. Ik moest die vernietigen en een verklaring tekenen dat het vernietigd was.
Ik vernietig het liever dan ikal dan niet kosteloos terug stuur.
Maar het heen en weer mailen heeft denk ik ook geen zin.
Paypal refund (hoewel ook weer via groupon of die huppelepup tronics gaat) lijkt mij gewoon beste toch
Maar het heen en weer mailen heeft denk ik ook geen zin.
Paypal refund (hoewel ook weer via groupon of die huppelepup tronics gaat) lijkt mij gewoon beste toch
[ Voor 57% gewijzigd door Eek2nd op 30-04-2016 20:55 ]
Ik krijg die melding ook. Helaas nog steeds geen SD-kaartje ontvangen.MasterStig schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:10:
[...]
Je hebt 25 euro of 5 euro teruggekregen? Dat eerste zou goed nieuws zijn! Op mijn orderpagina zie ik mijn bestelling nog staan maar wanneer ik doorklik op 'Details bekijken' krijg ik een error te zien.
Ik moet de mijne ook terugsturen van Connectronics, krijg €2.50 op mijn Paypal als ik het doe.
Ze sturen er dan één die wel 80 MB/s is volgens hen.
Iemand al wat teruggestuurd?
Ze sturen er dan één die wel 80 MB/s is volgens hen.
Iemand al wat teruggestuurd?
Ik heb niks terug gestuurd.
Ga geen cent meer uitgeven.
Paypal dispuut aangemaakt en vanaf de 13e kan ik em opwaarderen naar een claim. Als ze niks storten(groupon) voor die tijd mag paypal beslissen. En die wijs ik door naar dit topic.
Paypal dispuut aangemaakt en vanaf de 13e kan ik em opwaarderen naar een claim. Als ze niks storten(groupon) voor die tijd mag paypal beslissen. En die wijs ik door naar dit topic.
Al iets van een week geleden die 64 gb kaartjes gekocht. Nog niets ontvangen..
Professioneel Heftruck Syndroom
De actie staat nog steeds op Groupon trouwens. Is dat niet gewoon strafbaar 
...als je tenminste enige gerede twijfel hebt dat het namaakspul is wat je doorverkoopt?
...als je tenminste enige gerede twijfel hebt dat het namaakspul is wat je doorverkoopt?
[ Voor 38% gewijzigd door paQ op 02-05-2016 10:13 ]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
629110
Gelukkig geeft Paypal bijna altijd de klant gelijk als die kan aantonen dat er een FAKE kaartje is opgestuurd.ApC_IcE schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:23:
Ik heb niks terug gestuurd.
Helaas heb ik met iDeal betaald en niet met Paypal.
Klopt. En via ideal wordt het iets lastiger.629110 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:14:
[...]
Gelukkig geeft Paypal bijna altijd de klant gelijk als die kan aantonen dat er een FAKE kaartje is opgestuurd.
Helaas heb ik met iDeal betaald en niet met Paypal.
Dit kan toch niet doorgaan?
Welke overkoepelende organisaties hebben we die dit kunnen opleggen aan groupon ?
Via consumentenbond -> klachtenkompas ook melding gemaakt:
https://www.klachtenkompa...n-en-overtreed-de-ier-wet
[ Voor 16% gewijzigd door ApC_IcE op 02-05-2016 10:52 ]
629110
Op dit moment stuur ik gemiddeld 5 mailtjes per uur naar Groupon. En doe ik 1 a 2 tweetjes/facebook posts. Tot dat ik mijn geld terug ontvang.
Wat ik wel grappig vindt is dat ze op Facebook heel erg vriendelijk en neutraal reageren zoals op elk ander bericht met de melding 'graag zien we je order nummer in een PB'. Maar daar reageren ze natuurlijk niet meer op.
Zojuist zag ik ook dat het niet meer mogelijk is om de micro-sd kaartjes te bestellen.
Wat ik wel grappig vindt is dat ze op Facebook heel erg vriendelijk en neutraal reageren zoals op elk ander bericht met de melding 'graag zien we je order nummer in een PB'. Maar daar reageren ze natuurlijk niet meer op.
Zojuist zag ik ook dat het niet meer mogelijk is om de micro-sd kaartjes te bestellen.
https://www.groupon.nl/deals/gg-connectronics-ltd-2-36
staat er nog gewoon op hoor
Trouwens voor de mensen die mee willen praten hierover bij de consumenten bond -> klachtenkompas:
http://www.klachtenkompas...n-en-overtreed-de-ier-wet
Als ik het aantal klachten over groupon zie is dat niet best.
het feit dat Groupon op heel veel klachten ook niet reageert lijkt me ook niet goed.
