Toon posts:

[Afhandeling] Groupon verkoop van namaak merkartikelen

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 53.431 views

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-03 20:48

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Topicstarter
Edit: Afgesplitst van [kortingscodes] Groupon. Dit topic is bedoeld voor de afhandeling van de namaak artikelen geleverd na gebruik van Groupon acties.
Brammos85 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:02:
[...]

Dank!

Iemand die VI deal geboekt? Is me niet helemaal duidelijk of ik na bestelling nu nog iets moet doen met die Voucher, of dat het nu vanzelf geleverd gaat worden
Ik. Heb daarover ook contact gehad met een andere tweaker. Je hoeft hier niets voor te doen; je hebt je adresgegevens opgegeven en op 30 april ontvang je de eerste.

Schijnbaar.

[Voor 16% gewijzigd door gambieter op 23-04-2016 13:15]

Steam ID = Ackerfiets

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:03

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik lees trouwens in die Groupon Info ofzo, dat je een voucher ontvangt ofzo? Krijg ik niet gewoon die microSD in de bus?

Professioneel Heftruck Syndroom

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:34
NeFoRcE schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:39:
Ik lees trouwens in die Groupon Info ofzo, dat je een voucher ontvangt ofzo? Krijg ik niet gewoon die microSD in de bus?
Geef eens een link naar dat kaartje. :)

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ryan_ schreef op donderdag 21 april 2016 @ 16:29:
[...]

Geef eens een link naar dat kaartje. :)
groupon.nl/deals/gg-connectronics-ltd-2-29 :) En dan de voorwaarden rechts

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ryan_ schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:18:
[...]

Als je via PayPal betaald nemen ze dat adres over. Heb je geen adres gegevens op hoeven te geven? Ik krijg namelijk het volgende te zien:
Ja dat wel. Bij paypal staat ook verzendadres, mijn adres. Maar vond het raar dat er iets staat met voucher. Maar ik ga er wel gewoon van uit dat het die SD kaart is.

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-03 17:10
Ik las op Pepper dat die SD kaartjes fake zijn. |:(
Ik heb ze nog niet binnen, maar hoop het dus niet..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chrusherman
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:35
cliors schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:53:
Dan ben ik wel benieuwd over welke SD kaartjes dit gaat. Gisteren mijn eerste 16 GB van sandisk binnen gekregen, zit al in mijn telefoon en lijkt behoorlijk echt :p

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:34
cliors schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:53:
Geld terugvragen via PayPal :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-03 17:10
chrusherman schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:13:
[...]

Dan ben ik wel benieuwd over welke SD kaartjes dit gaat. Gisteren mijn eerste 16 GB van sandisk binnen gekregen, zit al in mijn telefoon en lijkt behoorlijk echt :p
https://www.groupon.nl/deals/gg-connectronics-ltd-2-29

Volgens de koper.

"Het is een naamloze kaart met een papieren sticker erop.
Hij is trager (12mb/s schrijf 17mb/s leessnelheid bij de 32GB)
Serienummer van mijn kaart ook getest met sandisk zelf, die gaven aan dat hij nep was, en dat de melding erg hielp met een al lopend onderzoek tegen de club."

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-03 19:38
We zullen zien, heb er zelf drie besteld (2x 32GB, 1x 64GB). Nog niets binnen.

Specs

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

cliors schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:16:
[...]

https://www.groupon.nl/deals/gg-connectronics-ltd-2-29

Volgens de koper.

"Het is een naamloze kaart met een papieren sticker erop.
Hij is trager (12mb/s schrijf 17mb/s leessnelheid bij de 32GB)
Serienummer van mijn kaart ook getest met sandisk zelf, die gaven aan dat hij nep was, en dat de melding erg hielp met een al lopend onderzoek tegen de club."
En dat was ook van groupon? Er staat iets van 2 weken levertijd. Zolang loopt die actie vast nog niet toch? Zou het dan geen ander verkooppunt geweest zijn?

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 14:43
vrees dat ze fake zijn. Heb mijne binnen gekregen en vertrouw het niet zo. Opdruk op kaartje ziet er low-end uit.

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

marteltor schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:44:
vrees dat ze fake zijn. Heb mijne binnen gekregen en vertrouw het niet zo. Opdruk op kaartje ziet er low-end uit.
Potver.

Wanneer besteld dan? 1x en nooit weer dus bij Groupon. Ik ben rond half 5 thuis, zal dan ff snel een blik in de brievenbus werpen.

Bah. Oplichters. En geld kan dus via paypal teruggehaald worden? Blij dat ik via die weg heb betaald en niet Ideal!

• marteltor
op achterkant staat rechtsboven een QR code met daaronder: "or visit www.sandiskmemowvzone.com"
Dat moet sandiskmemoryzone.com zijn. In de tekst eronder staat ergens weer "www.sankiskmemoryzone.com". Staat ook vol met punctuele fouten (geen spaties, etc).

Heb ik deze net niet via paypal gedaan :(

[Voor 8% gewijzigd door marteltor op 22-04-2016 13:52]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• marteltor
Groupon service is ook belabberd.

