[nicky ] Probleem: Ik had een mindere ervaring bij het gebruiken van mijn groupon
Betreft deal: gg-connectronics-ltd-2-29
Security Code: FD13931BC8
[nicky] Dag Groupon,
Helaas, en velen met mij, zijn de MicroSD kaartjes (Sandisk Ultra microSDHC UHS-I 64 GB) van enkele dagen geleden nep. Graag verwijs ik jullie ook naar het artikel op Tweakers: [Afhandeling] Groupon verkoop van fake SD-cards/namaak
Gezien het product namaak is, ik deze niet kan/ga terug sturen (verspreiden van namaak is verboden, helemaal deze kaartjes wat er zeer authentiek uit ziet), wens ik graag een gepaste oplossing (lees: een écht SD kaartje die gelijknamig is aan het neppe product).
Velen met mij zijn helaas de dupe geworden van deze namaak en ik, en velen met mij dus, wensen een gepaste oplossing. Graag hoor ik van u.
[nicky] zie
[Afhandeling] Groupon verkoop van fake SD-cards/namaak
[Rifa] Goedemiddag Nicky.
[Rifa]
Welkom op de Groupon chat.
[Rifa]
Vervelend te vernemen dat je bestelling niet aan je verwachting voldoet.
[Rifa] Betreft de aankoop de deal-optie: "Sandisk Ultra Android microSDHC Class 10 - 16GB" ?
[nicky] nee
[nicky] de 64 gb variant
[Rifa] We hebben inmiddels al meerdere klachten hierover, daarom heb ik dit direct doorgezet naar de producten afdeling. Deze afdeling zal binnen 10 werkdagen met meer informatie komen. Ook zal er contact opgenomen met de leverancier Connectronics Ltd om na te gaan wat er aan de hand is.
[Rifa] Mijn excuses dat je teleurgesteld bent in het product en de oplossing zal per e-mail via n---@g--.com aan je teruggekoppeld worden. Heb je andere vragen?
[nicky] Waarom blijft het product dan nog als een actieve aanbieding op de website als er zoveel klachten over zijn. Het lijkt me logischer om het product van de site te halen totdat alles opgelost en uitgezocht is
[nicky] Hoe langer dit product online blijft hoe meer mensen de dupe worden van deze neppe kaarten!
[Rifa] Ik begrijp je volkomen.
[Rifa] Morgen staat de deal niet meer op onze website
[Rifa] De productenafdeling is ook bezig stappen te ondernemen.
[Rifa] Met de leverancier.
[Rifa]
Je kunt mijn e-mail tegemoet zien.
[nicky ] ik wacht af
[Rifa]
Ik wens je verder een fijne dag toe.
[Rifa] IS goed.
[nicky] hetzelfde
Gelukkig wordt de aanbieding morgen als het goed is offline gehaald! Verder heb ik mijn kaartje bij SanDisk laten controleren, deze was helaas ook echt nep

,en online aangifte gedaan bij de politie. volgens mij heb ik nu zo'n beetje alles gehad wat ik kan proberen? Betaald via IDEAL dus kan daar geen geld mee terug vragen volgens mij.