Dan dat er een hoop klachten gewoon worden genegeerd lijkt me ook niet de bedoeling.
Wat is dat voor flut bedrijf?
Ik hoorde alleen maar goede dingen erover tot mij dit over kwam.
Nu ga ik wat dieper graven en merk dat er giga veel klachten zijn.
staat er nog gewoon op hoor
Trouwens voor de mensen die mee willen praten hierover bij de consumenten bond -> klachtenkompas:
http://www.klachtenkompas...n-en-overtreed-de-ier-wet
Als ik het aantal klachten over groupon zie is dat niet best.
het feit dat Groupon op heel veel klachten ook niet reageert lijkt me ook niet goed.
Dan dat er een hoop klachten gewoon worden genegeerd lijkt me ook niet de bedoeling.
Wat is dat voor flut bedrijf?
Ik hoorde alleen maar goede dingen erover tot mij dit over kwam.
Nu ga ik wat dieper graven en merk dat er giga veel klachten zijn.
[ Voor 96% gewijzigd door ApC_IcE op 02-05-2016 12:27 ]
Na het FP artikel de kwestie maar meteen opgewaardeerd tot claim. Hoef geen vervanging van deze %#$*.629110 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:14:
Gelukkig geeft Paypal bijna altijd de klant gelijk als die kan aantonen dat er een FAKE kaartje is opgestuurd.
Weet iemand toevallig of er via andere acties/niet groupon ook namaak kaartjes van Kingston in omloop zijn ?
ik voel me lekkaah !!!
Van elk bekend merk is namaak in de omloop;) maak je daar maar niet druk overLyP0 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:39:
Weet iemand toevallig of er via andere acties/niet groupon ook namaak kaartjes van Kingston in omloop zijn ?
Met de groupon Windows 7 aanbieding destijds was het ook al niet helemaal zuiver.
Er werden Retail licentie's aangeboden, terwijl het eigenlijk OEM licentie keys waren.
Windows 7 Professional voor €15,-
Er werden Retail licentie's aangeboden, terwijl het eigenlijk OEM licentie keys waren.
Windows 7 Professional voor €15,-
Ik vraag omdat ik zelf nu met 3 defecte kaartjes zit, pas gekocht. toevallig allemaal het zelfde serienr. en allemaal gestopt rond het zelfde aantal gemaakte foto's
ik voel me lekkaah !!!
Zelfs de echt lederen riemen die ze verkopen zijn niet van leer en een andere maatvoering. Ook dat wordt uiteraard niet op de site aangepast, lekker voorraadje dumpen it is. "Men" klaagt blijkbaar toch niet/weinig.Dutchdeveloper schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:40:
Van elk bekend merk is namaak in de omloop;) maak je daar maar niet druk over
Het probleem is voornamelijk dat klanten zich ook niet inlezen, heel vaak achteraf pas, op het moment dat je de klantenservice nodig hebt....Brad Pitt schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:42:
[...]
Zelfs de echt lederen riemen die ze verkopen zijn niet van leer en een andere maatvoering. Ook dat wordt uiteraard niet op de site aangepast, lekker voorraadje dumpen it is. "Men" klaagt blijkbaar toch niet/weinig.
Zo lijkt het mij niet dat die earpods echt zijn, evenals heel veel andere gadgets
[ Voor 8% gewijzigd door Dutchdeveloper op 02-05-2016 14:43 ]
Wonderlijk toch dat een bedrijf als Google dan zes miljard hier voor over had. Wellicht is het ná deze initiële betere beginperiode bergafwaards gegaan qua service/kwaliteit, zou best kunnen.Dutchdeveloper schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:42:
Het probleem is voornamelijk dat klanten zich ook niet inlezen, heel vaak achteraf pas, op het moment dat je de klantenservice nodig hebt....
Zo lijkt het mij niet dat die earpods echt zijn, evenals heel veel andere gadgets
Ook via Groupon gekocht?LyP0 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:41:
Ik vraag omdat ik zelf nu met 3 defecte kaartjes zit, pas gekocht. toevallig allemaal het zelfde serienr. en allemaal gestopt rond het zelfde aantal gemaakte foto's
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Nee, via acties van andere Nederlandse (web)shop
[ Voor 18% gewijzigd door LyP0 op 02-05-2016 14:49 ]
ik voel me lekkaah !!!
Ik heb onlangs een soort gelijk probleem gehad, 2 jaar geleden Sandisk 16 gig kaartjes gekocht bij Ibood, Waren al snel niet meer beschrijfbaar maar na veel slechte ervaringen met Ibood had ik geen zin om voor die 12 euro moeite te gaan doen. Echter vond ik ze vorige maand en besloot Sandisk te mailen, die vervolgens besloten dat ik ze kosteloos op mocht sturen en vervangend producten kreeg...LyP0 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:41:
Heb je al contact gezocht met Kingston?