[Ik] het product is fake. Geen echte Sandisk
[Ik] Op de site staat dat het van het merk Sandisk is. En dat is het dus niet
[Varisha] Goedemiddag Martijn.
[Ik] goedenmiddag
[Varisha] Welkom op de chat.
[Varisha] Vervelend dat de bestelling niet aan je wensen voldoet.
[Varisha] Wens je het product terug te sturen?
[Ik] Als het naar een antwoordnummer / gratis is wel. Anders wil ik geld gewoon terug.
[Varisha] tot mijn spijt zijn de verzendkosten wel voor eigen rekening.
[Varisha] Wij kunnen je niet terugbetalen, zonder dat je het product terugstuurt.
[Varisha] Je kunt de verzendkosten wel terugvragen bij de dealaanbieder.
[Ik] Dat is raar en ga ik niet mee akkoord. Groupon neemt mijn betaling aan, vertelt me dat het een Sandisk product is, vervolgens krijg ik een ander product en dan zou ik moeten betalen voor het terugsturen? Het is niet mijn fout dat ik een nep / onjuist product geleverd krijg.
[Ik] kan ik hier een klacht over indienen?

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

marteltor schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:01:
Groupon service is ook belabberd.

[Ik] het product is fake. Geen echte Sandisk
[Ik] Op de site staat dat het van het merk Sandisk is. En dat is het dus niet
[Varisha] Goedemiddag Martijn.
[Ik] goedenmiddag
[Varisha] Welkom op de chat.
[Varisha] Vervelend dat de bestelling niet aan je wensen voldoet.
[Varisha] Wens je het product terug te sturen?
[Ik] Als het naar een antwoordnummer / gratis is wel. Anders wil ik geld gewoon terug.
[Varisha] tot mijn spijt zijn de verzendkosten wel voor eigen rekening.
[Varisha] Wij kunnen je niet terugbetalen, zonder dat je het product terugstuurt.
[Varisha] Je kunt de verzendkosten wel terugvragen bij de dealaanbieder.
[Ik] Dat is raar en ga ik niet mee akkoord. Groupon neemt mijn betaling aan, vertelt me dat het een Sandisk product is, vervolgens krijg ik een ander product en dan zou ik moeten betalen voor het terugsturen? Het is niet mijn fout dat ik een nep / onjuist product geleverd krijg.
[Ik] kan ik hier een klacht over indienen?
Lekker dan. Ik heb 15 euro weggegooid dus? Bloedzuigers.

*edit*

Wat als je 'm in de pc drukt dan? Doet ie ook niets?

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:30
NeFoRcE schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:04:
[...]
Wat als je 'm in de pc drukt dan? Doet ie ook niets?
Naar wat ik begrepen heb werkt het kaartje wel, maar is deze kwalitatief slecht. Lees- en schrijfsnelheden zijn een stuk trager dan beweert wordt.

Ik heb nog wel een poging gedaan om de order nog te annuleren, maar dat Connectronics aangaf de order al te hebben verstuurd.
Cuustomer Services Connectronics <connectronicsuk@gmx.com>
Please note that we are taking these allegations very seriously and would like to know where have these reports popping out from? There might a competitor who is trying to pull a quick one on us but we would like to find out. These SD Cards are 100% genuine and from known sources. We have sold over 10,000 units over all and never had a single complain about the authenticity of the stock. Please let me know which website is uploading these reports so we could investigate and resolve this matter as well. If someone had a misunderstanding we will be happy to assist all the customers.

Please note that I have checked online and the order has already been dispatched, I am afraid you would have to return it back for a refund. Please confirm which site is showing these false reports over SanDisk which has been sold here.

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Twisted-D schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:20:
[...]

Naar wat ik begrepen heb werkt het kaartje wel, maar is deze kwalitatief slecht. Lees- en schrijfsnelheden zijn een stuk trager dan beweert wordt.

Ik heb nog wel een poging gedaan om de order nog te annuleren, maar dat Connectronics aangaf de order al te hebben verstuurd.

[...]
Lekker, afwachten dus wat wij in de bus krijgen. Zal mij benieuwen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-03 07:02
Kunnen jullie niet beter een groupon klachtentopic aanmaken en hier dan verder gaan metkortingscodes delen? :p

• Deff
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09-2020
TFDev schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:02:
Kunnen jullie niet beter een groupon klachtentopic aanmaken en hier dan verder gaan metkortingscodes delen? :p
Mee eens maar het is in deze toch wel belangrijk om te weten dat kopen bij Groupon geen garantie geeft op echte producten.
Ook ik ben er in een chat op gewezen dat ik het voor eigen rekening MAG retourneren.
Het zal toch niet gekker worden.

Na contact met SanDisk kan ik ook bevestigen dat het een namaak kaartje is en zojuist een PayPal geschil aangemaakt.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:32
Lederen riemen ontvangen. Staat op site lengte 110 cm maar dat klopt dus ook niet (is >120).

Op mail voorlopig geen reactie (gisteren gestuurd).

Niet bestellen dus als je taille incompatible is :)

Nickname does not reflect reality

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:01
Brabantia grill pan ontvangen, deze is wel "echt" in tegenstelling tot de sandisk sd kaartjes, Het kan dus wel goed gaan.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-03 11:06

mark-k

AKA markkNL

We kunnen ook gewoon allemaal aangifte doen, verkoop van namaakproducten is verboden. Kijken of ze dan nog zo bijdehand doen.

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:01
Daar heb je wel een punt.
mark-k schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 00:00:
We kunnen ook gewoon allemaal aangifte doen, verkoop van namaakproducten is verboden. Kijken of ze dan nog zo bijdehand doen.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Net even een boos berichtje naar de klantenservice gestuurd. Heb gewoon met Paypal betaald dus dat komt sowieso wel goed. Scheelt dat het maar 2 euro was na korting (16GB kaart).

Wij hebben trouwens helemaal niks te maken met dat bedrijf in de UK, aangezien de betaling naar Groupon gegaan is en je daar dus een overeenkomst mee hebt. Afschuiven is makkelijk, maar ze horen gewoon hun wettelijke verplichtingen na te komen.

[Voor 41% gewijzigd door mark-k op 23-04-2016 00:19]

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Nou lekker dan, ik heb dus ook zo een nep SD kaart binnen gekregen 32gb.
Het is dat ik heel toevallig dit topic door lees anders had ik het nooit geweten.

Heeft er iemand een voorbeeld brief die ik kan sturen voor een geld terug claim?

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:56
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:04:
Lederen riemen ontvangen. Staat op site lengte 110 cm maar dat klopt dus ook niet (is >120).

Op mail voorlopig geen reactie (gisteren gestuurd).

Niet bestellen dus als je taille incompatible is :)
Voor de zekerheid:

Wel de juiste lengte gemeten?

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• Brad Pitt
Op site staat 110cm, op riem staat 120cm. Hoef ik niks te meten imho (had beter moeten verwoorden :) ).

[Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 23-04-2016 10:41]

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:56
Brad Pitt schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:39:
[...]

?

Op site staat 110cm, op riem staat 120cm. Hoef ik niks te meten imho (had beter moeten verwoorden :) ).
Ah, oke, nee dan is het wel duidelijk. Prutsers daar.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41
NeFoRcE schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:36:
[...]

Lekker, afwachten dus wat wij in de bus krijgen. Zal mij benieuwen.
Een fake. Spelfouten op achterzijde verpakking, etc.

Ik heb hem nog niet uitgepakt. Wel direct een melding bij Sandisk klantenservice gedaan (bij gebrek aan betere ingang).

• Brad Pitt
Rukapul schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:07:
Een fake. Spelfouten op achterzijde verpakking, etc.

Ik heb hem nog niet uitgepakt. Wel direct een melding bij Sandisk klantenservice gedaan (bij gebrek aan betere ingang).
Schandalig werkelijk dat zo'n grote site dat soort crap verkoopt. Zie ook zo snel nergens een generiek mail adres op hun site, enorm irritant. Wil liefst één mail sturen met daarin alle ontvangen onzin spullen en alles in één keer terug. Zal wel weer een illusie worden / neem contact op met reseller. Die reageert echter niet plus ik heb met die reseller weinig te maken imho.

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:15
Gelijk twee Paypal claims ingediend. Op het eerste oog zag het er allemaal echt uit. Twee 16GB kaartjes besteld en had er dus al eentje uitgepakt toen ik hier berichten las van nep, fake etc. H2wtest geeft aan dat de capaciteit klopt. De snelheden kloppen echter niet. En bij nader onderzoek zijn er nog wel meer dingen te vinden die hier al werden genoemd zoals taalfouten, opdruk op kaartje etc.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Hier svp verder gaan over de afhandeling van de namaak-artikelen geleverd via de Groupon actie :)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Deff
Via de Chat van SanDisk kom je er snel achter dat het kaartje namaak is of niet.
Chatpartner vroeg al snel of het bij Groupon vandaan kwam en wist al te vertellen dat die kaartjes nep zijn.
Ook het serienummer laten checken (staat achter op het kaartje in mini letters) en inderdaad nep.
Na de chat krijg je een mail met een bevestiging dat hij nep is en die mail kan je weer gebruiken bij je PayPal claim.
Ook vraagt SanDisk om wat gegevens op te sturen omdat hun juridische afdeling of partner tot vervolging overgaan.

• Eek2nd
  • Laatst online: 18-03 01:30
Dat wordt voor mij ook claimen, wat een procedure allemaal om te claimen.

629110

ZIjn ze dan allemaal nep ? Dan kan ik nu al beginnen met de claim.

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik had de "deal" ook gezien, gelukkig kon ik me weerhouden om er geen te kopen.. blij toe blijkt nu.

wel erg jammer dat er zoveel "fraude" is tegenwoordig, zowel voor de fabrikant als de consument.

fabrikant omdat hun naam in een negatief daglicht komt, niet iedereen is even nuchter. en denkt bij elk sandisk kaartje van ja daahaaag ik koop wel een andere...

Consument omdat ze simpelweg niet krijgen waar voor betaald is, ook al is het eigenlijk to good to be true..

Dell XPS 15-9570, Dell E6440, 2x HP EliteDesk G4 705, Ryzen 9 5900x custom server

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Krijg ik zo'n bullshit standaard mail van Groupon, mensen kunnen niet lezen of hebben t IQ van een aardappel.

"Mijn excuses dat u het verkeerd product heeft ontvangen.

Omdat ik dit verder voor u wil laten nakijken en ik niet direct een oplossing kan bieden voor deze kwestie heb ik dit direct doorgezet naar de juiste afdeling. Deze afdeling zal binnen 10 werkdagen met een passende oplossing komen. De oplossing zal per e-mail aan u teruggekoppeld worden.

Ik vertrouw erop dat er gauw een oplossing komt voor uw kwestie.

Met vriendelijke groet,"

Ga denk ik ook SanDisk maar even mailen en dan claimen met PayPal.

• Twisted-D
Voorlopig wacht ik nog totdat de SD-kaart binnen. Na verificatie dat de mijne nep is (en dat zal hij wel zijn) maak ik maar een zaak aan via mijn CC-kaart. Komt dan iig goed uit dat ik dat soort bescherming heb :)

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-03 15:48
mark-k schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 18:28:
Krijg ik zo'n bullshit standaard mail van Groupon, mensen kunnen niet lezen of hebben t IQ van een aardappel.

"Mijn excuses dat u het verkeerd product heeft ontvangen.