Ja, kingston wil ze wel vervangen/testen. Helaas staan hier een groot aantal foto's op van een bijzondere reis. De kaartjes gaan nu naar een recovery firma om te zien of iets te herstellen is, daarna naar kingston voor onderzoek.
Vind het wel al vreemd dat ik 3 kaartjes met het zelfde serienr. heb, mijn sandisk, sony en lexar kaartjes hebben allemaal een uniek nummer.
Vind het wel al vreemd dat ik 3 kaartjes met het zelfde serienr. heb, mijn sandisk, sony en lexar kaartjes hebben allemaal een uniek nummer.
ik voel me lekkaah !!!
Net contact gehad met een chat medewerker, die mij verteld dat mijn bestelling zo vergevorderd is dat ze hem niet kan annuleren. Ik mag een melding maken zodra ik het product ontvangen heb, waarbij retourproces gestart zal worden. Beetje van de kast naar de muur sturen, maar ze hebben in ieder geval mijn melding geaccepteerd. Zal zodra ik product heb ontvangen wederom en melding maken. Enige wat ik kan doen nu, helaas geen PayPal betaling gedaan.
Koekoek!
Paypal zal je niet vragen het terug te sturen wanneer het een nepproduct is. Daar zijn bekende voorbeelden van die dat laten zien, dit is er een:oxygeneIV schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 20:06:
Kan het terugsturen voor een vervanging. Heb er een hard hoofd in.

http://www.businessinside...n-refund-2012-1?op=1&IR=TThe reason why we reserve the option to ask the buyer to destroy the goods is that in many countries, including the US, it is a criminal offense to mail counterfeit goods back to a seller.”
Ik heb een 64 GB kaartje 21 april besteld & betaald met Paypal. Helaas nog niets in de bus mogen ontvangen. Toch wil ik gewoon een claim indienen, want ik wil m'n geld weer. Kan ik dan nu al direct een claim (dus geen geschil) indienen bij paypal? Of moet ik echt wachten tot ik het product binnen heb?
Wat een bende ook. Hoe de hell kan ik chatten met die lui? Ik zie dat als laatste verzendstatus; 'wordt binnenkort geleverd'. Dit was op 22 voor het laatst aangepast.
Ik ben die bloedzuigers nu al echt helemaal beu.
Wat een bende ook. Hoe de hell kan ik chatten met die lui? Ik zie dat als laatste verzendstatus; 'wordt binnenkort geleverd'. Dit was op 22 voor het laatst aangepast.
[ Voor 26% gewijzigd door NeFoRcE op 02-05-2016 15:49 ]
Zelf contact gehad met Sandisk en het is helaas fake. Groupon speelt kat en muis en van hun is het gewoon de seller contacteren en retourneren. Het speelt overigens niet alleen maar met de Sandisk kaartjes van de seller maar ook andere producten.....
Afwachten, Sandisk contacteren en mocht het fake zijn paypal geschil openen.NeFoRcE schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:41:
Ik heb een 64 GB kaartje 21 april besteld & betaald met Paypal. Helaas nog niets in de bus mogen ontvangen. Toch wil ik gewoon een claim indienen, want ik wil m'n geld weer. Kan ik dan nu al direct een claim (dus geen geschil) indienen bij paypal? Of moet ik echt wachten tot ik het product binnen heb?
Ik zit dit topic aandachtig te volgen. En iedereen moet toegeven, zonder Tweakers was dit nooit aan het licht gekomen.
Ik vraag mij daarom af of/hoeveel sites er zijn die dezelfde illegale praktijken uitvoerd.
Link naar sandisk kaartje op page 2 bestaat niet meer, een andere link naar een groter sandisk kaartje bestaat nog wel
Ik vraag mij daarom af of/hoeveel sites er zijn die dezelfde illegale praktijken uitvoerd.
Link naar sandisk kaartje op page 2 bestaat niet meer, een andere link naar een groter sandisk kaartje bestaat nog wel
629110
Voor de mensen die wel hebben besteld maar de bestelling nog niet is opgestuurd. Groupon geeft je het recht om binnen 14 dagen te annuleren en je geld terug te krijgen.
Het e-mail adres is Groupon Klantenservice <klantenservice@groupon.nl>
Het e-mail adres is Groupon Klantenservice <klantenservice@groupon.nl>
DE REGELS:
Voor Direct-bestellen deals verzamelt Groupon
jouw gegevens voor verzending op het moment
van aankoop en geeft deze voor jou door aan het
Bedrijf. Nadat het Bedrijf jouw gegevens heeft
ontvangen, zal deze de inwisseling van jouw
Voucher verwerken en het Aanbod aan jou
sturen. De Voucher in je Groupon-account is
alleen voor jouw administratie. Je hoeft niets
meer met je Voucher te doen en geen gegevens
meer aan het Bedrijf door te geven.