Omdat ik dit verder voor u wil laten nakijken en ik niet direct een oplossing kan bieden voor deze kwestie heb ik dit direct doorgezet naar de juiste afdeling. Deze afdeling zal binnen 10 werkdagen met een passende oplossing komen. De oplossing zal per e-mail aan u teruggekoppeld worden.

Ik vertrouw erop dat er gauw een oplossing komt voor uw kwestie.

Met vriendelijke groet,"

Ga denk ik ook SanDisk maar even mailen en dan claimen met PayPal.
Dat is toch mooi. Er is maar 1 passende oplossing en dat is echte Sandisk kaartjes opsturen. Dus dat zullen ze dan gaan doen denk ik. :+

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik had ze gestuurd dat ze fake waren en ik zo spoedig mogelijk mijn geld terug wilde, daar is helemaal geen oplossing voor nodig...

• Raymm
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-01 08:03
Ik heb mijn kaartje nog niet ontvangen.
Zag wel dat deze nog steeds op Groupon worden aangeboden, dat is toch wel schandalig.

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Raymm schreef op zondag 24 april 2016 @ 08:36:
Ik heb mijn kaartje nog niet ontvangen.
Zag wel dat deze nog steeds op Groupon worden aangeboden, dat is toch wel schandalig.
Hier ook nog niet binnen. Als ie nep is, maak ik ook direct een claim op paypal (stap 2 zie ik). Gewoon opbokken met die neppe troep.

629110

Reactie van de leverancier van de micro sd kaartjes:

I am sorry to hear that, what made you feel that it's fake and if you could send me the images of the item which you have received I could resolve it straight away.

We have no intentions to ruin our name in the market by selling few euro worth of stock which is not as per your required standard. Please reply back ASAP so we could resolve his matter for you.

--
Regards
Customer Services

[Voor 1% gewijzigd door gambieter op 24-04-2016 11:21. Reden: Geen namen]

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-02 10:05
Ik heb zo'n 64GB kaartje binnen maar met iDeal betaald... Enig idee wat ik kan doen? De schrijfsnelheid is ongeveer 25MB/s ipv 50 (hij is UHS-I, dus volgens mij moet hij 50 zijn?).

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-03 15:48
iFlames schreef op zondag 24 april 2016 @ 11:17:
Ik heb zo'n 64GB kaartje binnen maar met iDeal betaald... Enig idee wat ik kan doen? De schrijfsnelheid is ongeveer 25MB/s ipv 50 (hij is UHS-I, dus volgens mij moet hij 50 zijn?).
Je bent opgelicht. Dus aangifte doen.

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-03 12:13
629110 schreef op zondag 24 april 2016 @ 09:48:
Reactie van de leverancier van de micro sd kaartjes:

I am sorry to hear that, what made you feel that it's fake and if you could send me the images of the item which you have received I could resolve it straight away.

We have no intentions to ruin our name in the market by selling few euro worth of stock which is not as per your required standard. Please reply back ASAP so we could resolve his matter for you.

--
Regards
Customer Services
Je zou het haast geloven dat ze geen kwade bedoelingen hebben. Normaal zou je als bedrijf controles uitvoeren of iets fake is of niet. Er was vroeger al gezeik over de Katie Melua valse CD bij de FRS, die partij is toen ingekocht via een ander kanaal en lag al in de winkel totdat een vertegenwoordiger de FRS inliep, de consument wist van niks.

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Shit,

ik heb hem ook besteld. Een 64GB variant.

ellendig dit van Groupon

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-03 20:02
Ook die van mij is nep. Ik had al een slecht gevoel toen ik de goedkoop uitstralende kaart zag. Ook de verpakking zag er anders uit dan ik verwacht had. Dit topic bevestigd dus dat het allemaal niet goed is.

Zo maar even een klacht bij Paypal indienen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MB54
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:19
Deze test voor fake USB sticks zal ook wel op kaartjes werken.
Heb ik jaren geleden eens gebruikt voor fake sticks van...... wel ja, Groupon!
Dikke kans dat de kaartjes hooguit 25% van de aangegeven grootte zijn. Je merkt er niets van zolang je die 25% niet opgebruikt, ga je er overheen dan eindig je met beschadigde data (want overschreven).
http://www.ebay.com/gds/H.../10000000003664934/g.html

• Freakster86
  • Laatst online: 08:15
MB54 schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:15:
Deze test voor fake USB sticks zal ook wel op kaartjes werken.
Heb ik jaren geleden eens gebruikt voor fake sticks van...... wel ja, Groupon!
Dikke kans dat de kaartjes hooguit 25% van de aangegeven grootte zijn. Je merkt er niets van zolang je die 25% niet opgebruikt, ga je er overheen dan eindig je met beschadigde data (want overschreven).
http://www.ebay.com/gds/H.../10000000003664934/g.html
Hier heb je gewoon een programma genaamd "h2test" voor.

Mijn 16GB kaartje was weldegelijk 16GB groot, maar de rest klopt allemaal niet.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• grote_oever
Voor de mensen die willen weten hoe de verpakking/kaart eruit ziet:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
Das nog wel redelijk professionele namaak. Ik dacht altijd dat namaak USB Sticks / SD kaartjes e.d. er vrij snel uit te halen waren, maar hier moet je toch echt even kijken.

Chronia Lvl 60 Warlock Diablo 3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• grote_oever
Dennism schreef op zondag 24 april 2016 @ 21:55:
Das nog wel redelijk professionele namaak. Ik dacht altijd dat namaak USB Sticks / SD kaartjes e.d. er vrij snel uit te halen waren, maar hier moet je toch echt even kijken.
Op de foto is het niet helemaal zichtbaar, maar de twijfels begonnen bij mij al toen ik de android telefoon zag. De telefoon is namelijk niet scherp. Het is net of ik naar een gephotoshopte afbeelding keek... wat dus ook het geval is. Ook de witte letters "Sandisk Ultra" op de SD kaart zien er een beetje goedkoop uit. De achterkant zit ook vol met spelfouten:

"www.sandiskmemowvzone.com"
"SanDisk Corporatio n"
"All oother"
"Adapter madein China"
"Actual user storage l ess"

en ga zo maar door.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
grote_oever schreef op zondag 24 april 2016 @ 22:50:
[...]

Op de foto is het niet helemaal zichtbaar, maar de twijfels begonnen bij mij al toen ik de android telefoon zag. De telefoon is namelijk niet scherp. Het is net of ik naar een gephotoshopte afbeelding keek... wat dus ook het geval is. Ook de witte letters "Sandisk Ultra" op de SD kaart zien er een beetje goedkoop uit. De achterkant zit ook vol met spelfouten:

"www.sandiskmemowvzone.com"
"SanDisk Corporatio n"
"All oother"
"Adapter madein China"
"Actual user storage l ess"

en ga zo maar door.
Dat zijn inderdaad de zaken die je er bij nadere inspectie op details eruit haalt, maar op de eerste oogopslag lijkt de verpakking best wel op een verpakking van een wel originele Sandisk SD verpakking die ik enkele weken geleden kocht.

Chronia Lvl 60 Warlock Diablo 3

629110

Helaas heb ik niet via PayPal betaald maar via iDeal. Hoe krijg ik nu het makkelijkste mijn geld terug ? Via groupon klantenservice ?

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-02 13:58
Heb ook de 64GB versie besteld en als ik jullie reacties zo lees zal die van mij ook nep zijn. Ik wacht nog even af totdat hij bezorgd is, zal de kwaliteit bekijken en anders ook even contact opnemen met Groupon.
Zelf heb ik ook met iDeal betaald, dus daar heb ik helaas geen verkoopbescherming.

Wat is de reactie van Groupon tot nu toe, want dat kan ik niet echt uit de reacties in dit topic halen. Zijn ze coulant of werken ze absoluut niet mee?

Koekoek!

• Deff
Mijn ervaring met Groupon is dat ik het maar met die buitenlandse leverancier moet uitzoeken.
Uiteraard mag je het kaartje retour sturen naar Groupon maar wel zijn de kosten voor jezelf.
Gratis verzenden is er niet bij.
Daarbij vraag ik mij af of ik het valse kaartje wel mag terugsturen.
Het gaat om merk vervalste spullen en die zou ik dan weer verspreiden.
Waarschijnlijk moet je ze aanbieden ter vernietiging (theoretisch).
Voor mij zou de oplossing zijn dat ze alsnog gewoon een originele sturen.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41
Goed punt. Het importeren / exporteren van namaakgoederen is strafbaar. Ook als particulier (zie ook hoe bruut daar mee wordt omgegaanop vliegvelden zelfs voor persoonlijk gebruik). Je mag het kaartje dus niet naar de UK retour sturen :+

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:32
Ik heb ook de 64GB besteld. Heb een e-mail gestuurd (kreeg geen chat optie helaas) aan GroupOn waarin ik verzoek tot het annuleren van de bestelling en het retourneren van de €14.99. Ik wacht hun antwoord af voordat ik verdere stappen onderneem.

• Brad Pitt
Barns schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:07:
Ik heb ook de 64GB besteld. Heb een e-mail gestuurd (kreeg geen chat optie helaas) aan GroupOn waarin ik verzoek tot het annuleren van de bestelling en het retourneren van de €14.99. Ik wacht hun antwoord af voordat ik verdere stappen onderneem.
Waar heb je deze mail naartoe gestuurd? Info@.... werkt niet (meer).

• Barns
  • Laatst online: 09:32
Brad Pitt schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:19:
[...]

Waar heb je deze mail naartoe gestuurd? Info@.... werkt niet (meer).
Ik heb het via de klantenservice wizzard gedaan. Deze vind je hier: https://www.groupon.nl/customer_support#pick-order

• Brad Pitt
Barns schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:49:
Ik heb het via de klantenservice wizzard gedaan. Deze vind je hier: https://www.groupon.nl/customer_support#pick-order
Ja dat snap ik, kan alleen m'n order niet meer terugvinden op deze manier. Zit nu op de chat (wegens retourneren artikelen) maar zoals verwacht verwijzen ze naar de externe verkoper (die niet op mail (vooralsnog) reageert) hetgeen volgens mij niet helemaal is zoals het zou moeten :)

• IplugNplay
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-03 21:32
Anders breng je hem zelf terug:
Unit B9
https://goo.gl/maps/e8eBmdrKasA2

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:02
Ziet er totaal niet shady uit!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Zo. Heb het product zelf nog niet binnen, maar toch even een groupon melding gemaakt:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• tonytang
  • Laatst online: 14-03 20:33
Chat met Groupon:

[C A Tang] Probleem: Ik heb vragen over de deal of het bedrijf
Order #: 347939656
Betreft deal: gg-connectronics-ltd-2-29
Security Code: 1D9D0B06DD

[Rifa]
Goedemiddag meneer/mevrouw Tang,
[Rifa]
Welkom op de Groupon chat. Waarmee kan ik je helpen?