RECHT OP ANNULEREN:
Je hebt het recht om de aankoop van de Voucher
te annuleren binnen 14 dagen vanaf de dag dat je
de bevestigingsmail voor jouw aankoop hebt
ontvangen. Als jouw Voucher is ingewisseld
binnen deze 14 dagen termijn, wat betekent dat
het Bedrijf het product al heeft verzonden, dan
verlies je het recht om de aankoop van de
Voucher te annuleren. Je kunt contact opnemen
met het Bedrijf om het retourneren van het
product met het Bedrijf te bespreken. Indien je
het product terugzendt naar het Bedrijf,
verzoeken wij je het verzendbewijs naar Groupon
te sturen, zodat wij de in aanmerking komende
terugbetaling kunnen verwerken.
Ik heb precies hetzelfde probleem als neforce. Ik heb in de ochtend van 13 april een 32 GB sd-kaartje besteld met iDeal (dom, dom, dom, dom... had Paypal moeten doen) via deze link:
http://www.groupon.nl/deals/gg-connectronics-ltd-2-29
Inmiddels is deze heel snel weggehaald, maar de beschrijving is hetzelfde als die bij de nep-aanbieding.
Er staat: Levering binnen 2 weken.
4 weken later heb ik nog steeds HELEMAAL NIKS gehoord en is er NIKS geleverd. Ik krijg de hele tijd dit:
"Tracking information niet beschikbaar (postzending). Je bestelling wordt binnenkort geleverd".
De klantenservice is hopeloos en zegt dat ik maar mag afwachten en verder niks kan doen..
Wat kan ik doen? Aangezien het waarschijnlijk nep is wil ik NU het geannuleerd en mn geld terug. Volgens hun klantenservice kan dit niet. Ik ben er helemaal klaar mee nu en bestel NOOIT van mijn leven meer iets bij hun.
Edit: bedankt iincc, ik had je reactie nog niet gezien, maar mijn 14 dagen termijn is al lang verstreken. Hoe krijg ik recht op annuleren na die termijn?
http://www.groupon.nl/deals/gg-connectronics-ltd-2-29
Inmiddels is deze heel snel weggehaald, maar de beschrijving is hetzelfde als die bij de nep-aanbieding.
Er staat: Levering binnen 2 weken.
4 weken later heb ik nog steeds HELEMAAL NIKS gehoord en is er NIKS geleverd. Ik krijg de hele tijd dit:
"Tracking information niet beschikbaar (postzending). Je bestelling wordt binnenkort geleverd".
De klantenservice is hopeloos en zegt dat ik maar mag afwachten en verder niks kan doen..
Wat kan ik doen? Aangezien het waarschijnlijk nep is wil ik NU het geannuleerd en mn geld terug. Volgens hun klantenservice kan dit niet. Ik ben er helemaal klaar mee nu en bestel NOOIT van mijn leven meer iets bij hun.
Edit: bedankt iincc, ik had je reactie nog niet gezien, maar mijn 14 dagen termijn is al lang verstreken. Hoe krijg ik recht op annuleren na die termijn?
[ Voor 10% gewijzigd door wouterg00 op 02-05-2016 16:33 ]
Daar ga je 0 mee bereiken. Gewoon netjes blijven dit soort gedrag zorgt ervoor dat jij de laagste prio krijgt.629110 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:06:
Op dit moment stuur ik gemiddeld 5 mailtjes per uur naar Groupon. En doe ik 1 a 2 tweetjes/facebook posts. Tot dat ik mijn geld terug ontvang.
Als je je gewoon netjes gedraagd, en niet dit soort acties gaat uithalen krijg je een stuk meer gedaan.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Heb daar een 128 gig kaartje besteld.
Heb vanmiddag contact gehad met Groupon en die zeiden dat ze binnen 10 werkdagen met een goede oplossing zouden komen... Heb ook via Ideal besteld dus gefuckt.
Het kaartje ziet er ook redelijk nep uit, maar dat had ik pas door toen ik de snelheden aan het testen was.
Heb vanmiddag contact gehad met Groupon en die zeiden dat ze binnen 10 werkdagen met een goede oplossing zouden komen... Heb ook via Ideal besteld dus gefuckt.
Het kaartje ziet er ook redelijk nep uit, maar dat had ik pas door toen ik de snelheden aan het testen was.
hoi
Dit topic is gesloten.