[C A Tang] Dag Groupon,

Helaas, en velen met mij, zijn de MicroSD kaartjes (Sandisk Ultra microSDHC UHS-I 64 GB) van enkele dagen geleden nep. Graag verwijs ik jullie ook naar het artikel op Tweakers: [Afhandeling] Groupon verkoop van fake SD-cards/namaak

Gezien het product namaak is, ik deze niet kan/ga terug sturen (verspreiden van namaak is verboden, helemaal deze kaartjes wat er zeer authentiek uit ziet), wens ik graag een gepaste oplossing (lees: een écht SD kaartje die gelijknamig is aan het neppe product).

Velen met mij zijn helaas de dupe geworden van deze namaak en ik, en velen met mij dus, wensen een gepaste oplossing. Graag hoor ik van u.
[C A Tang] zie [Afhandeling] Groupon verkoop van fake SD-cards/namaak
[Rifa]
Betreft de aankoop de deal-optie: "Sandisk Ultra Android microSDHC Class 10 - 64GB" ?
[C A Tang] ja
[Rifa] Vervelend te vernemen dat je bestelling niet aan je verwachting voldoet.

[Rifa] Ik begrijp je volkomen.
[Rifa]
Een moment alsjeblieft, ik zal voor je nakijken.
[Rifa] Bedankt voor het wachten, in de voorwaaden staat er geen informatie hieromtrent. daarom heb ik dit direct doorgezet naar de producten afdeling. Deze afdeling zal binnen 10 werkdagen met meer informatie komen
[Rifa] Ook zal er contact opgenomen met de leverancier Connectronics Ltd. om na te gaan wat er aan de hand is.
[Rifa] Mijn excuses dat je teleurgesteld bent in het product en de oplossing zal per e-mail via tonyxxx@gmail.com aan je teruggekoppeld worden. Heb je andere vragen?

[C A Tang] Thanks, geen vragen meer, ik wacht wel op de terugkoppeling van Groupon.
[Rifa]
Je kunt mijn e-mail tegemoet zien.

[Rifa] Graag gedaan.
[Rifa]
Ik wens je verder een fijne dag toe.

• Twisted-D
Het meest opmerkelijke vind ik toch wel dat GroupOn het product gewoon blijft aanbieden. Als er zo veel klachten over zijn, dan zet je toch op zijn minst de deal (tijdelijk) op inactief?
Erg laks allemaal van GroupOn.

Voorlopig dus maar afwachten wat ik die brievenbus ga krijgen.

629110

Dit heb ik van de leverancier ontvangen, dit is mail #2 ik heb niet op de eerste gereageerd.

Dear,
We have already forwarded your request to Groupon to issue your refund, though item has been dispatched or in the post already but please kindly return it back so we could receive and inspect. If you have been informed by any other members in your friend circle and if you know someone has received a disk which is not as per your requirement we will be happy to issue refunds. We have no intentions to send any goods which do not fall under the category of fake at all.

How many total of your friends have received SD cards so far? I would also like to express the speed of the SD Cards because SanDisk announce Read speed Up to 48 MB/s which means it could be lesser than 48MB/s depending on the device you are using and which USB connection is used. Please kindly reply back with the order IDs and all will be refunded straight away.
--
Regards
*knip*
Customer Services

Modbreak:Dit is de tweede keer dat ik een naam weg moet knippen. Svp GEEN namen in mails laten staan.

[Voor 6% gewijzigd door gambieter op 25-04-2016 15:46]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:29

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik vind dat Groupon dit niet kan maken. Gewoonweg lekker verkopen willens en wetens dat dit namaak is. Mail naar consumentenbond en kassa trosradar etc?
Ze weten het bij groupon echter doen ze zo van 'die paar klanten'?

Edit:
Via de app tros radar ingelicht

[Voor 9% gewijzigd door ApC_IcE op 25-04-2016 15:51]

• tonytang
Hoe meer mensen klacht indienen hoe sterker we staan met onze claims, dus svp iedereen klacht indienen bij Groupon!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 20:34

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Als ik die mailreactie van de leverancier zo lees geven ze toe dat ze nepspul verkopen:
We have no intentions to send any goods which do not fall under the category of fake at all.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

FooLsKi schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:22:
Als ik die mailreactie van de leverancier zo lees geven ze toe dat ze nepspul verkopen:

[...]
Is dat niet een gevalletje spreektaal? Iedereen zegt wel eens iets in de trent van; 'Daar heb ik echt nooit geen zin in'. Ofwel, altijd zin?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Belangrijk voor hen die besteld hebben: laat je niet aan het lijntje houden als je met PayPal of creditcard hebt besteld, en hou de termijn in de gaten waarbij je nog wel een dispute kan openen. Beter een dispute geopend en weer teruggetrokken, dan te laat zijn :)

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:51
Ik heb zelf het 32GB kaartje besteld, bij nadere inspectie ook duidelijke namaak. Heb met bovenstaande tekst ook contact opgenomen met groupon. Hoe meer hoe beter lijkt me.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:15
gambieter schreef op maandag 25 april 2016 @ 17:19:
Belangrijk voor hen die besteld hebben: laat je niet aan het lijntje houden als je met PayPal of creditcard hebt besteld, en hou de termijn in de gaten waarbij je nog wel een dispute kan openen. Beter een dispute geopend en weer teruggetrokken, dan te laat zijn :)
Met PayPal heb je toch vrij ruim de tijd?
Mijn kaartjes zijn nog niet binnen.. beetje raar om dan een case aan te maken als er nog niets helemaal zeker is?

• michael3
Mijn SD kaart had ik gekocht tijdens de actie van 10 euro korting.
Heb ik ook recht op compensatie van die 10 euro of alleen op het geen wat ik heb betaald?

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

henri86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:41:
Met PayPal heb je toch vrij ruim de tijd?
Mijn kaartjes zijn nog niet binnen.. beetje raar om dan een case aan te maken als er nog niets helemaal zeker is?
Je kunt inderdaad weinig doen tot ze binnen zijn en je zeker weet dat ze fake zijn. Maar daarna gaat de klok lopen :)
michael3 schreef op maandag 25 april 2016 @ 23:06:
Mijn SD kaart had ik gekocht tijdens de actie van 10 euro korting.
Heb ik ook recht op compensatie van die 10 euro of alleen op het geen wat ik heb betaald?
Vraag je nou of je 10 euro extra kunt claimen? Waar zou je compensatie voor moeten krijgen?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Free email addresses have been used in the setup of this website. This is not necesarily worrying, depending on the site. For online shops, this can be a sign that the site has some risk

The website has been newly registered with a short life expectancy, which follows the pattern used by many fraudulent and fake selling websites. Please be vigilant and take extra care before providing any payment information.
http://www.scamadviser.com/check-website/connectronicsuk.com

[Voor 78% gewijzigd door CyberMania op 26-04-2016 00:15]

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-02 18:23
gambieter schreef op maandag 25 april 2016 @ 23:20:
Vraag je nou of je 10 euro extra kunt claimen? Waar zou je compensatie voor moeten krijgen?
Een tegoedbon die buiten jouw schuld om onbruikbaar is geworden. Anders had je iets anders kunnen kopen.

• tonytang
Natuurlijk moet je ook compensatie krijgen voor de korting, als we wisten dat de kaarten nep waren hadden we de korting zeker voor iets anders gebruikt.

• michael3

Had het iets beter moeten omschrijven.
Het was een coupon code die 10 euro korting gaf.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Van mij mogen ze die korting houden als ze niet meteen overgaan tot restitutie. Ga dan niks meer bij ze kopen, zeker niet als ze niet eens verantwoordelijkheid nemen die ze wettelijk verplicht zijn.

• Brad Pitt
Je kunt inderdaad weinig doen tot ze binnen zijn en je zeker weet dat ze fake zijn. Maar daarna gaat de klok lopen :)
Bij Paypal staat hier

"Door een goede communicatie met uw verkoper kunnen de meeste geschillen worden opgelost. U kunt binnen 180 kalenderdagen na betaling een geschil met een verkoper openen in het Actiecentrum."

• chrusherman
  • Registratie: Februari 2006
Geen idee of iemand anders dit al heeft meegemaakt, maar ik heb 3 kaartjes besteld ( 2 al ontvangen ) 2x 16 gb en 1x 32 gb. Allemaal sandisk kaarten... keek ik vanmorgen in mijn brievenbus vind ik ineens een Kingston sd kaartje van 16gb. Nog niet kunnen controleren of deze echt is. Ik wacht het laatste kaartje nog even af voordat ik iets ga claimen oid.

629110

Ja maar je hebt een Sandisk besteld geen Kingston, dat is ook meteen een reden om je geld terug te ontvangen of is het niet zo simpel ?

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-03 14:36

nlboy

Alles kitz?

Dit komt vaker voor bij Groupon producten. Apple Oordopjes en licenties voor virusscanners zijn vaak nep. Het product terug sturen en je krijgt van Groupon als het goed is een PostNL barcode voor retour.

• marteltor
https://www.politie.nl/aa...p-of-verkoop-via-internet

Hier kunnen we aangifte doen tegen Groupon.
Zelfs als groupon zich verschuilt achter het feit dat zij niet de verkopende partij zijn (wat ik betwijfel aangezien groupon genoemd staat in mijn afschrijving), zijn ze in ieder geval medeplichtig. Hoeveel dagen weten ze nu al niet dat die dingen nep zijn en nog steeds bieden ze het aan.

[Voor 46% gewijzigd door marteltor op 26-04-2016 11:56]

• IplugNplay
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-03 21:32
Groupon is toch wel heel apart bezig door elke klacht af te handelen met een retourzending of vergoeding, maar niks doet tegen de verkoop van nep spul.

• juptache
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik heb een 128GB besteld, maar 'm nog niet binnen. Nog even afwachten dus. Verder hier geen mensen die al wel een (neppe) 128GB gekregen hebben?

Acties:
  • +1Henk 'm!

629110

Groupon blijft bij mij ook maar vrolijk zeggen klop maar aan bij de leverancier. Dat gaat echt nergens meer over, ik koop nooit meer iets bij Groupon. Sterker nog, zelfs als ze het gratis weggeven wil ik het niet meer hebben,

• LeftyZZ
  • Laatst online: 17-03 11:51
juptache schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:39:
Ik heb een 128GB besteld, maar 'm nog niet binnen. Nog even afwachten dus. Verder hier geen mensen die al wel een (neppe) 128GB gekregen hebben?
Ook de 128GB variant gekocht. Nog niets ontvangen, ben benieuwd..

• militairtje
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08:23
[nicky ] Probleem: Ik had een mindere ervaring bij het gebruiken van mijn groupon
Betreft deal: gg-connectronics-ltd-2-29
Security Code: FD13931BC8

[nicky] Dag Groupon,

Helaas, en velen met mij, zijn de MicroSD kaartjes (Sandisk Ultra microSDHC UHS-I 64 GB) van enkele dagen geleden nep. Graag verwijs ik jullie ook naar het artikel op Tweakers: [Afhandeling] Groupon verkoop van fake SD-cards/namaak

Gezien het product namaak is, ik deze niet kan/ga terug sturen (verspreiden van namaak is verboden, helemaal deze kaartjes wat er zeer authentiek uit ziet), wens ik graag een gepaste oplossing (lees: een écht SD kaartje die gelijknamig is aan het neppe product).

Velen met mij zijn helaas de dupe geworden van deze namaak en ik, en velen met mij dus, wensen een gepaste oplossing. Graag hoor ik van u.
[nicky] zie [Afhandeling] Groupon verkoop van fake SD-cards/namaak
[Rifa] Goedemiddag Nicky.
[Rifa]
Welkom op de Groupon chat.

[Rifa]
Vervelend te vernemen dat je bestelling niet aan je verwachting voldoet.
[Rifa] Betreft de aankoop de deal-optie: "Sandisk Ultra Android microSDHC Class 10 - 16GB" ?
[nicky] nee
[nicky] de 64 gb variant
[Rifa] We hebben inmiddels al meerdere klachten hierover, daarom heb ik dit direct doorgezet naar de producten afdeling. Deze afdeling zal binnen 10 werkdagen met meer informatie komen. Ook zal er contact opgenomen met de leverancier Connectronics Ltd om na te gaan wat er aan de hand is.
[Rifa] Mijn excuses dat je teleurgesteld bent in het product en de oplossing zal per e-mail via n---@g--.com aan je teruggekoppeld worden. Heb je andere vragen?
[nicky] Waarom blijft het product dan nog als een actieve aanbieding op de website als er zoveel klachten over zijn. Het lijkt me logischer om het product van de site te halen totdat alles opgelost en uitgezocht is
[nicky] Hoe langer dit product online blijft hoe meer mensen de dupe worden van deze neppe kaarten!
[Rifa] Ik begrijp je volkomen.
[Rifa] Morgen staat de deal niet meer op onze website
[Rifa] De productenafdeling is ook bezig stappen te ondernemen.
[Rifa] Met de leverancier.
[Rifa]
Je kunt mijn e-mail tegemoet zien.
[nicky ] ik wacht af
[Rifa]
Ik wens je verder een fijne dag toe.
[Rifa] IS goed.
[nicky] hetzelfde

Gelukkig wordt de aanbieding morgen als het goed is offline gehaald! Verder heb ik mijn kaartje bij SanDisk laten controleren, deze was helaas ook echt nep :( ,en online aangifte gedaan bij de politie. volgens mij heb ik nu zo'n beetje alles gehad wat ik kan proberen? Betaald via IDEAL dus kan daar geen geld mee terug vragen volgens mij.

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:33

Mimiix

Professioneel Prutser

marteltor schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:55:
https://www.politie.nl/aa...p-of-verkoop-via-internet

Hier kunnen we aangifte doen tegen Groupon.
Zelfs als groupon zich verschuilt achter het feit dat zij niet de verkopende partij zijn (wat ik betwijfel aangezien groupon genoemd staat in mijn afschrijving), zijn ze in ieder geval medeplichtig. Hoeveel dagen weten ze nu al niet dat die dingen nep zijn en nog steeds bieden ze het aan.
Zie bol.com externe verkopers en garantie

Hier ging het om bol.com maar het principe is hetzelfde.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Bericht van groupon;

Bedankt voor uw bericht. Niet fijn dat de bestelling die u heeft ontvangen nep is.

We hebben gekeken naar uw deal en het is nog mogelijk het product te retourneren. Wij hebben de retourprocedure daarom voor u in gang gezet. U zult binnen drie werkdagen een e-mail ontvangen waarin wordt uitgelegd wat deze procedure is en hoe u het product retour kunt zenden.

Graag wil ik u erop wijzen dat als het langer duurt dan drie werkdagen voordat u deze e-mail ontvangt, het ook zo kan zijn dat deze in uw spamfilter of ongewenste map terecht is gekomen.

Ik ga er vanuit dat de retourprocedure zo spoedig mogelijk voltooid zal worden.

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Heb ook een 64GB besteld voor 4,99, nog niet binnen. Hoop dat die Beats by Dre oordopjes wel echt zijn, die komen namelijk ook van Connectronics.

[Voor 17% gewijzigd door Jackson6 op 26-04-2016 17:17]

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-03 10:51
Jackson6 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 17:14:
Heb ook een 64GB besteld voor 4,99, nog niet binnen. Hoop dat die Beats by Dre oordopjes wel echt zijn, die komen namelijk ook van Connectronics.
Dat ligt er heel erg aan wat je ervoor betaald hebt.

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:04
Die oordopjes staat wel specifiek bij dat het restpartijen (niet verkochtte) en geretourneerde modellen betreft. Dus eigenlijk een soort van "totale leegverkoop" idee. Anders zou je het na ontvangst bij http://nl.beatsbydre.com/...shophulp/safe-buying.html kunnen checken.

• Tc662
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Ik heb gisteren een e-mail gestuurd aan het bedrijf Connectronics UK. Kreeg nu net een reactie terug:

We are aware of that and have informed Groupon about that too, please confirm your address so we could send you a replacement.

--
Regards
(Naam)
Customer Services

Heb het ze maar doorgeven (Best raar, neem aan dat ze het adres toch al hebben?) ben benieuwd.

Edit: Nog 2e-mails:

Thank you for your email we have sent a request to packaging department to carefully pack and send your order again. We hope this matter will be considered resolved once you'll receive your new pack of SanDisk.

2de:

Replacement is sent out. Thank you.

[Voor 27% gewijzigd door Tc662 op 27-04-2016 18:30]

• michael3
Als ze het zo oplossen is dat toch best netjes.
Hoop wel dat ze nu echte exemplaren gaan toe sturen.

Ga morgen maar ook even mailen.

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee